Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Οι συμπροσευχές πλέον πραγματοποιούνται με τις ..."ευλογίες" της Κολυμπαρίου Συνόδου!

Οικουμενι(στι)κή Βραδιά Συμπροσευχής

 για την Ενότητα των Χριστιανών

στη Θεσσαλονίκη 


Φωτογραφίες  από το 2013
Την Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017 ξεκινάει η Παγκόσμια Εβδομάδα Προσευχής για την Ενότητα των Χριστιανών.
Στα πλαίσια της Εβδομάδας αυτής, το Σάββατο, 21 Ιανουαρίου και ώρα 19:00,θα λάβει χώρα στον Ρωμαιοκαθολικό Ναό της Αμιάντου Συλλήψεως (στην οδό Φράγκων), Οικουμενική Βραδιά Συμπροσευχής, με θέμα: «Συμφιλίωση – Η αγάπη του Χριστού μάς σπρώχνει» (Β΄ Κορ 5, 14-20).
Ομιλητής θα είναι ο αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ Παναγιώτης Υφαντής.




……………………………………………………………….
ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ 35Η ΒΡΑΔΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 19-01-2013
Η 35η Οικουμενική βραδιά Συμπροσευχής
στον Καθεδρικό Ναό της  Θεσσαλονίκης
στις 19/1/2013 με Θέμα: 
Τι μας ζητάει ο Κύριος; (Μιχαίας 6, 6-8)
π. Ιωάννης Λούβαρης, Λαζαριστής

Όλοι Ένα, όλοι με μια καρδιά, AD UNUM OMNES
για να μπορεί να πιστέψει ο κόσμος. (κεφ. 17 του Ιωάννη)
Η επιτακτική ανάγκη του Οικουμενισμού
και Συνεργασία των Εκκλησιών στην Ελλάδα

Η επιτακτική ανάγκη του Οικουμενισμού και Συνεργασία των Εκκλησιών στην Ελλάδα. επείγει επίσης περισσότερο από ποτέ. Είναι σχεδόν αργά. Ο πάπας Παύλος ο 6ος που συναντήθηκε με τον Μεγάλο Οικουμενικό Πατριάρχη Αθηναγόρα στους Αγίους Τόπους έγραψε ιστορία. Τότε η ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αγνόησε το Γεγονός στο σύνολό της ήταν Ιανουαρίου 1964, τα Φώτα. Ο ίδιος ο Πατριάρχης μαζί με τον Πάπα Παύλο VI, στις 7 Δεκεμβρίου 1965 ήραν τα αναθέματα που δηλητηρίαζαν τις Σχέσεις Ρώμης και Φαναρίου με «Κοινή δήλωση εκφράζοντας την απόφασή τους να άρουν από την μνήμη της Εκκλησίας τα αναθέματα του 1054». Και έτσι επίσημα και οι Δύο Εκκλησίες σφράγισαν αμετάκλητα και ανεπιστρεπτί τον οικουμενικό διάλογο που δεν σταμάτησε ποτέ. 

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΕΥΡΙΠΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗ


"...να συμβουλεύεις τους ιερείς του Θεού να αποφεύγουν με κάθε τρόπο την επικοινωνία μαζί του, και ούτε να συλλειτουργούν μαζί του, και τελείως να μην τον μνημονεύουν, όχι αρχιερέα μόνον αυτόν, αλλά λύκο μισθωτό να τον θεωρούν".


«Αλλ' ο λόγος του Θεού και η δύναμις της αληθείας δεν περιορίζεται, μάλλον τρέχει και καρποφορεί»
Στόν οσιώτατο μεταξύ των ιερομονάχων και πνευματικών, και σε μένα, εν Χριστώ, πολύ ποθεινό και σεβασμιώτατο δεσπότη και αδελφό κύριο Θεοφάνη στον Εύριπο.
Οσιώτατε μεταξύ των ιερομονάχων και πνευματικών και σε μένα πολυπόθητε και σεβαστέ μου δέσποτα και αδελφέ, παρακαλώ τον Θεό να δίνη υγεία και σωματικώς στην αγιωσύνη σου, με τις άγιες ευχές της οποίας, και με το έλεος του Θεού, και εγώ υγιαίνω μέτρια στο σώμα. 
Να ξέρης ότι μετά την επιστροφή μας στην Κωνσταντινούπολη, επειδή ανέβηκε στο πατριαρχείο κάποιος από τους λατινόφρονες που υπέγραψαν, και μας ενοχλούσε, έφυγα από ανάγκη στην εκκλησία μου.
Αλλά και εκεί δεν βρήκα καμία ανάπαυσι, και επειδή αρρώστησα βαρειά, και πάθαινα ζημία και πειραζόμουνα από τους ασεβείς, διότι δεν είχα εντολή επίσημη, έφυγα και από εκεί με σκοπό να φύγω για το Άγιον Όρος.
Αφού πέρασα λοιπόν την Καλλίπολη και ενώ βρισκόμουν στην Λήμνο, εκεί κρατήθηκα και περιορίσθηκα από τον βασιλέα. Αλλ' ο λόγος του Θεού και η δύναμις της αληθείας δεν περιορίζεται, μάλλον τρέχει και καρποφορεί. 
Έτσι οι περισσότεροι από τους αδελφούς παίρνοντας θάρρος από την δική μου εξορία, βάζουν κάτω από τον έλεγχο τους αλιτηρίους και παραβάτες της ορθής πίστεως και των πατρικών θεσμών, και τους διώχνουν αυτούς από παντού ως καθάρματα, και ούτε τους ανέχονται να συλλειτουργούν, ούτε να τους μνημονεύουν τελείως ως Χριστιανούς.
Μαθαίνω δε ότι χειροτονήθηκε από τους λατινόφρονες ως μητροπολίτης Αθηνών κάποιο νεαρό άτομο του Μονεμβασίας, το οποίο μένοντας εκεί συλλειτουργεί αδιάκριτα με τους λατίνους και χειροτονεί παράνομα όσους και όποιους βρεί.
Ζητώ λοιπόν από την αγιωσύνη σου, όπως, αφού αναλάβει τον ζήλο για τον Θεό, ως φίλος και άνθρωπος του Θεού και της αληθείας, αλλά και του Αγίου Ισιδώρου γνήσιος μαθητής, να συμβουλεύεις τους ιερείς του Θεού να αποφεύγουν με κάθε τρόπο την επικοινωνία μαζί του, και ούτε να συλλειτουργούν μαζί του, και τελείως να μην τον μνημονεύουν, όχι αρχιερέα μόνον αυτόν, αλλά λύκο μισθωτό να τον θεωρούν. Καθόλου να μην λειτουργούν σε λατινικές εκκλησίες, για να μην έρθη πάνω μας η οργή του Θεού, όπως ήρθε πάνω στην Κωνσταντινούπολι, για τις εκεί παρανομίες που έγιναν.

Να ξέρης δε καλά ότι η ψευδοένωσις με την χάρι και την δύναμι του Θεού πολύ σύντομα θα διαλυθή και το δόγμα των Λατίνων, αντί να καθιερωθή με την ψευδοσύνοδο, κάτι που πολύ το επεδίωκαν, ακόμη περισσότερο ανατράπηκε και ελέγχθηκε και παντού καταγγέλλεται ως βλάσφημο και δυσσεβές. Και αυτοί οι ίδιοι οι οποίοι το επικύρωσαν, δεν τολμούν να ανοίξουν το στόμα τους και να το υποστηρίξουν. Ο δε καλόγερος του δικού σου μισθωτού και όχι ποιμένος, ο πιο πάνω αναφερθείς Μονεμβασίας, αν και πήρε από τον βασιλέα το Ηγουμενείο του Προδρόμου, οι καλόγηροί του ούτε τον μνημονεύουν, ούτε τον θυμιάζουν καθόλου ως χριστιανό, αλλά τον έχουν μόνον για τον τύπο, σαν κάτι παραπεταμένο.
Και ο βασιλεύς, αν και τα μαθαίνει αυτά, δεν λέγει τίποτε, αλλά και φανερά ομολογεί ότι μετανοεί για όσα έγιναν, και ρίχνει την ευθύνη σε όσους συμφώνησαν και υπέγραψαν.
 Φεύγετε και σείς, αδελφοί, την κοινωνία με τους ακοινώνητους, και την μνημόνευσι των αμνημόνευτων. Να, εγώ ο Μάρκος ο αμαρτωλός σας λέγω ότι εκείνος που μνημονεύει τον Πάπα ως ορθόδοξο αρχιερέα, είναι υποχρεωμένος να εφαρμόση στο σύνολό του όλον τον παπισμό μέχρι και αυτό το ξύρισμα της γενειάδος
Και όποιος έχει φρόνημα λατινικό, θα κριθή με τους Λατίνους και θα θεωρείται παραβάτης της πίστεως. Οι άγιες σου ευχές να μας συνοδεύουν. Στον ευλογημένο άρχοντα κύριο Κωνσταντίνο Κοντοπετρή και στους λοιπούς άρχοντες που μας φιλοξένησαν την μετάνοιά μου και ευλογία από τον Θεό.
Ο Εφέσου Μάρκος Ιουνίου 16
Εκ του βιβλίου «Γνωρίζετε το αληθινό πρόσωπο του Παπισμου;» (Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ» 

Ἀναγκαία ἡ δημοσίευση τῆς ἐπιστολῆς αὐτῆς, παραμελημένης καὶ καταχωνιασμένης, ἐπειδὴ οἱ σύγχρονοι οἰκουμενιστὲς χρησιμοποιοῦν τὸν Ἅγιο Μᾶρκο γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὰ ἀδικαιολόγητα.
                                                                                              ΝΑΘΑΝΑΗΛ

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Η Σύνοδος της Κρήτης, ηταν μια ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ, ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟΣ

Πανιερώτατος Λογγίνος  Ζαρ[1] του Μπαντσένι:  

Η Σύνοδος της Κρήτης, ηταν μια ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ, ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟΣ


    
   Ευχαριστώ τους χριστιανούς ορθόδοξους που στάθηκαν φρουροί της Ορθόδοξης Πίστης. Ήταν ένα αρκετά δύσκολο έτος, με δοκιμασίες.
   Έγινε στη Κρήτη μια διαβολική, αντίχριστη Σύνοδος που δεν είχε καμία βάση -δεν βασίστηκε στις επτά Συνόδους της Ορθόδοξης Εκκλησίας-, που υπέγραψε αδιάντροπα αιρετικά ντοκουμέντα, που πουλήθηκε στον σατανά και τώρα είναι, φυσικά, δύσκολο να αναγνωρίσουμε πια, εκείνους τους αρχιερείς, πατριάρχες και επισκόπους που δεν είχαν τον κοινό νου να ομολογήσουν την λυτρωτική Ορθόδοξη πίστη, αλλά  προσχώρησαν στις πλάνες, στις αιρέσεις, υπέγραψαν αιρετικά ντοκουμέντα και γίνανε με τη σειρά τους αιρετικοί, όπου δεν τους αναγνωρίζουμε πια ως Εκκλησία και ευχόμαστε ένα πράγμα μόνο, να τους γυρίσει ο Θεός στην μετάνοια, να αποστρέφονται την ληστρική ψευδό-σύνοδο της Κρήτης.
     Και θα ήθελα να πω σήμερα σε όλους σας, ίσως να το ακούσουν και αυτοί, οι μοναχοί του Αγίου Όρους, από την Σκήτη Προδρόμου, οι μοναχοί από την ρουμάνικη σκήτη κλείσανε τις πόρτες στους αιρετικούς και δεν τους άφησαν να μπούνε στο μοναστήρι τους· πήγε πρόσφατα ένας μητροπολίτης και του κλείσανε τις πόρτες στα μούτρα διότι έχει υπογράψει τα αιρετικά ντοκουμέντα της Κρήτης και πουλήθηκε στον Αντίχριστο.

Αντισυνταγματική τυχόν πρόταση θεσμοθέτησης του ορθοδόξου μαθήματος Θρησκευτικών ως επιλεγομένου

Ευάγγελος Στ. Πονηρός:

ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΟΥ


ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΤ. ΠΟΝΗΡΟΣ Δρ Θ., Μ.Φ.
Σχολικός σύμβουλος θεολόγων
Πειραιῶς, Δ΄ Ἀθηνῶν, Κυκλάδων


 Ἀντικρύσαμε γιά μιά ἀκόμη φορά (17/1/2017) τήν ἀντισυνταγματική πρόταση γιά θεσμοθέτηση τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν ὡς ἐπιλεγομένου.

Καί λέμε «γιά μιά ἀκόμη φορά», διότι ἡ πρόταση δέν εἶναι κατά κανένα τρόπο καινούργια. Τήν εἴχαμε ξαναδεῖ καί ἀνασκευάσει ὡς πλήρως ἀντισυνταγματική πρό
ἑπταετίας, δηλαδή τό 2010!!! Ἐνημερώνουμε λοιπόν γιά μία ἀκόμη φορά τούς ὑπευθύνους, γιά τούς λόγους οἱ ὁποῖοι τήν καθιστοῦν ἀντισυνταγματική καί συνεπῶς πλήρως ἀκατάλληλη γιά τά παιδιά μας.
Θά δοῦμε πρῶτα τόν θεσμό τῶν ἐπιλεγομένων μαθημάτων καί κατόπιν θά ἐξετάσουμε τήν εἰδική περίπτωση τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν.
α΄. Περί «ἐπιλεγομένων» μαθημάτων ἐν γένει
Δημοσιεύεται λοιπόν καί πάλι ὡς πρόταση, ἡ διεύρυνση στά ἑλληνικά λύκεια ἑνός θεσμοῦ ὁ ὁποῖος ἔχει πρό πολλοῦ ἀποτύχει: τοῦ θεσμοῦ τῶν λεγομένων «ἐπιλεγομένων» μαθημάτων[1]. Εἶναι δέ γνωστό ὅτι, τό ζήτημα τοῦ πολλαπλασιασμοῦ τῶν «ἐπιλεγομένων» μαθημάτων εἶχε τεθεῖ στόν διάλογο γιά τήν παιδεία, τόν ὁποῖο διοργάνωσε ἡ κυβέρνηση ἡ ὁποία κυβερνούσε πρίν ἀπό τίς ἐκλογές τοῦ 2009. Καί τότε ἐκφράσθηκαν ἐνδοιασμοί, καί τότε ἐπισημάνθηκαν κίνδυνοι, ἀλλά οὐδέποτε ἐλήφθησαν ὑπ΄ ὄψη.

Η Οικουμενιστές εφεύραν νέο ...αδίκημα προς καθαίρεση Ιερωμένων!


Διώκεσαι για ...ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ (του Οικουμενιστή) ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ !!!

Μᾶς ἐστάλη μὲ τὴν παράκληση:

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΝΑ ΔΙΑΔΩΣΕΤΕ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.

ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΧΑΝΙΩΝ ΣΤΙΣ 26-1-2017 ΚΑΙ ΩΡΑ 10 Π.Μ. Ο ΙΕΡΕΑΣ ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ, ΕΤΩΝ 49, ΜΕ ΑΝΗΛΙΚΟ ΠΑΙΔΙ, ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ κ. ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ (ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗ), ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΑΥΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ
ΔΙΑΔΟΣΕΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1 – ΑΠΑΞΙΩΣΗ–ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
2 – ΜΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ
3 - ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΟΥ
4 – ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΗ ΑΡΜΟΖΟΥΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ

Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΟ–ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ, ΔΙΟΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ, ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
 ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΥΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ (ΧΑΝΙΩΝ), ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΩΜΗ ΚΑΙ ΑΣΠΙΛΗ ΑΠΟ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΘΕΙΟΣ ΔΟΜΗΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΕ ΟΤΙ «ΚΑΙ ΠΥΛΑΙ ΑΔΟΥ ΟΥ ΚΑΤΙΣΧΥΣΟΥΣΙ ΑΥΤΗΣ». ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ, ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΝΕΟΦΑΝΗ ΨΕΥΔΟ-ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΙΔΡΥΣΑΝ ΟΙ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ, (ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ):
1) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΗΧΘΗ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ, ΚΑΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ,
2) ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ, ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ Ή ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΟΔΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΘΟΤΙ ΟΛΟ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ (ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΡΗΤΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 1848), ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ Η ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 22 ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ». ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΘΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΤΟΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΑΥΤΗ ΠΡΟΕΞΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ, ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ.
Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΨΕΥΤΟ-ΠΟΙΝΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ. ΔΙΟΤΙ Ο ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΑΖΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΠΑΥΣΕ ΠΛΕΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ - ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟ ΙΩΣΗΦ ΚΑΛΟΘΕΤΟ - ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΗΚΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗ ΝΕΟΦΑΝΗ ΨΕΥΔΟ-ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΙΔΡΥΣΑΝ ΟΙ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ.
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ - Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΗΧΘΗ ΗΔΗ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗ, ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ, ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ (ΧΑΝΙΩΝ) KAI ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ BLOGS KAI ΣΤΑ ΕΞΗΣ E-MAILS ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ (ΧΑΝΙΩΝ):
Email Γραμματείας: imka@imka.gr
Email Γραφείου Τύπου: grafeiotypou@imka.gr
Τηλ : 28210 27807
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΝΑ ΔΙΑΔΩΣΕΤΕ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ.

Όσοι μιμούνται τον Άγιο σε καιρό αιρέσεως και αντιστέκονται στους Οικουμενιστές, να αναμένουν συκοφαντίες και διώξεις, που πρέπει να υπομείνουν εν Χριστώ, όπως εκείνος!


 Τὸν λειμῶνα τῶν λόγων τῶν θεοπνεύστων Γραφῶν, τὸν ἡμᾶς ὁδηγοῦντα πρὸς τὴν εὐσέβειαν, τὸν τοὺς ποικίλους πειρασμοὺς ὑπομείναντα, Ἀθανάσιον πιστοί, ὡς διδαχθέντες ὑπ' αὐτοῦ, τιμήσωμεν κατὰ χρέος, πρεσβεύει γὰρ τῷ Κυρίῳ, ἐλεηθῆναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

Τα πρώτα χρόνια

  Ο Μέγας Αθανάσιος γεννήθηκε το 297 μ.Χ. στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Από πολύ μικρή ηλικία έζησε τους διωγμούς που είχαν εξαπολύσει οι ειδωλολάτρες και αιμοσταγείς αυτοκράτορες εις βάρος των Χριστιανών. Για τους γονείς του οι πηγές αναφέρουν ότι ήταν ευσεβείς και τον προσανατόλισαν από πολύ μικρό στην πίστη προς τον Χριστό, τόσο πολύ που είχε φτάσει στο σημείο να ενδιαφέρεται μόνο για την μελέτη των Γραφών. Μια μέρα, μάλιστα που οι χριστιανοί στην Αλεξάνδρεια γιόρταζαν την μνήμη του Επισκόπου Πέτρου, τον οποίον είχε θανατώσει ο Μαξιμίνος, ο νεαρός τότε Αθανάσιος με άλλα παιδιά ευσεβών οικογενειών προσποιούνταν τους διακόνους, τους ιερείς και τους Επισκόπους. Πολύ κοντά ήταν το σπίτι του Πατριάρχη Αλεξανδρείας Αλεξάνδρου. Ο Πατριάρχης που έβλεπε τα παιδιά να παίζουν, αντίκρισε μία σκηνή που δεν περίμενε. Τα παιδιά που είχαν πάρει ιερατικούς ρόλους είχαν χειροτονήσει τον Αθανάσιο Πατριάρχη και εκτελούσαν τις εντολές του. Τελούσαν μυστήρια ενώ ο Πατριάρχης που τα παρακολουθούσε έστειλε κάποιον να πει στα παιδιά ότι θέλει να τα δει. Του έκανε εντύπωση ο Αθανάσιος και αφού κάλεσε τους γονείς του, τους είπε:
—«Το παιδί σας μια μέρα θα γίνει μεγάλος και θαυμαστός. Να φροντίσετε να μάθει τα Ιερά Γράμματα και όταν γίνει δεκαοχτώ χρονών, να μου το φέρετε».

Ἡ τραγικότητα τῆς μεσότητας τῶν οἰκουμενιστῶν καὶ τῶν λόγοις ἀλλὰ ὄχι ἔργοις «ἀντιοικουμενιστῶν»


Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου


    Ὁ μεταμοντέρνος κόσμος ἀποτελεῖ τὴν κορύφωση τοῦ μηδενισμοῦ, εἶναι ἡ ἐπισφράγηση τῆς ἐπικράτησής του. Ἡ ἀπολυτότητα τῆς ἀλήθειας ἀντικαταστάθηκε ἀπὸ τὴν σχετικότητα τῶν πάντων καὶ ἡ σχετικότητα βρίσκει τὴν τυφλὴ ἐφαρμογή της στὴν ἀπὸ τὶς παλιὲς αἱρέσεις ἐφαρμοσθεῖσα καὶ νῦν κυριαρχοῦσα μεσότητα.
   Στὴν μεσότητα ἰσχύει τὸ δόγμα, ὅτι ἀφοῦ κανεὶς δὲν κατέχει τὴν ἀπόλυτη ἀλήθεια, ἀφοῦ κανεὶς δὲν ἔχει τὸ ἀπόλυτο δίκαιο, τότε εἶναι σημάδι ἀνθρωπιᾶς, ταπείνωσης καὶ σωφροσύνης, νὰ τὰ βροῦμε στὴν μέση. Γι’ αὐτὸ καὶ ἡ μεσότητα ἔγινε μαζὶ μὲ τὴν ἀνεκτικότητα μία ἀπὸ τὶς ἀγαπημένες κόρες τοῦ οἰκουμενισμοῦ. Ἀπαγκίστρωση ἀπὸ «δογματισμοὺς» καὶ «τείχη τοῦ αἴσχους» καὶ προτίμηση τῆς μέσης ὁδοῦ. Αὐτὴ ἡ μεσότητα βρῆκε τὴν κορυφαία ἔκφραση της στὴν «σύνοδο» τῆς Κρήτης καὶ στὴν μετὰ τὴν «σύνοδο» ἐκκλησιαστικὴ ἐξέλιξη.

Τελικά, με ασύστατες κατηγορίες, δικάζει τον π. Παναγιώτη ο Κυδωνίας, επειδή δεν ...μνημονεύει το ονοματάκι του!!!


Παρ' ὅτι μὲ μιὰ συντριπτικὴ Ἀπολογία ὁ παπα-Παναγιώτης κονιορτοποίησε τὶς ἀντικανονικὲς καὶ ἀσύστατες κατηγορίες τοῦ Μητροπολίτη Χανίων Δαμασκηνοῦ, αὐτὸς ἐμμένει στὴν παράνομη κλήση σὲ δίκη, δηλαδὴ κατα-δίκη ἀπὸ τοὺς δικούς του ὑφιστάμενους-ἱερεῖς δικαστές!
Πῶς, ὅμως, τολμᾶτε νὰ ξεχνᾶτε, κ. Δαμασκηνέ, ἐσεῖς "ὀρθόδοξος" ἐπίσκοπος, αὐτὸ ποὺ εἶχαν καταλάβει οἱ εἰδωλολάτρες πρόγονοί μας, ὅτι "ἔστι δίκης ὀφθαλμὸς ὃς τὰ πάνθ' ὁρᾶ";


Ἐπαναδημοσιεύουμε τὴν ἀναγγελία περὶ τῆς ποινικῆς διώξεως τοῦ π. Παναγιώτη

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ ΣΥΝΟΔΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ …ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ …ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΠΟ ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ!
     Ἀφοῦ πρῶτα πέρασαν μὲ πιέσεις, ἐκφοβισμὸ καὶ ἐκβιασμοὺς τὶς κακόδοξες ἀποφάσεις τους στὴν κακόδοξη Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου Κρήτης·
       ἀφοῦ στὴ συνέχεια κατάφεραν μὲ ἀναβολὴ στὴν ἀναβολὴ νὰ ἐπιτύχουν τὴν μὴ καταδίκη της ἀπὸ τοὺς ὑποτελεῖς στὸ Φανάρι Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ οὐσιαστικὰ τὴν ἀποδοχή της·

        ἀφοῦ ἐπίσης προχώρησαν σὲ ποικίλους ἐκφοβισμοὺς τοὺς Ἕλληνες κληρικούς, μοναχοὺς καὶ λαϊκούς,
                  τώρα πέρασαν στὸ ἑπόμενο στάδιο:
  Ἄρχισαν τὶς διώξεις καὶ ἐκδιώξεις κληρικῶν καὶ μοναχῶν ἀπὸ τὴν Κρήτη ἕως τὸ Ἅγιον Ὄρος! 
  Σκοπός τους «να τρομοκρατήσουν όσους κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς δεν αποδέχονται τις κακόδοξες ψευδο-συνοδικές αποφάσεις της Κρήτης».

Η Εκκλησία δεν είναι προσωποπαγής, ούτε ανθρωποκεντρική, ούτε Επισκοποκεντρική, αλλά Χριστοκεντρική καί αληθοκεντρική.


Τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ

Γ'

ἔκφρασις τοῦ ΙΕ΄ Κανόνος «οὐ γάρ Ἐπισκόπων, ἀλλά ψευδεπισκόπων καί ψευδο-διδασκάλων κατέγνωσαν» σημαίνει ὅτι ὁ Ἐπίσκοπος ἐκπίπτει  ἀπό τό ἀξίωμά του  μόνο καί μόνο ἐπειδή σφάλλει στά θέματα τῆς πίστεως καί δέν ὀρθοτομεῖ τόν λόγο τῆς ἀληθείας. Σημαίνει ἐπίσης ὅτι δέν τόν καταδικάζει ὁ ἀποτειχιζόμενος ἀπό αὐτόν, οὔτε πολύ περισσότερο τό ἁρμόδιο ἐκκλησιαστικό ὄργανο, ἀλλά ἡ ἴδια ἡ αἵρεσις τήν ὁποία κηρύττει «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ Ἐκκλησίας». Εἶναι δηλαδή τό ἴδιο μέ τόν ἰατρό, ὁ ὁποῖος δέν καθιστᾶ κάποιον ἄρρωστο μέ τήν γνωμάτευσί του, ἀλλά ἡ ἴδια ἡ ἀσθένεια τήν ὁποία αὐτός φέρει· καί ἐπίσης μέ τόν κακοποιό τόν ὁποῖο δέν τόν καθιστᾶ ὡς τοιοῦτο ἡ ἀπόφασις τοῦ δικαστοῦ, ἀλλά οἱ ἴδιες οἱ πράξεις του. Ἄν λοιπόν ἐμεῖς ἀναμένωμε τήν ἀπόφασι τῶν ἁρμοδίων διά νά ἀπομακρυνθοῦμε ἀπό αὐτούς εἶναι βέβαιον ὅτι θά σφάλλωμε στά καίρια καί θά ὁδηγηθοῦμε σέ ναυάγιο. Καί βεβαίως, ἐφ’ ὅσον γνωρίζωμε τήν κατάστασι κάποιου, δέν περιμένομε τήν ἀπόφασι τῶν ἁρμοδίων, ἀλλά μέ φόβο καί τρόμο ἀπομακρυνόμεθα ἀπό αὐτούς.