Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ…

του Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Βυζαντινής Ιστορίας
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ.jpgvartholomaios-papas.jpg                                                                                          
γερμανικός οικουμενισμός.JPG
Preghiera_ecumenica_per_la_Pace_in_occasione_della_Pasqua_in_comune_per_tutte_le_Chiese_Cristiane_Roma_21_aprile_2014_14.jpg
   Ειπώθηκε κάποτε προσφυώς ότι ο στόχος της Νέας Εποχής δεν είναι ν’ αδειάσει τις ορθόδοξες εκκλησίες, αλλά να τις γεμίσει με κόσμο που θα έχει αλλοιωμένο φρόνημα.
Μετά από δεκαετίες μεθοδικής κι οργανωμένης δράσης των οργάνων που, ενορχηστρούμενα από τα κέντρα της Παγκοσμιοποίησης και του Σιωνισμού, εργάζονται για τον συστηματικό πνευματικό εκμαυλισμό του λαού μας και την αποδόμηση της γνήσιας ορθόδοξης πίστης, όσο βέβαια και της γλώσσας και της ιστορίας του, είναι φανερό πως ο εν λόγω στόχος έχει σε μεγάλο βαθμό ήδη επιτευχθεί. Σήμερα λοιπόν υπάρχουν πάρα πολλοί, ακόμη και μέσα στον λεγόμενο εκκλησιαστικό χώρο, που υποτιμούν συνειδητά όλη τη συζήτηση που έχει ανοίξει εδώ και αρκετά χρόνια σχετικά με τον Οικουμενισμό - και αναζωπυρώθηκε επ’ εσχάτων εξαιτίας της συνόδου της Κρήτης αλλά και των προσφάτων αποτειχίσεων κάποιων κληρικών μας έναντι των οικουμενιστών επισκόπων τους.

Έμπονος ανοιχτή επιστολή προς τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πατρών κ.κ. Χρυσόστομο. Γιατί μουγκάθηκε ο Πατρών;;;

Τέσσερα σημαντικά ερωτήματα Πατρινού προς τον Οικουμενιστή Επίσκοπο Πατρών

         Καλημέρα σας,
    Έχοντας βαθειά εκτίμηση στους πνευματικούς σας αγώνες, σας προωθώ την παρακάτω ηλεκτρονική επιστολή που έστειλα πριν από 20 ημέρες στο e-mail της Ι. Μ. Πατρών προς τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πατρών κ. κ. Χρυσόστομο και σας καλώ, αν πιστεύετε ότι η δημοσίευσή της θα είναι πράξη προς δόξα Θεού, να το πράξετε στο ιστολόγιο που διαχειρίζεστε (katanixis, katihisis αντίστοιχα). 
   Σε περίπτωση που λάβω κάποια απάντηση από τον Σεβασμιότατο θα σας την προωθήσω άμεσα.
     Καλή δύναμη στον ευλογημένο αγώνα σας,
Σπυρίδων Ζορμπαλάς
    Σεβασμιότατε,
Το τελευταίο διάστημα έχω προβληματιστεί έντονα από διάφορα γεγονότα που αφορούν την μητρόπολή μας και τον τρόπο που αυτά έχουν αντιμετωπιστεί από εσάς προσωπικά. Θα είμαι σύντομος και συγκεκριμένος:


Θέμα 1ο
Πριν από κάποιους μήνες εισήχθη σε νοσοκομείο η κόρη του βουλευτή κ. Νικολόπουλου. Καθώς η υγεία της επιδεινωνόταν, ο κ. Νικολόπουλος εξέφρασε με δηλώσεις στα Μ.Μ.Ε. την πρόθεσή του να δωρίσει τα όργανά της σε άλλους ασθενείς, πράγμα που τελικά έπραξε μετά από ένα σύντομο διάστημα.
Όπως οφείλετε να γνωρίζετε εκ της πνευματικής θέσεώς σας, όταν η καρδιά ενός ανθρώπου λειτουργεί με ή χωρίς μηχανική υποβοήθηση,  ανεξάρτητα από την κατάσταση των υπολοίπων μελών του σώματός του, η ψυχή του ανθρώπου δεν έχει χωριστεί από το σώμα του και κατά συνέπεια αυτός  είναι ζωντανός, πράγμα που παύει να ισχύει όταν του αφαιρούν τα ζωτικά του όργανα (και η καρδιά παύει να λειτουργεί).
Ο κ. Νικολόπουλος είναι δημόσιο πρόσωπο, εν’ ενεργεία βουλευτής, αρχηγός κόμματος που υποστηρίζει –υποτίθεται- τις χριστιανικές αξίες και έχει έντονη εκκλησιαστική παρουσία στη τοπική μητρόπολη.

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Επιστολή ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ για το διωγμό των Αγιορειτών Πατέρων


Σχόλιο

Πόσοι από  σας τους αστυνομικούς που από "φύλακες του νόμου" εκεί στην Λάρισα γίνατε  φύλακες και ενθρονιστές των Δεσποτάδων"; Πόσοι συμετείχατε ως όργανα και αιματοκυλίσατε τους Θεολογικούς Αγωνιζόμενους Χριστιανούς για να εγκαταστήσετε τους  οικουμενιστές Δημήτριο Μπεκιάρη και Ιγνάτιο Λάππα; Για τό όνειδος αυτό δεν αντιτεθήκατε πότε, θα ζητηθεί κάποτε   συγνώμη έστω από έναν;

 
ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΟΜΑΔΑΣ  ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ
    Άγιοι Καθηγούμενοι, σεβαστέ Γέροντα,

Εἴμαστε Ἀστυνομικοί, προσκυνητές τοῦ Ἁγίου Ὄρους.

Μετά λύπης παρακολουθοῦμε τίς διεργασίες τόσο πρίν ὅσο καί μετά τὴν Σύνοδο  τοῦ Ἰουνίουτοῦ 2016, ὅσο καί τόν τρόπο πού ἐλήφθησαν οἱ ἀποφάσεις, καθιστώντας ἔτσι δέσμια τήν Μία Ἁγία Καθολική καί  Ἐκκλησία στόν Οἰκουμενισμό καί στήν ἐπερχόμενη πανθρησκεία πού τώρα προετοιμάζεται.
Ἐπιγραμματικά σᾶς ὑπενθυμίζουμε κάποιες ἀπό τίς ἀποφάσεις:


Α) Ἀποδοχή τῶν αἱρέσεων ὡς Ἐκκλησίες.
Β) Δέν ἀναγνωρίζει ξεκάθαρα προηγούμενες Οἰκουμενικές Συνόδους ὡς τέτοιες, ἀλλά ἁπλᾶ γίνεται μία ἀσαφής ἀναφορά σέ αὐτές (τῆς 8ης ἐπί Μ. Φώτιου τοῦ 879 καί τῆς 9ης ἐπί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ τῶν ἐτῶν 1341-1351)
Γ) Καταπατεῖ τούς Ἱερούς Κανόνες (72ος τῆς Πενθέκτης) ἐπιτρέποντας μικτούς γάμους μεταξύ Ὀρθοδόξων καί αἱρετικῶν.

Ὡς ἀστυνομικοί καί φύλακες τοῦ νόμου ἀντιτιθέμεθα σέ πάσης μορφῆς διωγμό κατά τῶν ἀγωνιζομένων ὑπέρ τῆς πίστεως Ἁγιορειτῶν Πατέρων (Ι. Μ. Μεγίστης Λαύρας, Ι. Μ. Χιλανδαρίου, Ι. Μ. Κουτλουμουσίου, Ρουμάνικη Σκήτη Τιμίου Προδρόμου και πολλών Κελιωτών), τῶν θεμελιούντων τόν καλόν ἀγώνα τους στήν Ἱερά Παράδοση καί τούς Ἱερούς κανόνες τῆς Ὀρθοδόξου πίστεώς μας .

Ὡς ὑπεύθυνος Καθηγούμενος, ἔχετε χρέος ἀπέναντι στό ποίμνιό σας νά πάρετε θέση, ἔχουμε δέ ὅλοι χρέος (κλῆρος καί λαός) νά διαφυλάξουμε τήν Ὀρθόδοξη πίστη μας, ὅπως τήν παραλάβαμε ἀπό τούς Ἁγίους Πατέρες, ἀνόθευτη. Σᾶς ἐπισυνάπτουμε τήν ὁμολογία Ὀρθόδοξου πίστεως τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, καί σᾶς καλοῦμε νά καταδικάσεται τήν “σύνοδο” τῆς Κρήτης, ὅσο καί τίς ἀποφάσεις της, εὐφραίνοντας ἔτσι τό ἀγωνιόν ποίμνιόν σας. Εὐχαριστοῦμε γιά τό χρόνο σας, προσδοκοῦμε στήν τοποθέτησή σας καί εὐχόμαστε ἡ Ὑπεραγία Θεοτόκος νά φωτίζει τό ἔργο σας.

Τα τάγματα δράσης των Σοβιετικών κατά των χριστιανών


«Είχαν οργανωθεί ειδικοί πυρήνες αθέων, που πήγαιναν στα σχολεία, στα χωριά, στους χώρους εργασίας και διεξήγαγαν μια αντιθρησκευτική προπαγάνδα συστηματικά» επισημαίνει στο σχετικό άρθρο του ο ιστορικός Βλάσης Αγτζίδης

Για τους διωγμούς που έχουν υποστεί οι χριστιανικοί πληθυσμοί από το καθεστώς της Σοβιετικής Ενωσης έχουν γραφτεί πολλά και η αλήθεια είναι ότι η Ιστορία του 20ού αιώνα στις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ είναι γεμάτη από τέτοιες διώξεις εναντίον κάθε θρησκείας. Ο τρόπος όμως με τον οποίο το αθεϊστικό καθεστώς έκανε κατά καιρούς προπαγάνδα εναντίον των χριστιανών αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι αυτής της ιστορίας. 
Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο του ο ιστορικός Βλάσης Αγτζίδης αναφέρεται στους τρόπους αυτούς, οι οποίοι, μεταξύ άλλων, προϋπέθεταν και τη δημιουργία ειδικών ταγμάτων, τα οποία είχαν βασικό σκοπό να στηρίξουν την κυρίαρχη αντιθρησκευτική προπαγάνδα. Πιο συγκεκριμένα, σημειώνει ο κ. Αγτζίδης: «Για την αντιμετώπιση του θρησκευτικού αισθήματος είχαν οργανωθεί ειδικοί πυρήνες αθέων στα σχολεία, στα χωριά και στους χώρους εργασίας. Οι πυρήνες αυτοί εντάσσονταν στην κεντρική σοβιετική οργάνωση Ενωση Αθεων Πολεμιστών. Διεξήγαγαν συστηματικά αντιθρησκευτική προπαγάνδα, με στόχο τη δημιουργία μιας “νέας γενιάς αθέων”».

Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΗΜΑΣ π. Φώτιος Βεζύνιας


    Επειδή δεν γνωρίζουν όλοι ότι υπάρχει ένα Ιερό βιβλίο της Εκκλησίας μας που λέγεται Ιερό Πηδάλιο, και βέβαια ακόμα λιγότεροι, κι αν το γνωρίζουν, έτυχε να το διαβάσουν, και ακόμα λιγότεροι εξ όσων το διαβάζουν συνειδητά ή ασυνείδητα διαβάζουν και τις επεξηγήσεις που δίδουν οι Άγιοι Πατέρες για τους Ιερούς κανόνες.     

  Επειδή ακόμα χαρακτηριστικό των αιρετικών και ιδιαίτατα  των οικουμενιστών είναι να παραποιούν το περιεχόμενο της διδασκαλίας των Αγίων Πατέρων. Ακόμα χειρότερα τους ξεπερνούν με την μεταπατερική θεολογία τους….

   Επειδή θεωρούμε ότι το ποίμνιο είναι το μόνο που δεν φταίει για την έλλειψη κατήχησης. Γι’ αυτό θα προσπαθήσουμε με απλά λόγια να δώσουμε να καταλάβουν όλοι….. Και ελπίζουμε να ομιλούμε εις ώτα ακουόντων.


   Ας αρχίσουμε με ένα παράδειγμα και μία προϋπόθεση.

  Το παράδειγμα πρώτα. Ας πούμε ότι έχουμε μία συντροφιά πέντε νέων, σε κάποιο χώρο…. Αν ακουστούν οι φωνές κάποιων εκ της συντροφιάς, να λένε: « Πρόσεξε Γιάννη πάτα φρένο»… άραγε ποίος δεν μπορεί να υποθέσει ότι η συντροφιά βρίσκεται σε αυτοκίνητο «εν κινήσει» και ο οδηγός ο Γιάννης πρέπει να πατήσει φρένο; Είναι κανείς ο οποίος αμφιβάλλει ότι φρένο μπορούμε να το πατήσουμε μόνο όταν καθόμαστε στο τιμόνι ενός οχήματος; Είναι δυνατόν να πατήσει κάποιος φρένο στο γραφείο του, ή στο σαλόνι του; Θα γίνουμε σαφείς σύντομα....

ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ "Ουαί τοις αδίκως δικάζουσι"

ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

Μοναχός Μάκαριος Κουτλουμουσιανός 

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Η ελευθερία του ανθρώπου και ο υποχρεωτικός και μη δυνητικός χαρακτήρας του 15ου Κανόνα

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

   Οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας θεσπίζοντας τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες, εἶχαν ὡς σκοπὸ τὴν ὁριοθέτηση τοῦ χριστιανικοῦ βίου μὲ βάση τὰ δόγματα τῆς Ἐκκλησίας ὡς ὁλοκλήρωση ἀληθινῆς  καὶ ἐλεύθερης ἐν Χριστῷ ζωῆς. Οἱ Ἱεροὶ Κανόνες «δὲν εἶναι νομικοὶ κανονισμοί, ἀλλὰ ἐφαρμογὲς τῶν δογμάτων τῆς Εκκλησίας» (V. Lossky, Ἡ μυστικὴ θεολογία τῆς Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας, σελ. 206), τῶν ὁποίων ἡ ἐφαρμογὴ καὶ ὑπεράσπιση, ἐφ’ ὅσον στοχεύει στὴν θεραπεία τοῦ ἀνθρώπου, εἶναι γιὰ κάθε συνειδητὸ Χριστιανὸ ὑποχρεωτική. «Σὲ κανέναν δὲν ἐπιτρέπεται νὰ παραχαράξει ἢ νὰ ἀθετήσει τοὺς Κανόνες, ποὺ ἔχουν προδηλωθεῖ. Ἐὰν κάποιος καταργήσει κάποιον Κανόνα, ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν εἰπωθεῖ, μὲ τὸν σκοπὸ νὰ καινοτομήσει ἢ νὰ ἀνατρέψει, αὐτὸς εἶναι ὑπεύθυνος σχετικὰ μὲ αὐτὸν τὸν Κανόνα, ὁ ὁποῖος ἐπιβάλλει καὶ δέχεται τὸ ἐπιτίμιο καὶ μέσω αὐτοῦ θεραπεύει τὸν καθένα, ποὺ πέφτει σὲ σφάλμα» (2ος Κανόνας τῆς 6ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου).
     Ἡ ὑποχρεωτικὴ τήρηση τῶν Ἱερῶν Κανόνων δὲν ἔχει νὰ κάνει μὲ μία τήρηση συμβατικῶν Κανόνων συμπεριφορᾶς ποὺ θεσπίστηκαν ἀπρόσωπα καὶ λειτουργοῦν γενικὰ ὡς Κανόνες συμβίωσης καὶ διαπροσωπικῆς γαλήνης καὶ εἰρήνης, ὥστε νὰ προσαρμόζονται στὴν θέληση καὶ δυνατότητα τοῦ κάθε πιστοῦ. Ἔχει νὰ κάνει μὲ τὴν προστασία καὶ τὸ ὀρθό βίωμα κοινωνίας καὶ σχέσης μεταξὺ τῶν Χριστιανῶν καὶ μεταξὺ τῶν Χριστιανῶν μὲ τὸν Θεό, «στὴν κατὰ περίπτωση ἀνόθευτη διαφύλαξη τῆς ἀναγκαίας γιὰ τὴν ζωὴ τῶν πιστῶν πληρότητος τοῦ περιεχομένου τῆς ἀληθείας τῆς ἀποκαλύψεως ἀπὸ κάθε παρανόηση ἢ παρέκκλιση, ἤτοι στὴν ὀρθὴ βίωση τῆς οὐσίας τοῦ Μυστηρίου τῆς Ἐκκλησίας σὲ κάθε στιγμὴ τῆς ἱστορίας» (Βλ. Φειδά, Ἱεροὶ Κανόνες καὶ Καταστατικὴ Νομοθεσία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, σελ. 42).

π. Πρόδρομε της Μεγίστης Λαύρας, κοπέλι του οικολόγου Βαρθολομαίου κατάντησες

Λαυρεώτες ένοικοι, του Φαναρίου κάτοικοι …«ευλογείτε»! Του Ιωάννου Ρίζου

  Συκοφαντήσατε επαρκώς, ψευδολογήσατε δαψιλώς, αδικήσατε πλουσίως και καταφέρατε να εξορίσετε τους  Ορθοδόξους Μοναχούς Γέροντα Σάββα και πατέρα Χερουβείμ από την μετάνοια τους. Αυτούς τους χαρίσατε πικρά και σωτηριώδη φάρμακα. Εμάς μας χαρίσατε ποιμένες και Πατέρες γνήσιους. Και για εσάς, εξασφαλίσατε τον δρόμο που «βλέπει εις πυθμένα άδου».[1]
Στα έγγραφα  διαγραφής του Γέροντος Σάββα και του πατρός Χερουβείμ  από το μοναχολόγιο της Μονής, δεν βρήκατε να τους  εγκαλέσετε ούτε για  παράβαση της αγιοπατερικής διδασκαλίας, ούτε για αθέτηση των αποφάσεων των Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, ούτε για  παράβαση των Ιερών Κανόνων, αλλά  βρισκόμενοι σε πλήρη πνευματική  πτώχευση  κραδαίνετε  περίφοβοι και περίτρομοι εντάλματα ανθρώπων, άρθρα του Συντάγματος, του Καταστατικού Χάρτη του Αγίου Όρους και του εσωτερικού Κανονισμού της  Μονής για να πείσετε εαυτούς και αλλήλους ότι  πράξατε ορθά.

Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Ο Δις μοιχεπιβάτης 'Ανθιμος Ρούσας Θεσσαλονίκης εμμένει ως εμπαθή ξεκουτιασμένη γραία να διώκει τους αγωνιστές πατέρες Θεόδωρο Ζήση και π. Νικόλαο Μανώλη


Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ





Η Εκκλησία της Ελλάδος ζει τη χειρότερη, μετά το παλαιοημερολογητικό σχίσμα, κρίση της. Η αποτείχιση άξιων Λειτουργών του Υψίστου, μεταξύ των οποίων και ο πατήρ Θεόδωρος Ζήσης, δημιουργεί σοβαρότατο προβληματισμό στην συνείδηση του χριστεπώνυμου πληρώματος. Η διακοπή του μνημοσύνου των επισκόπων (αποτείχιση) που κηρύσσουν αίρεση, φανερώνει ότι η «ασθένεια του Οικουμενισμού έχει προσβάλει μεγάλο μέρος της Εκκλησιαστικής ιεραρχίας…με φορέα και πρωταγωνιστή στη διάδοση της νόσου το Οικουμενικό Πατριαρχείο».

Ο Πρωτοπρεσβύτερος πατήρ Θεόδωρος Ζήσης, την Κυριακή της Ορθοδοξίας, «καθ’ ήν ημέραν απελάβομεν την του Θεού Εκκλησίαν, συν αποδείξει των της ευσεβείας δογμάτων, και καταστροφή των της κακίας δυσσεβημάτων» ανακοίνωσε πως: «Μετά λύπης, αλλά και πολλής πνευματικής χαράς και ευφροσύνης…ακολουθώντας την Αποστολική και Πατερική Παράδοση διέκοψε στις ιερές ακολουθίες τη μνημόνευση του ονόματος του Μητροπολίτη Άνθιμου διότι αυτός, όπως και πολλοί συνεπίσκοποί του εγκατέλειψαν τη θεία Παράδοση και πορεύονται εκτός της οδού των αγίων πατέρων».

Οἱ θεριστὲς καὶ τὸ δρεπάνι. Επίκαιρο άρθρο του Καθηγουμένου της Ι.Μ. Δοχειαρίου Αγ. Όρους Γέροντα Γρηγορίου

  Κάθε ἐχέφρων Νεοέλληνας, ὅταν μετρᾶ τὶς κυβερνήσεις στὰ μεταπολεμικὰ χρόνια, σίγουρα δὲν θὰ λογαριάση καὶ τοὺς Τσιπραίους γιὰ κρατοῦντες σ᾽ αὐτὸν τὸν τόπο

Βέβαια, δὲν εἶναι ἐποχὴ θερισμοῦ. Θεριστὴς στὶς μεσογειακὲς χῶρες ὀνομάζεται ὁ Ἰούνιος μήνας καὶ ὁ Ἰούλιος ἁλωνάρης. Ἡ παλιακὴ μάννα, ποὺ δὲν γνώριζε τὰ ὀνόματα τῶν μηνῶν, τοὺς χαρακτήριζε ἀπὸ τὴν ἐργασία ποὺ ἔκαναν.
− Πότε γεννήθηκα, μάννα;
− Τὸν θεριστὴ, παιδί μου.
Ἂν καὶ Μάρτιος μήνας λοιπόν, θὰ μιλήσουμε γιὰ τὸν θεριστὴ καὶ τὸ δρεπάνι σ᾽ αὐτὴν τὴν μικρὴ προσλαλιὰ. Ἄλλωστε, καὶ ὁ Χριστός, ὅταν πείνασε καὶ πλησίασε τὴν συκιὰ καὶ δὲν βρῆκε σῦκα, γνώριζε πολὺ καλὰ ὅτι ἐκείνη τὴν ἐποχὴ δὲν ὑπάρχουν σῦκα. Δὲν τὸν ἔμελε τὸν Χριστὸ γιὰ τὴν ἀκαρπία τῆς συκιᾶς, ἀλλὰ γιὰ τὴν ἀκαρπία τοῦ ἀνθρώπου. Καὶ ἄφησε σ᾽ αὐτὸ τὸ ὄμορφο δένδρο μία ἄσχημη εὐχή.
Ἂς προσγειωθοῦμε τώρα σιγά-σιγὰ στὴν πραγματικότητα τῆς ἐποχῆς μας, ποὺ δὲν ἔχει καμμία σχέση μὲ τὶς φάσεις τῆς σελήνης καὶ τοῦ ἡλίου.
Ὁ γύφτος, ὅταν μετρᾶ τοὺς μῆνες τοῦ χρόνου, ἀπὸ τὸν Μάρτιο πηδᾶ στὸν Μάϊο. Καὶ τὸν ρωτᾶς:
− Γιατί ὄχι καὶ τὸν Ἀπρίλιο;
− Γιατὶ αὐτὸν τὸν μῆνα φύσηξε κάποτε τόσο δυνατά, ποὺ μᾶς κατέστρεψε τὰ τσαντήρια.

Τρέμουν οι Ιεράρχες τις διακοπές μνημοσύνου και όσοι τους μνημονεύουν, για τα αργύρια τους μνημονεύουν...οι πρώτοι που φωνάζουν το ΑΝΑΞΙΟΣ για τους δεσποτάδες ειναι οι ιερείς ....

Οι πιέσεις ...απέδωσαν! Μετεστράφη ένας εκ των ιερέων της Κρήτης

-Ακήρυχτος πόλεμος σε εξέλιξη


Μετεστράφη ένας εκ των ιερέων της Κρήτης
Του Άγγελου Ρούσσου
Μάρτυρες σε έναν ακήρυχτο πόλεμο γινόμαστε πλέον μετά τις αποφάσεις ιερέων να σταματήσουν την μνημόνευση Επισκόπων. Το σήριαλ αυτό κατά πως φαίνεται θα έχει πολλά επεισόδια και απρόβλεπτες εξελίξεις.
Το Σαββατοκύριακο βρέθηκαν στο Φανάρι Κρητικοί Συνοδικοί Ιεράρχες, ενώ σήμερα ανακοινώθηκε πως ένας εκ των ιερέων της μεγαλονήσου που είχε σταματήσει την μνημόνευση του Επισκόπου του άλλαξε γνώμη μετά τη συνάντηση τους!

Επιπλέον, το θέμα είναι ξεκάθαρο πως έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις αφού
στη Λαμία όπου συγκεντρώθηκαν αρκετοί Ιεράρχες με αφορμή εκδήλωση της τοπικής Εκκλησίας έγινε έμμεση πλην σαφής αναφορά στο ζήτημα!
Αναλυτικότερα, ξεκινώντας από το Φανάρι διόλου τυχαίο δεν είναι πως αμέσως μετά την ανακοίνωση της Εκκλησίας της Κρήτης με την οποία καλούνται οι Κρητικοί ιερείς που διέκοψαν την μνημόνευση να επανέλθουν στην τάξη, οι Συνοδικοί Μητροπολίτες Πέτρας καί Χερρονήσου κ. Γεράσιμος καί Ιεραπύτνης καί Σητείας κ. Κύριλλος συναντήθηκαν με τον Οικουμενικό Πατριάρχη για να …. πάρουν γραμμή! Σημειώνεται πως ο πρώτος μάλιστα είναι και μέλος την επιτροπή που ανακοίνωσε η Εκκλησία της Κρήτης πως θα συστήσει για να διαλεχθεί με τους αντιδρώντες ιερείς.

Ο π ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΩΝ ΣΥΝΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ


Μην παραπονιέστε,... ο ΣΥΡΙΖΑ αυξάνει τον πληθυσμό της Ελλάδος έδωσε σε 19.000 αλλοδαπούς «ελληνική ιθαγένεια» μέσα στο 2016



Νομίζετε ότι επί Σύριζα δεν δουλεύει τίποτα και όλα καταρρέουν; Μεγάλο λάθος, αφού
υπάρχει μία και μόνη δημόσια υπηρεσία που διαρκώς εντείνει τους ρυθμούς δουλειάς της και την αποτελεσματικότητά της.

Ο λόγος για την υπηρεσία που έχει επιφορτιστεί την υπηρεσία που έχει αναλάβει την δημιουργία ψηφοφόρων του Σύριζα, δηλαδή την υπηρεσία που έχει αναλάβει να εφαρμόσει την παράνομη και αντισυνταγματική επανάληψη του νόμου Ραγκούση, που νομοθέτησε ο Σύριζα το 2015.

Σύμφωνα, λοιπόν, με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εν λόγω υπηρεσία, η απόδοση «ιθαγένειας» σε αλλοδαπούς εκτοξεύτηκε. Από 305 που πήραν την «ιθαγένεια» το 2015, φτάσαμε στους... 19.032 το 2016 και η δημιουργία ψηφοφόρων, εις βάρος του Έθνους, συνεχίζεται.

Όπως δήλωσε ο πρώην πολιτευτής του Σύριζα, έμμισθος του Σόρος και υπηρέτης των τουρκικών συμφερόντων (είχε χαρακτηρίσει «τουρκικό πράγμα» την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης), Δημήτρης Χριστόπουλος, «το 2016 είναι ουσιαστικά η πρώτη χρονιά που η μεταρρύθμιση του δικαίου της ιθαγένειας, η οποία ξεκίνησε το 2010 και ολοκληρώθηκε το 2015 άρχισε να αποδίδει καρούς, παρά τα πολλά προβλήματα».

Βεβαίως, τσάμπα χαρτί χαλάνε στην εν λόγω υπηρεσία, αφού ουσιαστικά λειτουργούν βάσει αντισυνταγματικών διατάξεων, προκειμένου να κατασκευάσουν ψηφοφόρους για την αντεθνική αριστερά.

Συντόμως, όλες αυτές οι διαδικασίες και οι άδειες θα επανεξεταστούν και θα επανέλθει η νομιμότητα, που προστάζει ότι μονάχα μέσω της καταγωγής ορίζεται ο Ελληνισμός.
===============================================
 έτερον σχετικό !
50.000 αλλοδαποί έγιναν... Έλληνες και θα ψηφίσουν στις 25 Ιανουαρίου

18/01/2015


50.000 είναι οι αλλοδαποί που πολιτογραφήθηκαν Έλληνες , από τις προηγούμενες εκλογές έως σήμερα, και θα μπορούν να ψηφίσουν στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2025.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών οι νέοι ψηφοφόροι , αυτοί δηλαδή που θα ψηφίσουν για πρώτη φορά στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές, ανέρχονται σε 273.941 πολίτες, μεταξύ των οποίων 138.733 νέοι άνδρες και 135.208 νέες γυναίκες.
Από αυτούς, οι 224.272 είναι νέοι Έλληνες που ενηλικιώθηκαν μετά τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές και οι υπόλοιποι είναι αλλοδαποί που πολιτογραφήθηκαν Έλληνες.
Έτσι οι νέοι ψηφοφόροι που προέρχονται από την κατηγορία των αλλοδαπών που πολιτογραφήθηκαν Έλληνες αυξήθηκαν, από το 2012 έως σήμερα, κατά 49.669 πολίτες.

Παραχωρούν έδρες του ΑΠΘ σε Τούρκους καθηγητές ελεγχόμενους από τον Ρ.Τ.Ερντογάν!

Τώρα …«δικαιώνεται» ο αγώνας των Οικουμενιστών καθηγητών του ΑΠΘ!!!

ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ


Σε μια ακατανόητη ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος της γείτονος, το οποίο επί σειρά ετών απορριπτόταν από την Αθήνα προχωρά η κυβέρνηση και θα παραχωρήσει πανεπιστημιακές έδρες σε Τούρκους καθηγητές οι οποίοι θα ασκούν την πολιτική της Άγκυρας!
Η εξέλιξη αυτή, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε αιφνιδιαστικά να εισαγάγει την τουρκική γλώσσα στη δημόσια εκπαίδευση της μειονότητας -ξεκινώντας με ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε νηπιαγωγεία περιοχών της Θράκης προκαλεί εύλογα ερωτήματα!

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης Η Διακοπή του Μνημοσύνου του Επισκόπου – ΙΕ’ Κανόνας της Α&Β Συνόδου (2η ομιλία) Scripta manent (B)



%ce%b9%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%bd%ce%b1%cf%83

Η πρώτη ομιλία ΕΔΩ

– Ο ΙΕ΄ Κανόνας
– Ο 31ος Αποστολικός Κανόνας (ΛΑ΄)
– Ο Α΄ Κανόνας του Μεγάλου Βασιλείου
– Γέροντας Θεόκλητος Διονυσιάτης
– Συνέβησαν στην ψευδο-Σύνοδο της Κρήτης και θα πρέπει να μας ΕΞΟΡΓΙΣΟΥΝ

Την προηγούμενη Κυριακή αρχίσαμε να ασχολούμαστε με τον ΙΕ΄ Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου και με το θέμα, το περιβόητο που μας προβληματίζει, το θέμα της διακοπής του μνημοσύνου των Επισκόπων, των οικουμενιστών, των αιρετικών Επισκόπων. Σας παρουσίασα πολύ σύντομα, σας διάβασα τον Κανόνα μόνο για να δείτε τι λέει ο Κανόνας και σας τον ερμήνευσα πολύ σύντομα. Δεν τον ανέλυσα ερμηνευτικά, θα τον αναλύσουμε σε δυο, τρία, τέσσερα μαθήματα …
Ο Κανόνας λέει ότι αν κάποιος Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχου, του Μητροπολίτου, του Επισκόπου ανάλογα με ποια βαθμίδα είναι, για κάποια εγκλήματα,
για κάποιες παραβάσεις όχι δογματικές, όχι σε θέματα πίστεως αλλά για κάποιες άλλες παραβάσεις ή ηθικές -μολονότι και στα ηθικά θα δούμε ότι μπορεί κανένας και στα ηθικά να διακόψει- αλλά αν κάποιος για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός από θέματα πίστεως διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχου, του Μητροπολίτου, του Επισκόπου, αυτός δημιουργεί σχίσμα και καθαιρείται.
Το λέει στο πρώτο μέρος ο Κανόνας ο ΙΕ΄. Λέει:
«ει τις Πρεσβύτερος, ή Επίσκοπος, ή Μητροπολίτης τολμήσοι αποστήναι της προς τον οικείον Πατριάρχην κοινωνίας, και μη αναφέροι το όνομα αυτού» δεν μνημονεύει το όνομά του όπως ορίζεται μέσα στη Θεία Λειτουργία,
«αλλά προ εμφανείας συνοδικής και τελείας αυτού κατακρίσεως» πριν τον καταδικάσει η Σύνοδος για οποιοδήποτε έγκλημα έχει κάνει «σχίσμα ποιήσοι·» Αυτός κάνει σχίσμα, είναι σχισματικός.
Αυτόν όρισε η Αγία Σύνοδος να είναι αλλότριος από την ιερωσύνη, να καθαιρεθεί. Απλώς να ελεγχθεί γι’ αυτό.

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης Η Διακοπή του Μνημοσύνου του Επισκόπου – ΙΕ΄ Κανόνας της Α&Β Συνόδου (Εισαγωγή) Scripta manent (A)

Posted by Φαίη στο Νοέμβριος 15, 2016

%ce%b9%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%bd%ce%b1%cf%83



Ο λόγος για τον οποίο σας διένειμα αυτές τις φωτοτυπίες -από Κανόνες από το Πηδάλιο είναι- είναι διότι οι Κανόνες αυτοί έχουνε σχέση με το θέμα το οποίο μας απασχολεί όλους τελευταία, με το θέμα της διακοπής του μνημοσύνου των οικουμενιστών Επισκόπων. Είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα και πολύ σοβαρό θέμα, το οποίο μας απασχολεί εδώ και πολλά χρόνια.
Και ο λόγος για τον οποίον γίνεται λόγος για τη ‘διακοπή του μνημοσύνου των Επισκόπων’ .. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι μέσα στη Θεία Λειτουργία, πολλές φορές και στα Ειρηνικά, αλλά και μες στη Θεία Λειτουργία, μνημονεύουμε το όνομα του Επισκόπου: Υπέρ του Αρχιεπισκόπου ημών Ανθίμου, Υπέρ του Αρχιεπισκόπου ημών Παντελεήμονος, αλλά και μες στη Θεία Λειτουργία, Εν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε, του Αρχιεπισκόπου ημών Ανθίμου. Αυτό λέγεται το μνημόσυνο του επισκόπου. Μνημονεύουμε τον επίσκοπο κατά τη διάρκεια των Ιερών Ακουλουθιών. …

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Αδιάφοροι απέναντι στην δίωξη των Αγιορειτών Πατέρων;

Το άγιο όρος θα έπρεπε με την προσευχή των πατέρων να στηρίζει τον κόσμο.
Το άγιο όρος θα έπρεπε να φλέγεται από την πίστη ώστε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός να μας λυπηθεί και να μας δώσει χρόνο για μετάνοια.
Θα έπρεπε να φωτίζεται από την καθαρότητα των ψυχών των ασκητών του και να φωτίζει και μας τους σκοτισμένους.


Τώρα όμως
διώκει τα ίδια του τα παιδιά.
Πατέρες διώκουν πατέρες.
Πατέρες που “εκτιμούν και σέβονται τον αγώνα του πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως να κρατήσει ζωντανό το πατριαρχείο κάτω από δυσμενείς συνθήκες" διώκουν πατέρες που αμφισβητούν το ορθόδοξο φρόνημα του, κρίνοντας απ' τα λόγια και τα έργα του.


Διώκουν πατέρες που θεωρούν ληστρική  την σύνοδο της Κρήτης που έγινε στο Κολυμπάρι το 2016.
Διώκουν πατέρες που ομολογούν πίστη (βλ. ομολογία ορθοδόξου πίστεως αγιορειτών πατέρων), που πιστεύουν μόνο στον τριαδικό Θεό, που δεν θέλουν την άλωση της ορθοδοξίας μας, την μίξη της με ομολογίες-αιρέσεις οι οποίες καταδικάστηκαν απ' τις συνόδους.
Διώκουν τους φάρους της ορθοδοξίας ,αυτούς που προσπαθούν να διατηρήσουν το ορθόδοξο φρόνημα καθαρό, διακόπτοντας το πατριαρχικό μνημόσυνο σύμφωνα με την ιεροκανονική παράδοση.


Εμείς, εδώ στον κόσμο, τί στάση κρατούμε;
Έχει αρχίσει ήδη ο διωγμός και δεν ανησυχούμε;
Θα δεχθούμε να μείνει  το περιβόλι της Παναγίας μας χωρίς τους υπερασπιστές της πίστεώς μας;
Θ' αφήσουμε τον κόσμο χωρίς την προσευχή τους;
Δεν φοβόμαστε;
Έχουμε εμεις προσευχή για να κρατηθούμε;
Δεν καταλαβαίνουμε πως με την αδιαφορία μας γινόμαστε συμμέτοχοι στην εξάπλωση του οικουμενισμού;


Οι άγιοι μάρτυρες και ομολογητές υπερασπίσθηκαν την πίστη μας με την ζωή τους.
Θα γίνουμε μιμητές τους;
Ας μας φωτίσει ο Θεός να αισθανθούμε, ο καθένας ξεχωριστά, την ευθύνη που έχουμε προς τα θέματα της πίστεως.


"👍 Ορθοδοξία"

ΕΓΓΡΑΦΟ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ

† Ἀρχιμ. Χρυσόστομος Ν. Πῆχος
Ἡγούμενος Ἱερᾶς Κοινοβιακῆς Μονῆς «Ἡ Ζωοδόχος Πηγὴ» Λογγοβάρδας, Πάρου

ΚΑΤΑΓΝΩΣΙΣ ΕΤΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ

Διατυπωθεισῶν ὑπὸ τῆς αὐτοῦ Θειοτάτης Παναγιότητος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου,
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ Ι. ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ὅπως λαβοῦσα γνῶσιν διαπιστώσῃ, ἀποκηρύξῃ καὶ καταδικάσῃ αὐτὰς ὡς ἀντικειμένας τῇ ὀρθῇ διδασκαλίᾳ τῆς κατὰ Ἀνατολὰς Ὀρθοδόξου Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας.
Κατατεθεῖσα ὑπὸ τοῦ ἀρχιμ. Χρυσοστόμου Ν. Πήχου, Ἡγουμένου τῆς Ἱερᾶς Κοινοβιακῆς Μονῆς «Ἡ Ζω­ο­δόχος Πηγὴ» Λογγοβάρδας Πάρου.

------
Μακαριώτατε Ἀρχιεπίσκοπε Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμε, Πρόεδρε τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, καὶ
Σεβασμιώτατοι Ἀρχιερεῖς μέλη τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὅπως αὐτὴ λειτουργεῖ δυνάμει τοῦ Συνοδικοῦ τόμου τοῦ 1850 καὶ τῆς Πατριαρχικῆς Πράξεως τοῦ 1928 ἐκδοθέντων ἀμφοτέρων ὑπὸ τοῦ σεπτοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου τῆς Κωνσταντινουπόλεως,

Δείτε το πληρέστερο ντοκιμαντέρ για την ζωή και το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια (Ντοκιμαντερ)

Η χαρισματική προσωπικότητα του Ιωάννη Καποδίστρια αποτελεί επίκαιρη πρόκληση και παράδειγμα μίμησης για κάθε Έλληνα.
Βασισμένο σε ἔρευνα καὶ τηλεοπτικὰ «γυρίσματα» τριών ετών είναι τὸ ντοκιμαντὲρ για το
πατριώτη και Ιατρό, Κυβερνήτη και προστάτη του Γένους, Ιωάννη Καποδίστρια, που από κοινού παρήγαγαν ο τηλεοπτικός σταθμός «Αχελώος TV» και η «Ενωμένη Ρωμηοσύνη»

 Τὸν ἐξ ἀπορρήτων σύμβουλο καὶ ὑπουργὸ τοῦ αὐτοκράτορα τῆς Ρωσίας Ἀλεξάνδρου Α΄ καὶ μετέπειτα πρῶτο Κυβερνήτη τῆς Ἀνεξάρτητης Ἑλλάδας ποὺ ἔχει χαρακτηριστεῖ ἀπὸ Ἕλληνες καὶ ξένους κορυφαίους ἱστορικοὺς καὶ πολιτικοὺς ὡς: πρωτοστάτης τῆς ἑλληνικῆς παλιγγενεσίας, ἀσκητὴς τῆς πολιτικῆς, ἀγωνιστὴς τῆς Ὀρθοδοξίας, μάρτυρας τῆς Ρωμηοσύνης, κορυφαῖος τῶν Ἑλλήνων, μεγάλος ἀρχιτέκτονας τῆς πανευρωπαϊκῆς εἰρήνης καὶ μεταρρυθμιστὴς τῆς Γαλλίας καὶ τῆς Ἑλβετίας.Η χαρισματική προσωπικότητα του Ιωάννη Καποδίστρια αποτελεί επίκαιρη πρόκληση και παράδειγμα μίμησης για κάθε Έλληνα. Σε συντομία η καταγωγή του έρχεται από την περιοχή Capo d’ Istra της σημερινής Σλοβενίας, όπου υπήρχε τότε ανθηρός ελληνικός πληθυσμός. Διέπρεψε αργότερα στη Κέρκυρα, στη Μόσχα, στη Γενεύη, όπου είναι και ο εμπνευστής των Καντονίων της Ελβετίας.
Κατόπιν τούτων προτάθηκε η επιλογή του ως πρώτου Κυβερνήτη του ελεύθερου ελληνικού κράτους, που η τιμιότητά του, το άδολο, η αφιλαργυρία και η προσφορά του έγιναν αιτία της άδικης δολοφονίας του στο Ναύπλιο, όπου συνήθως εκκλησιάζονταν και έψαλε ο ίδιος.

Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

«Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ»




Κυριακὴ τῆς Σταυροπροσκυνήσεως σήμερα, προσκυνοῦμε τὸν Τίμιο Σταυρό, ἐπάνω στὸν ὁ­ποῖο καρφώθηκε ὁ Κύριος γιὰ τὴ σωτηρία μας. Ὁ Σταυρὸς ὅμως δὲν μᾶς ὑπενθυμίζει μόνο πόσο μᾶς ἀγάπησε ὁ Θεός· μᾶς ὑπενθυμίζει καὶ ποιὰ εἶναι ἡ ἀληθινὴ χριστιανικὴ ζωή, ποιὰ εἶναι ἡ σταυρικὴ ζωή, ποὺ καλεῖται νὰ ζήσει κάθε συν­ειδητὸς πιστὸς γιὰ νὰ σωθεῖ. Γι’ αὐτὸ θὰ ἀναφερθοῦμε στὴ συνέχεια στὰ βασικὰ γνωρίσματά της, αὐτὰ ποὺ ἀναφέρει ὁ Κύριος στὸ σημερινὸ εὐαγγελικὸ ἀνάγνωσμα, καὶ στὸ πῶς θὰ κατορθώσουμε νὰ ζήσουμε τὴ ζωὴ τοῦ σταυροῦ.

1. Τὰ γνωρίσματα τῆς σταυρικῆς ζωῆς

«Ψυχή και Χριστός σας χρειάζεται» (Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός)




Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου


ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, εἶνε ἡ τρίτη Κυρι­α­κὴ τῆς μεγάλης Τεσσαρακοστῆς. Βρισκόμαστε στὸ μέσον ἑνὸς δύσβατου δρό­μου καὶ δι­εξάγουμε μία πνευματικὴ μάχη. Νιώ­θουμε τὴν ἀνάγκη κάπου νὰ σταμα­τήσου­με γιὰ ν᾽ ἀ­νανεώσουμε δυνάμεις καὶ νὰ πάρουμε θάρρος. Σ᾽ ἕνα πόλεμο, ὅταν ἡ μάχη βρίσκεται σὲ δύσκολη φάσι, οἱ μαχηταὶ ἀναπτερώνονται ὅ­ταν δοῦν νὰ ξεδιπλώνεται μπρο­στά τους ἡ σημαία· τότε, ὅσο δειλοὶ καὶ νά ᾽νε, ἐνθουσιάζον­ται γιὰ ν᾽ ἀγωνισθοῦν. Ἔτσι λοι­πὸν κ᾽ ἐμεῖς. Ὁ­δοιποροῦμε, καὶ στὰ μισὰ τοῦ δρόμου βρίσκου­με τὸ μεγάλο εὐσκιόφυλ­λο δέντρο, τὸν τίμιο σταυ­ρό. Στρα­τιῶτες τοῦ Χριστοῦ εἴμεθα, καὶ σὲ μία κρίσιμη στιγμὴ τῆς μάχης ἐ­ναν­τίον τῆς ἁμαρτίας, τοῦ κόσμου, τῆς σαρκός, καὶ τοῦ διαβόλου, ἡ Ἐκκλησία μᾶς ξεδιπλώνει τὴν ἀ­ήττητη σημαία της, τὸν τίμιο σταυρό.
Κάτω ἀπ᾽ τὸ φλάμπουρο αὐτὸ τοῦ Ἐσταυρω­μένου, ἀγωνίστηκαν μυριάδες ἁγίων. Κά­τω ἀπὸ αὐτὸ καλεῖ κ᾽ ἐμᾶς τώρα ἡ Ἐκκλησία μας μὲ τὰ λόγια τοῦ Χριστοῦ στὸ σημερινὸ εὐ­αγγέλιο. Ἀκοῦτε τί σαλπίζει; «Ἐμπρός, προ­χωρεῖ­τε, μὴ μένετε στάσιμοι!».

"Φρίξον ήλιε"!!!



  Ἡ τρίτη Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν ὀνομάζεται Κυριακὴ τῆς Σταυροπροσκυνήσεως. Τὴν Κυριακὴ αὐτὴ τιμοῦμε τὸν Σταυρὸ τοῦ Κυρίου καὶ ὁμολογοῦμε τὴν σταύρωση τοῦ ἑαυτοῦ μας, ἀκολουθώντας τὴν ἐντολὴ τοῦ Χριστοῦ ποὺ ἀκούγεται στὸ εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα αὐτῆς τῆς Κυριακῆς: «ὅποιος θέλει νὰ μὲ ἀκολουθήσει, ἂς ἀπαρνηθεῖ τὸν ἐαυτό του, ἂς σηκώσει τὸ σταυρό του, καὶ ἂς μὲ ἀκολουθήσει (Μαρκ. 8,34).
     Αὐτὴν τὴν Κυριακὴ οἱ Οἰκουμενιστὲς θὰ τιμήσουν τὸν Σταυρὸ μὲ τὸ στόμα τους· μὲ τὶς καρδιές τους ὅμως θὰ ἀσεβοῦν ἀπέναντί του, ἀφοῦ συμμετέχουν σὲ συμπροσευχὲς σὲ ναοὺς αἱρετικῶν! Πρόσφατο παράδειγμα αὐτὸ στὴν Γερμανία,  ὅπου Οἰκουμενιστὲς συμπροσεύχονται καὶ προσκυνοῦν ἕνα ἔκτρωμα σταυροῦ, μία προσβολὴ γιὰ τὰ μάτια καὶ τὴν εὐσέβεια τοῦ κάθε ἀληθινοῦ ὀρθοδόξου, τὸν «Νέο Σταυρό» τῆς «Νέας Ἐκκλησίας»!

Ο άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων περί Αντιχρίστου --Και σχετική ομιλία του π. Αθαν. Μυτιληναίου



Τῇ 18η Μαρτίου μνήμη τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρὸς ἡμῶν Κυρίλλου Ἀρχιεπισκόπου Ἱεροσολύμων.


Πεισματικὰ καὶ ἀμετανόητα, πολλοὶ κακοδοξοῦνς στὶς μέρες μας, στηριζόμενοι στὴ λογική τους (στὸ μυαλό τους, ὅπως ἔλεγε ὁ ἅγιος Παΐσιος) καὶ ἀμφισβητοῦν ὅτι ὁ Ἀντίχριστος θὰ εἶναι πρόσωπο καί, ἐπίσης, θεωροῦν ὅτι ἡ ἐνασχόληση μὲ τὰ τοῦ Ἀντιχρίστου περιττεύουν.
Ὅλοι οἱ Ἅγιοι, ὅμως, ἀλλὰ καὶ ὁ σήμερα ἑορταζόμενος ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων τοὺς διαψεύδουν καὶ στὰ δύο.