Ἀνακομιδὴ Τιμίων Λειψάνων Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως
Νεκρὸς καθίζῃ, ὦ Ἰωάννη, θρόνῳ,
Ἀλλ᾿ ἐν Θεῷ ζῶν, πᾶσιν Εἰρήνη, λέγεις.
Ἄπνουν ἑβδομάτῃ κόμισαν δέμας εἰκάδι χρυσοῦν.
Εάν υπάρχει κίνδυνος, πρέπει να υπάρχει και επιλογή.
Αυτή είναι η θεμελιώδης αλήθεια της σύγχρονης βιοηθικής.
Όλες οι ιατρικές διαδικασίες, τα εμβόλια και τα φάρμακα ενέχουν κινδύνους.
Όλοι μας έχουμε το δικαίωμα να κατανοήσουμε αυτούς τους κινδύνους και να αποφασίσουμε μόνοι μας αν αποδεχόμαστε οικειοθελώς αυτούς τους κινδύνους.
Η άρνηση αυτού του δικαιώματος σημαίνει άρνηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Καθώς ο Malone ανέβηκε στο βήμα, παρουσίασε τη σύζυγό του, Jill Glasspool Malone, PhD.
Τα υπάρχοντα εμβόλια "δεν είναι απολύτως ασφαλή" και οι κίνδυνοι που συνδέονται με αυτά δεν έχουν ακόμη εκτιμηθεί, δήλωσε ο Malone. "Αν υπάρχει κίνδυνος, πρέπει να υπάρχει επιλογή... Το να το αρνείσαι αυτό είναι σαν να αρνείσαι την ανθρώπινη αξιοπρέπεια".
Δεν είναι δουλειά των παιδιών να προστατεύουν τους ενήλικες κάνοντας πειραματικά εμβόλια, δήλωσε ο Malone, αλλά μάλλον ευθύνη των γονέων να προστατεύουν τα παιδιά τους. "Οι αυτοτραυματισμοί, οι αυτοκτονίες και η κατάχρηση ναρκωτικών στα παιδιά έχουν πάρει διαστάσεις σε όλο τον κόσμο", δήλωσε ο Malone. "Ο μετρούμενος δείκτης νοημοσύνης στα πολύ μικρά παιδιά έχει πέσει... τόσο οι σωματικές βλάβες όσο και ο θάνατος των παιδιών μας από την ένεση γενετικών εμβολίων... λαμβάνουν χώρα".
__________________________________
Ακολουθεί η ομιλία του Dr Robert Malone:
Του Αββά Ισαάκ του Σύρου
Ο αληθινά ταπεινός περιμένει σιωπώντας το έλεος του Θεού, του Οποίου η αρετή επιβάλλει σιωπή σ’ όλα τα αγγελικά τάγματα, λέγοντας, “Κύριε γεννηθήτω επ’ εμοί το Πανάγιον Σου θέλημα”.
Ο ταπεινός δε διακρίνεται ανάμεσα στους ανθρώπους. Δε θέλει να βλέπεται, ούτε να γνωρίζεται από τους άλλους. Όσο κρύβεται και αποχωρίζεται από τον κόσμο, τόσο πλησιάζει το Θεό!
,
παγῶστε χωρίς ρεῦμα,
πνιγεῖτε σάν τά ποντίκια,
μείνετε ἄστεγοι,
καεῖτε ζωντανοί,
βουλιᾶξτε μές στό χιόνι,
πεθάνετε ἀπό τήν πεῖνα,
τινᾶξτε τα στά νοσοκομεῖα,
γεμίστε ἰούς καί ξαφνικίτιδες.
Ποιός κρετίνος σᾶς εἶπε ὄτι ἡ δουλειά μας εἶναι ἡ προστασία καί ἡ σωτηρία σας; Ἡ δουλειά μας εἶναι ἀποκλειστικά καί μόνο ἠ εὐλαβική ἐφαρμογή τῶν διαταγῶν ἀπό τά ἀφεντικά.
Ἡ δουλειά μας εἶναι τά μπόλια, τό ξεπούλημα, τό διαγούμισμα καί ἡ ἀντικατάστασή σας ἀπό ἀλλόφυλα λαθραῖα στίφη. Καί πάνω ἀπ’ ὅλα βεβαίως, ἡ δουλειά μας εἶναι ὁ τρόμος σας.
καί μία Ἱεραρχία Πολιτευομένη.
《Διατάξτε αφέντη μου, οι δούλοι σου ακούνε》.
Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.Μνήμη Ἁγίου Γρηγορίου Θεολόγου ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 25-01-98
Γ 177Β _ 25-1-1998 ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ:
Απομαγνητοφωνημένη
ομιλία του μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου
με θέμα: «Τοιοῦτος ἡμῖν ἔπρεπεν Ἀρχιερεύς»
[εκφωνήθηκε
στις 25-1-1998] Γ
177 Β
Σήμερα, αγαπητοί μου, η Εκκλησία μας τιμά την μνήμην του αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου. Πρόκειται για μια μεγάλη μορφή της Εκκλησίας μας. Εγεννήθη περί το 328 έτος, είτε εις την Ναζιανζό είτε εις την Αριανζό της Καππαδοκίας. Παρηκολούθησε σπουδές στις σχολές της Καισαρείας της Καππαδοκίας, της Καισαρείας της Παλαιστίνης και της Αλεξανδρείας.
Γεώργιος Τζανάκης
Βλέπουμε ἀρχιερεῖς καὶ ἱερεῖς, ἐνώπιον τῆς Ἁγίας Τραπέζης, νὰ ἱερουργοῦν μασκοφορεμένοι. Νὰ βγάζουν τὰ ἅγια μασκαρεμένοι. Νὰ κοινωνοῦν τὸν λαό μὲ τὰ μουρόπανα μέχρι τὰ μάτια. Καὶ τὸν λαὸ νὰ «προσκυνᾶ» τὶς ἅγιες εἰκόνες χωρὶς τὰ χείλη του τὰ ἄλαλα νὰ ἀκουμποῦν, γιατί μεσολαβοῦν μιὰ ἥ δυό «μασκοῦλες». Γιὰ νὰ μπῇς στὸν ναὸ ἐλέγχεσαι ἀπὸ σεκουριτάδες, οἱ παπάδες οἱ ψάλτες καὶ καντηλανάφτες πρέπει νὰ ἐμβολιαστοῦν ὑποχρεωτικά. Τὸν λαὸ τὸν ἔχει ἀναλάβει ἐκβιάζοντας τον ὁ τύραννος ὁ ἀπάνθρωπος, ὁ ὁποῖος δὲν ἔχει ἀκόμη ἐκβληθῇ ἀπὸ τῆς ἀρχῆς. (Πότε; Παναγία μου;)
Ένα θαυμάσιο διδακτικό άρθρο του φιλόκαλου και δόκιμου αρθρογράφου κ. Αριστείδη Π. Δασκαλάκη
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ:
Ο ΚΑΛΟΣ ΑΥΛΙΚΟΣ
Κάλλιο γλύστρα στο δρόμο το δικό σου
παρά στο δρόμο του άλλου να ‘σαι ορθός.
(Κ.Παλαμάς)
Ο καλός αυλικός (λαϊκός ή κληρικός) είναι ένα αξιοπερίεργο πλάσμα. Παλαιότερα μπορεί να κινδύνευε να εκλείψει μα τώρα είναι σε αφθονία.
Σαν τον λαγοκέφαλο, το δηλητηριώδες ψάρι που «εισέβαλε» απ’ την Ερυθρά θάλασσα στη Μεσόγειο, με θανατηφόρα νευροτοξίνη που σκοτώνει.
Δεν τρώγεται με τίποτα.
Έτσι και ο καλός αυλικός, που υποτάσσεται σε κάθε παράγγελμα του αφεντικού.
Δεν το γνωρίζει (το αφεντικό). Φτάνει που ξέρει τις ορντινάτσες του αφεντικού. Αυτές είναι γι’ αυτόν οι κύριοί του , που θα πουν ένα καλό λόγο γι’ αυτόν , που θα του πετάξουν ένα ξεροκόμματο ελευθερίας , ισχύος, αναγνώρισης ή συντήρησης των μέχρι τώρα δικαίως ή αδίκως αποκτηθέντων , έστω και μιας μικρής απώλειας αυτών σε σχέση με την πλειοψηφία.
Κόλακας και υποτελής από κάθε άποψη. Δύσκολα ταξινομείται ως είδος.
Παρότι οι άλλοι άνθρωποι έχουν μια ψυχή αυτός διαθέτει «πολλές».
Επικυρώνοντας το δελτίο εμβολιασμού, οι «σοφοί» του Συνταγματικού Δικαστηρίου επικυρώνουν μια αλλαγή στο πολιτικό πρότυπο. Και είναι συνένοχοι μιας δημοκρατικής πανωλεθρίας που δεν έχει αντίστοιχη στην πρόσφατη ιστορία μας.
Με το Δελτίο εμβολιασμού καταργείται η ισότητα των πολιτών έναντι του κράτους και χρησιμοποιείται ως εκβιασμός για την απόκτηση της ιδιότητας του πολίτη!
ΠΑΣΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ: Άρχισε το «ξήλωμα» της Δημοκρατίας
του πολιτικού συμβούλου και αναλυτή Mathieu Slama* Μετάφραση: Ευάγγελος Δ. Νιάνιος
To Συνταγματικό Δικαστήριο αποφάσισε τη νομιμότητα της θέσπισης του δελτίου εμβολιασμού. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη: επικυρώνει τόσο το δελτίο όσο και το νόμο που ενισχύει τα εργαλεία διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης, παρά κάποιες ερμηνευτικές επιφυλάξεις δευτερεύουσας σημασίας. Το Δικαστήριο αναφέρει, με πολύ προσεκτική γλώσσα, ότι το κείμενο «επιχειρεί μια ισορροπημένη συνδιαλλαγή μεταξύ των συνταγματικών απαιτήσεων».
Που φτάσαμε! Να χρησιμοποιείται από ρασοφόρο ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου για τα σχέδια των ευγονιστών.
Συνοπτικά ο Ελπιδοφ(θ)όρος είπε: Σεβόμαστε το δώρο και την ιερότητα της ζωής, γεννημένης και αγέννητης. ΑΛΛΑ σεβόμαστε και την αυτονομία των γυναικών, όπως και ο Θεός σεβάστηκε την ελευθερία της Παναγίας να επιλέξει να φέρει στον κόσμο τον Κύριο.
Η Παναγία όμως έδωσε την συγκατάθεσή της στο αν θα συλλάβει, ενώ η γυναίκα που επικαλείται ο Ελπιδοφ(θ)όρος σκέφτεται αν θα ΣΚΟΤΩΣΕΙ το πλάσμα που έχει ήδη συλλάβει.
Γράφει ὁ Χρίστος Παναγιώτου
Πάλι ἀναγκαζόμαστε νά ἀσχοληθοῦμε μέ τήν ἐμμονική στάση τοῦ Μητροπολίτου μας, τοῦ Λαρίσης καί Τυρνάβου, ὑπέρ τοῦ ἐμβολιασμοῦ μέ τά ἐνέσιμα γενετικά σκευάσματα. Θά ἔπρεπε νά διακηρύσσει, στεντορείᾳ τῇ φωνῇ, γιά τό μοναδικό ἐμβολιασμό μέ τό πανάγιο Σῶμα καί Αἷμα τοῦ ζωοδότη Χριστοῦ! Αὐτό ἄλλωστε εἶναι τό λιγώτερο πού ὀφείλει νά πράξει γι' Αὐτόν, στό ὄνομα τοῦ Ὁποίου μισθοδοτεῖται ἀπό τόν ἑλληνικό λαό. Ἀντίθετα, ἔδιωξε μέ τό φοβικό του τρόπο τό λαό ἀπό τίς ἐκκλησίες. Αὐτή τή φορά, ὁ Μητροπολίτης μας βρῆκε «παρηγοριά» σέ κείμενο[1], στό ὁποῖο ὁ κειμενογράφος καταθέτει τόν προβληματισμό του γιά τόν ἐμβολιασμό καί μέ κλιμακωτή σκέψη κλίνει ὑπέρ αὐτοῦ· ἐξαιρεῖ αὐτούς πού ἔχουν τήν πίστη «κάποιων ερημιτών ασκητών».
Τό πρόβλημα στό ἐν λόγῳ κείμενο, εἶναι ὅτι χρησιμοποιήθηκαν λογικοφανῆ ἐπιχειρήματα, πού ὅμως δέν ἰσχύουν. Ἴσως προορίζονται γιά τούς πιστούς πού δέν ἔχουν ἐκκλησιαστική παιδεία, καί δυστυχῶς εἶναι οἱ περισσότεροι! Οἱ θεοφόροι Πατέρες τονίζουν ὅτι δέν ὑπάρχει κάποιο γεγονός στή ζωή τοῦ χριστιανοῦ, πού νά μήν ἅπτεται τῆς πνευματικῆς ζωῆς, τῆς θεολογίας· καί πώς ὅ,τι πράττουμε, «εἰς δόξαν Θεοῦ» τό πράττουμε. Ἑπομένως, ὁ ἰσχυρισμός ὅτι ἡ Θεολογία πρέπει νά διαχωρίζεται ἀπό τήν ἐπιστήμη, δέν εὐσταθεῖ· ἡ Θεολογία χωρᾶ παντοῦ!
Ἐντύπωση προκαλεῖ ἡ ἐστίαση τοῦ κειμενογράφου, «πως κάτι δεν πηγαίνει καλά με την εμμονική
άρνηση της λήψης εμβολίων κατά της πανδημίας» ἐνῷ ἡ λυσσώδης ἐμμονή τῶν
κυβερνώντων, νά ἐμβολιάσουν παντί τρόπῳ καί πάσῃ θυσίᾳ, ὅλους τούς χριστιανούς,
ἀπορίας ἄξιον, τοῦ διαφεύγει!;
Προδότες πολιτικοί σκλαβώσατε την Ελλάδα !!!
Ξυπνάτε Έλληνες
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΔ΄ΛΟΥΚΑ[: Α΄Τιμ. 1, 15-17]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Πιστὸς ὁ λόγος καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος, ὅτι Χριστὸς ᾿Ιησοῦς ἦλθεν εἰς τὸν κόσμον ἁμαρτωλοὺς σῶσαι, ὧν πρῶτός εἰμι ἐγώ· ἀλλὰ διὰ τοῦτο ἠλεήθην, ἵνα ἐν ἐμοὶ πρώτῳ ἐνδείξηται ᾿Ιησοῦς Χριστὸς τὴν πᾶσαν μακροθυμίαν, πρὸς ὑποτύπωσιν τῶν μελλόντων πιστεύειν ἐπ' αὐτῷ εἰς ζωὴν αἰώνιον
του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου
Ο Όσιος γεννήθηκε πριν το 1500 στο χωριό Σκλάταινα (Δρακότρυπα) της Καρδίτσας. Οι φτωχοί, ευσεβείς γονείς του, Νικόλαος και Θεοδώρα, του έδωσαν το όνομα Δημήτριος. Μετά το θάνατο των γονέων του, σε ηλικία 18 ετών, εκάρη μοναχός στην Ι. Μ. Μεγάλου Μετεώρου με το όνομα Δανιήλ. Αναζητώντας περισσότερη ησυχία μετέβη στην Ι. Μ. Καρακάλλου, όπου ως μεγαλόσχημος ιερομόναχος, πήρε το όνομα Διονύσιος, εγκαταβιώνοντας για μια δεκαετία εκεί.