Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Ἐπιτίμια καί παραδοξολογίες


http://el-pliroforisi.gr/
     Μετὰ τὴν πρὸ πολλῶν ἐτῶν πανηγυρικὴ καὶ ἀμετάκλητη δικαίωση τῶν δώδεκα «ἔκπτωτων» Μητροπολιτῶν ἀπὸ τὸ Ἀνώτατο Ἀκυρωτικὸ Δικαστήριο τῆς Πολιτείας (Σ.τ.Ε.) μὲ τὴν 1028 τοῦ Ἰουνίου τοῦ ἔτους 1993 ἀπόφαση τῆς Ὁλομελείας του, ὕστερα ἀπὸ προηγηθεῖσες πολλὲς ἀκυρωτικὲς ἀποφάσεις τῶν Τμημάτων γιὰ συναφεῖς πρὸς τὸ κύριο θέμα ὑποθέσεις, ἡ τότε διοικοῦσα Ἐκκλησία, πρὸ αὐτοῦ τοῦ ἀδιεξόδου, ἐπινόησε καὶ ἐπέβαλε στοὺς ἐναπομείναντες τρεῖς Μητροπολίτες (Λαρίσης Θεολόγο, Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντῖνο καὶ Ἀττικῆς Νικόδημο) τὰ γνωστὰ σὲ ὅλους μας ἀνυπόστατα καὶ ἀντικανονικὰ «Ἐπιτίμια Ἀκοινωνησίας», μὲ ὅποιο περιεχόμενο καὶ μὲ ὅποιες συνέπειες διευκόλυνε τὴν ἴδια στὶς περαιτέρω σκόπιμες ἐνέργειές της.
     Θα ἦταν περιττὸ νὰ ἐπαναλάβουμε καὶ νὰ ἐπανέλθουμε στὸ ἀνυπόστατο καὶ ἀντικανονικὸ τοῦ ἄθλιου αὐτοῦ ἐφευρήματος τῆς ἐκκλησιαστικῆς διοικήσεως. Εἶναι γνωστὰ τὰ σχόλια καὶ οἱ παρατηρήσεις πολλῶν ἐκκλησιαστικῶν παραγόντων, Ἀρχιερέων καὶ ἀκαδημαϊκῶν δασκάλων τῆς θεολογίας καὶ θεωροῦμε περιττὴ τὴν ἐπανάληψη. Τοῦτο μόνο θὰ ἐπισημάνουμε. Ὅτι οἱ περισσότεροι τῶν Ἀρχιερέων, μηδὲ τοῦ ἴδιου τοῦ νῦν Ἀρχιεπισκόπου ἑξαιρουμένου, στὶς κατ᾿ ἰδίαν συζητήσεις τους, ἀλλὰ καὶ δημοσίως, ἀναγνώριζαν τὸ ἀντικανονικὸ καὶ ἀνυπόστατο τῶν ἐπιτιμίων καὶ καταφέρονταν κατ᾿ αὐτῆς τῆς μεθοδεύσεως. Ἀλλὰ τὸ σπουδαιότερο καὶ πλέον ἐντυπωσιακὸ εἶναι ὅτι τὸ εὐσεβὲς πλήρωμα τὰ παρεῖδε, τὰ ἀγνόησε καὶ τὰ ἀντιπαρῆλθε. Μόνη «ἀκοινώνητη» παρέμεινε, καὶ δυστυχῶς παραμένει ἀκόμη, ἡ ἐκκλησιαστικὴ ἡγεσία καὶ τὸ περιβάλλον της.

Επιστολή Κυθήρων Σεραφείμ στον Οικουμενικό Πατριάρχη για υπόθεση Μπεζενίτη και τις σχέσεις με τους ετεροδόξους



Μεσούσης της ιεράς και κατανυκτικής περιόδου της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής εξαιτούμαι τας Πατριαρχικάς Υμών ευχάς δια την θεοφιλή περαίωσιν αυτής και την εν μεθέξει και συνάρσει ψυχής προσκύνησιν των Αγίων Παθών και της πανενδόξου Αναστάσεως του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
Κατόπιν τούτου παρακαλώ να μου επιτραπή, εξ αφορμής της υποθέσεως του τέως Μητροπολίτου Αττικής κ. Παντελεήμονος, να αρθρώσω μετά βαθυτάτου σεβασμού προς την Υμετέραν Θ. Παναγιότητα λόγον εντόνως παρακλητικόν και ουχί διδακτικόν η ελεγκτικόν ως θα έσπευδέ τις να τον χαρακτηρίση......

Το θέμα του καθηρημένου τ. Μητροπολίτου Αττικής, Παναγιώτατε, έχει σκανδαλίσει ως γνωστόν, σοβαρώς το Χριστεπώνυμον Πλήρωμα, αλλά και τους εκτός αυτού. Μόνιμον σκάνδαλον τυγχάνει η μέσω του internet αναμετάδοσις των διαβοήτων κασσετών σεξουαλικού περιεχομένου, αι οποίαι κατ' εκτίμησιν ειδησεογραφικού Πρακτορείου Εκκλησιαστικών ειδήσεων ανέρχονται εις τον αριθμόν των τριακοσίων (300).
Δυστυχώς, η Εκκλησιαστική Δικαιοσύνη, τα αρμόδια Συνοδικά Δικαστήρια, δεν ενέκυψαν μετά πόνου, επιμονής και αληθούς ενδιαφέροντος εξιχνιάσεως της αληθείας εις την υπόθεσιν αυτήν, μη ερευνήσαντα ταύτην εις την ουσίαν και το βάθος αυτής, διο και δις παρέπεμψαν αυτήν αβασανίστως εις το Αρχείον.

Ο Νεύτωνας χρησιμοποίησε την Ελληνική γλώσσα .

Για δείτε στο link ποια γλώσσα χρησιμοποιούσε ο Νεύτωνας.
 http://cudl.lib.cam.ac.uk
/view/MS-ADD-03996/9
  > Το πανεπιστήμιο Κέμπριτζ, όπου δίδασκε ο διάσημος φυσικός και μαθηματικός
Ισαάκ Νεύτων, επιτρέπει πλέον για πρώτη φορά τη διαδικτυακή πρόσβαση...
οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου στα ψηφιοποιημένα χειρόγραφα και πρωτότυπα
τυπωμένα έργα του μεγάλου επιστήμονα. Μεταξύ αυτών βρίσκεται η πρωτότυπη
τυπωμένη έκδοση του αριστουργήματός του «Principia Mathematica» (Μαθηματικές
Αρχές της Φυσικής Φιλοσοφίας), μαζί με τις εμβόλιμες σχετικές χειρόγραφες
σημειώσεις και απαντητικά σχόλια στους επικριτές του, που ο ίδιος είχε κάνει
πάνω στο δικό του αντίτυπο.

Μάθετε τα πάντα για τους Αεροψεκασμούς από το κ. Νίκο Κατσαρό

  Μάθετε τα πάντα για τους Αεροψεκασμούς από το κ. Νίκο Κατσαρό


13

Κ. Κατσαρέ θέλουμε πραγματικά να σας ευχαριστήσουμε για την τιμή που μας κάνετε δίνοντας τη συνέντευξη αυτή στο pentapostagma.gr. Η συνέντευξη αυτή ήταν ένα μόνιμο αίτημα των αναγνωστών μας, οι οποίοι κρέμονται κυριολεκτικά από το στόμα σας για ένα θέμα πάρα πολύ σημαντικό για τις ζωές των παιδιών μας αλλά και  όλων μας.



1. Τα τελευταία χρόνια σε όλο και περισσότερες περιοχές της Ελλάδας, όλο και πιο συχνά , παρατηρούμε κάποιες λευκές «ουρές», τις οποίες αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα. Πολλοί λένε ότι αυτές «οι ουρές» είναι ψεκασμοί, ενώ οι περισσότεροι θεωρούν το φαινόμενο αυτό κάτι το φυσιολογικό (καυσαέρια που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα). Ποια είναι η δική σας θέση;


Πολλοί άνθρωποι έχουν παρατηρήσει στον ουρανό τις «λευκές ουρές» που αφήνουν τα αεροπλάνα που πετούν, σε σχετικά μεγάλο ύψος, πάνω από 15000 πόδια. Αυτές οι λευκές ουρές εξαφανίζονται μέσα σε μερικά λεπτά και προέρχονται από υδρατμούς που σχηματίζονται κατά την καύση του ντίζελ και μετατρέπονται σε πάγο στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες της ατμόσφαιρας σε αυτά τα ύψη. Εκτός όμως από αυτές τις «λευκές ουρές» που εξαφανίζονται όπως είπα μέσα σε μερικά λεπτά, έχουν παρατηρηθεί και «λευκές ουρές» τις οποίες αφήνουν αεροπλάνα που επίσης πετούν σε μεγάλο ύψος (πάνω από 15000 πόδια) είναι συνήθως χρώματος λευκού, δεν έχουν διακριτικά και ανήκουν σε διάφορους τύπους αεροπλάνων. Αυτές οι λευκές ουρές παραμένουν στην ατμόσφαιρα για πολλές ώρες, απλώνονται και πολλές φορές σχηματίζουν πέπλο. Αυτές οι «λευκές ουρές» που πολλές φορές σχηματίζονται από αεροπλάνα που ακολουθούν ζιγκ ζαγκ  ή χιαστί ή διακοπτώμενα ή κάθε άλλου είδους διαδρομές, δεν αποτελούν φυσιολογικό φαινόμενο και δεν μπορεί να εξηγηθεί γιατί παραμένουν στην ατμόσφαιρα. Οι «ψεκασμοί» αυτοί δεν έχουν καμία σχέση με τους αεροψεκασμούς του Υπουργείου Γεωργίας, οι οποίες γίνονται πάνω από γεωργικές περιοχές και όχι πάνω από πόλεις, γίνονται από αεροπλάνα με διακριτικά και πετούν σε πολύ χαμηλό ύψος. Επιπλέον, γίνονται σε ορισμένες περιόδους του χρόνου και όχι καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η δική μου άποψη είναι ότι η πολιτεία είναι υποχρεωμένη να δώσει μια υπεύθυνη απάντηση στους εκατοντάδες ή και χιλιάδες κατοίκους της χώρας μας που ανησυχούν.

῾Η ρουμάνα χωρικὴ καὶ τὸ ῎Ακτιστο Φῶς


ΕΝΑ χειμωνιάτικο πρωϊνὸ ὁ περίφημος ρουμάνος ἀσκητὴς

Κλεόπας ᾿Ιλίε βρισκόταν στὸ ῾Ιερὸ ἑνὸς μοναστηριακοῦ Ναοῦ

καὶ διάβαζε γονατιστὸς τὴν ᾿Ακολουθία τῆς Θείας Μεταλήψεως.

Μετὰ ἀπὸ λίγη ὥρα μπῆκε στὴν ᾿Εκκλησία γιὰ νὰ προσευχηθῆ

μιὰ γυναίκα ποὺ εἶχε ἔρθει στὸ Μοναστήρι ἀπὸ τὸ βράδυ.

«Προσκυνοῦσε ὅλες τὶς Εἰκόνες καὶ ἔκανε παντοῦ μετάνοιες,

διηγεῖται ὁ π. Κλεόπας. Δὲν γνώριζε ὅτι κάποιος ἦταν μέσα

στὴν ᾿Εκκλησία. Τὴν παρατηροῦσα συνεχῶς ἀπὸ τὴν ῾Ωραία Πύ-

λη. ᾿Εκείνη, ἀφοῦ προσκύνησε τὶς Εἰκόνες, γονάτισε στὸ μέσον

τῆς ᾿Εκκλησίας, ὕψωσε τὰ χέρια της καὶ ἔλεγε...
... ἀπὸ τὴν καρδιά

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

"Άρχοντες κατεδίωξάν με δωρεάν"

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

1. Από οικονομική, διοικητική, κοινωνική άποψη ένας αρχιεπίσκοπος φέρει ένα ανώτατο αξίωμα του Κλήρου, με εξουσία, με ισχύ και οπωσδήποτε με μόρφωση και με πανεπιστημιακούς τίτλους... Από πνευματική άποψη όμως ποιος είναι; Είναι το αξίωμα του αρχιεπισκόπου εγγύηση αγιότητας;

2. Ο Κύριος είπε οι άρχοντες καταδυναστεύουν τους λαούς.

3. Να ζείτε σ΄ αυτόν τον κόσμο, αλλά να μην είστε από τα στοιχεία αυτού του κόσμου. Να μη χρησιμοποιείτε τις μεθόδους του κόσμου τούτου.

4. Οι αρχαίοι προγονοί μας, εκείνοι που θα μπορούσαν να ονομαστούν "προ Χριστού χριστιανοί", οι οποίοι αν ζούσαν την εποχή του Χριστού θα ήταν μαζί με το Χριστό, δεν θα ήταν εναντίον του Χριστού -τόσο κοντά είναι η διδασκαλία τους με τη Διδασκαλία του Χριστού- λένε τα ίδια πράγματα με το Χριστό. π.χ. ο Κύριός μας είπε, εργάζεσθε μη την βρώσιν την απολυμμένην, αλλά την βρώσιν την μένουσαν εις ζωήν αιώνιον."

Πόντιος Πιλάτος. Η υποκρισία της εξουσίας!

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

http://moschoblog.blogspot.com/
"Ο δε Πιλάτος επέκρινε γενέσθαι το αίτημα αυτών, απέλυσε δε αυτοίς τον Βαραββάν, τον διά στάσιν και φόνον βεβλημένον εις την φυλακήν, ον ητούντο, τον δε Ιησού παρέδωκε τω θελήματι αυτών. (...) Ηκολούθει δε αυτώ πολύ πλήθος του λαού και γυναικών, αι και εκόπτοντο και εθρήνουν αυτόν. Στραφείς δε προς αυτάς ο Ιησούς είπε. Θυγατέρες Ιερουσαλήμ, μη κλαίετε επ΄ εμέ, πλην εφ΄εαυτάς κλαίετε και επί τα τέκνα υμών. ότι ιδού έρχονται ημέραι εν εν αις ερούσι, μακάριαι αι στείραι και κοιλίαι αι ουκ εγέννησαν και μαστοί οι ουκ εθήλασαν." (Λουκ.ΚΓ΄)

Μετά την προδοσία του Ιούδα οι εκπρόσωποι της άρχουσας τάξης των πλουσίων γραμματείς και φαρισαίοι οδήγησαν τον Ιησού στον εκπρόσωπο της εξουσίας, τον Πόντιο Πιλάτο και ζήτησαν να απολύσει τον Βαραββάν, στασιαστή και φονιά και να σταυρώσει τον Ιησού.

Η «TΕΧΝΗ» ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ


Οταν θέλουμε νά μιλήσουμε γιά κάτι πού ἀντέχει στό χρόνο
καί τόν ξεπερνάει, τό χαρακτηρίζουμε κλασσικό. Ἕνα ἔργο
εἶναι κλασσικό ὅταν ἀγγίζει τήν τελειότητα τοῦ μέτρου, τῆς
ἁρμονίας, τῆς καλαισθησίας καί γίνεται κανόνας γιά τό εἶδος του.
Οἱ μόδες μπορεῖ νά ἔρχονται καί νά φεύγουν, ἡ αἰσθητική μπορεῖ
νά ἀλλάζει ἀνάλογα μέ τήν ἐποχή, κάθε τι κλασσικό ὅμως ὁρίζει τό τέλειο καί δέν ὁρίζεται ἀπό τίς προσωρινές παροδικές τρέλες. Τό ἴδιο καί ἕνα κλασσικό βιβλίο, ὅποια ἐποχή κι ἄν ἔχει γραφεῖ, διαβάζεται  ἀπό ἀνθρώπους κάθε τρόπου ζωῆς καί κάθε νοοτροπίας, γιατί περιέχει  ἀλήθειες πού ἀγγίζουν τόν βαθύτερο ἄνθρωπο, ἄσχετα ἀπό καιρούς καί χρόνους. Κι ἐπειδή, ἡ ἁρμονία, ἡ καλαισθησία, τό μέτρο, πηγάζουν ἀπό τή δημιουργία τοῦ Θεοῦ πού ἔθεσε τούς κανόνες στά  πάντα, κλασσικό ἔργο εἶναι αύτό πού κλείνει μέσα του ἕνα –μικρό ἤ  μεγάλο κομμάτι– ἀπό τήν τελειότητα τῆς δημιουργίας τοῦ Θεοῦ.

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

23 ΧΡΟΝΙΑ ΑΙΜΑΤΗΡΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖOΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ


23 ΧΡΟΝΙΑ  ΑΙΜΑΤΗΡΟΙ   ΑΓΩΝΕΣ  ΚΑΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖOΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ
 ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΖΩΣΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΕΝΤΟΝΗ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖOΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΙΑΙΩΣ  ΕΝΘΡΟΝΙΣΘΕΝΤOΣ κ.  ΙΓΝΑΤΙΟΥ (ΛΑΠΠΑ)
  Τα Θεοφάνεια  στον  Πηνειό  ποταμό  ενώπιον  του Ναού του Αγίου Αχιλλείου  υπό την έντονη παρουσία αστυνομικής δυνάμεως  με πολιτική περιβολή  όπως πάντα…..
Φωτογραφίες διαμαρτυρίας

  
  

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ TON ΑΔΙΚΩΣ ΔΙΩKOMENON ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ APTEMION




CYNAΞH OPΘOΔOΞΩN KΛHPΙKΩN KΑΙ ΜONAXΩN

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ TON ΑΔΙΚΩΣ
ΔΙΩKOMENON ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ APTEMION

Η άτυπη Σύναξη Κληρικών και Μοναχών στην τελευταία της συνέλευση (17-2-2011) αποφάσισε ομόφωνα να συντάξει κείμενο συμπαραστάσεως προς τον διωκόμενο νέο ομολογητή της Ορθοδόξου Πίστεως επίσκοπο Ράσκας και Πριζρένης και εθνάρχη του Κοσσυφο­πεδίου κ. Αρτέμιο.

Εκτιμούμε εν πρώτοις ότι οι επίμονοι αγώνες του διά κηρυγμάτων, συγγραμμάτων και υπομνημάτων για την αποχώρηση της Σερβικής Εκκλησίας από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και την διακοπή των θεολογικών διαλόγων, ιδιαίτερα μετά των Παπικών, οι οποίοι, συν τοις άλλοις, αιματοκύλισαν πολλάκις την Σερβία, πάλαι τε και επ' εσχάτων, αποτελούν την βασική αιτία της εναντίον του ακάμπτου και σθεναρού επισκόπου πολεμικής των αιρετικών και των αιρετιζόντων «Ορθοδόξων» συνεπισκόπων του. Η εκ μέρους του μάλιστα υπογραφή και διάδοση της καταλυτικής και πολύ καρποφόρου «Ομολογίας Πίστε­ως κατά του Οικουμενισμού», την οποία συνέταξε και εκυκλοφόρησε το 2009 η Σύναξή μας, με τις υπογραφές πλειάδος προκρίτων επισκόπων, ηγουμένων, πρεσβυτέρων, μοναχών και λαϊκών της ανά την Οικουμένην Καθολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, εκορύφωσε την επί έτη καλλιεργούμενη εναντίον του εχθρότητα, η οποία τελικώς εκδηλώθηκε όχι μόνο με την καθαίρεση εκ του επισκοπικού του θρόνου αλλά και την εξορία του εκ της επαρχίας, της οποίας θεόθεν ωρίσθη, και εξακολουθεί να είναι, ο κανονικός ποιμήν.

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΣ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΓΙΑΣΜΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΟΣ




του Πρωτοπρ. π. Βασιλείου Βολουδάκη


Επανερχόμεθα στο θέμα γιατί συστηματικά τα τελευταία χρόνια, κάποιοι Επίσκοποι και αγαπητοί συμπρεσβύτεροι παρασύρονται από κενοφανείς απόψεις και διδάσκουν τους πιστούς ότι ο Μέγας Αγιασμός της Παραμονής και της ημέρας των Θεοφανείων είναι της αυτης αγιαστικής δυνάμεως με τον αγιασμό που τελειται κάθε μήνα και σε κάθε περίσταση, γνωστό ως Μικρό Αγιασμό.

H Eκκλησια των Κατακομβων της Σερβιας αυξανει και πληθαίνει

http://www.apotixisi.blogspot.com/search/label/%CE%91%CF%81%CF%84%CE%AD%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%82

Ο ευλογημενος λαος της Σερβικης Εκκλησιας συνεχιζει να λειτουργειται οπου ο κανονικος μητροπολιτης Ρασκας και Πριζρενης ταπεινος και απλους ΑΡΤΕΜΙΟΣ ο κοντορεβηθούλιος ΓΙΓΑΣ της Σερβιας - μετα Ιουστινον.
Η Ληστρικη συνοδος του Βελιγραδιου ...ηλθε, ειδε και απηλθε...αλαλος, απραγος και κατησχυμενη....
Ειχαν διακηρυξει στη διαπασων πολλες μερες πριν οι αχαρακτηριστοι, οτι θα τολμουσαν και τον αφορισμον του ΑΚΑΘΑΙΡΕΤΟΥ αγιου Επισκόπου.

Εικόνα των διωκτών και των διωκομένων στην Εκκλησία της Σερβίας

ΙΔΟΥ Η ΔΙΑΦΟΡΑ


Αριστερά ο πατριάρχης της Σερβίας Ειρηναίος με τους ξυρισμένους του μισθωτούς παπάδες, παρουσία άλλου Σέρβου οικουμενιστή επίσκοπου και στο βάθος, σαν μαϊδανός, συμπροσεύχεται ο καρδινάλιος.
Δεξιά ο σεμνός διωκόμενος ορθόδοξος επίσκοπος της Σερβίας Αρτέμιος με το πλήθος των σεμνών άμισθων ιερέων, μοναχών, μοναζουσών και του πιστού λαού.
Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους!

Ὡραιότατα ψυχωφελῆ ἀποφθέγματα


Ὡραιότατα ψυχωφελῆ ἀποφθέγματα «Σταυρός, ὁ φύλαξ πάσης τῆς οἰκουμένης, Σταυρός, ἡ ὡραιότης τῆς Εκκλησίας, Σταυρός, βασιλέων τό κραταίωμα, Σταυρός, πιστῶν τό στήριγμα, Σταυρός, ἀγγέλων ἡ δόξα καί τῶν δαιμόνων τό τραῦμα» Ουδέποτε κάποια αίρεση νίκησε την Εκκλησία· απλώς πάντοτε μαίνεται, αλλά με το πέρασμα του χρόνου γρήγορα καταλύεται. Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός
Πολλά τέρατα εγέννησεν  εν τοις καιροίς ημών ο Άδης, αλλ’ ισομέγεθες του Οικουμενισμού ουδέν! π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος.

Τo περιστερι συμβολο του αγιου Πνευματος



«Καὶ εἶδε τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ καταβαῖνον ὡσεὶ περιστερὰν καὶ ἐρχόμενον ἐπ᾽ αὐτόν» (Ματθ. 3,16) 

http://www.augoustinos-kantiotis.gr

ΣΗΜΕΡΑ, ἀ γαπητοί μου, εἶνε ἑορτή, μεγάλη ἑορτή· εἶνε ἡ ἑορτὴ τῶν Φώτων. Τὸ νεογέννητο Θεῖο Βρέφος, ποὺ 8 ἡμερῶν τὸ εἴ­δαμε νὰ περιτέμνεται, σήμερα τὸ βλέπουμε τέλειο ἄνδρα, σὲ ἡλικία 30 ἐτῶν, ὅταν ἐπρόκειτο ν’ ἀρ­­χίσῃ τὴ μοναδικὴ ἀποστολή του.
Γιὰ ὅποιον ἔχει ἔνστικτο πίστεως, ὅλα εἶνε θαυμαστά. Θαυμαστὸ τὸ ὅτι χέρι ἀν­θρώπου, τοῦ τιμίου Προδρόμου, ἄγγιξε τὴν κε­φα­λὴ τοῦ Δεσπότου. Θαυμαστὸ τὸ ὅτι ἄνοιξαν οἱ οὐρανοὶ καὶ ἀκούστηκε ἡ φωνὴ «Οὗτός ἐ­στιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπη­­τός, ἐν ᾧ εὐ­δό­κησα» (Ματθ. 3,17). Θαυμα­στὸ τὸ ὅτι, βλέπον­τας τὸν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, «ὁ Ἰορδάνης ἐ­στράφη εἰς τὰ ὀ­πίσω» (Ψαλμ.113,3). Ὅλα αὐτὰ θαυμαστά. Ἀλλὰ πρὸ παντὸς θαυμαστὸ εἶνε τὸ ὅτι ἐφανερώθη τὸ μυστήριο τῆς ἁ­γί­ας Τρι­άδος, τὸ μυστήριο τῶν μυστηρί­ων! Νὰ θεολο­γήσουμε; Οὔτε ἐγὼ εἶμαι εἰς θέσιν οὔτε σεῖς· ἂν ἀρχίσω νὰ ὁμιλῶ ἔτσι, θὰ χασμουριέστε. Δὲν συγκινοῦν πλέον τὰ μεγάλα καὶ ὑψηλά.

Τὸ μυστήριο τῆς ἁγίας Τριάδος! Πῶς τὰ τρία εἶνε ἕνα; Πῶς ὁ ἕνας ἥλιος εἶνε τρισήλι­ος; Πῶς Πατήρ, Υἱὸς καὶ ἅγιον Πνεῦμα εἶνε ἕ­νας Θεός; Αὐτὸ προσκρούει στὴ λογικὴ τοῦ ἀνθρώπου, στὸ πεπερασμένο πνεῦ­μα του. Ὄ­χι μία κοινὴ διάνοια, ὅπως εἴμεθα οἱ περισσότεροι, ἀλλὰ καὶ μεγαλοφυΐα ἂν εἶ­νε κανείς, δὲν μπορεῖ νὰ συλλάβῃ τὸ μυστήριο· σὲ ἕνα ποτηράκι δὲν μπορεῖ νὰ χωρέσῃ ὁ ὠκεανός.
Μυστήρια ὅμως ἄλυτα εἶνε γεμᾶτο καὶ τὸ ὑ­λικὸ σύμπαν. Ποιός λ.χ. φανταζόταν, ὅτι ἕνα πετραδάκι, τὸ οὐράνιο, θὰ ἔχῃ μέσα του πυρηνι­κὴ ἐνέργεια; Τὸ δὲ πιὸ θαυμαστὸ εἶ­νε, ὅτι κρύ­βει μιὰ εἰκόνα τοῦ Τριαδικοῦ μυστηρίου· κατὰ τὴν σχάσι – διάσπασί του, βγάζει 3 φλόγες, ποὺ αὐξάνονται κατὰ γεωμετρι­κὴ πρόοδο. Δίνει μία εἰ­κόνα τῆς ἁγίας Τριάδος.
Ἀλλὰ ἐμεῖς, ἀδελφοί μου, δὲν θὰ θεολογή­σουμε ἐπάνω στὸ μυστήριο τῆς ἁγίας Τριάδος. Θὰ κατέλθουμε σὲ ἕνα χαμηλότερο ἐπίπεδο. Θὰ προσέξουμε ἐκεῖνο ποὺ λέει σήμερα τὸ εὐαγγέλιο· ὅτι τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιο κα­τῆλθε ἐπάνω στὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστὸν «ὡσεὶ περιστερά» (Ματθ. 3,16), «ἐν εἴδει πε­ριστερᾶς» (ὑμνολ.) μὲ τὴ μορφὴ περιστεριοῦ. Τὸ περιστέρι λοιπόν, ποὺ τὸ βλέπου­με καὶ τὸ ξέρουμε, θὰ γίνῃ διδάσκαλός μας. Τί διδάσκει;

Γιατί βαπτίζεται ο Χριστός



Λέγει ο Κύριος στον Πρόδρομο και Βαπτιστή: «Άφες άρτι». Άφησε, Ιωάννη, να αγιασθή η φύσις του ύδατος. πρέπει όλα να εκπληρωθούν από εμέ. Εάν εγώ δεν βαπτισθώ από σένα, δεν θα καταδέχεται (μιμούμενος το παράδειγμά μου) ένας βασιλεύς από άσημο ιερέα να βαπτισθή. «Άφες άρτι». Άφησε να επιβεβαιώση με την φωνή ο Πατέρας μου από τον ουρανό ότι «Αυτός είναι ο υιός μου ο αγαπητός», για να μην αρχίσουν οι Ιουδαίοι να με ονομάζουν παιδί του ξυλουργού αλλά του επουράνιου Πατέρα. «Άφες άρτι». Μην έρχεσαι σ’ αντίθεση με τον Αδάμ. Έγινα (με την ενανθρώπησή μου) δεύτερος Αδάμ, θέλοντας να ξεπλύνω την ακαθαρσία των αμαρτημάτων του. Εάν εγώ δεν βαπτισθώ, πώς θα καθαρισθή εκείνος;

(Άγ. Ιωάν. ο Χρυσόστομος)
ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΑ"
ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ”
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΑΓΙΟΙ



Εάν το καλοσκεφτούμε θα διαπιστώσουμε πως τελικά οι περισσότεροι Άγιοι
και μάρτυρες ήταν παράνομοι σ'αυτόν τον κόσμο.
Παράνομοι για τους ανθρώπους αλλά σύννομοι με Τον Θεό.
Εκ πεποιθήσεως , εκ προθέσεως , εκ προμελέτης και ενσυνείδητα
παράνομοι , περιθωριακοί ,ατίθασοι, αναρχικοί ,αδάμαστοι, και
παραβατικοί στον νόμο, όταν αυτός μεταμορφώνονταν σε παρανομία

μπροστά στου Θεού τα μάτια.

Και πρώτος ο Ίδιος ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, που καταδικάστηκε από
την Ρωμαϊκή ,και Ιουδαϊκή νομοθεσία για αντιποίηση εξουσίας και
παρακίνηση σε εξέγερση, βλασφημία και άλλα πολλά... και καταδικάστηκε
στην πιο επαίσχυντη και επώδυνη εκτέλεση, το Σταύρωμα και μάλιστα εν
μέσω δύο μεγαλοκακούργων.

Αλλά και ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος εθεωρήθη ότι έπραξε καθύβριση
Δημοσίου προσώπου και δη άρχοντος, ελέγχοντάς τον για το αδίκημα της
μοιχείας.

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

H ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΗΦΑΓΟ ΚΑΙ ΣΑΠΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ

Η Πατρίδα μας τόν τελευταο καιρό βρίσκεται στή δίνη μις
πρωτοφανος οκονομικς φέσεως, λόγω τς παγκόσμιας
χρηματοπιστωτικς κρίσης πού ταλανίζει τίς οκονομίες λων
σχεδόν τν χωρν τς φηλίου. Στή δύσκολη ατή περίοδο, κατά τήν
ποα θά πρεπε νά πλεονάζει προσευχή, λοι μας γινόμαστε μάρτυρες
μις κόμα νορχηστρωμένης πίθεσης το σαπρο, διεφθαρμένου
καί νίκανου λληνικο Κράτους κατά τς κκλησίας, μέ στόχο τήν
κμετάλλευση τς «μύθητης» κκλησιαστικς περιουσίας. Ο πολέμιοι
τς κκλησίας, που μέ πρόσχημα τήν καταβολή τς μισθοδοσίας το
ρθόδοξου κλήρου πιθυμον νά κμεταλλευθον περαιτέρω τήν
κκλησιαστική περιουσία, γιά νά μήν πιβαρύνουν τάχα τά δημόσια
οκονομικά, ποκρύπτουν τήν πραγματική λήθεια καί πιχειρον
σκόπιμα νά ξαπατήσουν τήν μεγάλη πλειονότητα το θρησκευόμενου
λληνικο λαο. Θά προσπαθήσουμε στή συνέχεια νά ξετάσουμε πς
πολιτεύτηκε τό λληνικό Κράτος πέναντι στήν κκλησία τά τελευταα
διακόσια περίπου χρόνια σχετικά μέ τό θέμα τς κκλησιαστικς
περιουσίας γιά νά καταλήξουμε σέ χρήσιμα συμπεράσματα γιά τό
μέλλον.

Η Δόξα των "εσχάτων" μπροστά στα μάτια μας


Τελικώς τα δώρα των μάγων έγιναν η Εκκλησία;

Έγινε κάποιο λάθος στην Φάτνη; Ο Κύριος έφυγε μήπως βιαστικά στην Αίγυπτο και η Εκκλησία αντί για το ένδυμα Κυρίου φόρεσε το ένδυμα των Μάγων;

Πολύ πιθανόν. Αυτό δείχνει και η εικόνα μας!


Σχόλιο: Η ένωσις του κράτους με την Εκκλησία, και όχι της Εκκλησίας με το κράτος, στηρίχθηκε στην εντολή του Κυρίου: «Εν τούτω Νίκα», δηλαδή με την Εκκλησία θα νικήσεις! Δυστυχώς η εντολή αυτή παραποιήθηκε βίαια και αυτό που πραγματοποιήθηκε ήταν η ετερότητά της, ο έτερος Νόμος.

Αυτά τα λογικά τέρατα είναι πραγματικά η "έσχατη" Εκκλησία, ο τραγέλαφος της Λογικής Λατρείας. Με την Αυτοκρατορία θα νικήσουμε.

Αμέθυστος

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Εὐλογημένα καὶ καταραμένα ἐπαγγέλματα

http://www.xrspitha.gr/                        (†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
(ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία, ἡ ὁποία ἔγινε στὸν
ἱ. ναὸ Ἁγ. Γεωργίου Ξινοῦ Νεροῦ - Ἀμυνταίου τὴν 26-9-1993)

Πρέπει,
ἀγαπητοί μου, νὰ μιλήσω. Ἀλλ᾽ ὑπάρχουν ἆραγε αὐτιὰ ν᾽ ἀκούσουν; Οἱ προφητεῖες ἔλεγαν, ὅτι θά ᾽ρθουν χρόνια πο νηρά, ποὺ οἱ ἄνθρωποι θά ᾽χουν αὐτιὰ κι αὐτιὰ δὲν θά ᾽χουν(βλ. Ἠσ. 6,10. Ἰερ. 5,21). Πῶς ἐξηγεῖται αὐτό· ἔχουμε αὐτιὰ γιὰ τὸ διάβολο, ν᾽ ἀκοῦμε ὅ,τι αἰσχρὸ καὶ νὰ ξενυχτοῦ με σὲ ῥαδιόφωνα καὶ τηλεοράσεις, ἀλλὰ αὐτιὰ γιὰ τὸ Χριστὸ δὲν ἔχουμε, κλείνουμε τ᾽ αὐτιά μας στὸ λόγο τοῦ Θεοῦ.
Ἐν τούτοις δὲν ἀπογοητεύομαι. Θὰ κηρύξω καὶ πάλι. Καὶ θέλω νὰ ἐλπίζω ὅτι, ἂν δὲν μ᾽ ἀκούσουν ὅλοι, θὰ μ᾽ ἀκούσουν οἱ μισοί· κι ἂν δὲν μ᾽ ἀκούσουν οἱ μισοί, θὰ μ᾽ ἀκούσουν εἴκοσι· κι ἂν δὲν μ᾽ ἀκούσουν εἴκοσι, θὰ μ᾽ ἀκούσουν δέκα· κι ἂν δὲν μ᾽ ἀκούσουν δέκα, θὰ μ᾽ ἀκούσῃ ἕνας· κι ἂν δὲν μ᾽ ἀκούσῃ οὔτε ἕνας, ἐγὼ εἶπα καὶ ἐλάλησα, ἁμαρτίαν οὐκ ἔχω.
Μὲ τὴν ἐλπίδα λοιπὸν ὅτι ὑπάρχει ἐνδιαφέρον γιὰ τὸ λόγο τοῦ Θεοῦ θὰ μιλήσω.

ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Β ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ


ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ (ΑΥΓ.ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ) 28-6-1959


Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Η θεία σοφία του δωδεκαετούς Ιησού


του αρχιμ. Αθανασίου Σιαμάκη 
Λκ 2,20-21· 40-52 Περιτομή    

Το κυρίως εορταζόμενο γεγονός σήμερα είναι η περιτομή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και η συζήτηση που είχε ο δωδεκαετής Ιησούς με τους διδασκάλους του Ισραήλ.
Στα γεγονότα αυτά εξ άλλου αναφέρεται και η ευαγγελική περικοπή, την οποία θ’ ακολουθήσουμε.
Όταν συμπληρώθηκαν, λέει, οι ημέρες της περιτομής του παιδιού, που γινόταν την ογδόη ημέρα της ζωής του κάθε Ιουδαίου, έγινε η περιτομή του και του δόθηκε το όνομα Ιησούς, που το είχε προαναγγείλει ο άγγελος προτού να συλληφθεί στην κοιλιά της μητέρας του...  
Και το παιδί μεγαλώνοντας και δυναμώνοντας σωματικά με την επενέργεια της θεότητος που ήταν μέσα του, γέμιζε από σοφία, και η χάρη του Θεού ήταν πάνω του.
Κατά την περιτομή, ως γνωστόν, έκοβαν το δέρμα που καλύπτει το εμπρόσθιο μέρος του γεννητικού οργάνου, δηλαδή την καλύπτρα της βαλάνου.
Η καλύπτρα αυτή λεγόταν ακροβυστία, η δε περικοπή της περιτομή.
Είχε ορισθεί από το Θεό να γίνεται σε κάθε αρσενικό παιδί του Ισραήλ, για να ξεχωρίζουν οι Ιουδαίοι από τα άλλα έθνη.
Μαζί με την περιτομή δινόταν και το όνομα.

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Ἐπικίνδυνοι, παναιρετικοί «λύκοι» ὁ Πάπας καὶ ὁ Πατριάρχης


Ἂν ἐννοεῖτε αὐτὰ ποὺ λέτε, Σεβασμιώτατε κ. Ἱερεμία, τότε

Στὸ Πρωτοχρονιάτικο Μήνυμα τοῦ Μητροπολίτου Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως Ἱερεμία καὶ στὴν §6, διαβάζουμε:

«Καὶ “μέσ’ στὴν ἀνεμοζάλη οἱ λύκοι χαίρονται”, λέγει ὁ λαός μας. Καὶ ποιοί εἶναι οἱ λύκοι; Οἱ αἱρετικοί. Στὴν ἐποχή μας κινδυνεύουμε περισσότερο ἀπὸ δύο αἱρέσεις. Ἀπὸ τὸν παπισμὸ καὶ τὸν οἰκουμενισμό. Ὑποχρεοῦμαι, χριστιανοί μου, σὰν ποιμένας σας, νὰ σᾶς ἐνημερώσω καθαρὰ καὶ νὰ σᾶς πω: Ὁ παπισμὸς εἶναι αἵρεση καὶ ὁ οἰκουμενισμὸς εἶναι παναίρεση».

Δηλώνετε, Σεβασμιώτατε, πὼς ὁ «Οἰκουμενισμὸς εἶναι παναίρεσις».
Πολὺ σωστά. Θὰ κάνουμε καὶ σὲ σᾶς τὴν ἐρωτήση που ἀπευθύναμε προσωπικὰ στον Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεο, τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλη τὴν Ἱερὰ Σύνοδο (καὶ ἀπάντηση δὲν πήραμε):

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ;


http://www.augoustinos-kantiotis.gr


Eφθασαν τα Xριστούγεννα. Θὰ χτυπήσουν τὰ σήμαντρα. Θὰ συγκεντρωθοῦμε νὰ ἑορτάσουμε τὴ Γέννησι τοῦ Κυρίου. Τὴν περιμένουν ὅλοι. Πῶς ὅμως τὴν περιμένουν;
Ἄλλοτε μὲ δάκρυα παρακολουθοῦσαν τὴν ἱερὰ μυσταγωγία, ἄκουγαν τοὺς ὕμνους, κοινωνοῦσαν μὲ φόβο Θεοῦ. Κι ὅταν γύριζαν στὸ σπίτι δὲ᾿ βάζανε μπουκιὰ στὸ στόμα, ἂν δὲν ψάλλανε ὅλοι μαζὶ τὸ «Χριστὸς γεννᾶται…».
Τώρα οἱ Χριστιανοὶ περιμένουν τὰ Χριστούγεννα σὰν μιὰ κοσμικὴ ἑορτή. Ἐπικρατεῖ τὸ τί θὰ φᾶμε, τί θὰ πιοῦμε, τί θὰ φορέσουμε, σὲ ποιό πάρτυ θὰ πᾶμε νὰ χορέψουμε. Ἑορτάζουμε Χριστούγεννα μακριὰ ἀπὸ τὸ Θεό. Ἂν σηκωνόταν ἀπὸ τὸν τάφο ἕνας εἰδωλολάτρης κ᾿ ἔβλεπε πῶς γιορτάζουμε, δὲν θὰ ἔβρισκε διαφορὰ ἀπὸ τὶς γιορτὲς τὶς δικές τους.
Οἱ λίγοι, ἡ μειοψηφία, ποὺ ἐξακολουθοῦμε νὰ πιστεύουμε στὸ Χριστό, πρέπει νὰ τὸν πλησιάσουμε, νὰ τὸν ἀγαπήσουμε.
―Μὰ ποῦ εἶνε ὁ Χριστός; θὰ πῆτε. Μήπως πρέπει νὰ ταξιδέψουμε στὴ Βηθλεέμ, νὰ προσκυνήσουμε τὸ μέρος ποὺ γεννήθηκε;
Δὲν εἶνε ἀνάγκη. Ἡ Βηθλεὲμ εἶνε πολὺ κοντά μας. Ἄνοιξε, Κύριε, τὰ μάτια μας νὰ δοῦμε. Μιὰ ματιὰ στὴν ἁγία τράπεζα· μέσα στὸ δισκοπότηρο εἶνε αὐτὸς ὁ αἰώνιος Χριστός!

ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΚΟ ΚΑΘΑΙΡΟΥΝΤΑΙ


Ιεροί Κανόνες
Μας δόθηκε η ευκαιρία και σε άλλα δημοσιεύματα να τονίσουμε ότι ο δανεισμός και μάλιστα με τόκο είναι απαγορευτικός. Η χριστιανική κοινωνική διδασκαλία δεν θεωρεί το Κεφάλαιο συντελεστή της παραγωγής για να δικαιούται αμοιβή. Μοναδικός συντελεστής της παραγωγής των αγαθών είναι η εργασία και αυτή μόνο χρειάζεται εισόδημα για να ζήσει τον εργαζόμενο που έχει να ικανοποιήσει ανάγκες βιοτικές αλλά κυρίως πνευματικές και αιώνιες. Βέβαια, ούτε το “έδαφος” είναι συντελεστής της παραγωγής σύμφωνα με τη χριστιανική κοινωνική διδασκαλία γι’ αυτό και δεν δικαιούται αμοιβή.

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΗ;


Η Ελλάδα δεν έχει έναν Ραφαέλε Γκουαρινιέλο (Γενικό Ιταλικό Εισαγγελέα),  έναν Ελιότ Σπίτσερ (Εισαγγελέα Νέας Υόρκης) που να μην τον φοβίζει  τίποτα. Και εξηγούμε. Δεν φτάνει μόνο να μαζέψεις τα 100-200 εκατομμύρια από τις μίζες της Ζίμενς, υποβρυχίων, και ομολόγων και της κάθε μίζας. Πρέπει να δοθεί και παραδειγματισμός…
Άλλο ότι αυτά η Ελλάδα δεν τολμά να τα κάνει. Διότι, αν τολμούσε, ούτε θα είχε χρεοκοπήσει, ούτε θα είχε βάλει νταβατζή στο κεφάλι της το Δ.Ν.Τ., τρόϊκες, μπάστακες, ούτε θα την κατασπάραζαν οι γνωστοί – άγνωστοι κερδοσκόποι που περιμένουν σαν κοράκια πάνω από το πτώμα της.

«Για να σωθεί η Ελλάδα στους καιρούς τους ύστατους θέλει ένα Καιάδα γκρεμοτσακίτστε τους»Ν.Γκάτσος


  Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΑΡ. ΦΥΛ.174
«Έτσι για μας τους Έλληνες. Περάσανε από την πλάτη μας άγριες ανεμοζάλες κάθε λογής, αγριάνθρωποι σκληροί, φονιάδες με σπαθιά με κοντάρια και με άρματα κάθε λογής, Πέρσες, Αλαμάνοι, Φράγκοι, Αραπάδες, Τούρκοι κι άλλοι. Μας σφάζανε, μας κομματιάζανε, μας κρεμάζανε, μας σουβλίζανε, μα δεν πεθάναμε, γιατί μας ατσάλωνε ο αγώνας, δίναμε φωτιά στη φωτιά…». (Φ.Κόντογλου. «Μυστικά Άνθη», σελ 12, εκδ. «Αστήρ»)

Πρέπει, εμείς οι Ρωμηοί, να ξαναβρούμε τον εαυτό μας, τα καίρια και τα ουσιώδη του βίου.

Η ΝΕΑ ΑΘΛΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

(Έργα και ημέρες των πεπτωκότων του Φαναρίου)

 Είναι βεβαίως γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε άλλο ένα επεισόδιο στο μακραίωνο σήριαλ της απόπειρας των Φραγκολατίνων να επιτύχουν τη λεγόμενη Ένωση με την Ορθόδοξη Εκκλησία (με τη λέξη «ένωση» φυσικά να υπονοεί πάντοτε την υποταγή υπό τους δικούς τους όρους). Και επειδή ασφαλώς το πράγμα έχει προ πολλού προσλάβει και άλλες διαστάσεις, βλέπουμε ταυτόχρονα και ένα ακόμη άθλιο επεισόδιο σ’ ένα ακόμη ευρύτερο σήριαλ: εκείνο του γενικότερου θρησκευτικού συγκρητισμού, που έχει ως άμεσους στόχους του την άμβλυνση της θρησκευτικής συνείδησης των λαών, τη σταδιακή ισοπέδωση (μέσα από τη μιθριδατική εξοικείωση με τις συνεχείς επαφές, τους «διαλόγους» και τις συμπροσευχές) των θρησκευτικών τους ιδιαιτεροτήτων και την ψυχολογική τους προετοιμασία για το σερβίρισμα της νεοεποχίτικης πανθρησκειακής σαλάτας, της οποίας η παρασκευή βρίσκεται ήδη εν πλήρη εξελίξει.

ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ BILDEBERG, ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ


Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης

Σε μια συνέντευξη με “προεξέχοντα” Ελβετό τραπεζίτη, στο WeAreChange, της 30ής Μαΐου του 2011, εκτίθενται οι “βαθιές” σχέσεις μεταξύ των υψηλού επιπέδου διαχειριστών των ελβετικών τραπεζών και της λέσχης Bilderberg.
Γίνεται σαφές ότι η Bilderberg χρησιμοποιεί ελβετικές τράπεζες για τις δραστηριότητες ξεπλύματος χρήματος, χρηματοδοτήσεις για ανατροπές κυβερνήσεων, δολοφονίες και χρεοκοπημένες χώρες.

ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΦΑΛΙΡΙΣΑΜΕ


Στις 13 Σεπτεμβρίου 2011 η Ουγγρική Βουλή ψήφισε, την άρση της βουλευτικής ασυλίας του πρώην Πρωθυπουργού της χώρας (2004-2009) Φέρεντς Τζιουρτσιάνι και ανέθεσε στην Επιτροπή Συντάγματος της Βουλής την εξέταση των νομικών δυνατοτήτων για την παραπομπή σε δίκη άλλων δύο πρώην Πρωθυπουργών τον Πέτερ Μεντγκιέσι (2002-2004) και τον Γκόρντον Μπαϊνάι (2009-2010) με την κατηγορία κατάχρησης εξουσίας και πρόκληση ζημίας στο κράτος.

Για την ενθρόνιση του δέσποτα Ιγνατίου


Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΜΟΕΜΒ. 2011 ΑΡ.ΦΥΛ.174 
«… Θα λέγαμε τελικά ότι η “ενθρόνιση” που έγινε στον Άγιο Αχίλλιο στις 28 Ιουλίου του 1994, δεν θύμιζε ούτε τον ερχομό του Χριστού, ούτε τις ενθρονίσεις των αγίων Πατέρων, αλλά την βίαιη αρπαγή της εξουσίας από κάποιο απόλυτο μονάρχη ή αιρετικό επίσκοπο, όπως είχε γίνει στην Αλεξάνδρεια από το μοιχεπιβάτη Γρηγόριο τον Καππαδόκη, που άρπαξε κυριολεκτικά με την δύναμη του στρατού και των αιρετικών αρχόντων της εποχής του τον επισκοπικό θρόνο του Μ. Αθανασίου.
Αχιλλέας Β. Πιτσίλκας
Δ. Θεολογίας

ΨΑΛΤΙΚΑ : ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ

 Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΝΟΕΜΒ.2011 ΑΡ.ΦΥΛ.174
 ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ
 Ενώ ο Αρχιεπίσκοπος και ο Πρόεδρος της οικονομικής υπηρεσίας της Εκκλησίας Δεσπότης Ελασσώνας τρέχουν να κάνουν “μπίζνες” με μια μουσουλμανική χώρα από τις πιο φανατικές, δεδομένου ότι απαγορεύει ακόμη και την κυκλοφορία των χριστιανών, όπως γράφαμε και στο προηγούμενο φύλλο της εφημερίδος μας, αδιαφορούν τελείως για την τύχη εκατομμυρίων χριστιανών που ζουν στον αραβικό κόσμο. Στην Αίγυπτο οι χρισταινοί σφάζονται, οι ναοί καίγονται και το νέο σύνταγμα πρόκειται να καταργήσει τα στοιχειώδη θρησκευτικά δικαιώματα.
Στη Συρία – εάν πέσει ο Μπασάρ αλ Άσαντ – το Ισλάμ που έρχεται, δεν θα ανεχθεί άλλη θρησκεία στη χώρα…, γράφει η εφ. “New Yorker”.
Και ενώ αυτά συμβαίνουν, ο Αρχιεπίσκοπος, μόνο τα χρήματα σκέφτεται!

ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ
 Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης στα απομνημονεύματά του γράφει: «Δεν φοβήθηκα τον Δράμαλη και τους 30.000 στρατιώτες του. Φοβήθηκα όμως τους προσκυνημένους… Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους».
Ο έχων ώτα
ακούειν ακουέτω.

Στρατιές ναρκομανών φτιάχνετε, κ. Παπανδρέου ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΤΕ


 Από… αυτόματα μηχανήματα στους δρόμους θα χορηγείται η δόση;
Διαλύετε την τελευταία δύναμη της χώρας, την ελληνική οικογένεια
Τη χαριστική βολή στην ελληνική οικογένεια, που ευτυχώς εξακολουθεί να είναι το στήριγμα –παρά τα χτυπήματα που δέχεται από κουλτουριάρηδες και ψευτοπροοδευτικούς– και ο θεμέλιος λίθος της χώρας και του Ελληνισμού, δίνει ο πρωθυπουργός με τη φαεινή ιδέα του να είναι πλέον ΕΛΕΥΘΕΡΗ η χρήση ναρκωτικών.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ;


 Του Αντώνη Μαγκλή,
Κοινωνικός Επιµορφωτής σε θέµατα Ναρκωτικών.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πιο επιτακτικό από το πρόβλημα της οικονομίας. Αντί η πολιτεία να προσφέρει στα παιδιά μας μέλλον τους προσφέρεται ο θάνατος. Με την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών που είχε εισάγει η κυβέρνηση Παπανδρέου στη Βουλή, προς διαβούλευση και ψήφιση αφιερώνουμε τα δημοσιεύματα που ακολουθούν, διότι είμαστε συνυπεύθυνοι - αν ψηφιστεί - γι’ αυτό που πρόκειται να επακολουθήσει...

Είτε το παιδί σας επιλέξει να χρησιµοποιήσει ναρκωτικά είτε όχι, θα µπορούσε να έχει επίγνωση του θέµατος των ναρκωτικών µέσω των µέσων ενηµέρωσης ή των φίλων του. Μπορείτε να συµπαρασταθείτε στο παιδί σας µιλώντας µαζί του για τα ναρκωτικά και µαθαίνοντας πως τα βγάζει πέρα µε τις πιέσεις της ζωής. Ας αρχίσουµε από το τι είναι ένα ναρκωτικό. Ναρκωτικό είναι οποιαδήποτε ουσία, εκτός από τροφή και νερό, που, όταν λαµβάνεται µέσα στο σώµα, αλλάζει τον τρόπο µε τον οποίο λειτουργεί το µυαλό και/ή το σώµα.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ, ἔκανε τὶς ἀκόλουθες Δηλώσεις :


Ἐν Δελβινακίῳ τῇ 5 Αὐγούστου 2011
Ἀριθ. Πρωτ.  63
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ,
ἔκανε τὶς ἀκόλουθες Δηλώσεις :
«Προκαλεῖ ὄχι μόνο κατάπληξη, ἀλλὰ ὀργὴ καὶ ἀγανάκτηση ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργείου Δικαιοσύνης γιὰ τὴν ἀποποινικοποίηση τῆς χρήσεως ναρκωτικῶν καὶ τὴν διαβάθμιση τῶν ποινῶν γιὰ τοὺς διακινητές. Μάλιστα, ὅπως δήλωσε ὑπουργὸς Δικαιοσύνης, προμήθεια καὶ κατοχὴ ναρκωτικῶν, καθὼς καὶ καλλιέργεια φυτῶν κάνναβης ἀποκλεισιστικὰ γιὰ προσωπικὴ χρήση, θὰ ἔχουν πλέον πταισματικὸ χαρακτῆρα, ἐνῷ διάφορες ποινὲς - κατὰ περίπτωση - θὰ ἐπιβάλλωνται στοὺς ἐμπόρους ναρκωτικῶν.

Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ




Ἦταν ἡ ὥρα τῆς φοβερῆς ἐπιθέσεως τῶν σατανικῶν δυνάµεων. Ἐκδηλώθηκε τὴν νύχτα στὸν κῆπο τῆς  Γεθσηµανῆ, ὅταν ὁ ὁπλισµένος µὲ µαχαίρια καὶ ξύλα ὄχλος τῶν ὑπηρετῶν τῶν ἀρχιερέων καθοδηγούµενος ἀπὸ τὸν Ἰούδα συνέλαβε τὸν Ἰησοῦ.

. Ἤρθατε μὲ µαχαίρια καὶ ξύλα σὰν νὰ ἤµουν ληστής, τοὺς εἶπε ὁ Κύριος. Κάθε µέρα ποὺ ἤµουν µαζί σας στὸν ναὸ δὲν ἁπλώσατε τὰ χέρια σας ἐπάνω µου. Ἀλλὰ ἤρθατε τώρα, νύχτα! Νύχτα! Διότι τὸ σκοτάδι τῆς νύχτας εἶναι ἡ ὥρα ποὺ ἐνεργεῖ ὁ σατανᾶς τὰ ἐγκλήµατά του. Εἶναι ἡ ὥρα τῶν σκοτεινῶν ἀνθρώπων. Αὐτὴ τὴν ὥρα, τὴν ταιριαστὴ μὲ τὴν σκοτεινὴ ψυχή σας, σᾶς παραχώρησε ὁ Θεὸς γιὰ νὰ πραγµατοποιήσετε τοὺς σκοτεινοὺς σκοπούς σας «Αὕτη ἐστὶν ὑµῶν ἡ ὥρα καὶ ἡ ἐξουσία τοῦ σκότους» (Λουκ. κβ´ 53).