Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΟΧΙ στην Ευρώπη της παγκόσμιας ολιγαρχίας, των κερδοσκόπων, το κακότεχνο μόρφωμα του μαμωνά της αδικίας, που έρχεται να χειραγωγήσει και να αφαιμάξει τους λαούς. ΟΧΙ στην Ευρώπη των Σιωνιστών, της Ν. Τάξης και του Οικουμενισμού.

6712 - Άγιον Όρος, Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου για την κρίση:

Υπάρχουν δύο Ευρώπες


Οι καιροί είναι πονηροί, αλλά οι Έλληνες, με πείρα και πάθη αιώνων, πρέπει να έχουν πάντα ανοιχτά, πάντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχής.
Πέρα από ρητορείες και ιδεολογήματα δημόσιας κατανάλωσης, η Ελληνική φιλοσοφία αναζητούσε πρωτίστως την αλήθεια, κι αυτός ο πόθος διέπλαθε ελεύθερους ανθρώπους. Ανθρώπους που μπορούσαν να αγωνισθούν, να υπομείνουν, να αγαπήσουν, να πεθάνουν και να αναστηθούν.
Στις κορυφαίες στιγμές της ιστορίας αρνήθηκαν τον άρτο της εξάρτησης και του εξευτελισμού, και προτίμησαν το ψωμί του
ιδρώτα τους. Δεν υπήκουσαν στον φόβο, γιατί είχαν λόγο για την αιωνιότητα, λόγο που δεν τον χωρούσαν οι εχθροί τους —Πέρσες, Άβαροι, Οθωμανοί, Ιταλο-γερμανικός άξονας. Δεν φοβήθηκαν ούτε τους κάθε λογής Εφιάλτες και δοσίλογους που ξεφύτρωναν ανάμεσά τους.
Δεν ήταν κλεισμένοι στον εαυτό τους, αλλά αληθινοί κοσμοπολίτες, για τους οποίους "εθνικό" είναι το αληθινό.

Έτσι έγιναν φως και έδωσαν φως, ώστε να εμπνέεται η Ευρώπη και ο κόσμος όλος την αυταπάρνηση και την πίστη, την αρετή και την τόλμη που θέλει η ελευθερία.
Όμως, υπάρχουν δύο Ευρώπες: η Ευρώπη των ελεύθερων και δημιουργικών πνευμάτων, και η Ευρώπη των κερδοσκόπων και τοκογλύφων, το κακότεχνο αυτό μόρφωμα του μαμωνά της αδικίας, που έρχεται σήμερα να χειραγωγήσει και να αφαιμάξει λαούς και τόπους.
Σ' αυτό πιεζόμαστε εδώ και πολλά χρόνια να υποταχθούμε πλήρως και άνευ όρων. Ώστε να χτισθεί μια νέα Ελλάδα, τραγικά εκποιημένη, και ένας νέος Έλληνας, φθηνός και εξαγοράσιμος, δεμένος στο άρμα μιάς παγκόσμιας ολιγαρχίας.
Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και τούτο: ότι μήτε η Ευρώπη μήτε άλλος κανείς άνθρωπος μπορεί να μας σώσει ή να μας καταστρέψει. Μόνοι μας οι Έλληνες επιλέγουμε και κατεργαζόμαστε τη σωτηρία ή τον αφανισμό μας. Θέλει προσωπικό μόχθο και άσκηση να μάθεις να είσαι ελεύθερος άνθρωπος.
Στώμεν καλώς. Στην πέτρα της σιωπής και της προσευχής ας ακονίσουμε τον νού και την καρδιά μας. Ας ανασύρουμε τα μηνύματα του παρελθόντος, τις σημερινές μας ευθύνες και τις πραγματικές μας δυνάμεις. Έτσι θα απαντήσουμε γόνιμα στην πρόκληση και στην πονηρία των καιρών μας.
Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου
Αρχιμ. Χριστόδουλος και οι συν εμοί εν Χριστώ αδελφοί
 Πηγή: "agioritikesmnimes"

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ΚΑΛΕΣΜΑ: Συλλογή υπογραφών για την απόσυρση του εθνομηδενιστικού νομοσχεδίου για την Ιθαγένεια

Ελάτε Συνελληνες, να υπογράψουμε...
Να στείλουμε το μήνυμα στην νέα κυβέρνηση των δωσίλογων, πως η Ελλάδα μας, δεν θα γίνει... Ισλαμιστάν...

Καλλιόπη Σουφλή




Συλλογή υπογραφών για την απόσυρση του εθνομηδενιστικού νομοσχεδίου για την Ιθαγένεια,

KINΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΡΔΗΝ  


To νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια, που συζητείται και ψηφίζεται αυτές τις μέρες στο ελληνικό Κοινοβούλιο, μέσα στη σύγχυση της διαπραγμάτευσης για το χρέος και τα μνημόνια −γεγονός που είναι προσχεδιασμένο−, δεν αφορά μόνον στα δικαιώματα των νεοεγκατεστημένων πληθυσμών στη χώρα μας, όπως ισχυρίζονται οι εισηγητές του. Επί της ουσίας, ο Κώδικας Ιθαγένειας προσδιορίζει τη σύνθεση αυτής της χώρας, το πώς συγκροτείται το εθνικό σώμα: Είναι ένα ζήτημα που αφορά τα θεμέλια της ελληνικής πολιτείας, καθώς, δι’ αυτού, οι τριακόσιοι της Βουλής, και κατ’ εξοχήν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, του Ποταμιού και του ΠΑΣΟΚ, επιχειρούν να αποφασίσουν τη μελλοντική σύνθεση της εθνικής μας κοινότητας για τις επόμενες δεκαετίες, χωρίς ο ελληνικός λαός να έχει πάρει χαμπάρι τί γίνεται, βυθισμένος μέσα στα προβλήματά του.
εικόνες από την Αθήνα!

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΥΝΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ!


Φώτης Μιχαήλ

Ο παραλογισμός των δανειστών μας οφείλεται στο ασίγαστο μίσος τους εναντίον της Ρωμηοσύνης.

κατάλογος.jpg
Θρίλερ διαρκείας στις Βρυξέλλες
Στις 25 Ιουνίου 2015, γράφει το Βήμα: "Θρίλερ διαρκείας στις Βρυξέλλες με άγνωστο φινάλε".(1)
Τι είναι άραγε αυτό, που έχει μετατρέψει τις διαπραγματεύσεις σε θρίλερ και το φινάλε αυτών των διαπραγματεύσεων το έχει καταστήσει άγνωστο;
Είναι μονάχα τα νούμερα των δήθεν οφειλόμενων ποσών ή μήπως είναι κάτι άλλο, εντελώς άσχετο με τα μεγέθη τα καθαρώς οικονομικά;

Θεσσαλονίκης Ανθιμος: «Θα ψηφίσω παραμονή στην Ευρώπη»

ΜΕ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ Ι. ΝΑΟ, Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΔΙΝΕΙ ...ΓΡΑΜΜΗ!


image
Θεσσαλονίκης Ανθιμος: «Θα ψηφίσω παραμονή στην Ευ...
«Εγώ θα ψηφίσω παραμονή στην Ευρώπη. Ολα τα άλλα θα είναι συμφορά». Αυτό είπε από άμβωνος ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ.Ανθιμος που αναφέρθηκε για άλλ...




Του ιατρού Χ.
Ὁ Μητροπολίτης Ἄνθιμος, ὁ ὁποῖος ὡδήγησε ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Βήματος τόν Πατριάρχη τῶν Ἀρμενίων καὶ ἐδίωξε ἀδίκως τὸν ἱερέα Νικόλαο Μανώλη, τώρα προσβλέπει καί ὁμολογεῖ τὴν Εὐρωπαϊκή Ἕνωσι ὡς τήν ὁδό σωτηρίας. Λέγει: "Πρέπει να μείνουμε οπωσδήποτε στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Δεν μπορούμε να φύγουμε. Πού θα πάμε;".

Στην εορτή των κορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Ομιλία Αγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ

"Η αναγνώριση και κατανόη­ση των δικών μας πταισμάτων, είναι μεγάλη αφορμή προς εξιλέωση"!





Περίληψη 28ης Ομιλίας, στην περικοπή Ματθ. 16,13-19.
Οι δύο απόστολοι είναι λαμπροί φωστήρες, λαμπρύνοντας την Εκκλησία με τη συνάντησή τους κατά την εορτή της 29ης Ιουνίου, η οποία δεν προκαλεί έκλειψη, αλλά έκλαμψη. Υπενθυμίζοντας τις πράξεις τους τίποτε δεν προσθέτομε στα αγαθά τους, αλλ’ αυξάνομε αντίθετα τα δικά μας αγαθά. Κεντρικό σημείο της ομιλίας είναι η περιγραφή της αντιθετικής κινήσεως του πειρασμού και της μετάνοιας. Ο πειραστής έπεισε τον Πέτρο να επιδιώκει περισσότερο ζήλο από τον αναγκαίο, αλλ’ ενώ αυτός έφθασε στο σημείο όπου αρχίζει η πτώση, νίκησε τον πειραστή με την αυτοκατάγνωση, την αυτοκριτική του. Κατέστη υπόδειγμα ειλικρινούς μετάνοιας για την πτώση του στην άρνηση του Χριστού και πατέρας του γένους των θεοσεβών. Ο Παύλος πάλι με τη μετάνοιά του για την καταδίωξη της χριστιανικής πίστεως και την μετέπειτα δραστηριότητά του κατέστη υπόδειγμα καρτερίας. Οι δύο απόστολοι είναι ισάξιοι σε λαμπρότητα, γι’ αυτό και η Εκκλησία «μίαν και την αυτήν αμφοτέροις νέμει τιμήν».

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Είχε δίκιο ο π. Ι. Ρωμανίδης, όταν περιέγραφε την ...επιθαλάμιο Οικουμενιστική μέθοδο υπογραφής της "ενώσεως" των "εκκλησιών"!

Είχε δίκιο ο π. Ι. Ρωμανίδης, όταν περιέγραφε την ...επιθαλάμιο Οικουμενιστική μέθοδο υπογραφής της "ενώσεως" των "εκκλησιών"!

Παρασκήνιο ντροπῆς!

Ποιοί Ορθόδοξοι(;) Ιεράρχες ψήφισαν

στο Σαμπεζύ υπέρ τών Σοδομιτών;

Πηγή: agonasax
Κάποιοι από αυτούς, μέσα από τα λεγόμενά τους, καί γιά να μή τούς φέρει κανείς αντίσταση, προσπάθησαν έντεχνα να εξομοιώσουν με τούς ρατσιστές καί τούς Ναζιστές όσους δέν συμφωνούνε μαζί τους...

Ξεχνώντας, όχι μόνο τά φοβερά λόγια τού Θεού γιά τό αφύσικο αυτό καί ολέθριο πάθος, αλλά ακόμη καί τον Απόστολο Παύλο,  τούς Αγίους τής Ορθόδοξης Εκκλησίας μας, καί τίς προηγούμενες Οικουμενικές Συνόδους πού καταδικάζουν με βαριά επιτίμια τήν θανάσιμη αυτή αμαρτία...
Έτσι όμως όπως πάμε, φαίνεται ότι ποτήρι της οργής του Θεού πρέπει, το δίχως άλλο, να είναι έτοιμο να ξεχειλίσει…

Και μεγάλοι υπεύθυνοι για την καταστροφή πού θα
επακολουθήσει δεν θάναι μόνο ο απλός πιστός καί ο κοσμάκης πού πολλές φορές δεν ξέρει τι ακριβώς πιστεύει, αλλά μεγάλοι υπεύθυνοι θα είναι όλοι εκείνοι οί Εκκλησιαστικοί, Ιεράρχες κυρίως, θρησκευτικοί λαϊκοί σύμβουλοι και Καθηγητές όλων αυτών πού παίρνουν τις μεγάλες αποφάσεις «εν κρυπτώ και παραβύστω», εν αγνοία του λαού.

Ενός λαού  πού βρίσκεται συνήθως πρό τετελεσμένων και υπογεγγραμμένων καταστάσεων...

π. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΑΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΙΕΡΕΑΣ, ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ!




Γράψαμε ὅτι κάποιοι ἱερωμένοι ὁμιλητὲς κατὰ τὴν Νεκρώσιμη Ἀκολουθία τοῦ σύγχρονου ἀγωνιστῆ καὶ Ὁμολογητῆ π. Κωνσταντίνου Παλαιολογόπουλου, ὁ ὁποῖος γιὰ κάποιο διάστημα διέκοψε καὶ τὴν Μνημόνευση τοῦ Μητροπολίτη Καλαβρύτων Ἀμβρόσιου, διαβεβαίωναν —διαστρέφοντας τὴν πραγματικότητα— ὅτι οὐδέποτε ὁ παπα-Κώστας ἀπομακρύνθηκε ἀπὸ τὸν Δεσπότη. Τοῦτο θεωρήσαμε ὡς ἀσεβὲς καὶ γράψαμε κάποιες πρῶτες σκέψεις γιὰ τὸ θέμα. Συνεχίζουμε καὶ σήμερα, παρουσιάζοντας ἕνα κείμενο τοῦ Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ἀλλὰ καὶ τοῦ παπα-Κώστα, διὰ τῶν ὁποίων καταρρίπτονται οἱ ἰσχυρισμοὶ τοῦ ὁμιλητοῦ περὶ ἀπόλυτης καὶ κατὰ πάντα ὑπακοῆς στὸν Ἐπίσκοπο ποὺ αἱρέτιζε.
Ἐπαναλαμβάνουμε τὰ λόγια τοῦ ὁμιλητῆ ἱερέα ἐπὶ λέξει:

ΓΕΡΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ: "Αλλά φαίνεται, παιδιά μου, ότι βρισκόμαστε σε μεγάλες εκπλήξεις. Και κατά την Γραφή και κατά τις παραδόσεις της χριστιανικής πορείας από εδώ και πέρα πρέπει να περιμένουμε σοβαρές αλλαγές και πολύ σοβαρές καταστάσεις. Διότι πλησιάζουμε το τέλος και αυτά είναι προφητευμένα "




Ποιος είναι ό στόχος μας

Θέλω, παιδιά μου, να μιλήσω για την εποχή πού διερχόμεθα εμείς, οι τελευταίοι άνθρωποι του 20ου αιώνα. Ό αιώνας αυτός, δυστυχώς για τον Χριστιανισμό, έχει αλλάξει ήθη και έθιμα, έχει αλλάξει παραδόσεις, έχει χαλαρώσει τόσα πολλά στους Έλληνες χριστιανούς, οι όποιοι είχαν απτές αποδείξεις ότι ή μεγάλη δύναμις του Παντοδυνάμου θεού προστάτευε το Έθνος των Ελλήνων.

Πριν από πενήντα χρόνια οι άνθρωποι την πίστη τους την κρατούσαν, φύλαγαν την τάξη και είχαν ακέραια την αγάπη προς τον θεό και προς τον άνθρωπο. Δεν γίνονταν αυτά τα παρατράγουδα πού βλέπουμε σήμερα, παιδιά μου, μέσα στην ελληνική οικογένεια, χωρίς σοβαρές υποθέσεις και σοβαρά προβλήματα να γίνεται ή διάλυση της ελληνικής οικογένειας. Γιατί, παιδιά μου, φτάσαμε σ’ αυτό το κατάντημα; Γιατί πέρασαν έθνη από εδώ και μάς δίδαξαν τα ήθη και τα έθιμά τους, εμείς τα ακούσαμε, τα άκολουθήσαμε και αφήσαμε τα δικά μας. Πρώτα την πίστη, πού είχαν οι προπάτορές μας, την αγάπη, την αλήθεια, τη δικαιοσύνη, τη σταθερότητα την ειλικρίνεια, πού έπρεπε να έχει ό άνθρωπος στην καρδιά. τότε αγαπούσε ό ένας τον άλλο. Μέσα στο κάθε χωριό δεν υπήρχαν προβλήματα, όπως βλέπεις τώρα, πού δεν υπάρχει καμιά συνεννόηση μεταξύ των χριστιανών. Υπήρχε αγάπη μεγάλη. Αγαπούσαν οι άνθρωποι τον θεό και μεταξύ τους αγαπιούνταν.

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Προφητεύω: «Η ΚΟΙΝΗ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ»! (Αυγουστίνος Καντιώτης)




Δὲν ἔχουμε ἀνάγκη οὔτε ἀπὸ κομμουνισμό, οὔτε ἀπὸ σοσιαλισμό, οὔτε ἀπὸ τὴν Κοινὴ Ἀγορά (τὴ σημερινὴ Ε.Ο.Κ. καὶ Ε.Ε.). Οἱ πολιτικοί μας ἀναμένουν τὴ σωτηρία τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ τὴν Κοινὴ Ἀγορά. Ἐγὼ διαφωνῶ. Δὲν εἶμαι πολιτικός, ἀλλὰ σᾶς τὸ λέω καθαρὰ καὶ σημειώσατέ το· Ἡ Κοινὴ Ἀγορὰ θὰ εἶνε ὁ τάφος τῆς Ἑλλάδος.
Τὸ καπιτὰλ (=κεφάλαιο, χρῆμα) θὰ κυβερνήσῃ. Θὰ σβήσουν τὰ μικρὰ ἐπαγγέλματα. Θὰ ᾿ρθοῦν στὴν Ἑλλάδα οἱ μεγάλοι καρχαρίες, Ἰταλιάνοι, Γάλλοι, Ἄγγλοι…, καὶ θ᾿ ἀνοίξουν μεγάλα καταστήματα. Ἐπὶ παραδείγματι θὰ γίνῃ ἕνα μεγάλο παπουτσάδικο, ποὺ θὰ τροφοδοτῇ τὸν κόσμο. Αὐτοὶ θὰ κερδίζουν ἑκατομμύρια τῶν ἑκατομμυρίων· καὶ ὅλα τὰ πτωχαδάκια, τὰ σπουργιτάκια, τὰ ὁποῖα τώρα ζοῦν καὶ πετοῦν καὶ τρῶνε λίγα σποράκια, θὰ ψοφήσουν. Θὰ ζήσουν οἱ γῦπες καὶ οἱ κόρακες καὶ οἱ μεγάλοι καρχαρίες· αὐτοί θὰ κυβερνήσουν.
Ἀφήνω δὲ ὅτι καὶ ἠθικῶς ἡ Κοινὴ Ἀγορὰ θὰ εἶνε ὁ τάφος τῆς Ἑλλάδος. Θὰ μαζευτοῦν οἱ Εὐρωπαῖοι καὶ θὰ κουβαλήσουν ἐδῶ ὅλη τὴ διαφθορά. Τώρα τελευταῖα ζητοῦν ἀπὸ τὴν κυβέρνησι, νὰ τοὺς παραχωρήσῃ ἕνα νησάκι, γιὰ νὰ τὸ κάνουν καθαρῶς νησὶ γυμνιστῶν, καὶ νὰ φύγουν οἱ κάτοικοι ἀπ᾿ αὐτό. Αὐτὴ ἡ κατάστασι διαμορφώνεται. Μπαίνουμε καθαρὰ στὴν ἐποχή τοῦ ἀντιχρίστου.
Δὲν χρειάζεται Κοινὴ Ἀγορά· φτάνει τὸ Εὐαγγέλιο, γιὰ νὰ μᾶς κυβερνήσῃ. Καὶ ὅτι φτάνει φαίνεται ἀπὸ τὸ ὅτι καὶ οἱ ἄθεοι τὸ χρησιμοποιοῦν.
Ἂν πᾶτε στὸ Κρεμλῖνο, εἶνε γραμμένο μὲ χρυσᾶ γράμματα, σὰν ταμπέλλα, τὸ ῥητό· «Εἴ τις οὐ θέλει ἐργάζεσθαι, μηδὲ ἐσθιέτω». Θὰ τὸ δοῦμε παρακάτω. Μόνο ποὺ αὐτοὶ τὸ ἄλλαξαν λίγο καὶ λένε· Ὅποιος δὲν ἐργάζεται, οὔτε καὶ νὰ τρώῃ. Τὸ ἔγραψαν αὐτοί, ἀλλὰ δὲν τὸ ἐφαρμόζουν.
Αὐτὸς εἶνε παγκόσμιος νόμος· δουλειά, καὶ νὰ σοῦ δίνουν ὅ,τι χρειάζεσαι γιὰ νὰ ζήσης. Ὄχι προνόμια. Ἐπειδὴ σπούδασες γιατρός, πρέπει νὰ παίρνῃς μέσα στὴν Ἀθήνα 500.000 δραχμὲς τὴν ἡμέρα καὶ νὰ ὀργιάζῃς τὴ νύχτα μὲ τὶς πόρνες; Κ᾿ ἐπειδὴ ἔγινες μηχανικὸς ἢ καθηγητὴς ἢ δεσπότης ἢ νομάρχης, πρέπει νὰ παίρνῃς πιό πολλά; Δὲν ἔχεις ἐσὺ στομάχι μεγάλο, καὶ ὁ ἄλλος καναρινιοῦ. Ἕνα στομάχι ἔδωσε ὁ Θεός, σ᾿ ὅλους τὸ ἴδιο. Τί σημασία ἔχει ἂν ἐσὺ σπούδασες, κι ὁ ἄλλος δουλεύει στοὺς δρόμους; Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι ἔχουν ἴση ἀξία. Ποιός τὰ παραδέχεται αὐτά; Θέλεις ἐσὺ Ἰησοῦν τὸν Ναζωραῖον ἢ τὸν Βαραββᾶν; Βαραββᾶν ζητᾷς; Ὁ Βαραββᾶς εἶνε φαΐ, εἶνε καλοπέρασι, εἶνε ἄλλα πράγματα.
Θὰ τὰ γράψω αὐτά. Τὸ τί θ᾿ ἀκούσω δὲν περιγράφεται. Ὁ ἕνας θὰ μοῦ πῇ ὅτι εἶμαι σοσιαλιστής, ὁ ἄλλος θὰ μὲ πῇ κομμουνιστή. Ὄχι, κύριε, δὲν εἶμαι τίποτε ἀπ᾿ αὐτά· εἶμαι μόνο Χριστιανός.
Δὲν μὲ ἀκοῦς; Τότε θὰ ἔρθῃ ὁ ἀντίχριστος γιὰ νὰ σὲ κυβερνήσῃ καὶ θὰ γίνουν αὐτὰ ποὺ εἴπαμε.

Πηγη και Βίντεο 
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Η νοερά προσευχή ψαλτοτράγουδο


Ο ΝΟΜΙΚΟΣ, ΤΟ ΜΙΞΕΡ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΒΛΑΧΟΣ Ποιο κοινό συνδέει τους δύο δεσποτάδες (Ναυπάκτου Ιερόθεο και Λάρισας Ιγνάτιο) ώστε συχνά να συναντιούνται και να αλληλολιβανίζονται ενώ φαινομενικά τους χωρίζει μέγα χάσμα;


 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/



Ο ΝΟΜΙΚΟΣ, ΤΟ ΜΙΞΕΡ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΒΛΑΧΟΣ


Η πρόσφατη παρουσία και ομιλία του Ναυπάκτου Ιεροθέου Βλάχου στη Λάρισα γέννησε απορίες σ’ εκείνους που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, τις οποίες και μας διαβίβασαν.
Ερωτούν: Ποιο το κοινό που συνδέει τους δύο δεσποτάδες (Ναυπάκτου Ιερόθεο και Λάρισας Ιγνάτιο) ώστε συχνά να συναντιούνται και να αλληλολιβανίζονται ενώ φαινομενικά τους χωρίζει μέγα χάσμα;
Και διευκρινίζουν:
Ο μεν είναι λόγιος και διακρίνεται για το πλούσιο συγγραφικό του έργο, ο δε (Ιγνάτιος) το αντίθετο, υστερεί αισθητά στον τομέα αυτό γι’ αυτό και προσκαλεί ιεροκήρυκες από το εσωτερικό και το εξωτερικό. Ο ένας (Ιερόθεος) είναι αντιπατριαρχικός (λόγω των οικουμενιστικών ανοιγμάτων του Βαρθολομαίου- έτσι λέει) και ο άλλος φιλοπατριαρχικός.
Ο Ιερόθεος: 1) Εκλέχθηκε κανονικά σε χηρεύουσα μητρόπολη. 2) Χειροτονήθηκε κατά την τάξη που θέσπισαν οι Πατέρες και προβλέπει η Παράδοση της Εκκλησίας. 3) Έφερε μαζί του το νομικό διάταγμα, τη διαβεβαίωση (ορκωμοσία) στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας – στοιχεία απαραίτητα ώστε να αναγνωρισθεί ως νόμιμος από τις Αρχές και το … λαό της μελλοντικής του μητρόπολης και να γίνει αποδεκτός κατά την ενθρόνισή του με την ιαχή ΑΞΙΟΣ.
Ο Ιγνάτιος, αντίθετα, δεν διέθετε κανένα από τα παραπάνω νόμιμα στοιχεία. 1) Η εκλογή του υπήρξε Αντικανονική διότι η μητρόπολη Λάρισας για την οποία εκλέχθηκε δεν βρίσκονταν σε χηρεία (ακυρώθηκε η εκλογή του με την υπ’ αριθ. π. 1914/94 του ΣτΕ). 2) Η χειροτονία του, ως εκ τούτου, ήταν ως μηδέποτε γενομένη, δεδομένου ότι επί πλέον παραβιάστηκαν όλοι οι σχετικοί Κανόνες, έγινε κεκλεισμένων των θυρών – χωρίς την παρουσία του λαϊκού στοιχείου –, και οι δρόμοι γύρω από το ναό βάφτηκαν με αίμα αντιφρονούντων πιστών! Επίσης δεν είχε το νομικό διάταγμα και συνεπώς δεν δόθηκε η διαβεβαίωση (ορκωμοσία) ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, οπότε η ενθρόνισή του υπήρξε παράνομη. Οι ελάχιστοι εκ των Αρχών, που παραβρέθηκαν κατ’ εντολήν, ένοιωθαν αμήχανα διότι συμμετείχαν σε μια παρωδία, ενώ ο λαός απομακρυσμένος από το ναό τον αποδοκίμαζε με το ΑΝΑΞΙΟΣ, και αιμόφυρτος οδηγούνταν κατά δεκάδες στα νοσοκομεία με σπασμένα κεφάλια, πλευρά, χέρια εξ αιτίας του υπερβάλλοντος ζήλου των δυνάμεων καταστολής φερμένων απ’ όλη την Ελλάδα με τις ευλογίες των «αγίων» Πατέρων, οι οποίοι θέλουν να αγνοούν ότι οι Κανόνες της Εκκλησίας για τις παραβάσεις αυτές προβλέπουν ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ…

Η καταδίκη 33 Χριστιανών ΣΥΝ 1 τα ψέματα του δεσπότη Λάρισας Ιγνατίου

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/



Η  καταδίκη 33 Χριστιανών ΣΥΝ 1 τα ψέματα του δεσπότη Λάρισας  Ιγνατίου
Η πρόθεσή μας δεν ήταν να ασχοληθούμε με δικαστικές εκκλησιαστικές υποθέσεις – μάρτυρα επικαλούμαστε τον Κύριό μας – όποια και αν ήταν η έκβασή τους. Αυτή, την τοποθέτησή μας, την τηρήσαμε με ευλάβεια μέχρι τελευταία, έστω και αν πολλές αποφάσεις υπήρξαν άδικες και λαθεμένες δεδομένου ότι οι δικαστές κρίνουν με ανθρώπινα κριτήρια και αξιολογούν τα γεγονότα στηριζόμενοι στις καταθέσεις των μαρτύρων. Θα πείτε πως, δεν μπορεί να γίνει αλλοιώς. Εδώ όμως είναι το μείζον ζήτημα. Εάν σου τύχει ο (ψευδο)μάρτυρας κατηγορίας να είναι αστυνομικός και με κορώνα ή ιερωμένος υψηλόβαθμος ή το επιβάλλει κάποια “σκοπιμότητα” τότε ο κατηγορούμενος την έχει βαμμένη κι ας έχει ατράνταχτα απαλλακτικά στοιχεία διότι τις πιο πολλές φορές δεν λαμβάνονται υπόψιν.
Την απόφασή μας ν’ αλλάξουμε τακτική την έδωσε ένα πρωτοσέλιδο δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας (9/12/14) που σαν κεραυνός εν αιθρία πέρασε αστραπιαία σαν πρώτο θέμα στα Μ.Μ.Ε. στα Blog και Site την Τρίτη 9/12/2014 με πηχυαίους τίτλους: «Καμπάνες» σε «Αγωνιζόμενους Χριστιανούς». ΔΥΟ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΥΨΟΥΣ 85.000 ΕΥΡΩ. Κι από κάτω – Ιγνάτιος:
Αξιοθρήνητος και αμετανόητος ο άνθρωπος διέγραψε από τη μνήμη και συνείδησή του τα εγκλήματα σε βάρος του προκατόχου του μακαριστού Θεολόγου και συνεχίζει, αγαλλόμενος, τους διωγμούς κατά 34 πιστών. Άβυσσος η χαιρέκακη δεσποτική ψυχή!
Μετά απ’ αυτά αναγκαστήκαμε να δημοσιεύσουμε στοιχεία (αρ. φύλλου 211) που αποκαλύπτουν το παρελθόν και το παρόν του στη Λάρισα – όπως φαίνεται να τα αναγινώσκει μαζί με ένα τσούρμο παπάδων σε αναρτημένο από τους Αγωνιζόμενους πανό που έγραφε: «Κύριε Πρωθυπουργέ, «17 ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΛΑΡΙΣΑΣ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ. ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ;;;» - αλλά δεν θέλησε να συνετισθεί.

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΔΙΛΕΠΤΟΝ…«Πῦρ ἦλθον βαλεῖν ἐπὶ τὴν γῆν καὶ τὶ θέλω εἰ ἤδη ανήφθη;»

«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ»
ΕΤΟΣ ΙΒ΄ ΚΟΖΑΝΗ 1956
Συντάκτης ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ Ν. ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ιεροκήρυξ
«Πῦρ ἦλθον βαλεῖν ἐπὶ τὴν γῆν καὶ τὶ θέλω εἰ ἤδη ανήφθη;» (Ο ΚΥΡΙΟΣ)

(Βλέπε Ευαγγέλιον Λουκᾶ κεφ. 21, στίχ. 1-4)
ΣΠΙΘΑ ΔΙΛΕΠΤΟ 1956Ἐπὶ ταῖς ἑορταῖς τοῦ Πάσχα
Ἕν, ἀγαπητοί μας ἀναγνῶσται, ἕν καὶ μόνον ἐπεισόδιον ἐκ τῶν τελευταίων ἐπὶ γῆς ἡμερῶν τοῦ Θεανθρώπου θὰ διηγηθῶμεν μὲ τὴν πίστιν καὶ τὴν ἐλπίδα, ὅτι ἐξ αὐτοῦ πολλὴ θὰ προέλθη ὠφέλεια καὶ λαμπροτέρα θὰ εἶνε ἡ περίοδος τῶν ἑορτῶν τοῦ Πάσχα, ἐὰν κλῆρος καὶ λαὸς θελήσωμεν νὰ συμμορφωθῶμεν πρὸς τὰ Εὐαγγελικὰ πρότυπα. Ὦ Κύριε! Ὁ λόγος Σου, τὸ Εὐαγγέλιόν Σου, δὲν ἐδόθη, ἵνα ὡς ἆσμά τι κακοφώνως ψάλλεται ἐν τοὶς Ναοῖς κατὰ τὰς Κυριακὰς καὶ τὰς ἑορτάς, ἀλλʼ ἵνα καθημερινῶς καὶ εἰς τοὺς Ναοὺς καὶ εἰς τὰς οἰκίας καὶ εἰς τὰ σχολεῖα καὶ εἰς τὰ ἐργοστάσια ἀναγινώσκεται, ἑρμηνεύεται καὶ προπαντὸς ἐφαρμόζεται εἰς ὅλας τὰς λεπτομερείας τῆς ζωῆς καὶ οὕτως ἡ ζωὴ ἑκάστου τῶν πιστῶν ἁγιαζόμενη γίνει ἆσμα οὐράνιον, χερουβικόν, τέρπον καὶ ἐλκῦον ὅλους εἰς τὴν νέαν ζωὴν καὶ πολιτείαν, ἤ διὰ τοῦ Σταυροῦ καὶ τῆς Ἀναστάσεώς Σου ἐνεκαινίασες ἡμῖν.

ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΘΑ ΔΙΩΧΘΟΥΝ


ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΗΤΕΣ (ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ)

ΘΑ ΠΡΟΚΟΨΟΥΝ ΕΠΙ ΤΩ ΧΕΙΡΟΝ ΠΛΑΝΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ


Απόσπασμα ομιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

ΕΠΙΚΑΙΡΟ· ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΣΤΕΦΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ

δελφοί μου, θὰ  ήθελα μόνο νὰ σᾶς δείξω τὴν ἑρμηνεία τοῦ χωρίου αὐτοῦ, τῆς προφητείας τοῦ ἀποστόλου Παύλου, ὁ ὁποῖος εἶπε, ὅτι ἐν τοῖς ἐσχάτοις χρόνοις, ὅταν πλησιάζῃ πλέον νὰ σημάνῃ τὸ μεγάλο σήμαντρο τῆς δευτέρας παρουσίας, ὅτι τότε, λέει, οἱ μὲν εὐσεβεῖς θὰ διωχθοῦν, οἱ δὲ πονηροὶ καὶ γόητες καὶ ἀπατεῶνες θὰ προκόψουν.

―Ναί, καλὰ αὐτά, θὰ πῇς, πάτερ μου. Ἀλλὰ ἡμεῖς είμεθα
ρεαλισταί, ἐμεῖς εἴμεθα πραγματισταί. Ἐμεῖς δὲ᾿ ζοῦμε στὰ ὄνειρα· ἐμεῖς βλέπουμε τὴν πραγματικότητα. Τί νὰ τὴν κάνω τὴν ἀρετή; τί νὰ τὴν κάνω τὴν τιμιότητα; τί νὰ τὸ κάνω νὰ εἶνε κανεὶς εὐσεβὴς καὶ νὰ πηγαίνῃ στὴν ἐκκλησία καὶ ν᾿ ἀνάβῃ τὸ κερί του καὶ νὰ πιστεύῃ εἰς τὸν Χριστό, τὴν ὥρα κατὰ τὴν ὁποία βλέπομεν τὸ κακὸν νὰ στεφανώνεται εἰς τὸν κόσμον; Δὲ᾿ βλέπεις, σοῦ λέγει, δὲ᾿ βλέπεις; Βλέπεις ἐκεῖνον τὸν νέον τὸν ἀλήτη, ὁ ὁποῖος ποτέ του δὲν κάθησε πάνω στὸ θρανίο νὰ μαλλιάσῃ ἡ καρέκλα νὰ γίνῃ ἐπιστήμων, ἀλλὰ ὁ ὁποῖος ἔγινε ἕνας δονζουὰν καὶ περιφέρεται μέσ᾿ στὰ σοκάκια τοῦ Κολωνακίου; Δὲν τὸν βλέπεις αὐτὸν ὅτι παντρεύτηκε καὶ πῆρε τὴν πλουσιώτερη κόρη τῆς πόλεώς μας; Καὶ δὲ᾿ βλέπεις ἐκείνη τὴν ἄλλη τὴν ξετσίπωτη, ἡ ὁποία ποτέ της δὲ᾿ γνώρισε ἀρετὴ καὶ κακίαν, παρ᾿ ὅλο ποὺ εἶνε ἀντροχωρίστρα, δὲν τὴ βλέπεις αὐτὴ ποὺ τρέχει· ποτέ της δὲν ἔπιασε στὰ χέρια της μέσ᾿ στὸ σπίτι πιάτο νὰ καθαρίσῃ καὶ νὰ σκουπίσῃ, ἀλλὰ τὴ βλέπεις μὲ τὰ νύχια της· δὲν τὴ βλέπεις αὐτὴ πῶς κατώρθωσε, ἡ ξετσίπωτη αὐτή, νὰ πάρῃ τὸν καλύτερο ἄντρα τῆς πόλεώς μας; Καὶ δὲ᾿ βλέπεις τὸν ἄλλο, ὁ ὁποῖος ξεκίνησε ἕνας μικρὸς στὸ χωριό του καὶ τώρα ἔχει, μὲ τὶς ἀπάτες καὶ τὶς ἀδικίες, μὲ τὶς κλοπὲς καὶ τὶς πλαστογραφίες καὶ μὲ τὰς φοροδιαφυγὰς καὶ μὲ ὅλα τὰ μέσα τὰ ἄτιμα, δὲ᾿ βλέπεις ὅτι ἔχει κατάστημα μέσα εἰς στὸ κέντρο τῆς ὁδοῦ Αἰόλου καὶ τῆς ὁδοῦ Ἑρμοῦ; Δὲ᾿ βλέπεις τὸν ἄλλον ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος μὲ τὰ ψεύδη καὶ τὶς ἀπάτες κατώρθωσε νὰ ἀνέβῃ εἰς τὰ ὕψιστα ἐκκλησιαστικὰ ἢ πολιτικὰ ἀξιώματα; Δὲ᾿ βλέπεις λοιπὸν ὅλα αὐτά;
Τὰ βλέπω, τὰ βλέπω, ἀδελφοί μου. Ἀλλὰ «μὴ ταρασσέσθω ὑμῶν ἡ καρδία μηδὲ δειλιάτω» (Ἰωάν. 14,27) Προσέξτε. Ὤ λόγια τοῦ Παύλου, ὤ λόγια τῆς Γραφῆς! Προσέξατε· οὔτε ἕνα γιῶτα δὲν θὰ διαψευσθῇ.

«Πεπλατυσμένη καρδία» = Αφύλακτη διάβαση.Τὸ «νέο εὐαγγέλιο» τῆς «πεπλατυσμένης καρδίας» τῶν κακόδοξων αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν!

«Η ορθοδοξία δεν είναι γκέτο», αλλά «πεπλατυσμένη καρδία»!


Τὸ «νέο εὐαγγέλιο» τῆς «πεπλατυσμένης καρδίας» τῶν κακόδοξων αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν!
Μήνυμα Βαρθολομαίου προς διαφωνούντες μέσω Μητρ. Βελγίου:
Η ορθοδοξία δεν είναι γκέτο
Οικον. Δρ. Κωνσταντίνου Σ. Κενανίδη
Διευθυντού του Ινστιτούτου Ορθοδόξου Θεολογίας
Απόστολος Παύλος, Βρυξέλλες
Με αφορμή την αντιφώνησιν του Οικουμενικού Πατριάρχου κατά την εύσημον ημέραν των ονομαστηρίων Του.
Ζωηρή εντύπωση προκάλεσε στο πολυπληθές ακροατήριο, αλλά και στην πληθώρα των αρχιερέων από όλον τον κόσμο οι οποίοι προσήλθαν να αποτίσουν φόρο τιμής με την παρουσία τους, κατά την εύσημον και χαρομόσυνον ημέρα των ονομαστηρίων του Πρώτου της Ορθοδοξίας, της Αυτού Θειοτάτης Παναγιότητος του Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, η αναφορά Του εις τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Βελγίου κ. Αθηναγόρα, κατά την αντιφώνησή Του στην ομιλία του πρώτου μεταξύ των Ιεραρχών του Θρόνου, και η αυτολεξεί παράθεση παραγράφου από το κείμενο της ομιλίας αυτού, κατά την πρόσφατη σύναξη του Ιερού Κλήρου της Ιεράς Μητροπόλεως Βελγίου.

Η Ευρώπη εξισλαμίζετε ΓΑΛΛΙΑ: «Δώστε μας τις εκκλησίες σας να τις κάνουμε τζαμιά», λέει ο μουφτής του Παρισιού




Τον Απρίλιο, ο μεγάλος μουφτής του τεμένους του Παρισιού Dalil Boubakeur (φώτο), επέμεινε ότι ο αριθμός των τεμενών στη Γαλλία είναι ανεπαρκής για τα επτά εκατομμύρια μουσουλμάνους στη χώρα. Ο αριθμός αυτός είναι λίγο υψηλότερος από τα επίσημα στοιχεία που μιλάνε για τέσσερα έως πέντε εκατομμύρια. Ο πραγματικός αριθμός, ωστόσο, είναι πολύ πάνω από επτά εκατομμύρια, (αν και κανείς δεν μπορεί να πει με ακρίβεια πόσοι μουσουλμάνοι είναι στη Γαλλία). Αναφέρει το Europe 1:

Κατεβάστε δωρεάν 129 παλιά σχολικά βιβλία σε pdf. Έτσι για να μην ξεχνάμε ...

129 Νεοελληνικά Αναγνώσματα, 3.390 έργα 480 συγγραφέων, τα οποία συγκροτούν το διασωσμένο και προσωπικό, πλήρες κατά το δυνατόν, Αρχείο της Δρ. Χρυσάνθης Κουμπάρου-Χανιώτη.
Πρόκειται για τα σχολικά εγχειρίδια που διδάσκονταν στην Ελλάδα για το μάθημα των "Νέων Ελληνικών" (Λογοτεχνίας) από το 1884 έως το 1977 στους κύκλους εκπαίδευσης που αντιστοιχούν στη σημερινή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Α' ΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (11 βιβλία)
Β' ΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (13 βιβλία)
Γ' ΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (14 βιβλία)
Α' ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ (23 βιβλία)
Β' ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ (19 βιβλία)
Γ' ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ (15 βιβλία)
Δ' ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ (14 βιβλία)
Ε' ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ (9 βιβλία)
ΣΤ' ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ (11 βιβλία)


Πηγή: users.sch.gr/enallaktikos.gr
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/06/129-pdf.html#ixzz3bwNrYQEH
http://logia-tou-aera.blogspot.gr/2015/06/129-pdf.html

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

«Ο Εκλεκτός του Θεού» – Το όραμα ενός φυλακισμένου

holy-779555_640
*Ένας κατάδικος – αληθινός Χριστιανός- «εκλεκτός του Θεού» που υπέφερε μαρτύρια και βάσανα στη γη, για να κερδίσει την Αιώνια ζωή, κοντά στον Κύριο. Αξίζει οπωσδήποτε να το διαβάσετε.
-Εγώ, παππούλη, είπε ο κατάδικος δεν θα άνοιγα τον εαυτό μου σε σένα αν εσύ δεν άγγιζες με τα κηρύγματά σου την καρδιά μου. Αυτά πολύ μας συγκινούν. Έχουν δίκιο οι φυλακισμένοι που σας αγαπάνε τόσο πολύ.
Ετοιμάζουν και ένα δώρο για εσάς, μια εικόνα. Οι φυλακισμένοι θα σας ακολουθήσουν όπου κι αν πάτε. Σας αγάπησα και εγώ παππούλη. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω κάτι: να με εξομολογήσετε και να μου δώσετε την Θεία Κοινωνία. Ποτέ στην ζωή μου δεν έχω μεταλάβει των Αχράντων Μυστηρίων.
-Μήπως παιδί μου θέλεις να σε χρίσω και με το Άγιο Μύρο;
-Ναι, θα σας χρωστώ ευγνωμοσύνη γι’αυτό.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΥΨΗΠΕΤΕΙΣ ΑΕΤΟΥΣ....







Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Η αισθητική της τέχνης της αίθουσας του θρόνου του Βατικανού προσιδιάζει στη δαιμονική τέχνη του Αντιχρίστου τον οποίο υπηρετεί

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΦΩΤΟ: Ο ΘΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΡΟΝΟΥ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 1.000.000 ΛΕΞΕΙΣ Marie Miller This monstrosity of...
ΤΕΡΑΣ-ΣΤΗΝ-ΑΙΘΟΥΣΑ-ΘΡΟΝΟΥ-ΤΟΥ-ΠΑΠΑ

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΡΟΝΟΥ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 1.000.000 ΛΕΞΕΙΣ 11403322_1666141056938817_1207168949505853779_n
Marie Miller This monstrosity of a throne at the Vatican shows the rise of the false Jesus like a phoenix out of the abyss/coral/abyssian lines as a mermaid type figure. What’s even weirder are the images you get when you mirror each half of the pic down the center…

Ο Βαρθολομαίος δεν κρύβεται, ευθαρσώς προβάλλει την αίρεσή του ! Μερικοί Δεσποτάδες και κληρικοί υποκρίνοντε πως δεν την καταλαβαίνουν

Ο άνθρωπος δεν κρύβεται, μιλάει ευθαρσώς!


Βαρθολομαίος για πρόταση Πάπα για κοινό εορτασμό του Πάσχα:

Το εξετάζουμε, αλλά κάποιες εθνικές εκκλησίες αντιδρούν!





Ὁ κ. Βαρθολομαῖος δηλώνει ξεδιάντροπα ὅτι παρὰ τὶς ἀντιδράσεις τῶν Ὀρθοδόξων, παρὰ τὴν ὕπαρξη Ἱ. Κανόνων ποὺ τὸ ἀπαγορεύουν, ἡ ἀλλαγὴ τοῦ Πασχαλίου εἶναι «δεδομένη» ἀπὸ πλευρᾶς Φαναρίου! Καὶ δυσανασχετεῖ γιατὶ κάποιες ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες …διαφοροποιοῦνται! Αὐτὸν ὡς «ἀρχηγὸ» τῆς Ὀρθοδοξίας ἀνέχονται καὶ μ’ αὐτὸν κοινωνοῦν οἱ Ὀρθόδοξοι Ποιμένες!


Βαρθολομαίος για πρόταση Πάπα για κοινό εορτασμό του Πάσχα: Το εξετάζουμε, αλλά κάποιες εθνικές εκκλησίες αντιδρούν!

Πηγή: «agioritikovima»
Συνέντευξη του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου δημοσιεύει η ιταλική εφημερίδα LA STAMPA. Στην συνέντευξη προς τον δημοσιογράφο ANDREA TORNIELLI (ΒΑΤΙΚΑΝΟ INSIDER) ο κ. Βαρθολομαίος μιλάει κυρίως για τα θέματα οικολογίας και την εγκύκλιο του Πάπα Φραγκίσκου για το περιβάλλον. Πλην όμως η τελευταία ερώτηση για τον κοινό εορτασμό του Πάσχα...έχει όλο το ζουμί!


"O κ. Φραγκίσκος πρότεινε και πάλι μια συμφωνία για μια συγκεκριμένη ημερομηνία για τον εορτασμό του Πάσχα. Συμφωνείτε σε αυτή την υπόθεση;" ρωτάει ο δημοσιογράφος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης απαντά:

"Η Ορθόδοξη Εκκλησία συζητά το ενδεχόμενο για μια ενιαία ημερομηνία για τον εορτασμό του Πάσχα, την εορτή των εορτών, περισσότερο από μισό αιώνα. Στην πραγματικότητα,  στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το μεγάλο ιερό Συμβούλιο που έχει προγραμματιστεί για το επόμενο έτος στην Κωνσταντινούπολη, την Πανορθόδοξη, έχουν εξεταστεί διάφορες επιλογές σε επιστημονικό και λειτουργικό επίπεδο, για αυτό το ενδεχόμενο.

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Ὅταν ο Σεραφείμ Πειραιώς σπεύδει να υποστηρίξει τον κ. Μαρινάκη!




  «μπάλα ἔχει χαθεῖ»: Ὁ «ὁμαδάρχης» τίθεται ὑπὸ τριπλοὺς περιοριστικοὺς ὅρους ἀπὸ τὸν ἀνακριτὴ Διαφθορᾶς γιὰ τὴν ὑπόθεση τῆς «ἐγκληματικῆς ὀργάνωσης»[!] στὸ ποδόσφαιρο. Τὴν ἴδια ὥρα ἀπονέμει κύπελλα σὲ νικητὲς Κατηχητικῶν Σχολείων καὶ χορηγίες[!] σὲ κοινωνικοὺς ἐκκλησιαστικοὺς σκοπούς. Παραλλήλως δὲ εἶναι τὸ ἔνσαρκο παράδειγμα τοῦ «εὖ ἀγωνίζεσθαι» καὶ τῆς χριστιανικῆς συνοδοιπορίας!

Εκδημία του αγωνιστού ιερέως π. Κωνσταντίνου Παλαιολογόπουλου



 Αποδήμησε εις Κύριον ο πανοσιολογιώτατος αρχιμανδρίτης π. Κωνσταντίνος Παλαιολογόπουλος
-Την Κυριακή η εξόδιος ακολουθία
Σε ηλικία 79 ετών αποδήμησε εις Κύριον μετά από μακρά ασθένεια, ο πανοσιολογιώτατος αρχιμανδρίτης π. Κωνσταντίνος Παλαιολογόπουλος, ο παπα-Κώστας που για πολλά χρόνια διακόνησε στον Ι. Ν. Αγίων Κωνσταντίνου & Ελένης/Αγίας Άννης Συνοικισμού Αιγίου και παρουσίασε στη ζωή του πολυσχιδές εκκλησιαστικό και κοινωνικό έργο, ήταν δε ιδιαίτερα αγαπητός στους πιστούς.