Ευτέλεια. Δηλαδή τώρα οι τύχες του λαού και του έθνους εξαρτώνται από τον εκατοστό πεντηκοστό πρώτον; Ήτοι
τον κύριο Βασίλη Κόκκαλη;Ή μήπως αν ο εκατοστός πεντηκοστός πρώτος είναι ο κ. Δανέλλης
υπάρχει κάποια διαφορά;
Ο εκατοστός πεντηκοστός πρώτος (Εξαιρετικό!)
• Ευτέλεια. Δηλαδή τώρα οι τύχες του λαού και του έθνους εξαρτώνται από τον εκατοστό πεντηκοστό πρώτον; Ήτοι τον κύριο Βασίλη Κόκκαλη; Έναν τύπο που έμεινε από κινητήρα στα ανοικτά των... Πατρών και ως εκ τούτου διακτινίσθηκε στο Ντα Κάπο για καφέ; Ή μήπως αν ο εκατοστός πεντηκοστός πρώτος είναι ο κ. Δανέλλης υπάρχει κάποια διαφορά; Όχι μόνον εις ό,τι αφορά την ευτέλεια αλλά και εις ό,τι αφορά το «πρόσημο» του όποιου σούργελου; («Πρόσημο» στις ημέρες μας λέγεται η ιδεολογία!). Για παράδειγμα ο κ. Δανέλλης είχε υπερψηφίσει πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης στην οποία τώρα δίνει ψήφο εμπιστοσύνης! (Σούργελο είναι η διαφορά μεταξύ πολιτικού και πολιτικάντη).
Εν τέλει, και για να μην προβληματιζόμαστε για το «πρόσημο» της ευτέλειας, εκατοστός πεντηκοστός πρώτος είναι ο Τσίπρας.
• Ευτέλεια. Και όποιος νομίζει ότι η ευτέλεια είναι ήσσονος σημασίας πρόβλημα για τις τύχες μας πλανάται πλάνην οικτράν. Δεν γνωρίζω αν το διαζύγιο Τσίπρα - Καμμένου είναι βελούδινο ή πέτσινο, αλλά στο εξής διάφορα σούργελα με διάφορα «πρόσημα» θα ζητούν φόρα παρτίδα ανταλλάγματα για να «κελαηδάει» κάθε φορά η συνείδησή τους έτσι ή αλλιώς! Άλλωστε στην ελληνική πολιτική σκηνή οι καρέκλες έχουν γίνει κάτι σαν θρόνοι. Τίγκα στους γυμνούς βασιλιάδες.
• Ευτέλεια. Η πρώτη (πρώτη!) φράση που εκστόμισε ο κ. Καμμένος εξερχόμενος του Μαξίμου δεν αφορούσε στην παραίτησή του, αλλά στην ανάγκη να «θυσιάσει την καρέκλα του»! Όχι δεν πρόκειται για γλώττα λανθάνουσα, αλλά για την τρέχουσα γλώσσα, τη γλώσσα της νέας κανονικότητας: Ο κ. Καμμένος δεν «παραιτήθηκε», «θυσίασε την καρέκλα του».
• Ευτέλεια: Αφού κοινώνησε των αχράντων μυστηρίων ο κ. Καμμένος (χωρίς να τον κάψει ο Άγγελος Υπηρεσίας) κι αφού χαιρέτησε τους πλάτανους και τις βελανιδιές που φύονται στον Γράμμο, πέταξε στη ζούλα και στα κλεφτά ώς τα Ίμια, για να ρίξει ένα στεφάνι στα νερά και όπου φύγει - φύγει. Επιβεβαιώνοντας για μιαν ακόμα φορά την γκρίζα ζώνη.