Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020
Ο ΚΟΡΩΝΑ-ΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ
Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020
“Ἀρχι-Λύκοι” ἀπαιτοῦν ἀπελευθέρωσι παγιδευμένου ὁμογαλάκτου των
ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΑΙΜΟΒΟΡΟΣ “ΑΡΧΙ-ΛΥΚΟΣ” καί “ΜΟΝΙΑΣ”
του Σεραφείμ Νικολάου
Οἱ παλαιοί “Ποιμένες” προειδοποιοῦν«Ποιμένες πολλοὶ διέφθειραν τὸν ἀμπελῶνά μου͵ ἐμόλυναν τὴν μερίδα μου͵ ἔδωκαν μερίδα ἐπιθυμητήν μου εἰς ἔρημον ἄβατον· ἐτέθη εἰς ἀφανισμὸν ἀπωλείας͵ δι΄ ἐμὲ ἀφανισμῷ ἠφανίσθη πᾶσα ἡ γῆ͵ ὅτι οὐκ ἔστιν ἀνὴρ τιθέμενος ἐν καρδίᾳ» (Ἱερεμ. ιβ’ 10).
[Ἀρχι-Λύκοι]
Ἕνας “καλός” “Ποιμένας” ἐγνώριζε τά λογικά πρόβατά του καί τά φρόντιζε ὅπως ἔπρεπε μέ πολλή ἀγάπη.
Στήν περιοχή ἔπεσαν “Ἀρχι-Λύκοι” βαρεῖς, πού προσπαθοῦσαν νά κατασπαράξουν τά ἀθῶα ἀρνιά του.
Ἐκεῖνος πάντοτε ἀγρυπνοῦσε μέρα καί νύκτα καί δέν ἔβαζε νυσταγμό στά βλέφαρά του.
«Εἰ δώσω ὕπνον τοῖς ὀφθαλμοῖς μου καὶ τοῖς βλεφάροις μου νυσταγμὸν καὶ ἀνάπαυσιν τοῖς κροτάφοις μου͵...» (Ψαλμ. ρλα’ 4)
Χρησιμοποιοῦσε τά ὅπλα του καί ἔστηνε Παγίδες-Δόκανα, ὥστε νά νά συλλάβη κάποια ἀπό αὐτά τά φρικτά καί αἱμοβόρα ζῶα.
[Στήν παγίδα]
Αὐτή τήν περίοδο ἐπέτυχε καί συνέλαβε, σύν Θεῶ, μέ τίς καλοφτιαγμένες παγίδες του ἕναν “Ἀρχι-Λύκο”, δηλαδή ἕναν “Μονιά” (=πρωτότοκο λυκόπουλο, πολύ ἐπικίνδυνο).
Φυσικά, ἀμέσως τόν ἀμπάρωσε πίσω ἀπό σιδηρόφρακτα κάγκελα μέσα στή φυλακή.
Η Διοικούσα Εκκλησία σε Πολιτειακό νάρθηκα
Η Διοικούσα Εκκλησία σε Πολιτειακό νάρθηκα
Χαράλαμπος Β Κατσιβαρδάς, Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
“όταν κινδυνεύει η πατρίς, όταν κινδυνεύει η θρησκεία, κινδυνεύουν τα ιδανικά, και αδρανούν οι εντεταλμένοι και υπάρχει αναρχία, τότε φύλακας του Συντάγματος, φύλακας της Ελευθερίας, φύλακας της θρησκείας είναι ο λαός" (π. Αυγουστίνος Καντιώτης)
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
Μοναχός Γαβριήλ, Γέρων Ἱεροῦ Κουτλουμουσιανοῦ Κελλίου Ὁσίου Χριστοδούλου τῆς Πάτμου
Πανοσιολογιώτατοι,
Δυστυχῶς «σέ καίρια καί κύρια θέματα Ὀρθοδόξου πίστεως τό Ἅγιον Ὄρος εἶναι, ὄχι μόνο ἄνευρο καί σιωπηρό, ἀλλά συνευδοκοῦν καί συνεργοῦν στήν ἐξάπλωση τοῦ συγκρητιστικοῦ καί οἰκουμενιστικοῦ πνεύματος…
Ὑπάρχουν Μονές καί ἀρκετοί μοναχοί στά Κοινόβια, στίς Σκῆτες καί στά Κελλιά, πού ἀντιτίθενται στήν ἐπέλαση τῆς ἐκκοσμικεύσεως καί τοῦ οἰκουμενισμοῦ, μέ ἀποτέλεσμα νά ὑπόκεινται σέ ποικίλες πιέσεις, ἀπειλές καί διώξεις.
Πρός ἐπίρρωση τῶν ἀνωτέρω- ὁρισμένα χαρακτηριστικά γεγονότα καί τήν ἐπίσημη θέση, πού πήραμε ἐμεῖς οἱ Ἁγιορεῖτες (κατασκανδαλίζοντας τούς πιστούς λαϊκούς ἀδελφούς μας).
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
Μοναχός Γαβριήλ, Γέρων Ἱεροῦ Κουτλουμουσιανοῦ Κελλίου Ὁσίου Χριστοδούλου τῆς Πάτμου
Καρυές, 20 Σεπτεμβρίου 2020 (π. ἡμ.)
Πρός τήν Σεβαστή Ἱερά Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω
Εἰς Καρυάς
εὐλογεῖτε!
Ὁ ταπεινός Μοναχός Γαβριήλ, ἐλέῳ Χριστοῦ καί φιλοξενίᾳ τῆς Παναγίας μας, Γέρων τοῦ Ἱεροῦ Κουτλουμουσιανοῦ Κελλίου τοῦ Ὁσίου Χριστοδούλου τῆς Πάτμου, μέ πόνο καρδίας καί συνοχή ψυχῆς, προάγομαι, ὅπως δηλώσω καί καταθέσω ταπεινῶς ἐνώπιον τοῦ Παντεπόπτου Σωτῆρος ἡμῶν Χριστοῦ, τῆς Ἐφόρου τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω Προστάτιδος ἡμῶν Κυρίας Θεοτόκου καί Ὑμῶν τά ἑξῆς:
Τι θα γινει με εσας στην επιτροπή; Θα μου τη δώσετε την εισηγηση για τις μασκες στα σχολεια ή θα σας φέρω τον εισαγγελέα;
Ένας μήνας πέρασε από τότε που ζήτησα το αντίγραφο της εισήγησης των λοιμωξιολόγων για την υποχρεωτική χρήση μάσκας στα σχολεία. Εν τω μεταξύ το υπουργείο μου υπέδειξε να υποβάλω το αίτημα απευθείας στην επιτροπή, αν και όφειλαν εκ του νόμου να διαβιβάσουν το αίτημα αυτοί στην επιτροπή. Εν πάση περιπτώσει, το έκανα και αυτό. Από τότε πέρασαν 18 ημέρες και οι λοιμωξιολόγοι ακόμα το σκέφτονται.
Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020
Μόνον μὲ μαντήλα αἱ γυναῖκες εἰς τὴν Ἁγίαν Σοφίαν!
Μόνον μὲ μαντήλα αἱ γυναῖκες εἰς τὴν Ἁγίαν Σοφίαν!
ΑΡΧΙΣΑΝ οἱ περιορισμοὶ γιὰ τὴν εἴσοδο τῶν «ἀπίστων» στὸν πανίερο καὶ περίλαμπρο ναὸ τῆς Ἁγίας Σοφίας στὴν Κωνσταντινούπολη, τὴν ὁποία ὁ παράφρων τοῦρκος νεοσουλτάνος μετέτρεψε σὲ ἰσλαμικὸ τζαμί. Πρώτη του ἀπόφαση ἡ ἀπαγόρευση εἰσόδου, μὴ μουσουλμάνων γυναικῶν, χωρὶς μαντήλα!
Μπούρκα νικάμπ και οι ισλαμολάγνοι. Φιμώθηκαν οι φεμινίστριες (ΕΓΕΣ)
Φιμώθηκαν οι φεμινίστριες (ΕΓΕΣ). Μήπως γιατί φοβούνται; Μήπως γιατί τελικά δεν είναι επιλογή, αλλά επιβολή, αναγκάζουν τις γυναίκες να κυκλοφορούν σαν αντικείμενο με πόδια, σαν φάντασμα;
Μπούρκα και νικάμπ
Το να σε αντιμετωπίζουν σαν αντικείμενο με πόδια και να σου επιβάλλουν να κυκλοφορείς σαν φάντασμα είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα. Από μία άποψη είναι, αλλά δεν είναι γυναικείο ανθρώπινο δικαίωμα, αλλά αντρικό. Είναι το δικαίωμα που δίνει το Ισλάμ στον αρσενικό πληθυσμό να βασανίσει, να ταπεινώσει και να υποτάξει τις γυναίκες.
Ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Μπογδάνος κατέθεσε ερώτηση ζητώντας την κατάργηση της μπούρκας και του νικάμπ που αφήνει μόνο τα μάτια ακάλυπτα, θέτοντας θέματα δημόσιας ασφάλειας και παραβίασης των δικαιωμάτων των γυναικών.
Από τη Δρ. Ελένη Παπαδοπούλου*
Αμέσως βγήκαν οι ισλαμολάγνοι να υπερασπιστούν το δικαίωμα της γυναίκας στην μπούρκα. «Είναι επιλογή τους» λένε.
Είναι επιλογή και ανθρώπινο δικαίωμα να φοράει μία γυναίκα μπούρκα και νικάμπ, να είναι κουκουλωμένη από πάνω μέχρι κάτω με ρούχο που θυμίζει σάβανο; Όχι βέβαια. Οι επαγγελματίες αλληλέγγυοι ωστόσο διαφωνούν. «Δεν γίνεται να εμποδίζεται η ελευθερία της γυναίκας» λένε. Το να σε σβήνουν ως πρόσωπο, ως άνθρωπο, ως γυναίκα, γιατί έτσι επιβάλλει το Ισλάμ, είναι κάποιο είδος ελευθερίας που προφανώς εμείς οι δυτικές δεν κατανοούμε.
Ο ΜΑΣΟΝΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΙΣΜΟΥ
Τοῦ κ. Διοδώρου Ράμμου
1ον
- Ἡ πορεία τῆς Ἐπιστήμης εἰς τὴν Εὐρώπην
Ἡ ἱστορία τῆς ἐπιστήμης στὴν Εὐρώπη, καὶ γενικότερα στὸν κόσμο, ἀρχίζει τὸν 6ο αἰ. π.Χ., μὲ τοὺς μεγάλους Ἕλληνες φιλοσόφους. Ἡ ἀρχαία ἑλληνικὴ φιλοσοφία ἔθεσε τὶς βάσεις σχεδὸν γιὰ κάθε σύγχρονη ἐπιστήμη, εἴτε θετικὴ εἴτε θεωρητική. Τὸ πρῶτο Πανεπιστήμιο τῆς ἀνθρωπότητας ἦταν ἡ Ἀκαδημία, ποὺ ἵδρυσε ὁ Πλάτωνας στὴν Ἀθήνα τὸ 387 π.Χ., καὶ εἶχε ὡς πρότυπο τὸν πυθαγόρειο θίασο, δηλαδὴ τὴν ἑταιρεία-σχολὴ ποὺ ἵδρυσε ὁ Πυθαγόρας στὴν Κάτω Ἰταλία.
«Η γαρ υπακοή μέχρι θανάτου έχει τον όρον»
(Μ. Βασίλειος – Όροι κατ’ επιτομήν)
Α΄ ΜΕΡΟΣ
Toυ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ
Αναμφίβολα, εντός της Εκκλησίας η πίστη μεγιστοποιείται, φθάνει στο υψηλότερό της σημείο, από την άποψη της νομιμοποιητικής της ισχύος, δια μέσου των εντολών του Θεού.
«Ο έχων τας εντολάς μου και τηρών αυτάς, εκείνος εστίν ο αγαπών με» (Ιωαν. 14,21), τονίζει με απόλυτη κατηγορηματικότητα ο Χριστός.
Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020
ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΔΕΝ ΕΦΟΒΟΥΝΤΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ
Οἱ κ. Πομπέο, Μητσοτάκης καὶ Πάιατ γευματίζουν εἰς τὴν πατρικὴν οἰκίαν
τοῦ κ. Πρωθυπουργοῦ εἰς Χανιά (30.9.2020).
Τὴν 28ην Σεπτεμβρίου εἰς Θεσσαλονίκην ὑπὸ τὴν προεδρίαν τοῦ ΥΠΕΞ τῶν ΗΠΑ
ἔγινε κοινὴ συνεδρίασις Ὑπουργῶν Ἑλλάδος καὶ Σκοπίων. Ποῖος κυβερνᾶ αὐτὸν τὸν τόπον;
ΣΤ΄ Κανών τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου:
“Καί εἴ τις εὑρεθῆ ἄρχων τοῦτο κωλύων, ἀφοριζέσθω”!
ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΔΕΝ
ΕΦΟΒΟΥΝΤΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ
Ἡ ἐπισκοπική ὑπευθυνότης, διδάσκουν οἱ Πατέρες, δέν θυσιάζεται ἀπό οἱανδήποτε σκοπιμότητα,
ἀλλά κριτήριόν της εἶναι ἡ ἀλήθεια, τό δίκαιον καί ἡ ἀγάπη!
Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, θεολόγος
Σύμφωνα μέ δηλώσεις τοῦ κυβερνητικοῦ ἐκπροσώπου ὁ πρωθυπουργός τῆς Χώρας προχωρᾶ στήν ἐπιβολή νέων περιοριστικῶν μέτρων ἀλλά καί σέ ἕνα πιθανό δεύτερο lockdown, τό ὁποῖο θά ἔχη ἀνυπολόγιστες συνέπειες στήν οἰκονομία.
Καί ἐνῶ ἡ Πολιτεία προχωρᾶ στήν ποινικοποίηση τῆς πολιτικῆς καί κοινωνικῆς ζωῆς τῆς Χώρας, ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, μέ ἀφορμή τό ζήτημα τοῦ Covid-19, κατά τήν συνεδρία τῆς 29ης Σεπτεμβρίου ἀποφάσισε νά ἀναβάλη τήν σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας τοῦ Ὀκτωβρίου. Ἡ ἀνακοίνωση πού ἐξέδωσε μεταξύ τῶν ἄλλων ἀναφέρει “κατόπιν διεξοδικῆς συζητήσεως καί λαμβάνοντας ὑπ’ ὄψιν τίς ἐγγράφως ἐκπεφρασμένες ἀπόψεις ἁπάντων τῶν Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν τῆς σεπτῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀπεφάσισε κατά πλειοψηφία τήν ἐν εὐθέτῳ χρόνῳ μετάθεση τῆς συγκλήσεως τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας, ὡς ἄλλωστε ἐξέφρασαν στήν πλειοψηφία τους τά Μέλη Αὐτῆς”.
Εκπαιδευτικός στο Πειθαρχικό Συμβούλιο γιατί αρνήθηκε το πιλοτικό πρόγραμμα σε νηπιαγωγεία της Θράκης
ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικός στο Πειθαρχικό Συμβούλιο γιατί αρνήθηκε το πιλοτικό πρόγραμμα σε νηπιαγωγεία της Θράκης
Ανοιχτή επιστολή της εκπαιδευτικού Παρτσαλίδου Δέσποινας
Ξάνθη,15-6-2020
Προς
1.Υπουργο Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως
2.Υπουργο Δικαιοσύνης, κο Κώστα Τσιάρα
3.Προεδρο της Δημοκρατίας ,κα Σακελλαροπούλου
Αξιότιμη Πρόεδρε της Δημοκρατίας και αξιότιμοι υπουργοί
Ονομάζομαι Παρτσαλίδου Δέσποινα και υπηρετώ ως νηπιαγωγός στο 2/θεσιο Νηπιαγωγείο Σελέρου Ν. Ξάνθης
Σελέρου
δηλώσαμε εγγράφως με το ΥΠ.ΑΡΙΘΜ.ΠΡΩΤ. 41/5-11-2018 έγγραφο κατά λέξη τα
ακόλουθα..
Δεν δυνάμεθα και επιπλέον δεν επιθυμούμε να συμμετάσχουμε στην υλοποίηση
του προγράμματος που συμφωνήθηκε μεταξύ Υπουργείου Παιδείας και ΙΕΠ με
ΑΔΑ 9 ΡΙΜ4653ΠΣ432 για τους παρακάτω λόγους
1.Διοτι δεν έχουμε την έγγραφη απόφαση της Προϊσταμένης Αρχής για την τοποθέτηση των συνεργατριών.
2.Δεν έχουμε έγγραφη συναίνεση γονέων για την παρουσία των συνεργατριών στις αίθουσες διδασκαλίας.
Αυτά που έχουμε ξεχάσει!
Για όσους υπακούουν στους πνευματικούς και σιωπούν, συνταυτιζόμενοι με τους Οικουμενιστές, παρότι αντιλαμβάνονται ότι παραβλέπονται και καταπατούνται οι θείες Εντολές.
Αθανασίου Μυτιληναίου «Η ΧΡΗΣΤΟΤΗΣ» ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 6,31-36]
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 6,31-36]
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίουσχετικά με την ευαγγελική περικοπή της Κυριακής Β΄ Λουκά με θέμα:
«Η ΧΡΗΣΤΟΤΗΣ»
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 1-10-1989]
Ακούσαμε, σήμερα, αγαπητοί μου, στην ευαγγελική περικοπή, που είναι ένα απόσπασμα από την επί του Όρους ομιλία του Κυρίου μας, τον χρυσό κανόνα συμπεριφοράς προς τον πλησίον.
Είπε ο Κύριος: «Καὶ καθὼς θέλετε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς ὁμοίως». Πώς θέλετε να σας συμπεριφέρονται; Κατά τον ίδιο τρόπο και εσείς να συμπεριφέρεστε προς τους άλλους ανθρώπους. Και όπως ερμηνεύει ο Θεοφύλακτος: «Ὃ ἐάν θέλῃς σύ ἐπί σεαυτοῦ, τοῦτο ἒνδειξε καί τοῖς ἑτέροις». Ό,τι θέλεις να συμβεί στον εαυτό σου, αυτό να δείξεις και στους άλλους. Και συμπληρώνει ο αυτός πατήρ: «Ὁρᾶς νόμον ἒμφυτον ἐν ταῖς καρδίαις ἡμῶν ἐγγεγραμμένον;». «Βλέπεις», λέγει, «έμφυτο νόμο στις καρδιές μας;»
Κυριακή Β΄ Λουκά [Λουκ. στ΄ 31-36] “Η αγάπη προς τους εχθρούς”
Κυριακή Β΄ Λουκά [Λουκ. στ΄ 31-36]
“Η αγάπη προς τους εχθρούς”
του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου
ΑΓΑΠΗ: Όταν οι άνθρωποι έχουν επίγνωση της θείας φιλανθρωπίας προς αυτούς, θα είναι φιλάνθρωποι κι ο ένας προς τον άλλον. Οι άνθρωποι, όμως, γίνονται ανελεήμονες γιατί περιμένουν από τους άλλους να τους ελεήσουν, ενώ και οι άλλοι περιμένουν το ίδιο απ’ αυτούς. Σ’ αυτήν την αμοιβαία ατέρμονη αναμονή, γινόμαστε άσπλαχνοι κι ανελεήμονες. Η ελεημοσύνη όμως είναι ενεργητική αρετή. Η φιλανθρωπία του Θεού, αποδεδειγμένη στο Γολγοθά, απαιτεί τη φιλανθρωπία των ανθρώπων. “Αν ο Θεός δεν είχε πρώτος δείξει τη φιλανθρωπία Του, ο κόσμος δε θα ήξερε τι ήταν.” (Α. Νικόλαος Βελιμίροβιτς).
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ [: Λουκ. 6,31-36] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ [: Λουκ. 6,31-36]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ
«Ἠκούσατε ὅτι ἐῤῥέθη, ὀφθαλμὸν ἀντὶ ὀφθαλμοῦ καὶ ὀδόντα ἀντὶ ὀδόντος·Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ· ἀλλ᾿ ὅστις σε ῥαπίσει ἐπὶ τὴν δεξιὰν σιαγόνα, στρέψον αὐτῷ καὶ τὴν ἄλλην·καὶ τῷ θέλοντί σοι κριθῆναι καὶ τὸν χιτῶνά σου λαβεῖν, ἄφες αὐτῷ καὶ τὸ ἱμάτιον(:Ακούσατε ότι έχει λεχθεί: ‘’Εκείνος που πλήγωσε και τραυμάτισε κάποιον πρέπει να δώσει ένα μάτι του για το μάτι που έβλαψε, και ένα δόντι του για το δόντι που έσπασε ή πέταξε έξω με το χτύπημά του’’. Εγώ όμως σας λέω να μην προβάλετε αντίσταση στον Πονηρό, που χρησιμοποιεί ως όργανό του, εκείνον που σας βλάπτει. Αλλά όποιος σε ραπίσει στο σαγόνι σου από το δεξιό μέρος, στρέψε σε αυτόν και το άλλο μέρος, για να το ραπίσει κι αυτό. Και σε εκείνον που θέλει να κάνει δίκη μαζί σου και να σου πάρει το πουκάμισο, άφησέ του και το πανωφόρι σου)»[Ματθ.5,38-40].
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ[:Β΄Κορ. 6,16-7,1] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ[:Β΄Κορ. 6,16-7,1]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
Υπομνηματισμός των εδαφίων Β΄Κορ. 6,14-7,1
«Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; (:Μη συνάπτετε στενό σύνδεσμο προς τους απίστους, με τους οποίους δεν μπορείτε να αποτελέσετε ταιριαστό ζευγάρι, ώστε να μπαίνετε στον ίδιο ζυγό μαζί τους· διότι ποια συνάφεια και ανάμειξη μπορεί να υπάρχει μεταξύ της δικαιοσύνης και της παρανομίας; Και ποια επικοινωνία μεταξύ φωτός και σκότους; Και ποια συμφωνία μπορεί να γίνει μεταξύ του Χριστού και του Σατανά; Ή ποιο μερίδιο δύναται να έχει ένας πιστός με έναν άπιστο;)»[Β΄Κορ.16,14-15].
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που η Σύνοδος ευθυγραμμίστηκε πλήρως με την Κυβέρνηση στο θέμα των «μέτρων προστασίας από τον κορωνοιό»;
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που η Σύνοδος ευθυγραμμίστηκε πλήρως με την Κυβέρνηση στο θέμα των «μέτρων προστασίας από τον κορωνοιό»;
Σε προηγούμενο άρθρο μας διαπιστώσαμε ότι η θέση που υιοθετήθηκε από την διοικούσα Εκκλησία, ότι δηλαδή “μπορεί να κολλήσει κάποιος ασθένεια μέσα στο Ναό”, αγγίζει τα όρια της βλασφημίας κατά του Αγίου Πνεύματος. Οι επίσκοποί μας γνωρίζουν την αλήθεια· τότε γιατί κρατούν αυτή τη στάση; Γιατί έγιναν (σχεδόν) όλοι τους «συνήγοροι» και «αβανταδόροι» μιάς ασεβέστατης Κυβέρνησης;
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ: https://drive.google.com/file/d/1QhUGi63sFgPwCVtS1evV4raZnMuK2sIK/view?usp=sharing
ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΒΑΣΜ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΣΥΝΟΔΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΣΙΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Τ.Κ. 801 00 Κ Υ Θ Η Ρ Α
ΤΗΛ.:2736031202 & 2736038359
FAX :2736031202
Ἐν Κυθήροις τῇ 22ᾳ Σεπτεμβρίου 2020
Ἀριθ. Πρωτ.: 525
Πρός
Τήν Ἱεράν Σύνοδον
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἰωάννου Γενναδίου 14
115 21 Ἀθήνας
Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε,
ἅγιοι Συνοδικοί Πατέρες καί Ἀδελφοί,
Εὐλογεῖτε·
Εὐσεβάστως προάγομαι, εἰς ἀπάντησιν
τοῦ ὑπ’ ἀριθ. 4272/1799/21-9-2020 Ὑμετέρου ἐπείγοντος ἐγγράφου,
ἀφορῶντος εἰς τό ἐνδεχόμενον τῆς ἀναβολῆς τῆς Τακτικῆς, κατά μῆνα
Ὀκτώβριον, Συνελεύσεως τοῦ σεπτοῦ Σώματος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας
τῆς Ἑλλάδος, νά καταθέσω τήν ταπεινήν γνώμην μου ὡς κάτωθι:
1. Συμμερίζομαι πρός στιγμήν τήν ἄποψιν πολλῶν Σεβασμιωτάτων ἁγίων
Ἀδελφῶν, αἰτούντων τήν ἀναβολήν τῆς Συνελεύσεως τῆς Ἱεραρχίας μας δι’
εὐθετώτερον χρόνον, λόγῳ τῶν περιοριστικῶν μέτρων καί τῆς ἐπιδεινώσεως
τῶν ὑγιεινομικῶν συνθηκῶν εἰς τήν Περιφέρειαν Ἀττικῆς.