Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Αγιορείτες αρνούνται την Κολυμπάριο Σύνοδο της Κρήτης!


 


    Όπως μας δήλωσε ο Γέροντας Ευθύμιος από την Καψάλα και πνευματικό τέκνο του Αγίου Παϊσίου  του Αγιορείτη χθές το μεσημέρι στις 1:30 μ.μ:
    Αφού ενημερώθηκε για την επιστολή που του εστάλη από την Ομάδα προσκυνητών Αργολίδος σχετικά με την Σύνοδο του Κολυμπαρίου, μας έκφρασε την έντονη πικρία του για την συγκεκριμένη σύνοδο, συμφωνώντας πλήρως με τις θεολογικές και κανονικές αποτιμήσεις των κ. Καθηγητών Κ. Κυριαζόπουλου  και Δημ. Τσελεγγίδη και μας γνωστοποίησε την πλήρη διαφωνία του με τις αποφάσεις της Συνόδου του Κολυμπαρίου και ότι δεν τις αποδέχεται, δηλώνοντάς μας  παράλληλα την βαθιά του λύπη  για  την δημιουργία των πολύ αρνητικών πνευματικών συνεπειών αυτής στο σώμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
   Μαζί με τον Πατέρα Ευθύμιο αντιτίθενται στην αν-ορθόδοξη σύνοδο του Κολυμπαρίου και οι Πατέρες της «Παναγούδας» π. Αρσένιος και π. Ησαϊας όπως και ο π. Συμεών από το κελλί «Παναγία του Καζάν» καθώς και άλλοι πολλοί Αγιορείτες Πατέρες που πολύ σύντομα θα σας ανακοινώσουμε τα ονόματά τους.
Για την Ομάδα προσκυνητών Αγίου Όρους Αργολίδας
Ιωάννης Καρυανός του Νικολάου 
(Α.Δ.Τ. ΑΗ233243)
Απόστρατος Αξιωματικός Σ.Ξ.
Εφέσου 14, Ναύπλιον
Τηλ.: 6972664871
Emailjok64@otenet.gr

Παρακαλούμε, απαντήστε μας δια τα περί της «εν Κολυμπάρι Αγίας και Μεγάλης Συνόδου»!

      ΣΧΕΤΙΚΑ: Δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό Τύπο
ΑΠΟ
Ομάδα Προσκυνητών Αγίου Όρους Αργολίδος
Εκπροσωπουμένη από τον κ. Ιωάννη Καρυανό
  
ΠΡΟΣ
1)ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ ΜΟΝΑΖΟΥΣΩΝ
« Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος»
Σουρωτή-Βασιλικά 570 06 Θεσσαλονίκη
Τηλ. 23960 41320
Fax 23960 41594
  

2)ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

630 88 Μεταμόρφωση Χαλκιδικής.
Τηλ. 23750 61103 
3)ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 
Βατοπαίδι Χαλκιδικής  τ.κ. 630 88
Τηλ . 23710 41880
4)ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΥΘΥΜΙΟΝ –ΙΕΡΟΝ ΚΕΛΛΙΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ.
ΚΑΨΑΛΑ –ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ  63086 ΚΑΡΥΕΣ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Ναύπλιον 30 Αυγούστου 2016, εορτή του εν Αγίοις πατρός ημών Αλεξάνδρου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως του Ομολογητού.
Αγαπητοί Πατέρες και Μητέρες εν Χριστώ ευλογείτε
Γνωρίζοντας την άρρηκτη πνευματική σας σχέση και καθοδήγηση που είχατε την ευλογία να φέρετε με τον ήδη ανακηρυχθέντα Άγιον Γέροντα Παϊσιο τον Αγιορείτη ,γεγονός που σας καθιστά στην συνείδηση των Ορθοδόξων  πιστών ως θεματοφύλακες, συνεχιστές και εγγυητές του πνεύματος και του ομολογιακού χαρακτήρος του Οσίου και εν μέσω μίας εποχής που εντείνει ακόμη περισσότερο, μεθοδικά και δυναμικά, τον πόλεμο κατά της Ορθοδόξου πίστεως και παραδόσεως μας, παρακαλούμε από υμάς όπως μας γνωστοποιήσετε :
 -Ποία η θέση και άποψή σας για την πρόσφατη σύγκληση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου που έλαβε χώραν προσφάτως εις το Κολυμπάριον  της Κρήτης και τα ψηφισθέντα υπ΄αυτής κείμενα;
Προς τούτο σας αποστέλλουμε συνημμένα
1) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ Ή ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Περίληψη κανονικο-δογματικής μελέτης –ΤουΚυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ.
Και
2) ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (19-26/7/2016) Καθηγητού κ.Δημητρίου Τσελλεγγίδη Α.Π.Θ (Τμήματος Θεολογίας-τομέως δογματικής Θεολογίας)
 Παρακαλούμε θερμά και ενόσω το συγκεκριμένο θέμα τυγχάνει τόσο σοβαρής  σημασίας σε σημείο που ήδη πολλοί πιστοί, λαϊκοί, κληρικοί και Μοναχοί ,εντός και εκτός Αγίου Όρους να αντιδρούν ομολογιακά, όπως μας απαντήσετε με πάσαν ειλικρίνεια βάζοντας το χέρι εις την υπό του Κυρίου ημών θερμαινόμενη καρδιά σας.
Η δική σας φωτισμένη γνώμη θα βοηθήσει τα μέγιστα εις τον συνειδησιακό προσδιορισμό μας  δια το αναφερόμενο  και τόσο σοβαρό προκύψαν ζήτημα.
  
Μετά τιμής και απείρου σεβασμού
 Για την Ομάδα Προσκυνητών Αγ. Όρους
Μετά τιμής, εν Χριστώ προσκυνητής
 Ιωάννης Καρυανός του Νικολάου (Α.Δ.Τ. ΑΗ233243)
Απόστρατος Αξιωματικός Σ.Ξ.
Εφέσου 14, Ναύπλιον
Τηλ.: 6972664871
1) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ Ή ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Περίληψη κανονικο-δογματικής μελέτης
–Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ.

ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ



     Επειδή πολλές διαφορετικές τοποθετήσεις και  φωνές κρίνουν και μιλούν για τα περί της εν Κρήτη προσφάτης Συνόδου, γεγονός που φέρει τον λαό Του Θεού σε συνειδησιακά και Θεολογικά διλλήματα  πίστεως, θεωρήσαμε σωστό και Ορθόδοξο να συμβουλευτούμε τους Αγιασμένους Γέροντες, Πνευματικούς και Ιερές Μονές που πιστεύουμε ότι έχουν Ορθό Θεολογικό κριτήριο προκειμένου να διαμορφώσουμε την σωστή τοποθέτηση στο προκύψαν αυτό γεγονός της Συνόδου της Κρήτης.
Ήδη έχουμε απευθυνθεί (30η Αυγούστου) στα πνευματικά τέκνα του Αγίου Παϊσίου, ήτοι:
1ον Στο Ι. Ησυχαστήριο Ευαγγ. Ιωάννου του Θεολόγου στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης,
2ον Στον Γέροντα Ευθύμιο στην Καψάλα του Αγίου Όρους,
και στις Ι. Μονές
 3ον  Αγίου Αρσενίου Χαλκιδικής και 4ον Τιμίου Προδρόμου Μεταμορφώσεως Χαλκιδικής.
    Πλέον αναφερόμαστε και απευθυνόμαστε και στο Γέροντα Εφραίμ τον Φιλοθεϊτη, άξιο συνεχιστή και θεματοφύλακα του Ορθοδόξου και Ομολογητικού πνεύματος του Οσίου Ιωσήφ του Σπηλαιώτου προκειμένου να μας διαφωτίσει περί του αναφερομένου και σημαντικοτάτου θέματος.
    Σε κάθε περίπτωση που οι παραλήπτες Πατέρες μας απαντούν  θα σας γνωστοποιούμε και τα κείμενα τους προς πληροφόρησή σας.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' 

Αυτό δεν το περιμέναμε απο τον "ΣΩΤΗΡΑ"

«Ο ΣΩΤΗΡ» οδηγείται σε επικίνδυνους αιρετικούς κρημνούς!

 
  λλο ἕνα προβληματικὸ ἄρθρο τοῦ περιοδικοῦ «Ο ΣΩΤΗΡ»! Τελικὰ ἡ ἀποδοχὴ τοῦ ἐπισκοποκεντρισμοῦ (ποὺ τοὺς ἐξυπηρετεῖ γιὰ προωθοῦν ἀπρόσκοπτα τὸ «ἔργο» τους), ὁδηγεῖ σὲ ἐπικίνδυνους αἱρετικοὺς κρημνοὺς τὴν Ἀδελφότητα. Μὲ τὴν εὐκαιρία, ἂς πάψουν κάποια μέλη καὶ κάποιοι «Σωτηρικοί», εἴτε τηλεφωνικά, εἴτε μὲ e-mail νὰ μᾶς κατηγοροῦν γιὰ ἐπιθέσεις ἐναντίον τους. Τοὺς ἀγαποῦμε ὡς πρόσωπα, καὶ λυπούμαστε κάθε φορὰ ποὺ ἀναγκαζόμαστε νὰ παρουσιάσουμε τὶς λανθασμένες ἐνέργειές τους σὲ θέματα πίστεως.
   Στὸ ἄρθρο, λοιπόν, αὐτὸ «Ὁ Σωτήρ», παραδόξως ὑποβαθμίζει τὴν σημασία ποὺ ἔχει γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ὁ ὅρος «ἱστορικὲς Ἐκκλησίες», ποὺ ψηφίστηκε στὴν Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου, παρότι ἔχει ξεκαθαριστεῖ ἀπὸ Ἐπισκόπους, Δογματολόγους, πρωτοπρεσβυτέρους καὶ θεολόγους, ἀκόμα καὶ πρὶν πραγματοποιηθεῖ ἡ «Μεγάλη καὶ Ἁγία Σύνοδος», ὅτι μία τέτοια ἀπόφαση δίδει ἐκκλησιαστικότητα στὶς αἱρέσεις.
  Ὅλοι οἱ ἀνωτέρω ἔχουν ἀποφανθεῖ ὅτι, ἐὰν περνοῦσε μία ἔκφραση στὴν Σύνοδο, διὰ τῆς ὁποίας νὰ ἀποκαλοῦνται «Ἐκκλησίες» οἱ αἱρετικοί, τοῦτο θὰ ἀποτελοῦσε νίκη γιὰ τοὺς αἱρετικούς. Καὶ τελικὰ αὐτὸ συνέβη, ἀφοῦ α) δὲν ὑπῆρξε στὶς ἀποφάσεις τῆς Συνοδου καμιὰ ἀναφορὰ γιὰ αἱρέσεις, καὶ β) ἀντίθετα πέρασαν τὸν ὅρο «ἱστορικὲς Ἐκκλησίες», κάτι ποὺ ἐπεδίωκε ὁ ἀρχηγὸς τῆς αἱρέσεως, καθότι γνώριζε ὅτι –στὴν παροῦσα φάση– ἦταν πολὺ δύσκολο νὰ ἐπιτύχουν οἱ αἱρετικοὶ Οἰκουμενιστὲς ξεκάθαρα τὸν τελικό τους στόχο. Ἐξ ἄλλου ἕνας απὸ τοὺς λόγους ποὺ κάποιες Ἐκκλησίες δὲν  συμμετεῖχαν στὴν Σύνοδο, καὶ κάποιοι Ἐπίσκοποι δὲν ὑπέγραψαν ἦταν ὅτι στὰ Προσυνοδικὰ κείμενα περιελαμβάνετο αὐτὸς ὁ ὅρος.
    Ὅλα αὐτὰ τὰ ἀγνοεῖ ὁ συντάκτης τοῦ ἄρθρου καὶ ἡ συντακτικὴ ἐπιτροπὴ τοῦ «Σωτῆρος»; Νὰ ὑπενθυμίσουμε ὅτι, ὁ κ. Σταῦρος Μποζοβίτης (Σ.Μ.) π.χ., μέλος τῆς συντακτικῆς ἐπιτροπῆς τοῦ «Σωτῆρος» σὲ βιβλίο του(*) παρουσιάζει καὶ ἀποδεικνύει τὶς ἀνεπίτρεπτες διφορούμενες ἐκφράσεις καὶ τὰ λάθη ποὺ ὑπάρχουν στὶς «ΚΟΙΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ» Ὀρθοδόξων καὶ Ἀντιχαλκηδονίων (ἡ ἐμμονὴ στὶς ὁποῖες ἀποτελεῖ αἵρεση), στὰ πλαίσια τῶν σχετικῶν Διαλόγων.
  Στὰ περὶ «Κοινῶν Δηλώσεων» ὁ κ. Σ.Μ. εἶναι ἀκριβὴς καὶ σχολαστικός (ὅπως καὶ ἔπρεπε νὰ εἶναι· αὐτὴ εἶναι ἡ γραμμὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων) καὶ ἐξηγεῖ γιατί ἐκφράσεις ποὺ φαίνονται ὀρθές, ποὺ χρησιμοποίησαν ἀκόμα καὶ ἅγιοι, δὲν μποροῦμε νὰ τὶς χρησιμοποιήσουμε, ἐφ’ ὅσον πίσω κρύβεται κάποια παγίδα αἱρετική, ἐφ’ ὅσον μποροῦν νὰ ἑρμηνευθοῦν αἱρετικά, ἐφ’ ὅσον κρύβουν αἱρετικὸ φορτίο καὶ σκοπιμότητες.

ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «Ο ΣΩΤΗΡ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ


ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «Ο ΣΩΤΗΡ» ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ



Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Α.Π.Θ.

Το αξιόλογο εκκλησιαστικό περιοδικό «Ο Σωτήρ» ισχυρίζεται ότι η δογματική απόφαση του Συνεδρίου της Αποστασίας «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον» δήθεν δεν αναγνωρίζει τις αιρέσεις ως Εκκλησίες στο εξής σχόλιό του: «Η αναγνώριση απορρίφθηκε, χάρη κυρίως στη σθεναρή αντίσταση της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η τελική απόφαση με τροπολογία της Εκκλησίας της Ελλάδος, προϊόν συμβιβασμού των αντίθετων αντιλήψεων, δεν δέχεται ύπαρξη άλλων Εκκλησιών, αλλά μόνο ‘αποδέχεται την ιστορικήν ονομασίαν των μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ’ αυτής άλλων ετεροδόξων χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών’. Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος, παρουσιάζοντας τη συμβιβαστική πρόταση, δήλωσε τα εξής: ‘Με την τροπολογία αυτή πετυχαίνουμε μία Συνοδική απόφαση που για πρώτη φορά στην ιστορία περιορίζει το ιστορικό πλαίσιο των σχέσεων προς τους ετεροδόξους όχι στην ύπαρξη, αλλά μόνο στην ιστορική ονομασία αυτών των ετερόδοξων χριστιανικών Εκκλησιών ή Ομολογιών. Οι εκκλησιολογικές συνέπειες της αλλαγής αυτής είναι αυτονόητες. Όχι μόνο δεν επηρεάζουν αρνητικώς με οποιονδήποτε τρόπο τη μακραίωνη Ορθόδοξη παράδοση, αλλ’ αντιθέτως προστατεύεται με πολύ σαφή τρόπο η Ορθόδοξη Εκκλησιολογία’. Αν και από πολλούς θεωρείται απαράδεκτη ακόμη και η συμβιβαστική αυτή απόφαση, εντούτοις παραμένει αναμφίβολο ότι η σκληρή οικουμενιστική πρόθεση να αναγνωριστούν οι ετερόδοξες ομάδες ως εκκλησίες αποφεύχθηκε» (http://aktines.blogspot.gr/2016/08/blog-post_600.html#more).
Η άποψη αυτή του περιοδικού «Ο Σωτήρ» είναι εσφαλμένη, για τους εξής λόγους:
1 - Η αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης παραβίασε σαφώς την απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος του Μαïου 2016, η οποία έδωσε την εντολή στην αντιπροσωπεία της να ψηφίσει στο εν λόγω Συνέδριο της Αποστασίας ότι ο Παπισμός δεν είναι Εκκλησία.
2 – Η θεμελίωση του ισχυρισμού αυτού πάνω στη δήλωση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών είναι ανεπιτυχής. Διότι η δήλωση αυτή του ίδιου Αρχιεπισκόπου, κατά το κοινώς λεγόμενο, απλώς «χρυσώνει το χάπι».
3 – Ο ισχυρισμός του Αρχιεπισκόπου Αθηνών ότι η «συνοδική» απόφαση περιορίζει το ιστορικό πλαίσιο των σχέσεων προς τους ετεροδόξους όχι στην ύπαρξη, αλλά μόνο στην ιστορική ονομασία αυτών των ετερόδοξων χριστιανικών Εκκλησιών ή Ομολογιών, είναι σοφιστικός και λογικά ακατανόητος.
4 – Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών ισχυρίζεται ψευδώς ότι δεν αναγνωρίζονται οι ετερόδοξες Εκκλησίες ή Ομολογίες, μέσω της σοφιστείας «της ιστορικής τους ονομασίας». Διότι οι συμμετέχουσες Αυτοκέφαλες ήθελαν να αποφύγουν ή να περιορίσουν τις αντιδράσεις των Ορθοδόξων πιστών, στην περίπτωση κατά την οποία προέβαιναν σε ευθεία και ειλικρινή αναγνώριση των αιρετικών ως Εκκλησιών, ενώ με την εκ πλαγίου και με πονηρό και σοφιστικό τρόπο αναγνώρισή τους επιδιώκουν να χρησιμοποιούν τη διγλωσσία έναντι των Ορθοδόξων πιστών, όπως τούτο συμβαίνει με την υπ’ όψιν δήλωση του Αρχιεπισκόπου (την οποία εξέδωσε όχι στην Κρήτη, αλλά κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου της Αποστασίας μέσω της Αρχιγραμματείας της Ιεράς Συνόδου στην Αθήνα).
5 – Η αλήθεια είναι ότι η φράση «η Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζει την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων Χριστιανικών Εκκλησιών ή Ομολογιών» προβαίνει, εκ πλαγίου και με πονηρό, σοφιστικό και παραπλανητικό για τους Ορθοδόξους πιστούς τρόπο, στην αναγνώριση των αιρετικών ως Εκκλησιών μέσω της ιστορικής ονομασίας τους ως Εκκλησιών, πριν μετατραπούν λόγω των αιρετικών τους θέσεων σε αιρέσεις.
6 – Η εν λόγω φράση χαρακτηρίζει ρητά τις αιρετικές ομάδες ως Εκκλησίες.
7 – Η εν λόγω φράση χαρακτηρίζει, εξ αντιδιαστολής, την Ορθόδοξη Εκκλησία ως άλλη ετερόδοξη Εκκλησία, διότι χαρακτηρίζει τις αιρετικές ομάδες σαν «άλλες ετερόδοξες (Χριστιανικές Εκκλησίες ή Ομολογίες)», πράγμα το οποίο σημαίνει ότι τόσο η Ορθόδοξη Εκκλησία όσο και οι αιρετικές ομάδες έχουν την Αλήθεια, ενώ ναι μεν τούτο είναι, με βάση την Πατερική Θεολογία και την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, άτοπο και σοφιστικό, πλην όμως είναι εντελώς Οικουμενιστικό, δεδομένου ότι ο Οικουμενισμός δέχεται την ενότητα των «εκκλησιών μέσω της ποικιλίας των πίστεων μέσα στην «Εκκλησία του Οικουμενισμού».
8 – Κατόπιν των ανωτέρω, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ο ισχυρισμός του Αρχιεπισκόπου Αθηνών ότι η ανωτέρω φράση δήθεν προστατεύει με σαφή τρόπο την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, διότι πράττει το εντελώς αντίθετο, την απαρνείται και υιοθετεί επισήμως τον Οικουμενισμό (ή Γνωστικισμό ή Θρησκευτικό Συγκρητισμό). Τούτο θα φανεί λίαν προσεχώς στην κοινή «Σύνοδο» Παπικών και πρώην Ορθοδόξων, η οποία θα χαρακτηριστεί ψευδώνυμα ως «Οικουμενική», για ένωση με κοινό ποτήριο και κοινή διοίκηση υπό των Πάπα και συνακόλουθη μετατροπή των πρώην Ορθοδόξων Εκκλησιών σε Ουνιτικές, ενώ αυτές δεν θα παύσουν να αναφέρονται παραπλανητικά ως «Ορθόδοξες». Τότε δεν θα χρειαστεί άλλη δογματική απόφαση για την ένωση αυτή, διότι αρκεί η συγκεκριμένη φράση της δογματικής απόφασης του Συνεδρίου της Αποστασίας της Κρήτης, καθώς και τα Κείμενα της Μεικτής Θεολογικής Επιτροπής Παπικών και Ορθοδόξων.
9 – Επομένως, το περιοδικό «Ο Σωτήρ», το οποίο επηρεάζει όσους ακολουθούν την εκκλησιαστική αδελφότητα «Ο Σωτήρ» και άλλους, σφάλλει, όταν καταλήγει στο εν λόγω δημοσίευμά του ότι  δήθεν παραμένει αναμφίβολο ότι αποφεύχθηκε η σκληρή οικουμενιστική πρόθεση να αναγνωριστούν οι ετερόδοξες ομάδες ως εκκλησίες. Είναι αυτονόητο ότι δεν υπάρχει θεολογικά και λογικά «σκληρή» και «μαλακή» οικουμενιστική πρόθεση» αναγνωρίσεως των αιρετικών ομάδων σαν Εκκλησιών. Η αληθινή διάκριση είναι μεταξύ «ευθείας και ειλικρινούς» και «εκ πλαγίου και με πονηρό και σοφιστικό τρόπο» αναγνωρίσεως των αιρετικών ομάδων σαν Εκκλησιών. Αντιθέτως, για τους ανωτέρω αναφερόμενους λόγους, το Συνέδριο της Αποστασίας των Χανίων εισήγαγε «συνοδικώς», δηλ. δεσμευτικά για τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες, την Παναίρεση του Οικουμενισμού (ή Γνωστικισμού – GNOSIS ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού) [βλ. τη Μελέτη και την  Περίληψή της στο www.theognosia.gr].  

Καλύτερα στάβλοι ή να μαγαρίζονται από τους Οικουμενιστές αιρετικούς!

ΙΕΡΟΙ  ΝΑΟΙ: 
Καλύτερα στάβλοι
 ή
 να μαγαρίζονται από τους
Οικουμενιστές αιρετικούς.



Ιερεύς π. Διονύσιος Ταμπάκης

Τελικά η προειδοποίηση Του Θεού, στην Αποκάλυψη, προς τον Επίσκοπο της Εφέσου πραγματοποιήθηκε και μετά από 1800 χρόνια σχεδόν η Εκκλησία της Μ. Ασίας εξορίστηκε και μεταφυτεύθηκε στην παλαιά Ελλάδα.
«τὰ πρῶτα ἔργα ποίησον· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ κινήσω τὴν λυχνίαν σου ἐκ τοῦ τόπου αὐτῆς, ἐὰν μὴ μετανοήσῃς.» (Αποκ. β΄ 5)

 Η αύξηση της ανομίας και της αποστασίας καθώς και το πολυπολιτισμικό περιβάλλον της Μ. Ασίας στις αρχές του 20ου  αιώνα, ειδικά μάλιστα στην Σμύρνη που έδρευαν πολλοί Παπικοί αιρετικοί και Προτεστάντες, έφεραν έναν νέο συγκρητισμό και μία άμβλυνση του Ορθόδοξου ήθους και έτσι ήρθε επακόλουθα  η καταστροφή.
Στην περίπτωση αυτή όπως αποδείχτηκε προτιμά ο Θεός μία Εκκλησία, ένας Ιερός Ναός, με άπαντα τα εν αυτώ, να καταστρέφεται, ή να καίγεται ή ακόμη να μετατρέπεται σε στάβλο παρά να μαγαρίζεται από τον κόπρο της αιρέσεως και της απιστίας.

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

«Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ …ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΣ».

"Ουαί τοις δειλοίς"!


Πηγή: "Ο Παιδαγωγος"

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ:

«Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ …ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΣ».


Παρακολούθησα το βίντεο που ανάρτησε, χθες, η εκλεκτή ειδησεογραφική ιστοσελίδα της Εορδαίας «Τα Νέα της Πτολεμαΐδας» και ομολογώ πως θαύμασα το θάρρος και την παρρησία του ηγουμένου της μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα.
  Ο π. Παΐσιος «έσπασε» τη συνομωσία της σιωπής και το αρρωστημένο και αντιχριστιανικό κλίμα του φόβου, της υποτέλειας και του ραγιαδισμού που κυριαρχεί στην ελλαδική Εκκλησία, και είπε τα πράγματα με τ’ όνομά τους. 
«Όλα τα 'σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά» (Σολωμός). Αυτός είναι τίτλος που αρχικά σκέφτηκα να βάλω στο άρθρο που διαβάζετε τώρα. Και σαν φωτογραφία, είχα σκοπό να βάλω τον πίνακα του Γύζη με το «κρυφό σχολειό». 
Δυστυχώς, μπορεί σε πολιτικό επίπεδο να έπεσε η δικτατορία το 1974 και να έχουμε δημοκρατία. 
Σε εκκλησιαστικό επίπεδο, όμως, έχουμε «δικτατορία»! 
Στην Εκκλησία του Χριστού, στην οποία, κατ’ εξοχήν, θα έπρεπε να πνέει αέρας ελευθερίας, κυριαρχεί …φόβος και τρόμος! Κανείς δεν τολμάει να πει την αλήθεια: ότι έχουμε αιρετικό Πατριάρχη και Αρχιεπίσκοπο! Ότι την Εκκλησία μας τήν λυμαίνεται μια φοβερή αίρεση, η παναίρεση του Οικουμενισμού. Φοβούνται οι ιερείς μας να μιλήσουν, γιατί θα πέσουν στη δυσμένεια των
επισκόπων, φοβούνται και οι επίσκοποι να εκφραστούν για να μην πέσουν στη δυσμένεια του αρχιαιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίου, του μεγάλου δικτάτορα της Εκκλησίας μας!

Ειδικά στη Βόρειο Ελλάδα, όπου έχει μια κάποια δικαιοδοσία το Οικουμενικό Πατριαρχείο, οι μητροπολίτες τρέμουν και μόνο με την ιδέα ότι μπορεί να χτυπήσει το τηλέφωνο και στην άλλη άκρη της γραμμής να είναι ένας οργισμένος Πατριάρχης! Τους λούζει κρύος ιδρώτας και μόνο με τη σκέψη! 
Το ομολόγησε και ο μητροπολίτης μας δυο φορές: 
Η πρώτη ήταν το 2005, όταν του τηλεφώνησε ο ηγούμενος της μονής Αγίας Τριάδος Γατζέας Βόλου, ο π. Γρηγόριος, για να διαμαρτυρηθεί στον π. Θεόκλητο γιατί απομάκρυνε από το Ναό της Αγίας Σκέπης Πτολεμαΐδας τον π. Μελέτιο Βαδραχάνη. Ο π. Γρηγόριος ήταν πνευματικό παιδί του π. Αυγουστίνου, γνώριζε προσωπικά το μητροπολίτη μας και μ’ αυτό το θάρρος τού τηλεφώνησε. Ο π. Θεόκλητος ομολόγησε ότι φοβάται τον Πατριάρχη. 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ 20 ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ Ι. ΜΟΝΩΝ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ


Ρόδος 31.08.16
Α ν ο ι κ τ ή    Ε π ι σ τ ο λ ή

 

Προς:
Καθηγουμένους των 20 Ιερών Μονών
του Αγίου Όρους και κληρικούς
της Ορθοδόξου Εκκλησίας
     Πατριάρχες, Αρχιερείς και καθηγούμενοι των 20 Ιερών Μονών του Αγίου Όρους,
     παίρνω το θάρρος και σας απευθύνομαι βλέποντας τις τρομακτικές εξελίξεις που διαμορφώνονται στην Ορθοδοξία μετά την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο όπως αυτοαποκαλείται, η οποία όμως στην πράξη έσπειρε ζιζάνια διχόνοιας και αμφιβολίας στους πιστούς.

Σύντομη απάντηση Γέροντος Σάββα Λαυριώτη προς την Ι. Κοινότητα και την Ι.Μ.Μ. Λαύρας Αγίου Όρους

Απάντηση γ. Σάββα σε συκοφαντική δημοσίευση!

 Σύντομη απάντηση Γέροντος Σάββα Λαυριώτη

geron-savvas-lauriotis

προς την Ι. Κοινότητα

και την Ι.Μ.Μ. Λαύρας

.

για  την  συκοφαντική  δημοσίευση

του ιστολογίου "Αγιορείτικες Μνήμες"!



     «Τὴν κοιλία μου ἀλγῶ, καὶ τὰ αἰσθητήρια τῆς καρδίας μου· μαιμάσει ἡ ψυχὴ μου, σπαράσσεται ἡ καρδία μου» (Ἱερεμ. δ΄ 19), καὶ τὰ μάτια μας δακρύζουν στοχαζόμενοι τὴν κατάσταση τῶν ἀδελφῶν μας ἁγιορειτῶν, ποὺ ὄχι μόνον δὲν καταδικάζουν καὶ δὲν ἀσχολοῦνται μὲ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τὶς κακοδοξίες τοῦ Πατριάρχου, καθὼς ὅλοι οἱ ἀρχαῖοι καὶ νεώτεροι πνευματέμφοροι Πατέρες διδάσκουν, ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ δείξουν τὴν δουλικὴ ὑποταγὴ τους σὲ αὐτόν, περιτρέχουν στὰ κελλιὰ καὶ τὶς σκῆτες, φοβερίζοντας καὶ ἀπειλώντας τοὺς πατέρες, πὼς θὰ τοὺς ἐκδιώξουν, θὰ τοὺς τιμωρήσουν, καὶ ἄλλα ξένα πρὸς τὸ μοναχικὸ μας σχῆμα, γνώριμα ὅμως τῶν αἱρετικῶν.
    Καὶ γιὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς, ὁ Ἡγούμενος τῆς Λαύρας π. Πρόδρομος, ἐν γνώσει τῆς γεροντίας, ἐκτὸς ἀπὸ τὶς ἀπειλὲς ποὺ ἐκτόξευσε στὴν Σκήτη τῆς Ἁγίας Ἄννας καὶ σὲ Καυσοκαλυβῖτες Πατέρες, προσφάτως σὲ ἐπισκέψεις του στὴν Σκήτη τοῦ Τιμίου Προδρόμου, στοὺς Ρουμάνους πατέρες, τοὺς ἀπείλησε πὼς θὰ τοὺς ἀπελάσει καὶ θὰ τοὺς διώξει ἀπὸ τὸ μοναστήρι, ἂν συνεχίσουν νὰ ὑπογράφουν τὰ κείμενα ποὺ εἶναι ἐνάντια στὸν Πατριάρχη. Τὸ αὐτὸ εἶχε ξανακάνει καὶ μὲ ἄλλα κείμενα ποὺ εἴχαμε ὑπογράψει. Μερικοὶ πατέρες, φοβούμενοι ὅτι θά ἐκδιωχθούν, ἀνακάλεσαν τὶς ὑπογραφὲς τους, ὅπως ὁ πατὴρ Πολύκαρπος μὲ τὴν συνοδεία του (μοναχοὶ δύο) ποὺ ὑπηρετοῦν στὸ μετόχιον τῆς Λαύρας εἰς τὴν Καλαμάτα. Ἀποτέλεσμα αὐτῶν τῶν ἐνεργειῶν, ὁ Δικαῖος τῆς Σκήτης, νὰ ἀποστείλει γράμμα στὴν Κοινότητα καὶ στὴν Λαύρα, ποὺ νὰ λέει πὼς οἱ ὑπογραφὲς (15 στὸ σύνολο) δὲν ἐκφράζουν τὸ σύνολο τῶν μοναχῶν τῆς Σκήτης καὶ ὅτι ἡ Σκήτη συμμορφώνεται μὲ τοὺς κανονισμοὺς τοῦ Ἁγιωνύμου τόπου. Δύο ἀπὸ τοὺς μοναχοὺς στὴν Σκήτη τοῦ Τιμίου Προδρόμου ἀπέσυραν τὶς ὑπογραφὲς τους, ὅμως οἱ ἄλλοι παραμένουν σταθεροὶ καὶ τὸ σημαντικὸ εἶναι ὅτι οὐδέποτε ἐμεῖς ἢ κάποιος ἄλλος τοὺς ἐπίεσε γιὰ αὐτὲς τὶς ὑπογραφὲς. Τὸ αὐτὸ ἐποίησε καὶ ὁ π. Νικόδημος ὁ Ἁγιοπαυλίτης, ὅταν ἀπαγόρευσε στοὺς πατέρες ἀπὸ τὴν Νέα Σκήτη, νὰ ὑπογράψουν τὸ περιοδικὸ «ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ», διότι ὅποιος τὸ ἔκανε θὰ τὸν ἔδιωχναν πάραυτα. Πρόσφατα, ὁ ἀντιπρόσωπος τῆς Σιμωνόπετρας μὲ ἕναν κοινοτικό, σὲ ἐπίσκεψή τους στὸν Γέροντα Γαβριήλ τὸν Κουτλουμουσιανὸ, τόν «κατσάδιασαν» γιὰ τὶς ὑπογραφὲς του στὰ ὁμολογιακὰ κείμενα τῶν ἁγιορειτῶν πατέρων. Καὶ τόσα ἄλλα παραδείγματα ποὺ ἂν χρειαστεῖ θὰ τὰ βγάλουμε στὸ φῶς τῆς δημοσιότητας.

Τί γράφουν οι επιστολές του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και του ουνίτη πριμάτου της Ουκρανίας

Βαρθολομαίος: "Ενωτική μαρτυρία (Ορθοδόξων και Αιρετικών) του Ευαγγελίου στον ταραγμένο κόσμο"

 Γιώργος Παπαθανασόπουλος

Константинополь.jpg
Η φωτογραφία του πριμάτου των ουνιτών της Ουκρανίας
με τον Οικουμενικό Πατριάρχη είναι του 2013 

Τί γράφουν οι επιστολές του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και του ουνίτη πριμάτου της Ουκρανίας

  Επειδή το θέμα των ανταλλαγεισών επιστολών μεταξύ του Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου και του πριμάτου των ουνιτών της Ουκρανίας Σβιάτοσλαβ είναι σοβαρότατο, κληρικοί και λαϊκοί εζήτησαν από τον υπογράφοντα να πληροφορηθούν περισσότερα γι’ αυτές. Προς τον σκοπό αυτό παρουσιάζουμε σε μετάφραση όλη την είδηση, όπως την έγραψε η ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Θρησκευτικών Ειδήσεων της Ουκρανίας – ΥΘΕΟ ( Religious Information Service of Ukraine - UGCC) την 1η Αυγούστου 2016, στις 10.33:
     «Ο Πατριάρχης της Κωνσταντινουπόλεως ευχαρίστησε τον πριμάτο της Ουκρανικής Ελληνικής Καθολικής Εκκλησίας, Πατριάρχη Σβιάτοσλαβ (Σέβτσουκ) για την υποστηρίξη του στην Πανορθόδοξη Σύνοδο, την οποία εξέφρασε στην επιστολή του. Αυτή (η επιστολή) δημοσιεύεται από τη Διεύθυνση Ειδήσεων της ΥΘΕΟ:
    “Έχουμε την ευχαρίστηση να επωφεληθούμε της ευκαιρίας να εκφράσουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη για την επιστολή σας και για τις αδελφικές ευχές σας για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο, η οποία –με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος και τη συνέργια των αδελφών μας Προκαθημένων και ιεραρχών των Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών από όλο τον κόσμο– συνήλθε στις 19 Ιουνίου και επιτυχώς ετελείωσε στις 26 Ιουνίου 2016 στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης” γράφει ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως.
   Ο Πατριάρχης συνεχίζει στην επιστολή του:

Τραγική φιγούρα δειλίας, σκιά Επισκόπου ο διάδοχος του θρυλικού Καντιώτη, εκβράζει Ζηζιούλειο οχετό από την "Ωραία Πύλη"! (Βίντεο)

Ο πιστός Λαός της Φλώρινας  είναι έτοιμος να αντιδράσει σθεναρά σε κάθε  ενέργεια του Θεοκλήτου κατά των Αγωνιστών πατέρων και Λαϊκών με απροσδόκητες προεκτάσεις

Ακούγονται φωνές:

 Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΑΡΙΣΑ...

Ο Θεόκλητος θα παίξει το ρόλο του φίλου του μοιχεπιβάτη Ιγνατίου Λάππα της Λάρισας;

 Μικροί άνθρωποι, δειλοί, φίλαυτοι, χρησιμοποιήθηκαν για να κάνουν μεγάλα κακά....

Ποιός θὰ περίμενε πρὶν μερικὰ χρόνια ὅτι οἱ «καλοὶ» Ἐπίσκοποι, ἡ κρυφὴ ἐλπίδα τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, διὰ μέσου τῶν ὁποίων θὰ πολεμούσαμε τὸν Οἰκουμενισμό, θὰ ἀποδεικνύονταν διαπρύσιοι ὑποστηρικτὲς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ὅτι θὰ ἀπειλοῦσαν μὲ διωγμοὺς καὶ καθαιρέσεις τοὺς ὀρθόδοξους πιστούς;
Ποιός θὰ τὸ περίμενε ὅτι στὴ θέση τοῦ θρυλικοῦ Καντιώτη θὰ ἐνθρονιζόταν ἕνα ἀνθρωπάκι, ὁ κ. Θεόκλητος Πασσαλῆς, ἕνα ὁμοίωμα καὶ ἀναμεταδότης τῶν κακοδοξιῶν τοῦ Ζηζιούλα καὶ τοῦ Προύσης Ἐλπιδοφόρου, ἕνα νέος Βέκκος, ποὺ θὰ ὑπερασπίζετο τὸ «θεσμὸ» τοῦ Πατριάρχη, ἀνεξάρτητα ἂν αὐτὸς εἶναι αἱρετικός;
Ποιός θὰ φανταζόταν, πρὶν μερικὰ χρόνια, ὅτι αὐτὸ τὸ ὁμοίωμα Ἐπισκόπου θὰ τὸ ἐπαινοῦσε καὶ θὰ τὸ ὑπερασπιζόταν ὁ "Πάπας" τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, ὁ Τελεβάντος, καὶ ἀντίθετα θὰ κατηγοροῦσε τὸν ἐκφραστὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων, τὸν π. Παΐσιο Παπαδόπουλο, ποὺ ἀποτειχίστηκε ἀπὸ ἕναν τέτοιο Ἐπίσκοπο; Νά, ὅμως, ποὺ ὅλα εἶναι δυνατὰ στὴν ἐποχή μας.
Αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος, ποὺ ἀπὸ δειλία καὶ φόβο δὲν διακόπτει τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη, δὲν ντράπηκε νὰ βγεῖ στὴν «Ὡραία Πύλη» τοῦ ἱ. Ναοῦ καὶ ἀπὸ ἐκεῖ, νὰ ἐκστομίσει βλάστημους λόγους ἐναντίον τῶν Ἁγίων μας, ποὺ διέκοψαν τὸ Μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν τῆς ἐποχῆς τους.
Λοιπόν, μάθετε ἅγιε Γρηγόριε Παλαμᾶ, ἅγιε Θεόδωρε Στουδίτη, ἅγιοι ἐπί Βέκκου Ἁγιορεῖτες Ὁσιομάρτυρες καὶ ὅσοι ἄλλοι, τὴν Ὀρθόδοξη διδασκαλία ποὺ ἐσεῖς δὲν κατείχατε, ἀπὸ τὸν Οἰκουμενιστὴ Ἐπίσκοπο Φλωρίνης Θεόκλητο: Ἡ ἀποτείχιση ποὺ ἐκάνατε σᾶς κατέστησε ἀκέφαλους αἱρετικούς! Σᾶς ἔβγαλε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ! Ὅσες Θ. Λειτουργίες ἐτελέσατε, χωρὶς νὰ μνημονεύετε τὸν Ἐπίσκοπό σας, ἦσαν ἄκυρες! Ἡ Ἐκκλησία εἶναι μιὰ παράλληλη ἐξουσία, ἕνας θεσμός, ὅπως τὸ κράτος, καὶ ὅ,τι συμβαίνει στὸ κράτος, παρόμοια συγχωροῦνται νὰ συμβαίνουν καὶ στὴν Ἐκκλησία!

 Εἶπε, λοιπόν, ὁ κ. Θεόκλητος:
«Αὐτὲς τὶς ἡμέρες εἴχαμε ἐπάνω στὴν Φλώρινα τὸν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας. Τὸν ὑποδέχτηκε ὁ λαός, οἱ ἀρχὲς καὶ οἱ ἐξουσίες, διότι δείχνουν σεβασμὸ σ’ ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος ἐκπροσωπεῖ τὸ Ἔθνος μας. Κάτι ἀντίστοιχο ὑπάρχει καὶ στὴν Ἐκκλησία. Ὅπως, τρόπον τινά, Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας εἶναι ὁ Πατριάρχης, ὁ Ἐπίσκοπος, ἡ Ἱ. Σύνοδος κ.λπ.
Ὑπάρχουν, ὅμως, κάποιοι οἱ ὁποῖοι ἔκαναν ἐπανάσταση, καὶ οἱ ὁποῖοι θέλουν νὰ μὴν μνημονεύουμε τὸν Πατριάρχη, τὴν Ἱ. Σύνοδο, δηλ. νὰ εἴμεθα «ἀκέφαλοι», σὰν νὰ μὴ ἔχουμε Πρόεδρο Δημοκρατίας(!). Νὰ ξέρετε, ὅποιος ἱερεὺς δὲν μνημονεύει τὸν Μητροπολίτη του, εἶναι ἄκυρος ἡ Θ. Λειτουργία(!!) Κι ὅποιος Ἀρχιερεὺς δὲν μνημονεύει τὴν προϊσταμένη του ἀρχή, ποὺ στὶς νέες χῶρες εἶναι ὁ Πατριάρχης, εἶναι ἄκυρος ἡ Θ. Λειτουργία(!!!) Σεβόμαστε τὸν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας, ἀσχέτως ἂν μερικὰ κόμματα, μερικοὶ σὰν ἄνθρωποι νὰ ἔχουν διαφορά. Ἄλλο τὸ ἕνα καὶ ἄλλο τὸ ἄλλο. Δὲν παύει νὰ εἶναι ὁ θεσμὸς τοῦ Ἔθνους μας. Ἔτσι δὲν παύει ὁ Πατριάρχης μας νὰ εἶναι θεσμὸς τῆς Ἐκκλησίας. Γι’ αὐτὸ μὴ παρασύρεστε ἀπὸ ὅσα λένε μερικοί· αὐτοί, δυστυχῶς, βαδίζουν τὸν κατήφορο. Καὶ ὁ κατήφορός τους εἶναι οἱ μὲν κληρικοὶ ὁδηγοῦνται στὴν καθαίρεση, οἱ δὲ λαϊκοὶ θὰ ἀποκοποῦν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία.

Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Επισήμως ο πατρ. Βαρθολομαίος αναγνωρίζει την οντότητα της Ουνίας! Και οι αντι-Οικουμενιστές επισήμως συνεχίζουν να κοινωνούν με τους Οικουμενιστές!

Ἀλλη μία "πρώτη φορά"

Ἀλλὰ καὶ νὰ κατηγοροῦν (δὲς Τελεβάντο) ὅσους ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν αἵρεση, ὡς ἐκτὸς Ἐκκλησίας!

Γιώργος Παπαθανασόπουλος
Προβληματισμός
από φιλενωτικές ενέργειες

            Μια εν κρυπτώ ενέργεια «κοινωνίας» με τους ουνίτες του Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου προβληματίζει έντονα. Με επίσημη προσωπική επιστολή του ευχαρίστησε τον επικεφαλής των ουνιτών της Ουκρανίας Σβιάτοσλαβ (Σέβτσουκ) «για την υποστήριξη του προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο για την διοργάνωση της Συνόδου στην Κρήτη»! Η επιστολή δεν δόθηκε στη δημοσιότητα από το Φανάρι. Αποκαλύφθηκε από τους ουνίτες της Ουκρανίας και δόθηκε στα διεθνή ΜΜΕ από την
κρατική  Υπηρεσία  Θρησκευτικών Ειδήσεων της Ουκρανίας (RISU). Πρέπει να είναι η πρώτη φορά, που επισήμως από Ορθόδοξο Πρωθιεράρχη αναγνωρίζεται η οντότητα της ουνίας.

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔ. ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ...

ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ!!

Δόξα τω Τριαδικώ Θεώ που επιτρέπει αυτές τις καταστάσεις για να ξέρουμε και ΄μεις στο εξής ποιους να εμπιστευθούμε και να καταθέσουμε την ψυχή μας.
   Προτιμούν τον ονειδισμόν του Χριστού παρά να λέγονται υιοί του Φαραώ Οικουμενισμού (Εβρ. ια΄24-26).
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ
    Ο π. Παϊσιος Παπαδόπουλος από την ηρωική Φλώρινα αρνείται πλέον να μνημονεύει τον αιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τους συνεργάτες του στην πλάνη Μητροπολίτες επισκόπους και άλλους, (ἐδῶ) εγχώριους ή μη, που συμβιβάζονται με την παρασυνοδικώς εγκριθείσα πολυαίρεση του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας. (μίας «συνόδου» που συντελέστηκε με 10 μονάχα υπογραφές, λιγότερες και από ένα 15μελές ενός επαρχιακού Γυμνασίου).
   Αυτό που δεν έκαναν τόσα μεγάλα ονόματα Αγιότητος και αυθεντίας στον Ελληνικό Εκκλησιαστικό χώρο:
Αγιονορείτες Γεροντάδες με νοερές προσευχές και προοράσεις, Μοναστήρια ξακουστά, πανελλήνιοι συλλόγοι, Καθηγητάδες και προφέσορες και περι πολλού  θεματοφύλακες των σύγχρονων Αγίων: Οσίου Παϊσίου, Πορφυρίου κ.α. που κατακρατούν μεν τα λείψανα τους αλλά έχουν απωλέσει προ πολλού το ομολογιακό τους πνεύμα, καθώς και άλλοι που τόσα χρόνια μονοπωλούν την Ορθοδοξία και την γνησιότητα της πίστης,
ήρθε να ξαφνιάσει, να κάνει την διαφορά και να αντιπαραταχθεί μαζί με κάποιους μεμονωμένους ηρωικούς Μοναχούς και κελλιώτες του Αγίου Όρους,  ένας απλός Ιερομόναχος από την ακριτική Φλώρινα, ο π. Παϊσιος.
 -
  Δόξα τω Τριαδικώ Θεώ που επιτρέπει αυτές τις καταστάσεις για να ξέρουμε και ΄μεις στο εξής ποιους να εμπιστευθούμε και να καταθέσουμε την ψυχή μας.
   Προτιμούν τον ονειδισμόν του Χριστού παρά να λέγονται υιοί του Φαραώ Οικουμενισμού (Εβρ. ια΄24-26).
   Ευχόμαστε η τίμια και ειλικρινή τους αυτή στάση να αποτελέσει τις πρώτες σταγόνες για την γέννηση ενός ευλογημένου καταρράκτη που θα παρασύρει την αίρεση και την πλάνη και παράλληλα θα δροσίσει και ζωογονήσει τις ψυχές όσων διψάνε για Τον Χριστό και την αλήθεια Του.
   Ευτυχώς υπάρχουν και σήμερα παλικάρια που πάνω από μιά θεσούλα στο Δημόσιο και από τα παλαμάκια του κοινωνικού περίγυρου βάζουνε Τον Χριστό και το θέλημά Του!
  
  

ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ