Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Οι Μεγάλοι Προδότες και η Μεγάλη Προδοσία Ειναι αληθεια ολα αυτα;

Οι Μεγάλοι Προδότες και η Μεγάλη Προδοσία

Είναι αλήθεια όλα αυτά;
Χειμαρρώδης ο κ. Σώρρας .
Διαβάστε με προσοχή τι λέει ...
 Η Διοικούσα  Εκκλησία είναι αγκαλιά με τους Ρότσαϊλντ και το ΚΙΣ! Ο ελληνικός χριστιανικός λαός στηρίζει και πιστεύει στην Εκκλησία, για να δείχνει ότι συνταυτίζεται και συμπορεύεται με τους Ρότσάϊλντ;

 Σώρρας: Θέλω αύριο κιόλας, να γίνει ερώτηση απ’ όλους τους βουλευτές και είναι μέσα στον θεσμικό τους ρόλο, να μάθουν ποιοι Έλληνες και πολιτικοί είναι μέσα στον ΚΙΣ. Συζητάνε ότι είναι το 2% του πληθυσμού μας! Δηλαδή το 2% κατέχει το 65% του πλούτου της χώρας μας, αφορολόγητο; Και συζητάνε αυτοί οι κύριοι, τι θα κάνουν για τους εργαζόμενους, τι θα κάνουν για τις εταιρείες; Σας δίνω και μια πληροφορία: ο κ. Κουβέλης έχει 80 ακίνητα και τα έχει γράψει στο ΚΙΣ!

Σώρρας: Θα σας πω το εξής και κρατηθείτε: 11 άτομα από τον ΚΙΣ (Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο)  βρίσκονται στον 1ο όροφο του Υπουργείου Παιδείας ως σύμβουλοι και ελέγχουν τα βιβλία που βγαίνουν προς τα έξω και διδάσκονται τα παιδιά μας! 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ : Ερ: Κύριε Σώρρα, πολύς λόγος γίνεται τον τελευταίο καιρό για τους Ρότσαϊλντ και για το ότι κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος της Εθνικής και της Τράπεζας της Ελλάδος. 
 Σώρρας: Έτσι είναι. Οι Ρότσαϊλντ έβαλαν πόδι στην χώρα μας από το 1824. Από τους Ρότσαϊλντ είχαμε πάρει τα πρώτα δύο δάνεια για την απελευθέρωσή μας από τους Τούρκους. Τα δάνεια αυτά τα αποπληρώσαμε το 2000. Το 1841 ιδρύθηκε η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, με το 55% της Τράπεζας να το κατέχει η οικογένεια Ρότσάϊλντ. Αντιλαμβάνεστε ότι είχαμε καθολική διοίκηση του κράτος μας από τη συγκεκριμένη οικογένεια. Η Εθνική Τράπεζα έκοβε και τα ομόλογα και τα λεφτά και είχε τη διοίκηση. Το παράδοξο είναι ότι το καταστατικό της Τράπεζας έχει ένα όρο στο άρθρο 48 , που λέει ότι ποτέ, κανένας άλλος φορέας ή κράτος δεν μπορεί να ελέγξει την Τράπεζα. Αυτό την κάνει παράνομη. Δεν μπορεί να την ελέγξει το κράτος; Δηλαδή μιλάμε για παρακράτος μέσα στο κράτος; Το μετοχολόγιο όλων των Τραπεζών και του Χρηματιστηρίου, το έχει η Εθνική. Το μετοχολόγιο μπορεί να το έχει μόνο το κράτος. Βέβαια, μας είχανε πείσει ότι η Εθνική ήταν κρατική, σήμερα όμως, μαθαίνεται ότι δεν είναι κρατική. Το μετοχολόγιο μπορεί να αλλοιωθεί, να κρύψουν στοιχεία και το έχει ως ιδιοκτησία της η Εθνική. Όπως επίσης, η Εθνική έχει και το Παρακαταθηκών και Δανείων.
 Ερ:Προφανώς όταν λέτε Εθνική Τράπεζα εννοείτε το πάντρεμα Εθνικής-Ρότσάϊντλ.  
Σώρρας: Βεβαίως. Το 1928 άνοιξε η Τράπεζα της Ελλάδος, με 400 εκατομμύρια δραχμές κεφάλαιο και Εθνική Τράπεζα μεταβίβασε το δικαίωμα στην νέα Τράπεζα, να κόβει νόμισμα.
Ερ:Και η Τράπεζα της Ελλάδος ανήκε στους Ρότσάϊλντ;
Σώρρας: Σχεδόν ολόκληρη. Τα δύο τεράστια ιδρύματα λοιπόν, η Εθνική και η Τράπεζα της Ελλάδος, είναι ιδιοκτησίας του Ρότσάϊλντ. 
 
Ερ: Αυτή τη στιγμή οι Ρότσαϊλντ, τι ποσοστό κατέχουν σε Εθνική και Τράπεζα Ελλάδος;
 Σώρρας: 94% στην μία και 94% στην άλλη Τράπεζα! Και μετά θέλουμε να μάθουμε τι φταίει στην Ελλάδα;  
Ερ:Τι σχέση έχει η οικογένεια Ρότσαϊλντ με το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο;  
Σώρρας: Οι Ρότσαϊλντ είναι αυτοί που ίδρυσαν το Κεντρικό Ισραηλινό Συμβούλιο. Συγκεκριμένα, το 1890 μία Κοινότητα Ισραηλινών, 250 άτομα που είναι στην Ελλάδα, στήνουν μία αδελφότητα, το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο (ΚΙΣ). Πρόεδρος ήταν ο Κάρολος Ρότσάϊλντ, ο οποίος υπέγραψε ως Ασκανάζι. Το λέω, για να διευκρινίσω ότι οι Ασκανάζι δεν είναι από τους Εβραίους που σφάξανε επί Χίτλερ. Το 1920 ο Βενιζέλος, ο οποίος δεν ήταν Έλληνας αλλά Εβραίος και λεγόταν «Μπενί Σελόμ», παίρνει το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο (ΚΙΣ) και το κάνει Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου. Τα στοιχεία σας τα έχω παραθέσει με όλα τα σχετικά ΦΕΚ. Το έκανε κράτος δηλαδή!!!

Ερ:Το έκανε δηλαδή, σαν μια δεύτερη Εκκλησία. Διότι και η Εκκλησία μας, αν δεν κάνω λάθος, είναι Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου.
 Σώρρας: Ναι, αλλά μ’ ένα τελείως διαφορετικό καταστατικό. 

Ερ:Θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς από την πλευρά του ΚΙΣ το επιχείρημα ότι “αφού και η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία είναι Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, δεν είμαστε οι μόνοι! Είναι κάτι που υπάρχει ήδη”. Τι απάντηση δίνετε;
 Σώρρας: Και αυτό είναι παράνομο. Πώς μπορεί η Εκκλησία να είναι κράτος μέσα στο κράτος; Μπορεί να έχει ένα κράτος όπως το Βατικανό και να κάνει ό,τι θέλει. Δεν επιτρέπει όμως το κράτος στην Εκκλησία, να λειτουργεί μέσα στο κράτος μου και να κάνει ό,τι θέλει. Το ΚΙΣ έχει αυτή τη χειρότερη δομή. Στο ΚΙΣ έχουν δικαίωμα να κάνουν εισαγωγές απ’ όπου θέλουν, χωρίς να πληρώνουν φόρους ούτε καν χαρτόσημο. 
 Ερ:Ενώ η Εκκλησία δεν κάνει...
 Σώρρας: Δεν κάνει κι αν κάνει, θα κάνει για τις ανάγκες της. Η Εκκλησία δεν παράγει κάτι. Με αυτό που έκανε ο Ελευθέριος Βενιζέλος άνοιξε μια κερκόπορτα, γιατί με την ίδια λογική θα έρθει η αδελφότητα των μουσουλμάνων και θα ανοίξουν άλλο ένα κράτος εδώ μέσα, ή οι ευαγγελικοί, οι χιλιαστές και πάει λέγοντας. Η πράξη του Βενιζέλου ήταν έγκλημα κατά του λαού και του κράτους. Το έγκλημα συνεχίστηκε και επί Σημίτη, που είναι επίσης εβραϊκής καταγωγής. Λέγεται Ααρόν Αβουρί. Το 1996 έβγαλε ένα νόμο, να μπορούν να μπαίνουν στο ΚΙΣ και Έλληνες, που σημαίνει ότι όποιος μπαίνει μέσα, είναι αφορολόγητος.

Ερ:Δηλαδή είναι σαν να έφτιαξαν «off shore» μέσα στο ελληνικό κράτος;
 Σώρρας: Σας είπα, παρακράτος. Και την ίδια ώρα συζητάμε ότι όποιος χρωστάει 5.000 ευρώ θα πρέπει να πάει φυλακή. Την ίδια ώρα που υπάρχει μία ολόκληρη αφορολόγητη Ελλάδα μέσα στο ΚΙΣ. Όταν ο Έλληνας επιχειρηματίας, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον ΚΙΣ. Φαντασθείτε ένα Έλληνα επιχειρηματία που πληρώνει φόρο εισαγωγής, πληρώνει ΦΠΑ 23%, πληρώνει φόρο εισοδήματος 35%, πληρώνει όλα τα ταμεία του και αυτοί στον ΚΙΣ δεν πληρώνουν τίποτε. Όλο αυτό το σύστημα, σκοτώνει την Ελλάδα, σκοτώνει το εμπόριο και τη ζωή της χώρας. 
 Ερ:Η τρόικα που υποτίθεται έχει έρθει να σώσει την Ελλάδα, αυτά όλα δεν τα έχει δει;
 Σώρρας: Θίγετε ένα μεγάλο κεφάλαιο. Να μας πει η τρόικα τόσο καιρό που ελέγχει τα οικονομικά της χώρας, τι ελέγχει; Δεν είδε το ΚΙΣ; Δεν είδε την Τράπεζα της Ελλάδος; Δεν είδε την Εθνική; Είδε μόνο ότι για την άθλια οικονομική κατάσταση της χώρας φταίει ο φοιτητής, φταίει η γιαγιά; Η τρόικα είδε ότι τα νούμερα στο γενικό ισοζύγιο του κράτους, είναι αλλοιωμένα. Τι έκανε; Απλά γράψανε την κίνηση κι έμεινε εκεί; Δυστυχώς, έχει «κλειδώσει» τη χώρα μας μια λέσχη, οι Ρότσαϊλντ και οι οργανώσεις τους, και μας σκοτώνουν! Ήρθαν στον τόπο μας για να ελέγξουν αυτοί τα πάντα και να σκλαβώσουν έναν ολόκληρο λαό. Και οι υπάλληλοί τους, σκοτώνουν τα ίδια τους τα αδέλφια.

 Ερ:Πού αλλού έχει διεισδύσει το ΚΙΣ;  
Σώρρας: Θα σας πω το εξής και κρατηθείτε: 11 άτομα από τον ΚΙΣ βρίσκονται στον 1ο όροφο του Υπουργείου Παιδείας ως σύμβουλοι και ελέγχουν τα βιβλία που βγαίνουν προς τα έξω και διδάσκονται τα παιδιά μας! 
 Ερ:Σοβαρολογείτε τώρα;  
Σώρρας: Με βλέπετε να κάνω πλάκα; Ναι, υπάρχουν 11 μέλη του ΚΙΣ που ελέγχουν τα βιβλία της ιστορίας ή των Θρησκευτικών που προωθούνται στα σχολεία. Εμείς δεν πήγαμε ποτέ στο Τελ Αβίβ να βάλουμε τέτοια θέματα.
 Ερ:Συγγνώμη κύριε Σώρρα, καλά οι πολιτικοί μας ταγοί, μερικοί από αυτούς μπορεί να είναι εβραϊκής καταγωγής και κάνουν την πολιτική τους, η Εκκλησία όμως δεν θα έπρεπε να μιλήσει γι’ αυτό που συντελείται σε βάρος της διδασκαλίας των παιδιών μας; Τουλάχιστον, έτσι όπως το περιγράφετε. Εάν είναι έτσι.  
Σώρρας: Όπως ακριβώς σας τα λέω είναι κι ακόμα χειρότερα. Τι εννοώ: Γνωρίζετε ότι Αντιπρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας, σύμφωνα με το καταστατικό, είναι ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος; Όπως το ακούσατε: η Εκκλησία έχει κυρίαρχο ρόλο μέσα στην Εθνική Τράπεζα και είναι αγκαλιά με τους Ρότσάϊλντ! Από το 1841 που ιδρύθηκε η Εθνική Τράπεζα, με ειδικό καταστατικό που δεν μπορεί να αλλάξει, ο Αντιπρόεδρος της Εθνικής είναι ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος! Εμένα και τον οποιοδήποτε Έλληνα, δεν θα τον έβαζε ο Ρότσαϊλντ μέσα στο μαγαζί του. Βάζει όμως την Εκκλησία, που σημαίνει ότι είχανε πολλά μαζί. Από τότε μέχρι τώρα κοντεύουν να περάσουν 200 χρόνια. Όλα αυτά τα χρόνια από τους Πατέρες της Εκκλησίας, κανένας δεν είδε τίποτε στραβό; Η χώρα μας έχει πτωχεύσει τέσσερις φορές και δεν είδαν τίποτε άσχημο, να μιλήσουν για το τι γίνεται μέσα στην Εθνική Τράπεζα;
 Ερ:Θέσατε τους προβληματισμούς σας στην ηγεσία της Εκκλησίας μας;  


Σώρρας: Βεβαίως. Επισκέφθηκα πριν από λίγο καιρό τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, μαζί με έναν αξιωματούχο της Εκκλησίας από Αμερική και του έθεσα το ζήτημα. Μου απάντησε ότι ο εκάστοτε αρχιεπίσκοπος, λειτουργεί στην Εθνική μέσω του αντιπροσώπου του, που είναι ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων. Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων όμως, όπως και ο κάθε Μητροπολίτης είναι «παιδί» δικό του, είναι ο άνθρωπός του μέσα στην Εθνική Τράπεζα. Δεν είδε λοιπόν κανένας τίποτα; Ωραία, και πείτε ότι μέχρι τώρα δεν ξέρατε. Σας το δηλώνω εγώ λοιπόν ότι είστε αγκαλιά με τους Ρότσαϊλντ και το ΚΙΣ μέσα στην Εθνική Τράπεζα. Τι θα κάνετε από ‘δω και πέρα; Αυτοί λοιπόν οι «Άγιοι Πατέρες» όπως τους αποκαλούν, εγώ δεν τους λέω έτσι, θα πρέπει να βγουν και να μιλήσουν. Να πάρουν πειστική θέση. Η Εκκλησία είναι αγκαλιά με τους Ρότσαϊλντ και το ΚΙΣ! Ο ελληνικός χριστιανικός λαός στηρίζει και πιστεύει στην Εκκλησία, για να δείχνει ότι συνταυτίζεται και συμπορεύεται με τους Ρότσάϊλντ;

 Ερ:Τι θέση θα περιμένατε να πάρει ο Ιερώνυμος;  
Σώρρας: Να φύγει η Εκκλησία από αυτή την πλέμπα. Ποιανού συμφέροντα εξυπηρετεί ο Αρχιεπίσκοπος και η Εκκλησία, αν όχι του λαού; Βγαίνει κάθε μέρα στον άμβωνα. Τι λέει; Στους Έλληνες και στους χριστιανούς μιλάει. Οφείλει να σηκωθεί και να φύγει από την Αντιπροεδρία της Εθνικής Τράπεζας όπου είναι αγκαλιά με τους Ρότσαϊλντ. 
 Ερ:Η τρόικα που υποτίθεται έχει έρθει να σώσει την Ελλάδα, αυτά όλα δεν τα έχει δει;  
Σώρρας: Θίγετε ένα μεγάλο κεφάλαιο. Να μας πει η τρόικα τόσο καιρό που ελέγχει τα οικονομικά της χώρας, τι ελέγχει; Δεν είδε το ΚΙΣ; Δεν είδε την Τράπεζα της Ελλάδος; Δεν είδε την Εθνική; Είδε μόνο ότι για την άθλια οικονομική κατάσταση της χώρας φταίει ο φοιτητής, φταίει η γιαγιά; Η τρόικα είδε ότι τα νούμερα στο γενικό ισοζύγιο του κράτους, είναι αλλοιωμένα. Τι έκανε; Απλά γράψανε την κίνηση κι έμεινε εκεί; Δυστυχώς, έχει «κλειδώσει» τη χώρα μια λέσχη, οι Ρότσαϊλντ και οι οργανώσεις τους, που σκοτώνουν το κράτος. Ήρθαν στον τόπο μας για να ελέγξουν αυτοί τα πάντα και να σκλαβώσουν έναν ολόκληρο λαό. Και οι υπάλληλοί τους σκοτώνουν τα ίδια τους τα’ αδέλφια. Ερ:Προτείνετε κάποια λύση; 
 Σώρρας: Θέλω αύριο κιόλας, να γίνει ερώτηση απ’ όλους τους βουλευτές και είναι μέσα στον θεσμικό τους ρόλο, να μάθουν ποιοι Έλληνες και πολιτικοί είναι μέσα στον ΚΙΣ. Συζητάνε ότι είναι το 2% του πληθυσμού μας! Δηλαδή το 2% κατέχει το 65% του πλούτου της χώρας μας, αφορολόγητο; Και συζητάνε αυτοί οι κύριοι, τι θα κάνουν για τους εργαζόμενους, τι θα κάνουν για τις εταιρείες; Σας δίνω και μια πληροφορία: ο κ. Κουβέλης έχει 80 ακίνητα και τα έχει γράψει στο ΚΙΣ!

Και όχι μόνον αυτό: ο κ. Κουβέλης έχει υπάρξει σύμβουλος του ΚΙΣ. Να μας δώσει η Κυβέρνηση έναν κατάλογο του ΚΙΣ να ξέρουμε ποιοι εθνοπατέρες είναι μέσα και μας κοροϊδεύουν!

Ο Αρτέμης Σώρρας, ο επενδυτής που διατείνεται ότι διαθέτει και έχει καταθέσει 600 δις δολάρια για την εξαγορά του δημοσίου χρέους της χώρας, δεν είναι απλά αυτός, όπως έχει γίνει ευρύτερα γνωστός στην Ελλάδα από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Είναι και ο άνθρωπος που ψάχνει στις ατραπούς και τα βάθη της ελληνικής Ιστορίας και έχει βρει τις προδοσίες εκείνες που καταδυναστεύουν την χώρα και τον λαό. Σε συνέντευξή του στους «Νέους Ανθρώπους», αποκαλύπτει ονόματα που ευθύνονται για την καταστροφή του τόπου αλλά που περιέργως έχουν μείνει στο απυρόβλητο. Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει ο κ. Σώρρας, ο Ελευθέριος Βενιζέλος και το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, αλλά και η οικογένεια Ρότσαϊλντ που κατέχει το 94% της Τράπεζας της Ελλάδος και το 94% της Εθνικής Τράπεζας, μαζί με τον Σημίτη έχουν ρίξει στον καιάδα τον λαό και την χώρα. Μεγαλύτερη σημασία όμως έχουν τα όσα αναφέρει για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και την Εκκλησία η οποία, όπως υποστηρίζει ο επιχειρηματίας, συνταυτίζονται με τους Ρότσάϊλντ και το Κεντρικό Ισραηλινό Συμβούλιο, μια και ο εκάστοτε αρχιεπίσκοπος είναι Αντιπρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας. Επίσης καταγγέλλει τον κ. Κουβέλη ότι διαθέτει πλειάδα ακινήτων που τα έχει εγγράψει στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, για να μην φορολογηθεί. Ως «Νέοι Άνθρωποι» οφείλουμε να κρατήσουμε τις αποστάσεις μας, ωστόσο επειδή όσα αποκαλύπτει ο επιχειρηματίας είναι συγκλονιστικά, καλούμε τον αρχιεπίσκοπο και τον κ. Κουβέλη να απαντήσουν. 
 
από τον Μάκη Βραχιολίδη vrachiolidis@yahoo.gr πηγή
 
 ΥΓ. Σε έρευνα που κάναμε σαν ιστολόγιο βρήκαμε το ΦΕΚ όπου δημοσιεύετε το καταστατικό της ίδρυσης του ΚΙΣ και το παραθέτουμε στην συνέχεια . Ο κ. Σώρρας έχει δίκιο για τον Ρότσιλδ αλλά έχει άδικο ως το πως υπογράφει. Δεν υπογράφει ως Ασκανάζι αλλά ως ΚΑΡΟΛΟΣ ΡΟΤΣΙΛΔ . (εκτός κι άν ο κ. Σώρρας αναφέρετε σε κάποιο άλλο έγγραφο που δεν γνωρίζουμε )
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ *** ΜΑΚEΔΩΝ ***


ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΟΙ Rothschild
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ http://www.youtube.com/watch?v=LJICU86nVq8&list=PLhEXqBkFjSSk9u8hrscqx9snadDzY_9r8&index=13

Αναίρεση των άστοχων θέσεων του καθηγητή Πανεπιστημίου Βασ. Τσίγκου, από τον π. Ευθ. Τρικαμηνά







Σὲ Ἡμερίδα γιὰ τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη ποὺ πραγματοποιήθηκε ἀπὸ τὴν Ἱ. Μ. Δημητριάδος στὸ Βόλο, ὁ καθηγητὴς θεολογίας τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Τσίγκος Βασίλειος ὑπὸ τὰ μειδιάματα τοῦ κ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ἰγνατίου Γεωργακόπουλου, ἐκφώνησε ὁμιλία, διὰ τῆς ὁποίας διέστρεψε φρικτὰ τὴν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, προσαρμόζοντάς την στὶς προδιαγραφὲς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ παρουσιάζοντας τὸν Ἅγιο νὰ ὑποστηρίζει ἐκ διαμέτρου ἀντίθετες θέσεις, ἀπὸ ἐκεῖνες ποὺ συναντοῦμε στὰ συγγράμματά του.
Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι αὐτὸ τὸ ἔκανε συνειδητά, ἀφοῦ εἶναι γνώστης καὶ ἐπὶ χρόνια μελετητὴς τοῦ ἔργου τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου καί, ὅπως ἀποκαλύπτει ὁ π. Εὐθύμιος στὸ κείμενο ποὺ δημοσιεύουμε, «ὅταν συνέγραψα τό βιβλίο μέ τίτλο “Ἡ Ἀντιμετώπισις τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κατά τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη –Ἡ διακοπή τῆς μνημονεύσεως”, τὸ ἀπέστειλα πρός ἐνημέρωσι καί καλοπροαίρετη κριτικὴ» καὶ στὸν καθηγητή κ. Βασ. Τσίγκο, ποὺ  ἔχει ἀσχοληθῆ εἰδικά μέ τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη, πλήν ὅμως, τά συμπεράσματα τά ὁποῖα ἐξήγαγε εἰς τήν διδακτορική διατριβή του ἦταν τελείως ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού ἐπαρουσίαζα στό βιβλίο μου... Τά στοιχεῖα πού ἐπαρουσίαζα τήν κατεδείκνυαν ψευδῆ κατά πάντα, ἀντιπατερική καί κυρίως ἄκρως βοηθητική εἰς τήν σημερινή ἐπέκτασι καί ἑδραίωσι τῆς αἱρέσεως». 
(Ἡ ὁμιλία στὴν ἱστοσελίδα http://synodoiporia.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7623)
Ὁ κ. Τσίγκος ἔσφαλε φρικτῶς, καὶ μὲ τὴν ὁμιλία στὸ Βόλο ἀπέδειξε ὅτι συνεχίζει ἀδιόρθωτα νὰ ἐπιμένει στὸ σφάλμα του, χωρὶς νὰ δικαιολογήσει ἢ νὰ ἀντικρούσει τὰ καταγγελθέντα λάθη του καὶ χωρὶς νὰ ἐξηγήσει, γιατί ἀπέκρυψε ἢ διέστρεψε τόσα καὶ τόσα κείμενα τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, τὰ ὁποῖα ἐπεσήμανε καὶ παρουσιάζει ὁ π. Εὐθύμιος στὸ βιβλίο του καὶ κάποια ἀπ’ αὐτὰ καὶ σ’ αὐτὴ τὴν δημοσίευση.
Καὶ κάνοντας περισσότερο συγκεκριμένο τὸ λόγο του ὁ π. Εὐθύμιος, ἐπισημαίνει τὰ «βασικὰ καὶ οὐσιώδη θέματα» στὰ ὁποῖα κατά τήν γνώμη του, ὑπάρχει «οὐσιώδης καί ἐκ διαμέτρου» ἀντίθετη θεώρηση «μεταξύ τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου καί τοῦ καθηγητοῦ κ. Β. Τσίγκου», ὅπως π.χ. στὰ θέματα «τῆς ἀποτειχίσεως, τῆς διακοπῆς τῆς μνημονεύσεως, τοῦ σχίσματος, τῆς αἱρέσεως, τῆς Ἐκκλησίας, τὴν ὁποία θεωρεῖ (ὁ κ. Τσίγκος) Ἐπισκοποκεντρικὴ καὶ ὄχι Χριστοκεντρικὴ καί ὡς ἐκ τούτου ἡ ἀπόσχισις ἀπό τόν Ἐπίσκοπο σημαίνει, γιά τόν κ. καθηγητή, ἔξοδο ἀπό τήν Ἐκκλησία, δημιουργία σχίσματος κλπ.»!!!
Ὅλα αὐτὰ φανερώνουν (σημειώνει ὁ π. Εὐθύμιος) ὅτι ὁ κ. Τσίγκος συνέβαλε καί συμβάλλει «στήν προώθησι τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», καὶ τοῦ καταλογίζει «μία προσπάθεια συνοδοιπορίας μέ τήν αἵρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ἀθωώσεως τῶν ἀρχηγῶν της».
Ὁ κ. Τσίγκος ὅμως δὲν θέλησε «νά ἀπαντήση καί νά παρουσιάση τά ἀνάλογα ἀποδεικτικά στοιχεῖα, πού μέ συστηματικό τρόπο εἶχε συγκεντρώσει καί ἐπεξεργασθεῖ ὑπό τήν ἐποπτεία τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καί τίς ὑποδείξεις ὁμάδος καθηγητῶν (συνεχίζει ὁ π. Εὐθύμιος), ὥστε νά μήν ἐπιτρέψη νά ἀλλοιώνεται ἡ διδασκαλία ἑνός μεγάλου Πατρός, καί ἐμένα νά βοηθήση νά διορθώσω τίς τυχόν λανθασμένες θέσεις μου».
Ἀλήθεια, τονίζει ὁ π. Εὐθύμιος, δὲν κατάλαβε ὁ κ. Τσίγκος, ὅτι μὲ ὅσα εἶπε «κατηγορεῖ εὐθέως τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη», παρουσιάζοντάς τον «ὡς ἀδιάκριτο καί ἐπαναστάτη», ποὺ ἐπαναστατεῖ συνεχῶς «γιά πράγματα ἀσήμαντα, ἥσσονος σημασίας καί ἀνάξια λόγου» καὶ ἀκόμα περισσότερο ἔμμεσα τὸν ὑβρίζει, δίνοντας τὴν αἴσθηση ὅτι πρόκειται περὶ κάποιου Ἁγίου καινοτόμου καὶ αἱρετίζοντος, ἀφοῦ ἀποφαίνεται ὅτι ὁ Ἅγιος «ἀνάγει σέ θέματα πίστεως καί αἱρέσεως πράγματα ἁπλά καί ἰάσιμα»;
Δὲν καταλαβαίνει, ἀκόμα, ὁ κ. Τσίγκος ὅτι στραγγαλίζει τὴν ἀλήθεια, παρουσιάζοντας τὸν ἱερὸ Χρυσόστομο νὰ διδάσκει ὑπακοὴ στοὺς αἱρετικοὺς ποιμένες, ἐνῶ ὁ ἱερὸς πατὴρ διδάσκει τὰ ἐντελῶς ἀντίθετα; «Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καὶ ὑπείκετε. Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρὸς ᾖ, καὶ μὴ πειθώμεθα; Πονηρός, πῶς λέγεις; εἰ μὲν πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτὸν καὶ παραίτησαι, μὴ μόνον ἂν ἄνθρωπος ᾖ, ἀλλὰ κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών»!
Καὶ ὅλα αὐτὰ γιὰ νὰ ἐξυπηρετήσει τὸν καλέσαντα αὐτὸν μητροπολίτη Δημητριάδος, στὴν προσπάθειά του νὰ φιμώσει τὶς φωνὲς διαμαρτυρίας μελῶν τῆς Μητροπόλεώς του, οἱ ὁποῖοι εἴτε διαμαρτύρονται, εἴτε ἔχουν ἀποτειχισθεῖ γιὰ τὴν αἱρετίζουσα οἰκουμενιστικὴ του δράση.
Καὶ ἐρωτᾶ ἔμμεσα τὸν κ. Τσίγκο ὁ π. Εὐθύμιος:
«Ἐφ’ ὅσον λοιπόν, σύμφωνα μέ τίς θεωρίες σας, ἡ ἀποτείχισις ὡς πρᾶξι μαρτυρεῖ ἔλλειψι ταπεινώσεως, ἡ παραμονή εἰς τούς αἱρετικούς ποιμένες καί Ἐπισκόπους θά μαρτυρεῖ (σαφῶς) ἔλλειψι ἐγωϊσμοῦ καί συνεπῶς πλούσια ἀρετή ταπεινώσεως. Δηλαδή τό νά φύγη κάποιος μακρυά ἀπό τόν λύκο καί τό φαρμακερό φίδι (ἔτσι ἐχαρακτήριζαν οἱ Πατέρες τούς αἱρετικούς) σημαίνει γιά ἐσᾶς κ. Καθηγητά, ἔλλειψι ταπεινώσεως, καί τό νά παραμείνη εἰς τό στόμα τοῦ λύκου σημαίνει ταπείνωσι καί παραμονή στήν Ἐκκλησία. Θεωρῶ κ. Καθηγητά ὅτι, ἄν δέν χάσαμε τίς ἔννοιες τῶν λέξεων, ἀσφαλῶς κινδυνεύουμε διά τῆς ἐπιστήμης νά χάσωμε τά λογικά μας. Πάντως ἐδῶ φαίνεται καθαρά ὁ σκοπός τῆς εἰσηγήσεώς σας εἰς τό ἱερατεῖο τοῦ Βόλου καί τό τί ἤθελε ἀπό ἐσᾶς ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος, ὅταν σᾶς προσκάλεσε γιά νά ὁμιλήσετε στούς ἱερεῖς του».
"Πατερικὴ Παράδοση"





Ἀκολουθεῖ ἡ Ἀπάντηση τοῦ π. Εὐθύμιου Τρικαμηνᾶ:



απαντησι προς τον κ. Βασιλειο Τσιγκο
ἀναπληρωτή καθηγητή τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
σχετικά μέ τήν
εἰσήγησί του στήν ἱερατική σύναξι τοῦ Βόλου
στίς 15 Ἀπριλίου 2013
«Κοινωνία τῶν πιστῶν μέ τήν Ἐκκλησία καί τόν Ἐπίσκοπο ἢ διακοπή της χάριν τῆς ἀλήθειας;
Τό παράδειγμα τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου
 ἔναντι τῶν προκλήσεων τῶν καιρῶν μας».
Πρόσφατα, καί συγκεκριμένα στίς 15/4/2013, ἔγινε ἀπό τόν ἀναπληρωτή καθηγητή τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Βασ. Τσίγκο μία εἰσήγησι στήν ἱερατική σύναξι τοῦ Βόλου μέ θέμα: «Κοινωνία τῶν πιστῶν μέ τήν Ἐκκλησία καί τόν Ἐπίσκοπο ἢ διακοπή της χάριν τῆς ἀλήθειας; Τό παράδειγμα τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου ἔναντι τῶν προκλήσεων τῶν καιρῶν μας».
Ἡ ἐπιλογή τοῦ θέματος, ἡ ἐπιλογή τοῦ προσώπου πού ἔκανε τήν εἰσήγησι, καθώς καί ἡ χρονική αὐτή περίοδος τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πού διερχόμεθα, ἦταν ἀσφαλῶς κατάλληλα, εἰς τρόπον ὥστε νά διατηρήση ὁ παμπόνηρος Ἐπίσκοπος κ. Ἰγνάτιος τό ἱερατεῖο του σέ πειθαρχία, προκειμένου νά ἔχη –κατά τό δή λεγόμενο– ἥσυχο τό κεφάλι του στήν περαιτέρω ἐξέλιξι τῆς αἱρέσεως.
Δέν θά εἶχα τήν πρόθεσι νά ἀσχοληθῶ μέ τήν ὑπόθεσι αὐτή, ἐπειδή εἶναι πολλά αὐτά πού πιστεύει καί πράττει ὁ Ἐπίσκοπος κ. Ἰγνάτιος (τά ὁποῖα ἀδιαμφίσβητητα τόν κατατάσσουν στόν κατάλογο τῶν συγχρόνων ἀρχηγῶν τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) ἄν, ἀφ’ ἑνός μέν δέν ὑπῆρχε κατάφωρη διαστρέβλωσι τῆς ἀληθείας, σχετικά μέ τό θέμα τῆς ἀποτειχίσεως τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου καί, ἀφ’ ἑτέρου, ἄν δέν εἶχα ἀσχοληθῆ ἐπισταμένως μέ τό θέμα αὐτό. Ἡ ἐνασχόλησίς μου λοιπόν μέ αὐτήν τήν ὑπόθεσι μοῦ ἐπιβάλλει νά καταθέσω τίς ἀπόψεις μου, τίς ὁποῖες θά προσπαθήσω νά κατοχυρώσω ἀπό τά ἴδια τά λόγια καί τά ἔργα τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, ὥστε νά φανῆ ἡ ἀλήθεια καί νά μήν ἔχωμε συνειδησιακά προβλήματα γιά τό δέον γενέσθαι εἰς τήν περίοδο τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πού διερχόμεθα.
Κατ’ ἀρχάς πρέπει νά ἀναφέρω ὅτι ὅταν συνέγραψα τό βιβλίο μέ τίτλο «Ἡ Ἀντιμετώπισις τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κατά τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη –Ἡ διακοπή τῆς μνημονεύσεως», μεταξύ τῶν ἄλλων εἰς τούς ὁποίους τό ἀπέστειλα, πρός ἐνημέρωσι καί καλοπροαίρετη κριτική, ἦταν καί ὁ καθηγητής κ. Βασ. Τσίγκος. Αὐτό τό ἔπραξα γνωρίζοντας ὅτι καί αὐτός ἔχει ἀσχοληθῆ εἰδικά μέ τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη καί τά συγγράμματά του, πλήν ὅμως, τά συμπεράσματα τά ὁποῖα ἐξήγαγε εἰς τήν διδακτορική διατριβή του ἦταν τελείως ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού ἐπαρουσίαζα στό βιβλίο πού τοῦ ἀπέστειλα.

Δυστυχώς! Η ανυπαρξία ποιμένων διαπιστώνεται σε όλους τους τομείς κι όχι μόνο στα δογματικά θέματα

 Πηγή:   Ας Μιλήσουμε Επιτέλους



 
 

Τι κάνει σήμερα η Ελληνική Ορθοδοξία; Τι κάνει η ιεραρχία της Ελληνικής Εκκλησίας; Πως αντιμετωπίζει τους ολετήρες που κυβερνούν δολοφονώντας με αργό θάνατο τους πολίτες, που στέλνουν καθημερινά σε ανείπωτη απελπισία και οδηγούν ανθρώπους σε απονενοημένες πράξεις αυτοχειρίας;

Η απάντηση είναι τραγική. Η απάντηση είναι τόσο ισοπεδωτική όση είναι και η παντελής απουσία των ιεραρχών. Των ιεραρχών που ευλογούν κυβερνήσεις λαθρελλήνων, των ιεραρχών που συναγελάζονται

ή σιωπούν σε πολιτικές που δολοφονούν και που στηρίζουν με την φυσική τους παρουσία (ως ιεράρχες) πολιτικούς που δεν ανήκουν στο σώμα της Εκκλησίας και λειτουργούν εξόφθαλμα τόσο κατά του ποιμνίου της Εκκλησίας όσο και κατά της ίδιας της Εκκλησίας στην οποία έχουν κηρύξει έναν ανηλεή πόλεμο (έχοντας στοχεύσει όχι μόνο στην περιουσία της, αλλά στην αλλοίωση της πίστης των ίδιων των χριστιανών…).

Γιατί, άραγε, αυτοί οι σημερινοί ιεράρχες δεν ακολουθούν το παράδειγμα λαμπρών προσωπικοτήτων της Ορθοδοξίας, που στύλωσαν τα πόδια τους, που αντιστάθηκαν απέναντι σε απάνθρωπες εξουσίες και κυβερνήτες, που δεν δίστασαν να υπερασπιστούν τους αθώους πολίτες και διακύβευσαν όχι μόνο τις θέσεις τους και την ελευθερία τους, αλλά και την ίδια τους τη ζωή;

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΒΑΣΜ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΡΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ Κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ





Μετωπική σύγκρουση Σεραφείμ με Φανάρι


Ο μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, με αφορμή την επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχου στο Μιλάνο, θέτει μια σειρά ερωτημάτων προς τον Παναγιώτατο, ενώ στον επίλογο της μακροσκελούς επιστολής του εκφράζει την ανησυχία ότι με τις ενέργειές του ο κ. Βαρθολομαίος δημιουργεί προβλήματα στην ενότητα της Εκκλησίας.
Παραθέτουμε μικρό απόσπασμα της επιστολής:
«Ποιά πανορθόδοξη ἀπόφαση; Λαμβάνουμε υἱϊκῶς θάρρος καί ἐρωτοῦμεν Ὑμᾶς, Παναγιώτατε Δέσποτα: Ἡ μετάβαση Ὑμῶν, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, τῆς Σεπτῆς Κορυφῆς τῆς ὑπ’ οὐρανόνὈρθοδοξίας, στό Μιλάνο ὑπῆρξε ἀποτέλεσμα καί ἀπόφαση κάποιας Συνόδου Πανορθοδόξου; Θεωροῦμε ὅτι γιά ἕνα τέτοιο σοβαρό ζήτημα, πού ἅπτεται τῶν σχέσεων μέ τούς αἱρετικούς Παπικούς, θά ἔπρεπε νά ἐρωτηθοῦν ἅπασαι οἱκατά τόπους Ἱερές Σύνοδοι τῶν Ἱεραρχῶν τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν καί νά ὑπάρχει συγκατάθεση, ἀπόφαση, εὐλογία.
Ἡ πανορθοδόξως ἀποφασισθεῖσα διεξαγωγή θεολογικοῦ διαλόγου μέ τήν ἑτεροδοξία καλύπτει τέτοιες ἐνέργειες «συγχοροστασίες καί συμπροσευχές»; Β) Ἐκκλησιολογική σύγχυση. Εἶναι πασιφανές, ὅπως προκύπτει ἀπό τίς ὁμιλίες, πού ἐκφώνησε ἡ Ὑμετέρα Παναγιότης στό Μιλάνο, ὅτι διδάσκετε καινοφανῆ, πρωτοφανῆ καί οἰκουμενιστική ἐκκλησιολογία, ἡ ὁποία, βεβαίως, τυγχάνει ἀλλοτρία καί ξένη πρός τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία. Ἀποδέχεσθε τίς κακόδοξες οἰκουμενιστικές θεωρίες περί «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν» και«δύο πνευμόνων».
Ἀναγνωρίζετε τίς αἱρετικές παρασυναγωγές τοῦ Παπισμοῦ καί τοῦ Προτεσταντισμοῦ (Λουθηρανοί, Μεταρρυθμισμένοι) ὡς «Ἐκκλησίες» ἰσότιμες καί ἰσάξιες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἀναγνωρίζετε τόν αἱρεσιάρχη Πάπα, τούς Καρδιναλίους, τούς Πάστορες σάν νά ἔχουν ἔγκυρη ἱερωσύνη, μυστήρια καί ἀποστολική διαδοχή. Χρησιμοποιεῖτε ὁμοειδῆ θεολογία καί γιά τούς ἀλλοθρήσκους (Μουσουλμάνους, Ραββίνους). Γιά Σᾶς, Παναγιώτατε, ὅλες οἱ παραπάνω αἱρέσεις μαζί μέ τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀποτελοῦν ἤδη τή «Μία Ἐκκλησία», ἡ ὁποία ὅμως, στόν παρόντα καιρό εἶναι διηρημένη καί προχωρᾶ πρός τήν ἑνότητά της».
Και ο επίλογος:
«Προυχωρήσατε ἤδη πολύ. Οἱ πόδες Ὑμῶν ψαύουσι πλέοντά ρεῖθρα τοῦ Ρουβίκωνος. Ἡ ὑπομονή χιλιάδων εὐσεβῶν ψυχῶν, Κληρικῶν καί λαϊκῶν, συνεχῶς ἐξαντλεῖται. Διά τήν ἀγάπην τοῦ Κυρίου, ὀπισθοχωρήσατε! Μή θέλετε νά δημιουργήσητε ἐν τῇ Ἐκκλησία σχίσματα καί διαιρέσεις. Πειρᾶσθε νά ἑνώσητε τά διεστῶτα καί τό μόνον ὅπερ θά κατορθώσητε, θά εἶναι νά διασπάσητε τά ἡνωμένα καί νά δημιουργήσητε ρήγματα εἰς ἐδάφη ἕως σήμερον στερεά καί συμπαγῆ. Σύνετε καί συνέλθετε! Ἀλλά φεῦ! Διηνύσατε πολλήν ὁδόν. Ἤδη πρός ἑσπέραν ἐστί καί κέκλικεν ἡ ἡμέρα…»
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr




Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ ΤΟΥ π.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΟΝΤΙΚΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ



 Περι  π.Βασ. Γοντικακη





του ιατρου Λυκουργου Νανη




  Εχω τη γνώμη ότι είναι, πραγματικά λυπηρό, το γεγονός, να σπιλώνεται η μνήμη του ανεπανάληπτου, μακαριστού μητροπολίτη Φλωρίνης κυρού Αυγουστίνου, με την αναπαραγωγή του ισχυρισμού του ιερομονάχου π.Βασιλείου Γοντικάκη, επί τη βάσει του οποίου, ο αοίδιμος επίσκοπος ασχημονούσε επειδή ύψωνε τον τόνο της φωνής του εντός των ιερών ναών  στηλιτεύοντας κατά ποιμαντικό χρέος πρόσωπα και πράγματα. 


Ο κοιμηθείς ιεράρχης, το εξαίσιο αυτό θρησκευτικό και εθνικό σύμβολο, που με κίνδυνο της ζωής του υπηρέτησε επαξίως Εκκλησία και Γένος επί 75 έτη, απάντησε ως εξής σε όσους τον κατηγορούσαν σαν "κεκράκτη": "Αλλά το έντονον ύφος, αι φωναί και αι κραυγαί ευρίσκονται και αυταί εις την οπλπθήκην του λόγου και χρησιμοποιούνται εις στιγμάς, κατά τας οποίας ουδέν άλλο φραστικόν μέσον φαίνεται ικανόν διά την προβολήν και υπεράσπισιν ιδεών και αντιλήψεων, τας οποίας ο ομιλών πιστεύει ως μόνας ορθάς και σωτηρίους. 



Τούτο βεβαιοί και ο ημέτερος Πλούταρχος , λέγων ότι η δριμεία γλώσσα εν ώραις κινδύνων, είναι ως η άγκυρα διά πλοίον εν ώρα φοβεράς τρικυμίας", (βλέπε Αυγουστίνου Καντιώτη ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΑΘΗΝΑΙ 1973). 



Αλλά υπάρχει και μια άλλη πτυχή του εν λόγω ζητήματος, την οποία δεν θα έπρεπε να αγνοεί ή να υποτιμά ο σεβαστός πρώην ηγούμενος. 

Γ’ Ή Δύση των σταυροφόρων της λεηλασίας και τοκογλυφίας



ΕΙΠΕ η αναιδής Μέρκελ, στην Γερμανική Βουλή: «Ναι, η απόφαση να μείνει στην Ευρωζώνη η Ελλάδα είναι πολιτική. Και φυσικά μας ενώνουν κοινές αξίες»... Ποιές αξίες μας ενώνουν «κυρία»; Μήπως οι σφαγές των Γερμανών ναζί και ο αποδεκατισμός των Ελλήνων από εσάς τους ίδιους ή μήπως η σημερινή κατοχή των τοποτηρητών του «προτεκτοράτου», η Ελλάς, από τον αιμοβόρο Σόιμπλε; Η γερμανική βαρβαρότητα και τοκογλυφία δεν είναι ελληνική... αξία για να μας ενώνει.
ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ δεν είναι μόνο ακριβοί βιομήχανοι, τοκογλύφοι αλλά και άρπαγες αρχαιοκάπηλοι· και τούτο διότι εκτός από την λεηλασία αρχαιοτήτων κατά την κατοχή στην Ελλάδα, τώρα εμφανίζονται να... κλέβουν και την «ροζ πέτρα» από τη φυλή των ινδιάνων Πεμόν με την οποία ο Γερμανός εικαστικός Βόλφγκανγκ Σβαρτσενφέλντ, ... εκόσμησε το πάρκο Τιεργκάρτεν του Βερολίνου. Οι ινδιάνοι την ζητούν πίσω... (βλ. «Κ.» 29.6.2012). Εμείς θα ζητήσουμε ό,τι μας άρπαξαν:
ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ «Έλληνες» πολιτικούς πώς να διεκδικήσουμε. Άλλωστε το επίσημο δόγμα της πολιτικής ηλιθιότητας από την δεκαετία του ’50 είναι: «δεν διεκδικούμε τίποτα». Γι’ αυτό τρώμε την μια σφαλιάρα μετά την άλλη... και στο τέλος θα μείνουμε με το «προτεκτοράτο του Μωρέως» εις ανάμνησιν της χαμένης... ελληνικής Ατλαντίδος... (!!)
ΟΣΟ ΓΙΑ την συστηματική λεηλασία της πολιτισμικής μας κληρονομιάς, με δεκάδες μυστικές ανασκαφές από «αρχαιολόγους» του Γ΄ Ράιχ έχουμε υπ’ όψιν μας ένα εμπεριστατωμένο άρθρο από την εφ. «Δ» (8.4.2012) με τίτλο «Το Γ΄ Ράιχ άρπαζε αρχαία και κατέστρεψε τα μνημεία για να τα κάνει οχυρά».
Ο ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ Χρήστος Καρούζος γράφει: «Γερμανοί και Ιταλοί, αφού μπήκαν ή εγκαταστάθηκαν στα μουσεία, αλλού έσπασαν βιτρίνες και αποθήκες, αλλού έκαψαν την ξυλεία, άλλου πήραν ό,τι αρχαία μπόρεσαν». Αυτές είναι οι... «κοινές αξίες που μας ενώνουν» (!!)
◙ ΟΙ ΣΦΑΓΕΣ στα Καλάβρυτα και το Δίστομο, τα κρεματόρια στο Άουσβιτς, στο Νταχάου ως και πλήθος άλλων κτηνωδιών των Γερμανών, έδωσαν το δικαίωμα εις πολλούς να τους χαρακτηρίζουν ενίοτε ως «ανθρώπινα κτήνη». Το ότι όμως έφθασαν στο έσχατο σημείο υψηλού «πολιτισμού» να νομιμοποιήσει το Κοινοβούλιό τους την «κτηνοβασία», δηλαδή το σεξ με τα ζώα, μήπως αυτό τούς κατατάσσει, επισήμως πλέον εις τους σπηλαιώδεις «υπανθρώπους» της λίθινης εποχής; Εκτός πια αν το Κοινοβούλιό τους βρισκόταν σε υπνοβασία, και νομοθέτησε την κτηνοβασία...(!!)

Ψευδομακεδονικό έθνος των Σκοπίων



Το 1918 επικράτησε στη Ρωσία το Κομμουνιστικό καθεστώς, με στόχους την συν τω χρόνω εξάπλωσή του αρχικά στις γειτονικές χώρες, που προϋπέθετε και την έξοδο στο Αιγαίο, που δεν είχε επιτύχει ο Τσάρος και εν συνεχεία την επέκταση στην Ευρώπη.
Κομμουνιστικά κόμματα άρχισαν να ιδρύονται συστηματικά σε διάφορες χώρες και ιδιαίτερα στη Βαλκανική. Η συσταθείσα το 1921, προφανώς με εντολή του Κόμματος Βαλκανική Κομμουνιστική Ομοσπονδία (Β.Κ.Ο.), μετά από πρόταση του Βούλγαρου Κομμουνιστή Κολλάρωφ, διακήρυξε την επιδίωξη αυτονόμησης της Μακεδονίας και Θράκης από την Ελλάδα, με στόχο να προσαρτηθούν στη Βουλγαρία, καθώς και η Ανατολική Ρωμυλία και βέβαια να
επιτευχθεί ο έλεγχος του Αιγαίου. Ο Γενικός Γραμματέας του Κ.Κ.Ε. Γεωργιάδης διαφώνησε και διεγράφη.
Το 1924 η απόφαση της Β.Κ.Ο. επικυρώθηκε στη Μόσχα από την Κομιντέρν και έγινε υποχρεωτική για όλα τα Κομμουνιστικά Κόμματα. Ηγετικά στελέχη του Κ.Κ.Ε. που συμμετείχαν στη Β.Κ.Ο. και διαφώνησαν, διεγράφησαν από το Κόμμα.

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Ο πατρ. Βαρθολομαίος εἶναι "Λαμπάδα καιομένη της Πίστεως", ή αρχηγὸς τῆς Παναιρέχεως τοῦ Οἰκουμενισμού που προωθεί τη Νεοταξική Πανθρησκεία ;

Για τον Μητροπολίτη Φθιωτιδος
κ. Νικόλαο Πρωτοπαπά
κ. ΝΙΚΟΛΑΕ !
"Πέπεισμαι γὰρ ἀκριβῶς, ὅτι ὅσον ἀποδιΐσταμαι ἀπὸ τούτου (τοῦ λατινόφρονος Πατριάρχου) καὶ τῶν τοιούτων, ἐγγίζω τῷ Θεῷ καὶ πᾶσι τοῖς πιστοῖς, καὶ ἁγίοις πατράσι. Καὶ ὡσπερ τούτων χωρίζομαι, οὕτως ἑνοῦμαι τῇ ἀληθείᾳ καὶ τοῖς ἁγίοις πατράσι τῆς Ἐκκλησίας"!
Πηγή: Αποτείχιση

ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ


ή ΚΑΛΥΨΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ










Στη φωτο, ο μητρ. Νικόλαος, κατά την τελετή βράβευσης
της άλλοτε φωτισμένης «ἁγίας Αθανασίας» του Αιγάλεω!!!
http://klassikoperiptosi.blogspot.gr/2013/02/blog-post_958.html

Πριν δυο βδομάδες και στο τέλος της αναστάσιμης Θ. Λειτουργία που τέλεσε ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος (11/6/2013) «παρεκάλεσε όλους να προσεύχονται υπέρ υγείας και μακροημερεύσεως του εορτάζοντος Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου για τον οποίο εσημείωσε ότι ως λαμπάδα καιομένη συνεχίζει την παράδοση του Ελληνορθοδόξου Γένους επί των επάλξεων της πίστεως και των ιδανικών του Γένους» (http://www.amen.gr/article14233).


Και χθές, ο ίδιος μητροπολίτης Φθιώτιδος, εξέδωσε την 170 Εγκύκλιο, στην οποία λέγει: 
«Μέσα στή γενική ἰσοπέδωση ἀξιῶν καί ἰδανικῶν, πού οἱ σοφοί ἐγκέφαλοι τῆς Νέας Ἐποχῆς ἔχουν ἐπινοήσει καί στό πρόγραμμα ἀποχριστιανοποίησεως τῆς Ἑλληνικῆς Ὀρθοδόξου κοινωνίας ἐντάσσεται καί ἡ κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας
Τέτοιου είδους επιθέσεις θα έχουμε τακτικά από τα συστήματα της Νέας Εποχής.
Ὅλοι ἀντιλαμβανόμεθα, ὅτι εἶναι σέ ἐφαρμογή ἐπιχείρηση νά μή μείνει τίποτε ὄρθιο γιά νά οἰκοδομηθεῖ ἀπό τήν ἀρχή μία καινούργια κοινωνία μέ βασικούς πόλους τήν Πανθρησκεία καί τήν Παγκοσμιοποίηση".


Ας πληροφορήσει κάποιος τὸν οικεία βουλήσει «απληροφόρητο» μητροπολίτη, ότι ένας από τους εγκεφάλους του Οικουμενισμού, και άρα της Νέας Τάξεως (της οποίας ο Οικουμενισμός αποτελεί παρακλάδι) είναι και ο επαινούμενος από αυτόν πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο υπ’ αυτού υμνούμενος ως «καιομένη λαμπάδα» που συνεχίζει την Παράδοση «επί των επάλξεων της Πίστεως»!


Πάψτε να κοροϊδεύετε το λαό κ. Νικόλαε Πρωτόπαπα. Πάψτε να του λέτε ψέματα. 
Αν θεωρείτε ότι ευρίσκεται «επί των επάλξεων της Πίστεως» ο κ. Βαρθολομαίος, ή λέτε θρασύτατα ψέματα ή συμμερίζεσθε τα διαθρησκειακά του ανοίγματα, τις πολυδάπανες οικολογικές κρουαζέριες, τις δωρεές των βλάσφημων Κορανίων, τις περί βαπτισματικής θεολογίας κακοδοξίες του Πατριάρχη και, τέλος, τα περί αδελφών Εκκλησιών αιρετικά πιστεύω του (με τα οποία καταλύονται δύο άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως δια των οποίων ομολογούμε Πίστη σε ΜΙΑ Εκκλησία και ΕΝΑ Βάπτισμα). 
Όλα αυτά, δηλαδή, δια των οποίων επιδιώκει η Νέα Τάξη να θάψει την Ορθόδοξη Εκκλησία, εντάσσοντάς την στην Πανθρησκεία.


Διαλέξετε κ. Νικόλαε Πρωτόπαπα: Με το ένα προωθείτε μία ανακρίβεια (λαϊκά μια ψευτιά), με το άλλο καλύπτετε ένα αιρετικά διδάσκοντα Πατριάρχη, τον κ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη.

Κ.Ε., Εκπαιδευτικός