Πληθαίνουν οι επιθέσεις κατά της κυβέρνησης από δήθεν προοδευτικούς που
κατηγορούν τον Κυριάκο Μητσοτάκη επειδή -στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων
για τον κορωνοϊό- έκλεισε τα θέατρα αλλά δεν έκλεισε τις εκκλησίες.
Για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται πως οι -και καλά- αριστεροί δεν μπορούν να
δουν πέρα από τη μύτη της και είναι εχθροί της προόδου.
Θα πρέπει να δώσουμε όλοι συγχαρητήρια στον Κυριάκο Μητσοτάκη που δεν έκλεισε
τις εκκλησίες.
Με τις εκκλησίες ανοιχτές, όλοι αυτοί οι θρησκόληπτοι θα πηγαίνουν να λαμβάνουν
την Θεία Κοινωνία και να ανάψουν κεράκι, θα κολλήσουν τον κορωνοϊό και θα
πεθάνουν.
Μαζί με τους θρησκόληπτους θα τα τινάξουν και πολλοί παπάδες.
Κάθε πραγματικά προοδευτικός πολίτης αυτής της χώρας θα πρέπει να πανηγυρίζει
που είναι ανοιχτές οι εκκλησίες, γιατί θα τα κακαρώσουν οι θρησκόληπτοι και οι
παπάδες που θέλουν να κρατήσουν την χώρα στο Μεσαίωνα.
Δυστυχώς
κάθε νέο διάγγελμα του κ. Μητσοτάκη προκαλεί στον σκεπτόμενο Έλληνα
πολίτη ολοένα και περισσότερα αρνητικά συναισθήματα που δηλητηριάζουν
το μυαλό και την ψυχή του. Το δηλητήριο που έσταξε αυτήν την
φορά οφείλεται στα ακόλουθα:
Πρώτον, για μία ακόμη φορά ο πρωθυπουργός της
χώρας μίλησε με τρόπο που υποτιμά την νοημοσύνη
του Έλληνα και ταυτοχρόνως τον προσβάλλει, αν
όχι τον ταπεινώνει. Διότι, μετά απ’ ό,τι έχει συμβεί με
την Τουρκία, ο κ.Μητσοτάκης τόλμησε ξεδιάντροπα να ευχαριστήσει τον Πρόεδρο
της Τουρκίας «για τη θετική ανταπόκριση στο τηλεφώνημά του»! Η
ευχαριστία αυτή, πέρα από το γεγονός ότι συνιστά εμπαιγμό των Ελλήνων,
οι οποίοι βλέπουν τον πρωθυπουργό τους να επιδίδεται σε “τουρκολειχία” ενώ
ο κ. Ερντογάν επί τόσους μήνες δοκιμάζει την αντοχή
του νευρικού μας συστήματος σχεδόν καθημερινά με προκλητικές
και απειλητικές ενέργειες σε βάρος της ελληνικής
κυριαρχίας, ξυπνά επιπλέον οδυνηρές μνήμες, αφού
παραπέμπει στην φράση που είχε εκστομίσει ο κ. Σημίτης το 1996 μετά
την τραγωδία των Ιμίων: «Θέλω να ευχαριστήσω την κυβέρνηση των Ηνωμένων
Πολιτειών για την πρωτοβουλία και τη βοήθειά τους».
Έτριβα τα μάτια μου (και τσιμπιόμουν μήπως ονειρεύομαι) βλέποντας την ανακοίνωση της Ι.Μ.Κηφισιάς-Αμαρουσίου-Ωρωπού για το κοινωνικό έργο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.
Το Κέντρο Στήριξης Οικογένειας (ΚΕΣΟ) –Εκκλησιαστικό Ίδρυμα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών με την ευλογία του Προέδρου του φορέα μας Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών & Πάσης Ελλάδος κ.κ.Ιερώνυμου λειτουργεί για 6η χρονιά φέτος, μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, Τμήματα Επαγγελματικής Κατάρτισης και Δεξιοτήτων για άνεργες νέες & νέους, καθώς και για μεγαλύτερα άτομα μέλη οικογενειών, που αναζητούν μια δεύτερη ευκαιρία στην παραγωγική διαδικασία. Συγκεκριμένα τα Τμήματα είναι:
• Ξένων Γλωσσών (Αγγλικά & Ρωσικά) >>> [σχόλιο : για τα ελληνικά τίποτα, να καλύψουν την έλλειψη της ελληνικής (;;;) πολιτείας]
"Ένας αλλόθρησκος πλησίασε έναν παπά και του είπε:
-Συγγνώμη παπά, έχω μια απορία.
-Να την ακούσω, του απαντά βιαστικά ο παπάς.
Και άρχισε εκείνος...
Κάποιοι ταγοί της Εκκλησίας σας, σας είπαν ότι είναι υπακοή όταν τηρείτε τους νόμους του κράτους και τις υποδείξεις των ειδικών.
Κι εσείς υπακούσατε.
Οι εκκλησιαστικοί άρχοντες σας, με εγκυκλίους επέβαλαν τα μέτρα σε σας τους παπάδες.
Όχι
προσκύνηση εικόνων, έξω και σε σακουλάκια το αντίδωρο, όχι χειροφίλημα
και όχι συνωστισμό στις Εκκλησίες. Διέταξαν περιορισμό αριθμού
εκκλησιαζομένων, κλείσανε το ποίμνιο τους έξω από την Εκκλησία.
Πρόεδρος Λευκορωσίας κ. Λουκασένκο: ''Δεν θα κλείσω ποτέ τις Εκκλησίες''
Γραφείο ρεπορτάζ: Romfea.gr
Κατά του κλεισίματος των Ιερών Ναών τάχθηκε γι΄ ακόμη μια φορά, ο Πρόεδρος της Λευκορωσίας κ. Αλέξανδρος Λουκασένκό.
Ο Λευκορώσος Πρόεδρος τόνισε ότι "οι εκκλησίες έχουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα επειδή πηγαίνει λιγότερος κόσμος, παρόλο που δεν τις κλείσαμε, αλλά και δεν θα τις κλείσουμε."
"Δεν κλείσαμε τις εκκλησίες κατά τη διάρκεια του πολέμου. Επομένως, δεν θα το κάνουμε ούτε τώρα" - πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος Λουκασένκο.
Επίσης ο Λευκορώσος ο Πρόεδρος, προέτρεψε τους πιστούς να πηγαίνουν στις Εκκλησίες για να προσεύχονται στον Θεό να τελειώσει το θέμα του κορωνοϊού.
Ο κ. Λουκασένκο που συναντήθηκε σήμερα με τον Μητροπολίτη Μινσκ κ. Βενιαμίν, στον οποίο διεμήνυσε ότι θα σταθεί στο πλευρό της Εκκλησίας με κάθε τρόπο.
"Θα ήταν πολύ εκκοσμικευμένο για την χώρα μας, το να πούμε ότι η Εκκλησία χωρίζεται από το κράτος. Από τις πρώτες ημέρες τις προεδρίας μου, έχω πει και το επαναλαμβάνω ακούραστα: η εκκλησία, είναι ο κύριος δεσμός με το κράτος, ειδικά τώρα που ο κόσμος έχει αρχίσει να χάνει την πνευματικότητά του"- πρόσθεσε ο Πρόεδρος.
Τέλος από την πλευρά του, ο Μητροπολίτης Βενιαμίν τόνισε ότι η Εκκλησία δεν μπορεί να υπάρξει έξω από το κράτος.
Eνώ
ο παπικός επίσκοπος ευθαρσώς διακηρύττει την αλήθεια, οι δικοὶ μας δειλοί και άνανδροι επίσκοποι, από φόβο, κρύφτηκαν στα λαγούμια τους..
(ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥArchbishop Carlo Maria Viganò ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ DONALD J. TRUMP )
Ο σκοπός της "Μεγάλης Επανεκκίνησης" είναι η επιβολή μίας παγκόσμιας υγειονομικής δικτατορίας
Κύριε Πρόεδρε,
Επιτρέψτε
μου να απευθυνθώ σε σας αυτή την ώρα στην οποία η τύχη ολόκληρου του
κόσμου απειλείται από μια παγκόσμια συνωμοσία κατά του Θεού και της
ανθρωπότητας. Σας γράφω ως Αρχιεπίσκοπος, ως διάδοχος των Αποστόλων, ως ο
πρώην Αποστολικός Νούντσιο (Nuncio: Διπλωματικός Εκπρόσωπος του Πάπα)
στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σας γράφω εν μέσω της σιωπής τόσο
των πολιτικών όσο και των θρησκευτικών αρχών. Είθε να δεχτείτε αυτά τα
λόγια μου ως τη "φωνή βοώντος εν τη ερήμω" . (Κατά Ιωάννην 1: 23). Όπως
είπα όταν έγραψα την πρώτη μου επιστολή σ' εσάς τον Ιούνιο, αυτή η
ιστορική στιγμή βλέπει τις δυνάμεις του Κακού ευθυγραμμισμένες σε μια
μάχη χωρίς έλεος ενάντια στις δυνάμεις του Καλού. Οι δυνάμεις του Κακού
φαίνονται ισχυρές και οργανωμένες καθώς αντιτίθενται στα παιδιά του
Φωτός, που είναι αποπροσανατολισμένα και αποδιοργανωμένα, και που
εγκαταλείπονται από τους κοσμικούς και πνευματικούς ηγέτες τους.
Μέσα στην
Εκκλησία οι οποιεσδήποτε διαμαρτυρίες και διαφωνίες πρέπει να εκφράζονται
κόσμια και χωρίς ύβρεις με υποτιμητικά σχόλια. Οι χαρακτηρισμοί σε βάρος
Αρχιερέων, τύπου «παιδαρέλια», «θα σκοτωθούν, αν φύγω», «ο εγωισμός τους και το
ανεύθυνο του χαρακτήρος τους δεν τους άφησαν», δεν συνάδουν με το υψηλό αξίωμα
του Προκαθημένου της Εκκλησίας μας.
«Θεία Λειτουργία: Η μεγαλύτερη ευκαιρία θεϊκής χάριτος»
Του Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ
Είναι
αλήθεια, ότι στον μακαριστό Επίσκοπο π. Αυγουστίνο Καντιώτη υπήρχε μια σύμπτωση
νοητικής δύναμης και Αγιοπνευματικής γνώσης, ένα κορυφαίο και λαμπρό αμάλγαμα
θείων δωρεών, που το βρίσκουμε στους μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας (Βασίλειος,
Χρυσόστομος κ.λ.π.).
Στο
διαχρονικό ερώτημα «Τι είναι η Θεία Λειτουργία;», έχουν δοθεί πολλές, εύστοχες
θεολογικές απαντήσεις, όπως: «Πασχάλιο Δείπνο» ή «Θυσία αινέσεως».
Πιστεύω,
ότι η απάντηση – χαρακτηρισμός του π. Αυγουστίνου είναι μία από τις πλέον
(θεολογικά) περιεκτικές απαντήσεις. Την εκκλησιολογική διατύπωσή της, την
συναντούμε στην εισαγωγή (πρόλογος) του βιβλίου του «Εις την Θείαν Λειτουργίαν»,
που είναι μία συλλογή πρακτικών ομιλιών του.
Ύπουλα, σιγά – σιγά, χωρίς μεγάλες φωνές και επίσημες ανακοινώσεις, η κυβέρνηση προχωρά στο ουσιαστικό κλείσιμο των εκκλησιών,με τη Διοικούσα Εκκλησία να μην αντιδρά ουδόλως, μάλλον δε και να συμφωνεί σε όλα.
Συγκεκριμένα, με την εξαγγελία των νέων μέτρων για τον covid-19 από τον πρωθυπουργό και την εξειδίκευσή τους από τους αρμόδιους υπουργούς, περισσότερη από τη μισή Ελλάδα, όλη η Βόρεια Ελλάδα και η Αττική, θεωρούνται πλέον «κόκκινη» περιοχή, επιπέδου Β, «αυξημένου κινδύνου», για την οποία μεταξύ των άλλων μέτρων ισχύει ότι: «Για τους χώρους λατρείας στο επίπεδο Β’ (κόκκινο), επιτρέπονται μέχρι 9 άτομα για όλες τις τελετές και λειτουργίες». Με αυτές τις λέξεις ακριβώς περιέγραψε τα μέτρα ο Νίκος Χαρδαλιάς και πριν ακόμη την ακριβή διατύπωση του ΦΕΚ, που δεν αναμένεται να διαφοροποιεί σε κάτι τα παραπάνω, είναι ξεκάθαρο ότι σε κάθε ναό ασχέτως τετραγωνικών μέτρων θα πρέπει να εισέρχονται μόνο 9 άτομα! Και στο μικρότερο εξωκκλήσι ενός χωριού και στο ναό του Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης ή στη Μητρόπολη Αθηνών! Εάν αυτό δεν λέγεται κάψιμο της ανθρώπινης λογικής, εάν αυτή η οριζόντια ισοπεδωτική ρύθμιση για την λατρεία των πιστών δεν αποτελεί πρόκληση, τότε ας απαντήσουμε όλοι στο ερώτημα ποιοι είναι τελικά οι «ψεκασμένοι» σε αυτή τη χώρα; Οι πολίτες που συνεχίζουν να σκέφτονται έστω και λίγο λογικά - ας αφήσουμε κατά μέρος την πνευματική προσέγγιση του ζητήματος - ή τα επιτελεία των «σοφών» επιστημόνων και πολιτικών που καθημερινά μας ξεφουρνίζουν και από μία δέσμη μέτρων ισοπεδωτικών, χωρίς διακρίσεις, χωρίς περίσκεψη, χωρίς υπολογισμούς, χωρίς απλή λογική;
Βουβάθηκε ο συστημικός των καναλιών, Σρόιτερ, για την
απαγόρευση της εκπομπής του, την οποία διαφήμιζε για να θηρεύσει τηλεθέαση. Δεν επετράπη να μεταδοθεί και να ακουσθεί και η αντίθετη επιστημονική άποψη για την επιδημία στην προγραμματισμένη εκπομπή του. Κατά τα άλλα αμερόληπτος και άτεγκτος δημοσιογράφος της Αληθείας.... Ντροπή!!!
κ. Σρόιτερ, δαιμόνιος
δημοσιογράφος εσύ, γιατί δεν σκέφτηκες ότι με τα 20 και πλέον εκατομμύρια Ευρώ
που έδωσε στα κανάλια της διαφθοράς η κυβέρνηση Μητσοτάκη, πόσες μονάδες εντατικής θεραπείας ΜΕΘ θα ίδρυε;
Στην θέση σου, κ. Σρόιτερ, άλλοι δημοσιογράφοι θα παραιτούνταν και θα κατάγγειλαν την παρέμβαση και θα μετέδιδαν την εκπομπή απ' άλλο κανάλι... αλλά εσύ...υπάκουσες ... τα αφεντικά σου
Ας μην ξεχνάμε, τα κανάλια για αυτό τα φίμωσε ο Μητσοτάκης με ἑκατομμύρια, για να μην ακούγεται άλλος, εκτός από τον Χαρδαλιά και την προπαγάνδα της παγκόσμιας Χούντας.
Γεώργιος Δύρας
Ἡ «Δημοκρατία» μας δεν μπορεῖ να σηκώσει το βάρος οὔτε μίας ἐκπομπῆς (Τik Talk) 29-10-2020 με την ἀντίθετη ἄποψη!
Άγιος Παΐσιος: «Στη Γαλλία, παρ' όλο που είναι κράτος προοδευμένο - δεν είναι υπανάπτυκτο -, τελευταία ογδόντα χιλιάδες έγιναν Μουσουλμάνοι. Γιατί; Γιατί έχουν κάνει την αμαρτία μόδα. Βλέπεις όμως, ελέγχονται και θέλησαν να αναπαύσουν τη συνείδησή τους. Και όπως οι Αρχαίοι Έλληνες, για να δικαιολογούν τα πάθη τους, είχαν βρεις τους δώδεκα θεούς, έτσι και αυτοί έψαξαν να βρουν μια θρησκεία που να δικαιολογεί τα πάθη τους, για να τους αναπαύσει σε αυτό το θέμα.
Ο Μουσουλμανισμός κατά κάποιον τρόπο τους εξυπηρετεί.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ: Στην εποχή του Ιησού, ο πλούτος θεωρείτο επιβράβευση από το Θεό, ενώ η φτώχεια θεία τιμωρία. Για τους ενδεείς και ταλαίπωρους έλεγαν ότι δεν ήσαν σωστοί απέναντι στο Θεό. Μια τέτοια εσφαλμένη άποψη έρχεται να απορρίψει ο Κύριος, λέγοντας την συγκεκριμένη παραβολή. Το μήνυμα ακόμη που θέλει να διδάξει ο Ιησούς είναι η ανάγκη της διαρκούς φιλανθρωπίας και να δείξει πως ο Θεός δεν έχει συμπάθειες και αντιπάθειες ανάμεσα στους ανθρώπους, αλλά ότι όποιος ζει με αγάπη, ταπείνωση και μετάνοια είναι αρεστός στα μάτια Του, άσχετα από την οικονομική και κοινωνική του θέση.
«Ἄνθρωπος δέ τις ἦν πλούσιος, καὶ ἐνεδιδύσκετο πορφύραν καὶ
βύσσον εὐφραινόμενος καθ᾿ ἡμέραν λαμπρῶς(:Υπήρχε κάποιος πλούσιος
άνθρωπος, ο οποίος φορούσε βασιλικά ενδύματα. Απέξω φορούσε ένα μάλλινο κόκκινο
και πανάκριβο ρούχο και από μέσα φορούσε λευκό χιτώνα πολυτελή από λεπτό
αιγυπτιακό λινάρι. Και διασκέδαζε σε πλούσια συμπόσια κάθε μέρα με
μεγαλοπρέπεια)» [Λουκ. 16,19].
Θα ρωτούσε ίσως κάποιος : «Άραγε,
σύμφωνα με την ευαγγελική ιστορία, η οποία λέγει ότι ο φτωχός πήγε στον τόπο
της ανάπαυσης, ενώ ο πλούσιος στην κόλαση, έχουν ήδη γίνει αυτά, και κληρώθηκε
ανταπόδοση αντάξια στον καθένα, ή με αυτά που λέγει ο Κύριος παριστάνει την
εικόνα της μελλοντικής κρίσεως;Αλλά
βέβαια», θα συνέχιζε τον συλλογισμό του,
«επειδή αναφέρει τον Λάζαρο, πραγματικά έγινε και πραγματοποιήθηκε.Και γιατί δεν είπε ‘’κάποιος φτωχός άνθρωπος’’, αλλά είπε ‘’Λάζαρος’’; Μήπως για να δείξει με την ονομασία ότι αυτά
έγιναν πραγματικά και αληθινά και δεν είναι παραβολή;».
[…] «Ήταν
κάποτε», λέγει ο Κύριος, «κάποιος
άνθρωπος πλούσιος, που ενώ ζούσε μέσα σε
πολλή κακία και αμαρτία, δεν είχε λάβει πείρα καμιάς συμφοράς, αλλά τα πάντα έρρεαν ομαλά και άφθονα γι΄ αυτόν
όπως το νερό στις πηγές». Το ότι πράγματι καμία συμφορά δεν του συνέβαινε,
ούτε αφορμή για στενοχώρια, ούτε καμία ανωμαλία βιοτική, αυτό ακριβώς ο Κύριος
το υπαινίχτηκε με αυτό που είπε ότι «ἦν εὐφραινόμενος καθ᾿ ἡμέραν λαμπρῶς(:διασκέδαζε και ευφραινόταν σε πλούσια συμπόσια
κάθε μέρα με μεγαλοπρέπεια)»[Λουκ.16,19].
Πλέον είναι ηλίου φαεινότερο και στον πιο αδαή πολίτη ότι κάτι δεν πάει καλά στην πατρίδα μας.
Έχουμε μια κυβέρνηση που μπορεί να λέει ότι κάνει τα πάντα για εμάς, όμως αποδεικνύεται με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι ολοένα και περισσότερο είναι εναντίον μας.
Νομοθετεί συνεχώς αντιλαϊκά μέτρα με κορυφαίο τον νέο πτωχευτικό κώδικα που θα αναγκάσει εκατομμύρια Έλληνες να χάσουν τις περιουσίες τους και να βρεθούν στον δρόμο.
Δεν είναι fake news οι πλειστηριασμοί, ούτε η φτώχεια, ούτε η ανεργία, ούτε η ανύπαρκτη δημόσια ασφάλεια, ούτε η ανέχεια, ούτε οι περιορισμοί των προσωπικών ελευθεριών, αλλά ούτε και ο φόβος που προκαλεί με τον κορονοϊό. Και απορούμε... Eίστε τόσο περήφανοι για το δυσοίωνο μέλλον που προμηνύεται εσείς που χειροκροτείτε την κυβέρνηση Μητσοτάκη;
Δείτε πώς
κοροϊδεύουν τους πιστούς οι Οικουμενιστές!
Δυστυχώς, στους
πιστούς προσφέρονται από ρασοφόρους οικουμενιστικά ξυλοκέρατα και ψεύδη!
Του Παναγιώτη Σημάτη
Μετά τη
δημοσίευση (προχθές) αποσπάσματος των απαντήσεων σε ερωτήσεις του Αγιορείτη
μοναχού π. Αντύπα, ο οποίος, όπως εγράφη, είδε «Τα “Δημήτρια”, ως βήμα
προωθήσεως του Οικουμενισμού!»
(Δείτε το βίντεο εδώ) επανέρχομαιμε
το σχολιασμό
των απαντήσεών του.
Στην αρχή,
ομιλεί για την προσοχή που πρέπει να έχουμε, ώστε να μη διασπάσουμε την ενότητα της Εκκλησίας. Είναι
φανερό όμως ότι ο π. Αντύπας έχει στο μυαλό του άλλη ενότητα από εκείνη που διδάσκει και βιώνει η Εκκλησία, γι’ αυτό απαντά
με λάθος βάση. Το μεγάλο πρόβλημα της Εκκλησίας -κατά τον π. Αντύπα- είναι να
βοηθήσουμε να παραμείνει η ενότητα,
η οποία «σήμερα, αδελφοί μου, δυστυχώς πολεμείται.
Και δεν πολεμείται από τους εκτός των τειχών της Εκκλησίας. Δυστυχώς πολεμείται
και από τους εντός των
τειχών… Θα το πώ κι ας παρεξηγηθώ. Κληρικός που σας αποτρέπει από την
ενότητα στην Εκκλησία, θέλει καθαίρεση, μην τον ακολουθείτε… Λοιπόν εμείς θα είμεθα κοντά στην
Εκκλησία, μέσα στην Εκκλησία σεβόμενοι τους Αρχιερείς…, για να είμαστε ενωμένοι… Δυστυχώς σήμερα υπάρχουν
φωνές που αντί να οδηγούν τους ανθρώπους σε ενότητα, τους οδηγούν σε σχίσματα,
λέγοντες ότι πάντες πρόδωσαν, μόνο εμείς
δεν προδώσαμε, έτσι νομίζουν κάποιοι, κι ακολουθείστε μας».
Η
διαπίστωση ότι η Εκκλησία σήμερα πολεμείται είναι ορθή, όπως ορθό είναι ότι
πολεμείται εκ των έσω. Το λάθος του π. Αντύπα, όμως, είναι ότι δεν διακρίνει από
ποιούς πολεμείται η ενότης της
Εκκλησίας;