Πέμπτη 17 Απριλίου 2025

Ο προσωπικός αριθμός και η ψηφιακή φυλακή του γυάλινου πολίτη.


Προσωπικός αριθμός. Σήμερα, η κυβέρνηση επικαλείται έναν «αόρατο εχθρό», που είναι γνωστός από παλιά με το παρατσούκλι «τέρας της γραφειοκρατίας».



   

Τετάρτη 16 Απριλίου 2025

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ

 

                              
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ

 ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ 


[Υπομνηματισμός στα εδάφια: Ματθ.26,26-30]

   «᾿Εσθιντων δ ατν λαβν ᾿Ιησος τν ρτον κα εχαριστσας κλασε κα δδου τος μαθητας κα επε· λβετε φγετε· τοτ στι τ σμ μου(:Και ενώ έτρωγαν, πήρε ο Ιησούς στα χέρια Του τον άρτο, κι αφού ευχαρίστησε, τον έκοψε σε κομμάτια κι άρχισε να τον μοιράζει στους μαθητές λέγοντας: ‘’Λάβετε, φάγετε, αυτό είναι το σώμα μου’’). κα λαβν τ ποτριον κα εχαριστσας δωκεν ατος λγων· πετε ξ ατο πντες(:και αφού πήρε το ποτήριο και ευχαρίστησε, το έδωσε σε αυτούς και είπε: ‘’Πιείτε απ’ αυτό όλοι)˙τοτο γρ στι τ αμ μου τ τς καινς διαθκης τ περ πολλν κχυνμενον ες φεσιν μαρτιν(:διότι αυτό είναι το Αίμα μου, που επικυρώνει τη νέα Διαθήκη και χύνεται για τη σωτηρία πολλών, για να τους συγχωρηθούν οι αμαρτίες τους)»[Ματθ.26,26-28].

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ

 

  Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ

 ΠΑΣΧΑ

      ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ

 ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

  ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ

[Υπομνηματισμός στα εδάφια Ματθ.26,17-25]

    «Τ δ πρτ τν ζμων προσλθον ο μαθητα τ ᾿Ιησο λγοντες ατ· πο θλεις τοιμσωμν σοι φαγεν τ πσχα; δ επεν· πγετε ες τν πλιν πρς τν δενα κα επατε ατ· διδσκαλος λγει, καιρς μου γγς στι· πρς σ ποι τ πσχα μετ τν μαθητν μου

Κυρία Υπουργέ Λίνα Μενδώνη… «ἕκαστον γὰρ δένδρον ἐκ τοῦ ἰδίου καρποῦ γινώσκεται» (Λκ Στ‐44)

              

Απόφαση-σοκ του υπ. Υγείας: Ο Α.Γεωργιάδης παραχωρεί το DNA των νεογέννητων παιδιών της Ελλάδας σε ιδιώτες στις ΗΠΑ-- ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΌΤΕΣ!

Παραδίδει το DNA των νεογνών χωρίς τη γνώση ή την έγκριση των γονέων - Η σύμβαση δεν εμφανίζεται ούτε στην «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»

 Με μία απόφαση-σοκ ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης παραχωρεί το DNA των νεογέννητων παιδιών της Ελλάδας σε ιδιώτες στις ΗΠΑ.

Με την συμφωνία αυτή καταστρατηγεί κάθε έννοια προστασίας των πιο ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων Ελλήνων.

Την συμφωνία υπέγραψε ο Άδωνις Γεωργιάδης με δύο αμερικανικές εταιρείες, στις οποίες μέχρι το 2029 θα παραχωρείται το DNA των νεογέννητων Ελλήνων, για να το επεξεργάζονται όπως επιθυμούν!

π. Αυγουστίνος Καντιώτης: Ο ναός του Θεού δεν είναι ωδείο !


Υποτονική και άτολμη η επιστολή της Ιεράς Κοινότητος του Αγίου Όρους προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Εγείρονται διαμαρτυρίες διότι δεν εκφράζει μια γενναία απόφαση εναντίωσης στην δικτατορία που επιχειρείται με τον Προσωπικό Αριθμό.

Μάλλον ανησυχούν περισσότερο οι Πιστοί μετά την Επιστολή αυτή (14-4-2025) της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους.  

Προμηνύονται νέοι δυναμικοί Αγώνες που πρέπει να δοθούν.

                                 

Υποτονική και άτολμη η επιστολή της Ιεράς Κοινότητος του Αγίου Όρους προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
 Εγείρονται διαμαρτυρίες διότι δεν εκφράζει μια γενναία απόφαση εναντίωσης στην δικτατορία που επιχειρείται με τον Προσωπικό Αριθμό στις Νέες Ταυτότητες . 
---
Η εν λόγω Επιστολή  της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους  (14-4-2025)

     Ἐξοχότατε κῦριε Ὑπουργέ,
    Πληροφορηθέντες ὅτι μετὰ τὴν πρόσφατον ψήφισιν εἰς τὴν Βουλὴν τροπολογίας τοῦ ὑπουργείου Ψηφιακῆς Διακυβερνήσεως περὶ «Ἀναγραφῆς τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ στὰ Δελτία Ταυτότητος Ἑλλήνων Πολιτῶν», ἐπίκειται ἡ ὑποχρεωτικὴ ἔκδοσις τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ δι’ ὅλους τοὺς πολίτας, κατόπιν τῆς ἀπὸ τὴν 3ην/16ην Αὐγούστου 2024 ἐκπονήσεώς αὐτοῦ, ἐπανερχόμεθα ἐπὶ τοῦ ἀνωτέρω θέματος.
   Ὁ Προσωπικὸς Ἀριθμὸς, ὁ ὁποῖος κατὰ τὸν νόμον θὰ προσδιορισθῇ εἰς τὸ ἐξῆς ἕκαστον φυσικὸν πρόσωπον καὶ θὰ παραμείνῃ ἀμετάβλητος καθ’ ὅλην τὴν διάρκεια τοῦ βίου αὐτοῦ, θὰ δύναται νὰ συνδεθῇ πλῆθος προσωπικῶν στοιχείων εἰς ἕν κοινὸν σύστημα, τὸ ὁποῖον θὰ διαχειρίζεται ἡ Γενικὴ Γραμματεία Πληροφοριακῶν Συστημάτων Δημοσίας Διοικήσεως.
Δεδομένου ὅτι δὲν ὑπάρχει ἀνάλογος ὑποχρέωσις βάσει... Εὐρωπαϊκῆς Ὀδηγίας, παρακαλοῦμεν καὶ ἡμεῖς οὕτως, συμμεριζόμενοι τὰς εὐλόγους ἐπιφυλάξεις πολλῶν Ἑλλήνων Πολιτῶν καὶ ἡμῶν τῶν Ἁγιορειτῶν, ἐξετάσητε τὴν δυνατότητα νὰ μὴ ἐκδίδεται ὑποχρεωτικῶς, ἀλλὰ προαιρετικῶς, κατ’ ἐπιλογὴν ἑκάστου πολίτου.
   Μετὰ βαθείας ἐκτιμήσεως, καὶ εὐελπιστοῦντες ὅτι θὰ ἐπιληφθῆτε θετικῶς τοῦ ζητήματος, διατελοῦμεν μετ’ ἐξαιρέτου τιμῆς καὶ εὐχῶν.
   Ἅπαντες οἱ ἐν τῇ κοινῇ Συνάξει Ἀντιπρόσωποι καὶ Προϊστάμενοι τῶν εἴκοσι Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω. 
===================

                     ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ
Όπως και το προηγούμενο γράμμα έτσι και αυτό στερείται ουσιαστικού περιεχομένου.

Δεν τολμά να καταγγείλει το έγκλημα που επιτελεί η κυβέρνηση εναντίον όλων των πολιτών.

Ενώ οι άγιοι, όπως και ο σύγχρονος Άγιος Παΐσιος, μιλούν ξεκάθαρα για δικτατορία, για σκλαβιά, με ολοκληρωτικά καταστροφικές συνέπειες, για την επίγεια και την αιώνια υπαρξιακή κατάσταση του ποιμνίου, το γράμμα της κοινότητας δεν τολμά να το καταγγέλλει αυτό.

Τρίτη 15 Απριλίου 2025

Η ιστορία πίσω από το Τροπάριο της Κασσιανής

 


τροπάριο


kassiani

Τὸ Τροπάριο τῆς Κασσιανῆς

Τὸ βράδυ τῆς Μεγάλης Τρίτης, ψάλλεται στὶς Ἐκκλησίες ὁ ὄρθρος τῆς Μεγάλης Τετάρτης. Τὸ τελευταῖο τροπάριο στὴν ἀκολουθία εἶναι αὐτὸ τῆς εὐσεβοῦς καὶ λογίας ποιητρίας τοῦ Βυζαντίου, Κασσιανῆς.

Ἀπὸ τὸν βυζαντινὸ χρονογράφο Συμεὼν Μάγιστρο (990 μ.Χ) μαθαίνουμε ὅτι ἡ Εὐφροσύνη, μητέρα τοῦ αὐτοκράτορα Θεόφιλου καὶ κόρη τοῦ Κωνσταντίνου τοῦ ΣΤ’, στὴν προσπάθειά της νὰ παντρέψη τὸ γιό της, τὸ ἔτος 830μ.Χ, διοργάνωσε στὴν μεγαλόπρεπη αἴθουσα Τρικλίνιο τῶν ἀνακτόρων τῆς Κωνσταντινούπολης, μεγάλη σύναξη ἀπὸ τὶς πιὸ ὄμορφες κοπέλες τῆς Αὐτοκρατορίας. Ἡ προσέλευση ὑπῆρξε μεγάλη ἀπὸ «καλλίστας παρθένους». Κι ὅταν παρατάχθηκαν στὴ σειρά, καθισμένες πάνω σὲ πολυτελῆ ἀνάκλιντρα, ὁ αὐτοκράτορας Θεόφιλος περιῆλθε μπροστὰ τους νὰ διαλέξη τὴν μέλλουσα σύζυγό του καὶ αὐτοκράτειρα, δίνοντας σὲ ὅποια διάλεγε ἕνα χρυσὸ μῆλο.

Τὸ τροπάριο τῆς Κασσιανῆς




Τροπάριο της Κασσιανής

Κύριε, η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα γυνή,
την σήν αισθομένη Θεότητα μυροφόρου αναλαβούσα τάξιν,
οδυρομένη μύρα σοι προ του ενταφιασμού κομίζει.
Οίμοι! λέγουσα, οτι νύξ μοι υπάρχει, οίστρος ακολασίας,
ζοφώδης τε και ασέληνος ερως της αμαρτίας.

π. Θεόδωρος Ζήσης, " Φιλοπαπικές κοσμικές εκδηλώσεις σε Ι. Ναούς στη Θεσσαλονίκη (Πάσχα 2025)".

Τίς ὑποστηρίζει καί συμμετέχει γνωστός καθηγητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς, συνεργάτης τοῦ Μητροπολίτη".


Τό πιό Βέβηλο Ἐκκλησιαστικό - Πολιτικό Καθεστώς. Ο θεομάχος Περιστερίου Γρηγόριος - Ο Αφορισμένος παγανιστής Προθυπουργός




«Domine, Quo Vadis?» (Ντόμινε, Κβά Βάντις;). // «Κύριε, ποῦ πηγαίνεις; Πηγαίνω νά Ξανασταυρωθῶ

 

 ΤΟ ΠΙΟ ΒΕΒΗΛΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ

  Τοῦ Ἐξορίστου Ἔσταυρωμένου ἡ Πληγή, Αἱμοραγεῖ ἀκόμη

Γράφει ο Θεολόγος  Παναγιώτης Κοσμίδης                

{Διαχρονικές ἐπαναλήψεις}

[Τίποτε καινούργιο]: «Οὐκ ἔστιν πᾶν πρόσφατον // ὑπό τόν ἥλιον» (Ἐκκλησιαστής, α’ 9).

[Ἀλληγορίες]: [Δέν ὑπάρχει τίποτα καινούριο // κάτω ἀπό τόν ἥλιο. (Ἐκφράζεται ἡ ἰδέα ὅτι //  ὅλα ὅσα συμβαίνουν // ἀποτελοῦν ἐπαναλήψεις γεγονότων τοῦ παρελθόντος, // τίποτε δέν εἶναι πραγματικά νέο // ἤ πρωτοφανές στόν κόσμο)].

 

Α. ΜΟΤΙΒΑ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

 

i.       [Ἡ Ἱστορία δέν ἐπαναλαμβάνεται]

 

Ἡ Ἱστορία, ἁπλώνει περίτεχνα τό διαιώνιο πέπλο της. Ἡ ἱστορία δέν ἐπαναλαμβάνεται, ἀλλά ἐπανέρχονται τά ἀνάλογα μοτίβα, τά πλαίσια καί οἱ διαδικασίες. Ἕτεροι, διατείνονται πώς, ἡ ἱστορία συχνάκις ἀντιγράφεται, κάποτε σάν κωμωδία καί κάποτε σάν φάρσα. Δέν δυνάμεθα νά ἀποφανθοῦμε τί πρόκειται νά διαδραματισθῆ μέ τόν Ἐπίσκοπο Γρηγόριο, τόν ἐν Περιστερίω, καί τούς μιμητές του, πού ἐξοβελίζουν στανικά τόν Ἐσταυρωμένο ἀπό τό Ἱ. Βῆμα. Παραβιάζουν ἀνερυθρίαστα, τήν Ἱ. Παράδοσι, προσβάλλοντας προκλητικά τήν εὐλάβεια τοῦ λαοῦ. Ἀλλά, προκλητικά, καί δέν ἐπαναφέρουν τόν ἐξόριστο Κύριο, ἀντιτιθέμενοι πρός τήν Ἱεροσυνοδική ἀπόφασι (Ἐγκύκλιος 3095 / 20-3-25).

Τό Σεπτό Σῶμα τοῦ Κυρίου μας, ἐπάνω στόν Σταυρό, δέν κρέμαται “νεκρό” ἤ ὡς “νεκρό”, καθότι τῆς Θεότητος οὐδόλως ἐχωρίσθη. Ἡ θνητότης, ἀποτυπώνεται μόνο εἰς τῶν Παπικῶν, τόν ὡς Κρεμασμένο” Ἐσταυρωμένο. Γιά δέ τούς ντόπιους χαλαρούς Νεοπατεριστές μας, πρόκειται γιά ἕναν Ἐσταυρωμένον,Μάρκας Ι.Ν.Β.Ι.”.

Ποία θά εἶναι τά ἐπακόλουθα; Ὑφίστανται Ἱστοριογόνα γεγονότα. Τουτέστιν, σημαντικά περιστατικά, πού μεταλλάσσουν τόν ροῦν τῶν πραγμάτων. Γράφουν νεοφανῆ Ἱστορία. Ἀσφαλῶς, καί δέν εἴμεθα αἰχμάλωτοι τῆς Ἱστορίας καί τοῦ μίσους, ἀλλά καταξιωτές της καί ὁραματιστές της. Παλαιές ἐποχές, μά τά γεγονότα τους καί τά σύνορά τους, ἐπικαιροποιοῦνται, ἐπαναλαμβάνονται πιό κοντά. Ὑποστασιοποιοῦν τίς λαμπρές ἐλπίδες μας.

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ [Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Ματθ. 22,1-14]



Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ

[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Ματθ. 22,1-14]
 
Ἀντιλήφθηκες καὶ στὴν προηγούμενη παραβολὴ τοῦ υἱοῦ τοῦ νοικοκύρη ἐκείνου πού, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἀπεσταλμένους δούλους του γιὰ τὴ συγκομιδὴ τῶν καρπῶν στὸ ἀμπέλι ποὺ τοὺς ἐμπιστεύτηκε νὰ καλλιεργοῦν, θανάτωσαν οἱ κακοὶ γεωργοί[βλ. Ματθ.21,33-46]καὶ σὲ αὐτὴν ἐδῶ τὴν παραβολὴ τοῦ υἱοῦ καὶ τῶν ἀπεσταλμένων δούλων, τὸ ἐνδιάμεσο κεντρικὸ νόημα; Ἀντιλήφθηκες ὅτι ὑπάρχει βέβαια μεγάλη συγγένεια ἀνάμεσα στὶς δύο αὐτὲς παραβολές, ἀλλὰ καὶ πολὺ μεγάλη διαφορὰ ταυτόχρονα; Καθόσον καὶ αὐτὴ δείχνει καὶ τοῦ Θεοῦ τὴ μεγάλη μακροθυμία καὶ τὴν πρόνοια, ἀλλὰ καὶ τὴν ἰουδαϊκὴ ἀγνωμοσύνη.

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΝ [Υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.25,14-30]

                                                                                                                     

«Τω γαρ έχοντι πάντα δοθήσεται και περισσευθήσεται, από δε του μη έχοντος και ό έχει αρθήσεται απ’ αυτού» (Ματθαίου κεφ. κε’)

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΝ

            [Υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.25,14-30]

      Εάν στον ευαγγελιστή Λουκά εκτίθεται με άλλον τρόπο η παραβολή των ταλάντων[Λουκ. 19,12-21], πρέπει να λεχθεί ως απάντηση το εξής, ότι άλλη είναι η παραβολή αυτή και άλλη εκείνη· διότι σε εκείνη μεν από το ίδιο κεφάλαιο προήλθαν διάφορα έσοδα· διότι από ένα χρυσό νόμισμα των εκατό δραχμών(μία «μν») ο μεν ένας παρουσίασε πέντε, ενώ ο άλλος δέκα, και γι' αυτό και δεν αμείφτηκαν κατά τον ίδιο τρόπο.

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝ

                            

                       Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

                  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝ

            [Υπομνηματισμός των εδαφίων: Ματθ.25,1-13]

   «Τότε μοιωθήσεται βασιλεία τν ορανν δέκα παρθένοις, ατινες λαβοσαι τς λαμπάδας ατν ξλθον ες πάντησιν το νυμφίου(:Τότε, όταν δηλαδή έλθει ο Μεσσίας κατά τη δευτέρα Του παρουσία, η έλευση αυτής της ουράνιας βασιλείας Του και όσα θα συμβούν τότε, θα μοιάζουν με ό,τι έγινε σε δέκα παρθένες. Αυτές λοιπόν, αφού πήραν τα λυχνάρια τους, βγήκαν να υποδεχτούν τον γαμπρό, που θα ερχόταν τη νύχτα να παραλάβει τη νύφη)».πέντε δ σαν ξ ατν φρόνιμοι κα α πέντε μωραί