Δέν ἐνεργοποιήθη ἡ ἀναγκαστική ποινή τῆς “Ταυτοπαθείας” (Β’ Οἰκουμεν. Σύν. 6ος κανών)
“ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΙΣ” ΕΚΛΟΓΗΣ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Προκαθήμενος, ὁ δῆθεν “Συκοφάντης”, ὄχι ὁ “Ἀθωωθείς”
{Συγκριτικός Ἔλεγχος} [Κύριος]: «Οἱ βασιλεῖς τῶν ἐθνῶν // κυριεύουσιν αὐτῶν καὶ οἱ ἐξουσιάζοντες αὐτῶν // εὐεργέται καλοῦνται. // ὑμεῖς
δὲ οὐχ οὕτως͵ // ἀλλ΄ ὁ μείζων ἐν ὑμῖν γινέσθω ὡς ὁ νεώτερος͵ καὶ ὁ ἡγούμενος ὡς ὁ διακονῶν» (Λουκ.
κβ’ 25-26). [Παράφρασις]: [Οἱ βασιλιᾶδες // καταδυναστεύουν τά ἔθνη καί τά τυραννοῦν, // ἀλλά
εἰρωνικά ἀποκαλοῦνται εὐεργέτες. // Σέ
σᾶς ὅμως (τούς Μαθητές μου) νά μή συμβαίνη τοῦτο. // Ὁ πιό ἄξιος νά καθίσταται μικρότερος //
καί ὁ ἀνώτερος, ὡς ὑπηρέτης]. |
Α. ΠΟΛΥΔΑΙΔΑΛΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ
ΜΟΤΙΒΟ
[Ἐκλογές “Θυσία” στόν “Μινώταυρο”
τῆς “Γεωπολιτικῆς”;]
Οἱ ἐπικείμενες ἐκλογές (Δεκ. 2022) τοῦ
Προκαθημένου τῆς Κύπρου, ἀποτελοῦν πολύτιμο ζύγισμα τῆς ψυχῆς
τῶν Ἑλλήνων τῆς Μεγαλονήσου. Ἔλεγχο τῆς εὐσεβείας, τοῦ πατριωτισμοῦ, τῆς
κρίσεως καί τῆς αὐτοτελείας του.
Ὀφείλει ὁ
λαός καί οἱ Ἐπίσκοποι νά ἐνεργήσουν κατά Θεόν καί ὄχι κατά “Κόσμον”. Ἐν
Πνεύματι Ἁγίω, νά προβάλλουν τόν ἄξιο, τόν
ἠθικό, τόν συνετό, τόν ἐνέρετο, τόν καί Πατριώτη. Νά μή προκρίνουν, μέ βάσι τίς
“Γεωπολιτικές” σκοτεινές προσταγές καί ἴντριγκες. Οὔτε μέ κριτήριο
τά τυφλά νεύματα τοῦ ξεπεσμένου τρεμοσβήνοντος “Φαναρίου”. Ταῦτα τά νεύματα, ὑπαγορεύονται
ἀπό ἀλλοτρίους ἡγεμονικούς ἀφέντες.
Ἀξιοσημείωτο
πώς, ἡ σύγχρονος ἀνάλγητος Οὐασιγκτών, δέν ἀποδέχεται ποτέ συμμάχους, παρά
μόνον ὑποτελεῖς. Καί ἐπάνω στό ζήτημα τῆς σημαινούσης ἐκλογῆς, θά
ἐξασκήσουν πιέσεις. Ὄχι μόνον, μά θά προβάλλουν ἐκβιασμούς. Θά ἀπαιτήσουν. Θά
προστάξουν. Ποῖος ὑποψήφιος διαθέτει τό ἀνάλογο ἀνάστημα, ἰσχυρά πνευμόνια, ἰσχυρά προαίρεσι, ὥστε νά
ἀντιταχθῆ στούς μονοπολικούς τοῦ κόσμου τούτου τυράννους; Προτάσσουμε, μόνο, ὁ,
«δυνάμενος χωρεῖν χωρήτω» (Ματθ. ιθ’ 12).
Δέν
ἐπιτρέπεται ἐκλογή θυσίας, πρός τόν “Μινώταυρο” τῆς “Γεωπολιτικῆς”,
χάριν τῶν παγκοσμίων ἐμπόρων τοῦ πολέμου. Λογιζόμεθα Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι.
Κυριαρχεῖ στό DNA μας, τό «Εὔδαιμον
τό Ἐλεύθερον».
«Οὓς (πατέρες) νῦν ὑμεῖς
ζηλώσαντες // καὶ τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον͵ // τὸ δ΄ ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον, ...» (Θουκυδίδης Ἱστορία, Hist 2.43.4.1-2.43.4.2».
[Ἐνστάσεις καί ἀπροσδιοριστίες]
Ποία ἡ ἀνθρωπογεωγραφία τῶν φιλοδόξων μνηστήρων τοῦ συγκεκριμένου Θρόνου;