Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗ ΥΠΟΔΙΚΟΣ Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΛΙΑΠΗΣ

ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗ ΥΠΟΔΙΚΟΣ 

Ο ΥΠΟΓΕΙΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

Ο ρολος του παντοτε σκοτεινος 

και ....παρασκηνιακος.






 Ολοι μαζι και ομοφωνα οι Αγιοι μας, λενε και διακηρυττουν την Μοναδικοτητα της Ορθοδοξιας μας ως της Μιας Αγιας Καθολικης Εκκλησιας του Χριστου.
Τις μερες αυτες με την συγκλησι της Ληστρικης συνοδου της Κρητης, παρεπιπτοντως γιορταζαν και δυο Ατλαντες της Ορθοδοξιας.
Ο Αγιος Ιουστινος ο Ποποβιτς και ο Αγιος Αθανασιος ο Κολυβας ο Παριος.
Τις θεσεις του Αρχοντοαγιου Ιουστινου Ποποβιτς τις καταχωρουμε συνεχως γιατι μας ειναι ιδιαιτερα αγαπητος και πολυφιλητος Αγιος ο Ιουστινος.
Τι λεει ομως και ο Αγιος Αθανασιος ο Παριος ο Κολυβας;  
Ακουστε τον και καμαρωστε τον. Ειναι ευθυς, αληθινος, κατηγορηματικος και καθετος και εκφραζει και ολους τους πριν απο αυτον και μετα απο αυτον Αγιους της Εκκλησιας:  
 
«Ακούσατε όλοι και μάθετε. 
Μία είναι, μία και μόνη η Εκκλησία.
Η Εκκλησία η αληθινή, η νύμφη η καλή και εκλεκτή, καθώς την ονομάζει ο νυμφίος της. 
Μία ειναι λέγω εκείνη εις την οποίαν αναπαύεται το Πνεύμα Του το Αγιον. 
Εις την οποίαν έχει αποταμιευμένους τους θησαυρούς των αγίων χαρισμάτων. 
Ποία είναι τούτη; 
Αυτή η εδική μας αγία μήτηρ, τούτ' έστιν η Ανατολική. 
Ναι, μία είναι η καθαρά και αγία Πίστις, η θεία και Θεώ ευάρεστος, αυτή δηλαδή η της Ανατολικής Εκκλησίας».
 

Ομως η αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν παρέμεινε πιστή και αμετακίνητη στις αποφάσεις της Συνόδου της Ιεραρχίας της 24ης και 25ης Μαΐου ε. ε. όπως όφειλε να πράξει, σχετικά με την διακηρυξι της Μιας Εκκλησιας των Αγιων μας που ειναι η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και το μειζων ζητημα της εκκλησιαστικοτητος ή μη των ετεροδοξων.
Η Σύνοδος της Ιεραρχίας είχε αποφασίσει την αντικατάσταση της φράσεως 

«ιστορικήν ύπαρξιν άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών και Οµολογιων» 

με την φράση «ιστορικήν ύπαρξιν άλλων Χριστιανικών Οµολογιών και Κοινοτήτων».

Με ποιο δικαιωμα και καθ' υπερβασι και καταχρησι εξουσιας, ο μητροπολιτης Αθηνων κ. Ιερωνυμος Λιαπης προτεινε μονος του και με την πονηρη συμπραξι και συμφωνια και αλλων φιλοοικουμενιστων μητροπολιτων, και αλλαξε η φρασι κακοδοξα;
Το ζητημα ειναι μειζων και πολυ σοβαρο.
Πληροφορουμαστε οτι Ιεραρχες της Εκκλησιας της Ελλαδος εξεπλαγησαν για το ασεβες αυτο γεγονος της καταχρησις εξουσιας του Ιερωνυμου και σκεπτονται να τον καταγγειλουν στην Ιεραρχια για αχρεια καταπατησι των ομοφωνων αποφασεων της, και να τον καταστησουν υποδικο.
Που ειναι ο σεβασμος του στις διακηρυξεις των Αγιων μας αλλα και τις ομοφωνες αποφασεις της Ιεραρχιας;
Με θρασος και αναιδεια τις καταπατησε αγαρμπα.
Ο ανθρωπος αυτος αποτελει μεγαλο κακο συναπαντημα μεσα στο σωμα της ελλαδικης εκκλησιας. 
Ο ρολος του υπηρξε παντοτε εξευτελιστικος και καταλυτικος για την ορθη τροχιοδρομησι των εκκλησιαστικων πραγματων.
Δουλευε και κινουνταν παντοτε στα παρασκηνιακα διαβουλια και με εκκλησιαστικους και με πολιτικους παραγοντες.
Ο εν λογω ρασοφορος, υπερβαινει την εξουσια του παντου και παντοτε και διοικει σαν παπας και αν εξουσιαστης, ενω δεν εχει καμμια αλλη δυναμι, εκτος απο την ψηφο του και εξουσια παρα μονο να προεδρευει.
Μιμειται, ως φαινεται, τον παπα του Φαναριου τον παγκακιστο Βαρθολομαιο και επιβαλλεται αυταρχικα και δολια οπως και εκεινος. 

Αν όλοι είμαστε Χριστιανοί, τότε ποιοι είναι οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ;;;

Πηγή: http://kosmas-agrinio-gr.blogspot.gr/2016/06/blog-post_26.html

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Πρώτες θλιβερές διαπιστώσεις από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)

Από μια Σύνοδο που ξεκίνησε και προχώρησε με τέτοιο τρόπο, τι μπορεί κανείς να περιμένει; Όπως επισημαίνει ο Κύριος: «Ου γαρ εστι δένδρον καλόν ποιούν καρπόν σαπρόν, ουδέ δένδρον σαπρόν ποιούν καρπόν καλόν·  έκαστον γαρ δένδρον εκ του ιδίου καρπού γινώσκεται»
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 27η Ιουνίου 2016.
   Με πολύ θλίψη και οδύνη ψυχής παρακολουθήσαμε από τα ΜΜΕ την έναρξη της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου αρχής γενομένης από την Θεία Λειτουργία της Κυριακής της Πεντηκοστής και καταθέτουμε με πολλή συντομία στις γραμμές που ακολουθούν στον πιστό λαό του Θεού τις πρώτες διαπιστώσεις μας.  

  Πρώτη θλιβερή διαπίστωση, η παρουσία και συμπροσευχή κατά τον Όρθρο και την Θεία Λειτουργία της μεγάλης αυτής Δεσποτικής εορτής στον Ιερό Ναό του Αγίου Μηνά Ηρακλείου, των αιρετικών Παπικών, Προτεσταντών και Μονοφυσιτών, κάτι το οποίον, όπως είναι γνωστό σε όλους, απαγορεύεται από τους Ιερούς Κανόνες. Οι Ορθόδοξοι προκαθήμενοι και οι άλλοι συμμετάσχοντες ιεράρχες καταπάτησαν Ιερούς Κανόνες, Αποστολικούς και Συνοδικούς, θέλοντας έτσι εκ προοιμίου να στείλουν ένα μήνυμα σ’ όλο τον κόσμο, πόσο σέβονται τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων και κατ’ επέκτασιν τον Συνοδικό Θεσμό, για τον οποίο κόπτονται και ομιλούν με μεγαλόστομες διακηρύξεις.
  Δεύτερη θλιβερή διαπίστωση, η παρουσία κατά την έναρξη των εργασιών της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου ως επισήμων προσκεκλημένων των αντιπροσωπειών, που έστειλαν οι αιρετικές κοινότητες των Παπικών, Προτεσταντών, και Μονοφυσιτών, κάτι που είναι μια πρωτοφανής καινοτομία, ξένη προς την Συνοδική μας Παράδοση. Μάλιστα οι εν λόγω αντιπρόσωποι  προσφωνήθηκαν ως «εκπρόσωποι αδελφών Εκκλησιών» από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, προτού ακόμη η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος αποφανθεί περί της εκκλησιαστικότητος, η μη των εν λόγω αιρετικών κοινοτήτων. Έτσι ο κ. Βαρθολομαίος δημιουργώντας ένα τετελεσμένο γεγονός, έστειλε ένα δεύτερο μήνυμα, στα μέλη της Συνόδου αυτή τη φορά, ότι δεν έχει καμιά διάθεση να ονομάσει τους ετεροδόξους αιρετικούς, αλλά αδελφές Εκκλησίες. Ποτέ στην ιστορία των Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων της βυζαντινής περιόδου δεν υπήρξε το φαινόμενο των «παρατηρητών». Το να παρίστανται δηλαδή ως τιμώμενα πρόσωπα αιρετικοί, των οποίων οι αιρετικές διδασκαλίες έχουν καταδικασθεί από προηγούμενες Οικουμενικές Συνόδους. Οι αιρετικοί προσκαλούντο μεν, αλλ’ ως υπόδικοι, προκειμένου να απολογηθούν και όχι ως τιμώμενα πρόσωπα. Μόνο στην Α΄ και Β΄ Βατικανή Σύνοδο εμφανίστηκε το καθεστώς των «παρατηρητών». Είναι φανερό ότι η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος αντιγράφει παπικά πρότυπα.

Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ ΕΣΤΩΣ ΕΝ ΤΟΠΩ ΑΓΙΩ! Η παναίρεση του Οικουμενισμού πλέον είναι παρούσα!



ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΚ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΣΕΩΣ
 ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ:
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
ΕΚΟΝΤΑΣ-ΑΚΟΝΤΑΣ ΕΠΑΓΙΔΕΥΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΥΘΙΣΕ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΗΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!
Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ!
Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ !
ὑπό τοῦ Θεολόγου, Δημητρίου Ἰ. Κάτσουρα
Ἐννοεῖται ὅτι θά ἐπανέλθωμε ἀναλυτικῶς περί τήν Ληστρική Σύνοδο τῆς Κρήτης, μετά τήν δημοσιοποίηση τοῦ Μηνύματος καί τῶν τελικῶν πλέον Κειμένων της. Ὡστόσο, ἐπειδή οἱ ὧρες εἶναι πλέον δραματικές γιά τό μέλλον τῶν πιστῶν, τολμοῦμε μέ τήν ἐπίκληση τῆς βοηθείας τοῦ Θεοῦ νά διατυπώσουμε τό πρῶτο συμπέρασμα γιά τήν σύγκληση τῆς Μεγάλης Συνόδου τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς Κρήτης.

Ἡ Σύνοδος αὐτή δέν ἦταν ποτέ δυνατόν νά «ὀρθοδοξοποιηθεῖ»! Διατί; Διότι συνελήφθη, ἐκυοφορήθη καί ἐγεννήθη ἡ ἰδέα τῆς συγκλήσεώς της ἀπό ἀλλοτριωμένους τῆς Ὀρθοδοξίας «ἐπισκόπους», διεφθαρμένους περί τήν Πίστη καί Μασώνους, ὅπως ὁ προδότης τῆς Πίστεως καί πανθρησκειαστής Πατριάρχης Ἀθηναγόρας καί πολλοί ἄλλοι, ἀποκλειστικῶς πρός χάριν τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί μέ ἀποκλειστική προοπτική τήν ἐν τῶ Οἰκουμενισμῶ ἑνότητα ὅλων τῶν αἱρετικῶν, ἀσχέτως δογμάτων!
Ἀκόμη καί ἐάν τά τελικῶς ἐγκριθέντα Κείμενα ἔχουν κατά πολύ ἤ καί πλήρως «ὀρθοδοξοποιηθεῖ», ἡ οὐσία εὑρίσκεται ἀλλοῦ! Ὁ κύριος σκοπός τῆς Συνόδου δέν ἦταν ἡ ἔγκριση τῶν κοσμικῶν αὐτῶν Κειμένων παραπλανήσεως τῶν ἀφελῶν καί ἀποπροσανατολισμοῦ ἐκ τοῦ ἑνός οὗ ἔστι χρεία!

ΜΙΑ ΠΟΡΦΗΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ


 
 
«Πρό τῆς ΕΟΚ εἴχαμε τήν ΚΤΕ μετά ἀπό τόν Πρῶτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Διαλύθηκε. Μετά ἀπό τό Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο εἴχαμε τήν ΕΟΚ. Θά διαλυθεῖ ὁπωσδήποτε, γιατί δέν ἔχει τήν ἀναφορά της στό Θεό, δέν ἔχει τήν ἀναφορά της στό Πνεῦμα τό Ἅγιο».
(Σειρά Β΄, ὁμιλία 298η, β΄)

Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ, ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ι.Μ. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ, ΑΡΧΙΜ. ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΡΑΒΑ.

Πόσον σκοτεινότερος τοῦ Ἑωσφόρου εἶναι ὁ Πάπας καὶ ἀκόμα σκοτεινότεροι τοῦ Πάπα εἶναι οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ποὺ τὸν τιμοῦν καὶ τὸν ἀκολουθοῦν;  

 Ὑπάρχει μεγαλυτέρα προδοσία ἀπὸ αὐτήν;

http://agonasax.blogspot.gr/2016/06/blog-post_24.html




   Ἀνοικτὴ  Ἐπιστολὴ
 

   Πρὸς τὸν Οἰκουμενι(στὴν)κὸν
 Πατριάρχην Κων/πόλεως Βαρθολομαῖον.



Θὰ ἔχετε ἀκούσει, Παναγιώτατε, τὴν λαϊκὴν παροιμίαν ποὺ λέγει : «Πές μου τοὺς φίλους σου νὰ σοῦ πῶ ποιὸς εἶσαι». Ἢ τὸ τοῦ Ἀποστόλου «φθείρουσιν ἤθη χρηστὰ ὁμιλίαι κακαὶ» (Α΄ Κορ. 15, 33) Καὶ ἐξηγοῦμαι : Ποῖοι εἶναι οἱ ἀγαπητοὶ καὶ πεφιλημένοι σας φίλοι;

Τὰ πιστὰ τέκνα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας ποὺ ἀγωνίζονται καὶ ἀγωνιοῦν γιὰ τὰ δρώμενα στὸν χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας ἢ οἱ παντὸς τύπου αἱρετικοί, Πάπας, Προτεστάντες, Ἑβραῖοι, Μασόνοι, Μουσουλμάνοι, Βουδισταί, Μάγοι καὶ λοιποί;

Δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε ὅμως μὲ ὅλους αὐτούς, ἀλλὰ μὲ τοὺς δύο πρώτους, Πάπα καὶ Προτεστάντες, ἴνα μὴ μακρύνωμεν τὸν λόγον. Καὶ ἐρωτῶ; Ποία εἶναι ἡ μεγάλη σας ἀγάπη, ὁ οὐρανομήκης ἔρωτάς σας; Ὁ Χριστὸς ἢ ὁ ἀντίχριστος Πάπας, ὅπως τὸν ἀποκαλῆ ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, τὸν ὁποῖον Πάπα ἡ πρώτη (Α΄) Βατικανὴ Σύνοδος (1870) ἀνεκήρυξε ἀνώτερον τοῦ Θεοῦ ἀποφανθήσα ὅτι : «Ἐὰν Πάπας χη ποφανθ γι κάποιο θέμα κα γνώμη το Θεο εναι διαφορετική τς γνώμης το Πάπα, θ πρέπει Θες ν νακαλέση τν γνώμην Του κα ν συμφωνήση μ τν γνώμη το Πάπα». 
 Τοῦτο, οὔτε  ὁ Ἑωσφόρος δὲν διενοήθη νὰ τὸ ἐπιθυμήση, ἀλλὰ μόνον διενοήθη νὰ γίνει ἴσος μὲ τὸν Θεὸ καὶ ἀμέσως ἀπὸ φωτεινὸς ἄγγελος ἔγινε σκοτεινὸς δαίμονας.

    Πόσον σκοτεινότερος τοῦ Ἑωσφόρου εἶναι ὁ Πάπας καὶ ἀκόμα σκοτεινότεροι τοῦ Πάπα εἶναι οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ ποὺ τὸν τιμοῦν καὶ τὸν ἀκολουθοῦν;  Ὑπάρχει μεγαλυτέρα προδοσία ἀπὸ αὐτήν;

Πῶς θὰ παρουσιαστῆτε, Παναγιώτατε, καὶ τί θά ἀπολογηθῆτε, ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, κατὰ τὴν ἡμέρα τοῦ θανάτου σας; Καὶ ὅμως, αὐτὸς ὁ ὑπερφίαλος, ὁ «ἀλάθητος», ὁ ὑπεράνω παντὸς κτίσματος καὶ Αὐτοῦ τοῦ Δημιουργοῦ Θεοῦ, κηρύξας ἑαυτὸν ἀνώτερον Αὐτοῦ, ἔσκυψε δουλοπρεπῶς καὶ ἐφίλησε τὸ χέρι ἐνός διάσημου Εβραίου!



Καὶ τώρα ἔρχομαι εἰς τοὺς ἀγαπητοὺς «πεφιλημένους ἀδελφούς» σας Προτεστάντες μὲ τοὺς ὁμοφιλοφιλικοὺς καὶ λεσβιακοὺς ἐπισκόπους καὶ πρεσβυτέρους. Δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε μ’ αὐτὲς τὶς βρωμιὲς τοῦ προτεσταντικοῦ Μωσαϊκοῦ. Θὰ ἀναφερθῶ μόνον σὲ δύο γεγονότα καὶ ἴσως συναισθανθῆτε τὸ βάθος τῆς πτώσεώς σας καὶ ἀνανίψετε καὶ σωθῆτε καὶ ἐσεῖς καὶ οἱ ἀκολουθοῦντες σας.

 Πρῶτον: Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος τοῦ Καντέρμπουρι τὴν ἡμέρα τῆς, ὑπὸ τῶν Τζιχαντιστῶν, καταστροφῆς τοῦ κέντρου διασκεδάσεως εἰς τὸ Παρίσι, προσευχόμενος εἰς τὸν Θεὸν νὰ σταματήσουν αὐτὲς οἱ καταστροφὲς καὶ οἱ θάνατοι ἀθώων ἀνθρώπων καὶ μὴ παίρνοντας ἀπάντηση ἀπὸ τὸν Θεὸν, ἀπεφάνθη ὅτι …ἴσως δὲν ὑπάρχει Θεός! Καὶ ὅμως, παραμένει Ἀρχιεπίσκοπος, τίνος Θεοῦ; Τοῦ ἀμφισβητουμένου ὑπ’ αὐτοῦ ἢ τοῦ Ἀντιχρίστου;

Καὶ ἔρχομαι εἰς τὴν δευτέραν περίπτωσιν, ἑνὸς προτεστάντη ἐπισκόπου, τοῦ Jοhan Ediun στὴν πόλη  Elcistuna στὸν ναὸ closter, ὁ ὁποῖος παρήγγειλε γιὰ τὸ ναὸ ἕνα ἀνάγλυφο σὲ μάρμαρο ποὺ παρίστανε τὸν Ἐσταυρωμένο Χριστὸ (συγχώρεσέ μας, Κύριε) ἀγκαλιασμένο ἀπὸ ἕναν γυμνό ὁμοφυλόφιλο! Καὶ δὲν ἀρκοῦσε αὐτὸ, ἀλλὰ ὅταν τὸν ἠρώτησαν γιατί τὸ ἐπέτρεψε, εἶπε πώς αἰσθάνεται εὐτυχισμένος γιατί μὲ τὴν πρωτοβουλία του αὐτὴ, νὰ ἀπεικονιστῆ ὁ Κύριος μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο, ἔδωσε «μία λλη πι νθρώπινη διάσταση στ θεο Μαρτύριο τς Σταυρώσεως»!

Δὲν ὑπάρχει λέξις, οὔτε στὴν τόσο πλούσια ἑλληνικὴ γλώσσα, γιὰ νὰ ἐκφράση τὴν ἀγανάκτησιν τοῦ κάθε ἀνθρώπου, χριστιανοῦ ἢ μή, γιὰ τὴν βέβηλον καὶ ἀνίερον αὐτὴν πράξιν. Καὶ ὅμως, ἐσεῖς καὶ οἱ ἀκολουθοῦντες σας, ἔχετε ἁβροτάτας σχέσεις μὲ ὅλους αὐτούς!



Τέλος, εὔχομαι νὰ συνέλθετε καὶ νὰ ἐπιστρέψετε στὰ γνήσια πνευματικά σας παιδιά, τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ἀφήνοντας, ἀνεπιστρεπτὶ, τὸ σκοτάδι τῆς πανσπερμίας τοῦ κακοῦ καὶ χαροποιώντας τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν, ὡς λέγει ὁ Κύριος: «χαρὰ ἔσται ἐν τῷ οὐρανῷ ἐπὶ ἐνὶ ἁμαρτωλῷ μετανοοῦντι» (Λουκ. 15, 7) .

Μὲ τὸν ἁρμόζοντα σεβασμὸ πρὸς τὸ ἀρχιερατικό σας ἀξίωμα, διατελῶ.



Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶς,

ἡγούμενος Ἱ. Μονῆς Ἁγίας Παρασκευῆς

Μηλοχωρίου Ἐορδαίας.


Ανεπιθύμητος ο πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος στην Ημαθία!!!

«Εχθροί του Θεού δεν είναι μόνο οι αιρετικοί, αλλά και όσοι κοινωνούν μαζί τους».                                                            Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης

 Ορθόδοξοι Πολίτες Ημαθίας:

Ανεπιθύμητος ο πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος στην Ημαθία!!!



Ανεπιθύμητος ο πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος στην Ημαθία!!!

Ο πατριάρχης, που εμπράκτως και δημοσίως καταπάτησε το κύρος των δεκάδων Αγίων Συνόδων και προσέβαλε την διδασκαλία των Αγίων Πατέρων που αναθεμάτισαν τον Παπισμό, που περιφρόνησε το μαρτύριο χιλιάδων Αγίων που αντιστάθηκαν στους παπικούς και θανατώθηκαν από αυτούς, έρχεται στην Βέροια, στην πόλη του αντιαιρετικού Αποστόλου Παύλου και του αντιπαπικού Αγ. Γρηγορίου Παλαμά.

Μια Σύνοδος που δεν μιλάει στη γλώσσα των ανθρώπων που την αφορά είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

 Η οικουμενικότητα δεν έρχεται μέσω google translate…


1449424672.jpg
Μια Σύνοδος που δεν μιλάει στη γλώσσα των ανθρώπων που την αφορά είναι καταδικασμένη να αποτύχει. Ξέρω, ακούγεται βαρύ αλλά αν θέλουμε να δηλώνουμε σοβαροί θα πρέπει να δούμε την αλήθεια κατάματα. Τις τελευταίες μέρες παρακολουθώ τις κινήσεις των ανθρώπων που έχουν επιφορτιστεί με τα οργανωτικά της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου και απορώ. Απορώ γιατί θα
περίμενε κάποιος αυτοί που θα ασχολούνται με ένα τόσο σημαντικό γεγονός να έχουν μια στοιχειώδη γνώση του τι σημαίνει Ορθοδοξία και Οικουμενικότητα.

Τα γράφω αυτά γιατί χθες μετά τα όσα συνέβησαν κατά την πρώτη ενημέρωση των δημοσιογράφων από τον εκπρόσωπο Τύπου της Συνόδου, αρχιεπίσκοπο κ. Ιώβ, το ποτήρι της δικής μου υπομονής… ξεχείλισε.
Μια καρικατούρα ενημέρωσης δημοσιογράφων, με έναν εκπρόσωπο που δεχόταν ερωτήσεις στα ελληνικά κατά βάση, απαντούσε στα αγγλικά και ένας αγχωμένος παππούλης δίπλα του να προσπαθεί να μεταφράσει τα… αμετάφραστα. Η εικόνα ήταν απελπιστική.

Οι αντιδράσεις Κρητικών για τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου συνεχίζονται

Συνέντευξη του μέλους της συντονιστικής επιτροπής της Σύναξης Ορθοδόξων Κρητών, Γεωργίου Βλαμάκη

– Κύριε Βλαμάκη, είστε ένας από τους Χανιώτες που έχουν αντιδράσει στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου. Τι συμβαίνει στην Κρήτη; Υπάρχει κόσμος που αντιδράει; Υπάρχει κόσμος που τάσσεται αρνητικά απέναντι στη Σύνοδο;
– Και βέβαια υπάρχει κόσμος που τάσσεται αρνητικά στη Σύνοδο. Θα μπορούσα να πω ότι είναι αυτοί που έχουν πνευματικότητα και είναι κοντά στην Εκκλησία. Όλοι αυτοί ανησυχούν και προσεύχονται για αλλαγή στάσης των ταγών της ιεραρχίας. Για τον υπόλοιπο κόσμο υπάρχει άγνοια και παραπληροφόρηση.
– Πείτε μας επιγραμματικά, γιατί ο κόσμος στην Κρήτη διαφωνεί με τη Σύνοδο.
– Ο κόσμος διαφωνεί, γιατί αντιλαμβάνεται ότι καταστρατηγούνται οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, καταστρατηγούνται οι Ιερές Σύνοδοι και ανησυχεί μήπως με τις αποφάσεις της Συνόδου οδηγηθούμε κάτω από την επιρροή του Πάπα και της Παναίρεσης του Οικουμενισμού που είναι το προοίμιο της Πανθρησκείας. Επίσης ο κόσμος έχει σκανδαλιστεί βλέποντας την παρουσία παπικών και αλλοδόξων παρατηρητών στη Σύνοδο, οι οποίοι προσπάθησαν να λάβουν μέρος και σε Ακολουθίες, πράγμα που είναι εντελώς αντίθετο στους Αγίους Πατέρες. Να προσθέσω τέλος, ότι ως επί το πλείστον η θεματολογία της Συνόδου είναι άσχετη με τα προβλήματα που υπάρχουν και επιπλέον υπάρχει και το επίμαχο θέμα «οι σχέσεις της ορθοδόξου εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο», που μέσα σε αυτό εκφράζεται αντιπατερική θεολογία.

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ¨ψήφισε¨ στην Μ. Βρετανία πριν τριάντα και χρόνια.

"ΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ‘ΨΩΜΙΑ’ ΤΗΣ ΕΟΚ… 
ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ"

Γράφει ο Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Ο Πνευματοκίνητος λόγος του ΑΓΙΟΥ σφραγισμένος στον Ουρανό μας οδηγεί μέσω ανατροπών στις επερχόμενες εξελίξεις. 

Είναι ξημερώματα της 24 Ιουνίου 2016 που η Εκκλησία μας εορτάζει το Γενέθλιο του ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ. 

Είμαι ξενυχτισμένος και δακρυσμένος μπροστά στον υπολογιστή. 
Φέρνω και ξαναφέρνω τα λόγια του ΓΕΡΟΝΤΑ του ταλαιπωρημένου Έθνους μας. 
Λόγοι που ειπώθηκαν πριν τριάντα και δεκαετίες. 

¨ΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ‘ΨΩΜΙΑ’ ΤΗΣ ΕΟΚ… 
ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, 
αυτοί είναι ένας λαός και συνεργάζονται… σου λέει, τι γίνεται τώρα εδώ;… ο Χίτλερ σηκώνει πάλι κεφάλι; .. και θα την διαλύσουν…¨ 

ΠΗΓΗ: Αθανάσιος Ρακοβαλής ΕΔΩ

Πήξαμε στους δημοσκόπους και τις σφυγμομετρήσεις που στην περίπτωση του δημοψηφίσματος στην Αγγλία έπεσαν με πάταγο στα μάτια της κοινής γνώμης. 

Όμως εμείς είχαμε τον δικό μας πνευματικό δημοσκόπο που με την ψυχούλα του στην επίγεια ζωή του μας σφυγμομετρούσε και μας συμβούλευε για τα χρόνια που ερχόταν. 

Μας μιλούσε και ήταν σαν να συμμετείχε στο δημοψήφισμα της Μ. Βρετανίας. 
Προέβλεψε αυτή την στιγμή που ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα φέρνει μεγάλες ανατροπές στην ΕΕ, στην Αγγλία και σχεδόν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη. 

Δεν γνωρίζω αν οι Εγγλέζοι επιλέξουν σε ποια πλευρά της οριακής διαφοράς θα είναι, ανάμεσα στο BREXIT ή στο REMAIN. 

Τελικά πάντα νικάει η Δημοκρατία… 

Διότι η Ελευθερία και η Δημοκρατία είναι δώρα του Ουρανού, ο οποίος με υψηλές πλέον ταχύτητες οδηγεί το Ελληνικό Έθνος στο δικό του HELLAS EXIT προς την καθ ημάς Ανατολή για να επαληθευθεί πάλι ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ προς δόξα του ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ. 

ΥΓ το ιστορικό πλέον αυτό  δημοψήφισμα έγινε ανήμερα της Μνήμης της Ανεύρεσης του Ιερού Λειψάνου του ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ στον λόφο των Καρυών στην Θερμή της Λέσβου, όπως επισημάναμε σε άρθρο μας πριν τρεις μέρες,. 

Μας το θύμισε μια προσκυνήτρια του πριν λίγες μέρες που ζει στο Ηνωμένο Βασίλειο  και ισχυρίσθηκε, ότι είδε τον ΑΓΙΟ ΡΑΦΑΗΛ καθ ύπαρ να της λέει:  
¨εγώ από εσάς θα πετάξω την πέτρα για να σπάσει το θολό τζάμι της Ευρώπης για το κακό που έκαναν στο νησί μου¨

Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση  

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Τελική προειδοποίηση: Έλληνες ξεσηκωθείτε ή γονατίστε για πάντα…

Το ύπουλο σχέδιο κατά της Ελλάδας – Πώς η παγκόσμια τοκογλυφία, σε συνεργασία με «πρόθυμους» Έλληνες έδεσαν χειροπόδαρα τον ελληνικό λαό…

Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο:

greek_flag

Τελική προειδοποίηση: Έλληνες ξεσηκωθείτε ή γονατίστε για πάντα…

Το ύπουλο σχέδιο κατά της Ελλάδας – Πώς η παγκόσμια τοκογλυφία, σε συνεργασία με «πρόθυμους» Έλληνες έδεσαν χειροπόδαρα τον ελληνικό λαό…

Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο:

greek_flag

Τελική προειδοποίηση: Έλληνες ξεσηκωθείτε ή γονατίστε για πάντα…

Το ύπουλο σχέδιο κατά της Ελλάδας – Πώς η παγκόσμια τοκογλυφία, σε συνεργασία με «πρόθυμους» Έλληνες έδεσαν χειροπόδαρα τον ελληνικό λαό…

Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο:

greek_flag

Κραυγή αγωνίας Παροναξίας Καλλινίκου για την αποδόμηση αξιών

paronaxias11
ROMFEA.GR | Ανοικτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Νικόλαο Φίλη απέστειλε ο Σεβ. Μητροπολίτης Παροναξίας κ. Καλλίνικος, όσον αφορά στην αποδόμηση αρχών και αξιών που αιώνες τώρα αποτελούν κομμάτι της εθνικής και θρησκευτικής μας ταυτότητος.
Ακολουθεί παρακάτω η επιστολή του Σεβασμιωτάτου:
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Η παρούσα επιστολή δεν αποτελεί έκφραση της εκπλήξεώς μου για μια ακόμη δήλωσή σας, που πλήττει άμεσα ή έμμεσα την Εκκλησία, ούτε φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα καταγγελτικό κείμενο προς δημιουργία εντυπώσεων.
Απλώς αποτυπώνει τον προβληματισμό μου και παράλληλα αποτελεί κραυγή αγωνίας, μπροστά στην αποδόμηση αρχών και αξιών που αιώνες τώρα αποτελούν κομμάτι της εθνικής και θρησκευτικής μας ταυτότητος.
Σας είδαμε κ. Υπουργέ, να απευθύνεσθε στους Εκπαιδευτικούς και στον Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκέριζας Κορίνθου και με περισσή περιφρόνηση και δόση ειρωνείας, να διατυπώνετε την άποψη ότι δεν είναι αμαρτία να μην γίνεται προσευχή πριν από την έναρξη των καθημερινών μαθημάτων στα σχολεία.
Και βέβαια δεν είναι θέμα αμαρτίας κύριε Υπουργέ! Και εν πάση περιπτώσει το τι είναι αμαρτία και τι δεν είναι αφήστε καλύτερα να το κρίνουν άλλοι αρμοδιώτεροι, με βάση την διδασκαλία της Εκκλησίας μας και όχι τις προσωπικές μας απόψεις και αντιλήψεις.
Αλλά ποιος σας είπε ότι η προσευχή αποτελεί προϊόν φόβου για την ενδεχόμενη διάπραξη αμαρτίας; Η προσευχή είναι αποτέλεσμα της εσωτερικής ανάγκης του ανθρώπου να επικοινωνήσει με το Θεό. Είναι καρπός αγάπης και όχι προϊόν φόβου.
Θα έπρεπε να γνωρίζετε κ. Υπουργέ, ανεξαρτήτως θρησκευτικής τοποθετήσεως, ως Έλληνας και μόνον, ότι η προσευχή πριν από την έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία, έχει καθιερωθεί από ιδρύσεως Ελληνικού Κράτους όχι από τον φόβο της αμαρτίας, αλλά διότι ο λαός μας, παρότι αυτό σήμερα ενοχλεί πολλούς, έχει ζυμωθεί μέσα στους αιώνες με την Ορθόδοξη Πίστη και έχοντας δημιουργήσει, είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, την Ελληνορθόδοξη ιδιοπροσωπία του, προσέλαβε αυθόρμητα την ευλογημένη συνήθεια, πριν από κάθε σημαντική δραστηριότητα ή καθημερινή πράξη του, να επικαλείται την ευλογία και την ενίσχυση του Θεού.

Αυτοι οι δυο Αιρετικοι που προεδρευουν της συνοδου και θαπρεπε αμεσως να καταστουν υποδικοι επι αιρεσει, δεν αποδεικνυουν παρα οτι αυτη η συνοδος ειναι ΛΗΣΤΡΙΚΗ Αιρετικη Οικουμενιστικη.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΕΔΡΕΥΗ THΣ ΣΥΝΟΔOY ΤΟΥ ΚΟΛΟΜΠΑΡΙΟΥ ΕΝΑΣ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΥΠΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ;
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟN TON ΛΟΓΟ,  ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ.

Παντες εξεκλειναν, αμα ηχρειωθησαν, ουκ εστι (ορθοδοξος) ποιων χρηστοτητα , ουκ εστιν εως ενός.

Λεγουν οι Αγιοι της Ορθοδοξιας:

«Μία εστίν η του Χριστού Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ου πλείους ουδέ δύο. Συναγωγαί πονηρευομένων εισί τα παρά ταύτην συνέδρια και σύνοδος αθετούντων. 
Ούτω φρονούμεν οι αληθινοί Χριστιανοί, ούτω πιστεύομεν, ούτω κηρύττομεν» 
(Μ. Φώτιος, επ. 284, Κατά της Θεοπασχιτών αιρέσεως).

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Μία απλή σύγκριση του Πατριάρχου Βαρθολομαίου με την διδασκαλία των Αγίων !

Μία  ἁπλὴ  σύγκριση
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Κλασσικός φιλόλογος ἱστορικός


    Αὐτὲς εἶναι ἐλάχιστες συγκρίσεις, ἀπὸ τὶς πολλές, ποὺ μποροῦν να γίνουν. Ὅλες ὅμως ἀποδεικνύουν τὸ αὐτονόητο. Ὅτι δηλαδὴ οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ καταργοῦν συνειδητὰ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων. Γιατὶ ἂν ἦταν ἀσυνείδητα θὰ εἶχαν ἐλαφρυντικά. Ἐπειδὴ ὅμως κάνουν αὐτό, ἐνῶ γνωρίζουν αὐτὰ ποὺ προσποιοῦνται, ἡ κατηγορία ἐναντίον των εἶναι βαρυτέρα, διότι ὅταν μὲν σκέπτωνται διὰ τὰ ἰδικά των, ἀσχολοῦνται μὲ ζῆλον, ὅταν δὲ γράφουν περὶ τῆς πίστεως εἰς τὸν Κύριόν μας τότε παίζουν, καὶ κάθε ἄλλο παρὰ λέγουν τὴν ἀλήθειαν. Καὶ τότε ἀποκρύπτουν μὲν αὐτὰ διὰ τὰ ὁποῖα κατηγορεῖται ἡ αἵρεσίς των, προφέρουν δὲ τὰ λόγια τῶν Γραφῶν. (Μ. Ἀθανασίου, Πρὸς τοὺς Ἐπισκόπους Αἰγύπτου καὶ Λιβύης, Ἐπιστολὴ Ἐγκύκλιος κατὰ Ἀρειανῶν).
    Ἀγαπητοὶ ἀδελφοί ἐν Χριστῷ, ἂς μᾶς ὀνομάζουν ταλιμπάν. Ἐὰν μὲ αὐτὸν τὸν ὂρο συγκαταλεγόμαστε μὲ τὸν ἅγιο Μάξιμο, μὲτὸν Μέγα Ἀθανάσιο, μὲ τὸν ἅγιο Γρηγόριο, μὲ ὅλους τοὺς ἁγίους καὶ τοὺς θέλοντες εὐσεβῶς ζεῖν, τότε κὲρδος ἔχουμε. Ὅπως προέβλεψαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἑμεῖς, οἱ σημερινοὶ ἄνθρωποι καὶ μάλιστα πρῶτος ἐγώ, δὲν ἔχουμε νὰ ἐπιδείξουμε καμία ἄλλη ἀρετὴ ἐκτὸς τῆς ὁμολογίας. Ὁμολογία λοιπὸν εἶναι τὸ ἐλάχιστο καὶ παράλληλα ὕψιστο χρέος μας ἀπέναντι στὸν Πανάγαθο Θεό. Ὅσο γιὰ τὶς ἀπειλὲς ποὺ ἐξαπολύονται καθημερινῶς, ἂς μὴν φοβηθοῦμε τὸ μικρὸ ποίμνιο. Εἰ ὁ Θεὸς μεθ̓ ἡμῶν τίς καθ̓ ἡμῶν;

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου, Κλασσικός φιλόλογος ἱστορικός

«Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι ένας προδότης, ο ίδιος είναι σε αγαστή συνεργασία με τον Πάπα..."!

Διαμαρτυρία κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη από ομάδα πιστών! Η αστυνομία έκαμε το... καθήκον της!!!


 Διαμαρτυρία κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κκ. Βαρθολομαίου  κοντά σε χώρο της Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ανέφερε πριν από λίγο το
ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti, με δικό του ρεπορτάζ.
   Στην  διαμαρτυρία συμμετείχαν περίπου 15 άτομα, τα οποία ξεδίπλωσαν πανό με κατηγορίες εναντίον τον Πατριάρχη Βαρθολομαίου περί εσχάτης μάλιστα προδοσίας.
   Η διαμαρτυρία πραγματοποιήθηκε κοντά στο αστυνομικό τμήμα, μπλοκάροντας το δρόμο προς την Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης. Την στιγμή εκείνη διέρχονταν τα  λεωφορεία και τα αυτοκίνητα με τα μέλη των εκκλησιαστικών αντιπροσωπειών.

   «Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος  είναι ένας προδότης, ο ίδιος είναι σε αγαστή συνεργασία  με τον Πάπα, και παίρνει εντολές από τους αιρετικούς που ευρίσκονται  στον καθεδρικό ναό. Αυτό είναι προδοσία», δήλωσε στον ανταποκριτή του  RIA Novosti ένας από τους συμμετέχοντες των διαδηλωτών, κρατώντας την εικόνα της Αγίας Τριάδος. Το ίδιο πράγμα δήλωσε ο ίδιος και στην αστυνομία.
     Η διαμαρτυρία κράτησε λίγα λεπτά, μετά τα οποία η αστυνομία ζήτησε από τους συμμετέχοντες να διαλυθούν  ή να μεταβούν σε άλλο σημείο.
    Κάποιοι άλλοι μίλησαν ακόμη και για προβοκάτσια εναντίον του Οικουμενικού πατριάρχη από διάφορα εξωθεσμικά  κέντρα.
  Η διχογνωμία της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, της  εκκλησίας  της Βουλγαρίας, της Γεωργίας, και της Αντιόχειας, έχει ρίξει βαριά την σκιά πάνω από την Πανρθόδοξη Σύνοδο.
    Ειδικά οι Ρώσοι θεωρούν ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος έχει επανειλημμένα επικριθεί διότι θεωρούν ότι παρεμβαίνει   στις υποθέσεις των άλλων τοπικών εκκλησιών, ειδικά της  Ουκρανίας.
   Το Πατριαρχείο από την άλλη πλευρά κατηγορεί τις τέσσερις εκκλησίες με προεξάρχουσα την Μόσχα ότι  αφού συμφώνησαν και  υπέγραψαν την συμμετοχή τους πριν τρεις μήνες στο Σαμπεζύ της Ελβετίας,  τώρα δεν «τίμησαν την υπογραφή τους» με διάφορα προσχήματα.

Οι περισσότεροι σημερινοί ποιμένες κοιμώνται και ονειρεύονται


Ο ΝΙΣ ΚΗΡΥΤΤΕΙ 5 με περιγραμμαΟι ποιμένες πρέπει προπάντων να προσέχουν να μην ορμήσουν λύκοι στην ποίμνη και κατασπαράξουν τα πρόβατα. Λύκοι είναι οι αιρετικοί οι οποίοι στην εποχή μας υπερεπληθύνσαν και κατασπαράσσουν συνεχώς το ποίμνιο και οι πολλοί ποιμένες κοιμώνται, κοιμώνται και ονειρεύονται! Βλέπουν το λύκο να έρχεται πάνω στα πρόβατα και αδιαφορούν! Και ο λύκος κατασπαράσσει και σκορπίζει τα πρόβατα όπως είπε ο Χριστός.


plati-mitropolitesΟι ποιμένες σήμερα ποιμένουν τους εαυτούς τους, γι’ αυτό δεν διαμαρτύρονται. Για οποιαδήποτε κακοήθεια στον κόσμο δεν διαμαρτύρονται.Είναι σπανιότατο το παράδειγμα γενναίων ποιμένων. Όλοι ενδιαφέρονται για τη θεσούλα τους, δεσποτάδες, παπάδες, εκτός πολύ ολίγων.Παρουσιάζουμε μικρό απόσπασμα από ομιλία του μακαριστού 

Μικρό απόσπασμα από ομιλία του μακαριστού Ιεραποστόλου Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου, με θέμα «Ποιμήν και Αμνός» (19-3-2006), για τους περισσότερους σημερινούς ποιμένες που κοιμούνται και ονειρεύονται αντί να αγωνίζονται κατά των αιρέσεων και του κακού.

Πηγή

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Ενα κειμενο που γραφτηκε πριν απο 18 χρονια ( το 2002), πραγματικα προφητικο και αποκαλυπτικο που τα λεει ΟΛΑ....


http://apotixisi.blogspot.gr/

   
Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ  


ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ



παρατητες διευκρινσεις γι στοιχειδη κατανησι το κειμνου τ ποον πεστλη σ τοπικς φημερδες, που ο ντπιοι ναγνστες γνριζαν λγοπολ τ κτωθι:

Κτω π τν Μον Γωνις στ Κολυμπρι Κισσμου (Κρτης), ο ρχς το τπου πεφσισαν ν φτιξουν μαρνα γι λλιμενισμ γιτ. Τν νμασαν καταφγιο γι τος λιες, παρ τι κτι ττοιο πρχε. Η Μον προσφυγε στ Συμβολιο τς Επικρατεας. Τν Ιονιο τό 2001 γινε γνωστ εσγησις το εσηγητο στ ΣτΕ ποα το πρ τς Μονς, πως το φυσικ. Ανλαβε ττε μα πιτροπ ποτελουμνη π τν τοπικ Επσκοπο, τν Δμαρχο, τν κπρσωπο τς Νομαρχας κα τν Διευθυντ τς Ορθοδξου Ακαδημας Κρτης, ποα χει κτιστε σ κταση τς Μονς δπλα της, ν μεταπεσει τ γουμενοσυμβολιο «γι τ καλ το τπου». Ετσι τελικς τ γουμενοσυμβολιο πσυρε τν προσφυγ του κα ο ργασες συνεχστηκαν. Τς διες μρες στν Ορθδοξο Ακαδημα Κρτης συνεδραζε τ Ερωπαϊκ Λαϊκ κμμα κα συζητοσε περ Ορθοδοξας... Συμμετεχε κα ερωβουλευτίς ποα εχε κνει δηλσεις περ καταργσεως το βτου το Αγου Ορους... Η Ορθδοξος Ακαδημα Κρτης νηγρθη κυρως μ χρματα Εαγγελικν π τ Γερμανα κα τ γκανι της γιναν τ 1968 μ τν παρουσα πολλν σημαινντων προσπων κα νλογες δηλσεις κα μιλες.

Γ.Κ. Τζανάκης
Στν Κρτη, στ Κολυμπρι, εναι Mον τς Γωνις, τς Παναγας τς Οδηγτριας. Τετρακσια χρνια σχεδν στκει κε πνω π τος βρχους κα τ θλασσα, μνημεο κα μαρτυρα τς παρουσας τν Ρωμην στ γ τς Κρτης.

Αφο προσκνησα κθισα ν ξαποστσω π τ ζστη το μεσημεριο, πνω σ να πεζολι ριστερ μλις μπομε, κτω π τν κληματαρι.

Οπως λιος εχε γρει πρς τ δσι φεγγοβολοσε νας κα τ πιβλητικ καμπαναρι. Η νεραντζι, τ σμαντρο, τ γερνια, τν σπουργιτιν τ μινυρσματα κα τ μυρμγκια ν συνεχζουν στ τσιμεντνιο δπεδο τ σταμτητο ργο τους...

Θ μ παιρν πνος ν δν μ κρατοσε ξπνιο θρυβος τν ατοκιντων πο περνον κριβς ξω π τ Μον.

Μι στιγμ π τ να ξλθε νας Μοναχς μετρου ναστματος, μ ρσα παλη λλ καθαρ, σεμνοπρεπς, βαθυπγων, μ βλμμα γλυκ, ρεμο σν τν γων στς εκνες κα κανε μερικ βματα πρς τν κεντρικ πλη. Κοντοστθηκε σν κτι νχε ξεχσει κα προσπαθοσε ν τ θυμηθε σν κτι ν περμενε.

Απ τ γωνι πο καθμουν εδα νθρωπο νχει μπε π τν πλη κα ν κατευθνεται πρς τν Μοναχ. Ο νεοεισελθν το ψηλς, λεπτς, μ τ χαρακτηριστικ γυαλι που φορον συνθως ο διανοομενοι κα σοι θλουν ν φανονται ς ττοιοι. Εχε γνεια μακρι κα μαλλι δεμνα πσω, ορ, πως συνηθζεται στς μρες μας.  Φοροσε ρσο κα το σκεπς, τ δ ποδματα κομψ κα «πνυμα» φαινόταν πως προχωροσε.

Δν μποροσα ν καταλβω ν το Μοναχς κληρικς κτι λλο. Αν δν φοροσε τ ρσο, θ μοιαζε μ τος ν τν φλιο γιπηδες, πως τος λνε.

Μχρι ν σκεφτ λα ατ εχε φτσει στν λικιωμνο Μοναχ, εχε σταθε μπροστ του κα φο προσπθησε ν συναντσει μ τ βλμμα του τ μτια του _πργμα δνατον καθς Μοναχς κοταζε κτω_ ρχισε ν το μιλει σιγαν, σταθερ, μετρντας τς λξεις μαμα μ κενο τν χαρακτηριστικ τρπο τν ν ξουσαις ερισκομνων, ο ποοι υοθετον μα συγκαταβατικ στσι πρς τος κατωτρους, πλν ταυτοχρνως τονζουν μ τν τρπο τους τν νωτερτητ τους, ατ τ κρμα ταπεινοσχμου πρσεως κα συγκεκαλυμμνης πολυττητος.

Ελεγε ανιγματικ ατ φυσιογνωμα περπου τ ξς, σα μπρεσα ν κοσω: 

_Ακμα εσαι δ; Δν τ ποφσισες ν φγεις; Μχρι πτε θ τριγυρνς στ Μοναστρι; Πσοι σ θλουν; Πσοι εναι δικο σου; Κα ποιο εναι; Ο σμαντοι κα ο τιποτνιοι. Ποις τος κοει πι; Ποις τος δνει σημασα; Αλλαξαν ο καιρο, λοι τος θεωρον πλον γραφικος κα πεπαλαιωμνους.

Δπλα, σ μνα πσοι εναι σμερα; Απ λη τν Ερπη νθρωποι σημαντικο κα σπουδαοι. Κα π τν Ελλδα. Βλπεις; Τ μεγαλτερα νματα π τ μι πλευρ το νομσματος τς γχωρου πολιτικς. Απ τν πλευρ πο ρισμνοι λνε πς εναι πι πολ δικ σας. Βεβαως ξρεις τι δν εναι τσι. Ενα εναι τ νμισμα τς πολιτικς.  

Ξρω τι θ πες τι ατο εναι πολιτικο. Αστειεεσαι. Εχει ρθει κα νας Αρχιεπσκοπος, Επσκοποι, θεολγοι κα τσοι λλοι σημαντικο... Μν κνεις πς δν καταλαβανεις.

Κοταξ με. Ισως κα ν πορες γι τν μφνισ μου. Τ πι πλ; Αφο δν ξεριζνεται βλακδης πστι π τν ψυχ ατο το λαο, θ δρσω μσα π τν πστι.

Εδες πσα κατφερα μσα σ ναν αἰῶνα στ ψηλ κλιμκια. Εδες πς τ κατφερα μ τν μεγλο σας στν Πλη. Εδες πς γνεται πιλογ τν λλων κα μ ποι κριτρια. Γι τ κριτρια ατ δολεψα κα γ. Σιγσιγ. Κα ταν γνονται ο κρσεις, εμαι κα γ κε, μπανω π πολλς μερις κα μ πολλος τρπους.