Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Το παιδομάζωμα που οδήγησε τα Ελληνόπουλα στις χώρες της μαρξιστικής σκλαβιάς

Το Κ.Κ.Ε. όμως με τα όργανά του που είχε στο παιδομάζωμα, αλλά και τα κομμουνιστικά όργανα του Παραπετάσματος κατέβαλαν σοβαρές, συστηματικές και μεθοδικές προσπάθειες δια να Ξεριζώσουν απ’ τις ψυχές των παιδιών κάθε ανάμνησι της Χριστιανικής θρησκείας και να τους ενσταλάξουν το δηλητήριο του Μαρξισμού.


Αποτέλεσμα εικόνας για παιδομάζωμα 1948


ΤΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ  ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ

Θυμούμαι πριν πολλά χρόνια που ρώτησα κάποτε ένα κομμουνιστή στη Θεσσαλονίκη για το παιδομάζωμα.  Χωρίς κανένα δισταγμό, μου ανέφερε το εξής : «Τι να σου πω;  Κι εμένα τον αδελφό μου τον πήραν στο παιδομάζωμα».  Το λυπημένο του ύφος δεν άφησε τα συζήτηση να επεκταθεί. Το παιδομάζωμα αποτελεί μια τραγική ιστορική πραγματικότητα. Τούτο το κακό δεν είχε μόνο το στοιχείο της βάναυσης αρπαγής των παιδιών από τις μανάδες τους, αλλά και την πρόσθετη λύπη, ότι με τη βία οδηγούσαν τα Ελληνόπουλα να ξεχάσουν την Πίστη τους.


Το παιδομάζωμα αποτελεί μια τραγική ιστορική πραγματικότητα.  Ας αφήσομε όμως τον πρώην Γενικό Επιθεωρητή του ‘’Παιδομαζώματος’’, Γεώργιο Μανούκα, να μας αφηγηθεί τα περί του παιδομαζώματος, έναν άνθρωπο που μετανόησε  για τη συμμετοχή του σ’ αυτό.  Δεν ήταν ένας αντιφρονών, ούτε απλό μέλος του Κ.Κ.Ε.,  αλλά ο  πρώην Γενικός Επιθεωρητής του ‘’Παιδομαζώματος’’. 
Τα μεγάλα  παιδιά ‘’δεν απέφευγαν να κάνουν το σημείον του Σταυρού και την προσευχή τους, όταν απεχωρίζοντο την πατρίδα τους ξεκινώντας για το άγνωστον’’, αναφέρει ο Γεώργιος  Χ. Μανούκας στο βιβλίο του ‘’Παιδομάζωμα – το μεγάλο έγκλημα κατά της φυλής’’*.
Και συνεχίζει αλλού την αφήγησή του ο  πρώην Γενικός Επιθεωρητής του ‘’Παιδομαζώματος’’ ως εξής : «Το Κ.Κ.Ε. όμως με τα όργανά του που είχε στο παιδομάζωμα, αλλά και τα κομμουνιστικά όργανα του Παραπετάσματος κατέβαλαν σοβαρές, συστηματικές και μεθοδικές προσπάθειες δια να Ξεριζώσουν απ’ τις ψυχές των παιδιών κάθε ανάμνησι της Χριστιανικής θρησκείας και να τους ενσταλάξουν το δηλητήριο του Μαρξισμού.  Η αντιθρησκευτική διαπαιδαγώγησις άρχισε απ’ τις πρώτες ημέρες που μπήκαν τα παιδιά στο Παραπέτασμα.  Κάθε επιθυμία δια εκκλησιασμόν έσβησε, και αν τολμούσε κανείς να πάη εκκλησία πήγαινε υπό τα βλέμματα των κουκουέδων.  Στις ψυχές των απιδιών κυριάρχησε σιγά – σιγά η αντίληψις τη Μαρξιστικής θρησκείας, δημιουργήθηκε η περιφρόνησις και καλιεργήθηκε η αποστροφή δια κάθε ιερό και όσιο και ταυτοχρόνως αναπτύχθηκε η λατρεία προς κάθε τι που σχετίζεται με τον Μαρξισμό»*. Προς τούτο είχαν διαμαρτυρηθεί πολλοί οργανισμοί τότε, όπως ο Ο.Η.Ε., ο Ερυθρός Σταυρός, και άλλοι οργανισμοί προστασίας του παιδιού. 
Μιλώντας κανείς με παλαιούς κομμουνιστές αλλά και διαβάζοντας κείμενα πολλών νέων μαρξιστών- λενινιστών, διαπιστώνει την ίδια μαρξιστική σκληρότητα, αλλά και αμετανοησία για τέτοιες απαράδεκτες και απάνθρωπες πρακτικές.  Δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι έτσι έπρεπε να γίνουν για την εδραίωση του ολοκληρωτκού αυτού κατασκευάσματος.

Ο π. Νικόλαος Μανώλης προς τον μητρ. Θεσ/νίκης κ. Άνθιμο: «Παραδώσατε τη Θεσσαλονίκη στο μασονικό Οικουμενισμό»



 Πρωτοπρεσβύτερος
Νικόλαος Μανώλης
Ἐφημέριος τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ
Ἁγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας
τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Θεσ/νίκης
Ἐν Θεσσαλονίκη τῇ 13ῃ Φεβρουαρίου 2017
Παναγιώτατον
Μητροπολίτην Θεσσαλονίκης
κ. Ἄνθιμον
Ἐνταύθα


Παναγιώτατε
Ἀπὸ τότε ποὺ ἤλθατε στὴν Θεσσαλονίκη, δὲν ὑπῆρξε σχεδὸν οὔτε μία περίοδος Νηστείας Χριστουγέννων ἢ Πάσχα, ποὺ νὰ μὴν μοῦ ἀποστείλετε "νουθετήρια", "πατρική", ἀλλά πάντα ἀπειλητικὴ ἐπιστολή. Πῶς μπορῶ νὰ ξεχάσω τὴ Μεγάλη Σαρακοστὴ τοῦ 2015 καὶ "τὰ Πασχάλια δῶρα σας" κατὰ τὸ Σάββατο τοῦ Λαζάρου ἐνόψει τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδας! Γι αὐτὸ καὶ ἐφέτος εἶχα τὴν βεβαιότητα πὼς δὲν θὰ μὲ "λησμονήσετε" πρὶν ἀπὸ τὰ Χριστούγεννα.
Πράγματι, οὐδεμία ἔκπληξη αἰσθάνθηκα ἀπὸ τὸ ὑπ’ ἀρίθμ. 722/10-12-2016 ἔγγραφό σας, τὸ ὁποῖο μοῦ ἀποστείλατε ὡς "πατρικὴ" ἐπιστολὴ μὲ τὴν προειδοποίηση "διὰ τελευταίαν φοράν". Σύμφωνα μὲ τὸν πρόλογο τοῦ ἐγγράφου, ἀφορμὴ γιὰ τὴν σύνταξή του στάθηκαν οἱ ἀναφορές μου «...περὶ θεμάτων δικαιοδοσίας τοῦ Σεπτοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ ἑτέρων Πατριαρχείων καθὼς καὶ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος» καί, «ὅτι κατὰ τὸ Σάββατον 3 Δεκεμβρίου» ἀπηύθυνα «ἀντικανονικῶς» «ἀνοιχτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν κ.Ἱερώνυμο γιὰ τὸ ψευδὲς Δελτίο Τύπου τῆς Ἱερᾶς Συνόδου», παραθεωρῶν «μὲ τρόπον ἀντικανονικὸν τὴν οἰκείαν» μου «ἐκκλησιαστικὴν ἀρχήν, καὶ ἐν προκειμένω τὴν Ἱερὰν Μητρόπολιν Θεσσαλονίκης, εἰς ἣν καὶ ἀνήκω κανονικῶς καὶ οὐσιαστικῶς ὡς κληρικὸς τῆς Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ». Τὸ ὑπόλοιπο μέρος τῆς ἐπιστολῆς σας ἀναλίσκεται κατὰ κύριο λόγο σὲ θέματα στὰ ὁποῖα ἔχω ἀπαντήσει λεπτομερῶς καὶ ἐμπεριστατωμένα σὲ προηγούμενες ἀπολογίες μου.

Τόλμησες να μιλήσεις για Οικουμενισμό; ΦΥΓΕ!!!


  "ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ".
Η  επιστολή  μιας Ληξουριώτισσας που αποπέμφθηκε από γυναικείο μοναστήρι επειδή τόλμησε να τους ρωτήσει για τον Οικουμενισμό!
ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ


   Επειδή υπάρχει η ρητή εντολή των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας να μην σιωπούμε σε καιρούς όπου κινδυνεύει η «άπαξ παραδοθείσα τοις αγίοις πίστις ημών», 
   διότι ο μη ομολογών την Αλήθειαν και μάλιστα σε καιρούς χαλεπούς όπως η σημερινοί -εσχάτης καταπτώσεως και μεγάλης αποστασίας-, «κρύπτει Χριστόν εν τάφω», πάλι κατά τους Αγίους και Θεοφόρους Πατέρας ημών· 

 εθεώρησα σκόπιμον κατ’ ανθρώπων και κατά Θεόν αρεστόν, να επισκεφθώ γνωστές μου από χρόνια μοναχές στο Μοναστήρι τους
με την ελπίδα μιας εποικοδομητικής συνομιλίας μαζί τους και την προσδοκία μιας πνευματικής ανατάσεως δι εμέ και τους τυχόν παρευρισκόμενους. 

Προς πληρεστέραν δε ευόδωσην του σκοπού μου και προς περαιτέρω επίρρωσιν των Ορθοδόξων Ομολογιακών θέσεων,

προσήλθα εφοδιασμένη με δυο βιβλία του Ιωάννου Ρίζου (σχόλιο "ο Παιδαγωγός": δείτε σχετικά εδώ),  το ένα εκ των οποίων προλογίζει ο ομότιμος καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης. 


Σχόλιο ο Παιδαγωγός:
"Τι δεν καταλαβαίνεις ;"
  Βεβαίως και σε καμία περίπτωση δεν περίμενα πως η φανέρωση της αλήθειας πυροδοτεί τα κρυπτά της αισχύνης (εκεί που υπάρχουν). Το λέγει άλλωστε και ο Παύλος στην Β΄ προς Κορινθίους. 
  Και το διεπίστωσα ιδίοις όμμασιν, όταν εδέχθην έντονο έλεγχο -λες και ήμουν ο χειρότερος αιρετικός-, αλληλοσυγκρουόμενες νουθεσίες και εν τέλει, αποπομπή.

Και διερωτώμαι: να σφραγίσει ο Αντίχριστος τους άθεους και απίστους στον κόσμο το καταλαβαίνω, αλλά να σφραγίσει, χωρίς καν μικροτσίπ και τις καλόγριες στα μοναστήρια έ, αυτό μου είναι αδιανόητο!
Ληξουριώτισσα 
Σχόλιο:
Την παραπάνω επιστολή λάβαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
   Δυστυχώς, τα μοναστήρια, από προπύργια και προμαχώνες της
Ορθοδοξίας, κατάντησαν φερέφωνα της σύγχρονης αίρεσης, του Οικουμενισμού...
    Είναι πραγματικά αξιοθρήνητο: Πρόσωπα που αφιέρωσαν τη ζωή τους στον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό, να αποδέχονται με την σιωπή τους την αίρεση, για να "σώσουν" το μοναστήρι τους. Τι είναι τελικά το "μοναστήρι"; τα ακίνητα, οι καταθέσεις στην τράπεζα ή σε offshore, τα ντουβάρια; Τα μοναστήρια "σώζονται" όταν είναι έτοιμα να θυσιάσουν τα ΠΑΝΤΑ, ακόμη και την φυσική τους υπόσταση, για την αλήθεια. 
Πόσο θλιβερό είναι να ατενίζεις τα συντρίμμια ;;;
Για να μην απογοητευόμαστε όμως, στο ίδιο νησί, για κάποιο άλλο μοναστήρι, γράψαμε:


ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ και από την

Ι. Μ. Σισσίων Κεφαλληνίας !

Δεν εγκαταλείπει ο Θεός το ποίμνιο του μόνο ..

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός

Κατάργηση της υποχρεωτικής Θεματικής Εβδομάδας Από τους καθηγητές στο Μεσολόγγι ξεκινούν οι αντιδράσεις



- Η ΟΛΜΕ ζητά την κατάργηση της υποχρεωτικής Θεματικής Εβδομάδας

Οι καθηγητές προβληματίζονται για το θέμα των «έμφυλων ταυτοτήτων» και ζητούν να γίνει προαιρετική


- Ν. Παπαχρήστος: «Φόβοι για ΜΚΟ και κομματικές οργανώσεις στα σχολεία στο πλαίσιο της ενημέρωσης»

Κατάργηση της υποχρεωτικής Θεματικής Εβδομάδας ζητεί η ΟΛΜΕ, ενώ το εναρκτήριο λάκτισμα
για κινητοποιήσεις δίνεται από το Μεσολόγγι , όπου οι καθηγητές της Α' ΕΛΜΕ ζητούν “συνδικαλιστική κάλυψη” για τους καθηγητές που δεν επιθυμούν να υλοποιήσουν τη συνδικαλιστική εβδομάδα.

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Ανοικτή Επιστολή Διαμαρτυρίας --- Εξώδικη Δήλωση Γονέων --- Κηδεμόνων, συνταξιούχων εκπαιδευτικών, Πολιτών του Νομού Καβάλας και του Σωματείου «Χριστιανική Ένωση Καβάλας Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» για τη θεματική εβδομάδα


Ανοικτή Επιστολή Διαμαρτυρίας --- Εξώδικη Δήλωση Γονέων --- Κηδεμόνων, συνταξιούχων εκπαιδευτικών,  Πολιτών του Νομού Καβάλας  και του Σωματείου με την επωνυμία  «Χριστιανική Ένωση Καβάλας Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΚΑΤΑ

1. Του  κ. Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων  κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου κατοίκου επί της οδού Αν. Παπανδρέου 37 Μαρούσι Αττικής Τ.Κ. 15180
 2. Του κ. Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Φωτάκη κατοίκου επί της οδού Αν. Παπανδρέου 37 Μαρούσι Αττικής Τ.Κ. 15180
 3. Του  κ.   Υφυπουργού Παιδείας κ. Δημήτριο Μπαξεβανάκη κατοίκου επί της οδού Αν. Παπανδρέου 37 Μαρούσι Αττικής Τ.Κ. 15180
 4. Του  κ. Υφυπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Ζουράρη κατοίκου επί της οδού Αν. Παπανδρέου 37 Μαρούσι Αττικής Τ.Κ. 15180
1. Στον κ. Διευθυντή της  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας , κάτοικο Καβάλας
 2.  Στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλως και Θάσου κ. κ. Προκόπιο κάτοικο Καβάλας  
 Αξιότιμοι Κύριοι,
           Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι το Υπουργείο Παιδείας  απέστειλε στις 23-12-2016 την υπ’ αριθμόν   Φ20.1/220482/Δ2/23.12. 2016 Εγκύκλιο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως εξαιρετικά επείγουσα, για σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν σε γονείς και μαθητές με τίτλο « Σώμα και Ταυτότητα» στο οποίο τα παιδιά θα ενημερωθούν σχετικά με το φύλο τους. Το Σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε παιδιά Γυμνασίου ηλικίας 12-15 ετών και  ανάμεσα στα θέματα που περιλαμβάνει  στον θεματικό άξονα των Έμφυλων Ταυτοτήτων είναι :
·        Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
·        Αποδομώντας τα Έμφυλα Στερεότυπα
·        Φύλο, Σεξουαλικώς προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
·        Ομοφοβία και Τρανσοφοβία στην Κοινωνία και στο σχολείο
 Το Σεμινάριο αυτό όλως τυχαία συμβαίνει,  αφού προηγουμένως στην τελευταία παρέλαση ομοφυλοφίλων τοιχοκολήθηκαν αφίσες με το σύνθημα « Άνδρας δεν γεννιέσαι, γίνεσαι. Γυναίκα δεν γεννιέσαι, γίνεσαι.». Παράλληλα πάλι το Υπουργείο Παιδείας διοργανώνει για το έτος 2017 «Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής Δημιουργίας » με τίτλο  «Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά» με στόχο όπως πληροφορηθήκαμε από το διαδίκτυο,  την κατάργηση της διάκρισης των παιχνιδιών σε παιχνίδια για αγόρια και παιχνίδια για κορίτσια.  .  Το Υπουργείο Παιδείας με την θεματική των « ¨ΕΜΦΥΛΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ» ουσιαστικά αποδομεί,  όπως ακριβώς το λέει, τα « έμφυλα στερεότυπα» και διδάσκει την  καταστολή των φαινομένων « ομοφοβίας και τρανσοφοβίας στην κοινωνία και στο σχολείο» . Αυτό σημαίνει πως δεν πρέπει οι γονείς ή οι μαθητές να  αντιδράσουν, να διαμαρτυρηθούν αν κάποιο παιδί διατρανώνει ως ανδραγάθημα μεγάλης σημασίας τον ομοφυλοφιλικό σεξουαλικό προσανατολισμό του

Σάββας Ηλιάδης, Προς Κολυμβάρειον σύνοδον: Εις τι συνίσταται η καύχησις του μαρτυρίου της συνειδήσεως υμών;

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
Προς Κολυμβάρειον σύνοδον:
Εις τι συνίσταται η καύχησις του μαρτυρίου της συνειδήσεως υμών;
« Ἡ γὰρ καύχησις ἡμῶν αὕτη ἐστί, τὸ μαρτύριον τῆς συνειδήσεως ἡμῶν, ὅτι ἐν ἁπλότητι καὶ εἰλικρινείᾳ Θεοῦ, οὐκ ἐν σοφίᾳ σαρκικῇ, ἀλλ' ἐν χάριτι Θεοῦ ἀνεστράφημεν ἐν τῷ κόσμῳ, περισσοτέρως δὲ πρὸς ὑμᾶς». (Β΄Κορ. 1,12)

Ο στίχος αυτός της Β΄προς Κορινθίους επιστολής κράζει και βοά για αυτοέλεγχο και αυτογνωσία ως προς την «πληροφορία της  διακονίας»,  στην οποία τάχθηκε το κάθε μέλος  μέσα στο σώμα της Εκκλησίας και ιδιαίτερα οι ποιμένες, που βαστούν στο λαιμό τους ψυχές, για να τις οδηγήσουν στη σωτηρία.
«Σὺ δὲ νῆφε ἐν πᾶσι, κακοπάθησον, ἔργον ποίησον εὐαγγελιστοῦ, τὴν διακονίαν σου πληροφόρησον», λέγει ο απόστολος Παύλος στον Τιμόθεο (Β΄Τιμ. 4,5) και ερμηνεύει ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης: «Ήτοι, το διακόνημα και αρχιερατικόν σου επάγγελμα πλήρωσον, λέγει, ω Τιμόθεε και δείξον αυτό κατά πάντα τέλειον. Τότε δε πληρούται και γίνεται τέλειον το επάγγελμα της αρχιερωσύνης, όταν ο αρχιερεύς κακοπαθή διά να σώση τας ψυχάς του λογικού του ποιμνίου».

Μανιακός διωγμός του Σταυρού από τις ευρωπαϊκές σημαίες! Αφαίρεσαν τον σταυρό από την σημαία της Μολδαβίας

Οι Οικουμενιστές υπακούουν εξευτελιστικά στις Εντολές των Νεοταξιτών!

.Πάπας,  Ἀρχιεπίσκοπος,  Ὀρθόδοξοι ἀρχηγοὶ κρατῶν  "ξεφορτώνονται"  τὸν Σταυρό,  γιὰ νὰ ἀρέσουν  στοὺς  Νεοταξίτες!

.

.

Μανιακός διωγμός του Σταυρού από τις ευρωπαϊκές σημαίες!

Αφαίρεσαν τον σταυρό από την σημαία της Μολδαβίας


Του Μανώλη Κείου

Σάλος έχει προκληθεί στην Μολδαβία μετά την παραμόρφωση της εθνικής σημαίας με την αφαίρεση του Σταυρού κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Προέδρου Igor Dodon στο Ιράν.
Ο Μολδαβός ηγέτης, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος της ομοσπονδίας σκακιού, συμμετείχε στην ενακτήρια τελετή για το παγκόσμιο πρωτάθλημα σκακιού γυναικών στο Ιράν. Η εθνική σημαία της Μολδαβίας στήθηκε πίσω από την πλάτη του προέδρου, αλλά από το οικόσημο που απεικονίζεται κανονικά στην σημαία έλειπε ο σταυρός στο ράμφος και το σκήπτρο του αετού. Ο ίδιος ο Dodon δημοσίευσε φωτογραφίες στο Facebook αμέσως μετά την τελετή.

ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΙΕ' ΙΕΡΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΒ' ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΙΟΥ


    Μετὰ τὸ θαυμάσιο κείμενο  τοῦ  κ. Ἰω. Ρίζου  (ἐδῶ), ἄλλο ἕνα θαυμάσιο κείμενο (ἀπάντηση στοὺς διαστρεβλωτὲς τῶν Ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ καὶ τῶν Ἱ. Κανόνων), ποὺ δὲν ἀφήνει περιθώρια ἀμφισβήτησης, παρὰ μόνο σ' ἐκείνους, γιὰ τοὺς ὁποίους λέγει ὁ ἀ. Παῦλος: "εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος  καὶ ἁμαρτάνει ὤν αὐτοκατάκριτος"! 

Μοναχοῦ
Μακαρίου
Κουτλουμουσιανοῦ


     «Οι γαρ δι' αίρεσιν τινα παρά των αγίων Συνόδων, ή Πατέρων, κατεγνωσμένην, της προ τον πρόεδρο κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλον ότι την αίρεσιν δημόσια κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντες...».
Ερμηνεία υπο Αγίου Νικοδήμου:
«Εάν δε οι ρυθέντες πρόεδροι είναι αιρετικοί, και την αίρεσιν αυτών κηρύττουσι παρρησία και δια τούτο χωρίζονται οι εις αυτοί υποκείμενοι...».
Δια την μεγιστη πλάνη περί "δυνητικού-μη υποχρεωτικού " του Ιερού Κανόνος της Συνόδου του Αγίου Φωτίου, που ασπάζονται οι Οικουμενιστές και οι Φιλοοικουμενιστές Νεοθολολόγοι, οι οποίοι θέλουν να είναι Ομολογητές στα λόγια και όχι στα έργα, θα θέσουμε συν Θεό κάποια εύλογα ερωτήματα.

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Διώξεις αντιοικουμενιστών στη Ρουμανία

Συνεχίζονται οι διωγμοί και εντείνονται! --Μαθαίνουμε για νέους διωγμούς στο Άγιον Όρος!

  Μια πολύ σύντομη ενημέρωση για τα τεκταινόμενα, την Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017, στη Σκήτη Ραντένι (ανήκει στην Μονή Πέτρου Βόντα, τιμά την Αγία Παρασκευή), στα βόρειο-ανατολικά της Μολδαβίας, στη Ρουμανία.
Ο Πρωτοπρεσβύτερος μαζί με μερικούς ιερείς από το Μποτοσάνι (η πρωτεύουσα του ομώνυμου νομού – σ.μ.), επιχείρησαν να διακόψουν την
Θεία Λειτουργία. Ο πιστός λαός τους προέτρεψε να φύγουν. Φύγανε, όντος, αλλά σταμάτησαν στην αστυνομία όπου και κατέθεσαν μήνυση για χρίση βίας.

Τι έχουν πάθει οι ομογάλακτοι του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα όπως ο Τήνιος Νικόλαος της Φθιώτιδος;

Τι λέει ο άνθρωπος; --Δηλώνει επίσημα υπακοή στην Πολιτεία κι όχι στο Θεό;

Φθιώτιδος Νικόλαος: Μας κλείνουν το στόμα και δεν μπορούμε να εκφράσουμε τον λόγο του Θεού κατά της αμαρτίας


Στο Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Λαμίας, ιερούργησε την Κυριακή του Ασώτου, 12 Φεβρουαρίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Νικόλαος.

Κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας ο Ποιμενάρχης ετέλεσε την εις Πρεσβύτερον χειροτονία του Ιεροδιακόνου π. Αθανασίου Σκαρμούτσου.
Αφού έδωσε τις πνευματικές του οδηγίες στον π. Αθανάσιο διεμήνυσε με νόημα:
“Τον παπά στην Ελλάδα ο κόσμος τον θέλει δίπλα του σε όλους τις εκφάνσεις της ζωής του”.
κ. Νικόλας δεν παρέλειψε να στείλει και πολιτικό μήνυμα:

«Σήμερα που η πατρίδα μας δέχεται ρεύματα από τις τάσεις της Νέας Εποχής και της παγκοσμιοποιήσεως, η κοινωνία μας υποφέρει. Δυστυχώς με νόμο πλέον μας κλείνουν το στόμα και δεν μπορούμε να εκφράσουμε τον λόγο του Θεού κατά της αμαρτίας. Η Εκκλησία δεν προσβάλλει κανένα. Όλους τους ανθρώπους ανεξαιρέτως τους αγαπούμε και τους σεβόμαστε. Εμείς ψέγουμε την αμαρτία.
Η κοινωνία μας έχει ανάγκη από καλούς Σαμαρείτες, από Σίμωνας Κυρηναίους που θα ελαφρύνουν τον κόσμο από τα βάσανα και το φορτίο της αμαρτίας».

Σχόλιο (pentapostagma):

Θα δούμε πολλά!Διαβάσαμε σήμερα την δήλωση του Φθιώτιδος:
Οι άγιοι μας δηλαδή και οι μάρτυρες της ορθοδοξίας μας όταν ομολογούσαν Χριστό υπήρχαν νόμοι να τους κλείνουν το στόμα; Ηταν μπροστάρηδες και χάρη σε αυτούς πίστευαν στον Χριστό και άλλοι
Η αγία Χριστίνα όταν της έκοψαν την γλώσσα την πήρε και την πέταξε στα μούτρα του βασιλιά και μίλησε χωρίς γλώσσας όπως έχουμε διαβάσει στον βίο της, υπολόγιζε νόμους η Αγία;; Μιλούσε την αλήθεια του Ευαγγελίου και ομολογούσε Χριστό Εσταυρωμένο!

«Σήμερα που η πατρίδα μας δέχεται ρεύματα από τις τάσεις της Νέας Εποχής και της παγκοσμιοποιήσεως, η κοινωνία μας υποφέρει. Δυστυχώς με νόμο πλέον μας κλείνουν το στόμα και δεν μπορούμε να εκφράσουμε τον λόγο του Θεού κατά της αμαρτίας. Η Εκκλησία δεν προσβάλλει κανένα. Όλους τους ανθρώπους ανεξαιρέτως τους αγαπούμε και τους σεβόμαστε. Εμείς ψέγουμε την αμαρτία».

«Έξω οι κύνες» κίναιδοι,ὁμοφυλόφιλοι. Αρχιμ. Σάββα Αγιορείτη

«Ἔξω οἱ κύνες» (Ἀποκ. 22,15)

  τσι λέει στό 22ο Κεφάλαιο τῆς Ἀποκαλύψεως στόν 15ο στίχο. Τί θά πεῖ ἡ φράση: «Ἔξω οἱ κύνες»; Ἔξω οἱ σκύλοι δηλαδή. Ἔξω καί μακριά ἀπό τόν παμπόθητο Παράδεισο μέ τά αἰώνια ἀγαθά του... Ποιοί; «οἱ κύνες καί οἱ φαρμακοί καί οἱ πόρνοι καί οἱ φονεῖς καί οἱ εἰδωλολάτραι καί πᾶς ὁ φιλῶν καί ποιῶν ψεῦδος». Καί ἡ ἑρμηνεία: ἔξω οἰ ἀδιάντροποι σάν τά σκυλιά, οἱ μάγοι -αὐτοί εἶναι οἱ φαρμακοί - οἱ πόρνοι καί οἱ εἰδωλολάτρες καί καθένας πού ἀγαπάει καί διαπράττει τήν ἀπάτη καί τήν πλάνη τῆς ἁμαρτίας. Γιατί τό λέμε τώρα αὐτό; Γιατί οἱ κύνες, ὅπως ἑρμηνεύουν οἰ Ἅγιοι Πατέρες, εἶναι οἱ κίναιδοι. Καί οἱ κίναιδοι εἶναι αὐτοί πού κινοῦν τήν αἰδῶ.
- Ποιοί εἶναι αὐτοί πού κινοῦν τήν αἰδῶ;
Εἶναι οἱ ὁμοφυλόφιλοι. Ἔτσι ἑρμηνεύει τήν λέξη «οἱ κύνες» ὀ ἑρμηνευτής Ἀρέθας. Τό λέω αὐτό ὡς ἀπάντηση σέ κάποιους πού ἰσχυρίζονται πώς ἡ Ἁγία Γραφή δέν λέει πουθενά ἐναντίον τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Τό λέει ξεκάθαρα καί δέν εἶναι τό μόνο χωρίο.

Η Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών συμπαρίσταται στον π. Θεόδωρο Ζήση


Σχετική εικόνα

Η ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟΝ ΖΗΣΗΝ
Μέ μεγάλη πικρία καί λύπη ἡ «ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ» πληροφορήθηκε τήν ἀπό 10.12.2016 «νουθετήρια», ἐπιτιμητική και «πατρική» Ἐπιστολή τοῦ Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκηςκ. Ἀνθίμου πρός τόν Ὁμότιμο Καθηγητή τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ., Αἰδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση, ὁ οποῖος κατηγορεῖται, ὅτι με τίς ὁμιλίες του προκαλεῖ «πνευματικήν σύγχυσιν καί διάστασιν τῶν συνειδήσεων τῶνπιστῶντοῦ πληρώματος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης».

Ὅπως διαπιστώνεται ὅμως, οἱ διατυπούμενες στήν μητροπολιτική ἐπιστολή ἐναντίον τοῦ π. Θεοδώρου κατηγορίες εἶναιἐκκλησιολογικά ἀστήρικτεςκαί θεολογικά ἀβάσιμες καί γι’ αὐτό δέν ἀντέχουν σέ ὁποιαδήποτε κριτική. Αὐτό ἀποδεικνύει κατάφωρα ἡ ἀπό 1.2.2017 ἀπαντητική Ἐπιστολή τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, ὁ ὁποῖος μέ ἔντονο ἀπολογητικό τόνο, ἀλλά καί πληρέστατη ἐπιχειρηματολογία καταδεικνύει τήν ἀλήθεια τῶν πραγμάτων καί τό ἀθεμελίωτο τῶν ἐναντίον του αἰτιάσεων.

Ο Άγιος Χρήστος ο Νεομάρτυρας ο Κηπουρός (12.2.1748)

από τον Κωνσταντίνο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο.
Tμηθείς ο Xρήστος δι’ αγάπην Kυρίου,
Kηπουρός ώφθη της Eδέμ του χωρίου.

 


       ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ: Ο Άγιος Χρήστος γεννήθηκε στην Αλβανία, αλλά εργαζόταν, από την ηλικία των 40 ετών, το επάγγελμα του κηπουρού και του πωλητή αγροτικών προϊόντων ζώντας στην Κωνσταντινούπολη.
   ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ: Μια μέρα, ενώ πουλούσε τα μήλα του στην αγορά της Κωνσταντινούπολης, ήλθε ένα Τούρκος που απαιτούσε να αγοράσει τα μήλα του σε εξευτελιστική τιμή. Ο Άγιος αντιστάθηκε σ’ αυτή την αδικία και τελικά κατέληξαν σε φιλονικία. Ο Τούρκος θύμωσε και θέλοντας να τον εκδικηθεί πήγε σε έναν δικαστή και του είπε ψευδώς ότι άκουσε τον Άγιο να λέει ότι επιθυμεί να γίνει Μωαμεθανός.


   ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ: Ο κριτής κάλεσε τον Άγιο και τον ρώτησε αν η κατηγορία αυτή ήταν αληθινή. “Για τ’ όνομα του Θεού” απάντησε ο φτωχός κηπουρός, “ποτέ δεν είπα τέτοιο λόγο. Εγώ είμαι Χριστιανός και δεν είναι δυνατόν ν’ αλλάξω την πίστη μου ακόμη και αν πάθω χίλια βάσανα”. Τότε ο κριτής, που δεν πίστεψε ότι ο Άγιος συκοφαντήθηκε, διέταξε και τον χτύπησαν δυνατά με ραβδιά. Του κατάφεραν μάλιστα ένα τόσο δυνατό χτύπημα στο κεφάλι, ώστε ο Άγιος αιμορραγούσε για πολλή ώρα. Μετά τον έδεσαν, τον έβαλαν στη φυλακή και του έσφιξαν τα πόδια στο τιμωρητικό ξύλο, το λεγόμενο τομπρούκι, (ειδικό ξύλο που ήταν καρφωμένο στο πάτωμα της φυλακής με τρύπες για τα πόδια), για να μην μπορεί καθόλου να κινηθεί.
    Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΠΤΗ ΚΑΙΣΑΡΙΟΥ ΔΑΠΟΝΤΕ: Στη φυλακή έτυχε να βρίσκεται και ο λόγιος συγγραφέας Καισάριος Δαπόντες (1713-1784) από τη Σκόπελο, ο οποίος αργότερα έγινε μοναχός στην Ιερά Μονή Ξηροποτάμου του Αγίου Όρους. Τον λυπήθηκε και κατάφερε να πείσει τους δεσμοφύλακες να τον ελευθερώσουν από το ξύλο, για να μπορεί να κινηθεί λίγο. Κατόρθωσε να του βρει και λίγο φαγητό και του το πρόσφερε. “Ευχαριστώ”, του είπε ο Άγιος, “αλλά γιατί να φάω; Μήπως πρόκειται να ζήσω; Ας αποθάνω, λοιπόν, για τον Χριστό μου πεινασμένος και διψασμένος”. Έπειτα έβγαλε και έδωσε ένα κέρμα που είχε στη ζώνη του στον Καισάριο και του είπε: “να το δώσεις αυτό να μου κάνουν μερικές λειτουργίες και μνημόσυνα για την ψυχή μου”.


   ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ: Την ίδια μέρα ήλθαν και πήραν τον Μάρτυρα από τη φυλακή και τον οδήγησαν έξω από τα τείχη της Πόλης. Αυτός ήρεμα έκλινε τον αυχένα και παρέδωσε τον εαυτό του στον Ιησού Χριστό δεχόμενος τη σπάθα του δημίου. Με αυτό τον τρόπο ο κηπουρός της Πόλης, ο Μάρτυς Χρήστος, στις 12 Φεβρουαρίου του 1748, “άφησε τα περιβόλια του Βοσπόρου για να γίνει κηπουρός του ουρανίου Παραδείσου”. Βίο του αγίου Μάρτυρα Χρήστου συνέγραψε ο αυτόπτης Καισάριος Δαπόντες.

Γενικεύεται η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ από τον ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΥΡΙΛΛΟ

Ό,τι δεν κάνουν οι "αντι-Οικουμενιστές" στην Ελλάδα,το κάνει το 50% των ιερέων στην Ρωσία


ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ KATANIXIS ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:

“Shkval*” Ρωσική τορπίλη συγκλονίζει τα θεμέλια του Οικουμενισμού

Ραγδαίες εξελίξεις στο Πατριαρχείο της Μόσχας. Με τη μορφή χιονοστοιβάδας οι διακοπές μνημοσύνου του Ρώσσου Πατριάρχη. Πάνω από το 50% των Ρώσσων Ιερέων έχουν διακόψει ήδη τη μνημόνευσή του.

Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, που κατ’αποκλειστικότητα φέρνει στο φως της δημοσιότητας το Ιστολόγιό μας, ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο Πατριαρχείο της Μόσχας.
Οι πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του Ιστολογίου Κατάνυξις, αναφέρουν πως, μια τέτοια αντίδραση φοβόταν ο Πατριάρχης Κύριλλος και αποφάσισε τη μη συμμετοχή της Ρωσικής Εκκλησίας στη “Σύνοδο” του Κολυμπαρίου.
Φαίνεται όμως πως αυτό δεν ήταν αρκετό. Τα Οικουμενιστικά ανοίγματα της Ρωσικής Εκκλησίας και τα πάρε δώσε με τον Πάπα, δυσαρέστησαν σφόδρα τους κληρικούς της Ρωσικής Εκκλησίας, που διαθέτουν γνήσιο Ορθόδοξο βίωμα και προέβησαν στη διακοπή της μνημόνευσης του Πατριάρχη.
Δεν έχει εκδοθεί κάποιο επίσημο ανακοινωθέν, γιατί οι Ιερείς και στο Πατριαρχείο της Μόσχας φοβούνται την οργή του Πατριάρχη. Στις ακολουθίες όμως έχουν πάψει να τον μνημονεύουν, όπως μας επιβεβαιώνουν εκκλησιαστικοί κύκλοι, πλησίον της άτυπης συντονιστικής επιτροπής. 
* Ρωσσική υπερηχητική τορπίλη, σύμβολο της Ρωσικής δύναμης

Απάντηση καταπέλτης στον π. Σωτήριο Παρδάλη απο τον Ιωάννη Ρίζο. Η Εκκλησία δεν είναι πολυκατάστημα

Και πάλι περί του άστοχου χαρακτηρισμού Ιερών Κανόνων ως δυνητικών, περί αιρετικών Επισκόπων, κ. ά.


    Δημοσιεύσαμε τὴν ἄστοχη ἐπιστολὴ τοῦ π. Σωτηρίου Παρδάλη -συνήγορου τοῦ μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου- μαζὶ μὲ τὴν ἀναίρεσή της (ἐδῶ κι ἐδῶ).
  
  Σήμερα δημοσιεύουμε μιὰ θαυμάσια κριτικὴ καὶ ἀποστομωτικὴ τοποθέτηση τοῦ κ. Ἰωάννη Ρίζου, ποὺ ἀπαντᾶ ὄχι μόνο στὸν π. Σωτήριο, ἀλλὰ καὶ σὲ ἄλλους «ἀντι-Οἰκουμενιστές», ποὺ μοιράζονται μὲ τὸν π. Σωτήριο παρόμοιες «μετα-πατερικὲς κακοδοξίες.
Απάντηση στον

π. Σωτήριο Παρδάλη
Του Ιωάννου Ρίζου


    Πάτερ Σωτήριε, εμπλέκεσθε σε θέματα που αποδεικνύεται ότι σας είναι ξένα. Χάριν της Αλήθειας όμως, πρέπει να  ενημερώσω τους αναγνώστες του κειμένου σας για  τα πράγματα που αγνοείτε,  πλην όμως διδάσκετε για αυτά  ex officio.
ΠΡΩΤΟΝ
Γράφετε ότι σύμφωνα με τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, «ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου είναι δυνητικός και όχι υποχρεωτικός δια τους κληρι-κούς», κλείνετε δε την  παράγραφο λέγοντας: «Ο Κανόνας αυτός, δεν νομοθετεί υποχρέωση, αλλά απλά παρέχει δικαίωμα».
Απάντηση:
Α) Πρέπει να γνωρίζεται ότι δυνητικοί Κανόνες στο Ιερό Πηδάλιο δεν υπάρχουν.

Δυνητικές επιλογές υπάρχουν στα ράφια των Σούπερ Μάρκετς και στις λαϊκές αγορές.

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Κυριακή ΙΖ΄ Λουκά (Ασώτου Υιού)- Ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ πρὸς τὸν ἁμαρτωλὸ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ: Α΄ Κορ. ς΄ 12-20
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ: Λουκ. ιε´ 11-32
Ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ πρὸς τὸν ἁμαρτωλὸ
«Ἐπέπεσεν ἐπὶ τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ κατεφίλησεν αὐτὸν»
Στὸ σημερινὸ εὐαγγελικὸ ἀνάγνωσμα ἀκούσαμε τὴν Παραβολὴ τοῦ Ἀσώτου Υἱοῦ. Ἀκούσαμε πῶς ἕνας ἐπαναστάτης γιὸς ἔφυγε ἀπὸ τὸ σπίτι τοῦ πατέρα του, δηλαδὴ τοῦ Θεοῦ, καὶ μετὰ ἀπὸ ἄσωτη ζωὴ ἐπέστρεψε μετανιωμένος. Καὶ βρῆκε τὴν πιὸ ζεστὴ ἀγκαλιὰ τοῦ κόσμου, ἕναν πατέρα ποὺ δὲν τὸν ἔδιωξε ὀργισμένος, ἀλλὰ τὸν ὑποδέχθηκε μὲ πολλὴ ἀγάπη, τόση ποὺ δὲν θὰ περίμενε κανείς. Μὲ αὐτὴ τὴν ἀφορμὴ λοιπὸν ἂς δοῦμε πόσο μεγάλη εἶναι ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ πρὸς τὸν ἁμαρτωλό.

Στην παραβολή του Κυρίου περί του ασώτου Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά



1. «Θα γίνη κάποτε λιμός», είπε o προφήτης θρηνώντας την Ιερουσαλήμ, «όχι πείνα άρτου και ύδατος, αλλά πείνα για τον λόγο τού Κυρίου». Είναι δε ο λιμός στέρησις και συγχρόνως όρεξις της αναγκαίας τροφής. Υπάρχει όμως και κάτι χειρότερο και αθλιώτερο από αυτήν την πείνα· όταν δηλαδή κάποιος, ενώ στερείται τ’ αναγκαία για την σωτηρία, δεν έχει συναίσθησι της συμφοράς, επειδή δεν έχει όρεξι για τη σωτηρία. Όποιος πεινά και δεν διαθέτει τ’ αναγκαία, τριγυρίζει αναζητώντας ένα κομμάτι ψωμιού οπουδήποτε· κι’ αν εύρει μουχλιασμένο ζυμάρι, ή του προσφέρει κάποιος άρτο από κεχρί ή από πίτουρα ή κάτι άλλο από τα ευτελέστατα είδη τροφής, χαίρεται τόσο πολύ, όσο επονούσε προηγουμένως που δεν εύρισκε. Όποιος επίσης έχει πνευματική πείνα, δηλαδή στέρηση και συγχρόνως όρεξη για πνευματικές τροφές, τριγυρίζει αναζητώντας αυτόν που έχει από τον Θεό το χάρισμα της διδασκαλίας· κι’ αν εύρει, τρέφεται ευφρόσυνα με τον άρτο της ζωής της ψυχής, δηλαδή με τον σωτήριο λόγο, που όποιος τον αναζητεί έως το τέλος δεν πρόκειται να μη τον εύρει· «διότι όποιος αιτεί λαμβάνει και όποιος αναζητεί ευρίσκει, και στον κρούοντα θ’ ανοιγεί η θύρα», είπε ο Χριστός.

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Αιρετικοί είναι μόνον όσοι καταδικάστηκαν από Ορθόδοξη Σύνοδο; ΟΧΙ:

 Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
 Οι Άγιοι Ομολογητές της εκκλησίας μας απέκοπταν κάθε σχέση με τους αιρετικούς επισκόπους, ΠΡΙΝ αυτοί καταδικαστούν από Ορθόδοξη Σύνοδο.
  Μια από τις πλανεμένες, αντιπατερικές και ανορθόδοξες διδασκαλίες και θεωρίες της παναιρέσεως του Οικουμενισμού που ασπάστηκε η Σύνοδος της Κρήτης είναι ότι, Ανάθεμα- Αιρετικός δεν είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει δημοσίως και φανερώς αιρετικές αντιπατερικές διδασκαλίες,αλλά είναι αυτός που καταδικάστηκε από Ορθόδοξη Σύνοδο γι αυτές.


  Αντιθέτως η Χριστιανική διαχρονική διδασκαλία των Θεοδίδακτων Αγίων της Εκκλησίας είναι ότι, Ανάθεμα -Αιρετικός είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει φανερώς και δημοσίως αιρετικές, ανορθόδοξες και αντιπατερικές διδασκαλίες εμμένοντας αμετανόητος εις αυτές.