Μᾶς ἐστάλη καὶ δημοσιεύουμε
τὸ παρακάτω σχόλιο. Ἐν τῷ μεταξὺ προαναγγέλθηκε ἡ σχετικὴ «ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ π.
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ» ποὺ θὰ ἀναρτήσουμε.
Μετὰ ἀπὸ τὴν
ἐπιτυχημένη καὶ ὁμολογιακὴ κληρικολαϊκὴ Σύναξη τοῦ Ὡραιοκάστρου ἐκδηλώνεται ἡ
εὔλογη ἀπορία ἀπὸ πολλοὺς πιστούς: γιατί ἀποσιώπησαν
-τὰ ἱστολόγια, ποὺ θεωροῦνταν μέχρι τώρα πρωτοποριακὰ στὸν ἀγώνα ἐνάντια στὸν
οἰκουμενισμό- τὰ σχετικὰ μὲ τὴν Σύναξη τοῦ Ὡραιοκάστρου;
Ἔχει νόημα νὰ κατηγοροῦμε τοὺς οἰκουμενιστὲς γιὰ τὶς πρακτικές τους καὶ
παράλληλα νὰ τὶς ἐφαρμόζουμε καὶ ἐμεῖς;
Γιατί, τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις», ἐνῶ ὀρθὰ κατηγόρησε ἄλλα ὀρθόδοξα ἱστολόγια γιὰ τὴν ἀπουσία παρουσίασης τῶν ἀποτειχίσεων τοῦ π. Νικολάου καὶ π.
Θεοδώρου, τώρα τὸ ἴδιο ἀρνεῖται τὴν παρουσίαση τῆς σύναξης τοῦ Ὡραιοκάστρου;
Γίνεται ὁ ἀγώνας γιὰ τὴν πίστη ἢ ἀπὸ προσωπικὰ κίνητρα; Δὲν ἔγκειται ὁ ρόλος
τῶν ἱστολογίων στὴν ἐνημέρωση τοῦ κόσμου γιὰ τὰ τεκταινόμενα περὶ τῆς πίστης;
Ποιός εἶναι τελικὰ ὁ ρόλος τῶν διαφόρων ἱστολογίων καὶ σὲ τί ἀποσκοποῦν;
Πόλεμος ἐνάντια στὴν αἵρεση ἢ προβολὴ ἡμετέρων;
Παρακαλοῦμε τὰ ἱστολόγια νὰ ἀπαντήσουν στὰ ἐρωτήματα τῶν πιστῶν;