Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΤΟΥ κ. Νικ. ΠΑΝΤΑΖΗ Θεολόγου



Ντρεπόμαστε για την κατάντια των νεωτεριστών "πατέρων" μας, αν και θα έπρεπε να ντρέπονται αυτοί που προδίδουν τον όρκο της χειροτονίας τους και τα ίδια τα παιδιά τους.

 ΤΟΥ  κ. Νικ. ΠΑΝΤΑΖΗ     Θεολόγου















Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος αποτελεί αξιοθρήνητο και τραγικό δείγμα εκκοσμικεύεως της πλειονότητος των εν Ελλάδι Επισκόπων που είναι υποταγμένοι στο πνεύμα του Οικουμενισμού.
Σε συνέντευξή του που έδωσε στον Τραϊανό Χατζηδημητρίου στις 31-3-2013 (http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=10&artid=173847), απεφάνθη και αυτός με τη σειρά του, λίαν ασεβώς και πάνυ βλασφήμως περί "Δύο Εκκλησιών" και περί "φανατικών" που δεν θέλουν τον διάλογο.
Ντρεπόμαστε για την κατάντεια των νεωτεριστών "πατέρων" μας, αν και θα έπρεπε να ντρέπονται αυτοί που προδίδουν τον όρκο της χειροτονίας τους και τα ίδια τα παιδιά τους.
Μας περιθωριοποιούν και μας επικολούν σήμερα την κοσμική "ταμπέλα" του "φανατικού" στο μέτωπό μας, στο σημείο ακριβώς που μας έχρισαν, στο "δόξα Πατρί" επειδή θέλουμε να δοξάσουμε την Αγία Τριάδα μη θέλοντας διάλογο με αυτούς που διαφθείρουν το Τριαδικό μας δόγμα διά του "Φιλιόκβε".
Και τί σημαίνει "φανατικός";
Αυτός που υπερβαίνει τα όρια της λογικής, της αξιοπρεπείας και του σεβασμού και καταφεύγει σε ακρότητες, βιαιότητες και εγκληματικότητες.

Οι θρασύδειλοι εκπρόσωποι της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, επειδή αποτειχιστήκαμε από αυτούς ως Λατινόφρονες, Οικουμενιστές και άρα τους απεστρεφόμαστε ως αιρετικούς, μας αποκαλούν "ταλιμπάν της Ορθοδοξίας".
Και τί σημαίνει, "ταλιμπάν";
Η εξτρεμιστική, επαναστατική πολιτική κίνηση που επιδιώκει την εξουσία και τυραννία διά της δολοφονίας, ακόμη και της γενοκτονίας.
Μπορούν, παρακαλώ, να μας εξηγήσουν οι γόητες ηγέτες μας, οι προκόπτοντες επί το χείρον Αρχιερείς μας, οι πλανώντες και πλανώμενοι Δεσποτάδες, ποιά ακριβώς από τα παραπάνω αποδεικτικά στοιχεία πληρούμε για να μας λοιδορούν και να μας εξουθενώνουν έτσι;
Ή αρέσκονται να ομιλούν με τη συνήθη χαρακτηριστική επιπολαιότητα, ρηχή προχειρότητα και ανευθυνότητα, που τους διέπει;

Δε βλέπουν μάλιστα τα δικά τους μοιχεπιβατικά και τραγελαφικά χάλια της ατιμωτικής εκκοσμικεύσεως; Αντί να αγιοποιήσουν τον κόσμο, έγιναν αυτοί κόσμος και ανασταυρώνουν τον Υιό διά του Οικουμενισμού.
Σαν να μην έφταναναυτά, βλέπουμε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο να ποζάρει προκλητικώς με ηγέτες της Μασονίας και να αποδέχεται "χοντρές μίζες" και φιλοδωρήματα που ταπεινώνουν και σκλαβώνουν την Εκκλησία.







Βλέπουμε επίσης τιτουλάριο επίσκοπο της Εκκλησίας να ευλογεί προκλητικά τους μασόνους μέσα στις στοές τους, τις σατανικές τελετές τους και τα μυστήριά τους.
Δε βλέπουν που χάνουν έδαφος με το φτηνό, προδοτικό και αντιδεοντολικό τους υπέδαφος, που χάνουν τόση νεολαία και αποτυγχάνουν παταγωδώς στην επίτευξη των "πανίερων" (ανίερων) σκοπών τους;




  Ευλόγησετους Μασόνους και μετά πήγε να μαγαρίσει τους ορθοδόξους Χριστιανούς της Λάρισας.
Και ποιός επακριβώς, ο σκοπός του διαλόγου;
Ο "ευαγγελισμός" των ετεροδόξων, η αφύπνισή τους εις μετάνοιαν και η επανεπιστροφή τους στην Ορθοδοξία; 
Προφανώς όχι.
Είναι η απάρνηση πάντων των αιρέσεων απωλείας στις οποίες πεισματικώς εμμένουν και συστηματικώς συνεχίζουν να διακηρύττουν; 
Απολύτως όχι.

Είναι μήπως η τυχόν διάθεση του Πάπα να διαπραγματευτεί το "Φιλιόκβε" και να επιστρέψει στην Μητέρα Εκκλησία των Οικουμενικών Συνόδων από την οποία και απεκόπηκε; 
Σίγουρα όχι.
Και εάν υποθέσουμε πως αφαιρέσει έστω, αυτή την ανατρεπτική, αιρετική, αντι-τριαδική προσθήκη, εφ' όσον όμως δεν είναι διατεθειμένος να απαρνηθεί την Εωσφορική αίρεση του "Πρωτείου" και την διαβολική πλάνη του "Αλαθήτου", προς τί λοιπόν ο άκαρπος, ο ανυπόστατος, ο παρατεταμένος και "από πρώτο χέρι" χαμένος διάλογος;



Εφ' όσον, εγώ αρνούμαι να καταστήσω τη σύζυγό μου ιερόδουλη, στον οποιοδήποτε με οποιαδήποτε ανήθικη πρόταση διαλόγου και δεν ανέχομαι καν να το συζητήσω, εσείς γιατί εκπορνεύετε απλόχερα την Φίλη και Φιλτάτη Ορθοδοξία την οποία ορκιστήκατε θα υπηρετήσετε άχρι θανάτου, ενώ δέχεστε ευχαρίστως και ανεπιφυλάκτως διάλογο κάτω από ένα ύπουλο, καχέκτυπο και αρχέκακο "δεύτε διαλεχθώμεν";
Και συνέρχεστε και συνδιαλέγεσθε και συνεδριάζετε; 
"Έτσι για να βλεπόσαστε";
Για όνομα του Θεού, ποιά τα αξιόλογα πορίσματα και τα ευεργετικά αποτελέσματα αυτού του διαλόγου;
Τί επετύχατε και μας το κρύβετε;
Τί καταφέρατε και δεν μας το λέτε;
Ή θα βγείτε πάλι μια καλή πρωία (καταραμένη μάλλον) όπως εκείνη του 1924, με την επάρατη και αποδεδειγμένως παπόφιλη αλλαγή του Ημερολογίου, (χωρίς να δικαιώνω μ' αυτό τους ζηλωτάς ούτε προσχωρώ στις πλανεμένες, πολυκέφαλες και αληλλο-εχθρευόμενες πολυπαρατάξεις τους) θα βγείτε λέγω, δίχως καμία ειλικρινή διάθεση προετοιμασίας του ποιμνίου και καταρτισμού των πιστών, δίχως καμία έντιμη επεξήγηση και αξιοπρεπή ενημέρωση να μας ανακοινώσετε απλούστατα και αφελέστατα:
 
"Εντάξει, παιδιά, τα συζητήσαμε, τα είπαμε, τα βρήκαμε, όλα καλά, είμαστε όλοι το ίδιο, όλοι ενωμένοι κι' αγαπημένοι. 
Τώρα πια είμαστε ένα, πρόβλημα κανένα!"...

ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΜΙΖΕΡΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ:
ΕΙΣΤΕ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ. 
ΘΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΜΑΖΙΚΩΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΩΣ.
ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

Νικόλαος Πανταζής, 

Αποτειχισμένος Θεολόγος