Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΡΗΓΟΡΙΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Επειδή πολλές διαφορετικές τοποθετήσεις και  φωνές κρίνουν και μιλούν για τα περί της εν Κρήτη προσφάτης Συνόδου, γεγονός που φέρει τον λαό Του Θεού σε συνειδησιακά και Θεολογικά διλλήματα  πίστεως, θεωρήσαμε σωστό και Ορθόδοξο να συμβουλευτούμε τους Αγιασμένους Γέροντες, Πνευματικούς και Ιερές Μονές που πιστεύουμε ότι έχουν Ορθό Θεολογικό κριτήριο προκειμένου να διαμορφώσουμε την σωστή τοποθέτηση στο προκύψαν αυτό γεγονός της Συνόδου της Κρήτης.


Ήδη έχουμε απευθυνθεί:

1ον Στο Ι.Ησυχαστήριο"Ευαγγελιστού Ιωάννου του Θεολόγου" στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης.
 2ον Στον Γέροντα Ευθύμιο στην Καψάλα του Αγίου Όρους.
3ον Στους Πατέρες του Ι.Κ.ΠΑΝΑΓΟΥΔΑΣ .π.Αρσένιο και π.Ησαϊα.
 4ον  Στις Ι.Μονές Αγίου Αρσενίου Χαλκιδικής και 4ον Τιμίου Προδρόμου Μεταμορφώσεως Χαλκιδικής.
5ον Τον Γέροντα Εφραίμ τον Φιλοθεϊτη στην Ι.Μ.Αγίου Αντωνίου Αριζόνας.

Μέχρις στιγμής μας έχουν απαντήσει ο Γέροντας Ευθύμιος και οι Πατέρες της Παναγούδας

Πλέον αναφερόμαστε και απευθυνόμαστε  στο Γέροντα Γρηγόριο Ηγούμενο της Ι.Μονής Δοχειαρίου Αγίου Όρους ο οποίος τυγχάνει  άξιος συνεχιστής του Ορθοδόξου πνεύματος της παραδόσεως  και του ήθους  των Αγίων και Οσίων Ιερομονάχων Γερόντων π. Αμφιλοχίου Μακρή και π. φιλοθέου Ζερβάκου προκειμένου να μας διαφωτίσει περί του αναφερομένου
και σημαντικοτάτου θέματος.

Η μουσουλμανοποίηση της Λέσβου

Είμαι κάτοικος του ευλογημένου αυτού νησιού που έχει την Χάρη ενός μεγάλου πλήθους Αγίων, που έχυσαν το αίμα τους κηρύσσοντας την Ορθόδοξη Πίστη τους. Ενός Ελληνικού νησιού, το τρίτο σε έκταση, που κατά το πλείστον οι κάτοικοί του είναι Ορθόδοξοι ΧριστιανοίΌταν ελευθερώθηκε η Λέσβος το 1912 υπήρχαν αρκετοί μουσουλμάνοι. Το 1912, όμως, μετά την Μικρασιατική καταστροφή οι μουσουλμάνοι έφυγαν τηρώντας την συνθήκη της Λωζάνης και στη θέση τους ήρθαν οι πονεμένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί πρόσφυγες από τα Μικρασιατικά παράλια.

Αυτό που πετύχαμε τότε –δηλαδή η Λέσβος να κατοικείται από Έλληνες Ορθόδοξους Κατοίκους– κινδυνεύει σήμερα να χαθεί. Εδώ και ένα χρόνο συσσωρεύεται στο νησί ένα πλήθος μουσουλμάνων, που εγκλωβίζεται επειδή δεν του επιτρέπουν να μεταβεί όχι μόνο στο εξωτερικό άλλα και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Εκτός από τα κέντρα υποδοχής, νοικιάζουν σπίτια, πολυτελή ξενοδοχεία, γίνονται μέλη της ευρύτερης περιοχής. Μιλάμε για εποικισμό που αλλοιώνει τον Ελληνικό και Ορθόδοξο χαρακτήρα της περιοχής. Εκτός της ευρύτερης περιοχή της πόλης και των κοντινών της οικισμών, η επεκτατική τους δράση προχωρά και στα χωριά της Λέσβου.
Ποιος χρηματοδοτεί αυτούς τους ανθρώπους να νοικιάζουν σπίτια και ξενοδοχεία; Γιατί δεν τους απομακρύνουν από το νησί; Τι θα γίνει αν η Τουρκία συνεχίσει να στέλνει μετανάστες, που εγκλωβίζονται στο νησί; Μήπως θέλουν να μετατρέψουν την Λέσβο σε Μουσουλμανικό Εμιράτο;

Ένας αγανακτισμένος κάτοικος της Μυτιλήνης

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

Ομολογιακή συνέντευξη από τον Πατέρα Σάββα Λαυριώτη (Βίντεο).

Κατάθεση ψυχής από τον Πατέρα Σάββα Λαυριώτη (Βίντεο).

    Μιλάει ελεύθερα για όλα τα θέματα και τις τελευταίες εξελίξεις τους στο ραδιόφωνο Κόσμος 93.8 και στον Λοΐζο Λοΐζο.
    Ζητά διακοπή μνημοσύνου του Πατρ. Βαρθολομαίου και των υπολοίπων Αρχιεπισκόπων και Πατριαρχών που συμμετείχαν στη Σύνοδο της Κρήτης αλλά και καταδίκη του Βαρθολομαίου από τους επισκόπους των Εκκλησιών που δεν συντάσσονται με την σύνοδο του Κολυμπαρίου.
   Ακόμη μιλάει για την κάρτα του πολίτη η οποία εντός του 2017 πιθανότατα θα επιβληθεί στους Έλληνες και αποτελεί προπομπό του σφραγίσματος.

ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ

postimageΑπαντήσεις και εξηγήσεις σε ερωτήματα, σχόλια σε αναγνώστες και θεατές των video που παρουσιάστηκαν σχετικά με την διακοπή μνημοσύνου από τον Αρχιμ. Παΐσιο Παπαδόπουλο ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Φιλώτα

Α. Σχετικά με το ότι δημιουργούμε σχίσμα

Γιατί ισχυρίζεσθε ότι εμείς κάνουμε σχίσμα εφ’ όσον θέλουμε να κρατήσουμε απαραχάρακτη την ορθή πίστη και ενεργούμε σύμφωνα με προηγούμενα παραδείγματα της εκκλησιαστικής ιστορίας και όχι εσείς που την νοθεύετε την εξ αποκαλύψεως πίστη αφού κηρύσσετε και ενεργείτε έχοντας εγκολπωθεί διαφορετικά από τους Αγίους Πατέρες είτε διότι δεν αντιδράτε στην αίρεση με την σιωπή και με το να μην παίρνετε θέση;

1. Για το πρώτο. Έχουμε πει ότι στην εποχή μας, όπου η τεχνολογία και η επιστήμη έχουν κάνει άλματα και στην πληροφορική, η ενημέρωση και πληροφορία τρέχουν με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή κοινωνικής δικτύωσης τόσο, που είναι πλέον εύκολο να αποδειχθεί τι πρεσβεύει κανείς από την μετάδοση ήχου και εικόνας, τα οποία είναι η καλύτερη κατάθεση μαρτυρίας των όσων γίνονται. Μια απλή και μόνο περιήγηση στο διαδίκτυο σε ιστολόγια που δίνουν μαρτυρία Ορθοδοξίας φτάνει για να αντιληφθεί ο καλοπροαίρετος αναγνώστης ότι οι οικουμενιστές έχουν ξεφύγει τελείως. Βρίθουν από περιπτώσεις και περιστατικά που καταδεικνύουν ότι οι άνθρωποι αυτοί όχι μόνο δεν κρατούν Ορθοδοξία αλλά έχουν αποθρασυνθεί κιόλας με το να νομίζουν πως η Εκκλησία του Χριστού είναι τσιφλίκι τους που μπορούν να κάνουν ότι θέλουν και να χρησιμοποιούν τους κανόνες για να υπερασπίσουν την ασέβειά τους και να απειλούν με καθαίρεση όσους θέλουν να υπερασπίζονται την ορθή πίστη. Ο άγιος Ιωάννης ο  Χρυσόστομος όμως επισημαίνει ότι κριτήριο και καθήκον ενότητος στην Εκκλησία δεν είναι μόνο η κοινωνία αλλά πρωτίστως η κοινή εξ αποκαλύψεως πίστη. «Ὅταν πάντες ὁμοίως πιστεύομεν τότε ἑνότης ἐστίν (ὑπάρχει)».Όπως γράφει ο π. Σάββας ο Λαυριώτης και συναγωνιστής «Πρῶτα προσβάλεται ἡ κοινὴ πίστη καὶ μετὰ ἡ κοινωνία. Τὴν παρέκκλιση ὅμως στὴν κοινὴ πίστη, ὅταν τὴν προκαλοῦν οἱ ἴδιοι οἱ Ἐπίσκοποι, τὴν ἀποενοχοποιοῦν καὶ ἐνοχοποιοῦν τοὺς συμμετέχοντες στὸ ἑπόμενο νόμιμο στάδιο, δηλ. αὐτὸ τῆς ἀντίδρασης καὶ διακοπῆς τῆς κοινωνίας. Ὁ Μ. Φώτιος σὲ μία ἐπιστολή του μᾶς πληροφορεῖ γιὰ μία Ἀποτείχιση ποὺ ἔλαβε χώρα στὴν Καισάρεια. Τὸ ἀξιοσημείωτο εἶναι, ὅτι θεωρεῖ ἀποστάτη τὸν Ἀρχιεπίσκοπο τῆς Καισαρείας Παῦλο καὶ ὄχι τοὺς ἀποτειχισμένους. Διότι ἔγινε προδότης τῶν δογμάτων τῆς Πίστεως καὶ οἱ πιστοὶ ἀποτειχίστηκαν ἀπὸ αὐτόν, τὸν ἀποστρέφονταν τελείως καὶ οὔτε «“χαίρετε” δὲν τοῦ ἔλεγαν».

Στη Γέννηση της Υπεραγίας Θεοτόκου



Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ

 Ἐλᾶτε ὅλα τὰ ἔθνη, κάθε ἀνθρώπινη γενιά, καὶ κάθε γλώσσα, καὶ κάθε ἡλικία, καὶ κάθε ἀξίωμα, νὰ γιορτάσουμε μὲ ἀγαλλίαση τὴ γέννηση τῆς παγκόσμιας χαρᾶς. Γιατὶ ἂν οἱ εἰδωλολάτρες, μὲ ψεύτικα δαιμονικὰ παραμύθια ποὺ ξεγελοῦν τὸ μυαλὸ καὶ σκοτεινιάζουν τὴν ἀλήθεια, κι᾿ ἂν ἀκόμα προσφέροντας ὅ,τι εἶχαν καὶ δὲν εἶχαν τιμοῦσαν γενέθλια βασιλιάδων, ποὺ τοὺς τυραννοῦσαν σ᾿ ὅλη τους τὴ ζωή, πόσο περισσότερο πρέπει ἐμεῖς νὰ τιμοῦμε τὴ γέννηση τῆς Θεοτόκου, ποὺ ἀνώρθωσε ὁλόκληρο τὸ ἀνθρώπινο γένος, ποὺ ἄλλαξε τὴ λύπη τῆς πρώτης μας μητέρας, τῆς Εὔας, σὲ χαρά; Ἐκείνη ἄκουσε τὴν ἀπόφαση τοῦ Θεοῦ: «Μὲ πόνους νὰ γεννᾷς τὰ παιδιά σου». Αὐτή: «Χαῖρε, Κεχαριτωμένη». Ἐκείνη: «Στὸν ἄνδρα σου ἡ ὑποταγή σου». Αὐτή: «Ὁ Κύριος εἶναι μαζί σου».

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΕΘ: Καλούμε και παρακαλούμε τον Ορθόδοξο Ελληνικό λαό να αναλάβουμε όλοι μαζί τις πνευματικές μας ευθύνες και να αντισταθούμε στην κυβερνητική φαλκίδευση των ανθρωπίνων - ατομικών δικαιωμάτων μας

Αθήνα, Σεπτεμβρίου 2016    Για το μάθημα των                                                                                                                                  Θρησκευτικών
Αριθμ. Πρωτ. 109 
Δελτίου τύπου
- Απαιτούμε ΙΣΟΝΟΜΙΑ
- Λέμε όχι στον γκεμπελικής εμπνεύσεως προσηλυτισμό των μαθητών
στην πολυθεΐα της πολυθρησκείας
- Καλούμε τον Ορθόδοξο Ελληνικό λαό να αντισταθεί
στην κυβερνητική φαλκίδευση των ανθρωπίνων - ατομικών δικαιωμάτων του

Η συνέντευξη του κ. Σταύρου Γιαγκάζογλου για το μάθημα των Θρησκευτικών που δημοσιεύτηκε στις 2 Σεπτεμβρίου 2016 στο ΑΠΕ – ΜΠΕ (αναδημοσίευση alfavita.gr και real.gr) είναι η κορυφαία, έως τώρα, επιχείρηση ασεβούς εμπαιγμού που διαπράττει προς την Εκκλησία, προς την ελληνική Δικαιοσύνη, προς τους Θεολόγους, προς τον Ορθόδοξο ελληνικό λαό,βαπτίζοντας και παρουσιάζοντας το πολυθρησκειακό Πρόγραμμα του ΙΕΠ ως ορθόδοξο.
Ο κ. Γιαγκάζογλου, με αυτήν τη συνέντευξη, έδειξε για μια ακόμη φορά, εκ μέρους και όλων των συνεργατών του και των συγγραφέων των Προγραμμάτων στο ΙΕΠ, ότι αυτός και  η ομάδα του ως εντολοδόχοι του κ. Φίλη, με όπλα την προπαγάνδα, τη διαστρέβλωση της αλήθειας, την παραπλάνηση και την εξαπάτηση, δεν διστάζουν να καταπατήσουν, στην πράξη, το Σύνταγμα, τους Νόμους, τις αποφάσεις των ανωτάτων δικαστηρίων, δείχνοντας, ταυτόχρονα, αφενός την εναντίωσή τους τόσο προς την ορθόδοξη παράδοση, τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας και τις ομόφωνες αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και αφετέρου την περιφρόνησή τους προς τους Θεολόγους συναδέλφους τους καθώς επίσης και προς τους Ορθόδοξους γονείς και μαθητές.
Οι ως άνω Θεολόγοι, με τη μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών από Ορθόδοξο σε πολυθρησκειακό ή θρησκειολογικό ή πανθρησκειακό, μέσω της εφαρμογής του νέου Προγράμματος, διαπράττουν, σε συνεργασία με τον κ. Φίλη, δύο αδικήματα(σύμφωνα με γνωμοδοτήσεις έγκριτων νομικών): α) Το αδίκημα του Προσηλυτισμού στην αθεΐα και μάλιστα σε βάρος ανήλικων παιδιών, που δεν είναι σε θέση να αμυνθούν πνευματικά και β) Το αδίκημα της ανισονομίας, αφού το πολυθρησκειακό ή όπως το ονομάζει ο κ. Φίλης Θρησκειολογικό αυτό Πρόγραμμα εφαρμόζεται ή μάλλονεπιβάλλεται, ρατσιστικά, μόνον στους ορθόδοξους μαθητές. Οι Εβραίοι, οι Μουσουλμάνοι, οι Ρωμαιοκαθολικοί και οι Προτεστάντες Έλληνες μαθητές απολαμβάνουν -και πολύ σωστά- από το Υπουργείο Παιδείας το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τη δική τους πίστη από διδάσκοντες και ύλη, που οι θρησκευτικές τους κοινότητες επιλέγουν και εγκρίνουν. Αντίθετα, με το πολυδιαφημισμένο από το νεομαρξιστικό κατεστημένο στην Ελλάδα, νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών, οι Ορθόδοξοι μαθητές, αντίθετα με το Σύνταγμα και τον εκπαιδευτικό Νόμο, δεν θα διδάσκονται πλέον, τη δική τους πίστη, αλλά αναγκάζονται να διδαχθούν ένα μείγμα από όλες τις θρησκείες.    

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

π. ΘΕΟΚΛΗΤΕ ΦΛΩΡΙΝΗΣ! ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!


Ἀπὸ e-mail ποὺ μᾶς ἐστάλη:

ΠΡΟΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
Γράφει ο Δημήτριος Β. Εμμανουήλ ως εκπρόσωπος του Συλλόγου "ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ".
ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ''ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ'', στο οποίο και επενδύσαμε  πολλες από τις οικονομίες μας για την ανέγερσή του και οχι μόνο!!!).
ΑΝ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΑΣ
.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHu0kQmd2XIrAXGuLAOeGef3Vdff1K3U3vP408qEJMKY7qExyrSiyUdzbkbK2El9Bc5eOOU12elg8TUTaDMk0jtSvB_TMi1N-49c_riPrFh97eNlOZvkllvU50J8pPvXwmo-jYZG6_t9UL/s1600/ravdos+ston+Patr+apo+Edessis.jpg

π. ΘΕΟΚΛΗΤΕ!
.
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ
ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ «ΜΙΑ»,
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ «ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ»!

ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ;;;;

Αυγουστίνος Καντιώτης για τον διαδοχό του Θεόκλητο: "Τώρα θα γίνη ένας δεσπότης που δεν θα αφήση τίποτε όρθιο"

Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ  ΕΖΗΛΩΣΕ ΔΟΞΑ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ!

Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ  ΕΖΗΛΩΣΕ ΔΟΞΑ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ









\

ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ, ΠΩΣ ΑΝΕΧΟΣΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ

ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΚΛΗΡΙΚΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΟΥΣΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΟΥ!!!

Γραμμένο ἀπὸ τὴν Ἀνδρονίκη Καπλάνογλου
Ο «αὐστηρός» ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ, δεν ἔστειλε κανέναν ἱερέα σε Συνοδικὸ δικαστήριο, τα 33 χρόνια τῆς ἐπισκοπικῆς του διακονίας. Ὁ «πρᾶος» και «γλυκύς» Θεόκλητος τιμωρεῖ και διώκει τους καλύτερους ἀρχιμανδρίτες τοῦ Γέροντος, για να εὐχαριστήση τὸν αἰρετικό πατριάρχη και να κερδίση, πιθανόν, κανέναν ἀσπασμό ἀπὸ αὐτοὺς, ποὺ μέχρι ἀηδείας δίνει στον Πάπα!

ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΟΥ «ΠΡΑΟΥ» ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ

Παρέπεμψε ἆρον-ἆρον τον ἀρχιμανδρίτη Παΐσιο Παπαδόπουλο κατευθείαν, (παράνομα), σὲ Συνοδικό δικαστήριο καὶ ὄχι σὲ ἐπισκοπικό, φοβούμενος τὸν πιστό λαό. Ὁ ἱερομόναχος Παΐσιος διαμαρτυρόμενος, για τὴν αἰρετικὴ σύνοδο τῆς Κρήτης ἀνακοίνωσε ὅτι θὰ παύση το μνημόσυνό του δεσπότη του, (ποὺ παίρνει θέση ὑπέρ του πατριάρχη), για να φτάση ἡ διαμαρτυρία του στη Σύνοδο.
Τήν Κυριακή στις 5.9.2016 ἀπὸ τὴν ὡραία πύλη τοῦ ναοῦ τῶν Ἁγίων Πάντων Δροσεροῦ ὁ δεσπότης Θεόκλητος ἀνακοινώνει την παραπομπή τοῦ πιστοῦ ἱερέα και χασκογελᾶ!!! Δέστέ τον στο βίντεο! Συγχρόνως συγκεντρώνη στοιχεῖα για το Συνοδικό Δικαστηριο. Τὴν προηγούμενη Κυριακη πῆγε ὁ ἀστυνομικός διευθυντη Πτολεμαΐδος να ἐκκλησιαστή και 3 πρόσωπα του πρωτοσυγκέλλου του Νικηφόρου. Στην συνέχεια πῆγε και ἡ κάμερα του δημοσιογράφο Μαυρίδη. Αὐτή την Κυριακή, στις 5.9.2016 ἔστειλαν ἕνα πρόσωπο ἀπό το Ἀμύνταιο, για να μαγνητοφωνήση.  Μαζεύουν ὅπως ἔλεγε ὁ Γέροντας τὸ 1975, λεξίδια για να τα κάνουν ξιδφίδια ἐνατίον τοῦ π. Παϊσίου. Δὲν ἔχουν οὔτε ἱερό οὔτε ὅσιο.

ΟΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΛΙΑΠΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ

Δεν χρειάζεται να είσαι ιδιαιτέρα έξυπνος να καταλάβεις ...

 Δεν χρειάζεται να είσαι ιδιαιτέρα έξυπνος να καταλάβεις γιατί υποστηρίχθηκε με μανία αυτό το φασιστικό μόρφωμα που κυβερνά την Ελλάδα από κάθε εχθρό της Ελλάδας, Σόρρος και Σία


 

Ποιοι και γιατί έχουν βάλει στο μάτι την περιουσία της Εκκλησίας, επιχειρώντας ταυτόχρονα την εθνολογική αλλοίωση του πληθυσμού – Τι κρύβεται πίσω από τις εμμονές του ΣΥΡΙΖΑ για αλλαγές στη Παιδεία και στην Θρησκεία

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι την ώρα που διεξάγονταν ο διαγωνισμός με τις τηλεοπτικές άδειες, ο  Τσίπρας βρήκε την ευκαιρία να συναντηθεί με τον Aρχιεπίσκοπο Αθηνών και να συζητήσουν μαζί για αρκετές ώρες. Tην ίδια ώρα έχει βουίξει ο τόπος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζεται να φέρει τα πάνω κάτω στην εκπαίδευση και να μετατρέψει το μάθημα των θρησκευτικών σε θρησκειολογία. Όχι, τίποτα από αυτά δεν είναι τυχαίο.
Στα δύο περίπου χρόνια που ο ΣΥΡΙΖΑ κατέχει μαζί με τους ΑΝ.ΕΛ. τη διακυβέρνηση, δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα για την έξοδο της χώρας από την επικυριαρχία των δανειστών. Αντιθέτως έχουν γίνει όλα όσα ικανοποιούν τις ιδεοληψίες των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα όλα έγιναν με την ανοχή των ΑΝ.ΕΛ. που αρνούνται να χάσουν τις υπουργικές τους καρέκλες. 

-Να περάσει το σύμφωνο συμβίωσης 

-Να προωθήσει το θέμα των τζαμιών στην Ελλάδα 

-Να γεμίσει την Ελλάδα με hotspots και μεταναστευτικές ροές 

-Να μην διώκονται όσοι βρίζουν τα Θεία 



Παράλληλα δίνει μάχες να καταργήσει την προσευχή και τα θρησκευτικά στα σχολεία. Και για όλα τα παραπάνω όχι μόνο δεν μιλάει κανένας, αλλά αντίθετα άπαντες σφυρίζουν αδιάφορα

Ο ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ

Ο ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ -ΠΟΛΥΜΕΡΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΡΟΠΩΣ- ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑΣ ΟΔΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥ ΤΑΣ ΕΥΘΕΙΑΣ. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ!

   
   
πολὺς Τελεβάντος, ἐνῶ δὲν ἔβγαλε ἄχνα γιὰ τὶς κακοδοξίες τοῦ
Φλωρίνης Θεόκλητου (φαίνεται τὸν πῆρε ὑπὸ τὴν προστασία του), τὰ ἔβαλε τώρα μὲ τὸν π. Παΐσιο Παπαδόπουλο! Ἀποφαινόμενος ὡς Πάπας, πρὶν ἀποφανθεῖ ὁ Ἐπίσκοπός του καὶ ἡ Σύνοδος, μᾶς λέγει ὅτι ὁ π. Παΐσιος εἶναι σχισματικός. Τελικὰ ὁ ἄνθρωπος, εἶναι ἀπὸ μόνος του μιὰ ὁλόκληρη Σύνοδος! Ξεπέρασε καὶ τὸν πνευματικό «του», π. Ἐπιφάνιο, ὁ ὁποῖος γράφοντας σὲ κάποιον τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου (τὸν π. Νικόδημο, στὶς 22 Ἰουλίου 1971) πρὶν τὶς προδοσίες τοῦ Μπάλαμαντ, πρὶν τὸ ξεπούλημα τὴς Ὀρθοδοξίας στὸ Πόρτο Ἀλέγκρε καὶ στὸ Πουσὰν και, ΚΥΡΙΩΣ, πρὶν τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο, μετὰ τὴν ὁποία, ὅσοι μνημονεύουν τὸν Βαρθολομαῖο καὶ τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ ἀποφάσισαν Συνοδικὰ αἱρετικὲς θέσεις (καὶ γιὰ τοῦτο δὲν ἀμφιβάλλουν οὔτε οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές, πλὴν Λακεδαιμονίων) ἔγραφε (ὁ π. Ἐπιφάνιος)  τὰ ἑξῆς:


   «Ἀλλ’ οἱ αἱρετικοὶ εἶνε δύο εἰδῶν: Ἐκεῖνοι, τοὺς ὁποίους ἡ ἐκκλησία ἐδίκασε καὶ κατεδίκασε καὶ ἀπέκοψε ἐκ τοῦ Σώματος αὐτῆς, καὶ ἐκεῖνοι, οἱ ὅποιοι οὔτε κατεδικάσθησαν ἀκόμη ὑπὸ τῆς ἐκκλησίας οὔτε ἐξῆλθον αὐτοβούλως ἐξ αὐτῆς, ἄλλα διατελοῦν ἀκόμη ἐντός της ἐκκλησίας. Μία τοιαύτη περίπτωσις εἶνε ἡ περίπτωσις τοῦ Πατριάρχου (Ἀθηναγόρας). Ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας ἔχει κηρύξει αἱρετικὰ φρονήματα. Οὔτε κατεδικάσθη ὅμως εἰσέτι ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας οὔτε ἀπεκήρυξεν αὐτὸς τὴν Ἐκκλησίαν καὶ ἐξῆλθεν ἐξ αὐτῆς. Παραμένει καὶ ἐνεργεῖ ἐντός της ἐκκλησίας». [σ.σ.: Παρότι διαφωνοῦμε μὲ ἐκεῖνες τὶς τοποθετήσεις τοῦ π. Ἐπιφανίου ποὺ δὲν στηρίζονται στοὺς Πατέρες, χρησιμοποιοῦμε τὶς θέσεις του, γιατὶ αὐτὲς μᾶς προβάλλει ὁ Τελεβάντος καὶ οἱ ἄλλοι "ἀντι-Οἰκουμενιστές", γιὰ νὰ στηρίξουν σ’ αὐτὲς τὶς ἀντι-Ὀρθόδοξες θέσεις του, περὶ ἀπαγορεύσεως στὴν παροῦσα στιγμὴ τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν. Προσέξτε, ὅμως, ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος δὲν διδάσκει αὐτὰ ποὺ διδάσκει ὁ Τελεβάντος].   Συνεχίζει ὁ π. Ἐπιφάνιος: « Ἂν δὲ ἡ συνείδησις τινος δὲν ἀνέχηται νὰ μνημονεύη τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ [σ.σ.: δηλ. τοῦ Πατρ. Ἀθηναγόρα, ποὺ εἶχε ἐκφράσει αἱρετικὲς θέσεις, ἀλλὰ δὲν εἶχε φτάσει στὸ κατάντημα τοῦ Βαρθολομαίου καὶ τοῦ Ζηζιούλα, δὲν τὶς εἶχε κατοχυρώσει τὶς αἱρέσεις Συνοδικά], ἔχει τὸ δικαίωμα, προβαίνων ἔτι περαιτέρω, νὰ παύση τὸ μνημόσυνον αὐτοῦ, συμφώνως τῷ ΙΕ’ Κανόνι τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Τοῦτο ὅμως εἶνε το ἔσχατον βῆμα, εἰς τὸ ὁποῖον δύναται νὰ προχώρηση, ἂν θέλη νὰ μὴ εὑρεθῆ εἰς σχίσματα καὶ εἰς ἀνταρσίας. Παύων δηλαδὴ τὸ μνημόσυνον, δὲν θὰ μνημονεύη ἑτέρου Ἐπισκόπου…, ἀλλὰ θὰ ἀναμένη μετ' ἠρέμου συνειδήσεως τὴν κρίσιν Συνόδου.   Ἕτερον πρόβλημα: Οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνον πῶς θὰ φέρωνται πρὸς τοὺς κοινωνοῦντας μετὰ τοῦ Πατριάρχου; Οἱ κοινωνοῦντες μετὰ τοῦ Πατριάρχου εἶνε δύο κατηγοριῶν: α') Οἱ ὁμόφρονες αὐτ (ὡς ὁ Ἀμερικῆς Ἰάκωβος, ὁ Χαλκηδόνος Μελίτων κ.λ.π.) καὶ β') οἱ μὴ συμφωνοῦντες αὐτῷ (ὡς πάντες σχεδὸν οἱ Ἀρχιερεῖς τῆς ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος). Ἔναντι τῶν πρώτων θὰ φέρωνται ὅπως καὶ ἔναντι τοῦ Πατριάρχου».
   Ἐδῶ βέβαια, εἶναι φανερὸ ὅτι τὰ γεγονότα μᾶς δείχνουν ὅτι σήμερα, οἱ περισσότεροι (οὐσιαστικὰ ὅλοι) ἀνήκουν στὴν (α) κατηγορία: εἶναι ὁμόφρονες τοῦ Πατριάρχη, ἀφοῦ ἔχουν συμβεῖ ὅλα ὅσα μνημονεύσαμε προηγουμένως, ἀλλὰ κυρίως διότι συνυπέγραψαν τὶς ἀποφάσεις τῆς Συνόδου, ἢ μνημονεύουν ὅσους τὶς συνυπέγραψαν! Οὐσιαστικά, βέβαια, ὅλοι ἀνήκουν στὴν (α) κατηγορία, διότι διὰ τῆς σιωπῆς ἀποδέχονται τὰ παραπάνω.
   Ἔτσι κι ἀλλιῶς, ὅμως, ὁ π. Παΐσιος διέκοψε τὸ Μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου του, ὁ ΟΠΟΙΟΣ κοινωνεῖ, μνημονεύει τὸν Πατριάρχη καὶ διδάσκει, καὶ ὑποχρεώνει (ἐπὶ ποινῇ καθαιρέσεως) τοὺς κληρικούς του νὰ μνημονεύουν τὸν (ἀκόμα καὶ κατὰ τὸν π. Ἐπιφάνιο)  ἀκοινώνητο  (ὡς αἱρετικό)  Πατριάρχη Βαρθολομαῖο!



Τὸ κακόψυχο ἄρθρο τοῦ Τελεβάντου:





Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ουαί τοις σχισματικοίς! Ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν ξεπλένει το κρίμα του σχίσματος σύμφωνα με τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο (σ.σ.: Ξεχνάει, ὅμως, δόλια ὁ Τελεβάντος νὰ μᾶς ἐξηγήσει, γιὰ ποιές περιπώσεις ἀναφέρει αὐτὰ τὰ λόγια ὁ Ἅγιος! Ξεχνάει, ἐπίσης -ὁ μεγάλος διαστροφέας τῶν Ἁγίων- νὰ μᾶς ἀναφέρει τὰ δεκάδες ἄλλα χωρία τοῦ Χρυσοστόμου καὶ τῶν ἄλλων Ἁγίων Πατέρων, ποὺ μᾶς λένε ὅτι σχίσμα δὲν κάνουν ὅσοι ἀπομακρύνονται ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ οἱ αἱρετικοί!!! Ξεχνάει νὰ μᾶς πεὶ ὅτι οἱ Ἅγιοι μᾶς διδάσκουν νὰ πεταγόμαστε ἐπάνω καὶ νὰ φεύγουμε ἀπὸ προσώπου αἱρετικοῦ, ὅπως φεύγουμε ὅταν βλέπουμε ὀχιά. Λέγει στὴ συνέχεια κι ἄλλα διαστρεβλωτικὰ τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων, ἀλλὰ μένουμε πρὸς τὸ παρόν σ' αὐτά).

Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχσλή ΑΠΘ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΤΩΝ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»



ΜΕΛΕΤΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΤΩΝ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ» [ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ (1/3) ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ], ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΣΗΓΑΓΕ «ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ» ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ (Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ – GNOSIS, Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ),
ΚΑΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ», ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ, ΩΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ

-          Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΣΗΧΘΗ «ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ» (ΔΗΛ. ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΩΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΠΟΥ; ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΚΑΘΟΤΙ ΠΕΡΙ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ -

Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχσλή ΑΠΘ
25-7-2016 (αρχική μορφή) / 2-9-2016 (διευρυμένη μορφή)

Ερωτάται: 1) αν στη λεγόμενη «Πανορθόδοξη Σύνοδο» εισήχθη «συνοδικώς» η Παναίρεση του Οικουμενισμού από τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που προσήλθαν στην Κρήτη, και 2) αν εκκλησιολογική συνέπεια της εν λόγω εισαγωγής συνιστά η διακοπή κοινωνίας με τις αρχές και τους κληρικούς αυτών των δέκα (10) Αυτοκέφαλων.
Απαντάται θετικώς και για τα δύο (2) ερωτήματα,
Κατ’ υποχρεωτικήν εφαρμογήν της Αγίας Γραφής για τη διακοπή κοινωνίας με τους αιρετικιούς (Ιωαν.1, 5. Β΄ Θεσ., 3, 6. Τιμ. 1, 3-5. Γαλ. 1, 8)
Κατ’ υποχρεωτικήν εφαρμογήν της Ιεράς Παραδόσεως για τη διακοπή κοινωνίας με τους αιρετικούς (ενδεικτικά: Αποστολικές Διαταγές (2, 19): «Ώσπερ δε τω καλώ ποιμένι το μη ακολουθούν πρόβατον λύκοις έκκειται εις διαφθοράν, ούτως τω πονηρώ ποιμένι το ακολουθούν πρόδηλον έχει τον θάνατον, ότι κατατρώξεται αυτό. Διό φευκτέον από των φθοροποιών ποιμένων». Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος (TLG, Ep. 10,ch. 2, s.. 1. l. 1): «Καθένας που λέει πράγματα διαφορετικά από τα παραδεδομένα, ακόμη και αν είναι αξιόπιστος, και αν είναι νηστευτής, και αν παρθενεύει, και αν κάνει θαύματα, και αν προφητεύει, να σου φαίνεται σαν λύκος που φοράει προβιά και αποσκοπεί να θανατώσει τα πρόβατα… Και να μοιράζει τα υπάρχοντά του στους φτωχούς και μετακινεί βουνά, και αν παραδίδει το σώμα του στο μαρτύριο, να σου φαίνεται σιχαμερός, αν φαυλίζει το νόμο ή τους προφήτες, τους οποίους ο Χριστός με  την παρουσία Του στη γη επαλήθευσε. Να σου φαίνεται σαν αντίχριστος…».
Κατ’ εφαρμογήν του 15ου Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου (880), ο οποίος ως νομικός κανόνας της Εκκλησίας, είναι υποχρεωτικής εφαρμογής, αφού δεν υπάρχουν γενικά νομικοί κανόνες δυνητικής εφαρμογής, δεδομένου ότι, αν υπήρχαν τέτοιοι, τότε οι νομικοί κανόνες θα επέτρεπαν την αυτοκατάργησή τους, και ο οποίος ρητά εφαρμόζεται πριν τη συνοδική καταδίκη της Παναίρεσης του Οικουμενισμού από Ορθόδοξη Σύνοδο.
Κατ’ εφαρμογήν της πατερικής διδασκαλίας του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτη, της εφαρμοζόμενης εν καιρώ (Παν)αιρέσεως, ο οποίος γράφει: «Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι μνημονεύαμε τότε που δεν είχε γίνει ακόμη Σύνοδος, ούτε είχε συνοδικώς εκφωνηθεί το αιρετικό δόγμα και ο αναθεματισμός των ορθοδόξως φρονούντων. Και, πριν υπάρξει αυτή η ξεκάθαρη ομολογία και αποδοχή της αιρέσεως από τους Επισκόπους, δεν ήταν ασφαλές να αποκοπούμε τελείως από τους παρανόμους, αλλά μόνον να αποφεύγουμε τη φανερή και δημόσια εκκλησιαστική επικοινωνία με αυτούς, να τους μνημονεύουμε δε κατ’ οικονομίαν μέχρι κάποιο χρονικό διάστημα. Από την ώρα όμως που έγινε φανερή και ξεκάθαρη η αιρετική διδασκαλία, και μάλιστα κατοχυρώθηκε συνοδικώς, πρέπει και συ και όλοι οι Ορθόδοξοι να αποφύγετε με παρρησία κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους κακοδόξους και να μην μνημονεύετε κάποιον από αυτούς οι οποίοι συμμετείχαν στην Σύνοδο, ή είναι ομόφρονες με τις αποφάσεις της… Επειδή ο ιερός Χρυσόστομος εχθρούς του Θεού δεν χαρακτήριζε μόνον τους αιρετικούς, αλλά και αυτούς οι οποίοι επικοινωνούν εκκλησιαστικά μαζί τους» (Επιστολή 39. Θεοφίλω ηγουμένω, Φατούρος, σελ. 113, στιχ. 51. PG 99, 1045D. ΕΠΕ, Φιλοκαλία, τομ. 18Β, σελ. 196).
Κατ’ υποχρεωτικήν εφαρμογήν του παραδοσιακού προτύπου των διακοπών κοινωνίας των Ορθοδόξων πιστών, είτε Επισκόπων, είτε κληρικών, είτε μοναχών, είτε λαϊκών, με τους εκάστοτε αιρετικούς, ειδικότερα και ενδεικτικά:
1 - Διακοπής κοινωνίας Μεγάλου Αθανασίου, Πατριάρχη Αλεξανδρείας, Μεγάλου Αντωνίου, μοναχού, και λοιπών Γερόντων, μοναχών και ιερομονάχων, της Αιγυπτιακής ερήμου με τους αιρετικούς Αρειανούς,

Ιδού τα δικαιώματα των αποφάσεων του Κολυμπαρίου: "Το Φανάρι αναγνωρίζει πλέον τις συμπροσευχές"

Σχόλιο του Ιστολογίου Κατάνυξις:  Δεν είναι φήμη, δεν είναι φαντασία, στην επίσημη σελίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, επισημοποιούνται με καμάρι οι συμπροσευχές! Διαβάστε την πλήρη ανακοίνωση:

14256413_1787842488098130_1636856456_n.png

*  *  *
Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΤΟΥ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΙΣ
Μεθ̉ ἱεροπρεπείας καί ἐκκλησιαστικῆς τάξεως ἑωρτάσθη ἐν τοῖς Πατριαρχείοις ἡ ἑορτή τῆς νέας Ἰνδικτιῶνος καί ἡ Σύναξις πρός τιμήν καί μνήμην τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου τῆς Παμμακαρίστου, ἧς ἡ ἱερά εἰκών τεθησαύρισται ἐν τῷ Π. Πατριαρχικῷ Ναῷ, ὡς καί ἡ ἡμέρα προσευχῶν ὑπέρ τῆς προστασίας τοῦ φυσικοῦ Περιβάλλοντος.
Ἡ Α. Θ. Παναγιότης ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαῖος, ἐχοροστάτησε τήν παραμονήν τῆς ἑορτῆς, Τετάρτην, 31ην λ.μ. Αὐγούστου, ἐν τῇ Ἱ. Μονῇ Ζωοδόχου Πηγῆς Βαλουκλῆ κατά τόν Μ. Ἑσπερινόν, εἰς τόν ὁποῖον ἐκκλησιάσθησαν πλεῖστοι ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, ὁ Ἐξοχ. Πρέσβυς κ. Εὐάγγελος Σέκερης, Γεν. Πρόξενος τῆς Ἑλλάδος ἐν τῇ Πόλει, ὅμιλος Θεολόγων ὑπό τήν ἡγεσίαν τοῦ Σεβ. ΡΚαθολικοῦ Ἀρχιεπισκόπου Bamberg Γερμανίας κ. Ludwig Schick During, πρός οὕς ὡμίλησεν ὁ Πατριάρχης γερμανιστί, καί πιστοί ἐντεῦθεν.

Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΨΗΦΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ ΣΥΝΟΔΟ ΑΙΡΕΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Ἀπὸ τὴν μελέτη τοῦ καθηγητῆ Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαίου τῆς Νομικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης


Κυριάκου Κυριαζόπουλου

ΜΕΛΗ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ (ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»),
ΕΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ – ΑΙΡΕΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Η Συνοδική Λειτουργία της Εκκλησίας, κατά τους Αποστόλους και τους Πατέρες, στηρίζεται στα δύο βασικά δόγματα της Εκκλησίας, το Τριαδολογικό και το Χριστολογικό. Όπως τα Τρία Πρόσωπα της Μίας ως προς την ουσία Της Τριάδος λειτουργούν συνοδικά, έτσι και η στρατευομένη Εκκλησία πρέπει να λειτουργεί συνοδικά (Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, Τριαδική Συνοδικότητα, η Εκκλησία ως Μυστήριο του Χριστού, Ορθόδοξη Φιλοσοφία της Αλήθειας – Δογματική της Ορθόδοξης Εκκλησίας, τομ. 4, σελ. 187-188, γαλλική έκδοση). Όπως στο Πρόσωπο του Δευτέρου Προσώπου της Αγίας Τριάδος, δηλ. του Κυρίου Ιησού Χριστού, λειτουργούν συνοδικά οι δύο φύσεις Του (Αγ. Μαξίμου του Ομολογητή, Επιστολή 5, Ελληνική Πατρολογία, τομ. 91, σελ. 484), έτσι και στο Σώμα του, και ειδικότερα στη στρατευομένη Εκκλησία Του, πρέπει να λειτουργούν συνοδικά ο θείος και ο ανθρώπινος παράγοντας, το Άγιο Πνεύμα και οι πιστοί, οι οποίοι στις διάφορες μορφές Εκκλησιαστικών Συνόδων [1) της Συνόδου της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας, 2) της Τοπικής ή Αγίας και Μεγάλης Συνόδου ή 3) της Οικουμενικής Συνόδου], εκπροσωπούνται από τους Επαρχιούχους Επισκόπους των κατά τόπους Εκκλησιών ή Επισκοπών τους, οι οποίοι έχουν την αποστολική εξουσία και διακονία να αποφασίζουν ψηφίζοντας όλοι τους, Μαζί με το Άγιο Πνεύμα –αλλά όχι με εμπαιγμό του Αγίου Πνεύματος (όπως έπρατταν οι ψευδο-σύνοδοι που αναφέρονται στην Εκκλησιαστική Ιστορία)– επί δογματικών και ποιμαντικών θεμάτων των αντίστοιχων εκκλησιαστικών περιφερειών, ενώ οι πιστοί (λοιποί κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί) έχουν, δυνάμει της ειδικής ή της γενικής ιερωσύνης τους, το δικαίωμα και το καθήκον να αποδέχονται ή να απορρίπτουν ιδίως τις συνοδικές αποφάσεις που αφορούν σε θέματα πίστεως (Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, ο.π., σελ. 192-196. Επίσης, Ι. Καρμίρης, Η διοργάνωσις της επιγείου Εκκλησίας και η σχέσις αυτής προς την επουράνιον, Εκκλησιολογία, σελ. 365-808).
Ως προς την ισότητα των Επαρχιούχων Επισκόπων στις Συνόδους, ο Καθηγητής Ιωάννης Καρμίρης παρατηρεί τα εξής:
1 - Κάθε τοπική Εκκλησία υπό τον τελούντα την Ευχαριστία Επίσκοπό της κατέχει το πλήρωμα της Εκκλησίας και πραγματοποιείται ως Σώμα Χριστού στη Θεία Ευχαριστία. Στην ενότητα και την ισότητα και την ταυτότητα της Χάρης, της Πίστεως και της Δομής των τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών (δηλ. των Επισκοπών) βρίσκεται η μια Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία. Έκφραση της ενότητάς της είναι η Πανορθόδοξη ή Οικουμενική Σύνοδος» (Εκκλησιολογία, σελ. 546). Σημειωτέον ότι, όπως διευκρίνισε ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, στη σύναξη της Ιεραρχίας του Θρόνου της Κωνσταντινούπολης τον περασμένο Αύγουστο, η μέλλουσα να συνέλθει Πανορθόδοξη Σύνοδος δεν είναι Οικουμενική, διότι δεν μετέχουν οι Παπικοί και οι Προτεστάντες, δηλαδή με βάση την αιρετική διεύρυνση του όρου «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» του Συμβόλου της Πίστεως της Α΄ και Β΄ Οικουμενικών Συνόδων, η οποία συγκρητιστική διεύρυνση περιλαμβάνει συγκρητιστικά στην Εκκλησία του Χριστού τους Παπικούς και τους Προτεστάντες.
2 – Των Οικουμενικών (και όλων γενικά) των Συνόδων μετείχαν με πλήρη δικαιώματα (δηλ. και με δικαίωμα αποφαστιστικής ψήφου) μόνον οι Επίσκοποι, ήτοι Πατριάρχες, Έξαρχοι, Μητροπολίτες, απλοί (Επαρχιούχοι, δηλ. Ποιμενάρχες) Επίσκοποι» (Εκκλησιολογία, σελ.673).
3 – Η αυθεντία όλων των Συνόδων υπόκειται υπό την ύψιστη αυθεντία της όλης Εκκλησίας, όχι μόνον εκ μέρους των Επισκόπων και λοιπών κληρικών, αλλά και εκ μέρους των πιστών (μοναχών και λαϊκών), το σύνολο των οποίων δεν πλανάται στην πίστη, επειδή έχουν «χρίσμα από του Αγίου και την αλήθειαν» γνωριζόντων (Α΄ Ιωαν. Β΄20, 27) και βιούντων και όντων όλων διδακτών Θεού (Ιωαν. ΣΤ΄, 45). Το κριτήριο της αποδοχής κάποιας Συνόδου από το Σώμα της Εκκλησίας, με την ανωτέρω έννοια, είναι η ακριβής από αυτήν διατύπωση της Ορθόδοξης Πίστης, σύμφωνα με τη διδασκαλία των Αγίων Πατέρων. Η εγκυρότητα κάποιας Συνόδου δεν είναι εκ των προτέρων δεδομένη, εξαρτώμενη από τη βούληση εκείνου που την συγκαλεί ή από τον αριθμό των συγκροτούντων αυτήν επισκόπων κλπ., αλλά εξαρτάται από την εκ των υστέρων αβίαστη αναγνώριση της εγκυρότητάς της από όλες τις κατά τόπους Εκκλησίες (δηλ. τις Επισκοπές), στις οποίες ενεργεί ο  ίδιος Χριστός δια του Αγίου Πνεύματος, όπως και από την αποδοχή των αποφάσεών της από ολόκληρο το εκκλησιαστικό πλήρωμα το αποτελούμενο από κληρικούς και λαϊκούς, ως προερχόμενων από του επιστατούντος Αγίου Πνεύματος του «μεγάλου διδασκάλου της Εκκλησίας» (Αγ. Κυρίλλου Ιεροσολύμων, Κατήχηση 16, 19, ΒΕΠ 39, 209), και εκφραζουσών την κοινή πίστη και συνείδηση, όπως και τη λειτουργική και μυστική εμπειρία και ζωή του εκκλησιαστικού πληρώματος, λαμβανομένου υπόψη ότι Η ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΑΛΑΘΗΤΟΥ ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ (Εκκλησιολογία, 675-677). 
Κατόπιν των ανωτέρω, είναι σαφές ότι η παραβίαση της εκκλησιολογικής ισότητας των Επαρχιούχων Αρχιερέων συνιστάΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ  ΑΙΡΕΣΗ.