Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020

SOS: Καθηγητής Ιατρικής λαρυγγολόγος: η μάσκα θα προκαλέσει στους εκπαιδευτικούς σοβαρά προβλήματα στο λάρυγγα!!!

SOS:  Καθηγητής Ιατρικής G. Desuter, λαρυγγολόγος στο Νοσοκομείο Saint-Luc στις Βρυξέλλες:

το διαρκές φόρεμα της μάσκας θα προκαλέσει στους εκπαιδευτικούς σοβαρά προβλήματα στο λάρυγγα!!! αιμορραγίες, πολύποδες, οζίδια, χειρουργεία, αφωνία ... ΚΑΛΟ ΜΑΘΗΜΑ… 



Το διαρκές φόρεμα της μάσκας για τους εκπαιδευτικούς θα μπορούσε να προκαλούσε σε αυτούς σοβαρά προβλήματα στο λάρυγγα. Αυτό διαβεβαιώνει ο Καθηγητής G. Desuter,λαρυγγολόγος στις πανεπιστημιακές κλινικές ενός από τα μεγαλύτερα πιο υπερσύγχρονα κι επανδρωμένα ευρωπαϊκά νοσοκομεία το Saint-Luc στις Βρυξέλλες σε μια carte blanche που δημοσιεύθηκε από τους συναδέλφους μας της Soir.
” Η παραγωγή μιας φωνής μας κοστίζει εξ ορισμού σ΄ ενέργεια ” εξηγεί ο λαρυγγολόγος. “Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για τον επαγγελματία της φωνής που οφείλει να προβάλει αυτή την ίδια φωνή επί πολλές ώρες,συχνά μέσα σε θόρυβο και που πρέπει να αιχμαλωτίσει την προσοχή ενός κοινού μέσω του τονισμού. Η προσπάθεια είναι έντονη και βλάπτει– ήδη σε κανονικούς καιρούς – τη φωνητική φυσιολογία του εκπαιδευτικού αλλά επίσης του δικηγόρου , του δημοσιογράφου, του tribun, του ηθοποιού του μανάβη της λαϊκής, κλπ. Το να προβάλεις τη φωνή είναι μια τέχνη, ένα επάγγελμα από μόνο του .

το φόρεμα της μάσκας στη φωνή…

Η επιβολή της μάσκας όλη την ημέρα είναι μια αίρεση της Φυσιολογίας καταγγέλει ο G. Desuter : ” Όχι μόνο η ροή του αέρα επιβραδύνεται, αλλά η μάσκα αποτελεί εμπόδιο στη διάδοση του ηχητικού κύματος. Αυτό κουράζει τη φωνή του συνομιλητή αλλά κυρίως αυτό κάνει α-δύ-να-τη την προφερόμενη φωνή ! 
Kαι οι πρώτες μαρτυρίες εκπαιδευτικών καταλήγουν συρρέουν στα συνδικάτα. Ο Roland Lahaye, ΓΓ του Σωματείου Εκπαίδευσης CSC καταπολέμησε την υποχρέωση του διαρκούς φορέματος μάσκας από την επιβολή της.” Ζητάμε διαλείμματα” αερισμών “για εκπαιδευτικούς που οφείλουν να μπορούν ν΄αναπνέουν και να χαλαρώνουν μεταξύ των διαλειμμάτων. Και το ίδιο πρέπει και για τους μαθητές. Κι όπου είναι δυνατό να επιτρέπεται στον καθηγητή να αφαιρέσει τη μάσκα του εάν βρίσκεται σε επαρκή απόσταση από τους μαθητές.Αυτό είναι θέμα καλής θέλησης από μέρους των διευθύνσεων του συγκροτήματος . 


Σοβαρές συνέπειες

Ο καθηγητής Desuter επισημαίνει σοβαρούς κινδύνους για την υγεία: : ” εκτός από μια επαγγελματική κούραση ημι-άμεση,θα διατρέξει υψηλό κίνδυνο τραυματικών βλαβών των φωνητικών χορδών. Στην πραγματικότητα στο αναπνευστικό έλλειμμα θ΄απαντήσει μια προσπάθεια αντιστάθμισης – πολύ μάταιης – από μια πρώιμη λαρυγγίτιδα δημιουργώντας αιμορραγίες, πολύποδες και οζίδια…(σσ. αρχές καρκίνου). Αυτές οι βλάβες προκαλούν δυσφωνία και αφωνία.Η κύρωση είναι οριστική: χειρουργική επέμβαση ακολουθούμενη από μακροχρόνια θεραπεία ομιλίας με ανάρρωση τριών μηνών. Κάποιοι ωστόσο θα παρουσιάσουν μόνιμες συνέπειες. “. 
Από την πλευρά της Υπουργού Παιδείας Caroline Désir, υπενθυμίζεται ότι η χρήση μάσκας ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για την επανέναρξη των μαθημάτων. Επιβλήθηκε από το GEES, την ομάδα εμπειρογνωμόνων που είναι υπεύθυνοι για την αποκαραντινοποίηση των Βέλγων. Και τότε, δεν ήταν διαπραγματεύσιμο. Όμως, όταν καταστεί δυνατό, η υπουργός θα άρει αυτή την επιβολή, λένε στο γραφείο της. Όσον αφορά τον καθηγητή Desuter, καταλήγει: «Η επιβολή της μάσκας στους δασκάλους κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τους είναι παρόμοια με τη ενέργεια της τοποθέτησης ενός παπουτσιού σε έναν αργαλειό όπως έκαναν οι εργάτες του Βορρά τον 19ο αιώνα για να ξεκινήσει μια απεργία. Κυρίες και κύριοι, υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων, χωρίς αλλαγές στους κανόνες θα σπάσετε το εργαλείο … Και θα είναι σαμποτάζ! “rtbf 8/9/20
Tίτλος άρθρου της εφημερίδας le soir που πρωτοεμφανίστηκε το δημοσίευμα είναι : “Οι μασκοφόροι δάσκαλοι δεν θα αντέξουν!”και προσθέτει ένας γιατρός λαρυγγολόγος ανησυχεί για τις πολλαπλές παθολογίες ως απόρροια της μάσκας επιβαλλόμενης στους εκπαιδευτικούς για πολλές ώρες.

Η φωνή είναι σύνθετο φαινόμενο λέει ο καθηγητής. Απαιτεί μια ενέργεια φωνητική διοχετευμένη από έναν αέρα  που παρέχεται από τον εκπνεόμενο αέρα που κινείται από τους πνεύμονες. κατακερματισμός αυτής της ενέργειας από τη δόνηση των φωνητικών χορδών και, τέλος, διαμόρφωση αυτού του κύματος από τις στοματικές και τις κοιλότητες του προσώπου, προκειμένου να εξανθρωπιστεί ο ήχος.Και στη συνέχεια εξηγεί το κόστος στην υγεία των εκπαιδευτικών και πως αυτό δημιουργείται από την παρατεταμένη χρήση μάσκας…
https://eugenikos.blogspot.com/2020/09/sos.html#more