Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Νέος Πύργος Βαβέλ ὁ Οἰκουμενισμός




Μὲ τὸν Οἰκουμενισμὸ ἐπαναλαμβάνουμε
τὴν πυργοποιΐα τῆς Βαβέλ!

Τὸ μεγάλο θέμα τῆς ἑνότητος ἀνοίγει ἡ ἑορτὴ τῆς Πεντηκοστῆς. Θέτει ὅλους, καὶ ἰδίως τοὺς ποιμένες, πρὸ τῶν εὐθυνῶν μας —ἄλλη μιὰ φορά, πάλι καὶ πάλι— καθὼς καλούμεθα νὰ ἀντιμετωπίσουμε τὸ ἄμεσο, ταχέως ἐξελισσόμενο, διαβρωτικὸ τῆς πνευματικῆς μας ζωῆς, διαλυτικὸ τῆς ἀγάπης, θέμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, θέμα ποὺ σχετίζεται μὲ τὴ σωτηρία μας. Ἕνα θέμα γάγγραινα στὴ ζωή τῆς σύγχρονης Ἐκκλησίας, ποὺ κατὰ τὸν π. Ἀθανάσιο ἀποτελεῖ τὸ ὄχημα τῆς ἐκ δευτέρου τελικῆς προσπάθειας ἀνεγέρσεως τοῦ Πύργου τῆς Βαβέλ, λίγο πρὶν τὸ τέλος τῆς ἱστορίας.
Καὶ γεμᾶτοι ἀπορία ρωτᾶμε, τοὺς ἀδιαφοροῦντας ἢ ἀρνουμένους νὰ πορευτοῦν σύμφωνα μὲ τὴν σωτηριολογικῆς σημασίας διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων: Εἶναι δυνατὸν νὰ μὴν ὑπάρχει ἑνότητα πνεύματος σ’ αὐτὸ τὸ κρίσιμο ζήτημα; Εἶναι δυνατὸν νὰ πιστεύουμε στὸ ἴδιο Ἅγιο Πνεῦμα καὶ νὰ εὐνοοῦμε τὴν διάδοση τῆς αἱρέσεως τοῦ Ἀντιχρίστου πνεύματος μὲ τὴν ἀντιΠατερικὴ στάση μας; Εἶναι δυνατὸν νὰ μὴν ἀντιμετωπίζουμε κατὰ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων τὴν χειρότερη αἵρεση τῆς ἱστορίας, τὴν ἔσχατη παναίρεση, τὸν Οἰκουμενισμό, μὲ τὸ αὐτὸ πνεῦμα, τὸ αὐτὸ φρονοῦντες μὲ ὅλους τοὺς Ἁγίους, Μάρτυρες, Ὁμολογητές, Πατέρες καὶ Μητέρες;              

Ἂς διαβάσουμε ἕνα μικρὸ ἀπόσπασμα τοῦ ἀείμνηστου π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου γιὰ τὸ θέμα, ἀπὸ ὁμιλία ποὺ ἔκανε τὸν Ἰούνιο τοῦ 2000 γιὰ τὴν Πεντηκοστή:
Ἡ Πεντηκοστὴ στάθηκε διορθωτικὴ τῆς ἀλαζονείας τῶν ἀνθρώπων ποῦ ἀποπειράθησαν νὰ ὑψώσουν τὸν Πύργον τῆς Βαβέλ. Καὶ ἐφεξῆς ἐκεῖνο ποὺ ἑνώνει ὅλους τοὺς ἀνθρώπους εἶναι τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Χωρὶς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον δὲν μποροῦμε νὰ σωθοῦμε. Ἂν οἱ ἄνθρωποι πάσχουν, εἶναι γιατί δὲν ἔχουν τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, γιατὶ δὲν τὸ ἀποδέχονται. Μὲ τὴν προϋπόθεση ὅμως, ὅτι ἔχουμε ἀποκτοῦμε οἱ ἄνθρωποι πιστεύσει εἰς τὸν Χριστόν. Θὰ ἔχεις τὸν Χριστόν, γιὰ νὰ ἔχεις τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον.
Καὶ τί μπορεῖ νὰ μᾶς δώσει τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον; Πρώτιστα, μὲ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον ἀποκτοῦμε «νοῦν Χριστοῦ». Δεύτερον ἔχουμε τὸ «Πνεῦμα τῆς ἀληθείας». Τρίτον. Λέγει ὁ Ἡσαΐας ὅτι ἔχουμε «Πνεῦμα φόβου Θεοῦ». Ἡ ἀφοβία ἔβγαλε τοὺς πρωτοπλάστους ἀπὸ τὸν Παράδεισον, ἀλλὰ ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ εἰσήγαγε τὸν ληστὴν εἰς τὸν Παράδεισον: «οὐδὲ φοβῇ σὺ τὸν Θεόν;». Διὰ τὸν μὴ ἔχοντα φόβον Θεοῦ «ὅλα ἐπιτρέπονται», ὅπως λέγει ὁ Ντοστογιέφσκυ, θεμιτὰ καὶ ἀθέμιτα. Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ λαός μας λέει «αὐτὸς εἶναι ἀ-θεόφοβος». Ἀντιθέτως, οἱ χριστιανοὶ ἐλέγοντο στὴν ἀρχαία ἐποχή: «Οἱ φοβούμενοι τὸν Κύριον». Καὶ τὸ ἐξόχως σπουδαῖον (τέταρτον), γίνεται γιὰ μᾶς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον πνεῦμα ἐλευθερίας. Ἕνα πέμπτο σημεῖο. Λέγει ὁ ψαλμωδὸς ὅτι λαμβάνουμε πνεῦμα ἡγεμονικόν. «Καὶ πνεύματι ἡγεμονικῷ στήριξόν με». Εἶναι ὁ ἡγεμὼν νοῦς. Καὶ ἕνα ἀκόμα σημεῖο, τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον μᾶς δίδει τὸ πνεῦμα τῆς υἱοθεσίας, «ἐν ᾧ κράζομεν ἀββᾶ, ὁ Πατήρ». Τὸ Πνεῦαμ τὸ Ἅγιον μᾶς ἐμπνέει νὰ λέμε τὸν Θεὸν Πατέρα. Καὶ ὅταν λέμε «Πάτερ ἡμῶν...», αὐτὸ εἶναι καρπὸς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Καὶ ἐκ τῆς υἱοθεσίας γεννᾶται τὸ αἴσθημα τῆς ἀσφαλείας. Δηλαδὴ τὸ νὰ πῶ τὸν Θεὸν Πατέρα μὲ ὅλη τὴ συνέπεια, αὐτὸ ἔχει τεραστίαν ἀξίαν ψυχολογική.
Ἐνῶ ἔχουμε τόσα προνόμια ἀπὸ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, ποιός ποτὲ θὰ πίστευε, ποιός ποτὲ θὰ πίστευε ὅτι οἱ Χριστιανοὶ ποὺ ἔλαβαν τὸ χρῖσμα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, θὰ ἐσκέπτοντο νὰ ξαναγυρίσουν γιὰ νὰ ἀποτελειώσουν τὸν Πύργο τῆς Βαβέλ. Ποιός ποτὲ θὰ τὸ φανταζόταν νὰ ξαναγυρίσουν οἱ Χριστιανοὶ νὰ χτίσουν τὸν Πύργο τῆς Βαβέλ; Καὶ ὅμως, ἀγαπητοί μου, τί εἶναι αὐτό; Εἶναι τὸ ξαναχτίσιμο τοῦ Πύργου τῆς Βαβέλ, ἡ ἄρνηση τῆς Πεντηκοστῆς, ποὺ λέγεται Παγκοσμιοποίησις. Τ’ ἀκούσατε; Ἡ ἄρνηση τῆς Πεντηκοστῆς λέγεται Παγκοσμιοποίησις.
Ὁ Θεὸς ἔβαλε τὰ ὅρια τῶν Ἐθνῶν. Ὁ Θεὸς θέλει σύνορα. Ὅπως θέλει καὶ ντουβάρια στὸ κάθε σπίτι. Καὶ δὲν εἶναι γιατὶ πολιτισμικὴ ἰσοπέδωση. Αὐτὸ εἶναι, πιστέψτε με, αὐτὸ εἶναι τὸ λιγότερο. Ἀλλὰ ζητοῦμε τὴν ἕνωση τῶν ἀνθρώπων διὰ τῆς Παγκοσμιοποιήσεως, στὴν κοινωνικὴ ἕνωση, στὴν ἐμπροικὴ ἕνωση, στὴν πολιτισμικὴ ἕνωση καί, προπαντῶς, εἰς τὴν θρησκευτική ἕνωση, αὐτὸ ποὺ ἀκριβῶς λέμε Οἰκουμενισμός. Στὴ χοάνη αὐτὴ νὰ ρίξουμε ὅλες τὶς θρησκεῖες, νὰ βγάλουμε αὐτὸ ποὺ λέμε Οἰκουμενισμός. Θέτουμε, λοιπόν, «ἐκ ποδῶν» τὸν Θεόν, ποὺ σταμάτησε τὴν πυργοποιΐα, τότε, καὶ μᾶς ἔδωσε τὴν Πεντηκοστή. Τὸν διώχνουμε τὸν Θεό, δὲν τὸν χρειαζόμαστε τὸν Θεό. Αὐτὴ ἡ ἑνότητα εἶναι ἀκραιφνῶς, ἀκραιφνῶς δαιμονική.
Καί, προσέξτε, μὲ αὐτὴν τὴν ἑνότητα θὰ τελειώσει ὁ κόσμος. Δὲν ξαναγυρίζει ὁ Θεός, τελείωσε. Αὐτὴ εἶναι ἡ διαδρομή: Πύργος Βαβέλ, Πεντηκοστή, ξαναγυρίζουμε στὸν Πύργο τῆς Βαβέλ, ἐκεῖ θὰ τελειώσει ὁ κόσμος. Καὶ τὸ τέλος του θὰ εἶναι τραγικό. Τὸ τέλος τοῦ κόσμου θὰ τὸ ἐμπνέει ὁ διάβολος, ὁ Ἀντίχριστος καὶ ὁ ψευδοπροφήτης. Αὐτὴ ἡ ἀνίερος τριάδα. Εἶπε ὁ Κύριος ὅταν θὰ ξαναέλθει, θὰ βρεῖ τὴν πίστη ἐπὶ τῆς γῆς; Αὐτὸ τὸ ἐρώτημα ἔθεσε. Ἀγαπητοί μου, θὰ τὴν βρεῖ τὴν πίστη ἐπὶ τῆς γῆς, ἀλλὰ σὲ λίγους, στὸ «λεῖμμα», ὅπως λέγει ὁ ἀπόστολος Παῦλος.
Γι’  αὐτὸ σήμερα γιορτάζουμε τὴν Ἁγία Πεντηκοστή. Ἔχουμε ἀντιληφθεῖ τὴν μεγάλη σημασία καὶ τὸ τί μᾶς ἐχάρισε τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον; Χωρὶς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον δὲν ἔχουμε λόγον ὑπάρξεως, ὅπως δὲν εἶχαν οἱ ἄνθρωποι πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ. Τὰ κηρύγματα τῶν ποικίλων παγκοσμιοποιήσεων περιφρονήσατέ τα, προπαντῶς δὲ στὸ θρησκευτικὸ τομέα, τὸν Οἰκουμενισμό. Κλεῖστε τ’ αὐτιά σας καὶ σφίξατε τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μέσα στὴν καρδια σας. Ἔχουμε εἰσέλθει εἰς τὸν χῶρο τῶν ἐσχάτων ἡμερῶν. Ὅλα τὸ δείχνουν. Ἐμεῖς ἔχοντες τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον νὰ γινόμεθα ἁγιότεροι καὶ ἁγιότεροι. Καὶ τότε ἀναμένομεν τὸν Κύριον Ἰησοῦν ποὺ μᾶς βεβαιώνει: «Ἰδοὺ ἔρχομαι ταχύ. Καὶ τὸ Πνεῦμα καὶ ἡ νύμφη» (δηλ. τὸ Ἅγιον Πνεῦμα καὶ ἡ Ἐκκλησία, διότι τὸ Ἅγιον Πνεῦμα μένει στὴν Ἐκκλησία) «Καὶ τὸ Πνεῦμα καὶ ἡ νύμφη» μὲ ἕνα στόμα (διότι βοηθάει τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον τὴν νύμφη, δηλ. τὴν Ἐκκλησία) «λέγουσιν· ἔρχου. καὶ ὁ ἀκούων εἰπάτω· ἔρχου». Ἄμήν.

«Φιλορθόδοξος Ἕνωσις Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος»





ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ Ο π.ΔΑΝΙΗΛ ΤΟΝ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ κ. ΙΓΝΑΤΙΟ (ΛΑΠΠΑ) ΜΕ ΤΙΣ 200 ΣΤΟΛΕΣ ;;;

Προβολή έργου 
ή προσώπων;  
 Ή ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΣ  ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ;                                                         

ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΧΙΛΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΗΣ
 
του αρχιμανδριτου Δανιηλ Αερακη
Είχα μια συζήτηση τις ημέρες αυτές με έναν φίλο μου. 
Μου εκθείαζε τα εκκλησιαστικά ρεπορτάζ, που ελκύουν όχι για το κείμενο, αλλά για τις πολλές φωτογραφίες.   
Είπα, πως μέσα από όλα αυτά τα χωρίς όρια “εκκλησιαστικά ρεπορτάζ” προβάλλεται το πρόσωπο περισσότερο, παρά το έργο της Εκκλησίας. 
Και για να του αποδείξω του λόγου το αληθές, κουβάλησα περιοδικά Μητροπόλεων, όπου βλέπεις τον Σεβασμιώτατο να λειτουργεί εκεί, να ομιλεί αλλού, να επισκέπτεται το μέρος αυτό κ.ο.κ.. 
Του υπέδειξα 2-3, να καταλάβει τι εννοούσα...

Μάταια όμως! Εγώ του έδειχνα διαφορετικές αρχιερατικές στολές, που καμάρωνε ο Δεσπότης, μα εκείνος τα δικά του.

-Μα και ο Μ. Βασίλειος, όταν λειτουργούσε, φορούσε λαμπρά άμφια!!!

Αφήνω τα περιοδικά και φέρνω το ημερολόγιο της Εκκλησίας της Ελλάδος:

-Βρες μου έναν Βασίλειο, που να έχει δημιουργήσει μια Βασιλειάδα στην Μητρόπολή του...

Ακόμα ψάχνει!

Ωστόσο αυτό το φαινόμενο, δηλαδή της προβολής του προσώπου, ξεκινά από τα περιοδικά και καταλήγει στα λεγόμενα εκκλησιαστικά sites – χωρίς να εξαιρείται κάποτε και αυτό που βρισκόμαστε. 
Στα περιοδικά και στις ιστοσελίδες, λοιπόν, δημοσιεύονται δελτία, που συνοδεύονται από φωτογραφικό υλικό.

Άλλη φορά θα μιλήσουμε για το θέμα των αμφίων! 
Αλλά, πες μου εσύ που με διαβάζεις, ποια είναι η είδηση σε ένα τέτοιο ρεπορτάζ; 
Ποιο είναι το επιτελούμενο έργο; 
Πώς προβάλλεται; 
Με την εναλλαγή φωτογραφιών Αρχιερέων και Ιερέων ενδεδυμένων άπασαν την στολήν «την πρώτην», που μόνο την ενίσχυση της ανθρώπινης ματαιοδοξίας προάγουν;

Τελικά το σωτηριολογικό έργο της Εκκλησίας τελειώνει εδώ; 
Στο πανηγύρι; 
Βλέπεις να υπάρχει πολιούχος Άγιος ή Εορτή σε μια πόλη, και μαζεύονται καμμιά δεκαριά Αρχιερείς, πολλοί εκ των οποίων είναι μεταφερόμενοι για φωτογραφίες, και διερωτώμαι πότε βρίσκονται στη δική τους επαρχία...

Διερωτώμαι, αν τα ρεπορτάζ αυτά ωφελούν ή βλάπτουν, και σε ποιο βαθμό. 
Μια σκέψη με βασανίζει: Υπάρχει κανείς, που τους συμβουλεύει να εκτίθενται με τον τρόπο αυτό, ή το κάνουν από μόνοι τους; 
Αν έχουν ειδικό σύμβουλο και τους δίνει τέτοιες επικοινωνιακές συμβουλές, να τον απομακρύνουν το συντομότερο. 
Αν όμως σύμβουλος είναι ο εαυτός τους, τότε....

Η προβεβλημένη με τον τρόπο αυτό παρουσία δημιουργεί προϋποθέσεις ενός άτυπου εκκλησιαστικού διαγωνισμού για το καλύτερο άμφιο της χρονιάς!

Το γεγονός πάντως είναι, ότι κανείς δεν διαβάζει το συνοδευτικό κείμενο, μιας και τον απορροφά η προσεκτική μελέτη των φωτογραφιών! 
Τελικά η έννοια της ειδήσεως -αν υπάρχει πραγματική είδηση!- χάνεται στην εναλλαγή των πολλών φωτογραφιών.  
Εκμηδενίζεται και η ουσία της ενημέρωσης. 
Στη μνήμη του αναγνώστη μένουν οι μίτρες και οι πατερίτσες, τα κεντητά, τα εγκόλπια, και όλα αυτά, που μετά από κάποιο σημείο θυμίζουν την λατέρνα, που κουβαλούσαν στην πλάτη τους, στο ομώνυμο έργο, ο μακαρίτης ο Φωτόπουλος μαζί με τον Αυλωνίτη!

Όπου υπάρχει πραγματικό έργο, δεν υπάρχουν φωτογραφίες. 
Εκεί μιλούν τα γεγονότα. 
Αντιθέτως, όπου το έργο είναι ανύπαρκτο, υπάρχει πληθώρα φωτογραφιών! 
Το πραγματικό έργο δεν προβάλλεται. 
Απλά επιτελείται, και μάλιστα αθόρυβα, χωρίς καμμιά διάθεση προβολής εκείνου που το επιτελεί.

Τα υπόλοιπα, το μόνο που καταφέρνουν, είναι να προβάλλουν την ανθρώπινη ματαιοδοξία, επιβεβαιώνοντας τον θυμόσοφο λαό, που χαρακτηριστικά λέει: “Τον πλούτον πολλοί εμίσησαν, την δόξαν ουδείς”.   

Στο παραπάνω δημοσίευμα του «ΑΜΕΝ» να προσθέσουμε κάτι: Γιατί πρέπει λείψανα και εικόνες να προσφέρουν τον οβολό τους στη λιτάνευσι της ματαιοδοξίας και μωροφιλοδοξίας μερικών Αρχιερέων; Κατ’ αυτό τον τρόπο, η προβολή του φρικτού εγωισμού γίνεται και προσβολή των ιερών και των οσίων.

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

ΕΠΙΤΙΜΙΟ ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ"...ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΜΟΛΔΑΒΙΑ!

ΕΝΩ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΛΙΑΠΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΥΔΟΥΝ .....

Εκτύπωση
1Το επιτίμιο της ακοινωνησίας επέβαλε στους κυβερνώντες την χώρα η Ι.Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Μολδαβίας στην συνεδρίαση της 20ης Ιουνίου 2013.

Αιτία ο «αντιρατσιστικός νόμος»που ψηφίστηκε από την Μολδαβική Βουλή στις 25 Μαίου 2012. Παρόλες τις εκκλήσεις της Εκκλησίας να αναθεωρηθεί τουλάχιστον ο νόμος που αφορά στις διακρίσεις (σ.σ.θυματοποίηση συγκεκριμένης ομάδας ή προσώπου εξαιτίας του γενετήσιου-σεξουαλικού προσανατολισμού τους), η κυβέρνηση την αγνόησε πλήρως. Ας δούμε την απόφαση της Συνόδου. 
«Έχοντας το καθήκον να αντιτασσόμαστε στην εξάπλωση της αμαρτίας ,η σημερινή κατάσταση μας ζητάει να διαλέξουμε μεταξύ του αιωνίου Χριστού και της πρόσκαιρης κυβέρνησης που ψηφίζει αντιχριστιανικές νομοθεσίες.

Σίγουρα εμείς διαλέγουμε τον πρώτο δρόμο.Η εξέλιξη των πραγμάτων μας κάνει να εκφράσουμε την αντίθεση μας και να διαχωρίσουμε την θέση μας από αυτούς που φανερά διώκουν την Εκκλησία του Χριστού και  επικαλούμαστε για καθαρά θεραπευτικούς σκοπούς  την κανονική παράδοση της επιβολής του επιτιμίου της ακοινωνησίας μέχρι να συνετιστούν.Με αυτή μας την απόφαση οι κυβερνώντες δεν θα μπορέσουν να κοινωνούν των Αχράντων Μυστηρίων και έπειτα ανάλογα με την μετάνοιά τους θα γίνουν δεκτοί»


Ο αντιρατσιστικός νόμος στην Μολδαβία (μεταξύ άλλων) επιτρέπει στους ομοφυλόφιλους να υιοθετούν παιδιά και να παντρεύονται.Eπιβάλλει τσουχτερα πρόστιμα και φυλάκιση σε όσους πουν κάτι εναντίον τους ή σε όποιον αρνηθεί κάποια υπηρεσία.(Συνεπώς αύριο μεθαύριο εάν πάνε 2 από αυτούς στην εκκλησία και ζητήσουν να παντρευτούν και ο ιερέας αρνηθεί τότε θα φυλακιστεί ).

Εισήχθη στο λύκειο το βιβλίο της Larousse‘’Σεξουαλική ζωή’’το οποίο προωθεί την ομοφυλοφιλία και περιέχει πολλές άσεμνες φωτογραφίες και θα διδάσκεται υποχρεωτικά..Επίσης από το νηπιαγωγείο τα παιδιά θα μαθαίνουν για την ομοφυλοφιλία.Οι γονείς που θα εκφράζουν την αντίθεσή τους θα φυλακίζονται.

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Εσείς οι Αγωνιζόμενοι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ πρέπει να είστε ευχαριστημένοι που ακόμα δεν σας πυροβολούν οι γενίτσαροι του δεσποτικού στέμματος ...



Αίμα στο Τείχος των Δακρύων επειδή τον εξέλαβε για Παλαιστίνιο ακτιβιστή



 Εσείς οι Αγωνιζόμενοι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ πρέπει να είστε ευχαριστημένοι που ακόμα  δεν σας πυροβολούν  οι γενίτσαροι του  δεσποτικού  στέμματος ...

Ισραηλινός φρουρός σκότωσε σήμερα Εβραίο επισκέπτη στο Τείχος των Δακρύων στην Ιερουσαλήμ, επειδή τον εξέλαβε για Παλαιστίνιο ακτιβιστή, ανακοίνωσε η αστυνομία.

Το θύμα, για άγνωστο λόγο, φώναξε Αλλάχ Ακμπάρ (Ο Θεός είναι μεγάλος)" δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο εκπρόσωπος της ισραηλινής αστυνομίας Μίκι Ρόζενφελντ. "Ένας φρουρός έβγαλε το όπλο του και πυροβόλησε πολλές φορές εναντίον του υπόπτου, ο οποίος υπέκυψε στα τραύματά του"
..........................................................................................................
Να τα βλέπετε αυτά οι "αγωνιζόμενοι και να λέτε ευχαριστώ που όταν φωνάζετε "ανάξιος", μόνο σας συλλαμβάνουν σας δικάζουν και σας καταδικάζουν με ποινές "χάδι"!!! και διαμαρτύρεστε...αχάριστοι που σας ανεχόμαστε...
Εσείς φωνάζετε μπροστά σε δεσποτάδες και Οικουμενικό πατρι άρχι-δια τα σφάλματά τους .... ενώ ο άλλος που φώναξε στό  ντουβάρι  είδες τι έπαθε...

                                                                           Ασκληπιάδης

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ π. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΒΙΝΤΕΟ


Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Περί Ομοφυλοφιλίας


Οι στρατιωτικές υπηρεσίες εκει στη Λάρισα γνωρίζουν κάτι ;;;
Μήπως η ανοχή  στους ρασοφορούντας ομοφυλόφιλους (ή και η κατά προτίμηση προώθηση σε επισκοπικούς θρόνους για να τους κρατούν σε ομηρία με το ένοχο μυστικό τους) δεν είναι αρκετή;



Παρακολουθώ για τους γάμους,τις παρελάσεις, τα δικαιώματα και τη στάση «εκκλησιαστικών» κύκλων… και θέλω να σημειώσω τρία πράγματα:

Α.  Στο βιβλίο «Κλινική Ψυχιατρική» του τακτικού καθηγητού Ψυχιατρικής και Νευρολογίας του πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης , εκδόσεις Σακκουλα 1974,σελίς 256 , περιγράφει τις γενετήσιες διαστροφές.

«Πρόκειται περι παρεκκλίσεων εκ της «φυσιολογικής» σεξουαλικής πράξεως και κατ επέκτασιν της καθ όλου ψυχοσεξουαλικής συμπεριφοράς ήτις συμβαδίζει μετά τοιούτων παρεκκλίσεων.
Πρόκειται περί ανωμαλιών αποτόκων οργανικών ή ψυχολογικών αιτίων.
Ως τοιαύτας θα ηδυνάμεθα να αναφέρωμεν:
1.    Την ομοφυλοφιλίαν
2.    τον φετιχισμόν
3.    την επιδειξιομανίαν
4.    ….»

Είναι επομένως ψυχιατρική νόσος…

Β.  Το υπουργείο Εργασίας στον κατάλογο προσδιορισμού της αναπηρίας ανά πάθηση,  θεωρούσε πως ο ομοφυλόφιλος έχει αναπηρία 10%. Είναι άρρωστος..
Τότε έγινε ο μεγάλος χαμός.Διοχέτευσαν τεχνηέντως σε ομοφυλοφιλούντες ρασοφόρους και λοιπούς «ευλαβείς»βλαμμένους ότι σχεδιάζεται να «δοθεί επίδομα αναπηρίας σε ομοφυλόφιλους ( που για να πάρεις επίδομα πρέπει να έχεις πάνω από 67% ποσοστό και πρέπει να είσαι σε αναπηρικό καροτσάκι τουλάχιστον,) ξεσηκώθηκε ντόρος, και αναγκάσθηκε…  το υπουργείο να αναδιπλωθεί και να μη θεωρεί νόσο την ομοφυλοφιλία!!!

Γ. Οι ομοφυλόφιλοι στο στρατό θεωρούνταν ανίκανοι( i 5) και δεν υπηρετούσαν…

Τώρα;
 Η Ιατρική, το κράτος δεν θεωρεί τους ομοφυλόφιλους πλέον  ασθενείς…

Μήπως πρέπει και η  Εκκλησία  να «αναθεωρήσει» την θέση της και να βγάλει από τον κατάλογο των αμαρτημάτων την ομοφυλοφιλία ,αφού είναι ένα απλό «κουσούρι» κατά την Χριστοδούλεια ρήση;

Μήπως η ανοχή  στους ρασοφορούντας ομοφυλόφιλους (ή και η κατά προτίμηση προώθηση σε επισκοπικούς θρόνους για να τους κρατούν σε ομηρία με το ένοχο μυστικό τους) δεν είναι αρκετή; Ο μακαριστός Σεραφείμ είπε πως ελάχιστοι φορούν σώβρακα!!!!

Να μας ελεήσει ο Θεός…

Ασκληπιάδης

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ 15ΧΡΟΝΕΣ ΕΦΗΒΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ 1Η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ!!


“Πες μου ποιος είναι ο φίλος σου να σου πω ποιος είσαι”, λέει ο σοφός λαός.

Και στην περίπτωση Ομπάμα, καταλάβαμε αμέσως ποιος είναι μόλις έκανε σύμβουλο του στην κυβέρνηση τον Τζων Χόλντριν.,. Τον ‘Τσάρο της Επιστήμης’, όμως τον ονομάζει, χαρακτηρισμός ίσως λιγότερο λατρευτικός από εκείνον του Ροκφέλερ, ‘Ο άνθρωπος που περπατάει πάνω στο νερό’… Και ποιος είναι αυτός ο Χόλντριν; Ο συγγραφέας του 
Ecoscience, ενός βιβλίου πολυσέλιδου, γραμμένο στην δεκαετία του ’70.

Γιατί όσα δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει εκείνος, ο ‘Τσάρος’ τα ολοκληρώνει, προτείνοντας τρόπους και μεθόδους αποπληθυσμού, στο όνομα -ΠΑΝΤΑ- της διάσωσης του πλανήτη! Κι έτσι όσα προγράμματα γεωμηχανικής και αποπληθυσμού δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει στην συνεργασία του με τον Μπιλ Κλίντον, έρχεται τώρα με τον Ομπάμα, και μέσω του προγράμματος Obamacare, να κάνει τα σχέδια του πράξη.

Οι μάσκες πέφτουν


Φαίνεται ότι το εμβόλιο των κοριτσιών για τον καρκίνο της μήτρας δεν πάει όσο καλά το περίμεναν. To Gardasil, που υποτίθεται θα προστάτευε έναντι του ιού HPV, εκτός από τις απίστευτες νευρολογικές παρενέργειες που επιφέρει, πολλές φορές και τον θάνατο, θεωρήθηκε ακόμα ύποπτο για μια ‘παρενέργεια’ που επιφέρει στειρότητα. Έτσι άρχισε η ενημέρωση του κοινού και ο περισσότερος κόσμος αρνείται να το δοκιμάσει στα κορίτσα του. Γι’ αυτό πέαρασαν στο Plan B. Κι εδώ οι μάσκες πέφτουν και βλέπουμε τα τρομακτικά πρόσωπα. Η ‘δωρεάν’ φροντίδα του Ομπάμα, από 1ης Αυγούστου, περιλαμβάνει προγράμματα στείρωσης σε κορίτσια 15 ετών χωρίς καμία γονική συναίνεση! 

Οι έφηβες, με την όση πείρα και μυαλό διαθέτουν σ’ αυτή την τόσο δύσκολη περίοδο της ζωής τους, μπορούν να πάρουν μια τόσο σοβαρή απόφαση και απολύτως μη αναστρέψιμη, που αφορά στο μέλλον τους ως άτομα και ως μέλη ενός συνόλου. Και την διαολόσταλτη αυτήν ιδέα – και άλλες πολλές – θα την βρείτε στο Ecoscience του Χόλντριν, της δεκαετίας του ’70, μιας δεκαετίας που στήθηκαν και οργανώθηκαν τα μεγάλα κόλπα: ‘Μείωση και Έλεγχος του πληθυσμού’, καθώς και η απάτη της ‘Κλιματικής Αλλαγής’.Στην Αμερική του Ομπάμα, πρέπει να είσαι 16 για να πιάσεις τιμόνι, 18 για να ψηφίσεις, 21 για να πιείς αλκοόλ, αλλά… μόλις 15 για να αποφασίσεις αν θες παιδιά σε μια περίοδο που οι ορμόνες σου τρελαίνονται και οι πρώτοι εφηβικοί έρωτες χτυπούν την πόρτα της ζωής σου. Σατανικές αποφάσεις, από σατανικά μυαλά.

Ένα μόνο έχουμε να πούμε ακόμα. Ότι αυτό που στην αρχή ξεκινάει σαν οικειοθελής απόφαση, στο τέλος καταλήγει σαν νόμος. Το γράφει στο βιβλίο του ο Χόλντριν, κι αυτό έγινε ήδη και στην Κίνα. Στην Ινδία χαρίζουν αυτοκίνητα στους φτωχούς που οικειοθελώς προσφέρονται στη στείρωση. Κι ενώ ο αριθμός του δυτικού πληθυσμού μειώνεται δραματικά τα τελευταία χρόνια, στην Αφρική Ο Μπιλ Γκέιτς εμβολιάζει τα παιδιά υπό την απειλή όπλων για ‘έλεγχο πληθυσμού’, τα τσιράκια της παγκόσμιας ελίτ συνεχίζουν τη βρώμικη προπαγάνδα τους για δήθεν υπερπληθυσμό πάνω στη γη. Κι αναρωτιόμαστε… τα νούμερα που παρουσιάζουν μήπως είναι κι αυτά παρόμοια μ’ εκείνα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης; Μια φούσκα και μισή, δηλαδή!