ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΠΑ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Υπόλογοι όσοι επίσκοποι μεταβούν στο Φανάρι
http://orthodoxostypos.gr/%
____________________________________________________________________
- ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΨΑΞΤΕ ΤΟ. 1) ΔΙΕΣΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΛΟ ΤΙΤΛΟ· «ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΩΡΩΝ»! ΛΕΣ & ΤΟΤΕ THN ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ!!! 2) ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ, ΤΥΧΑΙΟ; 3) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ! ΤΥΧΑΙΟ; Ο ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΔΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΙΜΒΡΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ! ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ; ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΣΗΜΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΝ ΕΡΤΟΓΑΝ; Ή ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΗ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ, προ του συνεδριου ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΤΩΝ «ΝΕΩΝ ΧΩΡΩΝ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
Ὁ Καλαμαριᾶς Ἰουστῖνος Μπαρδάκας
στὴν Ἰμβρο, γιὰ διακοπές; Δὲν τὸν φτάνει ἡ ἐλεύθερη Ἑλλάδα γιὰ νὰ κάνει
τὶς διακοπές του, τοῦ χρειάζεται καί ἡ Τουρκία; Μήπως πῆγε νὰ
παρασημοφορήση καὶ τὸν Ἐρτογαν; Ἰσχυρὸς ἄνδρας εἶναι! Ἤ μήπως ἐκλήθη γιὰ
κάποιο «ἀνώτερο» σκοπό; Νὰ προσφέρει τὶς ὑπηρεσίες του στὸν Πατριάρχη
Βαρθολομαῖο καὶ νὰ βοηθήση τὰ σχέδια του γιὰ τὴν ἄλωση «τῶν νεων χωρῶν»,
μετὰ τὴν προδοσία τῆς Μακεδονίας στὶς Πρέσπες;;;!!!
Τὴν Μακεδονία ποὺ ἀγωνίζονταν ἡ προπαγάνδα, πάνω ἀπὸ 100 χρόνια νὰ τὴν χαρίση στοὺς Βουλγάρους, τώρα τὴν χαρίζει στὸ μέχρι χθές ἀνύπαρκτο Κράτος τῶν Σκοπίων! καὶ ἴσως αὔριο βοηθήση γιὰ νὰ γίνει ἡ μεγάλη Ἀλβανία, με την μεγάλη μουσουλμανικη μαφία. Θὰ ἀφήσουμε τὸν πατριάρχη, ποὺ δὲν σεβάστηκε τὴν ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ;
Ο πατριάρχης Βαρθολομαῖος θεωρεῖ την Μακεδονία μας τσιφλίκη τοῦ πατέρα του, και προσπαθεῖ να ξεχωρίσει τους ἐπισκόπους της ἀπὸ τὴν Ὲκκλησία τῆς Ἑλλάδος! Αὺτο κάνει και στην Θράκη και στῃν Κρήτη καί σε όλα τα Ελληνικᾳ εδάφη που θέλουν να τα αποσπάσουν και να τα αυτονομίσουν από την Ελλάδα!!!
Ὰς διαβάσουμε ένα απόσπασμα από το νέο βιβλίο τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου:Τὴν Μακεδονία ποὺ ἀγωνίζονταν ἡ προπαγάνδα, πάνω ἀπὸ 100 χρόνια νὰ τὴν χαρίση στοὺς Βουλγάρους, τώρα τὴν χαρίζει στὸ μέχρι χθές ἀνύπαρκτο Κράτος τῶν Σκοπίων! καὶ ἴσως αὔριο βοηθήση γιὰ νὰ γίνει ἡ μεγάλη Ἀλβανία, με την μεγάλη μουσουλμανικη μαφία. Θὰ ἀφήσουμε τὸν πατριάρχη, ποὺ δὲν σεβάστηκε τὴν ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ;
Ο πατριάρχης Βαρθολομαῖος θεωρεῖ την Μακεδονία μας τσιφλίκη τοῦ πατέρα του, και προσπαθεῖ να ξεχωρίσει τους ἐπισκόπους της ἀπὸ τὴν Ὲκκλησία τῆς Ἑλλάδος! Αὺτο κάνει και στην Θράκη και στῃν Κρήτη καί σε όλα τα Ελληνικᾳ εδάφη που θέλουν να τα αποσπάσουν και να τα αυτονομίσουν από την Ελλάδα!!!
«ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΙΣ, Νάρκη στὴ διοίκησι τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας
& στὸν Ἀπόδημο Ἑλληνισμό, τὴν πυροδοτεῖ ὁ πατριάρχης».
- «Τοὺς Ἐπισκόπους ἑκάστου ΕΘΝΟΥΣ εἰδέναι χρὴ τὸν ἐν αὐτοῖς πρῶτον
καὶ ἡγεῖσθαι αὐτὸν ὡς κεφαλήν, καὶ μηδέν τι πράττειν περιττὸν ἄνευ τῆς
ἐκείνου γνώμης» (ΛΔ΄ Ἀποστολικὸς Κανών).
Ἐκκλησιαστικὰ θέματα
Ἡ Ἑλλάς, ἀγαπητοί μας
ἀναγνῶσται, ἡ Ἑλλάς, ὑπόδουλη ἐπὶ αἰῶνας εἰς τὴν Ὀθωμανικὴ αὐτοκρατορία,
κατόπιν ποταμῶν αἱμάτων ἀπετίναξε τὸν ζυγὸ τῆς σκληρᾶς δουλείας καὶ
ἀνέκτησε τὴν πολιτική της ἀνεξαρτησία. Τὸ Ἔθνος ἀπέκτησε χῶρο, στὸν
ὁποῖο οἱ Ἕλληνες μποροῦσαν νὰ κινηθοῦν τώρα ἐλεύθερα καὶ νʼ ἀναπτύξουν
τὸν πολιτισμό τους.
Μικρὴ ἦτο ἡ ἐδαφικὴ ἔκτασι τῆς ἐλευθέρας Ἑλλάδος, περιορισμένη εἰς τὴν Πελοπόννησο, Στερεὰ Ἑλλάδα καὶ Νήσους τῶν Κυκλάδων.
Εἰς αὐτὴν τὸ 1864 προσετέθησαν τὰ Ἑπτάνησα,
τὸ 1881 ἡ Θεσσαλία,
τὸ 1913 ἡ Μακεδονία, ἡ Ἤπειρος, ἡ Κρήτη καὶ τὰ Νησιὰ τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἀρχιπελάγους,
Τὸ 1922 ἡ Δ. Θράκη καὶ τὸ 1947 τὰ Δωδεκάνησα.
Ἐκτὸς δὲ τούτων ἡ Ἑλλὰς ἐδέχθη εἰς τοὺς κόλπους της ἕνα καὶ πλέον ἑκατομμύριο ἀδελφῶν προσφύγων, οἱ ὁποῖοι, «κρίμασιν οἷς οἶδε Κύριος», ἐξεδιώχθησαν ἀπὸ τῶν υἱῶν τῆς Ἄγαρ ἀπὸ τὶς πανάρχαιες κοιτίδες τοῦ Ἑλληνισμοῦ τῆς Μ. Ἀσίας.
Ἔτσι, ὅπως ἔλεγε ἐπιφανὴς Ἕλληνας πολιτικὸς τῶν νεωτέρων χρόνων, κατόπιν πολλῶν δραματικῶν περιπετειῶν ἡ Ἑλλὰς γιὰ πρώτη φορὰ ἀποκτοῦσε ἐθνικὴ ὁμοιογένεια, συνεκροτεῖτο εἰς Κράτος, στὸ ὁποῖο ἐστέγαζε τοὺς περισσοτέρους Ἕλληνας.
Ἀλλʼ ἐνῷ ἡ Ἑλλὰς πολιτικῶς παρουσιάζετο ἑνωμένη, ἀπὸ ἕνα κέντρο διοικούμενη καὶ κατευθυνομένη, ἐκκλησιαστικῶς ὅμως παρουσιάζει οἰκτρὸ θέαμα, εἰκόνα συγχύσεως καὶ ἀταξίας.
Ὁ λαὸς δὲν γνώριζε γιὰ τὴν ἀταξία, καὶ τὰ ἀνώτερα στελέχη τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ γνωρίζαν, δὲν μιλοῦσαν!
Τὸ δὲ θλιβερώτερο εἶνε, ὅτι οἱ περισσότεροι Ἕλληνες δὲν ἔχουν γνῶσι τῆς φοβερᾶς ἀταξίας τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ χάους ἐν μέσῳ τοῦ ὁποίου εὑρίσκετο τὸ Ἑλληνικὸ Ἔθνος. Ὅσοι πάλι γνωρίζουν τὴν κατάστασι, ὅπως εἶνε τὰ ἀνώτερα τῆς Ἐκκλησίας στελέχη καὶ οἱ Θεολόγοι ἐπιστήμονες, δὲν συγκινοῦνται καὶ δὲν ἐξανίστανται γιὰ τὴν ἀταξία.
Μικρὴ ἦτο ἡ ἐδαφικὴ ἔκτασι τῆς ἐλευθέρας Ἑλλάδος, περιορισμένη εἰς τὴν Πελοπόννησο, Στερεὰ Ἑλλάδα καὶ Νήσους τῶν Κυκλάδων.
Εἰς αὐτὴν τὸ 1864 προσετέθησαν τὰ Ἑπτάνησα,
τὸ 1881 ἡ Θεσσαλία,
τὸ 1913 ἡ Μακεδονία, ἡ Ἤπειρος, ἡ Κρήτη καὶ τὰ Νησιὰ τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἀρχιπελάγους,
Τὸ 1922 ἡ Δ. Θράκη καὶ τὸ 1947 τὰ Δωδεκάνησα.
Ἐκτὸς δὲ τούτων ἡ Ἑλλὰς ἐδέχθη εἰς τοὺς κόλπους της ἕνα καὶ πλέον ἑκατομμύριο ἀδελφῶν προσφύγων, οἱ ὁποῖοι, «κρίμασιν οἷς οἶδε Κύριος», ἐξεδιώχθησαν ἀπὸ τῶν υἱῶν τῆς Ἄγαρ ἀπὸ τὶς πανάρχαιες κοιτίδες τοῦ Ἑλληνισμοῦ τῆς Μ. Ἀσίας.
Ἔτσι, ὅπως ἔλεγε ἐπιφανὴς Ἕλληνας πολιτικὸς τῶν νεωτέρων χρόνων, κατόπιν πολλῶν δραματικῶν περιπετειῶν ἡ Ἑλλὰς γιὰ πρώτη φορὰ ἀποκτοῦσε ἐθνικὴ ὁμοιογένεια, συνεκροτεῖτο εἰς Κράτος, στὸ ὁποῖο ἐστέγαζε τοὺς περισσοτέρους Ἕλληνας.
Ἀλλʼ ἐνῷ ἡ Ἑλλὰς πολιτικῶς παρουσιάζετο ἑνωμένη, ἀπὸ ἕνα κέντρο διοικούμενη καὶ κατευθυνομένη, ἐκκλησιαστικῶς ὅμως παρουσιάζει οἰκτρὸ θέαμα, εἰκόνα συγχύσεως καὶ ἀταξίας.
Ὁ λαὸς δὲν γνώριζε γιὰ τὴν ἀταξία, καὶ τὰ ἀνώτερα στελέχη τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ γνωρίζαν, δὲν μιλοῦσαν!
Τὸ δὲ θλιβερώτερο εἶνε, ὅτι οἱ περισσότεροι Ἕλληνες δὲν ἔχουν γνῶσι τῆς φοβερᾶς ἀταξίας τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ χάους ἐν μέσῳ τοῦ ὁποίου εὑρίσκετο τὸ Ἑλληνικὸ Ἔθνος. Ὅσοι πάλι γνωρίζουν τὴν κατάστασι, ὅπως εἶνε τὰ ἀνώτερα τῆς Ἐκκλησίας στελέχη καὶ οἱ Θεολόγοι ἐπιστήμονες, δὲν συγκινοῦνται καὶ δὲν ἐξανίστανται γιὰ τὴν ἀταξία.
Ἡ Ἑλλάδα ἑνωμένη μὲν πολιτικῶς, μὲ διεσπασμένη ὅμως ἐκκλησιαστικὴ διοίκησι, μετὰ τὴν ἀπελευθέρωσι. Γιατί;
Θέλετε νὰ λάβετε μία ἰδέα τῆς
ἐκκλησιαστικῆς συγχύσεως καὶ ἀναρχίας μας; Ρῖξτε ἕνα βλέμμα εἰς τὸν
πολιτικὸ χάρτη τῆς Ἑλλάδος. Μπορεῖτε νὰ φαντασθῆτε νομοὺς τῆς Ἑλλάδος,
οἱ ὁποῖοι νὰ μὴ διοικοῦνται ἐξ Ἀθηνῶν, ἀλλʼ ἀπὸ κάποια ἄλλη ἀρχὴ ἐντὸς ἤ
ἐκτὸς τῆς Ἑλλάδος εὑρισκομένης; Ἀσφαλῶς ὄχι. Μόνο κατὰ τὴν κατηραμένη
περίοδο τοῦ ἐθνικοῦ διχασμοῦ τὸ 1917 τὸ μὲν ἥμισυ τῆς Ἑλλάδος διοικεῖτο
ἐξ Ἀθηνῶν, τὸ δὲ ἄλλο ἥμισυ ἐκ Θεσσαλονίκης·δύο κέντρα διοικήσεως εἰς
ἕνα καὶ τὸ αὐτὸ κράτος. Ἀλλʼ αὐτὸ ποὺ ὡς κάποια προσωρινὴ ἀνωμαλία
ἐχαρακτηρίσθη κατὰ τὴν περίοδο ἐκείνη στὴ διοίκησι τοῦ κράτους, τείνει
νὰ γίνῃ καθεστὼς στὴ διοίκησι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
Ταλαίπωρη Ἑλλάς! (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)