Γράφει ο Μέτοικος
Υπάρχει ζηλωτής της «δόξας» του προκατόχου του μασόνου Αθηναγόρα και, κατατρύχεται από τη δαιμονική έμμονη να εγγραφεί το όνομα του «εις τας δέλτους της εκκλησιαστικής και όχι μόνον ιστορίας», γιαυτό και όπου σταθεί και όπου βρεθεί διαλαλεί το νέο του «ιστορικό» κατόρθωμα ˑ Τον συνεορτασμό του Πάσχα με τους αιρετικούς Λατίνους, στο όνομα μιας πλαστής «ενότητας», κατά πάντα επικίνδυνης για την εκκλησιαστική και πνευματική υπόσταση του Έθνους των Ελλήνων.
Ό Α΄ Ιερός Κανόνας της τοπικής Συνόδου στην Αντιόχεια (341 μ.Χ.) που επικυρώθηκε από τον Β΄ Ιερό Κανόνα της ΣΤ΄ Οικουμενικής Συνόδου (691 μ.Χ.), αφορίζει «μὲν τοὺς λαϊκοὺς ἐκείνους ὅπου παραβαίνουν τὸν διορισμὸν καὶ τὸ Κανόνιον ὅπου ἡ πρώτη [Οικουμενική] Σύνοδος ἐξέδωκε, παρόντος καὶ τοῦ μεγάλου Κωνσταντίνου, διὰ τὴν ἑορτὴν τοῦ Πάσχα (ὅτι δηλ. νά ἑορτάζεται αὕτη ὕστερα ἀπὸ τὴν ἰσημερίαν, καὶ ὄχι μαζή μὲ τοὺς Ἰουδαίους) καὶ ὄχι μόνον παραβαίνουν αὐτόν, ἀλλὰ καὶ φιλονεικοῦντες στέκονται ἐνάντιοι. Τοὺς δὲ Ἐπισκόπους, Πρεσβυτέρους καὶ Διακόνους ὅπου ἢθελαν παραβοῦν αὐτὸν ταράττοντας τὴν Ἐκκλησίαν, καὶ ἢθελαν τολμήσουν νά ἑορτάσουν τὸ Πάσχα μαζή μὲ τοὺς Ἰουδαίους, καθαίρει τόσον ἀπὸ κάθε ἱερατικὴν καὶ ἐσωτερικὴν τοῦ βήματος ἱεροπραξίαν, ὅσον καὶ ἀπὸ κάθε ἄλλην ἐξωτερικὴν τιμήν, ἀνήκουσαν εἰς τοὺς Ἱερωμένους (ἤτοι τὸ νά ἔχουν τὸ ὄνομα τῶν Ἱερωμένων, τὸ νά συγκάθηνται μὲ τοὺς Ἱερεῖς, καὶ ἁπλῶς εἰπεῖν, τάς ἔξωθεν τοῦ βήματος ἐνεργείας…, ἐπειδὴ οἱ τοιοῦτοι καὶ τὸν ἑαυτὸν τους ἔβλαψαν μὲ τὴν παράβασιν αὐτήν, καὶ τοὺς ἄλλους ἒκαμαν νά παραβοῦν. Ὄχι μόνον δὲ καθαίρει τοὺς παραβάτας τούτους Ἱερωμένους, ἀλλὰ ἀκόμη καὶ τοὺς συγκοινωνήσαντας μὲ αὐτοὺς Ἱερωμένους παρομοίως συγκαθαίρει».
Πως τολμά, λοιπόν, ο Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος και μιλά για την τάχα εμμονή του εις την πιστότητα της Ορθοδόξου παραδόσεως; Υπερασπίζεται μόνον τους Ιερούς Κανόνες που παρερμηνευμένα τον συμφέρουν και, ανερυθρίαστα καταπατά αποφάσεις Θεοφόρων Πατέρων για να συνεορτάσει μονομερώς και αυθαίρετα με τους εχθρούς της Ορθοδοξίας το Πάσχα!
Ποιους, όμως, νομίζει ότι κοροϊδεύει παριστάνοντας τον κάτοχο εκκλησιαστικού ήθους, ποιους φαντάζεται πως περιπαίζει επιδεικνύοντας τον «κατά λόγον» πνευματικό πολιτισμό του, όντας απογυμνωμένος από την «εν Χριστώ και «κατά Χριστόν» πνευματική πανοπλία;
Μήπως ο κ.Βαρθολομαίος πιστεύει, όπως οι παπικοί της Ελλάδος, ότι «Η Ανατολή γιορτάζει σωστά το Πάσχα, σύμφωνα με το γράμμα και το πνεύμα της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου της Νίκαιας μόνον όταν συνεορτάζει με τη Δύση» και, άρα, γι’ αυτόν, η αμφισβήτηση της αποφάσεως των τριακοσίων Θεοφόρων Πατέρων της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου δεν συνιστά ύβρη στη Θεοπνευστία τους, αφού, ως ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως μέσα τους δεν ενοικεί το Πανάγιο και ζωοποιό Πνεύμα, ο Παράκλητος της Αληθείας, γιαυτό και πήραν λάθος απόφαση;
Πως τολμά ο κ.Βαρθολομαίος και υποβιβάζει τον εορτασμό του Πάσχα στο επίπεδο μιας ημερολογιακής διαφοράς με τους αιρετικούς Λατίνους; Γιατί σκόπιμα παραγνωρίζει την απόφανση των Πατέρων να μην εορτάζεται το Πάσχα σε καμία περίπτωση με το «νομικόν φάσκα», τουτέστιν το εβραϊκό πάσχα;
Εάν κανείς ψάξει τα καλαντάρια των ιουδαίων και των Λατίνων θα βρει ότι το 2025, το «νομικόν φάσκα» γιορτάζεται στις 17/4, ενώ των Ορθοδόξων και των Λατίνων στις 20/4. Όμως το 2026, το «νομικόν φάσκα» θα γιορταστεί στις 6/4, το Πάσχα των Ορθοδόξων Χριστιανών στις 12/4, ενώ οι Λατίνοι θα συνεορτάσουν με τους Ιουδαίους το φάσκα και το Πάσχα στις 5/4.
Ποιος παραβαίνει τον Πασχάλιο Κανόνα της Πρώτης Οικουμενικής Συνόδου; Οι Ορθόδοξοι ή οι αιρετικοί Λατίνοι «έμψυχον άγαλμα παντός αγαθού και πάσης αρετής» κ.Βαρθολομαίε Αρχοντώνη;
Και ενώ οι πατέρες στο αγιώνυμο Όρος δεν βρίσκουν χρόνο να ασχοληθούν με το «επουσιώδες» ζήτημα του συνεορτασμού του Πάσχα με τους αιρετικούς Λατίνους, όντας απασχολημένοι με το πώς θα διώξουν από την Ιερά Μονή του Εσφιγμένου τους ομολογητές Πατέρες, είναι απορίας άξιο το γιατί ο «στρατός» των πατριαρχικών οφικιάλιων και οι στρατευμένοι στην παναίρεση του οικουμενισμού επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν ανέλαβαν το έργο «διαφώτισης» του Ελληνικού Λαού, όπως είχαν κάνει μετά τις ενημερωτικές τους συναντήσεις με τον αμερικανό Πρέσβη στην Ελλάδα για την «αναγνώριση» της «εκκλησίας Βαρθολομαίου» στην Ουκρανία που τα μέλη της, όπως κάποτε οι Τούρκοι στην Ελλάδα, διώκουν τους Ορθοδόξους Χριστιανούς ακόμα και μέσα στους Ιερούς Ναούς.
*Η λεζάντα της φωτο. είναι τίτλος άρθρου από τον ιστότοπο Katanixi.gr