Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Ο οικουμενισμός έχει πιάσει από το σβέρκο τους Ποιμένες!

Ο λαός του Θεού υποχρεούται να αγρυπνεί στα θέματα της Πίστεως


Ομιλία μακαριστού Γέροντος  π. Αθανασίου Μυτιληναίου   (1927 – 2006)


     Υπάρχει η παναίρεσις του οικουμενισμού η οποία έχει πιάσει από το σβέρκο Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους ανά τον κόσμον όλον. Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους ανά τον κόσμον όλον. Ξέρετε, κάποιος έρχεται από πίσω σου και σου πιάνει με το χέρι εδώ το σβέρκο. Ακινητοποιείσαι. Άμα πιάσεις τη γάτα από το σβέρκο και τη σηκώσεις, δεν μπορεί να σε δαγκώσει. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Ακινητοποιείται.
     Έτσι λοιπόν ο διάβολος, η αίρεσις αυτή, η παναίρεσις αυτή του οικουμενισμού, αυτή τη στιγμή έχει πιάσει πολύ πολύ πολύ υψηλά κεφάλια και αρχίζει να κατεβαίνει προς τα κάτω, προς τον λαό.
Αυτή τη στιγμή όμως έχει πιάσει υψηλά κεφάλια παγκοσμίως, το ξαναλέγω.

Αλβανός δημοσιογράφος: «Ο Κολοκοτρώνης ήταν Αλβανός και το όνομά του είναι Τεοντόρ Κολοκοτρόνι!»

Για όσους εφησυχάζουν και δεν αντιδρούν-αγανακτούν, θεωρώντας τα σχέδια της Ν. Τάξης που διαρρέουν, ως γραφικότητες!

Η αλβανική προπαγάνδα ξεπερνά κάθε όριο χυδαιότητας και παραπληροφόρησης. Ο Αλβανός δημοσιογράφος Αστρίτ Λουλούσι (Astrit Lulushi), σε άρθρο του στη φιλοκυβερνητική εφημερίδα TEMA, ισχυρίζεται ότι ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ήταν… Αλβανός!
Συγκεκριμένα αναφέρει: «Ο Κολοκοτρώνης (Τεοντόρ Κολοκοτρόνι), ο «Αλβανός» αυτός επονομαζόμενος Αρβανίτης,
μιλούσε αρβανίτικα, από τα οποία προέρχονται άμεσα τα σημερινά αλβανικά. Το πραγματικό επώνυμο του Κολοκοτρώνη ήταν το αρβανίτικο  Τσεργκίνι.»
Πριν από λίγο καιρό ο Έντι Ράμα είχε αναφέρει πως η Ακρόπολη διασώθηκε από έναν Αλβανό. Σήμερα η φιλοκυβερνητική η εφημερίδα του Έντι Ράμα «ΤΕΜΑ» ιδιαίτερα διάσημη για τα ανθελληνικά της δημοσιεύματα, σε άρθρο της επισημαίνει ότι ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ήταν Αλβανός.
Η εν λόγω εφημερίδα στους Βορειοηπειρώτες έχει γίνει γνωστή και από τα ανθελληνικά άρθρα εναντίον του Ελληνισμού της Χιμάρας, τα οποία φέρουν την υπογραφή του ανταποκριτή του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων (ΑΠΕ) Παναγιώτη Μπάρκα.

– Έστειλαν την ΕΛΑΣ να σταματήσουν τις καμπάνες επειδή ενοχλούσαν Τσίπρα-Κοτζιά-Ζάεφ!

Εικόνα από το αύριο...



Δεν σέβονται τίποτα στο ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε θρησκεία, ούτε την ιστορία της Μακεδονίας μας. Όλα αυτά βέβαια τα βλέπουν οι Μακεδόνες που αντιστέκονται στους εθνομηδενιστές, καθώς πλέον δεν μπορούν να σταθούν πουθενά οι εθνικοί ολετήρες.


Παντού ακούν αποδοκιμασίες, ενώ το… μαύρο στις εκλογές θα δώσει ένα μήνυμα στο Μ. Μαξίμου.
Η μαρτυρία του πατέρα Αναστάσιου
Από τις 12 Ιουνίου που υπεγράφη στους Ψαράδες των Πρεσπών η επαίσχυντη συμφωνία Ελλάδας – Σκοπίων έχουν περάσει πλέον των οκτώ μηνών. Αλλά όσα συνέβησαν εκείνη την ημέρα στο γραφικό ψαροχώρι όπως και στην ευρύτερη περιοχή όπου τα ΜΑΤ ξυλοκόπησαν ανηλέως Έλληνες πολίτες που συγκεντρώθηκαν στη Βίγλα και το Πισοδέρι για να διαμαρτυρηθούν έχουν μείνει βαθιά χαραγμένα στην μνήμη των κατοίκων.
Όλα ξεκίνησαν από την Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδέας Θεόκλητο. Έναν Ιεράρχη πράο στο πρόσωπο καμία σχέση με τον αψίκορο προκάτοχό του Αυγουστίνο Καντιώτη αλλά αποφασιστικό όσο δεν παίρνει. Ο Θεόκλητος αποφάσισε εκείνη την ημέρα να δώσει εντολή στον ιερέα των Πρεσπών Ειρηναίο να κτυπά συνεχώς τις καμπάνες της εκκλησίας πένθιμα για όσο θα διαρκούσε η τελετή υπογραφής της συμφωνίας μεταξύ Τσίπρα Ζάεφ στην περίφημη τέντα.

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Όλη η Ελλάδα την 25η Μαρτίου τραγουδάει το "Μακεδονία Ξακουστή" !!!

  “ΤΗΝ 25η Μαρτίου, ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΕΘΝΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ”

   Την 25η Μαρτίου, σε κάθε πόλη και χωριό που θα γίνει παρέλαση στρατού ή μαθητών, ο Λαός κατεβαίνει σύσσωμος και τραγουδά προκλητικά και ασταμάτητα στα μούτρα των “επισήμων” το, απαγορευμένο από αυτούς, “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ”. Όλοι, πέρα από κόμματα και χρώματα, έχουμε ΧΡΕΟΣ
στην προδομένη πρόσφατα από το καθεστώς ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μας,
αλλά και στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που φιμώθηκε και αιχμαλωτίστηκε
από κυβέρνηση και αντιπολίτευση, ώστε να μη μπορέσει ο λαός με ένα Δημοψήφισμα να εμποδίσει την ολοκλήρωση της προδοσίας.
Ο κάθε Έλληνας κι η κάθε Ελληνίδα έχουμε απλήρωτο ακόμη ΧΡΕΟΣ:
– στον Παύλο Μελά, στον Καπετάν Άγρα και στους άλλους θυσιασμένους καπεταναίους του Μακεδονικού αγώνα,
– στον ηρωικό Μητροπολίτη Γερμανό Καραβαγγέλη και σ’ όλους τους κληρικούς που αγωνίστηκαν με αυτοθυσία, κάνοντας το ράσο τιμημένο λάβαρο λευτεριάς και
– στα χιλιάδες ανώνυμα Ελληνόπουλα που θυσίασαν τα νειάτα
και τη ζωή τους για να μας δώσουν δώρο τη Μακεδονία μας.
Σ’ όλους αυτούς, οφείλουμε ένα ελάχιστο αντίδωρο.
Μια ένδειξη ότι το αίμα τους δεν χάθηκε με δύο δράμια μελάνης προδοτικών υπογραφών.
Τραγουδάμε προκλητικά στα μούτρα τού προδοτικού καθεστώτος το “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ”.
Με το τραγούδι αυτό, ο λαός θα δώσει, για λογαριασμό των ηρωικών Μακεδονομάχων μας, την πιο οδυνηρή μαχαιριά στα σωθικά του ύπουλου καθεστώτος.
Ας ανάψουμε με το τραγούδι μας αυτό, τη φωτιά στο καντήλι της μνήμης των ηρώων μας, μπροστά στα μούτρα των αρνητών της θυσίας τους.
Ας μην στερήσουμε από την παλληκαροσύνη αυτή την ελάχιστη τιμή για τη θυσία της.

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:

Άγιος Λουκάς ο Ανδριανουπολίτης ο εν Μυτιλήνη [23.3] από τον Κωνσταντίνο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο



Λουκάς Όσιος εκ δε του ξίφους πέλει,
Συνθιασώτης του χορού των Mαρτύρων
”.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΦΑΝΙΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΥΛΕΜΑ: Ο Άγιος Λουκάς, γεννήθηκε από τον Αθανάσιο και τη Δομνίτσα στην Αδριανούπολη της Θράκης. Σε ηλικία έξι χρονών έμεινε ορφανός από πατέρα και η μητέρα του τον παρέδωσε σ' έναν Ζαγοραίο πραγματευτή. Ο έμπορος αυτός πήρε μαζί του τον μικρό Λουκά αρχικά στη Ρωσία και ύστερα στην Κωνσταντινούπολη όπου είχε και κατάστημα.
13 ΕΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΕΞΟΜΩΤΗΣ: Μια μέρα ο Λουκάς έτυχε να μαλώσει μ’ ένα τουρκόπουλο και το έδειρε. Οι Τούρκοι που ήσαν παρόντες, βλέποντας το περιστατικό ώρμησαν σα θηρία ανήμερα και άρπαξαν τον Λουκά και ήσαν έτοιμοι να τον ξεσκίσουν από την οργή τους. Ο Λουκάς, παιδί ακόμη, φοβήθηκε και φώναξε: “Αφήστε με και τουρκεύω”. Αμέσως ηρέμησαν.

ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ -- ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ

Ἡ ἱστορική καί ἀγωνιστική «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Μοναχῶν» συνῆλθε στίς 28 Φεβρουαρίου, ἡμέρα Πέμπτη, στήν αἴθουσα τῆς «Ἑταιρείας Ὀρθοδόξων Σπουδῶν» στήν Θεσσαλονίκη. Μετά ἀπό εἰσηγητικές τοποθετήσεις τῶν πρωτοπρεσβυτέρων Θεοδώρου Ζήση, Νικολάου Μανώλη καί Φωτίου Βεζύνια, σχετικά μέ τό διαμορφούμενο νέο ἐκκλησιολογικό πλαίσιο, λόγῳ τῶν ἀποφάσεων τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης καί τῆς χορηγηθείσης ψευδοαυτοκεφαλίας στούς σχισματικούς τῆς Οὐκρανίας ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο, ἔλαβαν μέρος στήν συζήτηση καί πολλοί ἐκ τῶν παρισταμένων πατέρων, ἀλλά καί ἐκ τῶν λαϊκῶν ἀδελφῶν. Ἐπί τῇ βάσει τῆς συζητήσεως καί τῶν γενομένων προτάσεων ἀποφασίσθηκαν τά ἑξῆς:
1. Νά ἐνισχυθεῖ ἡ συνεργασία καί ἡ σύμπραξη τῶν ἀγωνιζομένων ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀποτειχισμένων καί μή ἀποτειχισμένων.
2. Νά πληθυνθοῦν οἱ ἀντιοικουμενιστικές ἐκδηλώσεις καί συναντήσεις.
3. Νά συμμετέχουν στήν «Σύναξη» καί λαϊκά μέλη.
4. Νά ὀργανωθεῖ στήν Θεσσαλονίκη τόν Ἰούνιο ἐπιστημονική ἡμερίδα μέ θέμα: «Τό Οὐκρανικό Αὐτοκέφαλο καί ἡ νέα Ἐκκλησιολογία τοῦ Φαναρίου». Τήν διοργάνωση θά ἀναλάβουν τά τρία Ὀρθόδοξα σωματεῖα τῆς Θεσσαλονίκης, πού ὀργάνωσαν τόν περασμένο Ἰούνιο τοῦ 2018 τήν ἡμερίδα «Ὀρθοδοξία καί Κολυμπάρι. Δύο χρόνια μετά», σέ συνεργασία μέ τήν «Σύναξη Κληρικῶν καί Μοναχῶν».
Θεσσαλονίκη, 19 Μαρτίου 2019
Γιά τήν «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Μοναχῶν»
Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶς
Καθηγούμενος Ἱ. Μ. Ἁγίας Παρασκευῆς Μηλοχωρίου Πτολεμαΐδος
Ἀρχιμ. Γρηγόριος Χατζηνικολάου

ΣΒΟΥΡΙΧΤΗ Σ φ α λ ι ά ρ α στο καθεστώς ΣΥΡΙΖΑ: Α θ ώ ο ς ο Λοχαγός Τοκατλίδης, είχε αρνηθεί να γίνει υπηρέτης των μεταναστών!



Α θ ώ ο ς   κρίθηκε από το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Στρατού ο Λοχαγός Μιλτιάδης Τοκατλίδης, ο οποίος είχε παραπεπεμφθεί με το ερώτημα της αποπομπής, γιατί  α ρ ν ή θ η κ ε    να εκτελέσει υπηρεσία στα 'Hot-spot'.
Πρόκειται για μια ηχηρή σφαλιάρη στη Κυβέρνηση και όλους όσοι από τα ΜΜΕ και ΜΚΟ, προσπάθησαν να αμαυρώσουν το προφίλ αυτού του γενναίου Αξιωματικού.

Πώς είδε ο Σαράντος Καργάκος τον ρόλο του κλήρου το 1821


Γράφει ο Κωνσταντίνος Χολέβας
Προ δύο μηνών εξεδήμησεν εις Κύριον ο σπουδαίος φιλόλογος και ιστορικός Σαράντος Καργάκος. Μανιάτης στην καταγωγή και στην ψυχή αγάπησε ειλικρινά τον μείζονα Ελληνισμό και έδωσε αγώνες για την Ορθοδοξία και τη γλώσσα. Έγραψε πολλά βιβλία και άρθρα και γύρισε όλη την Ελλάδα πραγματοποιώντας ομιλίες για τα θέματα που γνώριζε και αγαπούσε.

Ο ΤΡΑΓΟΣ ΤΩΝ ΑΙΓΩΝ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΔΑΝΙΗΛ 8,21, 7ος αί. π.Χ.) - "ΟΣ ΕΒΑΣΙΛΕΥΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ" (Α' ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ 6,2)

Στην Παλαιά Διαθήκη διακρίνουμε δυο αναφορές στο πρόσωπο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Η πρώτη είναι στο βιβλίο του προφήτου Δανιήλ κεφάλαιο 8 στίχος 21 (ὁ τράγος τῶν αἰγῶν βασιλεὺς Ἑλλήνων·) 
Η δεύτερη στο βιβλίο Α' Μακκαβαίων, Κεφάλαιο 1, στίχος 1. (Καὶ ἐγένετο μετὰ τὸ πατάξαι Ἀλέξανδρον τὸν Φιλίππου τὸν Μακεδόνα, ὃς ἐξῆλθεν ἐκ τῆς γῆς Χεττειείμ, καὶ ἐπάταξε τὸν Δαρεῖον βασιλέα Περσῶν καὶ Μήδων καὶ ἐβασίλευσεν ἀντ᾿ αὐτοῦ πρότερος ἐπὶ τὴν Ἑλλάδα.)   
και Κεφάλαιο 6, στίχος 2
(καὶ τὸ ἱερὸν τὸ ἐν αὐτῇ πλούσιον σφόδρα, καὶ ἐκεῖ καλύμματα χρυσᾶ καὶ θώρακες καὶ ὅπλα, ἃ κατέλιπεν ἐκεῖ Ἀλέξανδρος ὁ Φιλίππου βασιλεὺς ὁ Μακεδών, ὃς ἐβασίλευσε πρῶτος ἐν τοῖς Ἕλλησι
Ας εξετάσουμε τις δυο αναφορές 

Το δεύτερο όραμα του Δανιήλ- Η μονομαχία των κριαριών και του τράγου.

Δαν. 8,1            Ἐν ἔτει τρίτῳ τῆς βασιλείας Βαλτάσαρ τοῦ βασιλέως ὅρασις ὤφθη πρός με, ἐγὼ Δανιήλ, μετὰ τὴν ὀφθεῖσάν μοι τὴν ἀρχήν.
Δαν. 8,1                     Κατά το τρίτον έτος της βασιλείας του βασιλέως Βαλτάσαρ, παρουσιάσθη εις εμέ τον Δανιήλ ένα όραμα, έπειτα από το όραμα, το οποίον είχα ίδει προηγουμένως.
Δαν. 8,2            καὶ ἤμην ἐν Σούσοις τῇ βάρει, ἥ ἐστιν ἐν χώρᾳ Αἰλὰμ καὶ εἶδον ἐν ὁράματι καὶ ἤμην ἐπὶ τοῦ Οὐβὰλ

Πολύτιμες παρακαταθήκες του μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου σχετικά με τη μέγιστη αξία μελέτης της εθνικής μας ιστορίας



  […]  Ξέρετε πόσο σπουδαίο πράγμα είναι να μελετά κανείς είτε την προσωπική του ιστορία, είτε την Ιστορία του λαού του; Πολύ μεγάλο πράγμα· έχει πολύ μεγάλη αξία, αγαπητοί μου· αν δεν είχε αξία η μελέτη της Ιστορίας, δε θα έρχονταν εχθροί να τη διαστρέφουν και να τη διαστρεβλώνουν… Και η Ιστορία στην εποχή μας διαστρεβλώνεται όσο ποτέ άλλοτε. Ακούω κάτι πράγματα…, μα κάτι πράγματα που διδάσκονται οι μαθητές και οι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο, ή ,αν δεν διδάσκονται μέσα στο Πανεπιστήμιο, που κυκλοφορούν σε βιβλία, και διαστρέφεται η Ιστορία σε βαθμό εξοργιστικό…
     Ας αναφέρω ένα απλό παράδειγμα. Οι Τούρκοι διαδίδουν στην Αμερική, με έντυπα και λοιπά, δίνοντας πολλά λεφτά, ότι ο Όμηρος ήταν Τούρκος!... Ή ότι ο Θαλής ο Μιλήσιος και άλλοι Έλληνες της Μικράς Ασίας ήταν Τούρκοι!... Κι επειδή οι νεότεροι άνθρωποι δεν διαβάζουν Ιστορία- ο πολύς κόσμος δε διαβάζει Ιστορία- πού να ξέρει τώρα ο Αμερικάνος για τον Θαλή τον Μιλήσιο αν ήταν Έλληνας ή …Τούρκος; Κι έτσι παρουσιάζουν τους Έλληνες, τους Ίωνες φιλοσόφους, τους παρουσιάζουν, παρακαλώ, οι Τούρκοι ως Τούρκους!
[Ο Τουργκούτ Οζάλ, πρώην πρόεδρος της Τουρκίας, στο περίφημο ιστορικό του έργο, που γράφτηκε το 1986, είχε ισχυριστεί τα εξής: «Ο Όμηρος, ο συμπατριώτης μας, άρχισε από την Ανατολία, στον 9ο αιώνα π.Χ. Εκείνο που αργότερα θα ονομάσουν εσφαλμένα ελληνικό θαύμα»!]. Και να αναλογιστούμε ότι στο προσκήνιο της Ιστορίας οι Τούρκοι έχουν έρθει τώρα τελευταία, τους τελευταίους αιώνες.

Παναγιώτη Τσαγκάρης: Ο Σταυρός είναι αγάπη και ομολογία πίστης!

Ο Σταυρός είναι αγάπη και ομολογία πίστης!
Δημοσιεύθηκε ένα άρθρο στο διαδίκτυο με τίτλο «Σταυροί και στύλοι» των Θ. Παραδέλλη, Ε. Πλεξουσάκη και Μ. Σταματογιαννοπούλου, στο οποίο γράφονται πολλά εναντίον εκείνων που τοποθέτησαν τον Σταυρό του Χριστού στη θέση Απελή στη Μυτιλήνη. Κάποια λίγα σύντομα σχόλια θεωρούμε καθήκον μας να κάνουμε επί των θέσεων του άρθρου αυτού, ως προς την αλήθεια των πραγμάτων.
Κατ΄ αρχάς να δώσουμε μια απάντησή στο ερώτημα που θέτουν οι συγγραφείς του άρθρου «Σταυροί και στύλοι», για το «πόσο μακριά είναι αλήθεια οι αντιλήψεις του Αυστραλού δολοφόνου από τους υπερασπιστές της τοποθέτησης ενός σταυρού “ξόανου”;». Αναγκαστικά η απάντησή μας αυτή θα είναι πιθανολογική, καθώς εμείς οι ταπεινοί και χθαμαλοί(χαμηλού επιπέδου) νόες δεν διαθέτουμε τον τήβεννο-μανδύα της πανεπιστημιακής κάλυψης για να καμουφλάρουμε την κάθε αερολογία μας. 

Έθνος εν αιχμαλωσία

Σχετική εικόναΈθνος εν αιχμαλωσία

Η νομιμοποίηση ιταμώς και κυνικώς της αλητείας, της ασυδοσίας και των μολότοφ
Από τον Χαράλαμπο Β. Κατσιβαρδά, Δικηγόρο
Η τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα -αφενός η λυσσαλέα επίθεση κατά της Εκκλησίας, και δη του σημείου του Σταυρού, δίκην απροσδιόριστου προοδευτισμού, και αφετέρου η ποινικοποίηση του πατριωτικού φρονήματος σε συνδυασμό με την τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα και με αποκλειστικό γνώμονα την εξυπηρέτηση μικροπολιτικών συμφερόντων- φρονώ ότι πρέπει άπαντες να μας προβληματίσει ιδιαζόντως. Ειδικότερα, η εγκαθίδρυση δύο μέτρων και δύο σταθμών εν Ελλάδι, δηλαδή η ανοχή στο Ισλάμ και η λοιδορία και η συντονισμένη ιστορική παραχάραξη της ορθοδόξου παραδόσεως, καταδεικνύει την ύπαρξη ενός εγκατεστημένου «Δούρειου Ίππου» στους κόλπους της εθνικής ανεξαρτησίας του κράτους μας.

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Οι κοινές ελληνικές ρίζες της Ελλάδας και της Μακεδονίας Συγκλονιστικό άρθρο με αποδείξεις για τους... άπιστους!

ΜΕΡΟΣ Α'

Σωτήρης Μπεκάκος
Μεταδιδακτορικός Ερευνητής Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Α’ ΜΕΡΟΣ – Ι 
Ο Ηρόδοτος, πατέρας της Ιστορίας και Δωριέας στην καταγωγή, μας πληροφορεί ότι οι Δωριείς και ανάμεσά τους πρώτοι και καλύτεροι οι Σπαρτιάτες, ήταν μέρος των Μακεδόνων και ότι Δωριείς και Μακεδόνες ήταν μαχητές από την Πελοπόννησο που μαζί με τους Αθηναίους αγωνίστηκαν στην Ναυμαχία της Σαλαμίνας και την Μάχη των Πλαταιών. Γι’ αυτό και οι Δωριείς, πάντα κατά τον Ηρόδοτο, ήταν νομάδες που έμεναν στην Πίνδο και συγκαταλέγονταν στους Μακεδόνες.
Ο Ηρόδοτος αναφέρει σχετικά με τους Δωριείς:
Τ δ δωρικόν [θνος] πολυπλάνητον κάρτα ν κα ν Πίνδ μακεδνόν καλούμενον.
Ἐπὶ μεν γαρ Δευκαλίωνος βασιλέος οἴκεε γῆν τὴν Φθιώτιν, ἐπὶ δὲ Δώρου τοῦ Ἕλληνος (οἴκεε) τὴν ὑπὸ τὴν Ὄσσαν τε καὶ τὸν Ὄλυμπον χώρην, καλεομένην δ’Ισταιώτιν˙ ἐκ δὲ τῆς Ἰσταιῶτιδος ὡς ἐξανέστη ὑπὸ Καδμείων, οἴκεε ἐν Πίνδω, Μακεδνόν καλεόμενον’’.
 (Ηρόδ., Α΄ 56).
‘’Οι δε (Δωριείς) είχαν περιπλανηθεί επί πολύ. Διότι όταν βασίλευε ο Δευκαλίων κατοικούσαν τη Φθιώτιδα, και επί του Δώρου του υιού του Έλληνος (κατοικούσαν) την περιοχή στους πρόποδες της Όσσας και του Ολύμπου, η οποία ονομάζεται Ιστιαιώτις. Από την Ιστιαιώτιδα δε όταν εκδιώχθηκαν υπό των Καδμείων, κατοίκησαν την Πίνδο με το όνομα Μακεδνόν’’.
 Σύμφωνα με την παράδοση του Ηροδότου (8ο βιβλίο, 137), η δυναστεία των Τημενιδών προερχόταν από το Άργος της Πελοποννήσου και εγκαταστάθηκε στην Μακεδονία.

  Οι Τημενίδες αφού ξεκίνησαν από το όρος Βέρμιο, στην συνέχεια υπέταξαν τα υπόλοιπα φύλα που κατοικούσαν στην Μακεδονία. Η αργειακή καταγωγή των Τημενιδών αναφέρεται και από τον Θουκυδίδη (Βιβλίο Β’, 99).

Πατήρ Σεραφείμ Ζαφείρης - Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (21-01-2018)


Σημαντική ομιλία του π Σεραφείμ  διαδώστε την

Επίθεση Αρχιεπισκόπου στην Ιεραρχία


Πρωτοφανές!

Επίθεση Αρχιεπισκόπου στην Ιεραρχία: Περιόρισε μέχρι πνιγμού την ελεύθερη συζήτηση

   “Το σώμα της Ιεραρχίας μας περιόρισε ασφυκτικά μέχρι πνιγμού το δικαίωμα της ελεύθερης συζήτησης” ανέφερε σε μια πρωτοφανή επιθετικη τοποθέτηση στην σημερινή εισήγησή του κατά την έκτακτη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.
“Προσωπικά όμως πιστεύω, ότι ο καρπός αυτών των συνεδριάσεων δεν είναι ανάλογος με τους κόπους της Επιτροπής. Είναι πολύ λίγος και πτωχός. Την ευθύνη όμως, αν κρίνουμε δίκαια, δεν φέρει η Επιτροπή αλλά το σώμα της Ιεραρχίας μας, που περιόρισε ασφυκτικά μέχρι πνιγμού το δικαίωμα της ελεύθερης συζήτησης και των άλλων πτυχών του θέματος, όπως εκείνο των οργανικών θέσεων των κληρικών μας και της εκκλησιαστικής περιουσίας μετά το έτος 1952” ανέφερε συγκεκριμένα.

Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Ἡ λέξη ἀνάθεμα καί ἡ σημασία της.

Αποτέλεσμα εικόνας για μαξιμοβιτς ιωαννης

ὑπό τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου
 (Μαξίμοβιτς),   Ἀρχιεπισκόπου τοῦ Σάν Φρανσίσκο


Ἡ ἑλληνική λέξη ἀνάθεμα, ἀποτελεῖται ἀπό δύο λέξεις: τήν ἀνά, πού εἶναι μία πρόθεση ἡ ὁποία δεικνύει κίνηση πρός τά ἄνω, καί τό θέμα, πού σημαίνει ἕνα ξεχωριστό τμῆμα ἀπό κάτι. Στή στρατιωτική ὁρολογία θέμα σήμαινε ἕνα ἀπόσπασμα· στήν πολιτική διακυβέρνηση, θέμα σήμαινε μία ἐπαρχία. Τώρα χρησιμοποιοῦμε τή λέξη «theme», πού προέρχεται ἀπό τό θέμα, γιά νά σημάνουμε μία συγκεκριμένη ἐνασχόληση [topic] μιᾶς γραπτῆς καί διανοητικῆς ἐργασίας.

Κυριολεκτικῶς τό ἀνάθεμα σημαίνει τήν ἀνύψωση κάποιου ξεχωριστοῦ πράγματος. Στήν Παλαιά Διαθήκη αὐτή ἡ ἔκφραση ἐχρησιμοποιεῖτο ἐξ ἴσου σέ ἀναφορά πρός αὐτό πού ἦταν ἀποξενωμένο ἐξαιτίας ἁμαρτωλότητος, ἀλλά παρομοίως καί πρός αὐτό πού ἦταν ἀφιερωμένο στό Θεό. Στήν Καινή Διαθήκη, στά κείμενα τοῦ Ἀποστόλου Παύλου χρησιμοποιεῖται ἅπαξ σέ συνδυασμό μέ το μαράν ἀθᾶ, πού σημαίνει τήν ἔλευση τοῦ Κυρίου. Ὁ συνδυασμός αὐτῶν τῶν λέξεων σημαίνει χωρισμό μέχρι τήν ἔλευση τοῦ Κυρίου· μέ ἄλλες λέξεις - τό νά παραδοθεῖ κάποιος [ὡς ὑπόλογος] σέ Αὐτόν (Α΄ Κορ. 16, 22).

Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, Κυβερνητική ἐπίθεση στή θρησκευτική εἰρήνη καί ἄφρων προτροπή στούς φονταμενταλιστές σέ θρησκευτική αὐτοδικία


Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΑΚΤΙΝΕΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 18ῃ Μαρτίου 2019
Ἡ Κυβέρνηση δέν διδάσκεται ἀπό τίς ὁμολογηθεῖσες αὐταπάτες καί τίς ἰδεοληψίες πού τήν κατατρύχουν. Τέθηκε σέ διαβούλευση ἀπό τό Ὑπουργεῖο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας καί Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων τό Nομοσχέδιο γιά τήν ἀναθεώρηση τοῦ νέου Ποινικοῦ Κώδικα, τόν ὁποῖον εἰσηγεῖται ἡ Νομοπαρασκευαστική Ἐπιτροπή τήν ὁποία συνέστησε ὁ τέως Ὑπουργός Δικαιοσύνης κ. Νικ. Παρασκευόπουλος.

Μεταξύ τῶν πολλῶν τραγικῶν ἀλλαγῶν τοῦ νομικοῦ μας ποινικοῦ πολιτισμοῦ πού ἤδη ἔχουν κατακριθεῖ ἐντόνως, τό Νομοσχέδιο καταργεῖ ἀπό τό δεύτερο βιβλίο καί τό 7ο κεφάλαιο τοῦ Ποινικοῦ Κώδικος πού ἐπιγράφεται «Ἐπιβουλή τῆς θρησκευτικῆς εἰρήνης» τά ἄρθρα 198, 199 καί 201 πού ἀφοροῦν στήν κακόβουλη βλασφημία, στήν καθύβριση θρησκευμάτων καί στήν περιΰβριση νεκρῶν διατηρώντας τήν διάταξη τοῦ ἄρθρου 200 γιά τήν διατάραξη θρησκευτικῶν συναθροίσεων.

Πιό πολλοί οι πειρασμοί!

Tο τέλος του διαβόλου και η σαρακοστή

Tο τέλος του διαβόλου και η σαρακοστή
Ο δε διάβολος, ὅσον περνᾷ ὁ καιρός κάι φθάνει τό τέλος του, τόσον πολεμεῖ καί βιάζεται μέ ἄκραν μανίαν ὅλους νά μᾶς κολάσῃ.Τώρα πρό παντός τήν Μεγάλη Σαρακοστήν πού μᾶς ἔρχεται, πολλούς πειρασμούς κάι πολλάς ταραχάς κινοῦν κατ’ ἐπάνω μας οἱ παμμόχθηροι δαίμονες.Ἐπειδή καί ἡμεῖς κατ’ αὐτόν τόν καιρόν τούς θλίβομεν περισσῶς μέ νηστείαν καί προσευχή, γίνονται καί αὐτοί καθ’ ἠμῶν ἀγριώτεροι. Φρόντισε λοιπόν νά κερδίσῃς στεφάνους εἰς τό στάδιον αὐτό τῆς ἀθλήσεως. Πρέπει νά γίνῃς γενναιότερος. Νά παραταχθῇς στῆθος πρός στῆθος πρός αὐτούς τούς ἀσάρκους. Μήν τούς φοβῆσαι….”∽ Γέρων Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής † Έκφρασις Μοναχικής εμπειρίας ΙΣΤ΄

Όταν προσκυνάς και καρδινάλιος γίνεσαι Βεβήλωσε και την Μ. Σαρακοστή ο μητροπ. Καβάλας Στέφανος!

Ο Καβάλας Στέφανος στον Καθολικό Ναό του Αγίου Παύλου

katholikos 2

Κάτι πολύ ευχάριστο συνέβη στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία που τελέστηκε το απόγευμα του Σαββάτου 16 Μαρτίου 2019 στον Καθολικό Ναό Αγίου Παύλου της Καβάλας προεξάρχοντος του Καθολικού Αρχιεπισκόπου Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Τοποτηρητή του Αποστολικού Βικαριάτου Θεσσαλονίκης, Σεβ. Ιωάννη Σπιτέρη.
Κατα το τέλος της Θεία Λειτουργίας για τη Σύναξη της Τεσσαρακοστής, τον ναό και τους πιστούς επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανος μαζί με τον οδηγό του (έπειτα απο πρόσκληση της Καθολικής Εκκλησίας).

Ο άγιος Νεομάρτυς Μύρων ο Κρής

Ἀπὸ τὸ Ἁγιολόγιο τοῦ μηνὸς: Νεομάρτυς Μύρων ὁ Κρής, 21 ÎœÎ±ÏÏ„Î¯Î¿Ï…Ο Άγιος Νεομάρτυς Μύρων ο Κρής [20 Μαρτίου 1793]

από τον Κωνσταντίνο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο, συγγραφέα
ΚΑΤΑΓΩΓΗ: Ο Άγιος καταγόταν από το Μεγάλο Κάστρο της Κρήτης [έτσι ονομαζόταν τότε το Ηράκλειο] και είχε ευσεβείς και ευγενείς γονείς. Γνωρίζουμε ότι ο πατέρας του ονομαζόταν Δημήτριος και ήταν πολύ δίκαιος άνθρωπος. Από μικρό παιδί ο Μύρων είχε συμπεριφορά και χαρακτήρα ώριμου άνδρα. Αν και ήταν μικρός στην ηλικία είχε φρόνηση γεροντική, τέτοια δηλαδή που θα ταίριαζε σε κάποιον έμπειρο απ΄τη ζωή γέροντα. Αγαπούσε από φυσικού του την παρθενία και την σωφροσύνη. Ήταν δε όμορφος εξωτερικά όπως ήταν και εσωτερικά. Καθημερινό του μέλημα ήταν η βιοπάλη στο κατάστημά του. Είχε μάθει την τέχνη του ράφτη την οποία εργαζόταν με πολλή σεμνότητα και συνέπεια στο εργαστήριό του.
Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ: Οι γείτονές του Τούρκοι επιδίωκαν συχνά την συναναστροφή τους με τον μάρτυρα αλλά εκείνος καθόταν στο εργαστήριό του σοβαρός και ήσυχος χωρίς να αποδέχεται την παρέα τους ή να συμμετέχει στις συζητήσεις τους. Επειδή λοιπόν τον φθονούσαν και δεν υπέφεραν την τόση του σεμνότητα, ήθελαν να τον εξισλαμίσουν. Και τι καταχθόνιο μηχανεύτηκαν! Βρήκαν ένα τουρκόπουλο και το έπεισαν να πει πως το ... βίασε ο Μύρων. Σύμφωνα με άλλο συναξάρι του αγίου η συκοφαντία αφορούσε σε μια ανήλικη Τουρκοπούλα που δήθεν αποπλάνησε ο Μύρων. Με τη συκοφαντία αυτή τον άρπαξαν με μεγάλη μανία και τον πήγαν στον δικαστή.

Mαστίγωσαν δημοσίως Χριστιανούς – Σύντομα και στην Ελλάδα;


Δύο Ινδονήσιοι χριστιανοί ραβδίστηκαν δημοσίως στην επαρχία Άτσεχ την Τρίτη, επειδή έπαιξαν ένα παιδικό παιχνίδι που θεωρείται ότι παραβιάζει τον ισλαμικό νόμο.
Εκατοντάδες άτομα παρακολούθησαν τη διαδικασία, γελοιοποιώντας και βγάζοντας φωτογραφίες το ζευγάρι, το οποίο δέχθηκε χτυπήματα με ένα ραβδί από ινδική κάλαμο.

Συνολικά, σε πέντε άτομα επιβλήθηκαν τέτοιου είδους ποινές χθες, μεταξύ των οποίων ήταν και ένα ακόμη ζευγάρι που μαστιγώθηκε

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ-ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΘΛΙΒΕΡΑ ΞΥΝΩΡΙΣ. ΗΓΕΤΙΣΚΟΙ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣΜΙΚΟΥΣ.


Πώς να τους χαρακτηρίσει κανείς;Μικροί άνθρωποι σε μεγάλες θέσεις. Σπιθαμιαίοι και ολίγιστοι ηγετίσκοι σε καιρούς κοσμογονικούς και σεισμικούς
Του Ιατρού Λυκούργου Νάνη
Χαμόγελα και αβρότητες ανάμεσα στον αρχιεπίσκοπο και τον ανώτατο πολιτειακό άρχοντα αλλά και αξιοσημείωτες σκέψεις και στοχασμούς με καταφυγή μάλιστα σε αγιογραφικά κείμενααπό τη μεριά του Προέδρου της Δημοκρατίας , στα πλαίσια του εορτασμού της Κυριακής της ΟρθοδοξίαςΜάλιστα ο κ.Παυλόπουλος βράβευσε τον αρχιεπίσκοπο. Σε παρόμοια ενέργεια είχε προβεί προ καιρού τόσο η ΔΙΣ όσο και μεμονωμένοι μητροπολίτες... Θεώρησαν άξιο βράβευσης τον κ.Παυλόπουλο! Ω της απονοίας των! Προφανώς εμπνεύσθηκαν τη στάση τους εν προκειμένω από αυτήν των αγίων Ιωάννου του Προδρόμου, Αμβροσίου Μεδιολάνων και Ιωάννου του Χρυσοστόμου απέναντι στην πολιτική εξουσία (και λίγη ειρωνεία χρειάζεται. Δεν είναι κατ ανάγκην κακό κάτι τέτοιο)...Πού καταντήσαμε αλήθεια!

Τα πλέον ακατάλληλα πρόσωπα στελεχώνουν τις  πλέον υπεύθυνες θέσεις, έχοντας  καταντήσει μαριονέτες του άθεου και εκκλησιομάχου Τσίπρα και των νεοταξιτώνΑμφότεροι είναι ένοχοι εσχάτης προδοσίας της υψηλής αποστολής τους.

Ο πρώτος, αφωνότερος ιχθύος και απραγότερος βατράχου απέναντι στη νομοθετική επιδρομή των αντίχριστων κυβερνώντων. Ο δεύτερος δεν είχε το σθένος να αναπέμψη στη Βουλή ούτε ένα από τα νομοσχέδια της ανωμαλίας και της διαστροφής και έθεσε την υπογραφή του φαρδιάλατιά κάτω από αυτά. Προβαίνει, όμως, κατά τα άλλα  σε θεολογικους και εκκλησιαστικούς στοχασμούς με αφορμή την Κυριακή της Ορθοδοξίας..."Ουχ οις λέγομεν αλλ οις πράττομεν προσέχουσιν πάντες", κατά τον ιερό Χρυσόστομο, κύριε  πρόεδρε της Δημοκρατίας!

Πώς να τους χαρακτηρίσει κανείς;Μικροί άνθρωποι σε μεγάλες θέσεις. Σπιθαμιαίοι και ολίγιστοι ηγετίσκοι σε καιρούς κοσμογονικούς και σεισμικούς.

Στα σχολειά μας διδάσκεται η διαστροφή και η ανωμαλία με τις "έμφυλες", γράφε έκφυλες, ταυτότητες και τις "θεματικές", γράφε εμετικές, εβδομάδες. Τα Θρησκευτικά κατάντησαν ένα αγνώριστο πολυθρησκειακό έκτρωμα. Ο νεο-νικολαιτισμός με τις ποικίλες εκδοχές και μορφές του έχει εισχωρήσει σε βαθμό επικίνδυνο εντός του εκκλησιαστικού σώματος. Ο οικουμενισμός και η εκκοσμίκευση λυμαίνονται την εκκλησιαστική ζωή. Ο ελληνικός λαός είναι αξιολύπητος και αξιοθρήνητος ένεκα της τρομακτικής ελλείψεως κατηχήσεως πάνω σε θέματα ορθοδόξου δόγματος, ήθους και λατρείας. Η πατρίδα προδόθηκε αναίσχυντα και εξακολουθεί να προδίδεται από ανάξιους πολιτικούς εξουσιαστές.

“Λαοθάλασσα” στον αγιασμό του Σταυρού στη θέση Απελή Μυτιλήνης (Φώτο)

Ξεπέρασε κάθε προηγούμενο η προσέλευση του κόσμου στον αγιασμό του Σταυρού στην Θέση Απελή Μυτιλήνης.
Πλήθος κόσμου, ηλικιωμένοι, νεαροί, παιδιά, γυναίκες, ιερείς κρατώντας ελληνικές σημαίες αψήφησαν τις απειλές και τα βαρύγδουπα άρθρα των τελευταίων ημερών και βρέθηκαν στην ακτή Απελή Μυτιλήνης για τον αγιασμό του γιγαντιαίου σταυρού.
Δυο ιερείς τέλεσαν τον αγιασμό, ενώ συγκινητική ήταν η στιγμή όταν οι ιερείς μαζί με τον κόσμο έψαλλαν «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ….»
Στο τέλος κατέθεσαν στεφάνια, ενώ πραγματοποιήθηκαν και ομιλίες με θέμα την Μακεδονία.