“Ἀδελφότης”: “Κανονικοί”, οἱ ἀχειροτόνητοι “ψευδεπίσκοποι” τῆς Οὐκρανίας
: “ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΣΩΤΗΡ”: ΑΤΕΚΜΑΡΤΟ “ΑΛΑΘΗΤΟ”-“ΠΡΩΤΕΙΟ”
Χαλαλίζουν εἰς τό “Φανάρι” Παπικό “ἀλάθητο”-“πρωτεῖο”
(Περιοδικόν ἀδελφότητος “Σωτήρ”,
5/12/18)
Α. ΕΓΚΕΚΡΙΜEΝΑ “ΑΛΑΘΗΤΑ” “ΠΡΩΤΕΙΑ” “ΨΕΥΔΟΑΥΤΟΚΕΦΑΛΑ”
[Οὐδεμία ἀνασκευή βαρυτάτων ὀλισθημάτων]
Βαρυαλγοῦμε μέ τήν ἀπαντητική ἐπιστολή τῆς ἀδελφότητος “Σωτήρ”
τῆς 14/11/23, σχετικῶς μέ δύο δημοσιεύματα, στήν Χριστιανική Ἐφημερίδα
“Ὀρθόδοξος Τύπος”. (Τεῦχος 2468, 27/10/23, ἄρθρα, «Πάσχει θεολογικῶς» καί
«Προσφέρουν πρωτεῖο καί “ἀλάθητο” εἰς “Φανάρι”». Ὑπερπλήρης, ἡ ἐπιστολή τῆς ἐν λόγω ἀδελφότητος, ἀπό ἀπειλές, προτάγματα
καί εἰρωνεῖες.
Παρ’ ὅλα αὐτά, «Ἁπλοῦς ὁ μῦθος τῆς ἀληθείας ἔφυ», ἤγουν. «Ἁπλᾶ εἶναι
τά λόγια τῆς ἀληθείας» (Εὐριπίδης, Φοίνισσαι, στ. 469).
Ἐν πρώτοις, οὐδόλως ἀνασκευάζεται ἤ ἀναιρεῖται ἡ ἀναγνώρισις τῆς λεγομένης “αὐτοκεφαλίας”
τῶν ἀχειροτονήτων Οὐκρανοναζί, τοῦ Ντουμένκο.
Παραπέμπουμε στό εὔγλωττο γεγονός τῆς Π.Δ.: «...
οὗτοι͵ ἐζήτησαν γραφὴν αὐτῶν οἱ μεθωεσιμ͵ // καὶ οὐχ εὑρέθησαν· // καὶ ἠγχιστεύθησαν ἀπὸ τῆς ἱερατείας͵ // 2.63 καὶ εἶπεν Αθερσαθα αὐτοῖς // τοῦ μὴ φαγεῖν ἀπὸ τοῦ ἁγίου τῶν ἁγίων͵ //
ἕως ἀναστῇ ἱερεὺς // τοῖς φωτίζουσιν καὶ τοῖς τελείοις» (Β’ Ἔσδρας β’
62).
Ἤγουν, «(μετά τήν ἐπιστροφή τῶν Ἰσραηλιτῶν ἀπό τήν Βαβυλωνιακή αἰχμαλωσία, μερικοί ἐζήτησαν νά καταχωρηθοῦν στούς καταλόγους τῶν κληρονομικῶν ἱερέων). Τότε ἔγινε ἀναζήτησις τῶν στοιχείων καί οὐδέν σχετικόν στοιχεῖον καί
τεκμήριον ἀνευρέθη. Καί, τούς ἀπηγορεύθη νά μετέχουν τῶν θυσιῶν. Ἕως ὅτου ὁ κάποιος Ἀρχιερεύς νά ἀναλάβη, μέ τούς εἰδικούς κλήρους τήν “Δήλωσιν” καί τήν “Ἀλήθειαν”, νά διακρίνη τό θέλημα τοῦ Θεοῦ».
Ἐπί πλέον, ὁ Ζοροβάβελ, ὁ Ἔσδρας καί ὁ Νεεμίας, δέν ἐπέτρεψαν, παρά τήν προσφορά, στούς Σαμαρεῖτες καί γενικῶς τούς μιγάδες θρησκευτικῶς καί ἐθνικῶς, στήν ἀπανέγερσι τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος,
Μετάνοια
Κατά δεύτερον, τό παλαιό δημοσίευμά τους, τῆς 5/12/18, ἀποδίδει, κατ’ οὐσίαν, “Ἀλάθητο” καί “Πρωτεῖο” πρός τόν Πατρ. κ. Βαρθολομαῖο. Πράγματι ἀπέχει ἀπό τό σήμερα μία πενταετία. Ἀλλά, τί σημασία ἔχει; Κύριοι, σᾶς ἀναμέναμε ἐπί ΠΕΝΤΕ ὁλόκληρα ΕΤΗ.
Ἀφήσαμε, στό ἀρχικό
δημοσίευμά μας, κατά μέρος τούς βαρυγδούπους πηχυαίους τίτλους των, “Πρωτόθρονη” θέση τοῦ “Οἰκουμενικοῦ” Πατριαρχείου. Καί
κατόπιν, βάσει αὐτῶν, προχώρησαν στίς φαιδρότητες, τοῦ ψευτοαυτοκεφάλου τῆς τῶν
Οὐκρανοναζί, στό “Ἀλάθητο” καί στό “Πρωτεῖο”.
Σέ ποῖο κανόνα ἀναφέρονται
οἱ δύο αὐτοί ὅροι, “Πρωτόθρονο” καί “Οἰκουμενικό”, πού ὑποκρύπτουν “ἀλάθητα” καί “πρωτεῖα”; Εἰς
οὐδένα. Μόνος ὅρος, πού ὑφίσταται στό Ἱερόν Πηδάλιον, καταχωρεῖται ὡς “πρεσβεῖα τιμῆς” (Β’ Οἰκ., γ’ κανών). Μετέπειτα, μεταπίπτει τετράκις
εἰς “πρεσβεῖα”, (Δ’ Οἰκουμ. κη κανών), σκέτο,
χωρίς προσδιοριστικά καί ἕτερα ἐνισχυτικά κοσμητικά ἐπίθετα.
Ταῦτα ἀποτελοῦν τήν
μόνη καθαρή ἀλήθεια, τά ὑπόλοιπα ἀποτελοῦν ἀνθρώπινες ἐκτροπές: «Ἀλήθεια δέ͵ ὡς ἕν͵ // οὐ πολλὰ τῇ φύσει· // τὸ μὲν γὰρ ἀληθὲς
ἕν͵ // τὸ δὲ ψεῦδος πολυσχιδές» (Γρηγορίου Θεολόγου).
[Ἡ ἀδελφότης ἐνημερώθη, λάθρα, μέ ἐπίσκεψι
τοῦ Ο.Τ.]
Ἀπεσταλμένοι τῆς ἐφημερίδος
“Ὀρθόδοξος Τύπος”, πρό ἱκανοῦ χρόνου, προσωπικῶς, μετέβησαν καί παρέδωσαν τό πρός
δημοσίευσι συγκεκριμένο κείμενο, στόν ὑπεύθυνο τῆς “ἀδελφότητος”.
Προκειμένου, νά ἀνασκευασθοῦν δεόντως οἱ βαρύτατες ἀτοπίες. Καί φυσικά, νά μή κοινοποιηθῆ,
νά μή ἀναρτηθῆ τό ἄρθρο πρός τόν εὐσεβῆ λαό.
Ἡ “ἀδελφότητα”, ὑπεσχέθη πώς θά τακτοποιήση
τό θέμα, ἀλλά τεχνιέντως τό παρέπεμψε στό χρονοντούλαπο τῆς λήθης.
Παρόμοια
ὀλισθήματα, δογματικά καί ἐκκλησιολογικά, οὐδόλως παραγράφονται, οὔτε
διαγράφονται.
Ἐπί πλέον
δημοσιοποιοῦμε πώς, παρεδόθη καί δεύτερο κείμενο, σχετικῶς μέ τόν ἀδόκητο καί ξαφνικό
θάνατο, τοῦ μακαριστοῦ Ἱεροκήρυκος, Ἀρχιμ., π. Σεραφείμ Ζαφείρη. Ἀλλά, καί γι’ αὐτό, δέν ἀπεδόθη οὐδεμία
ἀπόκρισις ἀπό τήν ἀδελφότητα.
[Ἀτέκμαρτο “Ἀλάθητο” καί “Πρωτεῖο”]
Ἰδού στάδιον δόξης
λαμπρόν. Ἀποδείξατε πώς, ὁ Πατρ.
Βαρθολομαῖος διαθέττει “Ἀλάθητο” καί “Πρωτεῖο” καί κατά συνέπειαν, δύναται νά διοικῆ ὅλες τίς αὐτοκέφαλες
Ἐκκλησίες. Καί νά καθορίζη τά δόγματα καί τήν ἀκρίβεια τῆς πίστεως ὡς
“ἀλάθητος” “Ὑπερ-Πάπας”. Νά χαρίζη αὐτοκέφαλα, ἀλλά καί νά τά ἀνακαλῆ
αὐτοβούλως.
Τεκμηριώσατε, πνευματικῶς,
θεολογικῶς, νομοκανονικῶς, ἐλευθερεολογικῶς, τήν θέσι σας πώς, τό “Φανάρι”
κέκτηται, θείω δικαίω, τό προνόμιο:
Νά, «... διαφυλάττει τήν ἑνότητα τῶν κατά τόπους Ἐκκλησιῶν ...» (Πρωτεῖον).
Νά, «... (διαφυλάττει) ... καί τήν ἀκρίβεια τῆς πίστεως
...» (Ἀλάθητον).
«... ἔχει, ὄχι
μόνον τήν δυνατότητα, ἀλλά
καί τήν ὑποχρέωσι νά φροντίσει γιά τήν λύση τοῦ προβλήματος τῆς Οὐκρανίας.
... ἡ μόνη κανονική ὁδός ... ὅπως καί σέ ἄλλες αὐτοκέφαλες Ὀρθόδοξες
Ἐκκλησίες τῶν νεωτέρων χρόνων, ἡ ἄμεσος ἀνακήρυξις τῆς Αὐτοκεφαλίας» (Υἱοθετημένή θέσις τοῦ κ. Βλασ. Φειδᾶ).
Προφανέστατα τά
δουλικά κεφάλια κινοῦνται καταφατικά, πολύ εὔκολα στ’
ἀφεντικά καί στήν προπαγάνδα.
[Οὐδεμία αὐτοκεφαλία παρεχωρήθη οἰκειοθελῶς ἀπό
“Φανάρι”]
Ὡστόσο, εἰς οὐδεμία
Ἐκκλησία παρεχώρησε αὐτοκεφαλία τό Φανάρι, οὔτε καί σ’ ἐκεῖνες πού “περιῆλθον” σουλτανικά
καί “ὑπαγόταν” στήν ἐπικράτειά του. Εἰδικά οἱ Ἐκκλησίες τῶν Σέρβων καί τῶν
Βουλγάρων κ.τ.λ., ἦσαν αὐτοκέφαλες, πάλαι, πρό τῆς Ἁλώσεως τῆς
Κωνσταντινουπόλεως. Ἀντικανονικῶς, ὅταν ὁ Πατριάρχης ἀνεκηρύχθη “Μιλέτ Μπασί”, “Δικτάτωρ” ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων,
κατήργησε τίς αὐτοκεφαλίες μέ τήν σπάθη καί τήν μπότα τοῦ “Πατισάχ”. Πῶς; μέ σουλτανικά φιρμάνια, ὤ Χριστέ
μου, κατήργησε τίς ἀνεξάρτητες Ἐκκλησίες. Χάριν δόξης καί χρημάτων καί ἐξυπηρετήσεως τῶν τυράννων.
Καί φυσικά, ἐν καιρῶ,
ὅλες οἱ Ἐκκλησίες ἀνέλαβον, Ἱεροσυνοδικῶς καί Ἱεροκανονικῶς, ἀπό τίς ἴδιες Ἱ. Συνόδους τά
αὐτοκέφαλά τους. Πρώτη ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καί στή συνέχεια ἐπακολούθησαν ὅλες
οἱ Βαλκανικές Ἐκκλησίες. Στήν συνέχεια, τό “Φανάρι”, τήν ἀνάγκη φιλοτιμίαν
ποιούμενο, “παρεχώρησε δῆθεν”, τά ἤδη λειτουργοῦντα Κανονικῶς
Αὐτοκέφαλα. Φαιδροί χειρισμοί, καθαρῶς ἀντιευαγγελικοί καί ἀντικανονικοί.
Ὅλα τά παντοδύναμα ψεύδη, στηρίζονται σέ μία παραφθαρμένη ἀλήθεια.
(Προπαγανδιστική ἀρχή). Ἡ μισή ἀλήθεια ἀποτελεῖ γεμᾶτο ψέμα. Ἡ μισή ἀλήθεια ἀποτελεῖ πλῆρες ψέμα. Ἡ μισή ἀλήθεια, ἀποτελεῖ καλά
κρυμμένο ψέμα.
Οὐδεμία ἁρμοδιότητα
διαθέτει τό Φανάρι γιά σύμπασες τίς Ἐκκλησίες, οὔτετίς Ρωσικές, Αὐτοκέφαλες καί Αὐτόνομες. Κατέστη Ἀντιρωσικό, Ἀντισλαβικό, κατ’ ἐντολήν τῶν γεωπολιτικῶν ἀφεντάδων τῆς
Οὐασιγκτῶνος.
Ἀνέλαβαν μερικοί “Ρωσοφάγοι”, πολιτικοί καί
ἐκκλησιαστικοί “νάνοι” νά δράσουν, καταπολεμῶντας λυσσωδῶς τήν Ρωσική
Αὐτοκρατορία. Ἐρωτῶμεν ἐναγωνίως, ὅλο τό ἀνατροφοδοτούμένο Ἀνθελληνικό μένος τῶν Σλαβοφώνων
καί Ἀραβοφώνων λαῶν, ποῖος θά τό ἀποσβέση; Μήπως ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος μέ τούς αὐλοκόλακες
συνοδοιπόρους του καί τούς ἀφεντάδες του;
Β. ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΦΟΒΙΚΕΣ
ΒΟΜΒΕΣ
[Παράταξις
σιγῆς γιά ἐμβόλια]
Προφανῶς, «ὁ σιωπῶν δοκεῖ συναινεῖν!» (Πατέρες). Ἡ ἀπειλητική γραμμή τῆς, ἐν
λόγω ἀδελφότητος, σχετικά μέ τόν κορωνοϊό καί τά ἐκτρωματικά “μπόλια”του, πρός
τούς πατέρες καί τούς πιστούς, συνοψίζεται ἐγγράφως στό: «... μή λαμβάνετε θέσι γιά
σύγχρονα ζητήματα (μάσκες, ἐμβόλια κ.τ.λ.), πού διχάζουν τό λαό καί εἶναι ἄσχετα μέ τό
εὐαγγελικό μήνυμα τῆς σωτηρίας» (Ἐπιστολή ἀδελφότητος, 7/7/21, πρός τόν Ἱεροκήρυκα, Ἀρχιμ.
π. Σεραφείμ Ζαφείρη, πρό τῆς ἐκτάκτου κοιμήσεώς
του).* (
«64.4 Ἀρσάκιος δὲ ... // ἀντεισήγετο τῷ τόπῳ τοῦ Ἰωάννου͵ // ἀνδρὸς ἱεροφάντου͵ // ἄνθρωπος
ἰχθύος ἀφωνότερος // καὶ βατράχου ἀπραγότερος». (Παλάδιος, Διάλογος γιά
τή ζωή Ἰωάννου Χρυσοστόμου).
Ἤτοι, «Ὁ
παρείσακτος Ἀρσάκιος, // κατέλαβε τόν Θρόνο τοῦ Ἰωάννου (Χρυσοστόμου), // ὁ ὁποῖος ἦτο πνευματέμφορος, // ἐνῶ ἀντιθέτως
ἐκεῖνος ἀνεδείχθη πρόσωπο, // πιό ἄφωνο ἀπό τό ψάρι // καί πιό ἄπραγο ἀπό τό
βάτραχο»
Ἆραγε, τίποτε δέν
γνωρίζατε γιά τά ἐκτρωματικά ἐμβόλια DNA, πού ἀποτελοῦν “γενετικές
μηχανέ”ς καί πειραματικά φάρμακα; Μάλιστα μέ τή φρικτή ὑποχρεωτικότητά τους, τήν πιεστική καί προπαγανδιστική. Ἡ γενετική παρέμβασις μέ τά ἐμβόλια κατά τοῦ κορωνοϊοῦ, τά εμβόλια mRNA, οὐσιαστικῶς
μεταβάλλουν τόν ἄνθρωπο σέ ἕνα ὑβρίδιο.
Τά σαπρά ἐπιχειρήματα,
τῆς ὅποιας ἐξουσίας, καί τῆς προπαγάνδας φαίνονται ἀρκετά ἀληθοφανῆ, ὥστε νά ἀγνοηθοῦν. Ἀκολουθοῦν τούς νόμους τῆς “ἀληθολογίας”. Ἐπιβάλλεται,
πάντοτε νά ἀνασκευάζωνται καί νά καταρρίπτωνται μέ τήν ἀλήθεια καί μέ
τεκμηριωμένες τοποθετήσεις.
Ἡ μαύρη προπαγάνδα, μερικές φορές καταφέρνει νά βγαίνη καπνός χωρίς φωτιά. Οἱ
ἄνθρωποι τῶν Μμε στοχεύουν στόν ὑπνωτισμό καί στόν μαγνητισμό τοῦ λαοῦ.
[Παγκόσμιος φοβική τυραννία]
Οἱ σχεδιασταί
παγκοσμίου τυραννίας ὁμολογοῦν ἀσύστολα:
«Πρέπει νά ἐλέγξουμε τήν πληροφορία. Οἱ ἀντίθετες ἀπόψεις, κλονίζουν τήν ἐμπιστοσύνη στίς
πολιτικές μας. Ὁ,τιδήποτε ἐμποδίζει τή διεθνιστική προπαγάνδα, θά
χαρακτηρίζεται “παραπληροφόρησις” (Fake news),
"συνωμοσιολογία"» (Κλάους Σβάμπ),
(WEF).
Θά ἐπιβάλλουμε:
«Ἀπαγόρευσι τῆς ρητορικῆς μίσους. Νά χρησιμοποιεῖται εὐρέως, γιά
νά κατασταλῆ, ἡ ἐλευθερία τῆς
ἐκφράσεως καί ἡ ἐλευθέρα ἄποψις.
Πασιφανέστατα,
ὑφιστάμεθα ἀδυσώπητο προπαγάνδα καί λογοκρισία.
Ἔλον Μάσκ: «Θέλουν
νά ἐλέγξουν τί γνωρίζετε, τί σκέπτεσθε καί τί
ἐνεργεῖτε».
Πόθος μας καί
λάβαρό μας, ἡ ἀληθής ἀλήθεια. «Ἀρχά μεγάλας
ἀρετάς, // ὤνασσ’ Ἀλάθεια, // μή πταίσῃς
ἐμάν σύνθεσιν // τραχεῖ ποτί ψεύδει». Ἤτοι, «Ἀρχή
τῆς πιό μεγάλης ἀρετῆς, βασίλισσα ἀλήθεια, μήν βλάψης τό
γραπτό μου, μέ κανένα σκληρό ψεῦδος» (Πίνδαρος,
Ποιητής).
[Οἱ φοβέρες δέν προσιδιάζουν στούς
Ὀρθοδόξους]
«Ἡ ἀλήθεια, μόνον ἔναντι
θανάτου παρέχεται». Στή μνηστηροφονία, ὁ “Ἀντί-Νοος”, (Ὁμηρ. Ὀδύσς. Ραψωδία Φ’), ὑπῆρξε ὁ στόχος τῆς
πρώτης φονικῆς βολῆς τοῦ Ὀδυσσέως. Εἶναι αὐτὸς, ποὺ ἔπρεπε
νὰ ἀποθάνη πρῶτος. Ὁ εἰσαγωγεύς τῆς “ἀντιλογικῆς”. Γι' αὐτό τό λόγο,
ὁ πιστός λαός, παραμένει κριτικά, μακριὰ ἀπὸ τίς προπαγάνδες τῶν διεφθαρμένων
ἐξουσιῶν καί τῶν ἐξαγορασμένων στρατευμένων συστημικῶν Μμε.
Ἡ ἀλήθεια δέν ἀρκεῖ
νά λάμπη, πρέπει καί νά σφάζη. Τό φῶς τῆς ἀληθείας κάνει
πολλούς νά τρέχουν νά κρυφτοῦν πίσω ἀπό τόν ἴσκιο της. Μερικοί ἔχουν
μία δυσκολία μέ τήν ἀλήθεια. Γιατί τήν μόνη ἀλήθεια πού μποροῦν νά δεχθοῦν
εἶναι ἡ δική τους.
Προφανῶς λοιπόν, οἱ
θεολογικές συζητήσεις, δέν διεξάγονται μέ τίς φοβέρες δικαστικῶν
ἐνεργειῶν. «... γιά δῆθεν ἀδικήματα ποινικῶς κολάσιμα» (Ἐπιστ. ἀδελφότητος τῆς 14/11/23).
Καί ὁπωσδήποτε οἱ
Ὀρθόδοξοι, οὐδέποτε πραγματοποιοῦν, ὁποιασδήποτε μορφῆς διώξεις καί διωγμούς, π.χ. Ἱερές ἐξετάσεις, Σταυροφορίες, Πυρές κατά αἱρετικῶν, Δίκες καταδίκης, μέ βοήθεια ἐξουσιῶν κ.τ.λ..
«Ὅταν δὲ εἰσφέρωσιν ὑμᾶς // ἐπὶ τὰς συναγωγὰς // καὶ τὰς ἀρχὰς καὶ τὰς ἐξουσίας͵ // μὴ μεριμνήσητε πῶς [ἢ τί] // ἀπολογήσησθε ἢ τί εἴπητε· // τὸ γὰρ ἅγιον Πνεῦμα διδάξει ὑμᾶς // ἐν αὐτῇ τῇ ὥρᾳ ἃ δεῖ εἰπεῖν» (Λουκ. ιβ’ 11-12).