Σάββατο 5 Απριλίου 2025

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου : ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ[:Μάρκ.10,32-45] 13-4-1997] [Β354]

 

           


  ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ
[:Μάρκ.10,32-45]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                 με θέμα  «ΜΑΡΤΥΡΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

    [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις

                                                     13-4-1997] [Β354] [Έκδοσις Β΄]

      Στη σημερινή ευαγγελική περικοπή, αγαπητοί μου, ο ευαγγελιστής Μάρκος μάς διηγείται: «Τ καιρ κείν παραλαμβάνει ησος τος μαθητς ατο καί ρξατο ατος λγειν τ μλλοντα ατ συμβανειν· τι δο ναβανομεν ες Ιεροσλυμα κα υἱὸς το νθρπου παραδοθσεται τος ρχιερεσι κα γραμματεσι, κα κατακρινοσιν ατν θαντ κα παραδσουσιν ατν τος θνεσι κα μπαξουσιν ατ κα μαστιγσουσιν ατν κα μπτσουσιν ατ κα ποκτενοσιν ατν, κα τ τρτ μρ ναστσεται».

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ἑβρ.9,11-14] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ἑβρ.9,11-14]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Χριστὸς παραγενόμενος ἀρχιερεὺς τῶν μελλόντων ἀγαθῶν διὰ τῆς μείζονος καὶ τελειοτέρας σκηνῆς, οὐ χειροποιήτου(:Ὁ Χριστὸς ἦλθε ὡς ἀρχιερέας τῶν μελλοντικῶν ἀγαθῶν, τῶν ἀγαθῶν δηλαδὴ τῆς Καινῆς Διαθήκης. Καὶ εἰσῆλθε στὰ ἐπουράνια Ἅγια τῶν Ἁγίων μέσα ἀπὸ μία ἀνώτερη καὶ τελειότερη σκηνή, ποὺ δὲν κατασκευάστηκε ἀπὸ χέρια ἀνθρώπων. Δηλαδὴ δὲν εἰσῆλθε μέσα ἀπὸ μία ἐπίγεια σκηνή, ὅπως ἦταν ἡ Σκηνὴ τοῦ Μαρτυρίου, ἀλλὰ δεδομένου ὅτι τὸ σῶμα Του ἦταν ἡ σκηνὴ καὶ κατοικία τοῦ Θεοῦ Λόγου, ἀσυγκρίτως ἀνώτερη καὶ τελειότερη, εἰσῆλθε μέσα ἀπὸ τὴ σκηνὴ αὐτὴ τοῦ σώματός Του)»[Ἑβρ.9,11].

Αρχιμανδρίτου Αθανασίου Μυτιληναίου ΕΥΧΗ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ «ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ» 12 - 04 -1986] Δ 42

 


                                  ΕΥΧΗ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ

      Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού αρχιμανδρίτου Αθανασίου Μυτιληναίου

                  με θέμα: «ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ»

[εκφωνήθηκε κατά τους Δ΄Χαιρετισμούς, στις 12 - 04 -1986] [Δ 42]

       Αυτές τις μέρες που είναι Σαρακοστή, πάρα πολύ συχνά ακούγεται μια μικρή, κατανυκτική ευχή. Είναι του αγίου Εφραίμ του Σύρου· αυτός φέρεται ως συντάκτης, και που συνοδεύεται με ανάλογες μετάνοιες. Είναι η γνωστή εκείνη προσευχή «Κύριε καὶ Δέσποτα τῆς ζωῆς μου, πνεῦμα ἀργίας, περιεργείας, φιλαρχίας καὶ ἀργολογίας μή μοι δῷς». Προσέξτε, αυτές οι πρώτες τέσσερις κατηγορίες, είναι αμαρτήματα. «Πνεῦμα ἀργίας», το να μην έχω να κάνω τίποτα, να είμαι αργός άνθρωπος, «πνεῦμα περιεργείας», να είμαι περίεργος άνθρωπος· «φιλαρχίας», να είμαι αυταρχικός και φίλαρχος, και «ἀργολογίας» να είμαι αργόλογος.

Συντελείται εποικισμός της Ελλάδος με ευθύνη των ανθελληνικών Αριστερών και Δεξιών κυβερνήσεων -- Θα μείνει κανένας Έλληνας σε αυτή τη χώρα;;;

Όμως τα επίσημα στοιχεία άλλα δείχνουν και συγκεκριμένα ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει σπάσει κάθε ρεκόρ σε νομιμοποίηση παράνομων μεταναστών
Άρα η δήλωση Πλεύρη μπορεί να εκληφθεί και ως απειλή ότι στο τέλος δεν θα μείνει κανένας Έλληνας σε αυτή τη χώρα!
 
 Σοκ προκάλεσε ο Θάνος Πλεύρης ο οποίος αναφέρθηκε στην μεταναστευτική πολιτική της κυβέρνησης.

Παρασκευή 4 Απριλίου 2025

ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΧΘΕΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΘΕΟ.


ο κ.Φιλοθεος ενδεδυμενος ως ...βυζαντινος αυτοκρατωρ, ευλογει τους πιστους που δεν τους ρωτησε ποτε αν τον θελουν για επισκοπο τους.

Οι διαμαρτυρίες χριστιανών της Θεσσαλονίκης προς τον οικείο Μητροπολίτη για τις χορωδιακές συναυλίες εντός των ιερών ναών κατά την λεγόμενη «Λατρευτική εβδομάδα» μας έδωσε την αφορμή να συνοψίσουμε ορισμένα λεχθέντα και πραχθέντα του συγκεκριμένου επισκόπου.

Αξιοσημείωτο για το θέμα της λατρευτικής εβδομάδος είναι το δημοσιευμένο άρθρο με τίτλο «Αναβίωση λατρευτικής εβδομάδας… για τα αργύρια της προδοσίας» στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://katanixi.gr/anaviosi-latreytikis-evdomadas-gia-ta-argyria-tis-prodosias/

1. Πριν απο δυο μηνες ειδαμε στο διαδικτυο νσ κανουν εκκλησι τα Επωνυμα χριστιανικα σωματεια της Θεσσαλονικης να αποτρεψει ο ...παναγιωτατος τα διαφημιζομενα για πρωτη φορα στη Θεσσαλονικη ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ.

Ναι,παρακαλω, Καρναβαλια στη Θεσαλονικη για πρωτη φορα στην ιστορια.

Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος: Ο Έρωτας στα Χρόνια της Τεχνητής Οικειότητας

 

Ο Έρωτας στα Χρόνια της Τεχνητής Οικειότητας

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών


https://kvathiotis.substack.com/p/f03

ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ

Διαδικτυακή Πορνογραφία, Τεχνητή Οικειότητα, Τεχνητή Νοημοσύνη, Σεξορομπότ, Ψηφιοσεξουαλικότητα, Ανθρωποειδή Ρομπότ, Ψηφιακή Τυραννία, Digisexuality, Sexboats, Artificial Intimacy.

H αγωνία της καθημερινής επιβίωσης, η παρατεταμένη οικονομική δυσπραγία, η έλλειψη εμπιστοσύνης, η υποκρισία, ο ατομισμός, η εγωιστική ικανοποίηση των επιδιώξεών μας, και τέλος, η ψυχική σκληρότητα, η αδιαφορία και η αναζήτηση της ευτυχίας μέσα από εύκολες και εφήμερες γνωριμίες συνθέτουν ένα εκρηκτικό κοινωνικό μείγμα, που έχει οδηγήσει σε πλήρη κατάρρευση τις ανθρώπινες διαπροσωπικές σχέσεις, σκορπίζοντας κυρίως μεταξύ των νέων ανθρώπων το άγχος, την μοναξιά, την ανασφάλεια και την κατάθλιψη.

Ὕβρις τῆς φύσεως (Κυριακή Ε΄ Νηστειῶν. Ὁσία Μαρία ἡ Αἰγυπτία)

Η μνήμη τῆς Ὁσίας Μητέρας μας ἑορτάζεται, τόσο κατά τήν Ε΄ Κυριακή τῶν Νηστειῶν, ὅσο καί κατά τήν 1η Ἀπριλίου.

Τό «Ὡρολόγιο» γράφει ὅτι «Πλησιάζοντας τό τέλος τῆς Ἁγίας Σαρακοστής, τάχθηκε νά ἑορτάζεται σήμερα ἡ Ἁγία πρός τόνωση τῶν ραθύμων καί ἀμαρτωλῶν σέ μετάνοια.»

Ἡ Ὁσία Μαρία εἶναι ζωντανό παράδειγμα τῆς δυνάμεως τῆς μετανοίας. Παρά τό ὅτι βυθίσθηκε μέχρι τό κεφάλι στή λάσπη τῆς ἀμαρτίας, ἔπειτα μετανοήσει καί μέ τή Χάρη τοῦ ἐλέους τοῦ Θεοῦ, ἔφθασε στή καθαρότητα τῶν Ἀγγέλων.

===============================

Ὕβρις τῆς φύσεως

(Κυριακή Ε΄ Νηστειῶν. Ὁσία Μαρία ἡ Αἰγυπτία)

 Φώτιος Μιχαήλ, ἰατρός

Ἡ Ὁσία Μαρία ἡ Αἰγυπτία, μετά ἀπό 47 ὁλόκληρα χρόνια στήν ἔρημο, συναντιέται μέ τόν Ἅγιο Ζωσιμᾶ.

Ἐξομολογουμένη ἡ Ὁσία Μαρία λέει στόν Ἅγιο Ζωσιμᾶ: Εἶχα μέσα μου ἀχόρταγη ἐπιθυμία, ὄχι ἐπί χρήμασι, νά κυλίομαι μέσα στόν σαρκικό ἔρωτα.  Ποιά ἦταν ἡ ζωή μου; Ἦταν τό «διά παντός ἐκτελεῖν τήν ὕβριν τῆς φύσεως». Καί θεωροῦσα ὅτι αὐτή ἦταν ἡ ζωή μου.

Μέ τήν φράση της αὐτή ἡ Ὁσία Μαρία ἡ Αἰγυπτία μᾶς ἐπισημαίνει ξεκάθαρα, ὅτι ἡ σαρκική μεῖξις ἔξω ἀπό τόν γάμο εἶναι μία «ὕβρις τῆς φύσεως».

Στήν πατρίδα μας, στήν ἁγιοτόκο Ἑλλάδα, πρίν ἀπό μερικές δεκαετίες οἱ περισσότεροι νέοι, ἄνδρες καί γυναῖκες, ἔφταναν στόν γάμο ἁγνοί καί ἀμόλυντοι. Ἡ σαρκική μεῖξις πρό τοῦ γάμου ἐθεωρεῖτο μολυσμός, ντροπή καί ἀτιμία.

Τώρα τά ἔχουμε διαλύσει ὅλα! Οὔτε οἱ πρό τοῦ γάμου σαρκικές σχέσεις, ἀλλά οὔτε καί οἱ μετά τόν γάμο ἐξωσυζυγικές ἀναζητήσεις ὑπολογίζονται ὡς «ὕβρις τῆς φύσεως». Σήμερα οὔτε ὁ λεγόμενος πολιτικός γάμος, οὔτε τά σύμφωνα συμβίωσης θεωροῦνται σχέσεις πορνείας.