Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Προφητείες Αγίου Ιωάννου Χοζεβίτου του Ρουμάνου για τον 3ο Παγκόσμιο πόλεμο,την Κων/πολη στους Ελληνες και την αναλαμπή της ορθοδοξίας με έναν Βασιλέα εκλεκτό από τον Θεό.Αγιος Ι.Χοζεβίτης 1913-1960, Ρουμάνος Ησυχαστής στην κοιλάδα του Ιορδάνου) (βίντεο)


ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΒΔΗΛΟ – Του Φώτη Μιχαήλ



Άλλο πράγμα λοιπόν η θρησκεία και άλλο η Πίστη των Ορθοδόξων.


Άλλο πράγμα οι στημένες οικουμενιστικές θρησκευτικές παραστάσεις και άλλο το ανόθευτο Εκκλησιαστικό γεγονός, που εμπειρικά γεύονται, εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια, οι Άγιοί μας.
Σήμερα στην Ελλάδα, οι περισσότεροι από εμάς τους Ορθοδόξους, φαίνεται ότι πάψαμε πλέον να βιώνουμε την γνησιότητα της Εκκλησιαστικής Πνευματικής ζωής. Η Ορθόδοξη Εκκλησιαστική μας συνείδηση έχει αμβλυνθεί σε τέτοιο βαθμό, που στην ουσία απλώς θρησκεύουμε

ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΒΔΗΛΟ
Του Φώτη Μιχαήλ
 Για εμάς τους Ορθοδόξους, οι «αδελφικοί» εναγκαλισμοί, οι συμπροσευχές και οι κοινές διακηρύξεις του Οικουμενικού Πατριάρχη με τον πάπα, δεν είναι  θέμα πολιτικό ή κοινωνικό. Ούτε είναι θέμα θρησκευτικό, όπως συνηθίζεται να λέγεται. Είναι ζήτημα που αφορά στην γνησιότητα και ακεραιότητα της Πίστης μας. Συνεπώς, πάνω απ’ όλα, είναι θέμα Εκκλησιαστικό.
Και ποια είναι η διαφορά του θρησκευτικού από το Εκκλησιαστικό; Δεν είναι το ίδιο πράγμα;
 1ον). Το Εκκλησιαστικό Γεγονός έχει να κάνει με την οντολογία του ανθρώπου, δηλαδή με τους λόγους και τον σκοπό της υπάρξεώς του. Ενώ, αυτό που λέμε θρησκεία, συνιστά εκφύλιση του Εκκλησιαστικού γεγονότος προς την κατεύθυνση του συναισθήματος.

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΑΠΟΔΕΧΕΣΘΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ 14 ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ

Το κατωτέρω κείμενο γράφηκε από τη ΘΕΟΓΝΩΣΙΑ, η οποία το αναδημοσιεύει, και δημοσιεύεται στο περιοδικό:
Ο ΑΣΤΗΡ ΤΗΣ ΕΦΕΣΟΥ
Ιδιοκτήτης - Εκδότης:
ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
"Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ"
1392-1444
Περιοδική
Έκδοσις Μάρτιος, 2016. Αριθμός 52
ISSN 1106-2843
Μάρκου του Ευγενικού 1
600 66 Μεθώνη Πιερίας
Μακεδονία - Ελλάς
www.markoseugenikos.gr
info@markoseugenikos.gr
agiosMarkosEvgenikos article
 "Άπαντες οι της Εκκλησίας διδάσκαλοι,πάσαι αι σύνοδοι, και πάσαι αι θείαι γραφαί, φεύγειν τους ετερόφρονας παραινούσι και της αυτών κοινωνίας διϊστασθαι" (P.G. 160, 105C).
ΑΠΟΔΕΧΕΣΘΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ 14 ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ – ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ 336 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΟΥ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ) ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2016 ΤΟΥ  ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ, ΔΙ’ ΑΥΤΟΥ, ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ – ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΗΣ – ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΛΙΑΡ – ΕΩΣΦΟΡΟΥ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΥΝΟΔΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΩΝ   ;
«Και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς: Βλέπετε μη τις υμάς πλανήση… Ο δε υπομείνας εις τέλος, ούτος σωθήσεται…»  (Ματθ. ΚΔ΄. 4, 13, 24-27).

Ως γνωστόν, ο Διαχριστιανικός και ο Διαθρησκειακός Οικουμενισμός, αποτελεί διαχρονική θρησκευτική διδασκαλία του Σατανισμού και της Θεοσοφίας, που είναι παρακλάδι του. Δηλ. δεν αποτελεί νέο προϊόν της εποχής μας, αλλά αποτελεί διαχρονικό προϊόν του Σατανισμού, του Γνωστικισμού και της Μαγείας, δηλ. του Αποκρυφισμού, με γνωστότερο εκπρόσωπο τον Σίμωνα τον Μάγο. Μάλιστα ο γνωστικός Μάνης είχε χρησιμοποιήσει τον συγκρητιστικό διαθρησκειακό οικουμενισμό στην ανάμειξη του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού και του Βουδισμού (βλέπετε Παν. Χρήστου, Ο Γνωστικισμός, Σίμων ο Μάγος, και Μανιχαϊσμός, σε: Ελληνική Πατρολογία, τομ. Β΄, σελ. 105-115, 136-137 και 188-194). Ο Διαχριστιανικός Οικουμενισμός είναι η κίνηση που έχει σκοπό την ένωση της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, δηλαδή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, με τον Αιρετικό Παπισμό και τον Αιρετικό Προτεσταντισμό σε ενιαίο θρησκευτικό οργανισμό, τη Χριστιανική Θρησκεία, με αρχηγό του τον Αιρεσιάρχη Πάπα. Ο Διαθρησκειακός Οικουμενισμός είναι η κίνηση που έχει σκοπό την ένωση του ενιαίου Χριστιανισμού με τις άλλες θρησκείες, Ιουδαϊσμό, Ισλάμ, Βουδισμό, Ινδουϊσμό κλπ., σε ενιαίο θρησκευτικό οργανισμό, την Πράσινη Παγκόσμια Θρησκεία, της οποίας τα δόγματα είναι ο Σατανισμός, η Νεο-ειδωλολατρεία (ή λατρεία της λεγόμενης θεάς γης) και ο Αντίχριστος, ο οποίος, κατά τον Απόστολο Παύλο, μετά την εωσφορική αυτή ένωση των θρησκειών, θα επιβάλει παγκοσμίως τη δική του λατρεία ως θεού πάνω από τους λατρευόμενους από τους ανθρώπους θεούς ή σεβάσματα (Β΄ Θεσσ. Β΄, 4). Ο Οικουμενισμός αλλιώς λέγεται θρησκευτική παγκοσμιοποίηση, η οποία αποτελεί μια από τις τρεις μορφές της παγκοσμιοποίησης. Οι άλλες δύο μορφές της είναι η οικονομική παγκοσμιοποίηση και η πολιτική παγκοσμιοποίηση, οι οποίες επιβάλλονται από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Ὁ Πατὴρ Παΐσιος δὲν συμφωνοῦσε νὰ σπουδάζουν οἱ Ὀρθόδοξοι θεολόγοι στὴν Δύση




Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο: «Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης», ἔκδοση Ἱερὸν Ἡσυχαστήριον «Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης ὁ Θεολόγος», Βασιλικά Θεσσαλονίκης 2015

Ὁ Πατὴρ Παΐσιος δὲν συμφωνοῦσε νὰ σπουδάζουν οἱ Ὀρθόδοξοι θεολόγοι στὴν Δύση, διότι ἔβλεπε τὸν κίνδυνο νὰ μεταφέρουν ἀπὸ ἐκεῖ «πνευματικὰ μικρόβια» καὶ νὰ μολύνουν τὴν ἀμώμητη Ὀρθόδοξη πίστη μας. «Τί θὰ πάτε νὰ πάρετε ἀπὸ ἐκεῖ; ἔλεγε. Αὐτοὶ δὲν ἔχουν τίποτε, τὰ ἔχουν γκρεμίσει ὄλα». 
Καὶ σὲ ἕναν Ὀρθόδοξο Γάλλο ἱερομόναχο ποὺ τὸν ρώτησε σὲ τί διαφέρουν οἱ Καθολικοὶ καὶ οἱ Προτεστάντες ἀπὸ τοὺς Ὀρθοδόξους, εἶπε χαρακτηριστικά: «Ἂς ὑποθέσουμε ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι σὰν αὐτὸ τὸ Καλύβι ποὺ βλέπεις, φτιαγμένο ἀπὸ πέτρες, λάσπη καὶ ζωνάρια. Οἱ Καθολικοὶ ἀφαίρεσαν τὴν λάσπη, οἱ Προτεστάντες ἀφαίρεσαν τὰ ζωνάρια. Μποροῦν τώρα νὰ...σταθοῦν οἱ πέτρες μόνες τους;».

Νεκρώσιμη ακολουθία και αποτέφρωση συμβιβάζονται; Τι λέει η Εκκλησία στις περιπτώσεις αυτές;



Σκεφθεῖτε ὅτι ἡ ἀθάνατη ψυχὴ τοῦ  κεκοιμημένου  ἔχει ἤδη καταλάβει τὰ τραγικά της λάθη στὴν ἐπίγεια ζωή της. Φοβερὴ θὰ ἦταν ἡ ἐπιθυμία της νὰ γυρίσῃ πίσω, ἀλλὰ «μετὰ θάνατον οὐκ ἔστι μετάνοια».



Αποτέφρωση και όχι ταφή, ήταν η επιθυμία του
Έφυγε από τη ζωή σήμερα το πρωί, σε ηλικία 78 ετών ο ηθοποιός Γιάννης Βόγλης. Ο δημοφιλής ηθοποιός κατέληξε το πρωί της Τετάρτης μετά από πολύμηνη μάχη με ασθένεια.
Τον τελευταίο καιρό νοσηλευόταν διασωληνωμένος στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, σύμφωνα με πληροφορίες, έπασχε από ειλεό και μέσα σε δυόμιση μήνες υποβλήθηκε σε τρία χειρουργεία.
Πολλοί αναρωτιούνται για το πότε και το που θα γίνει η ταφή του, για να του πουν το στερνό αντίο. Έγκυρες πηγές μας λένε ότι η νεκρώσιμη τελετή πρόκειται να γίνει την Παρασκευή το πρωί σε εκκλησία του Παγκρατίου σε κλειστό κύκλο και ότι στην συνέχεια η σορός του ηθοποιού θα μεταφερθεί στην Βουλγαρία όπου και θα γίνει η αποτέφρωσή της,  αφού αυτή ήταν η επιθυμία τόσο του ιδίου, όσο και της οικογένειάς 

ΣΧΟΛΙΟ:
    Ἡ ἐπιθυμία του γιὰ νὰ καῇ μετὰ θάνατον μοῦ δίνει τὸ δικαίωμα νὰ συμπεράνω ὅτι ἔφυγε ἀμετανόητος, ἄγευστος Χριστοῦ καὶ ὡς ἐκ τούτου ψυχὴ ἀκατάλληλη τοῦ Παραδείσου. Τραγωδία! Καὶ νὰ ἔχῃς ἕνα σωρὸ καντιποτάκηδες νὰ τὸν ἐκθειάζουν, γιὰ πιὸ πρᾶγμα; Ὅτι κατανάλωσε μιὰ ὁλόκληρη ζωὴ ὑποδυόμενος ἀμέτρητους χαρακτῆρες, ἐκτὸς ἀπὸ αὐτὸν ποὺ θὰ τὸν ὀδηγοῦσε στὴν Σωτηρία τῆς ψυχῆς του. Εἶναι πρότυπο γιὰ μίμηση ὁ καϋμένος ὁ Γιάννης καὶ διαγκωνίζονται οὐκ ὁλίγοι γιὰ νὰ ἐκθειάζουν τὸ ἄκρως γήϊνο ἔργο του; Κρῖμα, τρεῖς φορὲς κρῖμα.
    Ὑπάρχει ὅμως κι ἕνα ἄλλο θέμα, σοβαρὸ κατὰ τὴν ταπεινή μου ἄποψη: στὸ ἄρθρο ἀναφέρεται ὅτι πρόκειται νὰ γίνῃ νεκρώσιμη ἀκολουθία σὲ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ μετὰ, χωρὶς νὰ γίνῃ ταφή, θὰ μεταφερθῇ ὁ νεκρὸς στὴν Βουλγαρία γιὰ ἀποτέφρωση! Τὶ κυκεῶνας εἶναι πάλι αὐτός; Θὰ δεχθῇ ἡ Ἐκκλησία νὰ ψάλλῃ νεκρώσιμη ἀκολουθία σὲ νεκρὸ ποὺ θὰ πάῃ σὲ λίγο νὰ ἀποτεφρωθῇ;

Στην "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο" εκτός από αιρετικούς παρατηρητές θα μετέχουν και γυναίκες!!!

Ο κ. Βαρθολομαίος με την Γερόντισσα Θεοξένη

Οι δυό πρώτες τυπικές καινοτομίες:

Οι δύο γυναίκες του... Οικουμενικού Πατριαρχείου

Θα καταλάβουν τις δύο από τις έξι θέσεις συμβούλων που διαθέτει

«Εχετε επιλεγεί για να συμμετάσχετε στη θέση των συμβούλων του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο». Με τη φράση αυτή σε ειδική επιστολή του ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος (φωτογραφία) καλεί δύο γυναίκες να παρακολουθήσουν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο μετά το Σχίσμα των Εκκλησιών που θα συγκληθεί τον προσεχή Ιούνιο στην Κρήτη. Με την απόφασή του αυτή ο κ. Βαρθολομαίος ουσιαστικά αποστέλλει μήνυμα και στους προκαθημένους των άλλων εκκλησιών να συμπεριλάβουν στις αντιπροσωπείες τους γυναίκες, όπως είχε συμφωνηθεί προσφάτως στη Σύναξη των Ορθοδόξων Προκαθημένων στο Σαμπεζί.

Οι αποδέκτες του πατριαρχικού γράμματος είναι η ηγουμένη της Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής των Χανίων μοναχή Θεοξένη και η επισκέπτρια αναπληρώτρια καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ταφτ της Βοστώνης κυρία Ελισάβετ Προδρόμου.

Η 65χρονη ηγουμένη είναι επικεφαλής σε ένα από τα σημαντικότερα και δυναμικότερα μοναστήρια της χώρας. Σπούδασε Θεολογία και Κοινωνική Εργασία στην Αθήνα και από το 1975 είναι μοναχή. Η Μονή της Χρυσοπηγής, στην οποία ηγείται, είναι γνωστή για τις οικολογικές πρωτοβουλίες της και την κοινωνική της δράση στην Κρήτη. Επίσης συγκαταλέγεται στα μοναστήρια που συμβάλλουν στη λειτουργία της Μονής Ζωοδόχου Πηγής του Βαλουκλή, όπου είναι οι τάφοι των Πατριαρχών, με την τακτική αποστολή μελών της μοναστικής κοινότητάς της.

Η κυρία Ελισάβετ Προδρόμου δεν είναι θεολόγος αλλά έχει σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και ασχολείται στις ΗΠΑ με θέματα θρησκευτικής ελευθερίας, τρομοκρατίας, επίλυσης συγκρούσεων και εκδημοκρατισμού των χωρών της Μέσης Ανατολής.

Οι δύο γυναίκες θα καταλάβουν τις δύο από τις έξι θέσεις συμβούλων που διαθέτει το Οικουμενικό Πατριαρχείο, όπως και όλες οι άλλες ορθόδοξες εκκλησίες στη Μεγάλη Σύνοδο. Σύμφωνα με πληροφορίες, για τις υπόλοιπες τέσσερις θέσεις ανδρών προορίζονται μοναχοί και λαϊκά στελέχη.

Η κίνηση του Οικουμενικού Πατριάρχου δεν εκπλήσσει, αφού τις τελευταίες δεκαετίες στις αντιπροσωπείες του Πατριαρχείου στους διαχριστιανικούς διάλογους και στις ποικίλες συναντήσεις συγκαταλέγονται γυναίκες με ειδική μόρφωση και εμπειρία που εκφράζουν τις θέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αλλά προκαλεί αίσθηση. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι την ίδια ώρα η Εκκλησία της Ελλάδος, στα 40 άτομα της αντιπροσωπείας της στην Κρήτη, μεταξύ των οποίων 24 μητροπολίτες και ο Αρχιεπίσκοπος, δεν άφησε χώρο ούτε για μία γυναίκα.
Πηγή

Εν μέσω συκοφαντών και κακών Επισκόπων Καντιώτης Αυγουστίνος

Ας μην ξεχνάμε με πόση λύσσα   και ποιές δυνάμεις στηρίξανε και στηρίζουν  τον αντικανονικό  Ιγνάτιο Λάππα Λαρίσης που αιματοκύλησε τούς Αγωνιζόμενους Χριστιανούς με τα ΜΑΤ  του τότε υπουργού Δημοσίας  Τάξεως Στέλιου Παπαθεμελή  του ΠΑΣΟΚ

Έναν κακόν επίσκοπο, αδιάφορο τελείως που ούτε κηρύττει ούτε διδάσκει ούτε νουθετεί, δεν τον πειράζουν είναι φίλος των. Έχουν βάλει στο πρόγραμμα τους, σ’ όλη την Ελλάδα, να ρίξουν τους καλούς επισκόπους.

       Διάβασα προχθές στον Ιεζεκιήλ, ότι τον έστειλε ο Θεός «εν μέσω σκορπίων»
   Τώρα η κοινωνία μας έχει φοβερούς «σκορπιούς» που σε κεντούν, με συκοφαντίες και διαβολές. Πράγματα φοβερά και απαίσια προσπαθούν να θλίψουν την ψυχήν σου. «εν μέσω σκορπίων» είμεθα. Και αυτός που σήμερα φαίνεται ότι τάχατες σ’ ακούει, αν δεν κάνεις το θέλημα του που ζητά δεν το’ χει σε τίποτε αύριο να γίνει σκορπιός και να σε κεντά.
    Προχθές στη μητρόπολη  σε ένα δικηγόρο  δεν του έδινα διαζύγιο. Έφυγε, και τι υβρεολόγιο είπε στα σκαλιά της μητροπόλεως δεν περιγράφεται. Πατάμε σε «σκορπιούς» και «φίδια» μέσα σ’ αυτή την κοινωνία στην οποία ζούμε. Είναι επώδυνος ο βίος τον οποίον διάγει κανείς, γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή μεγάλη στον κόσμον αυτόν. Είναι μία προφητεία αρχαία μου την υπενθύμισε ένας Αγιορείτης μοναχός όταν έγινα επίσκοπος.

     «Γίνεσαι επίσκοπος», μου είπε, «σε μία εποχή, που οι ποιμένες, οι επίσκοποι, οι εφημέριοι, οι παπάδες και όλοι αυτοί, θα γίνουν λύκοι και θα κατασπαράξουν το ποίμνιο, και τα πρόβατα θα γίνουν κι αυτά λύκοι και θα φάνε τους ποιμένας». 
  Σ’ αυτή την εποχή βρισκόμεθα. Και σε όλη την Ελλάδα παρατηρείται το εξής φαινόμενο. Έναν κακόν επίσκοπο, αδιάφορο τελείως που ούτε κηρύττει ούτε διδάσκει ούτε νουθετεί, δεν τον πειράζουν είναι φίλος των. Έχουν βάλει στο πρόγραμμα τους, σ’ όλη την Ελλάδα, να ρίξουν τους καλούς επισκόπους, τους δραστήριους, αυτούς που κάπως κινούνται, κάπως εργάζονται, όχι βέβαια στα ύψη των πατέρων της Εκκλησίας, αλλά κάπως παρουσιάζουν μία εργασία, είτε κατηχητικά σχολεία είτε κήρυγμα είτε τίποτε άλλο. Το σύνθημα τους είναι, να γκρεμίσουν την Εκκλησία. Και βάλλονται αυτοί τρομερά βάλλονται.
    Μεταξύ των άλλων όπλων τα οποία μεταχειρίζονται είναι η συκοφαντία και η διαβολή, άνευ προηγουμένου. Το φοβερότερο είναι, ότι και μέσα από τους κύκλους των ιεραποστολών υπάρχουν συκοφάντες και διαβολείς. Εάν σήμερα διαλυθούν οι ιεραποστολές, δεν θα διαλυθούν από τους εξωτερικούς εχθρούς –να το θυμηθείτε αυτό, μετά δακρύων σας το λέω– θα διαλυθούν από πρόσωπα τα οποία έχεις δέκα χρόνια, είκοσι χρόνια, τριάντα χρόνια κοντά σου. Τα πήρες μικρά παιδιά, τα κατήχησες, τα δίδαξες, τα εγαλούχησες, εκοπίασες, εμόχθησες γι’ αυτά κ.λπ. και αυτά τώρα γίνονται «σκορπιοί».
   Διερχόμεθα μία κρίση μεγάλη. «Πατάξω τον ποιμένα και διασκορπισθήσονται τα πρόβατα της ποίμνης»
Και το άλλο, Θα έρθει εποχή που οι άνθρωποι θα ποιμαίνουν τον εαυτό τους.

H επίθεση, που δέχεται ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία αυτή την εποχή, εκδηλώνεται σε τρία κυρίως μέτωπα


ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ!
Η ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ»


“Π.Π.”:  Τραγικό! Μᾶς καλοῦν νὰ ξυπνήσουμε, αὐτοὶ ποὺ κοιμοῦνται, Μνημονεύοντες καὶ κοινωνοῦντες μὲ τοὺς πρωταίτιους τῆς Προδοσίας! 



Ἡ ἐπίθεση, πού δέχεται ὁ Ἑλληνισμός καί ἡ Ὀρθοδοξία αὐτή τήν ἐποχή, ἐκδηλώνεται σέ τρία κυρίως μέτωπα
 

ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ!
Η ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ»

H ἐπίθεση, πού δέχεται ὁ Ἑλληνισμός καί ἡ Ὀρθοδοξία αὐτή τήν ἐποχή, ἐκδηλώνεται σέ τρία κυρίως μέτωπα:
1. Ἡ Νέα Τάξη Πραγμάτων διαλύει σήμερα τήν Ἑλλάδα μέ μεθόδους  Μαφίας καί μέ τή βοήθεια τῶν ντόπιων  ἐντολοδόχων της, τῶν πολιτικῶν-μαριονεττῶν· ἀφ ̓ ἑνός τῶν ἀριστερούληδων-διεθνιστούληδων τῆς «Ἀριστερᾶς» καί ἀφ ̓ ἑτέρου (σέ μικρότερο βαθμό) τῆς «Δεξιᾶς» «τοῦ κεφαλαίου πού δέν γνωρίζει πατρίδα». Ξεπουλοῦν τήν πατρίδα μας ὅσο-ὅσο.  Τήν μετέβαλαν ἤδη σέ «ἀποικία χρέους» καί τήν ἐποικίζουν μέ στρατιές Ἀφροασιατῶν μωαμεθανῶν, οἱ ὁποῖοι σύντομα θά λάβουν ἑλληνική ὑπηκοότητα καί θά  ἀπαιτήσουν γλῶσσα, τζαμιά καί σαρία (ἰσλαμικό νόμο). 
Σ ̓ αὐτό τό ἔγκλημα  συνεργοῦν ἀπό  κοινοῦ οἱ «ἀγαπούληδες» χριστιανοί τῶν σαλονιῶν καί τό «ζαλισμένο κοπάδι» καί οἱ «χρήσιμοι ἠλίθιοι», πού δημιουργεῖ ἡ πλύση ἐγκεφάλου, πού ἀσκοῦν τά διαπλεκόμενα καί ἐξωνημένα ΜΜΕ. Ἰδιαίτερα μᾶς πονᾶ αὐτό πού βλέπουμε νά γίνεται: Νά συνεργεῖ, ἄθελά της, καί ἡ διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας (εὐτυχῶς ὄχι ὅλοι οἱ Μητροπολίτες) στό ἀνίερο καί ἀντεθνικό αὐτό ἐγκληματικό σχέδιο, πού ἰσοδυναμεῖ μέ ἐσχάτη προδοσία! Ἡ θλίψη φθάνει στό κατακόρυφο, καθώς γιά δεύτερη φορά (ἡ πρώτη τό 2001), ὁ αἱρεσιάρχης πάπας τῆς  Ρώμης θά πατήσει τά ἁγιασμένα μας χώματα, καί μάλιστα αὐτά τῆς νήσου Λέσβου, προσβάλλοντας τούς ἁγίους μάρτυρες καί ὁμολογητές τῆς πίστεώς μας. Δέν καταλαβαίνουν οἱ ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, πού συγκατατέθηκαν στήν ἀνίερη ἐπίσκεψη, ὅτι μέ τίς φιέστες, πού θά γίνουν στή νῆσο τῶν ἁγίων, προωθεῖται στό ὄνομα τοῦ «ἀνθρωπισμοῦ» καί τῆς  ἀλληλεγγύης πρός τούς «πρόσφυγες» ὁ ἐποικισμός τῆς Ἑλλάδος ἀπό ἑκατομμύρια Ἀφροασιάτες μωαμεθανούς; Δέν καταλαβαίνουν ὅτι οὐσιαστικά  παίζουμε τό παιχνίδι τῆς Τουρκίας καί τῶν δουλεμπόρων; Τό ἔργο  ἐκφοβισμοῦ τοῦ λαοῦ, γιά  νά δεχθεῖ τήν καταστροφή του χωρίς νά ἀντιδράσει, ἔχουν ἀναλάβει οἱ «ἀναρχοαυτόνομοι» καί «Ἀλληλέγγυοι», πού πλειοδοτοῦν στό «καλωσόρισμα τῶν προσφύγων» καί στή διεκδίκηση τῶν  «δικαιωμάτων» τους. Τό ἴδιο κάνουν καί  πράκτορες ξένων μυστικῶν ὑπηρεσιῶν.

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

ΚΑΝΩΝ ΜΕ', ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ «Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον, αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως κληρικούς ενεργήσαι τι, καθαιρείσθω».





Ιεροί Κανόνες
Ιεροί Κανόνες εκ του Πηδαλίου
ΚΑΝΩΝ ΜΕ', ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
«Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον, αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως κληρικούς ενεργήσαι τι, καθαιρείσθω».
Ερμηνεία
Ο παρών Κανών διορίζει, ότι όποιος Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος ήθελε συμπροσευχηθή μοναχά, αλλά όχι και να συλλειτουργήση με αιρετικούς ας αφορίζηται. Επειδή όποιος με τους αφωρισμένους συμπροσεύχηται (καθώς τοιούτοι είναι οι αιρετικοί), πρέπει να συναφορίζηται και αυτός, κατά τον Ι' των αυτών Αποστόλων. Ει δε και εσυγχώρησε εις τους αιρετικούς αυτούς να ενεργήσουν κανένα λειτούργημα, ωσάν κληρικοί, ας καθαίρηται, επειδή όποιος κληρικός συλλειτουργήσει με καθηρημένους (καθώς τοιούτοι είναι και οι αιρετικοί, κατά τον Β' και Δ' της Γ') συγκαθαιρείται και αυτός, κατά τον ΙΑ' των Αποστόλων. Πρέπει γαρ τους αιρετικούς να μισούμε και να αποστρεφώμεθα, αλλά όχι ποτέ και να συμπροσευχώμεθα με αυτούς ή να συγχωρούμεν εις αυτούς να ενεργήσουν τι εκκλησιαστικόν λειτούργημα, ή ως κληρικοί, ή ως ιερείς.
 
Συμφωνία
Ο δε ΞΕ' Αποστολικός λέγει, ότι όποιος εμβή εις συναγωγήν αιρετικών δια να προσευχηθή, κληρικός μεν ων, ας καθαίρηται, λαϊκός δε, ας αφορίζηται. Η δε εν Λαοδικεία, κατά μεν τον ΣΤ' αυτής, δεν συγχωρεί να εμβαίνουν οι αιρετικοί εις την εκκλησίαν, κατά δε τον ΛΒ' δεν πρέπει, λεγει να λαμβάνει τινάς τας παρά των αιρετικών ευλογίας, οι οποίες είναι αλογίες, και όχι ευλογίες, αλλά ουδέ πρέπει να συμπροσεύχηται τινάς με αιρετικούς ή σχισματικούς κατά τον ΛΓ' της αυτής. Ο δε ΛΔ' αναθεματίζει τους αφίνοντας τους μάρτυρας του Χριστού και πορευομένους εις τους ψευδομάρτυρας των αιρετικών. Ο δε Θ' Τιμοθέου δεν συγχωρεί να στέκονται παρόντες αιρετικοί εν τω καιρώ της Θείας Λειτουργίας, έξω μόνον αν υπόσχωνται να μετανοήσουν, και να αφήσουν την αίρεσιν. Αλλά και ο Θ' της εν Λαοδικεία αφορίζει τους Χριστιανούς όπου πηγαίνουν εις τα κοιμητήρια, ή μαρτύρια των αιρετικών δια να προσευχηθούν, ή χάριν ιατρείας των ασθενών αυτών. Αλλά ούτε πρέπει να συνεορτάζη κανείς Χριστιανός με τους αιρετικούς, ούτε να δέχηται τα παρ' αυτών πεμπόμενα εις αυτόν δώρα της εορτής των, κατά τον ΛΖ' της αυτής εν Λαοδικεία.  

Ὁ Ἐπίσκοπος Κισάμου Ἀμφιλόχιος σέ προπαγανδιστικό οἰκουμενικό παραλήρημα ὑπέρ τῆς ἐπερχομένης ψευδοΣυνόδου!

Επανερχόμαστε στο προπαγανδιστικό οικουμενικό παραλήρημα του Κισάμου Αμφιλόχιου:

http://www.imks.gr/images/stories/Photos/amfilochios_kisamou.jpgΜετά τῶν δεόντων σχολίων
ἐκ τοῦ Ἱστολογίου
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ.
 
 Δέν θά κρύβονται ἐξ ἅπαντος! Ἕνας ἕνας ἀποκαλύπονται εἴτε διά τῶν Οἰκομενιστικῶν πεπραγμένων καί δηλώσεων των, εἴτε διά τήν ἔνοχην καί ἀπαράδεκτον σιωπήν των!


Ἀκολουθεῖ Συνέντευξη:
Ἐρώτηση: Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας θα πραγματοποιηθεί στην εκκλησιαστική επαρχία σας. Ποια είναι τα συναισθήματα και η ευθύνη σας;

Ἀπάντηση: Μας αξιώνει ο Θεός στους καιρούς μας να ζήσουμε το μέγα αυτό, ιστορικό γεγονός της Σύναξης της Πανορθοδοξίας, με τη συμμετοχή όλων των Προκαθημένων των κατά τόπους Εκκλησιών και ικανού αριθμού αρχιερέων και ειδικών συμβούλων - περί τους 350 τον αριθμό. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Μᾶς "ἀξιώνει" ὁ Θεός νά ζήσουμε τό "μέγα" αὐτό γεγονός μίας ἀντισυνοδικῶς δρομολογησάσης Συνόδου, μέ ἀντορθόδοξη θεματολογία, ἤ θά σᾶς γράψει ἡ ἱστορία τῆς Θεολογίας στά μαῦρα κατάσιιχα; Ἐπίσης Σεβασμιώτατε, τί θά πεῖ "μέ τήν συμμετοχή ἱκανοῦ ἀριθμοῦ ἀρχιερέων"; 24 συμμετέχοντες Ἀρχιερεῖς ἀπό τούς περίπου 90 συνολικά εἶναι "ἱκανός" ἀριθμός ἤ "ἀνίκανος"; Τά δέ κριτήρια ἐπιλογῆς τῶν "ἱκανῶν" συμμετεχόντων καί ἀποκλεισμοῦ ΟΛΩΝ τῶν ὑπολοίπων "ἀνίκανων", τό πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας ἀκόμη τά ἀναζητοῦμε  στά ἀπωλεσθέντα!...). Γεγονός υψίστης ιστορικής σημασίας, σπουδαιότητος και αξίας, το οποίο θα σημαδέψει τον τόπο και την Ιστορία. Αρκεί να σκεφτούμε τους αιώνες που έχουν περάσει από την τελευταία παρόμοια Σύνοδο, ως επίσης το γεγονός ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία ομιλεί περί της συγκλήσεως της Συνόδου αυτής σχεδόν 90 χρόνια (από το 1930) και την προετοιμάζει περισσότερο από μισό αιώνα (από το 1961)! (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Στό σημεῖο αὐτό ξεχνᾶτε Σεβασμιώτατε νά μᾶς ἀναφέρετε πώς ὁ Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς ἀπευχόταν τήν πραγματοποίηση τῆς Συνόδου, διότι ἔβλεπε τά πλοκάμια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς ἀποστασίας νά ἔχουν εἰσβάλλει γιά τά καλά στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία-ἀπό τήν κορυφή κυρίως...ἕως τά νύχια-καί προέβλεπε τά ἀκόμη χειρότερα οἰκουμενιστικά ὀλισθήματα τῶν Ποιμένων, γι' αὐτό καί θεωροῦσε τήν ληστρικότητα καί ἀποτυχία τῆς Συνόδου  ἐκ τῶν προτέρων δεδομένη!). Μεγάλη η τιμή, η ευλογία, η χαρά, αλλά και η ευθύνη διά τη Μεγαλόνησο Κρήτη, την Εκκλησία της, πιστή και αφοσιωμένη θυγατέρα του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου, και ιδιαίτερα την εκκλησιαστική μας περιφέρεια, την Ιερά Μητρόπολη Κισάμου και Σελίνου, καθίδρυμα της οποίας είναι η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης -φέρουσα την πνευματική της αναφορά εις το Οικουμενικό Πατριαρχείο-, τόπος όπου θα διεξαχθούν οι εργασίες της Αγίας και Μεγάλης αυτής Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Εγκατέλειψε ο λαός Θεόκλητον Φλωρίνης μετά του οικουμενιστού Ελπιδοφόρου

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ

ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ!

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΣΕ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΔΕΣΠΟΤΗ. ΕΓΙΝΑΝ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΝΕΑΡΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ. ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΦΕΪΒΟΛΑΝ, ΤΟΙΧΟΚΟΛΗΘΗΚΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΑΦΙΣΕΣ. ΑΔΕΙΑΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑΟΣ! ΟΙ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ

  

ΣΤΟΠ

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΣΕ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΔΕΣΠΟΤΗ   ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ!

ΟΙ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑΟΥΣ.

Τὸ σπουδαιότερο ἐξ ὅλων: Ο ΚΑΤΑΜΕΣΤΟΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ ΑΔΕΙΑΣΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΝΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ!!!

ΕΓΙΝΑΝ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ 22ΧΡΟΝΩΝ ΝΕΑΡΩΝ ΠΟΥ ΦΩΝΑΞΑΝ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΔΕΣΠΟΤΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17-4-2016 ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟ.

EΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΣΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ Ο ΟΓΔΟΝΤΑΧΡΟΝΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ, ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΑΡΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

Τοιχοκολήθηκε ἡ παραπάνω ἀφίσα, ποὺ ἐνημέρωνε τον πιστὸ λαό. Το πρωΐ τὶς ξέσχισαν ὅλες. Μία γλύτωσε σὲ κεντρικό δρόμο τῆς Φλώρινας τὴν φωτογραφίσαμε καὶ τὴν δημοσιεύουμε.
Κάποιοι πιστοί μοίρασαν φεϊβολάν γύρω ἀπὸ τὸν μητροπολιτικό ναό, ποὺ γινόταν τὸ συλλείτουργο. Δυστυχῶς δὲν ἔμεινε κανένα φεϊβολαν γιὰ νὰ τὸ δημοσιεύσουμε.
Διαβάστε τὴν ἀνοιχτὴ ἐπιστολὴ καὶ τὰ 67 σχόλια, σὲ φλωρινιώτικη ἰστοσελίδα, γιὰ νὰ δεῖτε τῆς ἀντιδράσεις τοῦ πιστοῦ λαοῦ, ποὺ ἀγωνίζεται γιὰ νὰ μὴ χάσει τὴν πίστη του.

Ανοιχτή επιστολή: O πιστός λαός της Φλωρίνης, να απέχει, ως ένδειξη διαμαρτυρίας, από τις εκδηλώσεις προς τιμήν του Μητροπολίτη Προύσης

http://neaflorina.blogspot.gr/2016/04/o_16.html#comment-form

Στοπ ΕΔΩ ΟΡΘΟΔ. ΕΛΛΑΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ;

«Τόν Πάπα νά καταρᾶσθε, αὐτός θα είναι ἡ αἱτία» (Άγιος Κοσμάς ό Αιτωλός)

KLEBOYN THN PISTH MAS


Το «δίς εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού», έλεγαν οι παλαιοί. Άν είναι ανόητον να την πάθει κανείς δυο φορές, το να πηγαίνει στό στομα του λύκου, ενώ προηγήθησαν όχι μία άλλο πολλές «ευκαιρίες» για να τον γνωρίση, και μάλιστα όταν δεν πρόκειται απλώς δια το άτομον. αλλά δι’ αυτό το έθνος, την ορθόδοξον πίστιν μας, την ψυχήν μας, η τοιούτη θεληματική εξαπάτησις συνιστά έγκλημα φοβερόν. Αποθνήσκει ένας Πάπας, γίνεται άλλος (και περίεργον πώς πεθαίνει, αφού κηρύσσεται θεός), καί Χριστιανοί Έλληνες δείχνουν ότι πολύ τους μέλει καί ούτε πολύ ούτε λίγο βούλονται να τον νομίσουν και ως ευργέτην! Το να λησμονούν τι έπαθον, ακόμη και να μη υποπτεύωντοι και προβλέπουν, για να πάθουν τα ίδια κοί χειρότερα, αυτή είναι η στρατηγική τών «εξύπνων» Ελλήνων; Μήπως είδον ποτέ είλικρινιαν εις τον καταχθόνιον παπισμόν, μήπως έπαυσέ ποτέ να είναι ο αιώνιος και αδιάλλακτος εχθρός του Ελληνισμού και της Όρθοδοξίας, μήπως άλλάξαν ποτέ αι κακούργοι διαθέσειες του καθ’ ημών;

Ὁ μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος, παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν, ἔφερε τὸν μητροπολίτη Προύσης Ἐλπιδοφόρο στὴν Φλώρινα!

Όταν ο Ποιμένας εισάγει τον Οικουμενιστικό λύκο στο μαντρί, έχει μεγαλύτερη ευθύνη-καταδίκη από το λύκο!

   
  μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος, παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν, ἔφερε τὸν μητροπολίτη Προύσης Ἐλπιδοφόρο στὴν Φλώρινα!  Τὸν μητροπολίτη ποὺ διατύπωσε αἱρετικὲς θέσεις, ἔφτασε στὸ σημεῖο νὰ φιλήσει τὸ χέρι ἑνὸς αἱρετικοῦ, τοῦ Πάπα Βενέδικτου, καὶ ἀνήκει στὸν πυρῆνα τῶν συνεργατῶν τοῦ ἡγέτη τῶν Οἰκουμενιστῶν Βαρθολομαίου Ἀρχοντώνη.   
   Κι ὄχι μόνο εἰσήγαγε στὸν Ἱ. Ναὸ καὶ συλλειτούργησε μαζί του, ἀλλὰ συνήργησε, ὥστε ὁ αἱρετικὸς λύκος νὰ ὁμιλήσει καὶ βραβεύσει τοὺς μαθητὲς σὲ σχετικὴ ἐκδήλωση! Ἐκεῖ βρῆκε τὴν εὐκαιρία ὁ κ. Ἐλπιδοφόρος νὰ παρουσιασθεῖ ὡς καλωσυνάτο πρόβατο στοὺς μαθητές.
   
    Ξεκίνησε τὴν ὁμιλία του στοὺς μαθητὲς μὲ συναισθηματικοὺς τόνους, παρουσιάζοντας τὸν ἑαυτό του ὡς ἕναν ἀπὸ αὐτούς, ἀφοῦ κι αὐτὸς πέρασε (ὅπως εἶπε) «τόσα καλοκαίρια στὶς κατασκηνώσεις τῆς Ἱ. Μητροπόλεως» τοῦ μητροπ. Αὐγουστίνου Καντιώτη. Καὶ βέβαια, δὲν εἶπε λέξει, φρόντισε ὥστε νὰ μὴ καταλάβουν οἱ μαθητὲς ὅτι πρόδωσε τὸ Ὀρθόδοξο ὁμολογιακὸ ἦθος καὶ τὶς συμβουλὲς ποὺ πῆρε ἀπὸ τὸν Καντιώτη!
    Ἡ ὁμιλία του ἦταν μιὰ καθαρὰ προπαγανδιστικὴ ὁμιλία γιὰ τὸ Πατριαρχεῖο, ἀφοῦ στὴ συνέχεια παρουσίασε τὴν ὄντως ἀνεκτίμητη -μέσα στοὺς αἰῶνες-προσφορὰ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου στὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ Γένος, ἀποκρύπτοντας, βέβαια, ὅτι σήμερα τὸ Πατριαρχεῖο ἔχει γίνει ὁ νεκροθάπτης καὶ τῶν δύο!

     
Ὁμιλία του Μητροπολίτου Προύσης Ἐλπιδοφόρου κατὰ τὴν "Χρηστίδειον Τελετήν"

         Ἀγαπητά μου παιδιά,


    Ἐπιτρέψτε μου πρὶν ἀπὸ κάθε ἄλλη σκέψη, νὰ ἐκφράσω τὴ χαρά μου καὶ τὴ συγκίνησή μου ποὺ βρίσκομαι στὴν πόλη της Φλώρινας, τὴν πόλη τῶν νεανικῶν μου χρόνων, τὴν πόλη ποὺ ἀγάπησα καὶ πέρασα τόσα και τόσα καλοκαίρια στὶς κατασκηνώσεις τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως.

Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Η μωρία του Πάπα, Βαρθολομαίου και Ιερώνυμου, στη Μορία της Λέσβου!

Η έλευση του Πάπα
και «αξιολόγηση» του Πάσχα


Από το «γαληνόν της μετανοίας πέλαγος» της αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής αντικρίζουμε το φουρτουνιασμένο Ελληνικό Αρχιπέλαγος των αμετανόητων «διαλόγων αγάπης» (με φόντο την μέλλουσα «Αγία και Μεγάλη» Σύνοδο).

Μοναδική και διαυγής η θέα από το «Μέγα πέλαγος» της αγίας Τεσσαρακοστής, όπως ονομάζει η Εκκλησία την περίοδο αυτή πνευματικής καθάρσεως από τα πάθη που ολοκληρώνεται στο τέλος της Μεγάλης Εβδομάδος με τα Πάθη, την Σταύρωση και Ανάσταση του Κυρίου. Μας επιτρέπει να δούμε καλύτερα και με καθαρό νου, όχι μόνον μέσα μας αλλά και γύρω μας. Τα τελευταία  δρώμενα στην πατρίδα μας είναι πρωτοφανή και  αρκούντως θεατρικά, δεν χρειάζεται ειδική γνώση για να το αντιληφθεί κανείς, αρκεί η απολεσθείσα σαν τη δραχμή κοινή λογική …
Με την έλευση του πάπα και τη γενική επιστράτευση για την τάχα «ιστορική επίσκεψη» του, φάνηκε ξεκάθαρα η σκηνοθεσία, οι πρωταγωνιστές, και το love story της υπόθεσης… Φάνηκε ξεκάθαρα το τεχνητό και βλαβερό «τοπίο στην ομίχλη» καταμεσής του Αιγαίου, που μοιάζει με απόβαση αρχηγών κρατών  και δή
δυναστικών, μέσα στην περιρρέουσα στρατιωτική παρουσία της «ομπρέλας» του ΝΑΤΟ.

Ο άγιος Νεκτάριος, σε  μια ιστορική μελέτη του για τα αίτια του Σχίσματος (εκδ. 1911) αναφερόμενος στο πρωτείο του πάπα, εξηγεί ότι στους ρωμαιοκαθολικούς επικρατεί διαφορετική αντίληψη για τον τρόπο ενότητας της Εκκλησίας και τα μέσα επιδίωξής της: «…ένεκα της απαιτήσεως των Παπών της υποταγής της οικουμενικής Εκκλησίας, της Μιάς, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, τη επισκοπή της Ρώμης. Εν τούτω δε κείται ο λόγος του σχίσματος, όστις αληθώς είναι μέγιστος, διότι ανατρέπει το πνεύμα του Ευαγγελίου»