Δεν είναι μυθιστόρημα του Όργουελ, ούτε χολιγουντιανή θεωρία συνωμοσίας με τον Μελ Γκίμπσον. Όταν φοράς μάσκες σε όλους τους ανθρώπους, όταν τους κάνεις απρόσωπους, όταν «κατεβάζεις» τις αντίθετες απόψεις που αναρτώνται στο διαδίκτυο, τότε δεν διαφέρεις σε τίποτα από τους Ναζί που έκαιγαν τους λόφους των βιβλίων στο Βερολίνο.
Τότε υπήρχε το επιχείρημα της Αρείας φυλής, του ξανθού Γερμανού Υπερανθρώπου και των «μιασμάτων» που τον απειλούν, των Εβραίων, των μαύρων, των τσιγγάνων, του ακάθαρτου αίματος.
Τώρα, υπάρχει το επιχείρημα του «καθαρού», που μένει «ασφαλής» στο σπίτι και του «ακάθαρτου» ή «συνωμοσιολόγου» που αντιδρά και δεν πιστεύει στην ανάγκη της μάσκας και της κοινωνικής απομόνωσης.
Τότε, στα χρόνια των Ναζί, όποιος μιλούσε εναντίον του καθεστώτος, εναντίον του Φύρερ, ήταν θανάσιμος εχθρός και ύποπτος για συγγένεια ή φιλία με τους Εβραίους. Τώρα, όποιος αντιδρά γιατί δεν θέλει να φορέσει μάσκα το παιδί του, εξοστρακίζεται, περιθωριοποιείται και αν φωνάξει, κινδυνεύει με φυλάκιση. Η ωμή βία συνοδεύει πλέον την πλύση εγκεφάλου που υφιστάμεθα, από τα καλοπληρωμένα μέσα ενημέρωσης.
Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, έχει καταλάβει πλέον, ότι το σοβαρότερο που έφερε ο covid-19 στη ζωή μας είναι η πείνα, η ανεργία, η φτώχεια και η διεύρυνση των ανισοτήτων. Είναι η πρώτη φορά που οι άνθρωποι ακούνε, ότι μέχρι να βγει το εμβόλιο, πρέπει να στερούνται των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ατομικών ελευθεριών τους. Μέχρι τώρα, για να κάνει κάποιος μία δύσκολη επέμβαση ή να υποστεί μία θεραπεία με ενδεχόμενες παρενέργειες, έπρεπε να υπογράψει ο ασθενής ή οι συγγενείς του. Γι’ αυτό άλλωστε, τα νοσοκομεία είναι υποχρεωμένα να έχουν ασφαλίσει τα χειρουργεία τους, για την περίπτωση ιατρικού ατυχήματος.
Σήμερα, ο Έλληνας πρωθυπουργός και οι παρατρεχάμενοι του Μαξίμου, μιλάνε για υποχρεωτικό εμβολιασμό του πληθυσμού, ενώ η εταιρία AstraZeneca που παράγει το εμβόλιο, αποποιείται από τώρα την ευθύνη σε περίπτωση που αυτό έχει σοβαρές παρενέργειες στους εμβολιαζόμενους!!!
Δηλαδή, Μητσοτάκης, Κικίλιας, Τσιόδρα, Σύψας και άλλοι, ανακοινώνουν την αγορά εμβολίων, ενώ οι παραγωγοί επισήμως ζητάνε από τα προμηθευόμενα κράτη να αποδεχθούν ότι δεν έχει καμία ευθύνη η εταιρία σε περίπτωση που το εμβόλιο αυτό «σκοτώσει» ή προκαλέσει βλάβες στον οργανισμό χιλιάδων ανθρώπων!!!
Η οργή κατά του Μητσοτάκη και των λοιμωξιολόγων γιγαντώνεται. Αυτό είναι φυσικό. Πολτοποιούνται οικονομικά και κοινωνικά εκατομμύρια Έλληνες με το κυβερνητικό επιχείρημα ότι έτσι σώζεται η ζωή τους!!
Ουδείς βέβαια αντιλαμβάνεται πώς διασώζεται, αφού χάνει το ψωμί του, υποθηκεύεται και εκλιπαρεί για να καλύψει τις ανάγκες του. Χιλιάδες διαδηλώνουν στη Γερμανία, στην Ισπανία, σε διάφορες περιοχές της γης εναντίον της μάσκας, του lockdown και της πείνας αλλά τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης αποκρύπτουν ή μειώνουν αυτές τις αντιδράσεις. Εδώ υπάρχει ένα «καυτό» γιατί;
Όπως σημειώνουν πλέον πλήθος επιστημόνων, υπήρξε μία παγκόσμια προπαγάνδα που επιχείρησε να μετατρέψει το φόβο για την υγεία από αγαθό σε αξία. Εκατομμύρια άνθρωποι έβαλαν σε δεύτερο πλάνο την Ελευθερία, τη Δημοκρατία, τη Δικαιοσύνη, τα Ατομικά Δικαιώματα και τον Έρωτα και κλείστηκαν στα σπίτια τους.
Έγιναν εύκολα «διαχειρίσιμοι». Όπως σημειώνει σωστά, ο συνάδελφος κος Σπύρος Τρίψας στο περιοδικό «Επίκαιρα» που επανακυκλοφόρησε, το επιστημονικό marketing των παγκόσμιων κολοσσών, όπως η Microsoft του Μπιλ Γκέιτς και η Amazon του Μπέζος συνεταιρίστηκαν για να βρουν το σλόγκαν, το σκίτσο που θα χτυπούσε κάθε άνθρωπο στον εγκεφαλικό λοβό της ορθής λογικής και μέσω των νευρώνων θα μετέφερε την πληροφορία σε κάθε σημείο του σώματος.
Το σποτ « Μένουμε σπίτι» δείχνει ένα κτίριο, το οποίο στην οπτική του ανάλυση είναι οι πνεύμονες του ανθρώπου. Ο covid-19 προσβάλλει τους πνεύμονες. Αυτό συνοδεύτηκε από επαναλαμβανόμενες τηλεοπτικές εικόνες με φορεία, νεκρούς και ομαδικούς τάφους. Εδώ και καιρό, ο ΣΚΑΙ επαναλαμβάνει στις ειδήσεις του τις ίδιες εικόνες ομαδικών τάφων στη Βραζιλία. Όσοι επιστήμονες ή δημοσιογράφοι εξέφραζαν αμφιβολίες ή αντιρρήσεις ή θεωρούσαν ακραία τα μέτρα ή αναφέρονταν σε χειρότερες επιδημίες του παρελθόντος που δεν «πάγωσαν» την οικονομία, θεωρούνταν επικίνδυνες ή τρελές φωνές.
Αποσιώπησαν πλήρως τις απόψεις του διασήμου λοιμωξιολόγου, Ντιντιέ Ραούλ για την υδροξυχλωροκίνη και περιέγραφαν καθημερινά ως γραφικό τον Αμερικανό Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, επειδή δήλωσε ότι έπινε υδροξυχλωροκίνη. Η εικόνα της πανδημίας παρά τις τρομακτικές οικονομικές απώλειες συμφέρει συγκεκριμένους πολυεθνικούς κολοσσούς, όπως ο Γκέιτς ή ο Μπέζος, τις πολυεθνικές των φαρμάκων και την προώθηση μίας παγκοσμιοποιημένης κοινότητας και ηγεσίας.
Φυσικά υπάρχει στενή συνεργασία μιας ομάδας δισεκατομμυριούχων με το Πεκίνο και τον ΠΟΥ. Όλο αυτό το σύστημα αξιοποιείται από τους πολιτικούς (και από τον Μητσοτάκη) για την προβολή τους ως Μεσσίες. Όλοι πρέπει να κρατάνε αποστάσεις, να μην έχουν πρόσωπα φορώντας μάσκες, να υπακούουν στο big brother και να μένουν ασφαλείς, δηλαδή σιωπηλοί, άνευ συγκεντρώσεων, διαδηλώσεων και αντιδράσεων. Δηλαδή, ουσιαστικά σε απομόνωση.
Σκεφτείτε ανθρώπους, (όπως έγραψε ο συνάδελφος στα «Επίκαιρα») σε διαμερίσματα 60 ή 50 τ.μ. να κρατάνε αποστάσεις! Το lockdown μπορεί να διέλυσε τις οικονομίες αλλά συμφέρει πάρα πολύ τους πολυεθνικούς κολοσσούς και τις φαρμακοβιομηχανίες. Ήδη, ο Μπιλ Γκέιτς δήλωσε ότι «θα συνέλθουμε το 2021 αρκεί να εμβολιαστεί το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού!».
Όπως όλοι γνωρίζετε, η coca cola είναι ένα αναψυκτικό που «πάει με όλα». Στη διάρκεια της Επταετίας, όταν ίδρυσε ο Τομ Πάπας την Ελληνική Εταιρία εμφιαλώσεων, με προσέλαβαν να αναλάβω το τμήμα Δημοσίων και Ανθρωπίνων Σχέσεων. Έπρεπε όμως να εκπαιδευτώ και αυτό έγινε στα γραφεία της coca cola export international, δίπλα στο Hilton.
Εκεί έμαθα, γιατί είναι τόσο επιτυχημένη, εδώ και πολλά χρόνια, η διαφήμιση αυτού του αναψυκτικού. Το σήμα του είναι απλό, έντονο κόκκινο με άσπρα γράμματα που διεγείρει τον εγκέφαλο. Εγώ τότε, μεταξύ άλλων, ανέλαβα τα «πόστερ ταχύτητος» και τα «πόστερ σταθμεύσεως». Τα πρώτα είναι γιγαντιαίες αφίσες που τοποθετούνται σε σημεία των δρόμων και των λεωφόρων (π.χ. στο τέλος της Λ. Βουλιαγμένης) που δεν μπορεί να αποφύγει με τίποτα το μάτι κανενός οδηγού. Δηλαδή, είτε το προσέχεις, είτε όχι, το σήμα περνάει και καταγράφεται στο υποσυνείδητο. Τα δεύτερα, είναι αυτά που έμπαιναν τότε δίπλα ακριβώς από τους φωτεινούς σηματοδότες ή λίγο μπρος, δεξιά και αριστερά. Είναι το σημείο που όταν σταθμεύει το αυτοκίνητο, ο οδηγός κινεί ενστικτωδώς το κεφάλι του προς την πλευρά του σηματοδότη. Έτσι, βλέπει το σήμα της εταιρίας.
Το ίδιο έγινε και με την πλύση εγκεφάλου που πλήρωσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Το «σπιτάκι» ήταν μόνιμα δίπλα στο σήμα του σταθμού. Έπρεπε να περάσει οπωσδήποτε στο υποσυνείδητό σου το «Μένουμε στο Σπίτι». Το «σπιτάκι» ήταν σε πρώτο πλάνο και σε όλα τα κινητά. Σε όλες τις ιστοσελίδες που πληρώθηκαν γερά από το Μαξίμου.
Η σχέση του ίδιου του πρωθυπουργού με τη Microsoft και τον Μπιλ Γκέιτς έγινε ακόμα πιο εμφανής, όταν ο ίδιος πήρε μέρος στη συμπαραγωγή ΣΚΑΙ – Microsoft. Όταν φάνηκε ότι ο δισεκατομμυριούχος που ευθύνεται για μαζικά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας έγινε χορηγός στον τηλεοπτικό σταθμό που στηρίζει όλες τις επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Τώρα πια, οι περισσότεροι εκτιμούν και πιστεύουν, ότι ο ιός υπάρχει αλλά όλα αυτά τα ακραία μέτρα πάρθηκαν για να κερδίσουν δισεκατομμύρια ορισμένοι κολοσσοί και για να ελεγχθούν καλύτερα οι πληθυσμοί.
Επίσης, οι Ρεπουμπλικάνοι φρόντισαν να διαρρεύσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τις σχέσεις του Πεκίνου με μία ομάδα Ελλήνων εφοπλιστών που εκσυγχρόνισαν τους στόλους τους χάρη στην οικονομική βοήθεια των Κινέζων. Μέσα σε αυτή τη λίστα ήταν και ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ.
Αν σκεφτεί κάποιος, ότι ο πρωθυπουργός αυτής της χώρας, γνώριζε από τον περασμένο Ιανουάριο την πανδημία που έκρυβε επιμελώς ο ΠΟΥ και όπως ομολόγησε σε συνέντευξή του στη Μάρα Ζαχαρέα, είχε συζητήσει με τον κο Τσιόδρα το ενδεχόμενο του lockdown, μπορεί να αντιληφθεί τι ακριβώς συμβαίνει, γιατί δόθηκαν τόσα χρήματα στα κανάλια και γιατί όποιος έχει αμφιβολίες ή αντιρρήσεις για αυτά που ακούει, χαρακτηρίζεται συνωμοσιολόγος.