Αποκάλυψη του φαινομένου Σεραφείμ Πειραιώς
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Μαϊος α.φ.216 ΙΟΥΝΙΟΣ α.φ.217 2015-http://www.agonas.org/
Ιγνάτιος Λάππας Λάρισας -Σεραφείμ Πειραιώς ντυμένοι σαν Δίδυμα αδερφάκια, με τις ίδιες πανάκριβες στολές κεντημένες και ραμένες στον ίδιο μόδιστρο! Καμαρώστε τους!
Επί 25 Χρόνια Αγώνων ο Λαός αυτός συκοφαντείται, λοιδορείται, απειλείται (συνεργούντων των μίσθαρνων οργάνων των ΜΜΕ). Σέρνεται κατά εκατοντάδες των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης στα κρατητήρια, δικάζεται με ψεύτικες δεσποτικές κατηγορίες … αλλά παραμένει όρθιος .
Δεν τα σεβάστηκε αυτά ούτε το Δεσποτικό σας κατεστημένο, που με νύχια και με δόντια προσπαθεί να στηρίξει ένα νέο «Νέρωνα»,ο οποίος μόνο με πίσσα δεν άλειψε αυτό τον Λαό ώστε να τον κάψει σαν λαμπάδα. Αντίθετα εσείς εξωραΐζοντας παρουσιάζετε τον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο ως οσιομάρτυρα! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
Επειδή πολλά λέγει ο "άγιος" Πειραιώς και τίποτα δεν κάνει. Επειδή χρόνια τώρα τσαμπουνάει λόγια κατά το: "λέγουσι, και ου ποιούσι" (Ματθ. 23,3), θα σας θυμίσουμε εν συντομία μερικές από τις δεκάδες περιπτώσεις, - αν χρειαστεί θα επανέλθουμε - να σκιαγραφήσουμε τον δεσπότη Πειραιώς Σεραφείμ Μεντζελόπουλο.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Μαϊος α.φ.216 ΙΟΥΝΙΟΣ α.φ.217 2015-http://www.agonas.org/
Ιγνάτιος Λάππας Λάρισας -Σεραφείμ Πειραιώς ντυμένοι σαν Δίδυμα αδερφάκια, με τις ίδιες πανάκριβες στολές κεντημένες και ραμένες στον ίδιο μόδιστρο! Καμαρώστε τους!
Για
χρόνια, φίλοι αναγνώστες της εφημερίδας μας ρωτούσαν γιατί δεν γράφουμε τίποτα
απ' τα τόσα που δημοσιεύει και καταγγέλλει ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ.
Τους
διαμηνύαμε ότι θα γράψουμε για το φαινόμενο αυτό, γιατί αποτελεί ειδική
περίπτωση, και χρειάζεται διακριτική παρατήρηση.
Οι
Λαρισαίοι γνωρίσαμε τον π. Σεραφείμ Μεντζελόπουλο όταν ήταν στο κλειστό
κονκλάβιο του Σεραφειμικού κατεστημένου. Η χειροτονία του σε διάκονο και
πρεσβύτερο έγινε από τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκα δίδοντάς του
μάλιστα και το όνομά του ως το πιο αγαπημένο του παιδί.
Στα
χρόνια της παντοδυναμίας του - γραμματέας Συνοδικών δικαστηρίων και
"μέγας" εκκλησιαστικός ανακριτής (1985-2000) - ήρθε στη Λάρισα με
ύφος πολλών καρδιναλίων να επιδώσει στο γέροντα π. Θεολόγο κλητήριο σημείωμα
για απολογία σε κατηγορίες
ανύπαρκτες
ανύπαρκτες
Οι
επισκέψεις στην ιερά Κομνήνειο Μονή Στομίου και στο Επισκοπείο ενός νεαρού
εντεταλμένου ιερωμένου τριανταπεντάρη (35) προς έναν σεβάσμιο γέροντα επίσκοπο
εβδομήκοντα έξι (76) ετών για τον παραπάνω σκοπό αποτελούσαν ντροπή για τον
φέροντα και τους αποστέλλοντας. Και όταν ο μακαριστός πληροφορήθηκε τον λόγο
της επίσκεψής του σήκωσε τα μάτια προς τον ουρανό ψελλίζοντας λόγια συγχώρησης
διότι «ουκ οίδασι τι ποιούσι». Οι ενέργειες αυτές τον βοήθησαν να σχηματίσει
καθαρή γνώμη για τον αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Μεντελόπουλο!
Στην
Λάρισα τον είδαμε και άλλες φορές, όπως όταν ήρθε να "λαμπρύνει" με
την παρουσία του τον εορταζόμενο πολιούχο μας Άγιο Αχίλλειο, καθώς και στο στρατιωτικό
αεροδρόμιο προκειμένου να υποδεχθεί τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο,
άσχετα αν μετά του τα έψαλε (ασκώντας δήθεν κριτική) για τα μάτια του κόσμου.
Φέτος
(15 Μαΐου 2015) τον ξαναείδαμε μέσα στην "ιερά μάζωξη εννέα
δεσποτάδων", φανταχτερά και χρυσοστόλιστα ντυμένον με στολή ίδια σε χρώμα,
σχέδιο και ποιότητα με του Λαρίσης Ιγνατίου, στεφανωμένον με περίλαμπρη μίτρα
και αντί του καλάμου του Χριστού, χρυσή πατερίτσα πολλών χιλιάδων ευρώ. Μ' αυτά
και τα υπόλοιπα έδειχνε τον πλούτο της κενοδοξίας φιγουράροντας μέσα στον άγιο
χώρο του θυσιαστηρίου.
Αρκετοί
ευσεβείς σκανδαλισμένοι από την ασυμφωνία λόγων και έργων που έβλεπαν - ακόμη
και τον Πειραιώς - αποχωρώντας διαμαρτυρόμενοι για το κατάντημα.
Ήταν
παρόντες και οι Αγωνιζόμενοι με τα πανό στο ίδιο πάντα μέρος για δύο δεκαετίες
ακούγοντας τα σχόλια του απλού λαού που έλεγε: «Πάει κι αυτός (ο Πειραιώς)! Ενώ
άλλα λέγει άλλα κάνει. Παραμυθιάζει το λαό με όσα κατά καιρούς δημοσιεύει».
Γνωστός
μητροπολίτης της ελλαδικής Εκκλησίας μας έγραφε:
- «Η
Λάρισα είναι "ο ακαθαίρετος πύργος". Έρχονται οι ρασοφόροι
πανηγυρισταί να λαμπρύνουν δήθεν με την παρουσία τους και τα πολυαρχιερατικά
συλλείτουργα τις εκδηλώσεις ενώ ο σκοπός τους αποβλέπει στη στήριξη του
αντικανονικού και παράνομου Ιγνατίου. Έτσι επί μια εικοσαετία περνούν καλά ένα
διήμερο με πλούσιο φαγοπότι και τα σχετικά… δωράκια!».
ΝΤΡΟΠΗ
ΣΑΣ!
«Ποίον
σοι έπος έρκος φυγείν οδόντων», δέσποτα;
Για
ποιο πράγμα να ντρεπόμαστε "άγιε" Πειραιώς; Μήπως για τις παγκάριες
κλεψιές και αλχημείες; Μήπως για παράνομες καταθέσεις σε offshore εταιρείες στις Καναρίους
Νήσους ή στα Φίτζι, Φίτζι…;
Μήπως
γιατί αντικανονικά και παράνομα γίναμε δεσποτάδες;
Μήπως
γιατί με ψέματα καταδικάσαμε ανθρώπους και απειλούμε να τους πάρουμε τα σπίτια
τους;
Μήπως
γιατί στείλαμε τα ΜΑΤ και ΕΚΑΜ να ξυλοφορτώσουν αγνούς χριστιανούς γεμίζοντας
τα νοσοκομεία με δεκάδες καταπληγωμένους;
Μήπως
γιατί έχουμε εκατοντάδες αρχιερατικές στολές, μίτρες, πατερίτσες, σταυρούς,
εγκόλπια εκατομμυρίων ευρώ ενώ ο κόσμος πεινάει;
Μήπως,
για δεκάδες άλλα μήπως, που δεν έχουμε κάνει, θα πρέπει να ντρεπόμαστε; Εάν
όμως δεν είναι έτσι, μήπως πρέπει εσείς - όχι προσωπικά - πρέπει να
ντρέπεστε!!!
Και
γιατί εκστομίσατε εξοργισμένος αυτές τις φράσεις; Τί σας είπαν και οργισθήκατε;
Μήπως σας παρατήρησαν γιατί ήλθατε στον μοιχεπιβάτη
Ιγνάτιο και συνεπώς, αντί ευλογιών, ήταν άξιοι ύβρεων και μομφών λέγοντας "ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ" από αρχιερατικά χείλη; Ευπρεπώς
σας απάντησαν: Σ' εμάς λέτε «ντροπή μας»,
εσείς που παρουσιάζεστε ως αντιοικουμενιστής και τηρητής των Κανόνων;
Αλλά
ποιος είδε το… και δεν φοβήθηκε! Αντίκρισαν έναν Σεραφείμ αγριεμένο, έτοιμο να
κατασπαράξει τους πάντες εάν δεν τον τραβούσε και συγκρατούσε ο δεσπότης
Ιγνάτιος από το δεξιό του χέρι.
‘Αγιε Πειραιώς κ.
Σεραφείμ.
Εμείς σας Προειδοποιήσαμε. Εσείς όμως προσβάλατε, ένα Λαό
που επί 25 χρόνια αγωνίζεται ζητώντας Ελευθέρα
και Ζώσα Ορθόδοξη Εκκλησία και κανονικότητα στην Εκκλησία με αφορμή την αδικία που έγινε στο πρόσωπο του κυρ. Θεολόγου Λαρίσης και των
12 επισκόπων.
Επί 25 Χρόνια Αγώνων ο Λαός αυτός συκοφαντείται, λοιδορείται, απειλείται (συνεργούντων των μίσθαρνων οργάνων των ΜΜΕ). Σέρνεται κατά εκατοντάδες των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης στα κρατητήρια, δικάζεται με ψεύτικες δεσποτικές κατηγορίες … αλλά παραμένει όρθιος .
Δεν τα σεβάστηκε αυτά ούτε το Δεσποτικό σας κατεστημένο, που με νύχια και με δόντια προσπαθεί να στηρίξει ένα νέο «Νέρωνα»,ο οποίος μόνο με πίσσα δεν άλειψε αυτό τον Λαό ώστε να τον κάψει σαν λαμπάδα. Αντίθετα εσείς εξωραΐζοντας παρουσιάζετε τον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο ως οσιομάρτυρα! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
Επειδή πολλά λέγει ο "άγιος" Πειραιώς και τίποτα δεν κάνει. Επειδή χρόνια τώρα τσαμπουνάει λόγια κατά το: "λέγουσι, και ου ποιούσι" (Ματθ. 23,3), θα σας θυμίσουμε εν συντομία μερικές από τις δεκάδες περιπτώσεις, - αν χρειαστεί θα επανέλθουμε - να σκιαγραφήσουμε τον δεσπότη Πειραιώς Σεραφείμ Μεντζελόπουλο.
1) Η
μητρόπολη Πειραιά, πραγματοποίησε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ημερίδα με
θέμα: «Πατερική Θεολογία και Μεταπατερική αίρεση» στις 15/2/2012 με αρκετούς
αξιόλογους πανεπιστημιακούς κ.ά. ομιλητές. Την τίμησαν δε με την παρουσία τους
μητροπολίται, ηγούμενοι, μοναχοί, θεολόγοι και πάνω από χίλιοι ακροαταί. Εκεί
ακούστηκαν ανήκουστα πράγματα που συμβαίνουν στη μητρόπολη Δημητριάδος και
πληροφορήθηκαν τη δράση της "Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών".
Κατήγγειλαν επίσης την Ακαδημία και τον Πρόεδρο της μητρόπολης Δημητριάδος ότι
είναι διακινητής στον Ορθόδοξο χώρο της αιρετικής μετα-πατερικής
Οικουμενιστικής Θεολογίας την οποία όσοι αποδέχονται κινδυνεύουν να
απολεσθούν!! Ο δε μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ σε ομιλία του τόνισε: «Καλοί
ήταν οι Πατέρες - λένε οι της Ακαδημίας - αλλά είναι περασμένες αυτές οι
εποχές, έτσι, πρέπει να θέσουμε την Πατερική Θεολογία στο χρονοντούλαπο». Και
το σημαντικότερο είναι, ότι η Ακαδημία χρηματοδοτείται ως «ΜΚΟ Ακαδημία
Δημητριάδος» σε πρόγραμμα του Υπουργείου Εργασίας για «κοινωνική εργασία» και
από ξένα κέντρα, όπως τα "Open
Society Foundation" του Σόρος, το ίδρυμα
Φόρντ, το ίδρυμα Μάρσαλ, την Παγκόσμια Τράπεζα και άλλα σχετικά "Ευαγή"
ιδρύματα, που όλοι αυτοί μας αγαπούν και θέλουν το καλό μας με μια Εκκλησία
κοιμωμένη και μια Ορθοδοξία κατ' όνομα.
Και μετά;
Ενώ
αυτά και πολλά άλλα καταγγέλθηκαν, δεν πέρασαν μερικές ημέρες (16-3-2012) και
βλέπουμε να υποδέχεται στον Πειραιά τον… Πρύτανη της Ακαδημίας και τον "ιθύνοντα
νουν" της Μετα-πατερικής Θεολογίας Δημητριάδος Ιγνάτιο, μεταφέροντα την
εικόνα της Παναγίας Ξενιάς, να τελεί την ακολουθία του Ακαθίστου Ύμνου και να
ακολουθούν συλλείτουργα σε ονομαστήρια μεταξύ του Πειραιώς Σεραφείμ και του
Δημητριάδος Ιγνατίου.
Η
μάσκα έπεσε στην εκδήλωση του Συνδέσμου Επιστημόνων στις 17/2/2013 όταν ο
δεσπότης Σεραφείμ "αγιοποίησε" τον Δημητριάδος Ιγνάτιο λέγοντας: …
Μπορώ να αναφέρω με πολλή αλήθεια ότι πάντοτε θαύμαζα το πολυτάλαντο του
ανδρός… Ταυτόχρονα διαπίστωσα ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης κ. Ιγνάτιος είναι «Ο
εκλεκτός του Θεού»!!!
Τι
λέτε, δεν μας εμπαίζει;
2) Ο
μητροπολίτης Πειραιά σε επιστολή του προς τον Πάπα Φραγκίσκο Α΄ αποκαλύπτει
ανατριχιαστικές για τον Πάπα μαρτυρίες που αποδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα
σκοτεινό και διαβεβλημένο πρόσωπο που κατηγορήθηκε στο παρελθόν για αξιόποινες
πράξεις.
Σε
άλλη επιστολή του (10-4-2014) αποκαλεί τον Παπισμό θρησκευτική κοινότητα,
αιρετική παρασυναγωγή, αίρεση, αναίρεση, καθαίρεση με πλήρη διαστροφή της
αληθείας.
«… Ο
Παπισμός δεν είστε "Εκκλησία" - γράφει - αλλά κράτος το Βατικανό, με κρατική υπόσταση, με κυβέρνηση, με αρχηγό
εσάς, τον "Πάπα", με υπουργούς τους καρδιναλίους και με τράπεζα του "Αγίου
Πνεύματος". Ούτε είστε "Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία". Δεν είστε ούτε
Ρωμαϊκή, ούτε Καθολική, ούτε Εκκλησία… Δεχθήκατε την πρόταση του Διαβόλου να
τον προσκυνήσετε και να σας κάνει κοσμικό παντοκράτορα της γης».
Και
σε γραπτή δήλωσή του (ΟΡ. ΤΥΠΟΣ, 6/7) ετόνισε: «Η Ορθόδοξη Εκκλησία οφείλει να
σταματήσει τους θεολογικούς διαλόγους με τους Παπικούς και άλλους αιρετικούς… Ο
παπισμός ως αίρεσις εθεμελίωσεν την αθεΐαν».
Και
αλλού υπενθυμίζει τα εγκλήματα των Παπικών εναντίον των 800.000 Ορθοδόξων της
Κροατίας.
Και μετά;
Παρακολουθούμε
με έκπληξη τον "άγιο" Πειραιώς να συμμετέχει σε ονομαστήρια,
πανηγυρικά… συλλείτουργα με γνωστούς για τις φιλοπαπικές απόψεις δεσποτάδες
όπως, τον Μεσσηνίας Χρυσοστόμου Σαββάτου
που υποστηρίζει την κακοδοξία της «διηρημένης Εκκλησίας», υβρίζει όσους
εμμένουν στην Πατροπαράδοτη πίστη, «ως ζηλωτές εν ονόματι μιας
ιδεολογικοποιημένης Ορθοδοξομανίας», και όσους εφαρμόζουν την Πατερική
διδασκαλία τους χαρακτηρίζει ως «αντιοικουμενική προπαγάνδα»! Και εκτός πολλών
άλλων παραχώρησε Ορθόδοξο ναό στους Παπικούς στην Καλαμάτα, παρά την αντίδραση
του κόσμου.
Επίσης
με τον Σύρου, Τήνου Δωρόθεο Β΄ που εκτός πολλών άλλων πέρυσι (2014) παραβρέθηκε
στην χειροτονία του παπικού επισκόπου Πέτρου Στεφάνου και στην προσλαλιά του
είπε: "Σεβασμιώτατε αδελφέ Πέτρε… η επιλογή σας ως νέου επισκόπου…
αποτελεί εγγύησιν ότι θα συνεχίσετε το έργο… σας προσφέρομεν την Αρχιερατικήν ταύτην Μίτραν, με την ολόθερμον
και ολοκάρδιον ευχήν να μην είναι ποτέ ακάνθινος στέφανος, αλλά πάντοτε
κορυφαίον σημείον ποιμαντικής διακονίας…" και φώναξε "ΑΞΙΟΣ"!!!
Τι
λέτε, δεν μας εμπαίζει;
3) Ο
"άγιος" Πειραιώς με μια "σκληρή" ανακοίνωση στις αρχές
Ιουλίου 2014 καταφέρεται κατά της συγκυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου για την
κατάργηση της Κυριακής αργίας «Για αήθη, προκλητική, ασεβή και αντιχριστιανική
ποδοπάτηση της εντολής του Θεού για την Ιερότητα της ημέρας του Κυρίου». Και με
άλλη ανακοίνωση καλούσε την κυβέρνηση να αποσύρη το επαίσχυντο αυτό νομοθέτημα
και τους βουλευτάς της Α΄ & Β΄ Περιφέρειας του Πειραιά να μη το ψηφίσουν.
Τον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκη τον αποκάλεσε σύγχρονο Ηρόστρατο. Τους
προειδοποίησε ότι όσοι το ψηφίσουν να μην ξαναπατήσουν το πόδι τους στην
Εκκλησία. Έγραφε: «Παύουν να έχουν οποιαδήποτε σχέση με την Ιερά Μητρόπολη
Πειραιώς και θα τους απαγορευθεί οποιαδήποτε παρουσία τους σε οποιαδήποτε
λατρευτική σύναξη της Μητρόπολης, διότι καταπάτησαν το νόμο του Θεού».
Και μετά;
Το
Νομοσχέδιο ψηφίστηκε, οι βουλευτές και Υπουργοί που το ψήφισαν είναι παρόντες
σε δοξολογίες και πανηγύρια και οι απειλές μπήκαν στο ψυγείο.
Τι
λέτε, δεν μας εμπαίζει;
4)
Στις 8 Μαΐου 2013 ο μητροπολίτης Πειραιώς έστειλε επιστολή προς τον
Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Β΄ και προς όλα τα μέλη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της
Ελλάδας για σύγκλιση της Ιεραρχίας ευρισκόμενοι ενώπιον του φαινομένου της
Παναίρεσης του Οικουμενισμού. Εκεί, αποκαλεί τον Παπισμό Δούρειο Ίππο, την δε
Ουνία επάρατη και δαιμονική, και η
συμμετοχή της Ελλαδικής Εκκλησίας, στο παμπροτεσταντικό λεγόμενο «Παγκόσμιο
Συμβούλιο των Εκκλησιών» είναι μάλλον Εκκλησία των Αιρέσεων.
Και μετά;
Ο κ.
Σεραφείμ το 2005 στο Συνέδριο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών που έγινε
στην Αθήνα, παρά τις διαμαρτυρίες πανεπιστημιακών, Αγιορειτών, Ηγουμένων,
μοναστηρίων, χριστιανικών Συλλόγων κ.α. συμμετείχε ο ίδιος με άλλους
οικουμενιστές δεσποτάδες (όπως ο Δημητριάδος
Ιγνάτιος, ο Σύρου-Τήνου Δωρόθεος,
κ.ά.), επιπλήττοντας την Αδελφότητα «Ο ΣΩΤΗΡ» η οποία διαμαρτυρήθηκε γι' αυτό
το συνέδριο.
Να
τι έλεγε η επιστολή του Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου Σεραφείμ με την οποία
έψεγε την Αδελφότητα:
«…
Μετ' εκπλήξεως, αλλά και πικρίας, ανέγνωμεν το δημοσίευμα του υμετέρου
περιοδικού (αριθ. 1883/17-4-2005…). Εις το Π.Σ.Ε. μετέχει από χρόνου μακρού η
Αγιωτάτη Εκκλησία της Ελλάδος, όπως μετέχουν και αι άλλοι Ορθόδοξοι Εκκλησίαι
μετά των οποίων είμεθα συνηρμοσμένοι "ώσπερ χορδαί κιθάρας"…
Η
Ορθόδοξος Εκκλησία εκτιμά την πολυδιάστατον ταύτην δραστηριότητα του Π.Σ.Ε. και
εν τω πλαισίω των δυνατοτήτων Αυτής συνεργάζεται εις τους προμνημονευθέντας
τομείς».
Τι
λέτε, δεν μας εμπαίζει;
5)
«Πυρ» εξαπέστειλε ο Πειραιώς Σεραφείμ προς τους καθηγητάς της Θεολογικής Σχολής
του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, καταγγέλλοντάς τους ότι προωθούσαν τη
δημιουργία "Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών" εντός της εν λόγω Σχολής και
προσπαθούσαν να καταστήσουν τη Θεολογική Σχολή θρησκειολογική αντί Ορθόδοξη,
ώστε να διδάσκεται και η πλάνη του Ισλάμ, νεοαρειανισμός, που αρνείται τον
Τριαδικό Θεό.
Δεν
αντιλέγουμε προς την παραπάνω τοποθέτηση. Πληροφορούμε όμως ότι σε όλα αυτά που
συντελούνται υπάρχει ολόθυμη συμπαράσταση και σύμφωνη γνώμη πολλών δεσποτάδων
με πρωταγωνιστές τους τέσσερους της Θράκης που με κοινή δήλωση τάσσονται υπέρ
της ίδρυσης του τμήματος ισλαμικών σπουδών στη Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης
γράφοντας στη δήλωσή τους: «… Ελπίζουμε ότι η επιστημονική κατάρτιση επί
θρησκευτικών ζητημάτων και πολιτισμού των μουσουλμάνων διδασκάλων και θεολόγων…
θα έχει ευμενείς επιπτώσεις για όλους και θα προωθήσει την καλλιέργεια και το
πνεύμα του αμοιβαίου σεβασμού μεταξύ των θρησκευτικών κοινοτήτων μας.
Ως
ποιμένες της Εκκλησίας που υπηρετούμε τη διδασκαλία της Ευαγγελικής Αγάπης,
βλέπουμε στο πρόσωπο κάθε ανθρώπου χαραγμένη την εικόνα του Θεού».
Και μετά;
Βλέπουμε
τον "άγιο" Πειραιώς να συσχηματίζεται με όλους αυτούς τους δεσποτάδες
- ομογάλακτους με τους πανεπιστημιακούς θεολόγους που επιδιώκουν να μεταβάλουν
τη Θεολογική Σχολή σε θρησκειολογικό χώρο, κάνοντας βαρυσήμαντες δηλώσεις οι δε
τέσσερις της Θράκης να βάζουν την υπογραφή τους υπέρ της ίδρυσης του Τμήματος
Ισλαμικών Σπουδών - να συλλειτουργεί, όπως πρόσφατα (11/5/15) έκανε στην εορτή
του Πολιούχου μας Αγ. Αχιλλείου, με τον Διδυμοτείχου Δαμασκηνό Καρπαθάκη, που
πρώτος έβαλε την υπογραφή του - γνωστός στους Λαρισαίους για τις πλαστογραφίες
στα πρακτικά της υπόθεσης Θεολόγου και για τις οποίες μηνύθηκε!!
Τι
λέτε, δεν μας εμπαίζει;
Το
ότι ακόμη υπήρξε:
6)
Μάρτυρας υπεράσπισης του Θεόκλητου Κουμαριανού, πρώην δεσπότη Θεσσαλιώτιδος.
7)
Θερμός υπερασπιστής στη δίκη του Παντελεήμονα Μπεζενίτη, πρώην Αττικής.
8)
Διακομιστής ψευδών πληροφοριών στην εκκλησιαστική δίκη του Ιερομονάχου π.
Ευθυμίου Τρικαμηνά.
9)
Μέτοχος στην επισκοπική αυθαιρεσία όσον αφορά την διαμαρτυρία του π. Γεωργ.
Δορμπαράκη.
10)
Αιτία που εξόργισε τον Αυστραλίας Στυλιανό διότι τον επαγίδευσε και υπέκλεψε
την συγκατάθεσή του για την επισκοποίησή του.
11)
Και αφορμή δεκάδων άλλων περιπτώσεων.
Αυτά
δεν αποτελούν εμπαιγμό;
12)
Να θυμίσουμε λίγο και το "δούλεμα" που έπεσε για την δήθεν
τακτοποίηση του νόμιμου και κανονικού μητροπολίτη Κυρού Νικοδήμου στην
Μητρόπολή του (Αττική και Μεγαρίδα) όταν δήλωνε ο "άγιος" Πειραιώς:
«Ο μητροπολίτης Νικόδημος είναι ένα πρόσωπο που έχει προσφέρει πάρα πολλά με
ευαισθησία ποιμαντική και… υπήρξε μεγάλο περιεχόμενο… Είναι πάνω από 50 οι
αρχιερείς που έχουν την ίδια άποψη… Λαμβάνει διαστάσεις κινήματος το αίτημα
υπέρ αποκαταστάσεώς του στο θρόνο της Αττικής…».
Και μετά;
Αντί
αποκατάστασης έκαναν εκλογές και εξέλεξαν με την "επιφοίτηση του Αγ.
Πνεύματος" τα "εκλεκτά" τέκνα του Ιερωνύμου Λιάπη. Πού πήγε το κίνημα
με τους 50 αγίους αρχιερείς; Βουβάθηκαν; Ήταν δηλώσεις αεριτζίδικες και
φαρισαϊκές;
Ναι,
αυτό ήταν, διότι, χωρίς ντροπή, πήγε και στη χειροτονία τους.
Τι
λέτε λοιπόν, ότι μας εμπαίζει;
"Άγιε" Πειραιώς,
απογοητεύσατε έναν αγωνιζόμενο ευσεβή λαό του Θεού με τα «λέγουσι και ου
ποιούσι». Και με τα όσα λέτε και γράφετε μας θυμίσατε τον έλεγχο του Κυρίου μας
προς τους Φαρισαίους:
«Επί της Μωυσέως καθέδρας
εκάθισαν… Πάντα δε τα έργα αυτών ποιούσι προς θεαθήναι τοις ανθρώποις,
πλατύνουσι γαρ τα φυλακτήρια αυτών και μεγαλώνουσι τα κράσπεδα των ιματίων
αυτών. Φιλούσι δε την πρωτοκλισίαν εν τοις δείπνοις και τας πρωτοκαθεδρίας εν
ταις συναγωγαίς, και τους ασπασμούς εν ταις αγοραίς και καλείσθαι υπό των
ανθρώπων ραβδί ραβδί…» (Ματθ. 23, 1-7).
Αυτά τα λόγια του Χριστού
έχουν πλήρη εφαρμογή στην περίπτωση του δεσπότη του Πειραιά, γι' αυτό και
κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά ό,τι
λέει και δηλώνει.
Το
φαινόμενο ΘΕΟΛΟΓΟΣ
Ήταν
στα τέλη Σεπτεμβρίου 1989 όταν μια ομάδα (18 ατόμων) επισκέφθηκε τον τότε
Δημητριάδος και μετέπειτα Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο στο Βόλο. Εκεί του εκθέσαν
την όλη εκκλησιαστική κατάσταση της μητρόπολης Λάρισας μετά τον θάνατο
(13/7/1989) του Σεραφείμ Ορφανού, ζητώντας από τον ίδιο, ως και από άλλους, να
συνηγορήσουν στην επιστροφή του εκδιωχθέντος και μηδέποτε δικασθέντος κανονικού
και νόμιμου μητροπολίτη Λάρισας π. Θεολόγου.
Ακούγοντας,
αυτά ο Χριστόδουλος, για αρκετό χρόνο έμεινε αμίλητος. Κατά τη διάρκεια αυτής
της βουβαμάρας περιεργάζονταν την ομάδα των επισκεπτών. Ανησυχήσαμε για τη
χρονική αυτή διακοπή φοβούμενοι κάποιο εγκεφαλικό.
Όταν
"συνήλθε" ρώτησε: Υπάρχουν άνθρωποι σήμερα στη Λάρισα που θέλουν πίσω
το Θεολόγο;
-
Ναι, Σεβασμιώτατε, και όχι μόνο.
-
Δηλαδή τον θυμούνται μετά από 17 χρόνια απουσίας του;
-
Και βεβαίως, Σεβασμιώτατε!
-
Αυτό αποτελεί φαινόμενο. Εγώ, παρόλο
το έργο μου, φοβούμαι πως αν φύγω από εδώ, μετά από 17 χρόνια δεν θα με θυμάται
κανείς, κι εσείς μου μιλάτε για τον Θεολόγο, ένα γέρο και φιλάρρωστο, που
αμφιβάλλω αν θα μπορέσει να προσφέρει τίποτα στη μητρόπολη Λάρισας και στην
Εκκλησία.
Σεβασμιώτατε
Σεραφείμ, ο Θεολόγος ήταν όντως φαινόμενο
γιατί ζούσε εν Χριστώ, δια τον Χριστό και με το Χριστό, κατάσταση ανύπαρκτη
σήμερα ανάμεσα στους κληρικούς, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
Δεν
προβλημάτισε, αλήθεια, όλους σας - δεν αναφερόμαστε στον Ιγνάτιο γιατί είναι
εκτός τόπου και χρόνου - το γεγονός ότι, ενώ είχαν περάσει 17 χρόνια
(1974-1989) από την ημέρα της εξορίας του Θεολόγου − εξ αιτίας του Σεραφειμικού
νομικού τερατουργήματος (3/1974 Συντακτική Πράξη) − και μόλις ο Σεραφείμ
Ορφανός εξεμέτρησε το ζην, χιλιάδες Λαρισαίοι βγήκαν στους δρόμους ζητώντας την
επαναφορά του π. Θεολόγου στη μητρόπολή του;
Αγνοείτε
πόσο σκληρή, χρονοβόρα και αδυσώπητη υπήρξε η προπαγάνδα των κέντρων εξουσίας
(Νομαρχιακή και Δημοτική Αρχή, Μ.Μ.Ε., μασονικές στοές, επιμελητήρια, εμπορικοί
σύλλογοι κ.α.π.) που αφηνιασμένα, σαν δαίμονες που τους ανοίχτηκαν οι πύλες του
Άδη, προσπάθησαν να αμαυρώσουν τον αυθόρμητο και ένθεο ξεσηκωμό των πιστών με
το αιτιολογικό ότι υποκινούνταν από κέντρα του εξωτερικού αποβλέποντα στην
αποσταθεροποίηση της Ελλάδας;
Εάν
κάποια στιγμή δημοσιευθούν τα διαδραματισθέντα εκείνη την εποχή, οι
περισσότεροι θα τρίβουν τα μάτια τους αδυνατώντας να δεχθούν πώς ο πράος και
ανεξίκακος Θεολόγος κατόρθωσε να επιβάλει το σεβασμό στο πρόσωπό του και να
ελκύσει τους πιστούς τόσο, ώστε, όπου λειτουργούσε, να γεμίζουν όχι μόνον οι
ναοί αλλά και τα προαύλια αυτών προκαλώντας το αδιαχώρητο. Και ήταν όντως φαινόμενο τα συμβαίνοντα περί τον Θεολόγο διότι η
πολεμική εναντίον του υπήρξε φοβερή. Του είχαν απαγορεύσει την αναμετάδοση της
θείας λειτουργίας καθώς και οποιασδήποτε άλλης ακολουθίας ή εκδήλωσης από το
τότε κρατικό ραδιόφωνο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.). Κλείδωναν τους
ναούς ιερείς και επίτροποι και «εξαφανίζονταν», φοβούμενοι τα αντίποινα του
μελλοντικού εκλεκτού του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ, και προέβαιναν μάλιστα - για
να αρέσουν (!) - σε ενέργειες που θα μπορούσαν να βλάψουν τη ζωή του Θεολόγου
(αποσυναρμολόγηση του δεσποτικού). Παρ' όλα αυτά, τα ανθρωπάρια «ως εκλείπει
καπνός εκλιπέτωσαν» και ο Θεολόγος έγινε πρότυπο προς μίμηση ώστε πολλοί να
βεβαιώνουν ότι δεν υπήρξε άλλος «ως ούτος ο άνθρωπος».
Φαινόμενο
ο Θεολόγος που θα έπρεπε να προβληματίσει ακόμη και τους κακοπροαίρετους,
δεδομένου ότι είχε να παλέψει με την πανίσχυρη κοσμικά, πολιτική και
εκκλησιαστική εξουσία, φτωχός χρηματικά και ακάλυπτος από κάθε θεωρούμενη
κοσμική δύναμη. Παρ' όλα αυτά δικαιώθηκε από το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο
της Χώρας (ΣτΕ) πάνω από 30 φορές, μία από την Ολομέλειά του (30 δικαστές) και
από την Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (δικαίωση που ο αντάρτης
Σεραφείμ Τίκας (αρχ/πος) έγραψε στα παλιά του παπούτσια) αποδεικνύοντας ότι
θώρακας και ασπίδα του ήταν η αγνή πίστη του στο Θεό, άσχετα αν το αποτέλεσμα
υπήρξε αρνητικό διαμορφωθέν σε μία σκοτεινή νύχτα από τους Δήμητρα Λιάνη,
Πρόεδρο Μπουτόπουλο, δικηγόρο Χριστινάκη και τον «πνευματικό» της κυρίας Λιάνη
Αρχιμανδρίτη Ηλιάκη, με το αιτιολογικό ότι «συνέφερε να θυσιάσουν τους τρεις -
Θεολόγο, Νικόδημο, Κων/νο - για να ειρηνεύσει η Εκκλησία».
Το
φαινόμενο Θεολόγος δεν σας προβλημάτισε ούτε όταν, την στιγμή της κοίμησής του
άστραπτε ο ουρανός κατακαλόκαιρο και ο κόσμος έτρεχε στο νοσοκομείο όπου
νοσηλεύονταν ο Θεολόγος, να δει τι συμβαίνει; Το διήμερο δε που ετέθη το
σκήνωμά του σε λαϊκό προσκύνημα (με 45 βαθμούς θερμοκρασία) το ασπάσθηκαν πάνω
από 50.000 άνθρωποι.
Το
φαινόμενο Θεολόγος δεν σας προβλημάτισε ούτε τώρα, 21 χρόνια μετά την κοίμησή
του, που καθημερινά δεκάδες πιστοί περνούν να προσκυνήσουν τον τάφο του, να
ανάψουν ένα κερί και να εναποθέσουν ένα λουλούδι; Τις Κυριακές οι προσκυνητές
ανέρχονται σε εκατοντάδες και στη γιορτή του (του Αγίου Ιωάν. του Θεολόγου)
καθώς και στο ετήσιο μνημόσυνό του καταφθάνουν χιλιάδες απ' όλα τα μέρη της
Ελλάδας. Αντίθετα - ασφαλώς και σεις θα το διαπιστώσατε - μνήματα μητροπολιτών
σε νεκροταφεία παραμένουν εγκαταλελειμμένα επί χρόνια, χωρίς να διαβάσει
κάποιος ένα «τρισάγιο» ή να ανάψει ένα κερί ψελλίζοντας μια σύντομη δέηση.
Δεν
σας προβλημάτισε ακόμη ότι και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, εκατοντάδες
άνθρωποι, που αντιστέκονται στην αντικανονικότητα και την παρανομία του
Ιγνατίου Λάππα, σηκώνουν πανό διαμαρτυρίας ζητώντας τη δικαίωση του Οσιομάρτυρα
π. Θεολόγου κι ας υφίστανται διωγμούς, ξυλοδαρμούς, λοιδορίες, συκοφαντίες,
ποινικές διώξεις με ψεύτικες κατηγορίες κ.α. αφήνοντας τις εργασίες τους με τον
κίνδυνο να βρεθούν ανά πάσα στιγμή στο πεζοδρόμιο;
Το
φαινόμενο Θεολόγος δεν σας προβλημάτισε, όταν όλα τα θέματα στη ζωή του τ'
άφηνε στην Πρόνοια του Θεού, ενώ αντίθετα ο συνάδελφός σου Ιγνάτιος, με το που
πάτησε στη Λάρισα, για να επιβιώσει μεταχειρίστηκε:
α) Την παραπληροφόρηση. «Ευγενές» σπορ,
που σας το δίδαξε ο "γέροντάς" σας Σεραφείμ Τίκας, έχοντας - ο κόσμος
γνωρίζει γιατί - τα μέσα ενημέρωσης καθημερινόν τηλεβόα να φωνάζουν: «Σχεδόν το
σύνολον των Αγωνιζομένων Χριστιανών, πλην ενίων…» (φίλησαν την παπική παντόφλα
του). «Πάτε και οι υπόλοιποι. Τί περιμένετε»;
Το
ψέμα στο μεγαλείο του!
β) Τον εκβιασμό. Χρησιμοποιώντας τους
Πνευματικούς πίεζε τους πιστούς απονευρώνοντάς τους με το γνωστό τροπάριο: «Εσύ
θα σώσεις την Εκκλησία; Θα χάσεις την ψυχή σου∙ όπου δεσπότης εκεί και Εκκλησία…
κ.ά.». Με το φόβο των δικαστηρίων και των δικαστών, πίεζε τους ναούς να του
αποδίδουν περισσότερα από τα μυστήρια. Ακόμα και στην εκπαίδευση, Λυκειάρχης "φίλος"
του, αριστεύουσα μαθήτρια (του 20) Αγωνιζόμενων γονέων, τη βαθμολόγησε με έξι
(6) στο μάθημά του για να τη φοβίσει και καταστείλει το αγωνιστικό φρόνημα των
γονιών της. Και όταν η μαθήτρια πρώτευσε στο Νομό της Λάρισας είχε την αναίδεια
να τους συγχαρεί κιόλας. Ω της Ιγνάτιας υποκρισίας!
γ) Την προδοσία. Παρουσιάζεται στις
διάφορες φωτογραφίες να περιστοιχίζεται από παλιούς Αγωνιζόμενους μηδίσαντες,
θέλοντας να δείξει ότι τους τιμά και ότι με την ίδια τιμή θα περιβάλει και
όσους «κλείνουν γόνυ τω Βάαλ» ξεχνώντας ότι «την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τους
προδότες όμως κανένας».
δ) Με παρεμβάσεις σε πολιτικούς,
στρατιωτικούς, εκκλησιαστικούς κ.α., οι οποίοι άμεσα ή έμμεσα θα συμβάλουν στην
εδραίωσή του εφαρμόζοντας τον κανόνα: «ή φεύγετε από τους Αγωνιζόμενους ή το
θέμα σας μένει ατακτοποίητο». Είδατε αλλού τέτοια δεσποτική αγάπη;
Γι'
αυτό ο μακαριστός Θεολόγος έλεγε: "Αυτός ο άνθρωπος (ο Ιγνάτιος) είναι
κακός και θα κάνει μεγάλη ζημιά στην μητρόπολη και στην Εκκλησία".
"Άγιε"
δέσποτα του Πειραιά, αυτά τα ολίγα γι' αυτή τη φορά, αλλ' εάν χρειαστεί θα
επανέλθουμε. Πριν κλείσουμε θα θέλαμε να σας υποβάλλουμε δύο ερωτήσεις από τις πολλές που έχουμε.
α)
Γνωρίζετε άλλη περίπτωση να έχει ξεσηκωθεί ένας λαός, όχι για ίδια συμφέροντα
(οικονομικά, εργασιακά, οικογενειακά, πολιτικά…) αλλά για τα δίκαια 12 ανθρώπων
που τους σφαγίασαν μερικοί δολοφόνοι, σύγχρονοι τζιχαντιστές με αρχηγό (Αλ
Μπαγκνταντί) τον Σεραφείμ Τίκα, να τα βάζουν με ένα πανίσχυρο πολιτικό -
εκκλησιαστικό κατεστημένο χωρίς καμία υποστήριξη, να φυλακίζονται, να
ξυλοκοπιούνται, να χάνουν τη δουλειά τους, να χλευάζονται, να απειλούνται, να
σέρνονται στα δικαστήρια ως κακούργοι με κατασκευασμένες κατηγορίες - υπάρχει
Αγωνιζόμενος που κάθισε πάνω από 300 φορές… στο εδώλιο του κατηγορουμένου - και
αυτοί να παραμένουν όρθιοι στα είκοσι έξι (26) αυτά χρόνια; Πιστεύω ότι θα τους
είδατε στο πανηγύρι του Αγίου Αχιλλείου δίπλα στα κραδαίνοντα τα γκλομπς ΜΑΤ
και ΕΚΑΜ, τα έτοιμα για δράση, τους δε αστυνομικούς με τους επικεφαλείς να
προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα μετά από υπόδειξή σας.
β)
Είχατε δηλώσει ότι: «Ο επίσκοπος δεν βρίσκεται υπεράνω των Ιερών Κανόνων, αλλά
υπόκειται σ' αυτούς και οφείλει να τους τηρεί όπως "είναι καταγεγραμμένοι"
και όχι "διαφορετικά"».
Ωραία
δήλωση, αντρίκια! Όπως αντρίκια ήταν και για τον επίσκοπο Αρτέμιο της Σερβικής
Εκκλησίας, όταν δηλώνατε: «Δημοσία ταπεινώς διακηρύσσω με την 20ετή εμπειρίαν
ενασχολήσεώς μου με τα της Εκκλησιαστικής Δικαιοσύνης ως Εκκλησιαστικός
Ανακριτής και Γραμματεύς των Συνοδικών Δικαστηρίων…» ότι η καθαίρεση του
Αρτεμίου από τη Σερβική Εκκλησία έγινε: «δίχα Κανονικού κατηγορητηρίου και
προσάψεως πραγματικών περιστατικών, κανονικών ανακρίσεων και διερευνήσεως του
κατηγορητηρίου, Κανονικής δίκης, Απολογίας και ενδίκων μέσων… παραβιασάντων
καταφώρως πάσαν έννοιαν Κανονικού Δικαίου και Κανονικής δικονομικής ευταξίας
και κανονικώς πασχόντων ακυρότητα με άμεσον αποτέλεσμα αι ως είρηται Αποφάσεις
να αποβαίνουν άκυροι, ανεπέρειστοι και ανυπόστατοι…».
Επομένως,
"άγιε" Πειραιώς, αφού ο Επίσκοπος Ράσκας Αρτέμιος, είναι κανονικός, ο
εκλεγείς για την Ράσκα από την Σύνοδο της Σερβικής Εκκλησίας Θεοδόσιος είναι
ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ.
Με
βάση τα παραπάνω σας δηλωθέντα, ο Θεολόγος, που δεν είχε καμία καταδίκη από τα
δικαστικά εκκλησιαστικά όργανα - ούτε την καθαίρεση που είχε ο Αρτέμιος - αλλά
διώχθηκε με μόνες τις Συντακτικές Πράξεις 3-7/1974 - τερατογέννημα του Σεραφείμ
Τίκα και του Παναγιώτη Χρήστου - τί λέτε, ο εκλεγείς παράνομα και αντικανονικά
για την μητρόπολη Λάρισας Ιγνάτιος Λάππας, είναι ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ; Ναι ή όχι;
Μετά
απ' όλα αυτά και από άλλα που μπορεί να ακολουθήσουν, σας ευγνωμονούμε διότι
μας δώσατε την ευκαιρία να πληροφορηθεί ο πιστός λαός ποιος είναι ο Πειραιώς
Σεραφείμ!!! Όσο για το «ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ»
που εκστομίσατε, πιστεύουμε να αλλάξατε γνώμη, και τα φάσκελα γνωρίζετε προς τα
πού θα τα κατευθύνετε.
Εμείς πάντως σας
ευχαριστούμε γιατί πιστεύουμε ότι ονειδιζόμαστε για την αγάπη του Χριστού.