Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΣΠΟΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ


(Η αντικανονικότητα του Ιγνατίου Λάππα της Λάρισας ως λοιμώδης μεταδοτική νόσος,  εμόλυνε και   εξέθεσε   ανεπανόρθωτα  όσους τον συναναστράφηκαν και εξακολουθούν να τον προσκυνούν.)




Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΕΚ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ 
ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΝ ΜΑΪΟ (μια ανύπαρκτη 20ετία)

Ήταν μια καλή ιδέα του Ιγνατίου να το γιορτάσει διπλά φέτος. Το σωστό όμως θα ήταν να κουβαλήσει καμιά 20 αριά δεσποτάδες για να γιορτάσουν όλοι μαζί για το ξύλο που 'ριξε στους χριστιανούς της Λάρισας

«Φέτος έχουμε διπλή γιορτή, του πολιούχου μας και τα 20 χρόνια διακονίας μου στη μητρόπολη αυτή 
του αγίου Αχιλλείου…»
(Ιγνάτιος Λάρισας στην ομιλία του την 15/5/14 του Αγ. Αχιλλείου)


ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ







ΣΕΡΑΦΕΙΜ  ΕΠΙΒΆΛΛΕΙ  ΙΓΝΑΤΙΟ  ΛΑΠΠΑ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ




ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ  ΛΑΡΙΣΑΣ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ 


Σημαδιακή ημερομηνία – 28 Μαΐου – ημέρα που θάπρεπε, εάν η Εκκλησία ήταν “Ζώσα και ελευθέρα”, να την καθιερώσει ως ημέρα βαρύτατου πένθους και μνήμης για τα όσα πρωτόγνωρα και πρωτοφανή διαδραματίστηκαν κατά την χειροτονία του δεσπότη Ιγνατίου στην μητρόπολη Αθηνών, τον δε Ιγνάτιο να τον είχε καθαιρέσει.

Οι δρόμοι, γύρω από μητροπολιτικό ναό (Μητροπόλεως, Ευαγγελιστρίας και Φωκίωνος), γέμισαν με αίματα από τα σπασμένα κεφάλια των αιμόφυρτων διαμαρτυρομένων πιστών που τα ασθενοφόρα μετέφεραν στα νοσοκομεία. 


ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ  ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ   ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.  ΕΔΩ   ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ  ΚΑΤΩ  ΕΙΝΑΙ   Ο  ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ κ. ΑΝΤΩΝΗΣ.
ΤΑ  ΕΜΦΑΝΗ  ΑΙΜΑΤΑ   ΔΕΝ ΕΒΑΨΑΝ ΜΟΝΟ  ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ  ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ  ΑΛΛΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΑΝ   ΑΝΕΞΊΤΗΛΑ  ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ
ΚΑΙ  ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ  ΑΚΥΡΗ  ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ   ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ 

Ο κ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ  ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΟΠΟΛΗ 
ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ  ΕΔΩ ΤΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΕ  Ο κ. ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο Κ. ΜΑΝΩΛΗΣ
ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ  ΝΟΣΗΛΕΥΘΗΚΑΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ 

Ο  κ  ΠΑΥΛΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ  ΣΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ  ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ


Ο Τύπος έγραφε την επομένη: «Με πρωτοφανή αγριότητα οι δυνάμεις των ΜΑΤ αντιμετώπισαν τους χριστιανούς της Λάρισας. Έδειξαν τέτοια αγριότητα, που δεν την έχουν δείξει αντιμετωπίζοντας ομάδες αναρχικών. Ξυλοκόπησαν, μέχρι θανάτου, ηλικιωμένες γυναίκες, άνδρες και παιδιά και έστειλαν στα νοσοκομεία αρκετούς… Έξω από την μητρόπολη η σύγκρουση με τα ΜΑΤ θύμιζε βοσνιακό τοπίο…».




Και ο Ιγνάτιος … χαρούμενος, εξερχόμενος του μητροπολιτικού ναού δήλωσε στους δημοσιογράφους που πλησίασαν και του ζήτησαν να σχολιάσει τα τεκταινόμενα: «Σήμερα είναι ημέρα χαράς. Ας χαρούμε…». Και τους δεκάδες τσακισμένους και αιμόφυρτους, τους ξαπλωμένους στα κράσπεδα του μητροπολιτικού ναού Σεβασμιότατε; Κοίταξε τους δημοσιογράφους αινιγματικά, χαμογέλασε και… απομακρύνθηκε.


ΤΟ  ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ  ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 


 Ο ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο  ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΟΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ. 
   ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ Ο  ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ο ΥΠΟΘΑΛΨΑΣ ΥΙΚΩΣ ΑΥΤΟΝ  ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΤΟΥ 

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ  ΚΑΙ Ο  ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ  (ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας)
Η παραπάνω στάση και συμπεριφορά έφερε στη μνήμη μας το άρθρο της Τουρκάλας ιστορικού Αϊσέ Χούρ, της εφημερίδας “Cumburiet” (Τζουμ Χουριέτ) για τα γεγονότα της Σμύρνης.

Η ιστορικός περιγράφει με λεπτομέρειες τον εμπρησμό που κατέστρεψε, σχεδόν πλήρως, την πόλη (εκτός από τον τουρκικό και εβραϊκό τομέα) και έτσι επιτάχυνε τον ξεριζωμό των Ελλήνων. Την ώρα που καίγονταν η Σμύρνη, ο ηγέτης των Νεότουρκων Κεμάλ Ατατούρκ, βρίσκονταν στη πόλη και απολάμβανε τη θέα – ως άλλος Νέρων – από το μπαλκόνι της αρραβωνιαστικιάς του Λατιφέ…

«Ο Μουσταφά Κεμάλ – γράφει – και η Λατιφέ κάποια στιγμή έμειναν μόνοι στο μπαλκόνι. Η πυρκαγιά συνέχιζε με όλη της τη δύναμη… Ο Κεμάλ ρώτησε την αρραβωνιαστικιά του: Έχετε πολλά κτήματα στο σημείο της φωτιάς; Το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας μου είναι εκεί, αλλά Πασά μου, ας καούν όλα, εσείς να είστε καλά… Όταν υπάρχουν τέτοιες ευτυχισμένες μέρες, τι σημασία έχει η περιουσία; Αφού σώθηκε (!) η πατρίδα ας καούν κι ας καταρρεύσουν τα πάντα. Όλα μπορούν να επουλωθούν…».

Την επέτειο της πυρπόλησης της Σμύρνης γιορτάζουν οι Τούρκοι τις μέρες αυτές με αλαλαγμούς και καύχηση πρωτόγονη, ικανοποιημένοι γιατί πατούν πάνω στις καμένες εστίες και στο χυμένο αίμα των προγόνων μας.



ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΕΡΝΣ
Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο περιπτώσεων περίπου ίδιες. Εκεί, φωτιά και καταστροφή· εδώ, γκλομπς, αίμα και πεζοδρόμια γεμάτα τραυματίες. Εκεί, από το μπαλκόνι απολάμβανε τη θέα ο Κεμάλ κι εδώ, από τα σκαλοπάτια του μητροπολιτικού ναού δήλωνε τα χαρμόσυνα ο εφέντ’ Ιγνάτιος. Εκεί, δεν δίδονταν λόγος σε κανέναν κι εδώ, ποδοπατούνταν το Σύνταγμα του Κράτους και οι αποφάσεις του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (ΣτΕ). Εκεί, ο Κεμάλ δήλωνε: “ας καούν και ας καταρρεύσουν…” κι εδώ, ας περιφρονηθούν οι θείοι και ιεροί Κανόνες (όσες φορές τους βολεύει) κι όταν χρειαστεί τους επικαλούμαστε.

Δύο επέτειοι: η μεν, ενός εκφραστή βάρβαρου λαού και απολίτιστου- μέχρι ενός σημείου αναμενόμενη, η δε, ενός αντιπροσώπου του μόνου αληθινού Θεού, αδιανόητη, ασυμβίβαστη και σκανδαλώδης.

Φέτος ο δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος ανακοίνωσε, μήνες πριν, τον εορτασμό του ως “επετειακό γεγονός” γράφοντας:

«Επί τη συμπληρώσει είκοσι χρόνων αρχιερατικής διακονίας σ’ αυτόν τον άγιο τόπο, που τον στεφανώνει η χάρις του πολιούχου και προστάτου μου Αγίου Αχιλλείου του μυροβλήτου και θαυματουργού και όλων των τοπικών μας Αγίων…».

Αναγκαστήκαμε να γράψουμε ότι ο άνθρωπος λέει ψέματα διότι «η διακονία του» στη Λάρισα είναι 18 χρόνων, αναγκάζοντάς τον να «γυρίσει την πλάκα» και να γράψει ότι θα γιορτάσει την (ματωβαμένη) χειροτονία του.
   Θα αναρωτιέται κανείς γιατί τόση αγωνιώδης προσπάθεια για προσωπική προβολή, που και για τον πιο απλό χριστιανό είναι εφάμαρτη; Για όποιον γνωρίζει τον άνθρωπο, γνωρίζει και την αιτία. 
  Το κάνει γιατί νιώθει ότι είναι μοιχεπιβάτης του θρόνου (ι. Χρυσόστομος) και προσπαθεί με το “πες, πες” και κάνοντας γιορτές, φιέστες και πανηγύρια να πείσει πρώτα τον εαυτό του και μετά τον κόσμο ώστε να πιστέψει πως είναι Κανονικός και όχι λάθρα εισπηδήσας σε ξένη μητρόπολη.
 ΑΓΙΟΣ ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ  ΛΑΡΙΣΑΣ, Η ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ  ΝΕΟΕΠΙΒΛΗΘΕΝΤΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗ
ΤΑ ΜΑΤ - ΕΚΑΜ Η ΚΥΠ... ΕΙΝΑΙ ΤΑ  ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ  ΙΕΡΟΣΥΝΟΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ  ΤΗΣ ΕΝΘΡΟΝΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ

Δέκα οκτώ χρόνια και δεν έχει καταλάβει ότι, η ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ενός μητροπολίτη δεν χαρίζεται, δεν εξαγοράζεται, ούτε παραχωρείται αλλά απονέμεται από το Θεό σ’ εκείνους που εκλέγονται δια του φωτισμού του Αγ. Πνεύματος κρινόμενοι άξιοι, γιατί πορεύονται κατά το θέλημά Του και τηρούν όσα συνέταξαν οι Πατέρες της εκκλησίας.

Ας μη νομίζει λοιπόν ότι έγινε Κανονικός, επειδή μερικοί ριψάσπιδες «έκαμψαν γόνυ» και οσφυοκαμπτούντες τον καλούν σε εγκαίνια, γάμους, βαπτίσεις, κηδείες, μνημόσυνα κ.α. Πρέπει να γνωρίζει ακόμη ότι, και ένας να παραμείνει, όπως ο αγ. Ιωαν. ο Πρόδρομος, και να φωνάζει “Ουκ εξεστί σοι έχειν την γυναίκα του αδελφού σου” (μητρόπολη) θα τον βασανίζει, όπως βασανίζονταν και φώναζαν όλοι οι μοιχεπιβάτες πριν την… τελευτή τους.
 ΠΟΛΥΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 
(Η αντικανονικότητα του Ιγνατίου Λάππα ως λοιμώδης μεταδοτική νόσος,  εμόλυνε και   εξέθεσε   ανεπανόρθωτα  όσους τον συναναστράφηκαν και εξακολουθούν να τον προσκυνούν.)



Στο σημερινό άρθρο δεν θα ασχοληθούμε με το τί είπαν ή έγραψαν διάφοροι ειδικοί Θεολόγοι, νομικοί, ιερωμένοι, καθηγητές, δάσκαλοι… για την αντικανονικότητά του, ούτε με τις μυστικές συσκέψεις που απέβλεπαν στο να βρουν τρόπο να ξεγελάσουν τον πατέρα Θεολόγο και να τους ακολουθήσει στον κατήφορο που είχαν πάρει.

Θα παραβλέψουμε τα όσα προφητικά είπε ο μακαριστός για το ποιόν του Ιγνατίου, καθώς και για τις χιλιάδες τα ΜΑΤ που πλημμύρισαν τη Λάρισα το 1995 για να παρεμποδίσουν την μετοχή του στη γιορτή του αγ. Αχιλλείου.


«Φεύξονται μηδενός διώκοντος» θα σκορπίσουν χωρίς κανείς να τους κυνηγήσει, είπε ο άγιος. Πράγματι έγινε σεισμός και σε μισή ώρα όλοι εξαφανίστηκαν.

Όλα αυτά και πολλά άλλα ακόμη θα δημοσιεύσουμε σε ειδική έκδοση για να πληροφορηθεί ο κόσμος τί έγινε τότε και τί γίνεται μέχρι σήμερα.

Παρακάτω θα παρουσιάσουμε αποσπάσματα από απαντήσεις που έδωσε ο τοπικός θεολόγος, δόκτορας (σήμερα φίλος του Ιγνατίου) σε επιστολές ανωνύμων και επωνύμων όσον αφορά την αντικανονικότητα του Ιγνατίου, στηριγμένες στους ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας.

Ο Ιγνάτιος – έλεγε ο καθηγητής – είναι αντικανονικός και παράνομος. Γιατί; Διότι αυτά καθορίζουν οι Ι. Κανόνες.

«Μηδενί τρόπω, επίσκοποι καταστήναι εν τη Εκκλησία, ης έτι ο προεστώς ζη και εν τη ιδία συνίσταται τιμή, ει μη αυτός εικών την επισκοπήν παραιτήσεται. Χρη γαρ πρότερον την αιτίαν του μέλλοντος της επισκοπής εκδιώκεσθαι, κανονικώς, εξεταζομένην, εις πέρας άγεσθαι ειθ’ ούτω μετά την τούτον καθαίρεσιν, έτερον αντ’ αυτού εκ την επισκοπήν προβιβάζεσθαι» (ΙΣΤ΄ κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, σελ. 358).

Με απλά λόγια: Με κανένα τρόπο, δεν πρέπει να γίνεται άλλος επίσκοπος σε μια (τοπική) Εκκλησία, της οποίας ο επίσκοπος ακόμη ζει, απολαμβάνοντας κάθε τιμή, που απορρέει από την επισκοπή του ιδιότητα, εκτός αν ο ίδιος θελήσει (για κάποιο λόγο, πολύ σοβαρό λόγο) να παραιτηθεί. Πρέπει δηλ. πιο μπροστά να εξετάζονται οι κατηγορίες εναντίον οποιουδήποτε επισκόπου, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες και να ολοκληρώνεται η έρευνα αυτή. Εάν δηλ. μετά από την πιο πάνω διαδικασία ο επίσκοπος καταδικασθεί σε καθαίρεση οριστικά και αμετάκλητα για κάποιο σοβαρότατο λόγο, που προβλέπουν οι ιεροί κανόνες (αίρεση ή ανηθιότητα ή σιμωνία), τότε μονάχα πρέπει να προχειρίζεται άλλος για εκείνη την επισκοπή… ερωτά ο δόκτορας της Θεολογίας:

Και συνεχίζει να ερωτά ο δ/ρας της Θεολογίας:

- Πότε κατηγορήθηκε για κάτι συγκεκριμένο ο σεβ. Λαρίσης Θεολόγος;

- Πότε εξετάσθηκαν “κανονικώς” οι κατηγορίες;

- Πότε καταδικάσθηκε από αρμόδιο εκκλησιαστικό δικαστήριο οριστικά και αμετάκλητα σε καθαίρεση για αμαρτήματα σοβαρά; Ουδέποτε…

- «Επίσκοπον… τύπτοντα πιστούς αμαρτάνοντας… καθαιρείσθαι προτάσσομεν…». (ΚΖ Αποστολικός Κανόνας, σελ. 26).

Και σύντομα: Όχι μόνον καθαιρούνται οι Ιερωμένοι εκείνοι όταν χτυπήσουν οι ίδιοι με το χέρι τους, αλλά και εκείνοι όπου βάλλουν άλλους να χτυπήσουν.
ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ  Ο "ΘΕΟΣΤΑΛΤΟΣ"  ΔΕΣΠΟΤΗΣ 
Προς χάριν όμως του σεβ. Ιγνατίου τα ΜΑΤ δεν κτύπησαν μονάχα, αλλά και καταμάτωσαν κυριολεκτικά τους δρόμους της Αθήνας “λιανίζοντας” στο ξύλο τους αγωνιζόμενους Χριστιανούς της Λάρισας, γιατί διαμαρτύρονταν για την αντικανονική εκλογή και χειροτονία του Ιγνατίου… Είναι ηθικός αυτουργός αυτών των βιαιοτήτων… Θα έπρεπε παρευθύς να καθαιρεθεί για το άδικο των χριστιανών αιματοκύλισμα.

Σύμφωνα με πολλούς ιερούς κανόνες, η χειροτονία των επισκόπων δεν γίνεται “κεκλεισμένων των θυρών” (στη χειροτονία του Ιγνατίου έμπαιναν στο ναό μόνο με ειδική πρόσκληση, φωτ.), αλλά συμπαρόντος του πιστού λαού, που, σαν θεματοφύλακας της πίστης και φρουρός της ορθοδοξίας επισφραγίζει τα τελούμενα, καταθέτοντας τη συμμαρτυρία του με το “άξιος” ή “ανάξιος”.
Η ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΕΓΙΝΕ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ.  ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΥΤΗ ΕΔΩΣΑΝ ΜΟΝΟ ΣΕ  ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ  ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΥΣ  ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ 


Για το λόγο αυτό, τις αποφάσεις της Αποστολικής συνόδου, για παράδειγμα, δεν τις πήραν μονάχα οι Απόστολοι, αλλά “οι Απόστολοι και οι πρεσβύτεροι και οι αδελφοί” (Πράξεις Αποστόλων 15, 23).
    Ερωτώ λοιπόν και πάλι· η χειροτονία του σεβ. Ιγνατίου έγινε σύμφωνα με τα πιο πάνω ή “κεκλεισμένων των θυρών”… προσπαθώντας να “βουλώσουν” κυριολεκτικά τα στόματα και περιφρονώντας κάθε θεϊκό και ανθρώπινο νόμο;


Στον Ελλαδικό χώρο επικρατεί το σύστημα της “συναλληλίας” στις σχέσεις Εκκλησίας και Κράτους. Σύμφωνα με αυτό οι κανονικές αποφάσεις της Εκκλησίας επικυρώνονται και από τον ανώτατο άρχοντα της χώρας, ώστε να αποτελούν και νόμους του κράτους. Όταν λοιπόν ο σεβ. Ιγνάτιος γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τις αποφάσεις του ΣτΕ καθώς και του Προέδρου της Δημοκρατίας, τότε δεν είναι “κανονική” και συνταγματική η ενθρόνισή του, αλλά εντελώς παράνομη, αντισυνταγματική και πραξικοπηματική…
 Ο  ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΝΗΣ  
(Ο πνευματικός του Ιγνατίου). 
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΤΙΝΕΣ ΤΟΥ  ΣΥΝΕΙΣΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ  ΣΤΗΝ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΣΙΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ  ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ  ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΟΙΝΩΝΟΙ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ....

Με τί “μούτρα” και συνείδηση έρχεται (Ιγνάτιος) στη Λάρισα; Μήπως για να βλέπει εκείνους, που ξυλοφορτώθηκαν άγρια εξ αιτίας του και για να καταφέρει το τελικό κτύπημα (όπως οι ταυρομάχοι στους ταύρους) στον κανονικό και άγιο επίσκοπό μας Θεολόγο; (Υ.Γ. Όπως και έγινε).

Όταν όμως έρχεται κάποιος κατά τον τρόπο αυτό να εγκατασταθεί σε ξένη μητρόπολη, τότε δεν είναι δυνατόν να είναι κανονικός μητροπολίτης και αληθινός ποιμένας, αλλά κλέπτης και μοιχεπιβάτης, που δεν εισέρχεται από την κανονική θύρα, αλλά “αλλαχόθεν”.

“Αμήν-αμήν λέγω ημίν – έλεγε για τις περιπτώσεις αυτές ο Κύριος – ο μη εισερχόμενος δια της θύρας εις την αυλήν των προβάτων, αλλά αναβαίνων αλλαχόθεν, εκείνος κλέπτης εστί και ληστής” (Ιωαν. 10, 1).

Αυτά έγραφε μεταξύ πολλών άλλων – τα οποία θα δημοσιεύσουμε ολόκληρα κατά χρονολογική σειρά με όλο το βρωμερό παρασκήνιο – ο Δόκτορας της Θεολογίας.
Το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ «ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ» είναι γεμάτο από Κανόνες (1) που χωρίς καμία αμφιβολία βεβαιώνουν ότι ο δεσπότης Ιγνάτιος είναι αντικανονικός και άρα καθαιρετέος.

Το ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ (ν. 590/1977 άρθρ. 34 παρ. 1 Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας) εντέλλεται: «Πας εν ενεργεία Μητροπολίτης Κανονικώς χειροτονηθείς (όπως ο Θεολόγος) και κατασταθείς δεν στερείται της Μητροπόλεως αυτού ει μη κατόπιν αμετακλήτου καταδίκης εις έκπτωσιν από το θρόνον ή εις ισόβιον αργίαν».



  ΜΕ ΤΟΝ π ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΠΡΏΗΝ ΔΙΑΚΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΠΙΧΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 
  Δεν τα διάβασε αυτά ο Ιγνάτιος;
Εάν δεν τα διάβασε και δεν τα γνωρίζει είναι διπλά καθαιρετέος, διότι αυτός που πρόκειται να χειροτονηθεί οφείλει να γνωρίζει ερμηνευτικά και όχι παροδευτικά τους Ιερούς Κανόνες, τα Ευαγγέλια, τις επιστολές των αγ. Αποστόλων, ολόκληρη την αγ. Γραφή και τον Ψαλτήρα.

Τον ρωτάμε: ΠΙΣΤΕΥΕΙ στον Χριστό και στην Αγία Γραφή; Εφαρμόζει τους Ιερούς Κανόνες που θέσπισαν οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας; Εάν ναι, πρέπει για όλα αυτά να κλειστεί σε κάποιο μοναστήρι να μετανοήσει και να κλάψει γιατί ποδοπάτησε ιερά και όσια. Εάν ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ, τότε ας κάνει κάθε χρόνο γιορτές και πανηγύρια, όπως κάνουν και οι Τούρκοι εις ανάμνηση των σφαγών και της καταστροφής που προξένησαν στον Ελληνισμό της Μ. Ασίας.
     (Μερικές από τις  υψηλές επισκέψεις  του            Ιγνατίου που διανθίσαμε από την  φωτοθήκη του)
Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΗΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ"  ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΕΙΚΟΝΩΝ 
 ¨Οστις έχει τον εκδότη-τρια  έχει και την έξωθεν μαρτυρία 

ΕΝΑΓΚΑΛΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΕΚΔΟΤΡΙΑ ΤΗΣ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"   ΔΑΝΑΗ,  ΕΓΚΟΛΠΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΑ  ΔΙΑΦΑΙΝΟΝΤΑΙ
 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΕΝΤΡΩΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ  ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ    ΣΤΟ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟ  ΤΟΥ  ΙΓΝΑΤΙΟ ΛΑΠΠΑ,  ΕΝ ΣΥΝΑΛΛΗΛΙΑ,  ΕΚΧΩΡΩΝΤΑΣ  ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ  ΤΗΣ Γ.Ε.Χ.Α. (ΣΩΤΗΡΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ)

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ  ΚΑΙ Ο ΧΑΡΙΕΣΤΑΤΟΣ  ΔΙΑΥΛΟΣ  ΚΩΝ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ  ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ  ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΣΑΣ "ΖΩΗΣ " ΛΑΡΙΣΑΣ

 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΑΙ Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ  ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ,  κλπ 


Ο  ΙΓΝΑΤΙΟΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΌ -ΣΙΑΚΟ  ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ 


ΠΡΟΒΟΛΗ  ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ 
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΚΕΛΑΔΩΝ  ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΣΤΩΝ  ΙΕΡΟΨΑΛΤΩΝ 
  Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΘ ΚΑΙ  ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ  ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ''ΚΑΙΡΟΣ''.  ΜΕ ΤΑ  ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ  ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ  Ο ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ  Ο ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ   ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ  ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟ ...ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΉ ΤΟΥΣ  ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ  ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ  ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ 
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΘ ΚΑΙ  ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ ΑΝΤΙΠΡ. ΣΥΛΛ. "ΚΑΙΡΟΣ" ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΦΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ. ΓΙΑΤΙ;

                                                Υποσημείωση .....     
    

(1)1ος Καν. Ζ΄ Δικ. Συνόδου – 16ος Καν. της Πρωτοδευτέρας Συνόδου – 1ος Καν. Κυρίλλου Αλεξανδρείας – 12ος Καν. της Δ΄ Οικονομ. Συνόδου – 16ος της Α΄ Οικονομ. Συνόδου – 14ος των αγ. Αποστόλων – 21ης Συνόδου Αντιοχείας – 1ος και 2ος της Σαρδικής Συνόδου – 2ος Ζ΄ Οικονομ. Συνόδου – 24ος Καρθαγένης Συνόδου – 17ος Καν. της Συνόδου Σαρδικής – 36ος αγ. Αποστόλων – 18ος Συνόδου Αντιοχείας – 18ος Συνόδου Αγκύρας – 89ος Καν. Μεγ. Βασιλείου – ΙΔ΄ Αποστολικού Κανόνα – 48ο της Συνόδου Καρθαγένης – 12ος Καν. της Δ΄ Οικονομ. Συνόδου και πολλοί ακόμα).