Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024
Βάναυση καταστρατήγηση τῆς ἀρχῆς τῆς ἰσότητας ἡ υἱοθεσία ἀπὸ ὁμοφυλόφιλους
Οργανωμένη αντικατάσταση του ελληνικού πληθυσμού με μεταφορά εκατοντάδων χιλιάδων αλλοδαπών
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 29 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Χάρις λέουσιν Ἰγνάτιε παμβόροις,
Σοῦ σώματος λιποῦσι καὶ πιστοῖς μέρος.
Τῇ ἐνάτῃ ἐπάνοδος Ἰγνατίῳ εἰκάδι τύχθη.
Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024
Είναι τυχαίο που ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος και ο Γιάννης Μπουτάρης ανακηρύχθηκαν επίτιμα μέλη της Ισραηλιτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης; βίντεο
Ρεπορτάζ: Κατερίνα Νικολάου
28/01/2024
Επίτιμα μέλη της Ισραηλιτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης ανακηρύχτηκαν ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος και ο πρώην Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.
Η ανακήρυξη έγινε στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργάνωσαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης και η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης για την Εθνική Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος με μουσικό μέρος και ομιλία, στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ.
Σαλτιέλ: «Ο Γιάννης Μπουτάρης είναι μοναδικός και θα μείνει στην ιστορία»
Αρχιμ. Ειρηναίος Βαϊόπουλος, Ο Όσιος Μακάριος και οι διαστροφές του διαβόλου
Ὁ Ἀρχ. Ἐλπιδοφόρος εἶναι πολύ «λίγος» διά τήν Ἀμερικήν πόσον μᾶλλον διά τόν πατριαρχικόν θρόνον
Δολοπλοκίαι διαδοχῆς
Τοῦ κ. Γεωργίου Κ. Τραμπούλη, Θεολόγου
Τό γεγονός ὅτι ὁ προκαθήμενος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κωνσταντινουπόλεως εἶναι ἄρρωστος ἀπό παλαιά τό ἀποκάλυψε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἐλπιδοφόρος κατά τήν ἐπίσκεψη τοῦ Πατριάρχη στίς ΗΠΑ τόν Ὀκτώβριο τοῦ 2021, ὅταν εἶχε νοσηλευθῆ στό “Ὄρος Σινά Medical Center” τῆς Νέας Ὑόρκης. Ἐκείνη τήν περίοδο ὁ Ἀρχιεπίσκοπος σέ δηλώσεις του εἶχε ἀναφέρει ὅτι ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος πάσχει ἀπό ἕνα χρόνιο νόσημα.
Παπα-Δημήτρης Γκαγκαστάθης. Ὁ ὅσιος καί ἅγιος λευΐτης τοῦ Πλατάνου Τρικάλων
Γέροντας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Κυριακή ΙΕ΄ Λουκά -Παρεκτροπές της γλώσσας «ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ» 28-1-1990 Β231
π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Κυριακή ΙΕ΄ Λουκά -Παρεκτροπές της γλώσσας
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ΛΟΥΚΑ[: Α΄Τιμ. 4,9-15]
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα:
«ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ»
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 28-1-1990] Β231
Ο Απόστολος Παύλος, αγαπητοί μου, στέλνοντας την πρώτη του επιστολή στον πολύ αγαπημένο του μαθητή, τον Τιμόθεο, του σημειώνει και του γράφει: «Πιστὸς ὁ λόγος καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος». «Ο λόγος του Θεού», λέγει, «είναι πιστός, αξιόπιστος. Και συνεπώς, αφού είναι αξιόπιστος, είναι άξιος κάθε αποδοχής». «εἰς τοῦτο γὰρ καὶ κοπιῶμεν καὶ ὀνειδιζόμεθα, ὅτι ἠλπίκαμεν ἐπὶ Θεῷ ζῶντι, ὅς ἐστι σωτὴρ πάντων ἀνθρώπων, μάλιστα πιστῶν».
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ : «Ζητούνται ευσχήμονες βουλευτές» (Κατά Λουκάν – Κεφ. 23, 50-54)
«Ζητούνται ευσχήμονες βουλευτές»
(Κατά Λουκάν – Κεφ. 23, 50-54)
Εντύπωση προκαλεί η έλλειψη πίστεως της ελληνικής κυβέρνησης στο απεριόριστο κύρος και στην θεοπνευστία της Αγίας Γραφής, προωθώντας νόμο «περί “γάμου” ομοφυλοφίλων», την αμαρτητική απολυτότητα του οποίου καταδικάζει έντονα η Αγία Γραφή. Εκφράζει, επίσης, έλλειψη πίστης στο πλήρες διαφάνειας φυσικό σύστημα της δημιουργίας, που δεν δίνει – αναγνωρίζει άλογες, απατηλές σαρκικές μίξεις, που ανακόπτουν την φυσική πορεία της ζωής. Αυτός ο ρυθμός της ηθελημένης αλλαγής της φυσικής πορείας των φύλων, ανδρός και γυναικός, καθαρά ερμηνεύεται, ελέγχεται και αποδοκιμάζεται από τον Χριστό, ως καταστάσεις αυτοϋποστασιοποιημένων παθών∙ πάθη ατιμίας κατά τον Απόστολο Παύλο:
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ: «Η μνημόνευση του Επισκόπου στη Θεία Λειτουργία» (Και οι ΑΚΡΕΜΟΝΕΣ Επίσκοποι: Φλωρίνης Αυγουστίνος – Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος έναντι του ΙΕ Κανόνα, ως συνέχεια των Αγιορειτών Πατέρων – 1275) [ΜΕΡΟΣ Ι΄, ΙΑ΄, ΙΒ΄, ΙΓ΄, ΙΔ' ,ΙΕ΄]
Συνέχεια των : Α'+Β'+Γ'+Δ'+Ε'+ΣΤ" στο σύνδεσμο: ΕΔΩ
ΑΓΩΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ: ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ:
«Η μνημόνευση του Επισκόπου στη Θεία
Λειτουργία»
(Και οι ΑΚΡΕΜΟΝΕΣ Επίσκοποι: Φλωρίνης Αυγουστίνος –
Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος έναντι του ΙΕ Κανόνα, ως
συνέχεια των Αγιορειτών
Πατέρων – 1275)
ΜΕΡΟΣ ΙΕ΄ (τελευταίο)
- «Η εκλογή πρέπει αφεύκτως να γίνη» - Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος
Διαρρηγνύοντας τον ορίζοντα της εξαίρεσης (σήμερα)
του ΙΕ Κανόνα, ο οποίος είναι το αποτελεσματικότερο μέσο προστασίας της
Εκκλησίας από την αίρεση του οικουμενισμού, βλέπουμε ότι η εξαίρεσή του από
τους σημερινούς ποιμένες και τις Ιερές Μονές, έχει δημιουργήσει και την ανάλογη
(προβληματική) οπτική στους πιστούς∙ βλέπουμε, ακόμη, ότι είναι αυτή η εξαίρεση
δεμένη με τους φορείς της εξουσίας, πολιτικής και εκκλησιαστικής. Όποιοι
επίσκοποι, ιερείς, Ι. Μονές ή και λαϊκοί εφαρμόσουν τον ΙΕ Κανόνα, τότε θα
δημιουργηθούν μορφές διωγμών και περιθωριοποιήσεων σε κάθε αντιφρονούντα, από
πλευράς επισήμου Εκκλησίας και Πολιτείας.
Απαντά ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος:
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 19,1-10] Ὁμιλία ἁγίου Ἰωάννου, ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως τοῦ Χρυσοστόμου, «Εἰς τόν Ζακχαῖον τόν τελώνην»
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 19,1-10]
Ὁμιλία ἁγίου Ἰωάννου, ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως τοῦ Χρυσοστόμου,
«Εἰς τὸν Ζακχαῖον τὸν τελώνην»
Ὅσοι ποθοῦν ἔντονα καθετὶ καλό, καθόλου δὲν διαφέρουν ἀπὸ ὅσους αἰσθάνονται δίψα, ἀγαπητοί μου. Ὅσο πιὸ πολὺ δὲν βρίσκουν αὐτὸ ποὺ ἡ ψυχή τους ἐπιζητεῖ, τόσο περισσότερο ἀνάβει ἡ δίψα τους γιὰ αὐτὰ ποὺ ποθοῦν· καὶ τὴ νύχτα ὀνειρεύονται σὰν διψασμένοι τίς πηγὲς τῶν ὅσων ποθοῦν νὰ βροῦν· καὶ ὅταν ξημερώσει, περιερχόμενοι ἀπὸ τόπο σὲ τόπο, μὲ ἀεικίνητα μάτια κοιτάζοντας ἐρευνητικὰ γύρω, ἀναζητοῦν αὐτὰ ποὺ ποθεῖ ἡ καρδιά τους· καὶ εἶναι ὅπως ἀκριβῶς οἱ ὁδοιπόροι ποὺ σὲ ὥρα μεσημεριάτικου καύσωνα διασχίζουν τὴν ἄνυδρη γῆ, πιεσμένοι ἀπὸ τὴ δίψα, καὶ ποὺ ἐξετάζουν γύρω τους νὰ βροῦν πηγὲς νὰ δροσιστοῦν καὶ νὰ ξεδιψάσουν καὶ πολλὲς φορὲς θὰ τοὺς δεῖς νὰ ἀνεβαίνουν αὐτοὶ ἀκόμη καὶ βουνά, γιὰ νὰ φτάσουν ὅπου ὑπάρχει κάποια πηγή· κι ὅταν ἀπὸ μακριὰ τὴ δοῦν, χαίρονται καὶ σπεύδουν νὰ συνεχίσουν καὶ νὰ ὁλοκληρώσουν τὴν πορεία τους πρὸς αὐτήν· ἔπειτα φθάνουν στὴν πηγὴ καὶ σβήνουν μὲ τὸ νερὸ τὴ δίψα τους·
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ [: Α' Τιμ. 4,9-16] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 19,1-10] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΚΧΑΙΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 19,1-10]
Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΚΧΑΙΟ
«Καὶ εἰσελθὼν διήρχετο τὴν ἱεριχώ· καὶ ἰδοὺ ἀνὴρ ὀνόματι καλούμενος Ζακχαῖος καὶ αὐτὸς ἦν ἀρχιτελώνης, καὶ οὗτος ἦν πλούσιος, καὶ ἐζήτει ἰδεῖν τὸν Ἰησοῦν τίς ἐστι, καὶ οὐκ ἠδύνατο ἀπὸ τοῦ ὄχλου, ὅτι τῇ ἡλικίᾳ μικρὸς ἦν. καὶ προδραμὼν ἔμπροσθεν ἀνέβη ἐπὶ συκομορέαν, ἵνα ἴδῃ αὐτόν, ὅτι ἐκείνης ἤμελλε διέρχεσθαι
Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2024
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ
Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος :«Το φοβερό αμάρτημα, με το οποίο θα έρθει το τέλος του κόσμου, είναι η αρσενοκοιτία, δηλαδή η ομοφυλοφιλία.
«Η ομοφυλοφιλία, όπως και η κτηνοβασία, είναι ασέβεια.
Η μοιχεία είναι αδικία, γιατί αδικείς τη γυναίκα σου, αδικείς τον άντρα σου με τρίτο πρόσωπο.
Η πορνεία είναι απλώς αμάρτημα. Αυτό το είπα, γιατί η εποχή μας χαρακτηρίζεται από αυτό το φοβερό αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας, και θεωρείται βδελυκτή μίξη, παράνομος πράξη, διάλυση κόσμου. Θέλουν να διαλύσουν το σχέδιο του Θεού πάνω στη δημιουργία οι ομοφυλόφιλοι!».
Ἀσφαλῶς δέν θά σβήσῃ ἡ Ἐκκλησία· ἀλλά μπορεῖ νά σβήσῃ ἀπό τήν Ἑλλάδα
Νά μήν ἀναπαυώμεθα στό “ἔχει ὁ Θεός” καί στό “πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς” (Ματθ. 16.18). Ἀσφαλῶς δέν θά σβήσῃ ἡ Ἐκκλησία· ἀλλά μπορεῖ νά σβήσῃ ἀπό τήν Ἑλλάδα, ὅπως ἔσβησε καί ἀπό τή Μικρά Ἀσία. Ποῦ εἶναι ἡ Ἐκκλησία τῆς Μικρᾶς Ἀσίας; ποῦ εἶναι οἱ πενήντα μητροπόλεις της; ποῦ εἶναι οἱ ναοί της; ποῦ εἶναι τά μοναστήρια της; ποῦ εἶναι τά προσκυνήματά της; ποῦ εἶναι τά λείψανά της; ποῦ…; ποῦ;…ποῦ;…;
(Ἔχουν σύστημα οἱ ἄθεοι νά γκρεμίσουν τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Γι’ αὐτό πρέπει νά εἴμαστε ἕτοιμοι νά ὑπερασπίσουμε τά ἱερά καί τά ὅσια)
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Ἀνακομιδὴ Τιμίων Λειψάνων Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως
Νεκρὸς καθίζῃ, ὦ Ἰωάννη, θρόνῳ,
Ἀλλ᾿ ἐν Θεῷ ζῶν, πᾶσιν Εἰρήνη, λέγεις.
Ἄπνουν ἑβδομάτῃ κόμισαν δέμας εἰκάδι χρυσοῦν.
Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024
Ἐπιστολή σέ βουλευτές γιά γάμο ὁμοφυλοφίλων
Ἱ.Ἀρχιεπισκοπή Ἀθηνών: «Ἡ Ἐκκλησία δέν ἔχει καμμιά δύναμη»
Ν.Λ : Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ....
ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ!
Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Ν. Βλαχογιάννης, θεολόγος
Ἕνας Διάλογος – ἀπαράδεκτος ἢ καὶ ἀσεβὴς – μεταξὺ θεολόγου καὶ ἐκπροσώπου τοῦ ἰδιαίτερου Γραφείου τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερωνύμου.
Θεολόγος: – Μέσῳ τηλεφώνου- Πάτερ τὴν εὐχή σας.
Ἐκπρόσωπος: Τοῦ Κυρίου, τί θὰ θέλατε;
Θ. Πάτερ, ἐξ ἀρχῆς δηλώνω τὴν ταυτότητά μου:
Ὀνομάζομαι Γεώργιος Βλαχογιάννης, θεολόγος καὶ ἡ δ/νσή μου εἶναι: Λακωνίας 17 Ἅλιμος.
Ἐκ. Σᾶς ἀκούω.
1. Θ. Μὲ αὐτὸ τὸ τηλεφώνημα θὰ μοῦ ἐπιτρέψετε νὰ ἐκφράσω τὴ λύπη μου καὶ τὴν ἀγανάκτησί μου γιὰ τὸ σήριαλ ποὺ παίζεται ἀπὸ τὸ κανάλι ἄλφα μὲ τίτλο «φόνοι στὸ καμπαναριὸ», μὲ τὸ ὁποῖον ἐμπαίζεται καὶ συκοφαντεῖται ὁ μοναχισμὸς καὶ γενικότερα ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία.
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΟΣΙΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ Ἡ ἄσεμνη ἐνδυμασία τῶν γυναικῶν
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΟΣΙΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ
Ἡ ἄσεμνη ἐνδυμασία τῶν γυναικῶν
Τί νὰ πῶ καὶ γιὰ τὶς γυναῖκες; Δὲν ἔχουν ἄλλο στὸ νοῦ τους παρὰ πῶς νὰ στολιστοῦν. Συναγωνίζονται ποιὰ θὰ ξεπεράσει τὴν ἄλλη στὸ στολισμό. Τί νὰ πῶ καὶ γιὰ τὴν ἄσεμνη ἐνδυμασία, τὴν ὁποία ὁ ἐφευρέτης τῆς κακίας διάβολος δίδαξε τὶς γυναῖκες, νὰ ντύνονται δηλ. μὲ γυμνὰ χέρια, μὲ γυμνὰ στήθη, μὲ γυμνὰ ποδάρια; Ἀλίμονο, ἀλίμονο! Πῶς δὲν ντρέπονται οἱ γυναῖκες τῶν Ἑλλήνων Χριστιανῶν; Οἱ τσιγγάνες καὶ οἱ Τουρκάλες ντύνονται κόσμια, γιὰ νὰ μὴ σκανδαλίζουν τοὺς ἄντρες, ἐνῶ οἱ Ἑλληνίδες καὶ Χριστιανὲς γυναῖκες, ποὺ ἔχουν παράδοση ἀπὸ τὸ Χριστό, ἀπὸ τοὺς Ἀποστόλους, ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες νὰ ντύνονται σεμνά, ἔφτασαν σὲ τέλεια παραφροσύνη μὲ τὸν τρόπο ποὺ ντύνονται! Οἱ πατέρες καὶ οἱ μητέρες νὰ εἶναι οἱ ἴδιοι τὸ καλὸ παράδειγμα καὶ νὰ μὴν ἀφήνουν τὰ παιδιὰ τους – συμβουλεύοντάς τα μὲ τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ – νὰ ντύνονται ἔτσι ἄσεμνα. Καὶ οἱ ἄντρες νὰ ἀποτρέψουν τὶς γυναῖκες τους ἀπὸ τὸ ἄσεμνο ντύσιμο, γιατί θὰ δώσουν λόγο τὴν ἡμέρα τῆς Κρίσεως. Ὅσες γυναῖκες εἰσέρχονται στὸ Ναὸ τοῦ Θεοῦ γυμνὲς καὶ ἀδιάντροπες, κάνουν τὸ θέλημα τοῦ διαβόλου. Καλύτερα νὰ μὴν πατοῦν στὴν Ἐκκλησία, γιατί ἐκτὸς ποὺ δὲν ὠφελοῦν τὸν ἑαυτό τους, βλάπτουν καὶ σκανδαλίζουν τοὺς ἐκκλησιαζόμενους.
Λυπᾶμαι ποὺ βρίσκομαι στὴν ἀνάγκη νὰ ἐλέγχω καὶ νὰ ἐπιπλήττω. Δὲν τὸ θέλω καὶ ἴσως νὰ λυπῶ κι ἐκείνους ποὺ εἶναι ὑπεύθυνοι. Ἐὰν δέ σᾶς ἀγαποῦσα, δὲ θὰ σᾶς ἀσκοῦσα ἔλεγχο. Διορθωθεῖτε καὶ τότε θὰ πάψω κι ἐγὼ νὰ ἐλέγχω. Ἀλίμονό μου ἂν σιωπῶ, ὅταν βλέπω τέτοιες παρεκτροπές!
Ὅταν χαθεῖ ἡ αἰδὼς (ἡ ντροπή) ἀπὸ τὶς γυναῖκες
Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των Ηνωμένων Πολιτειών: Τα εμβόλια Covid ΔΕΝ είναι εμβόλια. Kennedy Jr. κέρδισε την αγωγή του εναντίον όλων των φαρμακευτικών λόμπι. Τα εμβόλια Covid-19 ΔΕΝ είναι εμβόλια.
Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των Ηνωμένων Πολιτειών:
Τα εμβόλια Covid ΔΕΝ είναι εμβόλια. Kennedy Jr. κέρδισε την αγωγή του εναντίον όλων των φαρμακευτικών λόμπι. Τα εμβόλια Covid-19 ΔΕΝ είναι εμβόλια.
Στην απόφασή του, το Ανώτατο Δικαστήριο επιβεβαιώνει ότι η ζημιά που προκαλείται από τις γονιδιακές θεραπείες Covid mRNA είναι ανεπανόρθωτη. Δεδομένου ότι το Ανώτατο Δικαστήριο είναι το ανώτατο δικαστήριο στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν υπάρχουν περαιτέρω εφέσεις και όλες οι οδοί έφεσης έχουν εξαντληθεί. Kennedy τόνισε ότι αυτή η επιτυχία ήταν δυνατή μόνο χάρη στη διεθνή συνεργασία μεγάλου αριθμού δικηγόρων και επιστημόνων.
“Ἀδελφότης”: “Κανονικοί”, οἱ ἀχειροτόνητοι “ψευδεπίσκοποι” τῆς Οὐκρανίας
“Ἀδελφότης”: “Κανονικοί”, οἱ ἀχειροτόνητοι “ψευδεπίσκοποι” τῆς Οὐκρανίας
: “ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΣΩΤΗΡ”: ΑΤΕΚΜΑΡΤΟ “ΑΛΑΘΗΤΟ”-“ΠΡΩΤΕΙΟ”
Χαλαλίζουν εἰς τό “Φανάρι” Παπικό “ἀλάθητο”-“πρωτεῖο”
(Περιοδικόν ἀδελφότητος “Σωτήρ”,
5/12/18)
Α. ΕΓΚΕΚΡΙΜEΝΑ “ΑΛΑΘΗΤΑ” “ΠΡΩΤΕΙΑ” “ΨΕΥΔΟΑΥΤΟΚΕΦΑΛΑ”
[Οὐδεμία ἀνασκευή βαρυτάτων ὀλισθημάτων]
Βαρυαλγοῦμε μέ τήν ἀπαντητική ἐπιστολή τῆς ἀδελφότητος “Σωτήρ”
τῆς 14/11/23, σχετικῶς μέ δύο δημοσιεύματα, στήν Χριστιανική Ἐφημερίδα
“Ὀρθόδοξος Τύπος”. (Τεῦχος 2468, 27/10/23, ἄρθρα, «Πάσχει θεολογικῶς» καί
«Προσφέρουν πρωτεῖο καί “ἀλάθητο” εἰς “Φανάρι”». Ὑπερπλήρης, ἡ ἐπιστολή τῆς ἐν λόγω ἀδελφότητος, ἀπό ἀπειλές, προτάγματα
καί εἰρωνεῖες.
Παρ’ ὅλα αὐτά, «Ἁπλοῦς ὁ μῦθος τῆς ἀληθείας ἔφυ», ἤγουν. «Ἁπλᾶ εἶναι
τά λόγια τῆς ἀληθείας» (Εὐριπίδης, Φοίνισσαι, στ. 469).
Ἐν πρώτοις, οὐδόλως ἀνασκευάζεται ἤ ἀναιρεῖται ἡ ἀναγνώρισις τῆς λεγομένης “αὐτοκεφαλίας”
τῶν ἀχειροτονήτων Οὐκρανοναζί, τοῦ Ντουμένκο.
Παραπέμπουμε στό εὔγλωττο γεγονός τῆς Π.Δ.: «...
οὗτοι͵ ἐζήτησαν γραφὴν αὐτῶν οἱ μεθωεσιμ͵ // καὶ οὐχ εὑρέθησαν· // καὶ ἠγχιστεύθησαν ἀπὸ τῆς ἱερατείας͵ // 2.63 καὶ εἶπεν Αθερσαθα αὐτοῖς // τοῦ μὴ φαγεῖν ἀπὸ τοῦ ἁγίου τῶν ἁγίων͵ //
ἕως ἀναστῇ ἱερεὺς // τοῖς φωτίζουσιν καὶ τοῖς τελείοις» (Β’ Ἔσδρας β’
62).
Ἤγουν, «(μετά τήν ἐπιστροφή τῶν Ἰσραηλιτῶν ἀπό τήν Βαβυλωνιακή αἰχμαλωσία, μερικοί ἐζήτησαν νά καταχωρηθοῦν στούς καταλόγους τῶν κληρονομικῶν ἱερέων). Τότε ἔγινε ἀναζήτησις τῶν στοιχείων καί οὐδέν σχετικόν στοιχεῖον καί
τεκμήριον ἀνευρέθη. Καί, τούς ἀπηγορεύθη νά μετέχουν τῶν θυσιῶν. Ἕως ὅτου ὁ κάποιος Ἀρχιερεύς νά ἀναλάβη, μέ τούς εἰδικούς κλήρους τήν “Δήλωσιν” καί τήν “Ἀλήθειαν”, νά διακρίνη τό θέλημα τοῦ Θεοῦ».
Ἐπί πλέον, ὁ Ζοροβάβελ, ὁ Ἔσδρας καί ὁ Νεεμίας, δέν ἐπέτρεψαν, παρά τήν προσφορά, στούς Σαμαρεῖτες καί γενικῶς τούς μιγάδες θρησκευτικῶς καί ἐθνικῶς, στήν ἀπανέγερσι τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος,
Μετάνοια
Κατά δεύτερον, τό παλαιό δημοσίευμά τους, τῆς 5/12/18, ἀποδίδει, κατ’ οὐσίαν, “Ἀλάθητο” καί “Πρωτεῖο” πρός τόν Πατρ. κ. Βαρθολομαῖο. Πράγματι ἀπέχει ἀπό τό σήμερα μία πενταετία. Ἀλλά, τί σημασία ἔχει; Κύριοι, σᾶς ἀναμέναμε ἐπί ΠΕΝΤΕ ὁλόκληρα ΕΤΗ.