Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκ.10,25-37] ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ,

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκ.10,25-37]

 ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ,

«μιλία ες τν παραβολν το μπεσόντος ες τος λστάς»(παραβολή του καλού Σαμαρείτη)

     Ακούσαμε, αδελφοί μου, στο Ευαγγέλιο, τον Κύριό μας Ιησού Χριστό να λέει: «Κατέβαινε κάποιος άνθρωπος από την Ιερουσαλήμ στην Ιεριχώ κι έπεσε στα χέρια ληστών· αυτοί αφού τον έγδυσαν από τα ρούχα του, τον χτύπησαν γεμίζοντάς τον με πληγές και τον παράτησαν μισοπεθαμένο. Ένας ιερέας κι ένας Λευίτης, περνώντας από εκείνο τον δρόμο, αν και τον είδαν, τον προσπέρασαν και  συνέχισαν τον δρόμο τους. Ένας Σαμαρείτης όμως που ήρθε στον τόπο αυτό, όταν τον είδε τον σπλαχνίστηκε, και αφού έβαλε λάδι και κρασί και τα ανακάτεψε, τα έβαλε στις πληγές του, έδεσε προσεκτικά τα τραύματά του, κι αφού τον έβαλε πάνω στο δικό του ζώο, τον οδήγησε σε ένα πανδοχείο και έδωσε στον πανδοχέα δύο δηνάρια και του είπε: ‘’Φρόντισε τον άνθρωπο αυτόν και αν ξοδέψεις περισσότερα, εγώ όταν θα επανέλθω, θα σου τα αποδώσω’’». Ας δούμε λοιπόν το νόημα της παραβολής και με συνετή καρδιά κατανοώντας το σε βάθος, ας γνωρίσουμε τα μυστήρια του Θεού. 

ΚΥΡΙΑΚΗ H΄ΛΟΥΚΑ[: Εφεσ.2,4-10] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ

 


 ΚΥΡΙΑΚΗ H΄ΛΟΥΚΑ[: Εφεσ.2,4-10]

    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ        

    « δ Θες πλούσιος ν ν λέει, δι τν πολλν γάπην ατο ν γάπησεν μς,  κα ντας μς νεκρος τος παραπτώμασι συνεζωοποίησε τ Χριστ(:Ο Θεός όμως που είναι πλούσιος σε έλεος, εξαιτίας της πολλής αγάπης Του, με την οποία μας αγάπησε, και ενώ ακόμη ήμασταν πνευματικά νεκροί εξαιτίας των παραβάσεών μας, μας ζωοποίησε πνευματικά μαζί με τον Χριστό)»[Εφ.2,4-5].

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ΛΟΥΚΑ [Λουκά 10,2

  «Κα δο νομικός τις νέστη κπειράζων ατν κα λέγων· διδάσκαλε, τί ποιήσας ζων αώνιον κληρονομήσω;(:Εκεί που κάθονταν, ιδού σηκώθηκε κάποιος νομοδιδάσκαλος για να δοκιμάσει τον Χριστό και να αποδείξει ότι δεν γνώριζε ο Ιησούς τον νόμο και Του είπε: ‘’Διδάσκαλε, ποιο έργο αρετής ή ποια θυσία πρέπει να κάνω για να κληρονομήσω τη μακάρια και αιώνια ζωή;’’). δ επεν πρς ατν, Εν τ νμ τ γγραπται; πς ναγινσκεις; δ ποκριθες επεν, γαπσεις κριον τν θεν σου ξ λης [τς] καρδας σου κα ν λ τ ψυχ σου κα ν λ τ σχϊ σου κα ν λ τ διανοίᾳ σου, κα τν πλησον σου ς σεαυτν(: και ο Κύριος τού είπε: ‘’Στον νόμο τι έχει γραφεί; Εσύ που σπουδάζεις και ερευνάς τον νόμο, τι διαβάζεις εκεί για το ζήτημα αυτό; Και πώς το αντιλαμβάνεσαι;’

ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗΝ ΟΙ Ι. ΝΑΟΙ ΑΠΟΡΦΑΝΙΣΘΕΝΤΕΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ

Πηγή: Σκίτσο τοῦ Ἡλία Μακρῆ (08/11/20)/ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

«Ἐπιδείνωσιν τῆς ὑγείας τῶν πολιτῶν ἐπιφέρουν
τὰ μέτρα τῶν Κυβερνήσεων, ὄχι ὁ ἰός»

ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗΝ ΟΙ Ι. ΝΑΟΙ
ΑΠΟΡΦΑΝΙΣΘΕΝΤΕΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ

Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία υἱοθέτησε πλήρως τὴν μεταπατερικὴν σκέψιν:
ἡ ἀποχὴ ἐκ τῶν μυστηρίων εἶναι… σωτηρία,
ἡ θ. Λειτουργία διαχωρίζεται ἀπὸ τὸν Χριστόν,
τὸ προσωπεῖον (μάσκα) σὲ κάνει «πρόσωπον»,
«Κύριος» τῆς ζωῆς καὶ τοῦ θανάτου εἶναι… αἱ πιθανότητες!

Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Ἰωάννου Καραλής,
Πτυχιοῦχος ἰατρικῆς καὶ χειρουργικῆς- διδάκτωρ τοῦ Πανεπιστημίου Γένοβας
– Πυρηνικὸς ἰατρὸς
Ὑπεύθυνος τμήματος πυρηνικῆς Ἰατρικῆς
τοῦ Istituto Salus- Alliance Medical τῆς Γένοβας,
Πολυκλινική τοῦ δευτέρου Πανεπιστημίου τῆς Ρώμης Tor Vergata

Δὲν ὑπάρχει ἄνθρωπος ποὺ ζεῖ στὴν Ἰταλία καὶ γενικὰ στὴν Εὐρώπη ποὺ νὰ μὴ ἔχει ὑποστεῖ κάποιας μορφῆς βία στὴν σημερινὴ ἐποχή. Ἀρχίζοντας ἀπὸ τὰ μέσα μαζικῆς ἐνημέρωσης, ποὺ ἐπὶ καθημερινῆς βάσεως ἐκφοβίζουν συστηματικὰ τὸ κοινὸ μεταδίδοντας πολεμικὰ ἀνακοινωθέντα:  τόσα μοριακὰ τέστ ἔγιναν, τόσα νέα περιστατικά, προσοχὴ γιατί ἂν συνεχισθεῖ αὐτὴ ἡ κατάσταση ποὺ δημιουργεῖται ἀπὸ τὴν ἀνευθυνότητα τῶν πολιτῶν, τότε θὰ ἀναγκασθεῖ ἡ κυβέρνηση νὰ ἐπιβάλλει lockdown σὲ μεγάλες πόλεις ὅπως Ρώμη, Μιλάνο, Γένοβα, ἀπαγορεύοντας τὶς μετακινήσεις καὶ αὐτὸ ἤδη ἔγινε σὲ πολλὲς πιὰ περιοχές, τὶς λεγόμενες κόκκινες ζῶνες.

Ο Άγιος νεομάρτυς Κωνσταντίνος ο Υδραίος (14/11/1800)

Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου

Ο Υδραίος Κωνσταντίνος, δεκαοκταετής βρέθηκε στη Ρόδο. Εκεί συναναστρεφόταν τον εξομώτη πασά της Ρόδου, Χασάν. Ο πασάς με κολακείες και δώρα κατάφερε να τον εξισλαμίσει, ονομάζοντάς τον Χασάν. Τρία χρόνια έμεινε στο Ισλάμ, όμως δοκίμασε την απόρριψη της μητέρας του, η οποία, όταν ο Κωνσταντίνος την επισκέφτηκε, δεν του άνοιξε, φωνάζοντας ότι δεν τον αναγνωρίζει. Άρχισε, έτσι, η συνείδησή του να τον ελέγχει. Αφού εξομολογήθηκε ζητώντας να ομολογήσει, κατόπιν συμβουλής του πνευματικού του, μετέβη στην Κων/λη, όπου και πάλι εξομολογήθηκε σε έμπειρο πνευματικό.

Στο πρώτο lockdown πολέμησαν την Εκκλησία με επίδειξη δύναμης.

Στο δεύτερο την πολεμούν, σπρώχνοντας την στην ανυπαρξία!

Ελευθέριος Ανδρώνης

Η περίοδος του πρώτου lockdown μπορεί να μην αποδείχθηκε διδακτική για την κυβέρνηση όσον αφορά την θωράκιση της χώρας απέναντι στην πανδημία, όμως  κατά πως φαίνεται– τους δίδαξε καλά, πώς να τελειοποιήσουν την «υψηλή τέχνη» του ολοκληρωτισμού…

Μην ξεγελιούνται κάποιοι. Οι αντιεκκλησιαστικές κυβερνητικές ενέργειες είναι και σήμερα ίδιες και χειρότερες. Απλά μείωσαν τους κόπους τους, γιατί άλλαξαν τους τρόπους τους.

Ο… Καίσαρας αυτήν την φορά, δεν ακολούθησε τον δρόμο της ανοιχτής σύγκρουσης με την Εκκλησία, (που σίγουρα κοστίζει και ψήφους). Σταμάτησε τα αυτοκρατορικά tweets και τις διάφορες συμπλεγματικές συμπεριφορές, με εξοργιστικές επιδείξεις δύναμης. Όλα αυτά, μοιραία προκαλούσαν μεγάλες αντιδράσεις από τους πιστούς, οπότε η κυβέρνηση επέλεξε να χαμηλώσει τους τόνους. Όχι γιατί σεβάστηκαν ξαφνικά την Εκκλησία, αλλά διότι αποφάσισαν να αλλάξουν την τακτική τους.

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

“Ατζέντα 2020: Παγκόσμια δικτατορία”

“Ατζέντα 2020: Παγκόσμια δικτατορία”

Η πέμπτη γενιά πολέμου εναντίον ορατών τε και αοράτων εχθρών και οι επτά κατηγορίες πολιτών

Κωνσταντίνου Ι. Βαθιώτη, Αναπλ. Καθηγητή Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.

 Το 2002 εξεδόθη το βιβλίο του Νικολάου Χατζή με τον τίτλο «Στη “σκιά του τρομοκράτη”» και με τον υπότιτλο «Μια δημοσιογραφική κριτική ματιά στο παρασκήνιο του διεθνούς συστήματος με πρωταγωνιστή τον “ΑΟΡΑΤΟ ΕΧΘΡΟ”».

Αλλά και ο αείμνηστος Ιωάννης Μανωλεδάκης, καθηγητής Ποινικού Δικαίου στην Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο άρθρο του με τίτλο “Η μέρα που αλλάζει τον κόσμο”, το οποίο δημοσιεύθηκε το 2001 και επανακυκλοφόρησε σε μια συλλογή κειμένων του (Ι. Μανωλεδάκης, Κείμενα, Χορτιάτης 570, 2012, σελ. 47), έγραφε τα ακόλουθα:

«Όλοι όσοι προσπάθησαν να “ερμηνεύσουν” το τραγικό γεγονός της 11ης Σεπτεμβρίου στην καρδιά των ΗΠΑ είναι σύμφωνοι σε ένα πράγμα: Ότι εκείνο το πρωινό άλλαξαν τα δεδομένα της παγκόσμιας ιστορίας στο χώρο των κοινωνικών, πολιτικών και στρατιωτικών συγκρούσεων».

Έχουμε, οι τωρινοί Έλληνες, τέτοια αγάπη για την πατρίδα;

Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς


Πρώτον: Κάποτε η Διοίκηση διορίζει τον Μακρυγιάννη "αρχηγό των Αθηναίων". Τον πλησιάζει ο Γρόπιος (Gropius), πρόξενος της Αούστριας και του λέει να δεχτεί τον "Γκόρδον", τον Άγγλο, ως αρχηγό, διότι θα βάλει τα χρήματα. Απαντά ο πατριδοφύλακας στρατηγός: "Σύρε πες του, όποιος είναι αυτός οπού θα βάλει τα χρήματα, όχι αρχηγόν τον κάνω καμπούλι (= δέχομαι να γίνει), διά την αγάπη της πατρίδος μου, αλλά όπου κατουράγει να μου δίνει να πίνω εγώ το κάτουρο. Το κάνω αυτό και του το δίνω εγγράφως". (Απομνημονεύματα, εκδ. Ζαχαρόπουλος, σελ. 483). Έχουμε, οι τωρινοί Έλληνες, τέτοια αγάπη για την πατρίδα;

Η τούρκικη απειλή για «ιερό πόλεμο», εκ μέρους Μουσουλμάνων μεταναστών

Ηρακλής Ρεράκης, Ομ. Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ

Η τούρκικη απειλή για «ιερό πόλεμο», εκ μέρους Μουσουλμάνων μεταναστών

Εξ’ αιτίας των δυσμενών οικονομικών, εργατικών και πολιτικών συνθηκών διαφόρων χωρών της υφηλίου, πολλοί μουσουλμάνοι ζητούν καταφύγιο στις ισχυρότερες τεχνολογικά και οικονομικά χώρες του δυτικού κόσμου.

Ωστόσο, ένα κομμάτι από αυτούς δεν είναι όπως οι άλλοι μετανάστες, αφού τα τελευταία χρόνια παρατηρείται, σε κάποιους εξ’ αυτών, μια αναζωπύρωση του ισλαμικού φανατισμού, της τρομοκρατίας, της εγκληματικότητας και του ιερού πολέμου (Τσιχάντ).

Άλλωστε, εδώ και αρκετό καιρό, για πολλούς στη Δύση, ορισμένες χώρες, όπως η Τουρκία, αυτοπαρουσιάζονται ως εκπρόσωποι του Ισλάμ, επιδιώκοντας, έτσι, να γίνουν αποδεκτοί στο παγκόσμιο πολιτικό στίβο, έστω και με επιβολή, ως ένας ισχυρός παράγοντας και ως μια αξιοπρόσεκτη οντότητα.

Είναι γνωστό βέβαια ότι το Ισλάμ, ως μια πολιτικοθρησκευτική κοινότητα, με την εξ’ αρχής κατακτητική μορφή του, όπως την κληροδότησε ο Μωάμεθ στους απογόνους του Μουσουλμάνους, στοχεύει να επιβάλει σε ολόκληρο τον κόσμο, με κάθε μέσο και τρόπο, τα κυριαρχικά και επεκτατικά σχέδια και τις αρπακτικές βλέψεις που πάντοτε είχε και έχει.

Ο επιθετικός αυτός προσανατολισμός του Ισλάμ, έχει ως αφετηρία τα σχέδια του ίδιου του Μωάμεθ, ο οποίος εμπνεύστηκε αυτά τα οράματα, όταν αναγκάστηκε να μετοικήσει το 622 μ.Χ. από την Μέκκα, κυνηγημένος από τους εχθρούς που είχε εκεί, σε μια πόλη της Ερήμου, που ονομάστηκε Μεδίνα, δηλαδή «πόλη του Προφήτη».

Η «μετοίκηση» ή «μετανάστευση» αυτή ονομάζεται «Εγίρα» και γίνεται αποδεκτή από τους Μουσουλμάνους, ως το σημείο μετάλλαξης και μεταστροφής του Ισλάμ, από μία μικρή, τοπική και κυνηγημένη ομάδα που ήταν, σε μια επίσημη θρησκεία με ισχύ και εξουσία.

Η Μεδίνα, συνεπώς, υπήρξε ο τόπος, όπου το Ισλάμ εξελίχτηκε σε έναν απόλυτο παράγοντα προσανατολισμού της ζωής των πιστών, που διαμόρφωσε έκτοτε, καθοριστικά, όλη την καθημερινότητα και τις συνήθειες τους.

Η «Εγίρα», εκτός από το ότι αποτελεί την αφετηρία μέτρησης του χρόνου για τους Μουσουλμάνους, συμβολίζει επίσης και τα εγκαίνια της εξωστρέφειας του επεκτατικού Ισλάμ, μέσω μετακινήσεων και διεκδικήσεων, όταν μάλιστα έλαβε, εξ αρχής, αυτόν τον πολιτικοθρησκευτικό προσανατολισμό.

Και τούτο διότι, στη Μεδίνα, ο Μωάμεθ διαμόρφωσε την πρώτη θεοκρατική κοινότητα του Ισλάμ. Εκεί, από «Απόστολος του Θεού» και «προφήτης», μεταβάλλεται και σε πολιτικό αρχηγό, ενώ, ταυτόχρονα, διακηρύττει ότι το Ισλάμ αποτελεί, όχι μόνον μια οικουμενική θρησκεία για όλη την ανθρωπότητα αλλά και μια θεοκρατική οντότητα με θρησκευτικό αλλά και πολιτικό χαρακτήρα.

Θεωρούμε ότι κάπως έτσι θα πρέπει να προσλαμβάνεται και να εξηγείται το πολιτικοθρησκευτικό και επεκτατικό προφίλ και η όλη κυβερνητική ατζέντα του Ερντογάν.

Παρά τις ελπιδοφόρες ερμηνείες που κάνουν ορισμένοι για το Ισλάμ, για δήθεν μετεξέλιξή του, η σχέση των πιστών Μουσουλμάνων με τις αρχές που χάραξε ο Μωάμεθ για το Ισλάμ παραμένουν σταθερές στην ίδια κατεύθυνση.

Η φύση του Ισλάμ, έως σήμερα, είναι να βρίσκεται σε άμεση συνάφεια η θρησκεία και η πολιτεία, έτσι όπως την καθόρισε ο Μωάμεθ.

Σύμφωνα με την οργάνωση του κοινωνικού και θρησκευτικού πλαισίου του Ισλάμ, το Κοράνιο, ως ο νόμος του Θεού, είναι ο καταστατικός χάρτης της Θρησκείας και της πολιτείας, ο ακρογωνιαίος λίθος και ο ύψιστος κανόνας πίστεως στη ζωή των Μουσουλμάνων.

Ό, τι είναι αντίθετο προς το Κοράνιο είναι εχθρικό και ασύμβατο με την ισλαμική πίστη και φυσικά με τους πιστούς στο Ισλάμ . Η καθημερινή ζωή όλων των πιστών Μουσουλμάνων ρυθμίζεται με βάση το Κοράνιο και κινείται στο πλαίσιο των παραπάνω θρησκευτικών αρχών.

Η σύγχρονη, εξαρτημένη από το Κοράνιο ισλαμική κοινωνία ή τουλάχιστον ένα μεγάλο μέρος της φαίνεται να ταυτίζεται με τη θρησκευτική πολιτική ορισμένων ηγετών, όπως εκείνη του Ερντογάν, που εκφράζει ακραία και αδιάλλακτη επιθετικότητα, συνδεδεμένη με τον βίαιο επεκτατισμό, τον φόβο, τις πολεμικές απειλές και την απειλή για εγκληματικότητα.

Ο Ερντογάν, τον τελευταίο καιρό, εμφανίζεται ως φονταμενταλιστής και ως παράγοντας ιμπεριαλιστικού αναθεωρητισμού και διαταραχής μιας μεγάλης περιοχής. Δίνει ελάχιστο χώρο στον ανθρώπινο λόγο και απορρίπτει τις υγιείς και γόνιμες σχέσεις καλής γειτονίες με τις γειτονικές χώρες..

Η στροφή του στο Ισλάμ αλλά και στον εθνικισμό, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, είναι φανερό ότι σχετίζεται με τα επεκτατικά του σχέδια να δημιουργήσει μια απέραντη οθωμανική αυτοκρατορία, με κατακτήσεις εδαφών και θαλασσών που ανήκουν σε άλλους λαούς και τα οποία με αυταρχισμό και εκφοβισμό διεκδικεί.

Μας θυμίζουν τις ιστορίες που ακούγαμε από τους παππούδες μας, από την σκληρή περίοδο και τις αιματοβαμμένες εμπειρίες που έζησαν, κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας, σύμφωνα με τις οποίες, όταν κάποιος Μουσουλμάνος αξιωματούχος, σε μια περιοχή της χώρας μας, έβλεπε κάποιο κτήμα που του άρεσε και το έβαζε στο μάτι, έστελνε στον ρωμιό ιδιοκτήτη του μια σφαίρα και ένα ασκί λάδι και του ζητούσε εντός ολίγου χρόνου να του επιστρέψει αυτό που δεν επιθυμούσε να κρατήσει! Τι να έκανε άραγε ο φτωχός και ανυπεράσπιστος ρωμιός σε αυτό το κλίμα, που όλα τάσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά;

Οι διακηρύξεις που κάνει ο Ερντογάν, με το ύφος και τη βροντερή φωνή του Σουλτάνου και του προστάτη των Μουσουλμάνων όπου γης αλλά και οι τελευταίες τρομοκρατικές ενέργειες, που σχετίζονται με αυτό το ύφος, δείχνουν πως είναι αδίστακτος και ότι είναι σε θέση, προκειμένου να κερδίσει πολιτικά, να ακολουθήσει ακραίες τρομοκρατικές τακτικές, όπως το λεγόμενο Τζιχάντ ή «ιερό πόλεμο» του Ισλάμ, ως ατομικό και συλλογικό καθήκον κάθε πιστού Μουσουλμάνου, που αποσκοπεί στην εξάπλωση και στην κυριαρχία των «δικαίων του Θεού» σ’ όλη την γη.

Με το Τζιχάντ, ως γνωστό, ιδρύθηκε το Ισλάμ, έγινε σεβαστός ο λόγος του Μωάμεθ και με το Τζιχάντ διαδόθηκε η θρησκεία του. Χωρίς το Τζιχάντ, το Ισλάμ δεν προοδεύει αλλά καταστρέφεται. Τα αποτρόπαια εγκλήματα, που τελούνται με όλους τους αφοσιωμένους Μουσουλμάνους στο όνομα του Τζιχάντ, όπως ο πρόσφατος αποκεφαλισμός του Γάλλου καθηγητή από τον Τσετσένο τζιχαντιστή, επαναφέρουν στο προσκήνιο το κρίσιμο ερώτημα, που απευθύνεται προς τον σύγχρονο και πολιτισμένο κόσμο:

Υπάρχουν άραγε ευρωπαίοι ηγέτες ή άλλοι παράγοντες ότι υπάρχει συμβατότητα του φονταμενταλιστικού Ισλάμ με τον ευρωπαϊκό τρόπο ζωής, όταν η ισλαμική τρομοκρατία αποτελεί μία ασύμμετρη απειλή, που ιδεολογικά παραπέμπει σε πόλεμο πολιτισμών;

Στο πλαίσιο αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο ούτε και απαρατήρητο το γεγονός ότι οι αιματηρές επιθέσεις των Τζιχαντιστών γίνονται δεκτές με ενθουσιασμό από εκατομμύρια Μουσουλμάνους σ’ όλο τον κόσμο, ενώ, ταυτόχρονα, όλο και πιο πολύ γίνεται αποδεκτό στις συνειδήσεις πλείστων πολιτισμένων ανθρώπων το πολιτισμικό χάσμα που χωρίζει τη Δύση με τον ασυμβίβαστο μουσουλμανικό κόσμο της Ανατολής.

Είναι σαφές ότι ένας από τους βασικούς στόχους της συνεχίσεως πραγματοποίησης τρομοκρατικών επιθέσεων από Τζιχαντιστές είναι η μεγιστοποίηση του φόβου, του θορύβου και της ανασφάλειας που προκαλείται στην παγκόσμια κοινή γνώμη, από τη μεγάλη δημοσιότητα που παίρνουν τα εγκλήματα του Τζιχάντ, ως εργαλεία ψυχολογικού πολέμου.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τους μουσουλμανικούς κανόνες, οι μάρτυρες της πίστης, με τα φρικτά τους εγκλήματα εναντίον αθώων ζωών, από τη μια πλευρά, προκαλούν αποτροπιασμό στους πολιτισμένους ανθρώπους και ιδιαίτερα στους Χριστιανούς, από την άλλη, όμως, οι Τζιχαντιστές που γίνονται «μάρτυρες» πιστεύουν ότι εξασφαλίζουν, με την εμπνευσμένη από την ισλαμική πίστη θυσία τους, την είσοδό τους στον ισλαμικό Παράδεισο. Μάλιστα, όσους περισσότερους άπιστους φονεύσουν τόσο καλύτερη θέση θα έχουν στον Παράδεισο του Ισλάμ!

Σύμφωνα με τα παραπάνω, φαίνεται ότι ο Ερντογάν, χρειάζεται και χρησιμοποιεί τις μεταναστευτικές ροές, ως πολιορκητική μηχανή και ως εργαλεία πίεσης σε βάρος της Ελλάδας και της Ευρώπης, στο πλαίσιο της νεοοθωμανικής του επιθετικότητας και των επεκτατικών του σχεδίων.

Μάλιστα, πολλοί, ερμηνεύοντας τα γεγονότα, υποστηρίζουν ότι θα συνεχιστούν τα εγκλήματα του ιερού πολέμου, από την πλευρά, όχι όλων φυσικά, αλλά πολλών από τους Μουσουλμάνους μετανάστες που βρίσκονται ή έρχονται στην Ευρώπη, με το γνωστό θρησκευτικό τους σύνθημα που περιέχεται στην πίστη τους: Πόλεμος των πιστών κατά των απίστων.

Σε κάθε περίπτωση οι πλείστοι Ευρωπαίοι, από ό, τι δείχνουν και οι δημοσκοπήσεις, αισθάνονται μεγάλη ανησυχία και ανασφάλεια για το θέμα του μεταναστευτικού και τη διαρκή και αλόγιστη αύξηση και συσσώρευση των εποίκων, όπως εξελίσσεται.

Η ανησυχία αυτή εντείνεται και από τις απαράδεκτες, πολιτισμικά, ενέργειες του Ερντογάν, όπως εκείνη της μετατροπής της Αγίας Σοφίας σε Τζαμί, που δείχνουν καθαρά ότι πρότυπο της πολιτικής του έναντι των άλλων γειτονικών λαών είναι το επιθετικό οθωμανικό σύνδρομο ανωτερότητας του ισχυρού, του δυνατού και του ανίκητου.

Η απόφαση του Ερντογάν, να μετατρέψει, υπακούοντας στο Ισλάμ, τον Ναό της Αγίας Σοφίας σε Τζαμί, αποτελεί ένα δείγμα του επιπέδου της παιδείας και των προτύπων της συμπεριφοράς που προσφέρει στους πιστούς της η θρησκεία του Κορανίου, καθοδηγώντας τους να ρυθμίζουν τη στάση τους, όχι μόνον έναντι ανθρώπων και λαών, αλλά, ακόμη και έναντι Μνημείων, με παγκόσμια ακτινοβολία, όπως η Αγία Σοφία, με την ιδεολογία του πορθητή, του κατακτητή και του Τζιχαντιστή.

Η επιθετική πράξη της μετατροπής του Ιερού Συμβόλου των Χριστιανών σε Τζαμί και της χρήσεώς της για «προσευχή» στον Αλλάχ, σηματοδοτεί και συμβολίζει τον εκτροχιασμό της Τουρκίας στον ισλαμικό φονταμενταλισμό, σε μια πορεία, στραμμένη στην παλιά ισλαμική οθωμανική δόξα των συγκρούσεων και των εχθροπραξιών, με στόχο την επάνοδο στα χνάρια του Μωάμεθ του Πορθητή.

Η θέληση του Ερντογάν να ελέγχει και να πατρονάρει το σύνολο των Μουσουλμάνων και φυσικά των Μεταναστών, που βρίσκονται ή επιθυμούν να έλθουν στην Ευρώπη αποκαλύπτει το σχέδιό του: Να έχει στα χέρια του τη μεταναστευτική -και όχι μόνο- απειλή, να απαιτεί όλο και μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομική ενίσχυση και, ταυτόχρονα, να κρατά τον έλεγχο της χρήσεως της ισλαμικής τρομοκρατίας και του «ιερού πολέμου», με όλες τις ενδεχόμενες συνέπειες που μπορεί να προκύψουν, στο πλαίσιο των κυριαρχικών του επιδιώξεων έναντι της Ελλάδας και της Ευρώπης.

 https://orthodoxostypos.gr/

Καθηγητής Βαθιώτης: Δεν σπούδασα νομικά, δεν αφιερώθηκα στο Ποινικό Δίκαιο με όλη μου την δύναμη για να με εξευτελίζει ο κύριος Μητσοτάκης...

Ο πολίτης αντιμετωπίζεται ως τρομοκράτης.

 Τηλεόραση και ραδιόφωνο υλοποιούν προπαγάνδα.

 

Κωνσταντίνος Βαθιώτης, Καθηγητής ποινικού Δικαίου Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Δεν σπούδασα νομικά, δεν αφιερώθηκα στο Ποινικό Δίκαιο με όλη μου την δύναμη για να με εξευτελίζει ο κύριος Μητσοτάκης φυλακίζοντάς με και υποχρεώνοντάς με να κυκλοφορώ στέλνοντας SMS.

 
Έχουμε ελληνική και παγκόσμια δικτατορία για τους εξής λόγους:
1. Όλα τα δρακόντεια φασιστικά μέτρα, όλη η επιχειρηματολογία, όλη η ορολογία σε όλο τον κόσμο είναι καρμπόν.


2. Όσοι υλοποιούν και εφαρμόζουν τα δρακόντεια φασιστικά μέτρα νίπτουν τα χείρας τους λέγοντας την φράση που ενδημεί στα ολοκληρωτικά καθεστώτα: «εγώ εντολές εκτελούσα» (βλ. και Άιχμαν).


3. Δεν επιτρέπεται ο διάλογος, φιμώνεται και λοιδορείται η...
αντίθετη άποψη.

Ευθύνη των Ελλήνων για τον κόσμο και την ιστορία

  

Οι Έλληνες Χριστιανοί αντικαθίστανται από μετανάστες κυρίως Μουσουλμάνους.

Όταν κλείνουν οι δουλειές και οι εκκλησίες και όταν εκδιώκεται ο λαός σου από την πατρίδα του και ασκείται γενοκτονία από τις δικές του κυβερνήσεις, δεν μπορείς να μένεις εν σιωπή. Είναι αμαρτία να σιωπάς. Είναι αμαρτία να κρύβεις την αλήθεια.Και η Αλήθεια είναι πως τα κόμματα, δεξιά η αριστερά είναι θεολογικές εκτροπές και αιρέσεις από το Ελληνικό και το Ορθόδοξο. Σήμερα αυτές οι κομματικές αιρέσεις, της δεξιάς και της αριστεράς, συνεργάζονται στενά και απόλυτα για να εξαφανίσουν από την Ελλάδα ότι ανθρώπινο ότι Ελληνικό και ότι Ορθόδοξο.
Σήμερα διαλύεται η Ελλάδα πολιτιστικά οικονομικά γεωγραφικά και κυρίως πνευματικά.
Οι Έλληνες Χριστιανοί αντικαθίστανται από μετανάστες κυρίως Μουσουλμάνους.
Ενώ ισχύει η απαγόρευση του κορωνοϊού και τα υψηλά πρόστιμα για τους Έλληνες χριστιανούς για τους μουσουλμάνους μετανάστες όχι μόνο δεν ισχύουν πρόστιμα αλλά η Δεξιά κυβέρνηση Μητσοτάκη ως συνέχεια της αριστερής κυβέρνησης του Τσιπρα δημιουργεί διαρκώς νέες πόλεις μουσουλμανικές σε όλη την επικράτεια. Συγχρόνως κατεδαφίζει και την οικονομία και την Εκκλησία.

Μετά Φόβου Δεσποτάδων και Κορωνοϊου Μη Προσέλθετε!

Γιὰ τὴν ἀπάτη τῶν λεγομένων πνευματικῶν ταγῶν τί νὰ ποῦμε;

Μετά  Φόβου Δεσποτάδων και Κορωνοϊου Μη Προσέλθετε!

Οἱ μασκαρορασοφόροι ποὺ προέτρεπαν τοὺς εὐσεβεῖς: «Φορέστε τὴ μασκούλα σας, νὰ μὴν μᾶς κλείσουν τὶς ἐκκλησίες» τώρα τί λένε; Καὶ ξευτιλίστηκαν μὲ τὰ φίμωτρα μέσα στὶς ἐκκλησίες καὶ ἔκλεισαν οἱ ἐκκλησίες ξανά. Ἀπόλυτη σιωπὴ πρὸς τὸ παρόν. Περιμένουν τὸ νέο σύνθημα γιὰ νὰ ἀρχίσουν πάλι τὸ καινούργιο τροπάριο εὐσεβείας...


http://images.vfl.ru/ii/1605005200/30a5f246/32251439.jpg



Στους έσχατους χρόνους που ζούμε «μετανοίας χρείαν έχομεν»!

 Μία ὡραία ὁμιλία τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου περί μετανοίας

 ἱερός Χρυσόστομος ἦταν κήρυκας τῆς μετανοίας, καί ὅλο προέτρεπε τόν λαό νά μποῦν στήν Ἐκκλησία καί νά ὁμολογήσουν τίς ἁμαρτίες τους, γιά νά λάβουν τήν ἄφεση. Λέγει: «Κἄν ἁμαρτωλός ἦς, εἴσελθε εἰς τήν Ἐκκλησίαν, ἵνα λέγῃς τάς ἁμαρτίας σου». Παριστάνει δέ πολύ εὔκολη τήν μετάνοια, ἀφοῦ μετάνοια ὅλο κι ὅλο εἶναι νά παραδεχτοῦμε τήν ἁμαρτωλότητά μας καί νά ποῦμε τό «ἥμαρτον».

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Προφητική αναφορά για τη μη σύναξη των πιστών στις εκκλησίες! «ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ» ΟΜΙΛΙΑ 42 (10, 1-4) 14-2-1988


Προφητική αναφορά του Γέροντος Αθανάσιου Μυτιληναίου για τη μη σύναξη των πιστών στις εκκλησίες

ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ «ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ»

ΟΜΙΛΙΑ 42 (10, 1-4) 14-2-1988

    (Απόσπασμα της ομιλία στο 30')

    ...Είπε κάποιους μελαγχολικούς λόγους ο Κύριος: «Ἐλεύσονται ἡμέραι ὅτε ἐπιθυμήσετε μίαν τῶν ἡμερῶν τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου ἰδεῖν, καὶ οὐκ ὄψεσθε». (Λουκάς 17,22) Θα έρθουν ημέρες, ποιές είναι αυτές οι μέρες; Ο Κύριος είχε υπόψιν τους τις έσχατες μέρες, όταν θα υπάρχει πολλή θλίψης και θα λέγουν οι πιστοί τότε: «Κύριε δείξε μας ένα σημάδι της παρουσίας σου».

    Αυτή τη στιγμή αν μπορούμε να το συνειδητοποιήσουμε είμαστε μια Πεντηκοστή (εννοεί ο Γέροντας τη σύναξη των πιστών που ακούνε Λόγο Θεού). Όπου είναι οι πιστοί είναι η παρουσία του Αγίου Πνεύματος, ακούγεται ο Λόγος του και προσφέρεται η λατρεία του Θεού.

Μπορείτε να συλλάβετε την περίπτωση να είμαστε μονάδες και να μην υπάρχει αυτή η σύναξη, γατί η σύναξη είναι μια φανέρωση της Εκκλησίας.
 Προσέξατε φανέρωση της Εκκλησίας μέσα στην Ιστορία. Να υπάρχει ένας διωγμός που να μην μπορούμε να συγκεντρωθούμε, να συναχθούμε, να συναντηθούμε.