Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ «Ο ΣΩΤΗΡ»



  Περιμένουμε ἀπὸ τοὺς Σεβασμιωτάτους Ἐπισκόπους μας νὰ ἐνεργήσουν ἐγκαίρως, ἀκόμη καὶ μὲ ἔκτακτη σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας, ὥστε νὰ ματαιωθεῖ ἡ κατάργηση ἑνὸς θεσμοῦ 17 αἰώνων, ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ποὺ τὸν καθιέρωσε ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ «Ο ΣΩΤΗΡ»

Ἡ εἴδηση δημοσιεύτηκε στὰ Μέσα Ἐνημερώσεως τὴν Κυριακὴ 7 Ἰουλίου, ἡμέρα τῆς μνήμης τῆς ἁγίας μεγαλομάρτυρος Κυριακῆς ποὺ φέρει τὸ ὄνομα τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου. Ἀπὸ τὴν εἴδηση αὐτὴ πληροφορούμαστε ὅτι τὰ δύο κόμματα τῆς τωρινῆς Κυβερνήσεως συμφώνησαν νὰ ὁλοκληρώσουν τὸ ἀπὸ μηνῶν ἀναγγελλόμενο καὶ ἀπὸ πολὺ περισσότερο καιρὸ σχεδιαζόμενο ἀνόσιο τόλμημα τῆς καταργήσεως τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς, ἔτσι ὥστε ἡ ἡμέρα ἡ ἀφιερωμένη στὸν Κύριο καὶ τὴ λατρεία τοῦ Θεοῦ νὰ προσφερθεῖ ὡς θυσία στὸ βωμὸ τῆς λατρείας τοῦ μαμωνᾶ.
Μὲ τὸ ἀνυπόστατο ψευδοεπιχείρημα ὅτι ἔτσι θὰ τονωθεῖ ἡ ὑποτονικὴ ἐμπορικὴ κίνηση ἐπιδιώκονται δύο ἄλλοι ἀφανεῖς σκοποί:
Πρῶτος ἀφανὴς σκοπὸς εἶναι ἡ τελικὴ ἐξόντωση ὅσων μικρῶν ἐμπορικῶν καταστημάτων ἀντέχουν ἀκόμη στὴ λαίλαπα τῆς πρωτοφανοῦς οἰκονομικῆς ἐξαθλιώσεως τοῦ τόπου. Οἱ ἔμποροι αὐτοὶ ἢ θὰ χρειαστεῖ νὰ πληρώσουν ὑπερωριακὴ ἀπασχόληση τοῦ προσωπικοῦ τους γιὰ τὴν Κυριακή, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ γονατίσουν ἐντελῶς, ἤ, ἂν τὰ λειτουργοῦν μόνοι τους, ὅπως γίνεται στὶς πιὸ πολλὲς οἰκογενειακὲς ἐπιχειρήσεις, δὲν θὰ ἀντέξουν τὴ συνεχὴ ἐργασία 7 μέρες τὴν ἑβδομάδα. Καὶ στὴ μία καὶ στὴν ἄλλη περίπτωση θὰ ἀναγκαστοῦν νὰ κλείσουν τὰ καταστήματά τους παραδίδοντας τὸ ἐμπόριο στοὺς θηριώδεις μεγαλοκαρχαρίες τῶν πολυεθνικῶν. Γι᾿ αὐτὸ ἄλλωστε ἔχει ἐκδηλωθεῖ κάθετη ἡ διαφωνία τοῦ συνόλου σχεδὸν τοῦ ἐμπορικοῦ κόσμου, οἱ συλλογικὲς ὀργανώσεις τοῦ ὁποίου μὲ σειρὰ ἐνεργειῶν ἀντιδροῦν στὴ σχεδιαζόμενη ρύθμιση καὶ ἔχουν κονιορτοποιήσει ἕνα πρὸς ἕνα ὅλα τὰ προπαγανδιζόμενα ἐπιχειρήματα τοῦ Ὑπουργείου Ἀνάπτυξης.
Δεύτερος ὑπουλότερος ἀφανὴς σκοπὸς τοῦ σχεδιασμοῦ εἶναι μέσα στὰ πλαίσια τῆς λεγόμενης πολυπολιτισμικότητας ὁ ἐξαφανισμὸς τῆς χριστιανικῆς Κυριακῆς ὡς ἡμέρας ἀφιερωμένης στὸν Κύριο, γιὰ νὰ μὴν ἐνοχλοῦνται οἱ ἀλλόθρησκοι. Αὐτὸς μάλιστα εἶναι κατὰ τὴν ἀντίληψή μας ὁ κύριος ἐπιδιωκόμενος σκοπὸς τῶν σκοτεινῶν κέντρων τοῦ ἐξωτερικοῦ, ποὺ εἴτε εὐθέως εἴτε πλαγίως ἐπιβάλλουν αὐτὸν τὸν σχεδιασμὸ καὶ ὄχι μόνον.
Γιὰ τοὺς παραπάνω λόγους εἶναι ἀνάγκη νὰ γίνει ἐπιστράτευση ὅλων μας, ὥστε νὰ ἀποτραπεῖ τὸ σχεδιαζόμενο ἔγκλημα.
1.  Καλοῦμε τοὺς πολίτες σὲ κάθε τόπο νὰ τονίσουν στοὺς βουλευτὲς καὶ τὰ στελέχη τῶν συγκυβερνώντων κομμάτων τὴν τρομερὴ εὐθύνη ποὺ ἀναλαμβάνουν ἀπέναντι στὴν ἱστορία καὶ τὴν παράδοση τῆς Πατρίδας μας, καὶ νὰ τοὺς δηλώσουν ὅτι στὶς ἐρχόμενες Δημοτικὲς ἐκλογὲς καὶ τὶς Εὐρωεκλογὲς θὰ τὰ καταψηφίσουν.
2. Παρακαλοῦμε τοὺς δικτυακοὺς τόπους νὰ ἀναδείξουν τὸ καίριο τοῦτο θέμα ἐνημερώνοντας τὸν λαὸ καὶ παρακινώντας τον νὰ ἀντιδράσει μὲ κάθε νόμιμο μέσο.
3. Τέλος περιμένουμε ἀπὸ τοὺς Σεβασμιωτάτους Ἐπισκόπους μας νὰ ἐνεργήσουν ἐγκαίρως, ἀκόμη καὶ μὲ ἔκτακτη σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας, ὥστε νὰ ματαιωθεῖ ἡ κατάργηση ἑνὸς θεσμοῦ 17 αἰώνων, ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ποὺ τὸν καθιέρωσε ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος.

Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ... Η ΛΑΡΙΣΑ ΣΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ ΛΑΠΠΑ ΤΟ ΠΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΕΚΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΤΕΡΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΛΙΑΠΗ

Ο ΦΡΙΚΑΛΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΩΝ 12.

O θηριοψυχος αρχιεπισκοπος των ΤΑΝΚΣ Σεραφειμ Τικας με τον οδοστρωτηρα των Δικτατορων ισοπεδωσε την Εκκλησια και την περιεφερε σε καταστασι καπνιζοντων ερειπιων. Στο τελος της ζωης του μαυρισε ολοκληρος λογω της αλλαγης του αιματος του, και κατοπιν πεθανε καταμαυρος σαν αραπης. Ηρθαν στη συνεχεια και οι αλλοι δυο αξιοθρηνητοι συνενοχοι του και χωρις φοβο Θεου και εντροπη ανθρωπων, ολοκληρωσαν τα εγκληματα του, μεχρι και τους προσφατους εμπαιγμους Ιερωνυμου Λιαπη, προς τον τελευταιο απο τους δωδεκα αρτι κοιμηθεντα μητροπολιτη Αττικης και Μεγαριδος ΝΙΚΟΔΗΜΟ. 

 

Ο ΦΡΙΚΑΛΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ, απο τους ΚΑΪΝ αρχιερεις, κατα τον ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ.








Συμφώνως προς τη μαρτυρία αυτόπτου και αυτηκόου ιεράρχου, συνεκλήθη απ τον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ σύσκεψη στην αρχιεπισκοπή μελών της "Ιεραρχίας", η οποία την επομένη (11-7-1974) θα "εδίκαζε" ή μάλλον θα επέβαλε με την ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ληφθείσα σε ιερωνυμικούς μητροπολίτες, από τον μονάρχη αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ απόφαση, την εσχάτη για μητροπολίτες ποινή της εκπτώσεως , από το θρόνο, χωρίς δίκη, χωρίς το στοιχειώδες δικαίωμα να υπερασπισθούν τον εαυτό τους.
Στη σύσκεψη αυτή μετέσχον πολλά μέλη της λεγόμενης πρεσβυτέρας Ιεραρχίας, καθώς και οι εκλεγέντες μέχρι τότε απ το Σεραφείμ νέοι επίσκοποι.
Κατά τη σύσκεψη αυτή ο Σεραφείμ επισείων υπεράνω των κεφαλών, των υπ αυτού κληθέντων ιεραρχών, ως δαμόκλειο σπάθη την υπ αριθμόν 7 συντακτική Πράξη της δικτατορίας, τους προειδοποίησε, ότι κατά τη συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της επόμενης μέρας θα κριθούν και καταδικασθούν ωρισμένοι αρχιερείς. Ουδεμία άλλη διευκρίνηση έδωσε. 
Αντιθέτως τους είπε ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ: "Δε σας λέγω, ούτε πόσοι, ούτε ποίοι είναι. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΝΑ ΜΗ ΦΕΡΕΤΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ"!!!
Περί προπαρασκευής αυτών διά της μελέτης των σχετικών φακέλλων ουδείς βεβαίως λόγος.
Η μοναδική και αποκλειστική συμμετοχή τους εις τη σχετική απονομή της δικαιοσύνης θα συνίστατο στην αποδοχή απλώς της προτεινομένης απ το Σεραφείμ καταδίκης ανεξακριβώτου και αγνώστου εις αυτούς αριθμού μητροπολιτών.
Με τον τρόπο αυτό παρουσιάσθηκε το ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, να εισέρχωνται στην αίθουσα του..."δικαστηρίου" (;), δικαστές την 9η πρωινή με σκοπό να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αδελφούς τους μητροπολίτες, στην εσχάτη των ποινών, χωρίς να γνωρίζουν, έστω κι ένα λεπτό πριν απ την πρόταση του Προέδρου τους Σεραφείμ, ποια και πόσα είναι τα υποψήφια θύματα.
Με αυτόν το φρικώδη τρόπο αναγκάσθηκαν απ το δημοκράτη(!) Σεραφείμ νεώτεροι μητροπολίτες να καταδικάσουν παλαιότερους.
 =======================

 Και πιο κατω δημοσιευουμε και την μαρτυρια του πατρος Πηρουνακη για να ολοκληρωθη η περιγραφη των Φρικαλεων γεγονοτων της εξοντωσης των Ιερωνυμικων αρχιερεων.

"Εκείνη την ώρα που ήμουν εκεί (στο σπίτι του Ιακώβου Βαβανάτσου)...αναγγέλεται η έλευση του Μητροπολίτη Ιωαννίνων και των άλλων δύο μητροπολιτών. 
Οπότε εγώ ετοιμάστηκα να φύγω απ το δωμάτιο. 
Μπήκαν εκείνοι, τον χαιρέτησαν και χαιρέτησαν κι εμένα και επέμεναν να μείνω. 
Εγώ είχα δισταγμούς, επέμεναν πολύ, οπότε παρακολουθώ το εξής θέαμα: να πέφτει στα γόνατα ο Σεραφείμ μπροστά στον Ιάκωβο, να του αγκαλιάζει τα πόδια και να του λέει: Μακαριώτατε, σου οφείλω πάρα πολλά. 
Συ μ έκανες μητροπολίτη Άρτης, συ Ιωαννίνων και τώρα πρέπει εσύ να με κάνεις αρχιεπίσκοπο, αφού επιμένουν ΑΥΤΟΙ", εννοώντας τους δικτάτορες, "να γίνω εγώ αρχιεπίσκοπος".
Ο άλλος του λέει: "τι είναι αυτά που λες παιδί μου; Όλα αυτά τα χαρίσματα είναι του Θεού και όχι από μένα. 
Όσον αφορά δε την α΄ποψη, του να γίνεις αρχιεπίσκοπος, αυτό θέλει πάρα πολύ να το σκεφθείς". 
Λέει: "μα αυτοί επιμένουν να με κάμουν και με δύο και με τρεις ψήφους ακόμη". 
Απαντά ο Ιάκωβος: "αυτό είναι απαράδεκτο και πρέπει να αντιμετωπισθεί η εκλογή σου, η οποία να χει κανονικότητα".
Με τα πολλά σηκώθηκε απ τη γονυκλισία του και άρχισαν να συσκέπτονται οι τέσσερις πλέον..."

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Άδικη εκδίωξη του Ιεραποστόλου π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου από το Κονγκό Δράστες: ο Επίσκοπος Κονγκό Παντελεήμων και ο Πατρ. Αλεξανδρείας Θεόδωρος

Οικουμενιστές Πατριάρχες και Επίσκοποι "κατεξουσιάζουν" και τιμωρούν ως ανεξέλγκτοι Δεσπότες τους πιστούς! Κι έπειτα δεν ντρέπονται να ομιλούν για δικαιοσύνη, ελευθερία!






Άδικη εκδίωξη του Ιεραποστόλου
π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου
από το Κονγκό


Δράστες: ο Επίσκοπος Κονγκό Παντελεήμων και ο Πατρ. Αλεξανδρείας Θεόδωρος

"Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς" (Ιωάν. 8, 32)

Πηγή: trelogiannis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2865.html



Σχόλιο για τον διώκοντα νεαρό Επίσκοπο Αράθυμο: Δημοσιεύτηκε προς αγιοποίηση του Επισκόπου Κονγκό Παντελεήμονος Αράθυμου το τεράστιο ψέμα ότι  ο μητροπολίτης Αράθυμος, ...διώκτης τοῦ π. Θεολόγου "έμεινε πέντε νύχτες με τους πυγμαίους στη ζούγκλα"!!! Και όλοι βέβαια θαύμασαν τον επίσκοπο! Όμως ο Δημήτρης Καραμάτσκος (μάστερ θρησκειολογίας) το διαψεύδει με σχόλιο στο “ierovima.gr”: «Πήγα στους πυγμαίους και ξέρω την κατάσταση. Η αλήθεια είναι: Έμεινε (ο Επίσκοπος Αράθυμος) τρεις μέρες στο Impondo σε ξενοδοχείο και επισκέφθηκε τους πυγμαίους για 20 λεπτά. Ναι, 20 λεπτά. Ήξερα το μεγάλο ψέμα και περίμενα μια διάψευση από τον επίσκοπο» η οποία δεν έγινε!!!  «Δυστυχώς, η αλήθεια είναι ότι έτσι γίνεται ζημιά για τη σύνολη ιεραποστολή».
Θα τα ακούσει όλα αυτά ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος, που επισκέπτεται από χθες την Ελλάδα;  Διότι αυτός έχει όλη την ευθύνη, αφού χωρίς κατηγορία, χωρίς αιτία και αιτιολόγηση υπέγραψε την καταδίκη του π. Θεόλόγου;
"Πατερική Παράδοση"
 


Σχόλιο Αμέθυστου: Εκπαιδεύτηκε στον σύγχρονο εκκλησιαστικό χριστιανισμό από τον (μητρ. Δωρόθεο) Σύρου! Πολλά εξηγούνται μόνο με αυτό! Έδωσε άδεια απείρου χρόνου στον Ιεραπόστολο πατέρα Θεολόγο. Να είναι σίγουρος ότι ο Κύριος τού έχει ήδη υπογράψει άδεια απείρου χρόνου από τον Παράδεισο. Θα έχει όμως μεγάλη παρέα στις θερμές διακοπές του. Σχεδόν ολόκληρη τη διοίκηση της πολύπαθης ορθοδοξίας.
Πώς είναι δυνατόν ορθόδοξοι να συνεχίζουν να τιμούν με τους "ιερούς" τίτλους, αυτούς τούς ανίερους. Είναι ένα σύγχρονο παράδοξο.



Εκδίωξη Ιεραποστόλου

Καραμάτσκος Δημήτρης


Τον προηγούμενο χρόνο είχα την ευλογία από τον Θεό να εργασθώ για πεντέμισι μήνες σε δύο ιεραποστολικά ταξίδια μου με τον π. Θεολόγο στην ιεραποστολή στο Κονγκό. Οι εμπειρίες μου ήταν συγκλονιστικές, όπως τις καταγράφω και στον προσωπικό μου ιστοχώρο, κάποιες από τις οποίες έχουν αναδημοσιεύσει μερικές ιστοσελίδες και το ιεραποστολικό περιοδικό «ΦΩΣ ΕΘΝΩΝ», τ. 135. Γνώρισα τον λαό του Κονγκό και τους νέους, επισκέφθηκα με τον π. Θεολόγο τους πυγμαίους, όπου ο π. Θεολόγος έχει δημιουργήσει μια φωλιά ορθόδοξη.  Επειδή γνωρίζω αρκετά καλά το έργο του στο Κονγκό έχοντας καθημερινή επαφή με τη νεολαία της τοπικής Εκκλησίας, απευθύνω έκκληση σε όσους θέλουν να βοηθήσουν να λάμψει η αλήθεια, να αποκαλυφθούν όσα απεργάζεται ο νέος Επίσκοπος, στην πραγματικότητα εναντίον της Εκκλησίας του και να αποκατασταθεί μια αδικία και μια ιταμή ενέργεια σε βάρος του πραγματικού ιεραποστόλου.

ΒΙΝΤΕΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ

ΒΙΝΤΕΟ    ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ  ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗ
 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;


Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Α.Φ.192
Εσείς τα λέτε και τα γράφετε, αλλά ποιος τ’ ακούει; λένε πολλοί.
Εμείς, θα τα λέμε και θα τα γράφουμε, άσχετα με το κόστος που αυτό συνεπάγεται. Κάποτε κάποιος θ’ ακούσει!
Αυτό που συμβαίνει στη μητρόπολη Λάρισας, ίσως αποτελεί πρωτοτυπία. Δέκα επτά (17) χρόνια και δεν έχει δημοσιεύσει ούτε έναν οικονομικό απολογισμό, σ’ αντίθεση με άλλες μητροπόλεις.
Τις δραστηριότητες των διοικούντων τα της Εκκλησίας – περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον Οργανισμό – θα πρέπει να χαρακτηρίζει η διαφάνεια, δεδομένου ότι ο Κύριός μας, που την ίδρυσε, είναι «το φως του κόσμου» και οποιαδήποτε σκιά εκ μέρους μας, προσβάλλει τον Ίδιον και τη θεοσύστατη Εκκλησία μας, εμφανίζοντάς την με «σπίλους και ρυτίδας» (Εφ. 5, 27).
Πέραν του ότι αποτελεί, Ν.Π.Δ.Δ., η τάξη και η ηθική επιβάλει τη δημοσίευση του ετήσιου απολογισμού, προς αποφυγήν υποψιών, πονηρών λογισμών και αφορμή δικαιολογημένων σχολίων που απομακρύνουν την εμπιστοσύνη των πιστών και την αγαθή τους προαίρεση.
Εμείς ρωτάμε μεγαλόφωνα.
Αφού οι μισθοί με τα σχετικά επιδόματα (δεσπότη, οδηγού και υπαλλήλων) πληρώνονται από το κράτος ανάλογα με τις ανάγκες της μητρόπολης, προς τί η ύπαρξη πληθώρας κωδικών στον προϋπολογισμό σε βάρος των ναών που μετά βίας αντιμετωπίζουν τα οικονομικά τους προβλήματα; Κωδικοί αριθμοί:
Υπέρ Μητροπολιτικού Γραφείου 7%.
Υπέρ Μητροπολιτικού Μεγάρου2% επί των ακαθαρίστων εσόδων.
Υπέρ (ανύπαρκτων) κατασκηνώσεων.
Τα εισπραχθέντα επί 17 χρόνια έσοδα για το σκοπό αυτό πρέπει να πλησιάζουν το 1.000.000 ευρώ. Αφού κατασκηνώσεις δεν φτιάχτηκαν, και συνεπώς δεν λειτουργούν προς τι να γίνονται οι κρατήσεις και που βρίσκονται τα χρήματα αυτά;
Υπέρ λογίας, φιλαδελφίας και αλληλεγγύης το 10% στους ναούς επί των ακαθαρίστων εσόδων και το 22% στο προσκύνημα της αγ. Παρασκευής Τεμπών.
Υπέρ της πνευματικής δράσης. Για ποια πνευματική δράση μιλάνε; Μήπως για τις εκδρομές ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό;
Υπέρ των συσσιτίων. Το «μεγάλο επίτευγμα» και το μοναδικό της μητρόπολης, για το οποίο καυχάται και το προβάλλει ευκαίρως – ακαίρως σε κάθε επίσημο επισκέπτη, είναι τα συσσίτια «Ο ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ», της οποίας μητρόπολης η μετοχή περιορίζεται στην παροχή του χώρου λειτουργίας των συσσιτίων και μόνον.
Την όλη λειτουργία τους την έχουν αναλάβει υποχρεωτικά οι ενορίες της πόλης (ανά μία εβδομάδα) και οι κωμοπόλεις με τα χωριά (για 3-4 φορές το χρόνο), καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σε τρόφιμα και προσωπικό. Πέραν αυτής της υποχρεωτικής συμμετοχής, οι ναοί αναγκάζονται κάθε τρίμηνο να προσφέρουν και χρηματικό ποσό βάσει του α.13κ.α. του προϋπολογισμού τους.
Τα συσσίτια ενισχύονται και από τις τακτικές δισκοφορίες στους ναούς καθώς και από τις όχι ευκαταφρόνητες εισφορές πολιτών.
Λέγεται (δεν είμαστε σίγουροι) ότι επιχορηγούνται από ειδικό πρόγραμμα της Ευρ. Ένωσης (Ε.Ε.), από το πρόγραμμα «παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας» του Υπουργείου Εξωτερικών και από χορηγήσεις μέσω των κρατικών λαχείων.
Εάν οι πληροφορίες αυτές ισχύουν – μιλάμε για πολλά χρήματα μόνο για το σκοπό αυτό – τότε γιατί αφαιμάζουν στην κυριολεξία τα συμβούλια των ναών που κινδυνεύουν να πάθουν νευρικό κλονισμό;
Έσοδα της Μητρόπολης
από άλλες πηγές
Από τα προσκυνήματα των: αγίου Ραφαήλ, αγ. Βησσαρίωνος, αγ. Ελευθερίου
Από το προσκύνημα της αγ. Παρασκευής. Το 2005 – τελευταία δημοσίευση – είχε ετήσια έσοδα 337.000 ευρώ. Αν αυτά τα υπολογίσουμε για 17 χρόνια πόσα μαζεύονται; Επίσης τα τιμαλφή αυτών των χρόνων που βρίσκονται και ποια η αξία τους;
Τα ενοίκια των κληροδοτημάτων τόσων ετών πού είναι κατατεθημένα;
Το κληροδότημα «ΚΡΙΚΚΗ» – όπως είχαμε γράψει τον Μάρτιο του 2010 στο φύλλο 155 της εφημερίδας “ΑΓΩΝΑΣ” – σας έδωσε εισπράξεις περίπου 1.200.000 ευρώ.
Τα έσοδα 20 δισκοφοριών το χρόνο στους ναούς για διάφορους σκοπούς.
Τα χρήματα από ενοίκια αγροτεμαχίων των ι. ναών των χωριών. Τι ποσοστά παίρνει η μητρόπολη και πώς τα εισπράττει.
Υπάρχει πληθώρα ερωτημάτων που αφορούν τα οικονομικά και πρέπει να απαντηθούν, γι’ αυτό λέμε και γράφουμε. Δεν μπορεί να κυνηγάνε τον περιπτερά για μια απόδειξη μιας εφημερίδας ή ενός πακέτου τσιγάρων και να κλείνουν τα μάτια αλλού.
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΝΟ
ΡΩΤΑΜΕ: ΟΙ 200 ΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ
ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ;
Τα χρήματα που εισέπραξε από μισθούς ο δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος στα 17 χρόνια είναι περίπου 430.000 ευρώ.
Οι 100 στολές του Ιγνατίου με τα σχετικά αξεσουάρ (σταυρούς, εγκόλπια, μίτρες, πατερίτσες κ.α.) σε ένα μέτριο υπολογισμό εφημερίδα των Αθηνών το 2008 ανήλθαν σε 600.000 με 1.000.000 ευρώ. Τώρα μπορείτε να υπολογίσετε πόσο θα στοιχίζουν οι 200 που είχε μέχρι το 2012!
Γι’ αυτό ρωτάμε και θα ρωτάμε από ποια χρήματα πληρώθηκαν.
Σας δώσαμε μια μικρή εικόνα της κατάστασης.
Συγκρίνοντας:
1) Τα έργα και τις ημέρες του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Α΄ – που αναφερόμαστε στη σελ. 4 – με τους δημοκράτες διαδόχους του Σεραφείμ, Χριστόδουλο και Ιερώνυμου Β΄ – που δεν έχουν βάλει ούτε λιθαράκι, αλλά οδήγησαν οικονομικά την εκκλησία σε… πτώχευση (!) μη μπορώντας να πληρώσει ούτε τους… μισθούς. 
2) Τον μακαριστό Θεολόγο, – που παρουσίασε απίστευτο έργο σε μια εξαετία –, με τους διαδόχους του Σεραφείμ, Δημήτριο και Ιγνάτιο – διακριθέντες μόνο για την εισπρακτική τους ικανότητα και μόνιμα παραπονούμενους ότι διανύουν εποχή ισχνών αγελάδων – και
3) Τον Καρδίτσας κυρό Κωνσταντίνο [ που διακρίθηκε για το τεράστιο κοινωνικό έργο (οικοτροφείο αρρένων, θηλέων, γηροκομείο, κατασκηνώσεις, ορφανοτροφείο κ.α.) και για το ιεραποστολικό παγκόσμιας εμβέλειας, έργο του (με παραρτήματα και γραφεία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας), αλλά και για την τεράστια υπομονή, διότι αν και διωκόμενος,  συνέχισε την ιεραποστολή στη Λειβαδιά, που και σήμερα αποτελεί το μεγαλύτερο ιεραποστολικό κέντρο στον ελλαδικό χώρο] με τους διαδόχους του Κλεόπα, Θεόκλητο Κουμαριανό και Κύριλλο (που για το έργο τους βάλτε ένα μεγάλο μηδενικό), δεν επιτρεται να σιωπούμε. Γι’ αυτό θα φωνάζουμε και θα ξαναφωνάζουμε δυνατά, μήπως και ακούσει κάποια ευαίσθητη αρμόδια ψυχή που αγαπάει αυτόν τον ιερό, τόπο τον ποτισμένο με το αίμα των μαρτύρων αλλά και των ηρωικών προγόνων μας.

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ “μενού” ΤΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΟΥΧΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ

Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Α.Φ.192
ΑΓΩΝΑΣ :  ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ Α.Φ.192
«Στον ΧΛΙΔΑΤΟ κρατικό ξενώνα του Πεκίνου Ντιαογιουτάι διέμενε ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, απολαμβάνοντας τις αντίστοιχες τιμές με παγόδες… Υπερπαραγωγή ήταν και το επίσημο γεύμα που παρατέθηκε στην κυβερνητική αποστολή. Ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί που τον ακολούθησαν στην Κίνα γεύτηκαν οκτώ πιάτα από σούπες και ψαρικά. Το “κλου”, ήταν το ρεπερτόριο της κινέζικης μπάντας, που έπαιζε το “Μαρία με τα κίτρινα”, το “Πέρα, στους πέρα κάμπους” και έκλεισε με το “Σαμιώτισσα με τις ελιές”» .
(Εφημ. ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ)
Αυτά ζήλωσε και ο Ιγνάτιος Λάρισας και, προκειμένου η φιλοξενία του ν’ αποτελέσει κάτι, ιστορικά εφάμιλλο με το των Κινέζων, δεξιώθηκε τους υψηλούς προσκεκλημένους (δεσποτάδες, συνοδούς κ.α.) σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία. Το δείπνο που παρέθεσε την Τρίτη προς Τετάρτη διήρκησε πέραν του… «Μεσονυκτικού» – πρώτη πρωινή –, το δε γεύμα, ανήμερα της Τετάρτης, αποτελούμενο από εκλεκτά ψαρικά (συναγρίδες, σολομό, γαρίδες κ.α.) ευλογούμενο μεταβλήθηκε σε νηστήσιμο (λαδερό) όπως το επέβαλλε η ημέρα (Τετάρτη γαρ). Ως προς το “κλου”, δεν γνωρίζουμε αν περιελάμβανε στο ρεπερτόριό του τον «αμάραντο», εκτελούμενο από καλλικέλαδο ρασοφόρο, όπως παλαιότερα.
Φέτος είχαμε και άλλο παράδοξο! Το φαγοπότι πραγματοποιήθηκε σε δύο διαφορετικούς χώρους: στον εμφανή και επίσημο (κέντρο) και στον αφανή και ανεπίσημο (επισκοπείο). Στον μεν πρώτο (υπερπολυτελές κέντρο) δεξιωθήκανε – παραμονή και ανήμερα – τους κατά κόσμον επισήμους (δεσποτάδες, πολιτικές και στρατιωτικές αρχές, Μ.Μ.Ε. και μερικούς «μεγαλόσχημους»). Στον δεύτερο δε (επισκοπείο) τον «κόσμο» (συνοδούς δεσποτάδων, ακόλουθους επισήμων κ.α.). Δυσκόλεψε λίγο η μεταφορά των φαγητών από το κέντρο στο επισκοπείο αλλά ξεπεράστηκε. Εκείνο που παραξένεψε τους καθ’ οδόν διερχόμενους ήταν η μυρωδιά. Δεν έφτανε στη μύτη τους μυρωδιά νηστήσιμου φαγητού (μπάμιες, φασολάκια, μελιτζάνες …) αλλά αρτήσιμα (ψάρια αχνιστά) με αποτέλεσμα να σκανδαλίζονται, γιατί άλλα τους λένε περί νηστείας και άλλα οι ίδιοι κάνουν. Αλλά και να αναλογίζονται αν γνωρίζουν τα λόγια του Κυρίου που απευθύνει στους σκανδαλοποιούς (Ματθ. 18,6).
Επειδή ο εορτασμός του αγίου Αχιλλείου και κάθε αγίου αποτελεί δημόσια εκδήλωση και περιλαμβάνει ιερές ακολουθίες, που σκοπό έχουν την ωφέλεια του πιστού, ας μας επιτραπεί – ενεργώντας πάντα καλοπροαίρετα – να υποβάλουμε κάποιες ερωτήσεις προς τους διοργανωτές των «Αχιλλείων»  προκειμένου αυτές να μας βοηθήσουν στον αυτοέλεγχο.
Ρωτούμε:
Ανεβάσατε πνευματικά τους πιστούς, όπως θα ήθελε ο άγιός μας ή τον απογοητεύσατε κι εφέτος με την αμετανόητη εν γένει ζωή σας;
Γιατί κι αυτή τη φορά υπήρξατε αρνητικοί ως ποιμένες;
Γιατί δεν φροντίσατε να γίνετε παράδειγμα προς μίμηση;
Γιατί κλονίσατε την πίστη των αδυνάτων;
Γιατί, ενώ βρισκόμαστε σε περίοδο παντοειδούς κρίσης, εσείς αυξάνετε αυτήν με σπατάλες, κοσμικότητες και στέρησης προς τους ενδεείς αγάπης;
Δεν μας είπατε με πόσες «φτωχές» μερίδες ταΐσατε (300) τους χορτάτους ενώ χιλιάδες «λιμώ απόλυνται»;
Πού βρήκατε τα χρήματα να αντιμετωπίσετε τις δαπάνες των πλούσιων γευμάτων, των δώρων σε δεσποτάδες (κατά το έθος), των ξενοδοχείων για προσκεκλημένους και συνοδούς;
Μήπως η φετινή διάσπαση των καλεσμένων σε εμφανείς και αφανείς αποτελεί προσπάθεια κάλυψης του αριθμού των συνδαιτυμόνων προκειμένου να αποφύγετε την οργή του λαού;
Επειδή, αγαπητοί αναγνώστες, απάντηση δεν θα πάρουμε από τους αρμόδιους – μάλλον δε και θα μισηθούμε – γι’ αυτό και οποιαδήποτε δική σας διευκρινιστική απάντηση στα ερωτήματά μας θα μας ήταν χρήσιμη…


ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ

(Το μεταφέρουμε όπως δημοσιεύτηκε σε αθηναϊκή εφημερίδα)

Δεν είμαστε οι μόνοι που το επισημαίνουμε. Όμως θεωρούμε πως πρέπει και εμείς να υψώσουμε τη φωνή μας για να σταματήσει αυτό το εν μέσω κρίσεως και γενικής φτώχειας φαινόμενο της εορτής ονομαστηρίων ή επετείων «αρχιερατικής διακονίας» διάφορων μητροπολιτών. Θρησκευτικές τελετές, μαζώξεις ιεραρχών από όλη τη χώρα, βαρύτιμα δώρα, πολυτελή τραπέζια, φωτογραφίες, φιλμ, αλληλοευλογίες στην ημερησία διάταξη. Τη μια βδομάδα ο ένας πάει στη μητρόπολη του άλλου. Κουβαλάει μαζί του αρχιερατικούς, επιτρόπους, διάκους, σοφέρ, βαρύτιμα εγκόλπια ως δώρα. Την επόμενη βδομάδα ο άλλος πηγαίνει στη μητρόπολη του πρώτου με την ίδια συνοδεία και ίδιας αξίας δώρα. Και βεβαίως, ανταποδίδοντας τους πνευματικούς λόγους του πρώτου, αναλίσκεται σε ύμνους. Και αυτή η ιστορία τραβάει μήνες τώρα. Μήπως είναι καιρός να σταματήσει αυτό το εξοργιστικό φαινόμενο και να κοπεί με το μαχαίρι ακόμη και με μια αυστηρή απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου;



Και οι εννέα (9) ηταν… υπέροχοι!
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
(δεσπότης Κομοτηνής)
Στον εσπερινό χοροστάτησε και μίλησε ο νεοεκλεγείς αστέρας της Κομοτηνής που θέλησε «να μοιραστεί με τους πιστούς της Λάρισας

τον πόνο και την αγωνία για την δύσκολη πορεία της πατρίδας μας το τελευταίο διάστημα», και κάλεσε «τον πιστό λαό της Λάρισας να περιφρουρήσει την Πίστη και την Πατρίδα του και να τις υπερασπιστεί από οποιονδήποτε τις επιβουλεύεται…».
Εμείς δεν θα προσθέσουμε τίποτε δικό μας. Θα αρκεσθούμε σ’ αυτά που δημοσίευσαν εφημερίδες και τα οποία αποκαλύπτουν την τραγικότητα της κατάστασης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
(Δημ/μα  «Π» 10-3-13)
«Ούτε ένας ούτε δύο … πενήντα τέσσερις μητροπολίτες δήλωσαν πως θα παρευρεθούν στην ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη Κομοτηνής Παντελεήμονα Μουτάφη. Τα προβλήματα του κόσμου δεν σταματούν (ανεργία, φτώχεια, πείνα, εξαθλίωση…), κι όμως οι μητροπολίτες συνεχίζουν να απολαμβάνουν την τρυφηλή ζωή με τις αρχιερατικές φιέστες. Είπαμε, άγιοι μητροπολίτες, λίγη ταπείνωση δεν θα έβλαπτε στην δύσκολη περίοδο που περνάει ο λαός και την οποία προφανώς δεν έχετε αντιληφθεί στην πράξη αλλά μόνο στα λόγια…».
Και για την Πατρίδα.
(Δημ/μα «Π» 17-3-13). Πριν καλά-καλά πατήσει τα χώματα της Κομοτηνής ο νέος Μητροπολίτης της κ. Παντελεήμονας υπέπεσε σε σφάλμα… αναφέροντας το τοπωνύμιο που είχε η πόλη-Κομοτηνή – επί… Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. “Ήρθα – δήλωσε – στην Κιουμουλτζίνα”… Μα το ποίμνιό σας Σεβ/ε είναι χριστιανοί και ξέρουν την πόλη ως Κομοτηνή… Μήπως, πρέπει να σηκώσουν και την ημισέληνο στο επισκοπικό μέγαρο, για να ικανοποιηθεί το μουσουλμανικό αίσθημα…»;
δευτερη ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
(δεσπότης Σάμου)

Ο πιο απολαυστικός από τους εννέα (9) μητροφόρους υπήρξε ο Σάμου Ευσέβιος – μόνο κατ’ όνομα –, ο οποίος, για να μην ξεχάσει τον ειρμό των λόγων, που κνήθουν την ακοή των αυτάρεσκων, μίλησε από χειρογράφου και πολύ συγκινημένος είπε: «… Σήμερα, που ζούμε και αγωνιζόμαστε μέσα στην έρημο της κοινωνικής και οικονομικής εξαθλίωσης…».
Και να φαντασθεί κανείς ότι τόσο ο ίδιος όσο και οι άλλοι οκτώ, πόρρω απέχουν από τις εξαθλιωμένες μορφές των ποιμενόμενων, και ευχάριστα περιμένουν ανάλογες  προσκλήσεις για να εκφράσουν τα… βαρυσήμαντα και λίαν αποκαλυπτικά: «Η ευγενής και επίμονος πρόσκληση του Λαρίσης Ιγνατίου μας κατέστησε συνεορταστές του αγίου Αχιλλείου».

Καλά, «άγιοι πατέρες», δεν ανοίξατε ποτέ την Παλαιά Διαθήκη (Ιωνάς γ΄ 5-8) για να πληροφορηθείτε τί έπραξαν οι Νινευήτες, ο βασιλιάς, οι μεγιστάνες (και αυτά τα ζώα) σε ανάλογη με τη σημερινή κατάσταση; Ότι ο ίδιος ο βασιλιάς «εξανέστη από του θρόνου αυτού και περιείλατο την στολήν αυτού αφ’ εαυτού και περιεβάλετο σάκκον και εκάθισεν επί σπουδού» (Ιωνάς 3,6), δηλαδή σηκώθηκε (ο βασιλιάς) από το θρόνο του, έβγαλε τη βασιλική στολή από πάνω του, φόρεσε ένα τρίχινο σάκκο σε ένδειξη μετανοίας και κάθισε πάνω σε στάχτη…
Τί περιμένατε, δυστυχείς (;), να πληρώσει το «μάρμαρο» της δικής σας ευωχίας και αφροσύνης η κ. Μέρκελ;
Τα ψαρικά, οι σουίτες στα πολυτελή ξενοδοχεία, τα «φτωχικά» δωράκια, πάλι τα παγκάρια των ναών θα επωμισθούν με τους ταλαίπωρους επιτρόπους να διέρχονται και την κρίση συνειδήσεως.
Μιλάτε για οικονομική κρίση, ενώ μετατρέπετε τα ακριβά ψαρικά (    ) σε νηστήσιμα – λόγω Τετάρτης, δίδοντας αφορμή σε παρευρισκόμενους να σχολιάζουν την «καλή σας όρεξη».
Υ.Γ.Με τους υπόλοιπους εκ των «υπερόχων» λειτουργών θα
ασχοληθούμε στο επόμενο.

Τὸ παιδὶ ποὺ δὲν γεννήθηκε ποτέ

marcin hudacek unborn child sculpture

Ἕνα ἐκπληκτικὸ γλυπτό ἀπὸ ἕναν νεαρὸ Σλοβένο γλύπτη, τὸν Martin Hudacek.
Περιγράφει ὁ ἴδιος. «Κύριος σκοπός μου στὴ δημιουργία αὐτοῦ τοῦ γλυπτοῦ ἦταν, ὄχι νὰ γίνω διάσημος, ἀλλὰ γιὰ νὰ φανεῖ ἡ σημαντικὴ ἀξία τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς καὶ τὴν ἀνάγκη γιὰ τὴν προστασία της, ἀκόμα ἀπὸ τὴ σύλληψη.
Ἐγὼ κοιτώντας το καὶ ἔχοντας βαθειὰ ἐπίγνωση τῆς ἀξίας κάθε ἀνθρώπινης ζωῆς, μιὰ καὶ εἶμαι ἕνας ἀπὸ τοὺς πολεμιστές της, σκέφτομαι ὅτι τὸ γλυπτὸ ἀπηχεῖ μαζὶ τὴν ὀμορφιά, τὸν πόνο, τὴ θλίψη, καὶ τὴν ἐλπίδα. Δείχνει πανέμορφα τὸν τρόπο ποὺ βιώνει μία μητέρα τὴν ἀπώλεια εἴτε ἀκούσια, εἴτε ἑκούσια, ἀλλὰ καὶ τὴν συγχώρεση. Ἡ διαφάνεια τῆς μικρῆς, ἡ σχεδὸν ἀγγελική της παρουσία, δείχνει αὐτὸ ἀκριβῶς. Θὰ μποροῦσε κάλλιστα νὰ χρησιμοποιηθεῖ σὰν κυρίαρχη εἰκόνα στὸν ἀγώνα κατὰ τῶν ἀναίτιων ἀμβλώσεων.
Ἔτσι στὸ τέλος γεννιέται πάντα ἡ ἐλπίδα
Ἄρης Τσιγκρῆς, Μαιευτήρας-Χειρουργός Γυναικολόγος
Πηγή: Ο Τήρων

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΕΥΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΕΡΕΤΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΕΚΕΙΝΑ


Με Επιστολες και "Ὁμολογίες..." εγκαταλείπεται η Ορθόδοξος Παράδοση για τη στάση μας απέναντι στους αιρετικούς





  τοῦ Σημάτη Παναγιώτη






πρόφατη Ἐπιστολή τοῦ Μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφείμ, ἐπιδέχεται δύο ἐπιδερμικὲς ἀναγνώσεις. Μία αἰσιόδοξη καὶ μία ἀπαισιόδοξη. Πρέπει νὰ μὴν παρασυρθοῦμε, ὅμως, οὔτε ἀπὸ τοὺς αἰσιόδοξους ποὺ θριαμβολογοῦν γιὰ μιὰ ἐπιστολὴ ποὺ φέρνει σφραγίδα ἄλλης χειρός (καὶ τὶς δικές τους, ἴσως, σκοπιμότητες), οὔτε ἀπὸ τοὺς ἀπαισιόδοξους.

Μιὰ ἐξέταση τῆς ἐπιστολῆς μὲ κριτήρια ἀλήθειας (ποὺ δὲν ἐκφράζονται μὲ ψυχολογικοὺς ὅρους), καταδεικνύει ὅτι καὶ αὐτὴ ἀποτελεῖ μία συνέχεια ἑνὸς ἀτελέσφορου χαρτοπόλεμου ποὺ ἔχουν ἐπιλέξει οἱ λεγόμενοι ἀντὶ-Οἰκουμενιστὲς νὰ διεξάγουν κατὰ ἑνὸς ἀόρατου Οἰκουμενισμοῦ. Νὰ δηλώσουμε πρὸς αὐτοὺς, τοὺς ὁποίους σκανδαλίζει ἡ ἐνασχόλησή μας μὲ τὸν Πειραιῶς, ὅτι δὲν ἔχουμε τίποτε μὲ τὸν Σεβασμιώτατο κ. Σεραφεὶμ ὡς ἄνθρωπο, ἀντίθετα θαυμάζουμε τὸ θάρρος καὶ τὸ κουράγιο του νὰ ἀσχολεῖται μὲ ὅλα τὰ κακῶς κείμενα, ἀλλὰ ἀντίθετα ἀπογοητευόμεθα καί στενοχωρούμεθα διὰ τὴν τακτική του νὰ ἀκυρώνει ἀσεβῶς τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση στὸν ἀγώνα κατὰ τῆς αἱρέσεως, νὰ κωλυσιεργεῖ καὶ νὰ συκοφαντεῖ ἐκείνους ποὺ θέλουν νὰ τὴν ἐφαρμόσουν. Καὶ ἐξηγοῦμαι.

1. Ποιὸ ἀπὸ τὰ δύο στοίχισε στοὺς Οἰκουμενιστές; ποιό εἶναι ἰσχυρότερο;

• Αὐτὴ ἡ θαυμάσια κατὰ τὰ ἄλλα ἐπιστολή τοῦ Πειραιῶς, ποὺ ἐπαναλαμβάνει ἄλλη μιὰ φορά, καὶ κατοχυρώνει συστηματικὰ ἄλλη μιὰ φορά, καὶ ἀποδεικνύει πέραν πάσης ἀμφιβολίας ἄλλη μιὰ φορά, ὅτι ἔχει εἰσέλθει ὁ θανάσιμος σαρκοβόρος οἰκουμενιστικὸς ἰὸς στὴν σάρκα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας καὶ τὴν κατατρώγει;

• Ἢ εἶναι ἰσχυρότερα, τὰ «ἀναθέματα» ποὺ ἐπὶ δύο συνεχῆ χρόνια ἐξαπέλυσε ὁ Πειραιῶς κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀναθεματίζων τοὺς αἱρετικοὺς καί, οὐσιαστικά, τὸν ὄπισθεν αὐτῆς κρυπτόμενο Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὡς τὸν ἀρχηγέτη αὐτῆς τῆς φοβερῆς παναιρέσεως;

Ἀσφαλῶς ἰσχυρότερα ἦσαν τὰ «ἀναθέματα», διὰ τῶν ὁποίων ἀναθεματίζετο ἔμμεσα καὶ ὁ Πατριάρχης. Ἄρα ἡ Ἐπιστολὴ ἀποτελεῖ «ἕνα βῆμα πίσω», ἀρχίζει –θὰ λέγαμε– ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τὴν διαδικασία ἐξετάσεως τοῦ ζητήματος, τὸ ὁποῖο εἶχαν λύσει τὰ «ἀναθέματα» τοῦ Πειραιῶς,! (Βέβαια, τὰ «ἀναθέματα» ἀποτελοῦσαν μία θεατρική πράξη, ἀφοῦ ἐκφωνήθηκαν γιὰ ἐντυπωσιασμό, καὶ ποτὲ δὲν ἐφαρμόστηκαν, καθόσον –ἡ καθ’ ἡμᾶς Ὀρθόδοξος Παράδοση– ἀπαιτεῖ νὰ μὴν ἐπικοινωνοῦμε μὲ τοὺς διὰ τῶν «ἀναθεμάτων» ἀποκοπέντας ἀπὸ τὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας)!

Ἕνα πρόβλημα φαντασιακῆς χριστιανικῆς αὐτοκριτικῆς






1. Ἱεραπόστολοι ἐργάτες τῆς ἀνομίας

Στὴν «Ἐπὶ τοῦ Ὄρους» σημαντικὴ ὁμιλία του ὁ Κύριος στηλίτευσε τοὺς ἐργάτες ἐκείνους τοῦ Εὐαγγελίου του, οἱ ὁποῖοι μὲ τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο ἀσκοῦν τὸ ἔργο τους, νομίζουν ὅτι εἶναι πιστοὶ καὶ ἀφοσιωμένοι στὴν ἀποστολή τους, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα ἐκεῖνοι εἶναι ἐργάτες τῆς ἀνομίας.

«Οὐ πᾶς λέγων μοι Κύριε, Κύριε εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, ἀλλ' ποιῶν τὸ θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς. Πολλοὶ ἐροῦσι μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, Κύριε, Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; Καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν» (Μάτθ. 7, 21-23).

Κάποιοι, λοιπόν, «καλοὶ» χριστιανοί, κάποιοι ἄνθρωποι τῆς Ἐκκλησίας, φαινομενικῶς ζηλωτὲς καὶ δραστήριοι σὲ ἔργα ἀγάπης καὶ ἱεραποστολῆς, θὰ ἐκπλαγοῦν καὶ θὰ αἰφνιδιαστοῦν κατὰ τὴν ἡμέρα τῆς κρίσης τῆς δεύτερης παρουσίας τοῦ Χριστοῦ, ὅταν ἀποκλεισθοῦν ἀπὸ τὴ σωτηρία καὶ μάλιστα μὲ τὴ βαρειὰ κατηγορία τοῦ «ἐργάτη τῆς ἀνομίας».

Ἑπομένως, οἱ ἄνθρωποι τῆς κατηγορίας αὐτῆς δὲν θὰ εἶναι ἄνθρωποι
ποὺ ἁπλῶς πήγαιναν κάποια φορὰ στὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ θὰ εἶναι, κατὰ τὴ γνώμη τους, συνειδητοὶ χριστιανοὶ καὶ μάλιστα στενοὶ συνεργάτες τοῦ Χριστοῦ, ὅπως θὰ νομίζουν δικαιολογημένα, ἀφοῦ ὅ,τι ἔκαναν γιὰ τὸ Χριστό, τὸ ἔκαναν «ἐν τῷ ὀνόματί του»!

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ


«Οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὰ δίκτυα ἠκολούθησαν αὐτῷ» (Ματθ. 4,20)

Αφεντες απανταἈπὸ τὴν ἑβδομάδα, ἀγαπητοί μου, ἀπὸ τὴν ἑβδομάδα ποὺ ἀκολουθεῖ μετὰ τὴν Κυρι­ακὴ τῶν ἁγίων Πάντων ἕως τὶς 29 Ἰουνίου εἶ­νε περίοδος νηστείας· εἶνε ἡ νηστεία τῶν ἁ­γί­ων ἀποστόλων. Μὲ τὴν ἀλλαγὴ τοῦ ἡμερολο­γίου δυστυχῶς ὡρισμένες χρονιές, ὅταν τὸ Πάσχα πέφτῃ ἀργά, ἡ νηστεία αὐτὴ μειώνε­­ται καὶ κάποτε μηδενίζεται. Ἡ νηστεία αὐ­τὴ εἶνε σχετικῶς εὔκολη, διότι ἐπιτρέπεται τὸ ψάρι. Δὲν ξέρω ἂν ἐσεῖς τὴν τηρῆτε.
Ἡ νηστεία αὐτὴ θεσπίσθηκε γιὰ νὰ προετοι­μάζῃ τοὺς Χριστιανοὺς γιὰ τὴ μεγάλη ἑορτὴ τῶν ἀποστόλων. Καὶ ἡ σημερινὴ Κυριακή, ἡ δευτέρα (Β΄) Κυριακὴ τοῦ Ματθαίου, τὶς περισσότερες φορὲς πέφτει μέσα στὴ νηστεία τῶν ἁ­γί­ων ἀποστόλων. Γι᾿ αὐτὸ καὶ τὸ εὐαγγέλιο ποὺ ἀκούσαμε σήμερα εἶνε σχετικὸ μὲ τοὺς ἁγίους ἀποστόλους.

"Γιατί μισούν θανάσιμα την Ελλάδα"!



ΑΠΟΦΑΙΝΟΝΤΑΙ  ΟΙ  ΣΟΦΟΙ
ΝΙΤΣΕ-ΓΚΑΙΤΕ-ΣΙΛΕΡ



Friedrich Nietzsche 


“Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες. 

Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.