Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2020

Κυριακή Ι’ Λουκά – Η θεραπεία της συγκύπτουσας [ Λουκ. ιγ΄ 10-17]

του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

ΤΟ ΘΑΥΜΑ: Κάποιο Σάββατο, ο Κύριος δίδασκε σε μία Συναγωγή. Ανάμεσα στο πλήθος, μία γυναίκα σκυμμένη διαρκώς με κυρτωμένο τόσο το σώμα της, που δεν μπορούσε να σηκώσει όρθιο το κεφάλι της. Βασανιζόταν η δύστυχη δεκαοκτώ ολόκληρα χρόνια. Όταν την είδε ο Κύριος, της φώναξε: “Γυναίκα, είσαι ελεύθερη από την αρρώστια σου”. Άπλωσε πάνω της τα χέρια Του και την ίδια στιγμή έγινε καλά, σηκώθηκε ολόρθη και δόξαζε τον Θεό για τη θεραπεία της. Ο Κύριος σπλαχνίσθηκε και θεράπευσε τη γυναίκα αυτή χωρίς η ίδια να ζητήσει τη θεραπεία της, γιατί αυτή ήταν ευσεβής.

Ο Μωαμεθανισμός είναι δημιούργημα των Εβραίων!


Κατά τον 6ον αιώνα βλέπουν οι Εβραίοι τον Χριστιανισμό να ξαπλώνεται καί ν’ αγκαλιάζει όλη τη γη. Θέλουν όμως, με κάθε τρόπο να αναχαιτίσουν την εξάπλωση αυτή.

Τους ανησυχεί η ραγδαία πορεία της πίστεως και της Διδασκαλίας του Χριστού. Συνέρχεται τότε το αόρατο Εβραϊκό Επιτελείο Σανχεντρίν (Συνέδριο) και δημιουργεί μια χριστιανομάχο θρησκεία, τον Μωαμεθανισμό.

Ελάχιστοι, ίσως γνωρίζουν, ότι η θρησκεία του Ισλάμ δεν ήταν έργο του αγραμμάτου καί αγροίκου Μωάμεθ, αλλά των Εβραίων…

Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ι΄ΛΟΥΚΑ ΣΕ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Π. ΤΡΕΜΠΕΛΑ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΙΓ΄10-17

10 ῏Ην δὲ διδάσκων ἐν μιᾷ τῶν συναγωγῶν ἐν τοῖς σάββασι. 11 καὶ ἰδοὺ γυνὴ ἦν πνεῦμα ἔχουσα ἀσθενείας ἔτη δέκα καὶ ὀκτώ, καὶ ἦν συγκύπτουσα καὶ μὴ δυναμένη ἀνακῦψαι εἰς τὸ παντελές. 12 ἰδὼν δὲ αὐτὴν ὁ ᾿Ιησοῦς προσεφώνησε καὶ εἶπεν αὐτῇ· γύναι, ἀπολέλυσαι τῆς ἀσθενείας σου· 13 καὶ ἐπέθηκεν αὐτῇ τὰς χεῖρας· καὶ παραχρῆμα ἀνωρθώθη καὶ ἐδόξαζε τὸν Θεόν. 14 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ἀρχισυνάγωγος, ἀγανακτῶν ὅτι τῷ σαββάτῳ ἐθεράπευσεν ὁ ᾿Ιησοῦς, ἔλεγε τῷ ὄχλῳ· ἓξ ἡμέραι εἰσὶν ἐν αἷς δεῖ ἐργάζεσθαι· ἐν ταύταις οὖν ἐρχόμενοι θεραπεύεσθε, καὶ μὴ τῇ ἡμέρᾳ τοῦ σαββάτου.

ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ΛΟΥΚΑ [: Eβρ. 13, 17-25] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 


«Πεθεσθε τος γουμνοις μν κα πεκετε· ατο γρ γρυπνοσιν πρ τν ψυχν μν ς λγον ποδσοντες· να μετ χαρς τοτο ποισι κα μ στενζοντες· λυσιτελς γρ μν τοτο(:Να υπακούτε στους πνευματικούς προϊσταμένους σας και να υποτάσσεστε τελείως σε αυτούς· διότι αυτοί αγρυπνούν για τη σωτηρία των ψυχών σας, καθώς θα δώσουν λόγο στον Χριστό για τις ψυχές σας. Να τους υπακούτε, για να ενθαρρύνονται με την υπακοή σας, ώστε να επιτελούν το έργο τους αυτό με χαρά και όχι με στεναγμούς. Άλλωστε δεν σας συμφέρει να στενάζουν εξαιτίας σας οι πνευματικοί σας προεστοί, επειδή ο Θεός θα σας τιμωρήσει γι'αυτό)»[Εβρ.13,17]

Άγιος Νικόλαος: Ο γνήσιος εκφραστής του ελληνορθοδόξου ιδεώδους


Άγιος Νικόλαος: Ο γνήσιος εκφραστής του ελληνορθοδόξου ιδεώδους
      Η αγία μας Ορθόδοξη Εκκλησία έχει να επιδείξει ατέλειωτους καταλόγους επισκόπων Της οι οποίοι τίμησαν την υψηλή αποστολή τους και έγιναν ζωντανά πρότυπα για μίμηση. Μια από τις αντιπροσωπευτικότερες μορφές ιδανικών επισκόπων Της είναι και ο λαοφιλής άγιος Νικόλαος, επίσκοπος Μύρων της Λυκίας (Μ. Ασίας), του οποίου την ιερή μνήμη τιμά εξόχως η Εκκλησία μας στις 6 Δεκεμβρίου.

Ιερό λείψανο Αγίου Σάββα επί δέκα και πλέον αιώνες είναι άφθαρτο και θαυματουργεί

leipsano ag sabba
Γράφει ο π. Ηλίας Μάκος.

Πολλοί είναι οι προσκυνητές από διάφορες Ορθόδοξες χώρες, που φθάνουν, σχεδόν καθημερινά, στη Μονή Λαύρας του Αγίου Σάββα στα Ιεροσόλυμα για να προσκυνήσουν το λείψανό του.
Ο Άγιος, που η μνήμη του εορτάζεται στις 5 Δεκεμβρίου, εκδίωκε δαιμόνια και θεράπευε δύσκολες αρρώστιες.
Καλογέρεψε 18 ετών και δόθηκε ολοκληρωτικά και ασκητικά στο Χριστό. Έκανε και κάνει πολλά θαύματα, γιατί στη ζωή του έβαζε πρώτα απ' όλα το Θεό.

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Συγκλονιστικός o Luc Montagnier βραβείο Νόμπελ ιατρικής στις αναφορές του για κορωναϊό και εμβόλια!!!!!! ΒΙΝΤΕΟ


 Ο Luc Montagnier, βραβείο Νόμπελ ιατρικής, για τον κορωνοϊό και τα εμβόλια (υπότιτλοι)

Ο καθηγητής Luc Montagnier, κάτοχος βραβείου Νόμπελ ιατρικής, μιλάει για την παρανοϊκή κατάσταση που ζει η ανθρωπότητα σήμερα, για τον κορωνοϊό, την προέλευσή του, τα εμβόλια που ετοιμάζουν και κάποιες θανατηφόρες περιπτώσεις εμβολιασμών (π.χ. τους πολλούς νεκρούς στη Β. Ιταλία).

 

https://www.youtube.com/watch?v=X1wm1qbuyZc&feature=emb_logo

.

Συγκλονιστικός o Luc Montagnier στις αναφορές του για κορωναϊό και εμβόλια!!!!!!

14 χρόνια με τον Άγιο Πορφύριο (video) - Ο προσωπικός του ιατρός καθηγητής καρδιολογίας Γεώργιος Παπαζάχος

14 Χρόνια κοντά στον Άγιο Πορφύριο - Γεώργιος Παπαζάχος Ο αείμνηστος καθηγητής καρδιολογίας και πνευματικό τέκνο του Αγίου Πορφυρίου κ. Γεώργιος Παπαζάχος, περιγράφει την στενή σχέση που είχε με τον Άγιο Πορφύριο και όλες τις εμπειρίες που είχε μαζί του.  

    Α΄ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ:https://www.youtube.com/watch?v=frJ1bwDPBBc&feature=emb_logo 

  Β΄ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=tPW2oH6VuVg

14 χρόνια με τον Άγιο Πορφύριο (video) - Ο προσωπικός του ιατρός καθηγητής καρδιολογίας Γεώργιος Παπαζάχος.

  14 Χρόνια κοντά στον Άγιο Πορφύριο - Γεώργιος Παπαζάχος Ο αείμνηστος καθηγητής καρδιολογίας και πνευματικό τέκνο του Αγίου Πορφυρίου κ. Γεώργιος Παπαζάχος, περιγράφει την στενή σχέση που είχε με τον Άγιο Πορφύριο και όλες τις εμπειρίες που είχε μαζί του
© 2020 Όρος Αλατόμητον Μπορείτε να μοιραστείτε ή να κοινοποιήσετε αυτό το βίντεο από τον εξής σύνδεσμο:      https://youtu.be/frJ1bwDPBBc: https://www.youtube.com/channel/UCs2l...  
      Ο όσιος Γέρων Πορφύριος, κατά κόσμον Ευάγγελος Μπαϊρακτάρης, γεννήθηκε στις 7 Φεβρουαρίου 1906 μ.Χ., στην Εύβοια, στο χωριό Άγιος Ιωάννης της επαρχίας Καρυστίας. Ο μικρός Ευάγγελος ήταν το τέταρτο παιδί της οικογένειας. Φύλαγε πρόβατα στο βουνό και είχε παρακολουθήσει μόνο την πρώτη τάξη του δημοτικού, όταν αναγκάστηκε και αυτός λόγω της μεγάλης φτώχειας να πάει στη Χαλκίδα για να δουλέψει. Ήταν μόλις επτά χρονών. Εργάστηκε δύο τρία χρόνια σ ἕνα κατάστημα. Μετά πήγε στον Πειραιά, όπου δούλεψε δύο χρόνια στο παντοπωλείο ενός συγγενούς.

Διαμαρτυρία για τήν κατασυκοφάντηση τῆς Ἐκκλησίας

Διαμαρτυρία για τήν κατασυκοφάντηση τῆς Ἐκκλησίας ἀπό δημοσιογραφίσκους, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

π. Αθανασίου Μυτιληναίου: «Πώς θα αντιδράσουμε σε έναν διωγμό της Εκκλησίας;» β) «Κατανοούμε σήμερα το μαρτύριον;» Απορία 74η 9-11-1986


  Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

          παντήσεις ποριν (νωτέρου Κατηχητικο Σχολείου)

Απορία 74η 

  1. «Πώς θα αντιδράσουμε σε έναν διωγμό της Εκκλησίας;»

β) «Κατανοούμε σήμερα το μαρτύριον;»
  

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 9-11-1986]                                        

    Αν το θέλετε, παιδιά, δεν έχει πάψει ποτέ ο διωγμός. Και δεν έχει γίνει ποτέ καμιά ανακωχή. Απλώς μπορεί κάποιος τόπος να έχει κάποια ειρήνη για μια στιγμή, ένας άλλος τόπος όμως να έχει πόλεμον, να έχει διωγμόν. Αυτό από την αρχαιότητα. Θα δούμε μέσα στην Αγία Γραφή, στο βιβλίο των Πράξεων των Αποστόλων, ότι η Ιουδαία, λέγει, είχε ειρήνη. Δηλαδή η Εκκλησία στην Ιουδαία είχε ειρήνη. Δηλαδή δεν είχε διωγμό. Μπορούσε όμως κάποιος άλλος διωγμός παραπέρα να εγίνετο. Έτσι η Εκκλησία, είτε σε αυτόν τον τόπο, είτε σε εκείνον τον τόπο, πάντοτε έχει διωγμό από τον καιρό που ενεφανίσθη.

   Θα λέγαμε ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε διωγμό. Μπορεί όμως αύριο το πρωί, προσέξτε με, αύριο το πρωί, 10 Νοεμβρίου, μη σας κάνει εντύπωση - έχουμε σήμερα 9-, αύριο το πρωί, να δείτε δεν ξέρω τι να βγαίνει, κάποιος νόμος, κάτι, δεν ξέρω τι, και να στρέφεται εναντίον της Εκκλησίας. Θα μου πείτε… καλά, έτσι, αύριο το πρωί; Ε, καλά, θέλω να πω ότι πάρα πολύ γρήγορα, πάρα πολύ σύντομα.

    Αλλά, όταν λέμε διωγμό, τι εννοούμε; Εννοούμε ότι θα μας δημεύσουν την περιουσία, ότι θα κλείσουν τους ναούς; Τι ακριβώς είναι ο διωγμός; Ότι θα υφιστάμεθα το μαρτύριον;

Η πνευματική ζωή κατακτάται μόνο με πόνο



Η ουσία της πνευματικής ζωής

Η κυοφορία του Ιησού μέσα μας φέρνει ωδίνες

π. Αθανάσιου Μυτιληναίου

(Ομιλία 48 στην Αποκάλυψη, κεφ. ιβ΄. Απόσπασμα)




Η δευτέρα εικόνα (στο σημείο αυτό της Αποκαλύψεως) είναι η Εκκλησία. Φεύγουμε από το ιστορικό πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου και πηγαίνουμε στην Εκκλησία. Σε πλείστες προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης, έχουμε ταύτισιν και ταυτοχρόνως διάκρισιν του προσώπου της Υπεραγίας Θεοτόκου και της Εκκλησίας σε πάρα πολλές προφητείες, όπως κι εδώ.

Αν μου πείτε, γιατί ταυτίζεται και ταυτοχρόνως διακρίνεται η Υπεραγία Θεοτόκος με την Εκκλησία, θα σας απαντούσα:
 Η Υπεραγία Θεοτόκος, έδωσε την σάρκα της την οποία δανείστηκε ο θείος Λόγος, περιεβλήθη, έγινε άνθρωπος και ήρθε. Αυτήν τη σάρκα του ο Χριστός τη δίνει τώρα στον κόσμο για να σωθεί. Και λέγει: ελάτε να φάτε την σάρκα μου και να πιείτε το αίμα μου. «Λάβετε, φάγετε». Αλλά όταν τρώμε την σάρκα του Χριστού, γινόμαστε σώμα Χριστού. Ξέρουμε όμως από την Αγία Γραφή –το λέγει δια πολλών ο απόστολος Παύλος– ότι η Εκκλησία είναι το σώμα του Χριστού· αλλ’ αυτό το σώμα του Χριστού, που είναι η Εκκλησία, που είναι οι πιστοί –και είναι η Εκκλησία γιατί γίνονται κοινωνοί του σώματος του Χριστού–, είναι το σώμα που πήρε ο Χριστός από την Υπεραγίαν Θεοτόκον. Να, γιατί η Εκκλησία ταυτίζεται με την Υπεραγία Θεοτόκο. Ταυτίζεται, αλλά ταυτοχρόνως διακρίνεται.

Ίνα «μη καθεύδομεν ως οι λοιποί, αλλά γρηγορώμεν και νήφωμεν».


«Εν τάχει» (Αποκ. 1, 1.). Γρήγορα. Σύντομα.
Πότε όλα αυτά αλήθεια θα γίνουν;
Λέγει ο άγιος Ανδρέας Καισαρείας: «Το δε εν τάχει γενέσθαι σημαίνει το τινά μεν αυτών παρά πόδας γενέσθαι της περί αυτών προρρήσεως», δηλαδή μερικά απ' αυτά που προφητεύθηκαν είναι παρά πόδας, σύντομα. Να, τώρα, κοντά! Αν θέλετε, και σύγχρονα -τότε- με την προφητεία, «και τα επί συντελεία δε μη βραδύνειν», κι εκείνα που θα είναι στο τέλος της Ιστορίας, που αναφέρονται ως προφητεία στα έσχατα, κι εκείνα δεν θα βραδύνουν, «διότι χίλια έτη παρά Θεώ ως η ημέρα η εχθές, ήτις διήλθεν λελόγισται» (Άγ. Ανδρέας Καισαρείας), διότι όπως πέρασε η χθεσινή ημέρα, έτσι είναι και τα χίλια χρόνια για τον Θεό.

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΟΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ

ΤΟ  ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΟΝ

ΤΗΣ  ΠΑΛΑΙΑΣ  ΔΙΑΘΗΚΗΣ

Στήν επί τού όρους ομιλία του ό Κύριος διαβεβαιώνει τούς ακροατάς του ότι δέν ήρθε νά «καταλύση» τήν Παλαιά Διαθήκη (τόν Νόμον ή τούς Προφήτας), αλλά νά «πληρώση», δηλαδή νά συμπληρώση καί βελτιώση. Λέγοντας αυτό, εννοεί τό στοιχείο εκείνο, στό όποίο αναφέρεται ή όμιλία του, κι’ αυτό είναι μόνον ό ηθικός νόμος βέβαια, καί όχι ή ίστορία ή τό τελεστικό μέρος. Διότι ούτε τίς θυσίες τών ταύρων αύξησε, ούτε ιστορία έκ τν υστέρων έπλασε γιά τόν Άδάμ ή τόν Άβραάμ ή τό Μωϋσή ή τό Δαυϊδ. Ή Παλαιά Διαθήκη ασφαλώς απαρτίζεται από τρία στοιχεία, τήν ιστορία, τόν ηθικό νόμο, καί τόν τελεστικό νόμο. Κάθε στοιχείο αντιμετωπίστηκε από τόν Κύριο καί τούς ΄Αποστόλους διαφορετικά.

Ή ιστορία παρέμεινε όπως είχε. Αυτό είναι ευνόητο. Τό ν’ ανακληθούν καί ακυρωθούν γεγονότα είναι αδιανόητο. Τό νά πλαστούν έκ τών υστέρων ίστορίες είναι παραχάραξη, πλαστογραφία, μυθομανία.

Στ. Σπανουδάκης: Γιατί βρε παιδιά τοξεύετε τον ουρανό; Μα δεν βλέπουν ότι Τα μάτια Της Παναγίας δακρύσαν;

 

-«Καλύτερα να ανέθεταν τις γιορτές τους στο Τουρκικό Υπουργείο Πολιτισμού, διότι οι Τούρκοι θα σέβονταν αυτή την ηρωική χούφτα ανθρώπων που γονάτισε για του “Χριστού την Πίστη την Αγία”, την “παντοδύναμη” αυτοκρατορία τους»

Στ. Σπανουδάκης: Γιατί βρε παιδιά τοξεύετε τον ουρανό;

Μελωδικός στις συνθέσεις του, μαχητικός στις απόψεις του, μοναχικός στη ζωή του. Ο ίδιος, προτιμά να είναι απομονωμένος- αν εξαιρέσει κανείς τον φύλακα-  άγγελό του, τη σύζυγό του και τα πανέμορφα ζώα συντροφιάς, ενδεχομένως και κάποιους πολύ κοντινούς ανθρώπους- καθώς δεν σταματά να συνθέτει. Ακόμα και μέσα στην καραντίνα, όταν πολλοί γκρινιάζουν, ο Σταμάτης Σπανουδάκης έγραψε ένα καινούργιο έργο, αφιερωμένο στην Ελλάδα, που ελπίζει να παρουσιάσει το επόμενο καλοκαίρι, εφόσον όλα έχουν πάει καλά με την πανδημία.

«Μα δεν βλέπουν ότι ‘Τα μάτια Της δακρύσαν’;» αναρωτιέται για όσους αντέδρασαν στην προβολή της εικόνας με την Παναγία στη Βουλή. Και μιλώντας στο liberal.gr σημειώνει πως υπάρχει πόλωση ως προς τους όρους πατρίδα και θρησκεία, πως τα «παιδιά» τοξεύουν τον ουρανό, ενώ τους προειδοποιεί: «Δεν θα κουνήσει από κει που είναι και τα βελάκια σας θα επιστρέψουν σε σας».

H Μεγαλομάρτυς Αγία Βαρβάρα (4 Δεκεμβριου)


του Κωνσταντίνου ΑΘ. Οικονόμου δασκάλου

ΠΗΓΕΣ: Ως προς το χρόνο που αυτή έζησε και κυρίως για τον τόπο του μαρτυρίου της σπουδαίας αυτής Αγίας υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ των ερευνητών. Υπάρχουν συναξάρια της δυτικής εκκλησίας και ορθόδοξοι συναξαριστές, όπως του Ιωάννου Δαμασκηνού, του Αρσενίου και του Συμεών του Μεταφραστού. Πιθανότατη περίοδος δράσης της Αγίας είναι ο 3ος αιώνας, ενώ τόπος μαρτυρίου της φαίνεται πως είναι η Νικομήδεια της Μικράς Ασίας ή η Ηλιούπολη της Αιγύπτου. Οι αρχαιότεροι κώδικες βεβαιώνουν ότι η Αγία Βαρβάρα έζησε στη Μικρά Ασία. Ο αρχαιότερος βίος της Αγίας (Άκτα) μαρτυρεί ότι η Αγία άθλησε γύρω στο 237, επί Μαξιμίνου.

Του Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ : «Η εξ Ανατολών γρίπη»

(Ως η Δεκάτη πληγή του Φαραώ)

 

Του Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ



  Ο μακαριστός π. Αυγουστίνος Καντιώτης, πριν τρεις δεκαετίες, παρουσίασε καθαρά, προφητικά, το υγειονομικό διάγραμμα–σχήμα της «εξ Ανατολών γρίπης» με το «παράξενο όνομα».

     Στο μέτρο της δραστικότητάς της, ως διευρυμένος λοιμός, μας θυμίζει την τελευταία πληγή του Φαραώ (Μερνεφθά, 1223 – 1315 π. Χ.).

      Το προφητικό χάρισμα του π. Αυγουστίνου δεν εκδηλώθηκε μόνο ως προαγγελία γεγονότων∙ λειτούργησε και ως ερμηνευτική κατανόηση του βηματισμού της ιστορίας, ως συναίσθηση του ανάλογου ιστορικού χρέους σε δεδομένη χρονική στιγμή.

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΑΝΑΤΑΙ; Παρερμηνεύουν τόν Χρυσόστομο τρεῖς ἐπίσκοποι καί Ἁγιορείτης ἡγούμενος

ΜΑΖΙ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ,  ΕΣΤΩ  ΚΑΙ  ΑΝ  ΠΛΑΝΑΤΑΙ;

Παρερμηνεύουν τόν Χρυσόστομο τρεῖς ἐπίσκοποι καί Ἁγιορείτης ἡγούμενος

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης

Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

 

          Προλεγόμενα  

           Ἐδῶ καί ἀρκετό καιρό κυκλοφορεῖ στούς ἐκκλησιαστικούς καί θεολογικούς κύκλους μία ἐπικίνδυνη θέση γιά τήν σωτηρία τῶν ἀνθρώπων, ἄγνωστη στήν Ἁγία Γραφή καί στήν Πατερική Παράδοση. Δυσκολεύονται οἱ Οἰκουμενιστές καί Συγκρητιστές νά περάσουν στό πλήρωμα τίς Ἐκκλησίας τίς ἀντιευαγγελικές καί ἀντιπατερικές διδασκαλίες τους, μολονότι σέ ἐπίπεδο κορυφῆς ἔχουν ἀρκετές ἐπιτυχίες. Αὐτό φάνηκε στήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης (2016), στό ψευδοαυτοκέφαλο τῆς Οὐκρανίας (2018) καί τώρα, μέ πρόσχημα τόν Κορωνοϊό, στό κλείσιμο τῶν ναῶν καί στήν κατασυκοφάντηση τοῦ ἁγιωτάτου καί ὑψίστου μυστηρίου τῆς Θείας Εὐχαριστίας.

          Ἡφαίστειο πού βράζει οἱ συνειδήσεις τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν, πού βλέπουν νά προδίδονται ἡ Πίστη καί τά θέσμια τῆς Ἐκκλησίας ἀπό δειλούς καί ἀνάξιους ἱεράρχες. Δύσκολα βρίσκουν οἱ τελευταῖοι πειστικά ἐπιχειρήματα. Καταφεύγουν λοιπόν κάποιοι στό κῦρος τῶν Ἁγίων Πατέρων καί λέγουν στούς πιστούς: Μήν ἀντιδρᾶτε καί μήν σκανδαλίζεσθε. Μήν σκέφτεστε ἀποτειχίσεις καί διακοπή κοινωνίας μέ τούς ἐπισκόπους. Ἀκόμη καί ἄν εἶναι σωστά αὐτά πού λέτε, ἀκόμη καί ἐάν ἐσεῖς ὀρθοτομεῖτε τόν λόγο τῆς ἀληθείας, καί ἡ Ἐκκλησία πλανᾶται, εἶναι καλύτερα νά εἶσθε μαζί τήν πλανώμενη Ἐκκλησία, παρά νά ὀρθοτομεῖτε καί νά εἶσθε ἐκτός αὐτῆς. Ἀποδίδουν μάλιστα αὐτήν τήν γνώμη στόν Ἅγιο Ἰωάννη Χρυσόστομο, παρερμηνεύοντας ἀλλά καί διαστρέφοντας κάτι πού εἶχε πεῖ σέ ἄλλη συνάφεια.

Γλώσσες Ιερατικές, λόγος … ανίερος.

 «Μάρτυρές ἐσμεν παρὰ τοῦ Θεοῦ πεμφθέντες. Κρίνεται παρὰ ἀνθρώποις τισὶν ὁ Θεὸς, ὅτι οὐκ ἔστι Θεός· ἔπεμψεν ἡμᾶς μαρτυρήσοντας αὐτῷ. Μαρτυρήσωμεν καὶ πείσωμεν τοὺς δικάζοντας· ἂν μὴ μαρτυρήσωμεν, καὶ τῆς ἐκείνων πλάνης ἡμεῖς ἐσμεν αἴτιοι.» ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ PG60,330


Γεώργιος Τζανάκης

Ὅσο μεγαλώνει ἡ πίεσι πρὸς τοὺς λαοὺς νὰ ὑποκύψουν στὰ σχέδια τῶν παγκοσμιοποιητῶν, τόσο μεγαλώνει καὶ ἡ προσπάθεια τῶν ἐντὸς ἐκκλησίας συνεργατῶν τους νὰ ἐξαπατήσουν καὶ νὰ πλανήσουν τὸν λαό τοῦ Θεοῦ, ὥστε νὰ ἀποδεχτῇ ἀδιαμαρτύρητα τὸν διωγμὸ τῆς πίστεως καὶ τὴν σκλαβιὰ ποὺ ἔρχεται. Στὴν προσπάθειά τους αὐτὴν ὅχι μόνο οἱ ἴδιοι προδίδουν τὴν πίστι, ἀλλὰ συκοφαντοῦν ὅσους ἀντιδροῦν (μὲ ὅποιον τρόπο μποροῦν καὶ στὸν βαθμὸ ποὺ μποροῦν) στὸν διωγμὸ.

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «θα σας κράξουν και οι πέτρες»

 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!! ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ

... το φίμωτρο έγινε απαραίτητο αξεσουάρ του ιερέως ή του αρχιερέως στους ναούς και τις συνάξεις (περισσότερο πλέον φέρουν φίμωτρο και λιγότερο το πετραχήλι ) …

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης «θα σας κράξουν και οι πέτρες»


«Είναι εντολή Κυρίου να μη σιωπά κάποιος σε περίσταση που κινδυνεύει η Πίστη. Διότι λέγει "Λάλει και μη σιωπήσης" [Πράξ. 18, 9], Ώστε όταν πρόκειται περί πίστεως, δεν είναι δυνατόν να πη κανείς "Εγώ ποιός είμαι΄;" (Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης)

Η δημοσιότητα βρίθει με την λαίλαπα όχι τόσο ενός υπαρκτού ιού, αλλά τη λαίλαπα των αθλίων κυβερνώντων και την ασέβεια των θρησκευτικών ταγών.

Μετά την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου που εγκαινίασε τα fake- δογματικά –news της νέας εποχής, έχουμε την αναγνώριση αυτοχειροτόνητων ψευδοεπισκόπων, σχισματικών λυκοποιμένων από νεοταξίτες ορθόδοξους στην τάξη αλλά όχι και στο φρόνημα, μεταπατερικούς επισκόπους.

Ουσιαστικά μας είπαν ότι δεν ισχύει η επιβεβαίωση του Αποστόλου των εθνών

«ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ᾿ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω.» (Γαλ. 1,8)

Και ότι όποτε αλλάζει το κήρυγμα αλλάζει και το δόγμα. Το «αλάθητο» των επισκόπων που συναγελάζονται με μασόνους, με αιρετικούς, με σχισματικούς, με εχθρούς του Κυρίου δεν επιδέχεται αμφιβολία.

Ότι οι μάρτυρες και ομολογητές λάθεψαν στα λεγόμενα και τις επιλογές τους και αδίκως μαρτύρησαν για τον Χριστό. Δεν είχαν καταλάβει ότι «ο Κύριος μοίρασε από λίγη αλήθεια σε όλες τις θρησκείες».

Ο άγιος Πορφύριος προφητεύει για το μέλλον της Ελλάδας…

Ο Όσιος Πορφύριος ο Προφήτης, Μαρτυρίες – ΤΟΜΟΙ Β-Γ / Αγιοπαυλίτικο Ιερό Κελλί Αγίων Θεοδώρων

Είναι γνωστό πως ο άγιος Πορφύριος δεν συνήθιζε να προφητεύει. Σαφώς όμως, ένας τόσο μεγάλος άγιος της εποχής, δεν θα μπορούσε και να μην πονάει ή να μην προετοιμάζει τους ανθρώπους που θα ζούσαν σε αυτά τα έσχατα χρόνια. Στην εξαιρετική σειρά βιβλίων “Ο Όσιος Πορφύριος ο Προφήτης”, υπάρχουν σοβαρές μαρτυρίες για τα (πλέον) παρόντα, αλλά και τα μελλούμενα.

Οι προφητείες, φυσικά, δεν είναι για να μας πανικοβάλλουν. Είναι για να μας προετοιμάζουν, ώστε να οπλιζόμαστε πνευματικά. Τα όπλα μας, άλλωστε, τα ξέρουμε. Και να θυμόμαστε: ο Χριστιανός πρέπει να είναι ο τελευταίος που πρέπει να φοβάται πάνω στη Γη. 

Ακολουθούν οι μαρτυρίες…

Το κλείσιμο των ναών είναι παράνομο και αντισυνταγματικό!

Κυθήρων Σεραφείμ: Παρεδώσαμεν έν τή πράξει τά κλείθρα τών Έκκλησιών μας καί άπομένει... νά δώσωμε καί τάς σφραγίδας τών Ίερών Μητροπόλεων μας είς τόν «Καίσαρα»! Έλεος!έλεος!

Ιατρός μαιευτήρας-γυναικολόγος : Ζητώ συγγνώμη από τον Κύριο Θεό, τα μωρά που σκότωσα, στους γονείς τους που στερήθηκαν τη μητρότητα και την πατρότητα.

 Ζητώ από όλους τους Ρώσους πιστούς να προσευχηθούν για μένα, την ανάξια και αμαρτωλή υπηρέτρια του Θεού Irina, να δεχτεί ο Κύριος Θεός τη μετάνοια μου.



Σας παρακαλώ...
Εγώ, η Belavina Irina Vasilievna, κάτοικος του Τομπόλσκ, η οποία εργάστηκε ως μαιευτήρας-γυναικολόγος για 50 χρόνια, γιατρός που άξιζα επάξια στο RSFSR, ζητώ από ιατρούς-γυναικολόγους και γυναίκες της χώρας να ζητούν και να προσεύχονται να μην κάνουν έκτρωση, γιατί είναι δολοφονία παιδιών.

 Είμαι 81 χρονών. Στέκομαι στα πρόθυρα της αιωνιότητας. Με καταπιέζει η σκέψη: πώς θα εμφανιστώ ενώπιον της Κρίσεως του Θεού αν έχω σκοτώσει παιδιά σε όλη μου τη ζωή; Οι γυναικολόγοι υπό τις σοβιετικές αρχές έκαναν 15 εκτρώσεις κάθε μέρα. Εκείνη την εποχή νόμιζα ότι όλα αυτά ήταν φυσιολογικά. Και τώρα ζητώ συγγνώμη από τον Κύριο Θεό, τα μωρά που σκότωσα, στους γονείς τους που στερήθηκαν τη μητρότητα και την πατρότητα.
Ζητώ από νέους γυναικολόγους να κάνουν τα πάντα για να μην επαναλάβουν τα λάθη μου. Δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα δολοφονημένα παιδιά, αλλά κάτι πρέπει να γίνει, πρέπει να κάνουμε κάτι, αλλιώς θα αυτοκαταστραφούμε, θα σταματήσουμε να είμαστε άνθρωποι.
Ζητώ από όλους τους Ρώσους πιστούς να προσευχηθούν για μένα, την ανάξια και αμαρτωλή υπηρέτρια του Θεού Irina, να δεχτεί ο Κύριος Θεός τη μετάνοια μου.

Irina Vasilievna Belavina († 2002), Μαιευτήρας Γυναικολόγος