Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

ΔΙΔΑΧΑΙ ΤΟΥ AΓIOΥ KOΣMA ΤOΥ AITΩΛΟΥ


ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ

π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ (σελ. 185-203)



AG.KOSMAS 

Το μεγαλείον της Κυριακής ημέρας


Επήγεν ο Κύριος εις την κόλασιν και έβγαλε τον Αδάμ, την Εύαν και το γένος του. Ανέστη την τρίτην ημέραν. Εφάνη δώδεκα φοράς εις τους Αποστόλους του. Έγινε χαρά εις τον ουρανόν, χαρά εις την γην και εις όλον τον κόσμον, φαρμάκι και σπαθί δίστομον εις την καρδίαν των Εβραίων και μάλιστα του διαβόλου. Δια τούτο και οι Εβραίοι δεν κατακαίονται άλλην ημέραν τόσον, ωσάν την Κυριακήν, οπού ακούουν τον παπά μας να λέγη: «Ο αναστάς εκ νεκρών Χριστός ο αληθινός Θεός ημών¨. Διότι εκείνο οπού εσπούδαζον οι Εβραίοι να κάμουν δια να εξαλείψουν το όνοαμ του Χρισού μας, εγύρισεν εναντίον της κεφαλής των. Πρέπει και ημείς, αδελφοί μου, να χαιρώμεθα πάντοτε, μα περισσότερον την Κυριακήν, οπού είνε η Ανάστασις του Χριστού μας. Διότι Κυριακήν ημέραν έγινεν ο Ευαγγελισμός της Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας. Κυρικήν ημέραν μέλλει ο Κύρος να αναστήση όλον τον κόσμον. Πρέπει και ημείς να εργαζώμεθα τας εξ ημέρας δια ταύτα τα μάταια, γήινα και ψεύτικα πράγματα, και την Κυρικήν να πηγαίνωμεν εις την εκκλησίαν και να στοχαζώμεθα τας αμαρτίας μας, τον θάνατον, την κόλασιν, τον παράδεισον, την ψυχήν μας οπού είνε τιμιωτέρα από όλων τον κόσμον, και όχι να πολυτρώγωμεν, να πολυπίνωμεν και να κάμνωμεν αμαρτίας, ούτε να εργαζώμεθα και να πραγματευώμεθα την Κυριακήν. Εκείνο το κέρδος οπού γίνεται την Κυριακήν είνε αφορισμένο και κατηραμένο, και βάνετε φωτιά και κατάρα εις το σπίτι σας και όχο ευλογίαν, και ή σε θανατώνει ο Θεός παράκαιρα, ή την γυναίκα σου, ή το παιδί σου, ή το ζώον σου ψοφά, ή άλλον κακό σου κάμνει. Όθεν, αδελφοί μου, δια να μη πάθετε κανένα κακόν, μήτε ψυχικόν μήτε σωματικόν, εγώ σας συμβουλεύω να φυλάγετε την Κυριακήν, ωσάν οπού είνε αφιερωμένη εις τον Θεόν. Εδώ πώς πηγαίνετε, χριστιανοί μου; Την φυλάγετε την Κυριακήν; Αν είσθε χριστιανοί, να την φυλάγετε. Έχετε εδώ πρόβατα; Το γάλα της Κυριακής τι το κάμνετε; Άκουσε, παιδί μου, να το σμίγης όλο και να το κάμνης επτά μερίδια και τα εξ μερίδια κράτησέ τα δια τον εαυτόν σου, κσι το άλλο μερίδιο της Κυριακής, αν θέλεις, δώσε το ελεημοσύνην εις τους πτωχούς ή εις την εκκλησίαν, δια να ευλογήση ο Θεός τα πράγματά σου. Και αν τύχη ανάγκη και θέλεις να πωλήσης πράγματα φαγώσιμα την Κυριακήν, εκείνο το κέρδος μη το σμίγεις εις την σακκούλα σου, διότι την μαγαρίζει αλλά δώσε τα ελεημοσύνην, δια να σας φυλάγη ο Θεός.

Ο άγιος Κοσμάς προφητεύει


Εις τας τεσσεράκοντα ημέρας ευλόγησεν ο Κύριος τους αγίους Αποστόλους, ανελήφθη εις τους ουρανούς και εκάθησεν εκ δεξιών του προανάρχου Πατρός, να συμβασιλεύη αιωνίως και να προσκυνήται από τους Αγγέλους. Ένα πράγμα θα σας φανερώσω, χριστιανοί μου, το ηξεύρω πως θα σας καύσω την καρδιά, είνε φοβερόν και λυπηρόν, τρέμει η καρδιά μου να το ειπώ, αλλά τι να κάμω, οπού μου λέγει ο Χριστός μας πως ανίσως και δεν το φανερώσω, με θανατώνει και με βάνει εις την κόλασιν; Μας φανερώνει η θεία Γραφή, το άγιον και ιερόν Ευαγγέλιον, πως εις τον όγδοον αιώνα θα γίνει το τέλος του κόσμου και μέλλει να χαλάσει τούτος ο κόσμος.

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Ο “χρυσοκτήτωρ” Ομπάμα, με το Ευρωπαικό αυλητρίδιό(1) του, λοιδορεί τους Έλληνες!

Γράφει ο Πελασγός ο Μιλήσιος


πηγή: olympia.gr


Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά. Ο Αλέξανδρος ξεχύθηκε στην Ασία όχι για το χρυσάφι, αλλά να ενώσει την Ελλάδα με την Ανατολή, να τσακίσει τη Δεσποτεία και να δημιουργήσει έναν Ελεύθερο Κόσμο.
Οι “Δυτικοί” εφορμούν για πλιάτσικο, και αντί για το χρυσάφι του Δαρείου, σκοπεύουν να οικειοποιηθούν τους πόρους αυτών των περιοχών.

PELASGOS

Σύμφωνα με το Bloomberg η Ρωσία πρόσθεσε 570 μετρικούς τόνους χρυσού τα προηγούμενα χρόνια στην κατοχή της, ενώ η αμερικανική Fed κανείς δεν ξέρει πόσο έχει.
Έτσι θ’αρχίσω!
Όχι ξεκάρφωτα, όπως νομίζεις ανυποψίαστε Έλληνα, αλλά ευθύβολα στην καρδιά του νού σου, όσο και νά’ναι αυτός σκοτισμένος. “Για τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και την πρόοδο στην επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων” συζήτησαν ο “αποκρισάριος” της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) Γιερκγ Άσμουσεν και ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας.
Και αναφερόμενη η Μέρκελ,  στο γερμανικό τηλεοπτικό σταθμό TV Sat 1   για το τρίτο πακέτο βοήθειας, απεφάνθη ότι «Δεν μπορώ να πω σήμερα τι ποσό, εάν χρειαστεί, θα μπορούσε να απαιτηθεί. Θα μπορούμε να το πούμε στα μέσα του επόμενου έτους» και «Ουδείς είναι σε θέση να γνωρίζει»…
Δηλαδή, μετά από καμμιά δεκαριά μήνες από τις εκλογές της, ενώ γρηγορούσε την Κυβέρνηση σε σούζα τροπή, για την…αμέσως μετά τις εκλογές ελάφρυνση του χρέους μας.
Να μην λησμονήσω και την …περιβόητη συνάντηση του πρωθυπουργού με τον Ομπάμα πριν από καμια δεκαπενταριά μέρες. Όχι τίποτε άλλο, αλλά το αναφέρω για να σας θυμήσω τα περί… κουρέματος του χρέους και άλλα συναφή γλίσχρα.

Δεσποτική Κεκορεσμένη ακορεστία

  Κεκορεσμένη   ακορεστία 
 Της  Λωρίτου   Ελένης
  Το   ερώτημα  όμως   που   τίθεται   είναι,   ο   βαθμός   τελικά   του   επισκόπου   τί   είναι;    είναι   ένας   βαθμός   ιερωσύνης,   διακονίας   και  θυσίας ,  ή  είναι    ένας   βαθμός   κοινωνικής   διαβάθμισης;

        Επειδή   τον  τελευταίο  καιρό   πολύς  λόγος  έγινε  και  σε  τοπικό  επίπεδο  αλλά  και   γενικότερα   για  τα  σπίτια   και  τις  βίλλες   του  σεβ.  Δημητριάδος  Ιγνατίου,   θα  ήθελα   εξ’ αρχής  να  δηλώσω ,  ότι  προσωπικώς   κανένα   πρόβλημα   δεν  έχω  με  το  συγκεκριμένο   θέμα.  Ο  σεβ.Ιγνάτιος   ας  έχει ,  αν   το   επιθυμεί ,  ένα   σπίτι   στο   κέντρο   του   Βόλου ,  που   αναιτίως   εγκατέλειψε,   ένα  σπίτι   στο  βουνό,   ένα  σπίτι   στον   αιγιαλό   για   να   κάνει   μπάνιο  και  αν   θέλει  μπορεί   να  έχει  ακόμα   ένα  σπίτι   στα  Χάνια  για   να   κάνει  σκί , ένα   σπίτι   στις   Μηλιές   για  να  τρώει   μήλα   και   ένα   σπίτι  στο   Μαλάκι ,  αν  θέλει   να  είναι   το   αντίστοιχο   πράγμα  που  δηλώνει   η  λέξη.  Δεν   τυχαίνει   να   είμαι    κομμουνίστρια   για  να   μισώ  τον  πλουτο   των   πλουσίων,   αντίθετα   χαίρομαι   να   ζούνε   οι   άνθρωποι   καλά. 

κ. Ιερώνυμε Λιάπη απωλέσατε την Ορθόδοξη ομολογία και την Ελληνοπρέπεια που πρέπει να διακρίνει το αξίωμά σας . Αντιλαμβάνεσθε ότι μας προσβάλλετε;;; Εζυγίσθης εμετρήθης και ευρέθης ΑΝΑΞΙΟΣ Παραιτηθείτε όσο είναι καιρός… τυγχάνετε του μισθού του πάτρωνα σας Σεραφείμ Τίκα

Ο ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

κ. Ιερώνυμε  Λιάπη απωλέσατε την Ορθόδοξη ομολογία και την Ελληνοπρέπεια που πρέπει να διακρίνει  το αξίωμά σας . Αντιλαμβάνεσθε  ότι μας προσβάλλετε;;;
Εζυγίσθης   εμετρήθης και ευρέθης  ΑΝΑΞΙΟΣ
Παραιτηθείτε  όσο είναι καιρός… τυγχάνετε  του μισθού του  πάτρωνα σας  Σεραφείμ Τίκα
Ο ΑΘΕΟΣ  ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Σε άλλη εποχή θα ήταν μεγάλο έργο για ένα αρχιεπίσκοπο να διατηρεί καλές σχέσεις με ένα άθεο πολιτικό που μάλιστα φιλοδόξει να γίνει και πρωθυπουργός της Ελλάδας με την πρόθεση φυσικά να τον φέρει στους κόλπους της εκκλησίας. Στη σημερινή όμως συγκυρία, δεν μας εκπλήσσει που ο κ Τσίπρας έχει δηλώσει ανοιχτά και φανερά πως είναι άθεος, πως δεν έχει κάνει θρησκευτικό γάμο, πως δεν έχει βαφτίσει το παιδί του αλλά το ότι ο αρχιεπίσκοπος της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας δεν έχει καμία ένσταση για όλα αυτά, έχει άριστες σχέσεις μαζί του και έχει φωτογραφηθεί επαλειμμένα μαζί του με χαρακτηριστικά χαμόγελα. Μάλιστα έχει αποσπάσει και τα εύσημα από τον εν λόγο κύριο και από τους άλλους συντρόφους της ανθελληνικής «δημοκρατικής» αριστεράς της κ Ρεπούση και σια, για την… σώφρονα στάση του στην εθνοκτόνο ελληνική κρίση.

Στην μεγάλη κρίση που περνά η χώρα, στην κρίση που έχει φέρει το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού στην απόγνωση και έχει στείλει χιλιάδες στην αυτοκτονία, πολλοί ελπίζουν στον εν λόγω κύριο ότι θα τους ανακουφίσει από όλα αυτά τα μαρτύρια. Αλλά ο εν λόγω κύριος έχει αποδείξει πως… τους γράφει στα παλιά του τα παπούτσια. Στην πραγματικότητα με την στάση του  έχει γίνει το ανάχωμα στην λαϊκή οργή μην τυχόν και ξεσηκωθεί ο κόσμος και καταρρεύσει η μνημονιακή κυβέρνηση. Ο καλύτερος σύμμαχος του κ Σαμαρά δεν είναι ο ευτραφής αρχηγός του ανυπάρκτου ΠΑΣΟΚ, αλλά ο άθεος αρχηγός της λεγόμενης αριστερής  παράταξης του.

Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2013 έχουμε μια προδοτική κλίκα που μας κυβερνά, έχουμε ένα άθεο αρχηγό της αντιπολίτευσης που δεν διστάζει να στείλει την νεολαία του κόμματος του σε γειτονική χώρα για να διαδηλώσει κατά της χώρας μας και το πιο πρωτοφανές, έχουμε μια εκκλησιαστική ηγεσία που όχι μόνο δεν «χολοσκά» για όλα όσα συμβαίνουν, αλλά χαμογελά σαρδόνια και διατηρεί καλές σχέσεις με όλο αυτό τον συρφετό  αφήνοντας τον ποίμνιο να σέρνετε χωρίς καμία βοήθεια. Ή  μήπως νομίζουμε πως οι μερίδες που κάθε μέρα μοιράζονται από τις ενορίες αντισταθμίζουν την στήριξη σε  όλο αυτό το όργιο κατά των πατροπαράδοτων πιστεύω του ελληνικού λαού και κατά της πλήρης απαξίωσης κάθε παραδοσιακής άξιας που ενέπνευσε επί αιώνες αυτόν τον τόπο ;

Επιστολή π. Ευθ. Τρικαμηνά προς Αντιαιρετικό Γραφείο Πειραιώς



Λάβαμε καὶ δημοσιεύουμε ἐπιστολὴ τοῦ ἱερομονάχου π. Εὐθύμιου Τρικαμηνᾶ πρὸς τοὺς π. Παῦλο Δημητρακόπουλο καὶ π. Ἄγγελο Ἀγγελακόπουλο (Ἀντιαιρετικὸ Γραφεῖο Ἱ. Μητρ. Πειραιῶς).
 Δυστυχῶς αὐτοὶ οἱ δύο πρωτοπρεσβύτεροι, μὲ ὕφος καὶ ἦθος 10 καρδιναλίων (ἐν γνώσει ἢ καὶ τὴν προτροπὴ τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς), ξεκίνησαν ἕνα διάλογο μὲ τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ, καὶ στὴ συνέχεια τὸν ἐγκατέλειψαν. Γιατί ἄραγε;
Μήπως διότι, ὅσο κι ἂν ἐρεύνησαν, δὲν κατάφεραν νὰ βροῦν κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων, διὰ τῶν ὁποίων θὰ ἀναιροῦσαν τὶς θέσεις τοῦ ἐν λόγῳ βιβλίου καὶ ἄρα φοβήθηκαν ὅτι μὲ τυχὸν ἀπάντησή τους θὰ ἐκτίθεντο περισσότερο;
Εὔλογη ἡ απορία μας καὶ δικαιολογημένη, ἀφοῦ ὁ π. Παῦλος ἀπευθύνθηκε σὲ μᾶς δυό φορές (μὲ e-mail) ζητώντας τὰ ἀπαντητικὰ κείμενα τοῦ π. Εὐθυμίου στὴ «κριτικὴ μελέτη» τους, ἐπειδή (ὅπως εἶπε) τὰ χρειάζονταν γιὰ νὰ τοῦ ἀπαντήσουν. Καὶ ἀφοῦ τοὺς τὰ στείλαμε, ἀντὶ τῆς ἀπαντήσεως ποὺ μὲ ἐνδιαφέρον περιμέναμε, ἀκολούθησε σιωπή!
Παραθέτουμε τὴν ἐπιστολὴ τοῦ π. Εὐθυμίου, διὰ τῆς ὁποίας ζητᾶ μιὰ ἔντιμη ἀπάντηση ἀπὸ τοὺς δύο αὐτοὺς πατέρες τοῦ ἀντιαιρετικοῦ γραφείου τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς. Ἀπάντηση ποὺ ὑποχρεοῦντο νὰ δώσουν α) γιὰ ὅσους μελέτησαν τὴν δική τους παραπλανητικὴ «κριτικὴ μελέτη» (ὡς πρὸς τὶς θέσεις τῶν Ἁγίων Πατέρων) καὶ β) ἀπάντηση τὴν ὁποία ἀσφαλῶς καὶ δικαιοῦται νὰ λάβει ὁ π. Εὐθύμιος, ἀφοῦ τὴν δυσφημιστικὴ κριτικὴ  τῶν θέσεων τοῦ βιβλίου του τὴν τύπωσαν καὶ διένειμαν σὲ πολλοὺς παραλῆπτες καί (στὴν συνέχεια) ὅταν ἀναιρέθησαν οἱ θέσεις τους, δὲν εἶχαν τὴν στοιχειώδη εὐαισθησία νὰ τὶς ὑποστηρίξουν ἢ νὰ δώσουν κάποιες ἐξηγήσεις, καθὼς μάλιστα ἀποδείχτηκε ὅτι ἡ κριτικὴ μελέτη τους ἐγράφη μὲ προχειρότητα, ἀλλὰ καὶ στοχευμένη σκοπιμότητα:
νὰ ἀλλοιώσει τὴν διαχρονικὴ διδασκαλία τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, στὸ θέμα τῆς ἀντιμετωπίσεως τῶν αἱρέσεων καὶ συγκεκριμένα τῆς παναιρέσεως τῆς ἐποχῆς μας –τοῦ Οἰκουμενισμοῦ– ἐπειδὴ προφανῶς ὁ Μητροπολίτης καὶ οἱ ἴδιοι ἔχουν διαλέξει ὁδὸ διαφορετικὴ ἀπὸ αὐτὴν τῶν Ἁγίων Πατέρων!
                                                             «Πατερικὴ Παράδοση»




ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

π. ΠΑΥΛΟ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟ

και π. ΑΓΓΕΛΟ ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟ



Σεβαστοί Πατέρες,

 χαίρετε ἐν Κυρίῳ.

 

Διά τῆς παρούσης ἐπιστολῆς, ἔρχομαι νά σᾶς γνωστοποιήσω τά ἑξῆς. Τόν Νοέμβριο τοῦ 2012 ἐδημοσιεύσατε, ὡς ὑπεύθυνοι τοῦ γραφείου ἐπί τῶν αἱρέσεων καί παραθρησκειῶν τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς, μία Κριτική Μελέτη εἰς τό ἐκδοθέν βιβλίο μου (κατά τό ἴδιο ἔτος) μέ τίτλο «Ἡ διαχρονική συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιά τό Ὑποχρεωτικό τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περί Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν». Ἡ κριτική σας αὐτή μελέτη, ἡ ὁποία, ὅπως γράφετε στό δεύτερο φύλλο της, «διανέμεται δωρεάν», ἔφθασε ἀπ’ ἄκρον εἰς ἄκρον τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπικρατείας. Αὐτό τό διεπίστωσα ἀπό πληροφορίες πού ἔλαβα ἀπό ἀνθρώπους πού ἐπισκέφθηκαν δύο ἐκ διαμέτρου ἀντίθετα σέ ἀπόστασι παραμεθώρια μοναστήρια, τό ἕνα σέ νησί τοῦ Αἰγαίου καί τό ἄλλο στήν Μακεδονία. Στό μοναστήρι μάλιστα τῆς Μακεδονίας ἔδωσαν τήν Κριτική σας Μελέτη στόν ἐπισκέπτη οἱ πατέρες τῆς Μονῆς, διότι προφανῶς εἶχαν πολλά ἀντίτυπα καί τά διένεμαν ἱεραποστολικῶς καί ἀφιλοκερδῶς. Ἐπίσης τήν διενείματε καί στή Σύναξι τῶν Πατέρων στήν Ἱ. Μονή Ἁγίας Τριάδος Γατζέας, ποὺ ἔγινε τὸν Νοέμβριο τοῦ 2012.

Εἰς αὐτήν τήν κριτική σας μελέτη ἀπάντησα, ὡς ὁ πλέον ἁρμόδιος, καθ’ ὅτι συγγραφεύς τοῦ βιβλίου εἰς τό ὁποῖο ἀνεφέρετο ἡ κριτική σας μελέτη, καί προσεπάθησα κατά δύναμιν νά ἀναιρέσω ὅλα τά βασικά σας ἐπιχειρήματα, καθώς καί τό σκεπτικό καί τά κίνητρα τά ὁποῖα κατά τήν γνώμη μου σᾶς ὤθησαν νά γράψετε καί δημοσιεύσετε αὐτήν τήν κριτική μελέτη.

Διωγμός της Ορθοδοξου Εκκλησίας στην Αλβανία .Επιχείρηση Αλβανών παραστρατιωτικών στη Πρεμετή! "ΧΤΥΠΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΒΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ"


ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ  Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ π. ΠΑΥΛΟΣ ΧΑΡΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

1Ένας χαρισματικός άνθρωπος, ο ιερομόναχος Παύλος Χαρίσης που υπηρετούσε στον ιερό ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών της Καρίτσας και έκανε κήρυγμα στον ιερό ναό του Αγίου Αντωνίου Λάρισας εκοιμήθη αιφνιδίως χθες σε ηλικία 67 ετών από καρδιακή ανακοπή.

Ο ιερομόναχος υπήρξε άριστος πνευματικός πατέρας για εκατοντάδες Λαρισαίους και όχι μόνο.
.

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Οι τελευταίες στιγμές της Παναγίας (Ιωάννου Γεωμέτρου -10ος αιώνας)


Οι τελευταίες στιγμές της Παναγίας
(Ιωάννου Γεωμέτρου -10ος αιώνας)
koimisi-theotokou-13121
Η Μητέρα του Θεού λοιπόν έδειξεν εις τούς Αποστόλους, όπου ήδη το εγνώριζαν, το σύμβολον της αναχώρησεώς της, τον φοίνικα, τους μετέδωσε επίσης ευλο­γία και ανάλογη παρηγορία και αφού τους ομίλησε περί της εξόδου της και τους προθυμοποίησε διά το κήρυγμα, τους εξέθεσε δι’ ολίγων ολόκληρη την οικονομία της αποστολής τους. Έπειτα ασπάσθηκε τον Πέτρο και τους άλλους Αποστόλους, “χαίρετε”, λέγουσα, “τέκνα και φίλοι και μαθηταί του Υιού και Θεού μου και θεω­ρείτε εαυτούς μακάριους, όπου ηξιώθητε τοιούτου διδασκάλου και Δεσπότου και διακονίας τοιούτων μυστηρίων και της κοινωνίας των διωγμών και παθημάτων Του, διά να γίνετε κοινωνοί της δόξης και Βασιλείας Του”.
Αφού τους ανήγγειλε περί των τελευταίων γεγονότων, τους εζήτησε να ψάλ­λουν τους επιταφίους ύμνους, ενώ Εκείνη άρχισε τις προς τον Θεόν ευχαριστίες της.




Η προσευχή της Θεοτόκου
«Ευλογώ σε”, έλεγε, “Δέσποτα και Θεέ και Υιέ του Θεού του προανάρχου Σου Πα­τρός και υιέ ιδικέ μου, της δούλης Σου, χάρις εις την φιλανθρωπίαν Σου. Ευλογώ σε, οπού μας λύτρωσες εκ της κατάρας και αντ’ αυτής μάς έδωσες την ευλογίαν. Ευλογώ σε τον αίτιον όλων των αγαθών μας, της ζωής, του φωτός, της ειρήνης, της δυνατότητος να γνωρίσωμε τον Πατέρα Σου και το συνάναρχόν Σου και ζωοποιόν Πνεύμα. Ευλογώ σε Λόγε, όπου ευλόγησες την γαστέρα μου κατοίκων εν αυτή δι’ ανεκφράστου τρόπου. Ευλογώ σε, όπου τοιουτοτρόπως μας αγάπησες ώστε και υπέρ ημών να σταυρωθείς και να αποθάνεις. Ευλογώ σε, όπου κατέστησες μακαρία την κοιλία μου και πι­στεύω ότι θα εκπληρωθούν και όλα τα άλλα, περί των οποίων μου έχεις μιλήσει.

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Η ΚΟΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΨΗΦΙΔΩΤΟ Ι.ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ


Εγκώμιον εις την κοίμησιν της αγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου. Του εν Αγίοις Πατρός ημών Θεοδώρου του Στουδίτου.





Εγκώμιον εις την κοίμησιν της αγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου. Του εν Αγίοις Πατρός ημών Θεοδώρου του Στουδίτου.


Φωνή κεράτινης σάλπιγγας, που να αντηχή δυνατώτερα από ανθρώπινη φωνή και να συγκλονίζη τα πέρατα, απαιτεί ένας λόγος προς τιμήν της ιεράς αυτής ημέρας, αγαπητοί μου. γι’ αυτό και κινδυνεύει ν’ αποτύχη τώρα, καθώς ακούγεται προερχόμενος από το ασθενές φωνητικό μου όργανο.

Η Κυρία όμως και Βασίλισσα του παντός, έτσι καθώς είναι αφιλόδοξη, θα δεχτή νομίζω κι αυτόν εδώ τον σύντομο και πενιχρό λόγο που της προσφέρουμε οι δούλοι της, όμοια με εκείνους τους διεξοδικούς και αστραφτερούς των σπουδαίων ομιλητών, με το να παρακινείται σε συμπάθεια από τις προσευχές αυτού που με προστάζει να ομιλήσω. επειδή ακριβώς και ένα μόνο πράγμα προσέχει η φιλάγαθη: την πρόθεσι.

Εμπρός λοιπόν, συνάξου ολόκληρη η οικουμένη, ιεράρχες και ιερείς, μοναχοί και κοσμικοί, βασιλείς και άρχοντες, άνδρες και γυναίκες, αγόρια και κορίτσια, φυλές και γλώσσες, με όλο μαζί το έθνος και το πλήθος, και αφού αλλάξης τα φορέματα των αρετών σου, «ντυμένη» κι εσύ «στα κρόσσια τα χρυσά και στολισμένη»1, πρόβαλε με πρόσωπο φαιδρό και όλο χαρά γιόρτασε της Κυριοτόκου Μαρίας την εορτή, την επικήδεια συγχρόνως και διαβατήρια. διότι φεύγει από εδώ κάτω και πηγαίνει κοντά στα όρη τα αιώνια, το όρος όντως το Σιών, στο οποίο ευδόκησε ο Θεός να κατοική, όπως ψάλλει η λύρα του ψαλμωδού.
Σήμερα λοιπόν ο επίγειος ουρανός περιβαλλόμενος την στολή της αφθαρσίας αποκτά νέα διαμονή, την καλύτερη και αιώνια.

Σήμερα η νοητή και θεοφώτιστη σελήνη με το να συμβάλλη στον δίσκο του ηλίου της δικαιοσύνης εκλείπει μεν από την πρόσκαιρη τούτη ζωή, συγχρόνως όμως ανατέλλει και λάμπει με την τιμή της αθανασίας.
Σήμερα η ολόχρυση και θεοκατασκεύαστη κιβωτός του αγιάσματος αναχωρεί από τα επίγεια σκηνώματα και μετακομίζεται στην άνω Ιερουσαλήμ, για να αναπαυθή αιώνια. Και ο θεοπάτωρ Δαυίδ μας τα τραγουδάει αυτά με την κιθάρα του και αναφωνεί: «Θα προσαχθούν, λέει, παρθένοι», δηλ. ψυχές, «στον βασιλέα, ακολουθώντας πίσω από αυτήν θα προσαχθούν σε Σένα»2.

Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός για την Μετάσταση της Θεοτόκου


Ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός γράφει τα εξής στο "Β' Εγκώμιον εις την πάνσεπτον Κοίμησιν της Θεοτόκου":
«Μετακαλεσάμενοι (δηλ. ο αυτοκράτωρ Μαρκιανός και η Πουλχερία) Ιουβενάλιον τον Ιεροσολύμων Επίσκοπον, και τους από Παλαιστίνης επισκόπους τότε εν τη βασιλευούση ενδημούντας πόλει, δια την τον τηνικαύτα εν Χαλκηδόνι γενομένην σύνοδον, λέγουσιν αυτοίς.
Ακούομεν είναι εν Ιεροσολύμοις την πρώτην και εξαίρετον της παναγίας Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας Εκκλησίαν εν χωρίω καλουμένω Γεθσημανή ένθα το ζωηρόν αυτής σώμα κατετέθη εν σορώ. Βουλόμεθα τοίνυν το λείψανον αναγαγείν ενταύθα εις φυλακτήριον της βασιλευούσης ταύτης πόλεως. Υπολαβών δε Ιουβενάλιος απεκρίθη.
Τη μεν άγια και θεοπνεύστω Γραφή ουκ εμφέρεται τα κατά την τελετήν της αγίας Θεοτόκου Μαρίας, εξ αρχαίας δε και αληθέστατης παραδόσεως παρειλήφαμεν, ότι εν τω καιρώ της ένδοξου κοιμήσεως αυτής, οι μεν άλλοι σύμπαντες απόστολοι. . . εν καιρού ροπή μετάρσιοι συνήχθησαν εις Ιεροσόλυμα. . . Το δε θεοδόχον αυτής σώμα μετ' αγγελικής και αποστολικής υμνωδίας εκκομισθέν και κηδευθέν εν σορώ εν τη Γεθσημανή κατετέθη.

Μετά τρεις ημέρας της αγγελικής υμνωδίας παυσαμένης παρόντων των αποστόλων, ενός αυτοίς απολειφθέντος Θωμά, και μετά την τρίτην ημέραν ελθόντων, και το θεοδόχον σώμα προσκυνήσαι βουληθέντων, ήνοιξαν την σορόν. Και το μεν σώμα αυτής το πανύμνητον ουδαμώς ευρείν ηδυνήθησαν, μόνα δε αυτής τα εντάφια κείμενα ευρόντες. . . ησφαλίσαντο την σορόν». (P.G. 96, 747-749)

ΕΓΚΩΜΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ ΒΙΝΤΕΟ


"Λόγος εἰς τὴν Κοίμησιν τῆς Θεοτόκου" (τοῦ Ἠλία Μηνιάτη)

«Παρέστη ἡ βασίλισσα ἐκ δεξιῶν σου, ἐν ἰματισμῶ διαχρύσω περιβεβλημένη, πεποικιλμένη».
Αὐτὴ εἶναι ἡ πλέον ζωντανὴ καὶ πρεπώδης εἰκὼν τῆς μεταστάσης εἰς οὐρανὸν Θεομήτορος.ὁπού ἐζωγράφισε μὲ θεοκίνητον κάλαμον ὁ Προφητάναξ· καὶ πρὸς τὴν θεωρίαν τῆς εἰκόνος ταύτης προσκαλῶ σήμερον τὰ ὄμματα τῆς εὐλαβοῦς σας διανοίας, ὢ φιλέορτον σύστημα.

Μὴ στοχασθῆτε ἐδῶ κάτω τὰ θλιβερὰ ἐκεῖνα σύμβολα τοῦ θανάτου· ἐκεῖ, δηλαδή, ὁπού φαίνεται ἕνα σῶμα νεκρὸν ἁπλωμένον ἐπάνω εἰς ἕνα κράββατον, κηδευόμενον σεπτῶς παρὰ τῶν ἱερῶν Ἀποστόλων, παραδόξως συνηγμένων ἐκ τῶν περάτων τῆς γῆς. Εἰς τὴν ἁγιωτάτην Παρθένον ὅλα ἐστάθησαν ὑπὲρ ἄνθρωπον· εἰς τοῦτο μόνον ἔδειξε πὼς ἦτον φύσεως ἀνθρωπίνης, διατὶ σήμερον φαίνεται, πὼς εἶναι φύσεως θνητῆς· ἀλλὰ καὶ εἰς τοῦτο ἐφάνησαν τὰ προνόμια τῆς θείας χάριτος· διατί, καθὼς ὅταν ἡ πανάμωμος Μαρία συνέλαβεν, ἡ σύλληψις ἐστάθη ἄσπορος, καὶ ὅταν ἐγέννησεν, ἡ κύησις ἐστάθη ἀδιάφθορος,ἔτζι ὅταν ἀπέθανεν, ἡ νέκρωσις ἐστάθη ἀθάνατος.

Δὲν εἶναι θάνατος, ὄχι, ἐτοῦτος, ὡσὰν ἐκεῖνος ὁ τύραννος τοῦ γένους μας, ὁ υἱὸς τῆς κατάρας καὶ πατὴρ φθορᾶς, ὁπού εἰς τὸ σκοτεινόν του βασίλειον κρατεῖ αἰχμάλωτον τοῦ Ἀδὰμ τὴν κληρονομίαν. Αὐτὸς εἶναι ἢ ἕνας γλυκὺς ὕπνος, μὲ τὸν ὁποῖον θέλησε ἡ πάναγνος Δέσποινα ὡσὰν νὰ ἀναπαυθῆ ὀλίγον εἰς τὸ πέρας τῆς ἐπικήρου ταύτης ζωῆς, διὰ νὰ ἀρχίση τὴν ὁδὸν ἐκείνης τῆς ἀκηράτου· ἢ μία θαυμαστὴ ἔκστασις θείου ἔρωτος, εἰς τὴν ὁποίαν, ἡ μὲν μακαριωτάτη ἐκείνη ψυχὴ σπεύδουσα τὸ ὀγληγορώτερον νὰ φθάση πρὸς τὸν ἠγαπημένον θεῖον Υἱόν, ἄφησε δι’ ὀλίγον τὸ ὁμοδίαιτον σῶμα· καὶ τοῦτο ὁμοίως αἱρόμενον ὑπὸ χερουβικοῦ ἅρματος ἠκολούθησε τὸν αὐτὸν δρόμον καὶ ἀνέβη δεδοξασμένον εἰς οὐρανούς.

Ἴδετε τὸν τάφον εἰς τὸ χωρίον Γεθσημανῆ καὶ θέλετε τὸν εὕρει κενόν· διατὶ τάφος δὲν δύναται νὰ χωρίση τὴν Μητέρα τῆς ζωῆς, τὸ δοχεῖον τῆς σεσωρευμένης θεότητος, τοῦ ὁποίου τόπος ἀντάξιος εἶναι ὁ θρόνος τῆς θείας δόξης. Καὶ ἐπάνω εἰς τοιοῦτον θρόνον, ἐκ δεξιῶν τοῦ Βασιλέως Θεοῦ, μεταστάσα ἡ Μήτηρ τοῦ Θεοῦ κάθεται ὡς Βασίλισσα τῶν οὐρανίων καὶ ἐπιγείων, ὑπερτέρα πάσης κτίσεως· «παρέστη ἡ βασίλισσα ἐκ δεξιῶν σου». Βασίλισσα τῶν ἐπιγείων· εἰς αὐτὴν ἀποδίδει τὰς δευτέρας, μετὰ Θεόν, τιμητικάς λατρείας τῶν πιστῶν ἡ Ἐκκλησία εἰς τοὺς ἀχράντους αὐτῆς πόδας ρίπτουσι τὰ σκῆπτρα καὶ διαδήματα οἱ εὐσεβεῖς Βασιλεῖς. Αὐτῆς τὸν ὑψηλὸν θρόνον περικυκλώνουσι τῶν Ὀρθοδόξων τὰ συστήματα· καὶ ποῖος παρακαλεῖ ὑγείαν εἰς τὰς νόσους· τοῦτος παρηγορίαν εἰς τὰς θλίψεις· ἐκεῖνος βοήθειαν εἰς τὰς συμφοράς· ὅλοι ζητοῦσιν ἔλεος ἀπὸ τὴν πηγὴν τοῦ ἐλέους· καὶ ὁ παρακαλῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει· διατὶ ἀνεξάντλητον εἶναι τὸ πέλαγος, ἀκένωτος εἶναι ἡ πηγὴ τῶν ἀγαθῶν.

Η μεγαλύτερη διαρροή προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων Ελλήνων πολιτών στην ιστορία της χώρας!

 Για θέματα  μείζονος σημασίας συγκάλυψη  και σιγή ιχθύος από τα Μ.Μ.Ε. και τους ακριβοπληρωμένους προπαγανδιστές "δημοσιογράφους".

Πως και γιατί έφτασαν στα χέρια των εταιριών το οικονομικό προφίλ έξι εκατομμυρίων ανθρώπων 

 Σε εξέλιξη βρίσκεται προσπάθεια να συγκαλυφθεί η έκταση αλλά και οι ένοχοι της μεγαλύτερης διαρροής προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων Ελλήνων πολιτών στην ιστορία της χώρας. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς ανθρώπων που παρακολουθούν στενά την υπόθεση, τα θύματα είναι περίπου 6 εκατ. πολίτες, το σύνολο δηλαδή του ενεργού πληθυσμού.

24/07/2013 21:35

Μοιραστείτε το άρθρο:



Όμως η αρμόδια υπηρεσία, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ανέβαλε την εξέταση και τον έλεγχο της πηγής της διαρροής, η οποία είναι η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. Έτσι, παρ' ότι κλείνουν σχεδόν 8 μήνες από την αποκάλυψη του χωρίς προηγούμενο σκανδάλου, η υπόθεση δεν έχει παραπεμφθεί στην Δικαιοσύνη, ενώ σβήνονται τα ίχνη των ένοχων.
Τα αρχεία που έχουν διαρρεύσει περιλαμβάνουν κάθε είδους ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πιο συγκεκριμένα:
Τα δηλωθέντα στις φορολογικές δηλώσεις στοιχεία στα έντυπα Ε1 για τα έτη από το 2003 έως το 2009 καθώς και τα πιο πρόσφατα στοιχεία του 2012.
Τα στοιχεία υπολογισμού του Ενιαίου Τέλους Ακινήτων για το 2008, 2009 και 2012.
Τα στοιχεία υπολογισμού της έκτακτης εισφοράς του 2011.
Τα σημειώματα για τις περαιώσεις που εστάλησαν το 2010 από το Υπουργείο Οικονομικών.
Στοιχεία των τελών κυκλοφορίας για όλα τα έτη από το 2006 έως το 2012(!) καθώς και στοιχεία συναλλαγών και δηλώσεων πολιτών για πολλές ακόμη χρονιές.

Η ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΕΒΑΣΜ. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΒΙΝΤΕΟ


Πρώτα δείξτε τις πλάτες στον Πατριάρχη και μετά στους υπουργούς





 
Βαρύγδουπες, γραφικὲς κι ἀνέξοδες δηλώσεις, ἀφοῦ δὲν θὰ κοστίσουν τίποτα στὸν κ. Ἱερεμία καὶ ἡ κακῶς ἐπιχειρουμένη κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας, δὲν θίγει τὴν οὐσία τῆς Πίστεως.

 
  
Ἂν ἤθελε νὰ ἐνεργήσει ὡς Ὀρθόδοξος Ἱεράρχης, συνεχιστὴς τῶν ἁγίων μορφῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, θὰ τὸν ἐνδιέφερε ἀσφαλῶς ἡ στάση τοῦ κράτους σχετικὰ μὲ τὴν ἀργία τῆς Κυριακῆς, (πολιτικὸς τὴν καθιέρωσε -ὁ αὐτοκράτορας Μ. Κωνσταντῖνος- καὶ πολιτικοὶ τώρα -κακῶς- θέλουν νὰ τὴν καταργήσουν), ἀλλὰ πολὺ περισσότερο θὰ ἔπρεπε νὰ τὸν ἐνδιαφέρει ἡ προοδευτικὴ καὶ ταχύτατη κατάργηση τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπὸ τὸν ἡγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, μὲ τὶς ἐκθεμελιωτικὲς τῆς Πίστεως ἐνέργειες καὶ διδασκαλίες του.

 
 
 
Οἱ ἁπανταχοῦ χριστιανοὶ ζοῦσαν καὶ βίωναν τὴν πίστη τους καὶ πρὶν ὁ Μ. Κων/νος ἀνακηρύξει τὴν Κυριακὴ ὡς ἡμέρα ἀργίας, καὶ θὰ ζήσουν καὶ ὅταν καταργηθεῖ· μὲ τὴν αἵρεση ὅμως, δὲν μποροῦν νὰ συμβιβασθοῦν καὶ νὰ συμβιώσουν οἱ Ὀρθόδοξοι, ὅπως κάνετε ἐσεῖς, Σεβασμιώτατε κ. Ἱερεμία.

Ἡμερολογιακὰ στοιχεῖα σχετικὰ μὲ τὸ ἂν ἐθεσπίσθη κατὰ τὴν Α΄ Οἰκ. Σύνοδο τὸ Ἰουλιανὸ ἡμερολόγιο




 Προτάσεις  προσεγγίσεως
τῶν σημερινῶν Ἀντιοικουμενιστῶν
καὶ Παλαιοημερολογιτῶν
               
Ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς μᾶς ἀπέστειλε τὸ κείμενο ποὺ δημοσιεύουμε, μὲ τὸ ὁποῖο ἀποδεικνύεται —μὲ βάση τὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας— ὅτι ἡ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος δὲν ἐθέσπισε κανένα Ἡμερολόγιο ὡς ὑποχρεωτικά, ἅγιο καὶ ἀπαραίτητο γιὰ τὴ σωτηρία, ὅπως ὑποστηρίζουν οἱ περισσότεροι ἀπὸ ὅσους ἀκολουθοῦν τὸ Παλαιό Ἡμερολόγιο.
Ἐκεῖνο ποὺ ἐνδιέφερε κυρίως τὴν Ἐκκλησία, ἦταν τὸ Πασχάλιο (ὁ ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα νὰ μὴ συμπίπτει μὲ τὸ Πάσχα τῶν Ἰουδαίων) κι ὄχι ὁ καθορισμὸς ἑνὸς αἰώνιου, ἀλάνθαστου Ἡμερολογίου.
Ἡ ἀπόδειξη στὴν παραπάνω θέση δίδεται ἀπὸ τὴν πράξη τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως αὐτὴ ἐφαρμόστηκε μετὰ τὴν Α’ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο. Πράγματι, ὁ ἅγιος Ἀθανάσιος (ποὺ ἦταν ἡ ψυχὴ τῆς Α΄ Οἰκ. Συνόδου) χρησιμοποιοῦσε ΟΧΙ τὸ Ἡμερολόγιο ποὺ δῆθεν δέχθηκε ἡ Σύνοδος (δηλαδὴ τὸ ΙΟΥΛΙΑΝΟ), ἀλλὰ ἄλλο Ἡμερολόγιο, τὸ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ. Αὐτὸ χρησιμοποιοῦσε, μὲ βάση αὐτὸ καθόριζε τὴν Ἡμερομηνία ποὺ κάθε χρόνο θὰ ἑορταζόταν τὸ Πάσχα! Καὶ ὄχι μόνο κανεὶς δὲν διαμαρτυρήθηκε, ἀλλὰ ἡ Α’ Οἰκουμενική Σύνοδος ἀνέθεσε στὸν ἑκάστοτε Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας νὰ καθορίζει αὐτὸς κάθε χρόνο τὴν ἡμερομηνία τοῦ Πάσχα.