Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Δεν θέλω να μου δέσετε τα μάτια

...ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ!








Τα παρατιθέμενα αποσπάσματα  
===========================================================

Έκθεσις του Αρχιμανδρίτου Δαμασκηνού Ασημακοπούλου, υποβληθείσα την 27ην Ιουνίου 1943, δια την εκτέλεσιν δέκα Γερμανοκρατουμένων, ήτις εγένετο την 17ην Ιουνίου 1943.

Αποσταλείς, παρά της Υμετέρας Μακαριότητος, όπως εκτελέσω θλιβεράν εντολήν και ύψιστον καθήκον, προς τους εκτελεσθέντας, εν συνεργασία μετά του Αρχιμανδρίτου Γερμανού Τζερεφού, εν Νικαία, μετά ψυχικού πόνου και πολλής οδήνης.
Κατα την 4ην πρωϊνήν της 17ης Ιουνίου, οδηγήθημεν υπό της αρμοδίας υπηρεσίας των Γερμανικών στρατευμάτων, εγώ τε και ο αναφερόμρνος συνάδελφος, εκ των γυναικείων φυλακών Εμπειρικείου, ένθα είχομεν διέλθει τας πρώτας ώρας της νυκτός, εις τας φυλακάς Αβέρωφ, ένθα εκρατούντο οι μελλοθάνατοι αδελφοί μας.
Άμα τη εμφανίσει μας, ερρίφθησαν εις την αγκάλην μου δακρύοντες καθόσον οι περισσότεροι ήσαν γνωστοί μου, ως πότε συγκρατούμενοι μαζί μου, εις τας φυλακάς Αγ. Διονυσίου Πειραιώς, ότε κ΄ εγώ είχον συλληφθή ως όμηρος και παρέμεινα μετ΄ αυτών μήνας τρείς. Η ώρα αυτή υπήρξε τόσον δι΄ αυτούς όσον και δι΄ εμέ, τραγική και άκρως συγκινητική.
Κατόρθωσα, θεία χάριτι, να κυριαρχήσω επί του εαυτού μου, ως πνευματικός απεσταλμένος, διά την σκληράν και υψίστην αυτήν διακονίαν, παραμερίσας προς στιγμήν τον αλγούντα φυσικόν μου άνθρωπον και δακρυρροών. Ως πότε ο Χριστός μας επί του τάφου του φίλου Του Λαζάρου, παρέστησα εις αυτούς το μάταιον του παρόντος κόσμου, την αξίαν της ψυχής εν τη αιωνιότητι της αποθνησκούσης εν πίστει και ευσεβεία και δη τονίσας εις αυτούς τον αμάραντον της δόξης στέφανον του μαρτυρίου, εξωμολόγησα και εκοινώνησα αυτούς των Αχράντων Μυστηρίων, εγώ τους 5 και ο συνάδελφός μου τους άλλους πέντε. Ου μόνον εδέχθησαν να κοινωνήσωσι των Αχράντων Μυστηρίων, εξομολογηθέντες ειλικρινώς, αλλά και μετά χαράς και πολλής ανακουφίσεως έλαβον τα τελευταία εφόδια της Αγίας Μητρός μας Εκκλησίας, πλην ενός κομμουνιστού του Αρμενίου Σεφεράν Μικιρδίτου, ο οποίος δεν εδέχθη τα εφόδια της Εκκλησίας , ως μοι είπεν, ο συναδελφός μου Αρχανδρίτης, εις τη πεντάδα του οποίου ανήκεν ούτος.
Κατόπιν της εκτελέσεως του καθήκοντος αυτού, ωδηγήθημεν μετά των μελλοθανάτων, εις τον τόπον της εκτελέσεως(σκοπευτήριον Καισαριανής), ένθα ερωτηθέντες οι μελλοθάνατοι περί της τελευταίας θελήσεως των παρά του αξιωματικού του εκτελεστικού αποσπάσματος των γερμανών, απήντησαν πάντες «αποθνήσκομεν ως Χριστινοί και Έλληνες», πλήν του αναφερθέντος Αρμενίου κομμουνιστού ο οποίος απήντησεν, ότι αποθνήσκει ως κομμουνιστής. Προσπάθησα, έστω και την τελευταίαν στιγμήν, να τον φέρω πλησίον του Χριστού, δια της τελευταίας του ομολογίας, λέγων εις αυτόν «Παιδί μου, να πεθάνης, ως χριστιανός και όχι ως κομμουνιστής, διότι εις την άλλην ζωήν, εις την οποίαν πορεύεσαι την στιγμήν αυτήν , ούτε τον κομμουνισμόν ούτε άλλην τινά ιδέαν, εξ  όσων απορρέουν εκ της ύλης, θα εύρης ει μη μόνον τον Χριστόν, Σωτήρα και λυτρωτήν των πόνων σου». Δυστυχώς όμως  τόσον τον είχε δηλητηριάσει ο κομμουνισμός ώστε εις μάτην απέβη και η δική μου τελευταία προσπάθεια    Την πλέον χριστιανικήν απάντησιν, εις την ερώτησιν της τελευταίας του θελήσεως, έδωσεν ο δημοδηδάσκαλος Μιχαήλ Πετρόπουλος, ειπών: «παν ό, τι έπραξα το έπραξα εν συνειδήσει ως Έλλην και χριστιανός. Ήδη δεν έχω να ειπώ άλλο τι, ει μη να ευχηθώ, όπως το αίμα που χύνεται σήμερα, να είναι το τελευταίο Ελληνικό αίμα και να θέσει τέρμα ο Θεός εις τα δεινά ημών των Ελλήνων, υμών των Γερμανών και του κόσμου ολοκλήρου, δια της παγκοσμίου ειρήνης»
Συνεχάρην αυτόν δια την λαμπράν χριστιανικήν ευχήν και ομολογίαν του και βαθύτατα συγκεκινημένος απηύθυνα προς αυτόν και τους άλλους τας τελευταίας υποθήκας περί αιωνιότητος, ενθαρρύνας αυτούς εις τον αιώνιον ταξείδιόν των.
Ο Αξιωματικός του αποσπάσματος, ο και διερμηνεύς Γερμανός ελληνομαθής, λίαν συγκεκινημένος εκ των όσων μέχρι της στιγμής εκείνης είχεν είδει και ακούσει, μου είπε: «Πάτερ, ο κανονισμός λέγει, ότι πρέπει να παραστήτε και εις την εκτέλεσιν, ενισχύοντες τους μελλοθανάτους, αλλ΄ επειδή σας βλέπω συγκεκινημένον πολύ και αφού εξετελέσατε πλήρως μέχρι τούδε το καθήκον σας, είσθε ελεύθερος, αν θέλετε, να μη παραστήτε εις την εκτέλεσιν».

Όταν ένα παιδί βλασφημεί... Παιδαγωγήστε τα παιδιά, αδελφοί, για να μη σας παιδέψουν αυτά


Διδακτικό περιστατικό Αγίου Γρηγορίου του Διαλόγου: Όταν ένα παιδί βλασφημεί...


Διδακτικό περιστατικό Αγίου Γρηγορίου του Διαλόγου: Όταν ένα παιδί βλασφημεί...
Του αγίου Γρηγορίου του Διαλόγου
Πέτρος: Επειδή, άγιε δέσποτα, το ανθρώπινο γένος έχει υποδουλωθεί σε πολλά και αμέτρητα πάθη, υποθέτω ότι στο μεγαλύτερο μέρος της η επουράνια Ιερουσαλήμ θα γεμίσει από νήπια.
Γρηγόριος: Δεν αμφιβάλλουμε ότι όλα τα βαφτισμένα νήπια, τα οποία πεθαίνουν σε ηλικία που ακόμη δεν μιλούν, πηγαίνουν στη βασιλεία των ουρανών. Δεν πρέπει όμως να πιστέψουμε το ίδιο και για όσα αρχίζουν να μιλούν· γιατί σε πολλά τέτοια νήπια η θύρα της ουράνιας βασιλείας κλείνεται και εξαιτίας των γονιών τους, αν τα ανατρέφουν με κακό τρόπο.

Yποχρεωτικό θα είναι το Microchip για όλα τα βρέφη από το Μάιο του 2014!!!

Περί τίνος ακριβώς πρόκειται; Υπάρχει κάποιος εκκλησιαστικός φορέας για να μας ενημερώσει;

Yποχρεωτικό θα είναι το Microchip

για όλα τα βρέφη

από το Μάιο του 2014!!! 


Κάποιοι πνευματικοί (ὅπως ὁ π. Στέφανος) μᾶς συνιστοῦσαν: μὴ φοβᾶσθε, ἡ Ἐκκλησία θὰ ἐνημερώσει ἔγκαιρα γιὰ τὰ σχετικὰ μὲ τὸ χάραγμα, τὴν κάρτα, τὸ Microchip.
Δὲν ξέρουμε, τί ἐννοοῦν, ὅσοι ὁμιλοῦν γιὰ Ἐκκλησία. Ἐννοοῦν τὴ Διοικοῦσα ἢ τοὺς φωτισμένους Πνευματικούς, καὶ ποιούς; Αὐτοὺς ποὺ δὲν θέλουν νὰ μᾶς ἐνημερώσουν οὔτε γιὰ τὸ ποιοί ἱερωμένοι ἀκολουθοῦν τὴν παναίρεση Οἰκουμενισμοῦ;
Ἐν πάσῃ περιπτώσει, ἂς πάρτουν κάποιοι τὴν εὐθύνη κι ἂς μᾶς ἐνημερώσουν.

Πηγή: pentapostagma

Η διαδικασία διεύρυνσης της Νέας Παγκόσμιας Τάξης έχει αρχίσει να γίνεται αισθητή για να το δουν ορατά, όχι μόνο μέσω της δυνατότητας της άρνησης της ελευθερίας η της θεραπείας, αλλά και μέσα από τον έλεγχο των κλινικών δεδομένων της ιδιωτικής ζωής του ατόμου . Όπως δημοσίευσε η εφημερίδα on-lineiovivoaroma.it , από το Μάιο του 2014 σε όλη την Ευρώπη, θα έχουν υποχρέωση να υποβάλλουν όλα τα βρέφη για να εγκαταστήσουνε το μικροτσίπ κάτω από το δέρμα που θα εφαρμόζονται και στα δημόσια νοσοκομεία κατά τη στιγμή της γέννησης τους.
Το τσιπ θα παρέχεται, καθώς και ένα φύλλο δεδομένων με πληροφορίες για το άτομο (όνομα, τον τύπο του αίματος, ημερομηνία γέννησης κλπ..), θα είναι επίσης ένα ισχυρός ανιχνευτής GPS που θα είναι με μια μικρο-μπαταρία και θα γίνεται αλλαγή κάθε 2 χρόνια στα κρατικά νοσοκομεία. Το τσιπ GPS θα είναι της νέας γενιάς και κατά συνέπεια δεν θα επιτρέπει περιθώριο σφάλματος ανίχνευσης ίση με μικρότερη από 5 μέτρα. Θα πρέπει να συνδεθεί απευθείας σε μια τηλεόραση, που θα διαχειρίζεται τις συνδέσεις. Όποιος θέλει θα μπορεί να το εμφυτεύει δωρεάν (αλλά υποχρεωτική θα είναι η εμφυτεύσει στα παιδιά τους) μόλις θα γεννιέται /απο την πρώτη του Μαΐου 2014, συμπληρώνοντας το έντυπο της αίτησης για την ένταξη της ASL. Το CCCP (Συμβουλευτική Επιτροπή για τον Έλεγχο του πληθυσμού) έλαβε υπόψη της υποχρεωτική εγκατάσταση για τους πολίτες που έχουν γεννηθεί πριν από την ημερομηνία αυτή, αλλά αυτό δεν υλοποιείται πριν από το 2017. Η εγκατάσταση θα είναι εντελώς ανώδυνη, χάρη στο γεγονός ότι το τσιπ θα εμφυτεύεται κάτω από το δέρμα στον αριστερό αγκώνα, στις ελεύθερες νευρικές απολήξεις.



Ο δημοσιογράφος που έγραψε αυτό το άρθρο δεν έχει συνειδητοποιήσει το λιγότερο από ό, τι γράφει, αναφέροντας τα εξής: ” Τέλος μερικές καλές ειδήσεις από τον κόσμο της τεχνολογίας. Με αυτό το τσιπ, τελικά, θα αποτρέψει όλες τις περιπτώσεις εξαφανίσεων και απαγωγών που έχουν προβληματίσει τον κόσμο όλα αυτά τα χρόνια. Θα είναι επίσης δυνατό, χάρη στην τεχνολογία αυτή, στο μέλλον, να παρακολουθείτε εύκολα όλαυς τους εγκληματίες σε μεγάλο βαθμό. “Είναι σωστό! Μη γνωρίζοντας τον απόλυτο έλεγχο του πληθυσμού που θα στερηθεί την ελευθερία της ιδιωτικής του ζωής και θα είναι ο πόνος για όλους, πυροδοτώντας κάποια διαμάχη, αναφορές, και για εμφύλιους πολέμους. Όπως γράφει η Carla Villa Maji για το Positanonews.it, θα είναι μια ενημερωτική εκστρατεία για την ελευθερία και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια για το απαραβίαστο.
Είναι θετικό το γεγονός ότι όλες οι ανθρωπιστικές οργανώσεις θα ενωθούν για να συγκεντρώσει υπογραφές και να ζητήσει για ένα νομοσχέδιο για την απαγόρευση στην Ευρώπη και στον κόσμο γαυτό το χάος! Προσωπικά, ήξεραν ήδη εδώ και χρόνια ότι το πρόγραμμα υγειονομικής περίθαλψης των αμερικανικών και ευρωπαϊκών χωρών οτι έκρυβαν παράλληλα ένα πρόγραμμα καταλογογράφησης για τον έλεγχο του πληθυσμού. Και αυτό συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας!!! Και πάλι, να θυμάστε πόσο γρήγορα το διαβατήριο με βιομετρικά δεδομένα θα εισαχθεί στις ΗΠΑ και αργότερα στην Ευρώπη, εκτός από εκείνους που δεν έχουν το νέο διαβατήριο, για να υποβάλουν τα δακτυλικά αποτυπώματα και να λαμβάνονται στα σύνορα της ίριδας στο αεροδρόμιο. Τι θα κάνουν τώρα; Θα έχουμε το μικροτσίπ μόλις θα κατεβαίνουμε από το αεροπλάνο στην σκάλα; Φυσικά και όχι!

Ζητούμε από όλους microchips ακόμη και από αυτήν την πλευρά του ωκεανού! να Θυμηθείτε τους πολιτικούς μας που θα μας δώσουν την εντύπωση ότι όλα θα είναι μια χαρά, και ότι δεν υπάρχει τίποτα για να κρύψουν!!! θα βάζουν το μικροτσίπ στους ανθρώπους, επειδή θα έχουν συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι θα θέλουν να αλλάξουν το σύστημα το οποίο θα είναι κουρασμένο για να αξιοποιηθεί, που θα στέλνονται στον πόλεμο από μια μικρή ομάδα οικογενειών που θεωρούν απο των πολλών δισεκατομμυρίων πληθυσμόν στον πλανήτη. Το ανθρώπινο εμφύτευμα μικροτσίπ είναι ένα αντικείμενο και, στη συνέχεια, αν δεν είστε προσεκτικοί και σε εγρήγορση απο την καταπολέμηση της ψυχικής και σωματικής εξάντλησης, ο πειρασμός θα είναι αυτό και θά λέτε είναι πάρα πολύ ωραία, και ότι στο τέλος τα πράγματα πηγαίνουν ομαλά …ΠΡΟΣΟΧΉ! Βασικές λεπτομέρειες σχετικά με το μικροτσίπ
Rfiid σημαίνει “αναγνωριστικό ραδιοσυχνοτήτων», εκείνοι που θα το εμφυτεύουν κάτω από το δέρμα θα είναί πολύ μικρό και δεν είναι δύσκολο να το εγκαταστήσετε, ωστόσο, θα είναι πολύ επώδυνη και σχεδόν αδύνατον να αφαιρεθεί, αν βρείτε τον εαυτό σας αβοήθητοι και καθίστανται στις υποχρεωτικές καταστάσεις αμέσως θα σας εντοπίζουν και θα σας συλλαμβάνουν αν προσπαθείτε να το ξεφορτωθείτε!!! θα αποτελεί ένα μέσο με το οποίο θα στερείται την ιδιωτικής ζωής σας, και στο έλεος της κάθε μορφής ελέγχου και στην πνευματική χειραγώγηση μέσα από τα κύματα, της ίδιας την σκέψης σας, τα συναισθήματά σας θα είναι υπό έλεγχο και θα χειραγωγείται απο το τσίπ, μέσω των αδένων στο σώμα σας, το οποίο σημαίνει ότι όσοι θα έχουν πρόσβαση στον κεντρικό υπολογιστή θα μπορεί επίσης να επηρεάζει και την υγεία σας αρχίζοντας με τη γονιμότητα!!!.

Να θυμάστε ότι δεν έχετε κανέναν τρόπο για να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας. Αυτή η κτηνοβασία ονομάζεται RFID θα είναι το τέλος της ανθρώπινης ύπαρξης όπως γνωρίζουμε ότι θα είναι το τέλος της κάθε ελευθερίας, δεν μπορεί πλέον να αντισταθεί στις καταχρήσεις εκείνων που έχουν χάσει ή δεν είχαν ποτέ τη δημοκρατική νομιμότητα και θα καθίσει στα έδρανα της εξουσίας, είναι επείγον ότι οι άνθρωποι έχουν επίγνωση της κατάστασης και θα ζητάνε για να προωθήσουν ένα νόμο που θα απαγορεύει την παραγωγή και τη χρήση των μικροτσίπ και του ηλεκτρονικού εξοπλισμού που θα προορίζονται για ανθρώπινο περιορισμό τους!!!


Η ΘΕΑΤΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΕΝΘΡΟΝΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΛΗΝΟΜΕΝΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΟΥ


KΑΙ ΤΡΙΤΗ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗ!!! 
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΗ; 
ΣΤΟΝ ΜΥΤΙΚΑ του Ολυμπου
ή στις στανες των προβατων;
            


 Ειδατε ταπεινωσι; Πρωτοφανης στα χρονικα....



               Ειδατε οι ...αδελφες ψυχες;   
 Και πίσω  ο Σαλαμίνιος λατρεμένος της Λάρισας θυμάται το αιματοκύλισμα  των  Αγωνιζομένων Λαρισαίων Χριστιανών της δικής του ενθρόνισης....




 Και παλι ο Συρου παρων και μη εξαιρετεος παντου και παντοτε οπου γαμος και ....η Βασίλω  πρώτη....

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Το αίμα Του σε μας και τα παιδιά μας…

Ἀπολυτίκιον 
Ἦχος γ’. Τὴν ὡραιότητα.
Γνώμην ἀήττητον, Ματρώνα φέρουσα, πίστιν τὴν ἔνθεον, ἄσυλον ἔσωσας, μὴ δουλωθεῖσα τὴν ψυχήν, Ἑβραίων τὴ ἀπηνεία ὅθεν ἀριστεύσασα, καὶ τὸν δόλιον κτείνασα, μυστικῶς νενύμφευσαι, τῷ Δεσπότῃ τῆς κτίσεως. Αὐτὸν οὒν ἐκτενῶς ἐκδυσώπει, πάσης ἠμᾶς ρυσθήναι βλάβης.


Το αίμα Του σε μας και τα παιδιά μας…

Σήμερα τιμούμε την μάρτυρα Ματρώνα της Θεσσαλονίκης ,δούλη σε Εβραία «αρχόντισσα». Άφησε την ψυχή της σε υπόγειο δωμάτιο του αρχοντικού επειδή αρνήθηκε να ακολουθήσει την κυρά στην συναγωγή ,δηλώνοντας χριστιανή αφού υπέστη βασανιστήρια από την ίδια και τους υπηρέτες…
Το μένος των Εβραίων προς τους χριστιανούς και ειδικά τους Έλληνες διαποτίζει κάθε σελίδα της ιστορίας. Από την  καταστροφή της Σμύρνης που ρουφιάνευαν τους Έλληνες στους Τούρκους και έριχναν ζεματιστό νερό από τα μπαλκόνια στους Έλληνες που έτρεχαν να σωθούν, τον φρικτό θάνατο του αγίου Φιλουμένου στο φρέαρ του Ιακώβ που όχι μόνο τον δολοφόνησαν με τσεκούρι, αλλά του έκοψαν και τα δάχτυλα  που ευλογούσε,…μέχρι τους σημερινούς Εβραίους τραπεζίτες- τοκογλύφους!!!

Ο π.Παϊσιος έλεγε πως μόνο  στον Έλληνα θα βρεις το φιλότιμο  την πλατιά καρδιά  που τον  κάνει να διακρίνεται απ όλους τους άλλους.
Κι ενώ η Ματρώνα πέθανε στα υπόγεια της Εβραίας, χιλιάδες Εβραίοι κλείσθηκαν-κρύφθηκαν  στα υπόγεια Ελλήνων και σώθηκαν από την μανία των Ναζί.
Η Εβραία χάρισε τον οδυνηρό θάνατο  και οι Έλληνες ,με κίνδυνο της ζωής των, με αληθινή αυταπάρνηση  έσωσαν ζωές Εβραίων!!!
Πρέπει να σημειώσω ,πως ξεριζωμένοι Πόντιοι ανατρίχιαζαν στο άκουσμα εβραϊκών ονομάτων. Προτιμούσαν να κάνουν παρέα με Τούρκο παρά με Εβραίο. Αυτό εξηγεί και την εξόντωση χιλιάδων Εβραιών στην Θεσσαλονίκη. Το ποντιακό στοιχείο που κυριαρχούσε στην συμπρωτεύουσα, με νωπές μνήμες του ξεριζωμού, δεν του «πήγαινε»να κρύψει ,να κινδυνεύσει γι αυτό το γένος όπως έκαναν στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Ασκληπιάδης



ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΙΟΥΔΑΪΚΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

«ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ», ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ...ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΤΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΗΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!
ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΙΟΥΔΑΪΚΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!


Μεγάλη μέρα η σημερινή για την Θεσσαλονίκη, τη Μακεδονία και τον Ελληνισμό γενικότερα. Μεγάλη μέρα και για την Ορθοδοξία μας. Όμως, παρά την εορταστική ατμόσφαιρα και διάθεση, οφείλουμε να υπενθυμίζουμε κάποια πράγματα που ίσως αρκετοί δεν γνωρίζουν ή έχουν...ξεχάσει. 
Μιλάμε φυσικά για την περίφημη εβραϊκή κοινότητα της Θεσσαλονίκης. Μια πόλη που αγκάλιασε τους - κυριολεκτικά τότε - περιπλανώμενους Ιουδαίους, επιτρέποντάς τους την εγκατάσταση στα άγια χώματά τους, μετά την ανελέητη σφαγή που είχαν υποστεί στην Ισπανία.
Πώς το ξεπλήρωσαν αυτό οι Εβραίοι; Διαβάζουμε στην "Αντιπληροφόρηση":
Την στάση των Εβραίων τις παραμονές της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης περιέγραψε στην εφημερίδα «Μακεδονία» της 20ης Μαίου 1933 ο Αστυνόμος Νικόλαος Αργυριάδης ως εξής:

«Ο Ελληνικός στρατός προχωρεί. Ο Ταχσίν κλονίζεται, καταρρέει, συντρίβεται. 
Οι Εβραίοι ετρομοκρατήθησαν. Μόνον ο Αυστριακός ναύαρχος θα μπορούσε να διώξη τους Γκιαούρηδες. Η Ανωτάτη Ισραηλιτική Κοινοτική Επιτροπεία συνελθούσα υπό την προεδρίαν του αρχιρραβίνου Μάϊρ, απεφάσισε να επιδώση ψήφισμα προς τον Αυστριακόν ναύαρχον δια του οποίου παρεκαλείτο ούτος όπως εισηγηθή εις την Σεβαστήν Κυβέρνησίν του και διαταχθεί ο ελληνικός στρατός ίνα μη εισέλθη ένοπλος εις την πόλιν! Ο Αυστριακός ναύαρχος ανέγνωσε μειδιών το γελοίον τούτο ψήφισμα και διαβεβαίωσε την επιτροπήν των χαχάμηδων ότι οι Έλληνες δεν έχουν ανάγκην συστάσεων και κηδεμονίας. Οι Εβραίοι όμως επέμενον ότι ο Ελληνικός στρατός θα τους …έσφαζεν όλους και ότι ήτο επιβεβλημένη η αποστολή του ψηφίσματος τούτου προς την Αυστριακήν κυβέρνησιν! Πράγματι αι μωρίαι της Ισραηλιτικής Κοινότητος ετηλεγραφήθησαν μέχρι Βιέννης, η Βιέννη ετηλεγράφησεν εις τας Αθήνας και ο τότε υπουργός των Στρατιωτικών Ε. Βενιζέλος κατέστησεν ενήμερον των φόβων των Εβραίων τον κατ’ εκείνην την στιγμήν διά της οδού 26ης Οκτωβρίου εισερχόμενον εις την πόλιν διάδοχον…».

Ας δούμε τώρα τι γράφει, παραθέτοντας αυτούσια αποσπάσματα του βιβλίου του, ένας Εβραίος συγγραφέας για την Θεσσαλονίκη:

«MARK MAZOWER: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Πόλη των φαντασμάτων

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ: 1430-1950

Μετάφραση ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
…Και οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης επιφύλαξαν ψυχρή υποδοχή στον νικηφόρο ελληνικό στρατό. «Πρέπει να σας πούμε ότι ο Ισραηλίτης δεν έχει το νου του στις γιορτές», έγραφε ένας Εβραίος δάσκαλος λίγο μετά. «Έχει υιοθετήσει μία στάση σωστή και αξιοπρεπή, όπως ταιριάζει στον ηττημένο… Μόνο όταν χάνουμε αυτό που έχουμε, εκτιμούμε την πραγματική του αξία, και οι Ισραηλίτες, που ποτέ δεν ξέχασαν τα σπάνια προτερήματα της ανοχής και της ευμένειας του τουρκικού λαού, συναισθάνονται σήμερα, μέσα σ’ αυτή τη φοβερή καταιγίδα, ότι μόλις έχασαν την πιο σίγουρη και την πιο σταθερή τους βάση».

Πολλοί είχαν σοβαρές αμφιβολίες για τη μελλοντική ελληνική διοίκηση. Ορισμένοι Εβραίοι ηγέτες προειδοποίησαν ότι η προσάρτηση από την Ελλάδα θα είχε καταστροφικές συνέπειες, γιατί θ’ απόκοβε την πόλη από τις παραδοσιακές της αγορές, και αντιπρότειναν ν’ αποτελέσει η Θεσσαλονίκη με τα περίχωρά της ένα αυτόνομο κρατίδιο υπό την εγγύηση των Μεγάλων Δυνάμεων, μια εβραιοκρατούμενη μητρόπολη που θα ‘μενε έξω από τις αντιπαλότητες των Βαλκανίων γειτόνων της. Αυτή η πρόταση διεθνοποίησης συζητήθηκε με Νεότουρκους εμιγκρέδες της Βιέννης, μεσολαβητές ήταν ορισμένοι Ντονμέδες της Θεσσαλονίκης. Στην Κωνσταντινούπολη συστήθηκε μια τουρκο-εβραιο-βλάχικη Μακεδονική Επιτροπή, για την προώθηση αυτής της ιδέας. Ορισμένοι εξέχοντες Εβραίοι Οθωμανοί συμπαθούντες ίσως να προχώρησαν ακόμη περισσότερο και να υποσχέθηκαν στην οθωμανική κυβέρνηση οικονομική βοήθεια, αν συνέχιζε τον πόλεμο ενάντια στα βαλκανικά κράτη…

…Οι σχέσεις μεταξύ Βενιζέλου και εβραϊσμού της Θεσσαλονίκης έφτασαν τότε στο κατώτατο ιστορικά σημείο τους. Όταν πολλοί Εβραίοι ψήφισαν και πάλι εναντίον τω Φιλελεύθερων, ο ίδιος ο Βενιζέλος ερμήνευσε την ενέργεια αυτή ως «εχθρική πράξη εναντίον της μισής Ελλάδας». «Ώστε θέλετε πόλεμο, Ισραηλίτες; Θα τον έχετε!» δήλωσε μια βενιζελική εφημερίδα το 1933. Ο Βενιζέλος υιοθετούσε τελικά τις ανυποχώρητες θέσεις που από καιρό τον προέτρεπαν να λάβει οι υποστηρικτές του στην πόλη. Το 1934 είπε σ’ ένα δημοσιογράφο της Jewish Post ότι «Οι Έλληνες δε θέλουν να επηρεάζουν οι Εβραίοι την ελληνική πολιτική… Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης ακολουθούν εθνική εβραϊκή πολιτική. Δεν είναι Έλληνες και δε νιώθουν Έλληνες. Επομένως δεν πρέπει ν’ ανακατεύονται στις ελληνικές υποθέσεις». Και συνέχισε λέγοντας:

«Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης δεν είναι Έλληνες πατριώτες αλλά Εβραίοι πατριώτες. Αισθάνονται πιο κοντά στους Τούρκους απ’ ό,τι σ’ εμάς… Δεν θα επιτρέψω στους Εβραίους να επηρεάζουν την ελληνική πολιτική».
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΔΗΛΑΔΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ο ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΤΙ...ΚΑΛΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΤΡΕΦΑΝ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!
Δεν τα λέμε αυτά για να υποδαυλίζουμε πάθη και εντάσεις, αλλά γιατί Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ πρέπει να ακούγεται, να λέγεται και να γράφεται, όσο κι αν δυσαρεστεί ορισμένους!
Τι να κάνουμε, "φίλοι" Εβραίοι; Δεν είμαστε εμείς οι αντισημίτες, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ!
Και το έχετε αποδείξει πολλές φορές...!
Υ.Γ. Ένα ακόμα δείγμα της ισραηλιτικής αχαριστίας, είναι όταν μετά το τέλος του Β' Π.Π που η Θεσσαλονίκη είχε αδειάσει κυριολεκτικά από Εβραίους λόγω της εκτόπισής τους στα γερμανικά στρατόπεδα συγκέντρωσης, η Ισραηλιτική Κοινότητα κατηγορούσε ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ τους Έλληνες ότι τους...έκλεψαν τα μαγαζιά και τις περιουσίες,όταν έφυγαν!!! Κι αυτό ενώ είναι γνωστές οι πολλές ιστορίες προστασίας και απόκρυψης εβραϊκών οικογενειών από Έλληνες (με κίνδυνο της ίδιας τους της ζωής), προκειμένου να μην πέσουν στα χέρια των Ναζί!  


Εν μέσω Μεγάλη Τεσσαρακοστής αυτοί βρίσκονται ακόμα στις Αποκριές!!!


«Βάρτα να τα ξαναρμέξουμε»


Σε προηγούμενο σημείωμά μου κάποιος αδελφός σχολίασε πως πρέπει να περιμένουμε να δούμε τα έργα του νέου δεσπότη της Κατερίνης και μετά να τον κρίνουμε. Σήμερα ανοίγοντας  «έπεσα»πάνω στα νέα έργα του!!!
«Με λαμπρότητα και η δεύτερη ενθρόνιση»!!! και μαζεύτηκε και κόσμος επίσημοι που δεν αισχυνθήκαν για την φιέστα!!!
Μου θυμίζει τα γενέθλια του μικρού που ξανανάβουν τα κεριά της τούρτας και ξανατραγουδούν το «να ζήσεις Γιωργάκη και …» και σβήνονται τα κεράκια και πάλι εν μέσω χειροκροτημάτων ή
Την ξιπασμένη νύφη που μέρες μετά τον γάμο ξαναφορά το νυφικό για να ξανααιστανθεί την λαμπρότητα της γαμήλιας τελετής!!!

Διείδαμε τον ναρκισσισμό του νέου δεσπότη ,εκείνο όμως που με προβληματίζει  είναι ότι  συμμετείχαν στην φαρσοκωμωδία και επίσημοι!!! Ο αρχιεπίσκοπος και δεσποτάδες και άλλοι…

Εν μέσω Μεγάλη Τεσσαρακοστής αυτοί βρίσκονται ακόμα στις Αποκριές!!!
Ασκληπιάδης
 Tου Αιμίλιου Πολυγένη
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο η δεύτερη ενθρόνιση του Σεβ. Μητροπολίτη Κίτρους κ. Γεωργίου

ε μεγάλη λαμπρότητα η δεύτερη ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτου Κίτρους κ. Γεωργίου

Πέμπτη 03-04-2014 19:35
Πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην ηλιόλουστη Κατερίνη η δεύτερη τελετή ενθρονίσεως του νέου Μητροπολιτου Κίτρους και Κατερίνης κ. Γεωργίου με την παρουσία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου,

(Αγιορείτικο βήμα)

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Ἡ στάση τοῦ Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικοδήμου στό ἐκκλησιαστικό πρόβλημα

Ολοκληρη η Αληθεια που θα κρινη και ολους τους ενοχους φθονερους ρασοφορους ενωπιον του θρονου του Θεου

 
 
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
 
Ἡ στάση
τοῦ Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικοδήμου
στό ἐκκλησιαστικό πρόβλημα
 
1. Μετά τίς ἀποφάσεις τοῦ Σ.τ.Ε.
  




του αρχιμ. Ειρηναιου Μπουσδεκη 




 Σκοπός αὐτῆς τῆς στήλης εἶναι νά ἀντιμετωπίσει μέ τεκμηριωμένο τρόπο κάποιους μύθους πού προβλήθηκαν καί προπαγανδίσθηκαν γύρω ἀπό τή στάση τοῦ μακαριστοῦ μητροπολίτη Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικοδήμου στό ἐκκλησιαστικό πρόβλημα. Μύθους πού παρουσιάστηκαν ὡς γεγονότα πραγματικά γιά νά ἐπηρεάσουν τίς συνειδήσεις τῶν ἁπλῶν πιστῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας.
     


Μέ τούς μύθους αὐτούς ἔγινε ἡ προσπάθεια νά στιγματιστεῖ ὁ ἀγωνιστής ἐπίσκοπος ὡς σκληρός, ἄτεγκτος, ἀπόλυτος, ἀδιάλλακτος, ἀνυποχώρητος, ἀρνούμενος νά ἐπικοινωνήσει, νά συνεργαστεῖ, νά συνδιαλλαγεῖ μέ τούς ἄλλους μητροπολίτες καί νά καταλήξει σέ μιά συναινετική λύση. Μέ ἄλλα λόγια, φορτώθηκε ὅλο τό βάρος τῆς μή ἐπιλύσεως τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ προβλήματος ἐκεῖνος, ἐνῶ παρουσιάσθηκαν τόσο ἡ πλευρά τῆς διοικήσεως τῆς Ἐκκλησίας ὅσο καί οἱ ἐπίσκοποι πού κινήθηκαν παρά τούς Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας καί τοῦ ἰσχύοντος νομοθετικοῦ πλαισίου ἀθώοι.
     

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ


«Εὐαγγελίζου, γῆ, χαρὰν μεγάλην· αἰνεῖτε, οὐρανοί, Θεοῦ τὴν δόξαν» (μεγαλυνάριον)

   ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

«Εὐαγγελίζου, γῆ, χαρὰν μεγάλην· αἰνεῖτε, οὐρανοί, Θεοῦ τὴν δόξαν» (μεγαλυνάριον)

  ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ιστgrafi25 Μαρτίου. Ἡμέρα ἔνδοξος. Διπλῆ ἑορτή, θρησκευτικὴ καὶ ἐθνική. Ὡς Ἕλληνες ἑορτάζουμε τὴν ἐκ νεκρῶν ἀνάστασι τῆς πατρίδος, ὡς ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ ἑορτάζουμε τὸν Εὐαγγελισμὸ τῆς Θεοτόκου.
Θὰ σᾶς παρακαλέσω νὰ δώσετε προσοχὴ στὴ λέξι ποὺ δίδει καὶ τὸ χρῶμα στὴ σημερινὴ ἑορτή. Εἶνε ἡ λέξις εὐαγγέλιο. Ἀπὸ τὸ εὐαγγέ­λιο ὠνομάστηκε καὶ ἡ ἑορτὴ Εὐαγγελισμός. Ἂς ἀναλύσουμε μὲ συντομία τὸ νόημά της.

* * *

  Εὐαγγέλιο εἶνε λέξι τῆς ὡραίας καὶ ἀθανάτου ἑλληνικῆς γλώσσης. Εὐαγγέλιο σημαίνει «καλὴ εἴδησις», εἴδησις ποὺ μὲ ἀνυπομονησία περιμένει ὁ ἄνθρωπος, κι ὅταν τὴν ἀκούσῃ χαίρεται καὶ ἀμείβει ἐκεῖνον ποὺ πρῶτος τοῦ τὴν μεταδίδει. Εὐαγγέλιο λοιπὸν ἴσον «καλὴ εἴδησις». Εὐαγγελισμὸς λέγεται ἡ μετάδοσι τῆς εἰδήσεως αὐτῆς, καὶ εὐαγγελιστὴς ἐκεῖ­νος ποὺ φέρνει τὴν εὐχάριστη εδησι.
Ποιές εἶνε εὐχάριστες εἰδήσεις, εὐαγγέλια; Ἐξαρτᾶται. Διότι ὅσοι εἶνε οἱ ἄνθρωποι, τόσοι πόθοι καὶ ἐπιθυμίες ὑπάρχουν στὶς καρδιές, τόσα εἶνε καὶ τὰ εὐαγγέλια. Νὰ σᾶς παρουσιάσω μερικὲς εὐχάριστες εἰδήσεις ποὺ περιμένουν οἱ ἄνθρωποι, ἀναλόγως τῆς καταστάσεως ποὺ βρίσκονται;

Θα μείνουν στην ιστορία ως διώκτες ως μοιχεπιβάτες

ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ  Ο ΣΦΑΓΕΑΣ ΤΩΝ 10 ΑΞΙΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ 

Διαβάζοντας το συναξάρι τελευταία, παρατηρώ πως οι περισσότεροι άγιοι ιεράρχες και πατριάρχες (π.χ. ο Κύριλλος Ιεροσολύμων  18 Μαρτίου) κυνηγήθηκαν, αφορίσθηκαν, εξορίσθηκαν...κ.ο.κ.
Νομίζω πως αυτό είναι ένα Θεόσταλτο μήνυμα γιά όλους μας...Αναρωτιέμαι (δεν ξέρω αν είναι αυτό σωστό...) αν αυτούς που γνωρίσαμε  και διωχθήκανε από την επίσημη εκκλησία στις μέρες μας, αν, λέγω αν ...καταταγούν στο αγιολόγιο... πού θα πάνε να κρυφτούν οι διώκτες τους!!! Θα μείνουν στην ιστορία ως διώκτες ως μοιχεπιβάτες... Είναι φοβερό.

Ασκληπιάδης

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ε’ Η επιχειρηθείσα αλλοίωση της ιστορίας

O Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε’

O Πατριάρχης Γρηγόριος ο ΕΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΖΗ
ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο  ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ε’
Η επιχειρηθείσα αλλοίωση της ιστορίας
1. Ο Σταυρός του Χριστού
Τον Σταυρό του Κυρίου προβάλλει σήμερα η Εκκλησία εις προσκύνησιν για να μας ενισχύσει στην πορεία προς το Πάσχα. Από την εξουθένωση και την καταισχύνη του Σταυρού επήγασε το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως. Συντρίβονται τα ανθρώπινα κριτήρια, οι ανθρώπινες εκτιμήσεις και αξιολογήσεις με το Σταυρό του Χριστού. ό,τι φαίνεται σκάνδαλο, μωρία και ανοησία και καταφρόνια αποδεικνύεται δύναμη, σοφία, αγιασμός και δόξα. Το ξύλο της ντροπής και της αισχύνης, πάνω στο οποίο άφηναν την τελευταία τους πνοή οι μεγαλύτεροι λησταί και κακούργοι, μεταβάλλεται σε σύμβολο και όργανο αγιασμού και δόξης. Μ’ αυτόν εκφράζουμε οι Χριστιανοί την πίστη μας σημειώνοντάς τον στο στήθος μας, αυτόν δίνουμε σαν φυλακτό στα αγαπημένα μας πρόσωπα, αυτός κοσμούσε και κοσμεί τα σκήπτρα των βασιλέων και τις μίτρες των αρχιερέων, αυτός θρονιάζεται στις κορυφές των ναών. Είναι το ακαταμάχητο όπλο εναντίον των αντιθέων δυνάμεων, η δόξα των αγίων της Εκκλησίας.
Σε όλα τα τοπικά εθνικά σύμβολα που είχαν διάφοροι αγωνισταί του 1821 ο Σταυρός ή ήταν κυριαρχικά μόνος ή απαραίτητο συμπλήρωμα κάθε σχετικής παραστάσεως. Και στο εθνικό σύμβολο που τελικώς επεκράτησε, στην γαλανόλευκη σημαία μας, επί δεκαετίες «λαμπύριζε στην ψηλή της κορυφή», κατά τον ποιητή, μέχρι που κάποια ατυχής έμπνευση επεχείρησε να τον καταβιβάσει, χωρίς να επικρατήσει όμως η ρύθμιση. Γιατί στις γενιές όλων των Ορθοδόξων το όραμα του θεμελιωτού της Ανατολικής Ελληνικής αυτοκρατορίας, του Μ. Κωνσταντίνου, που είδε στον ουρανό σχηματισμένο τον Τίμιο Σταυρό με την φράση «εν τούτω νίκα», έχει περάσει μέσα στα κύτταρα της εθνικής αυτοσυνειδησίας, έχει συνδεθή με τους μηχανισμούς του εθνικού συναγερμού σε περιόδους πολέμων. Στον Σταυρό και στην Εκκλησία καταφεύγει το Έθνος για να επιβιώσει και να κατατροπώσει τους εχθρούς του, από το Χριστό ζητά βοήθεια για τις νίκες εναντίον των βαρβάρων. «Σώσον Κύριε τον λαόν σου και ευλόγησον την κληρονομίαν σου, νίκας τοις βασιλεύσι κατά βαρβάρων δωρούμενος και σον φυλάττων διά του Σταυρού σου πολίτευμα».
2. Ο σταυρός του πατριάρχου
Δεν πρόκειται όμως σήμερα να ασχοληθούμε με τη σημασία του Σταυρού στη ζωή της Εκκλησίας και του Έθνους. Αυτό γίνεται πολύ συχνά, διότι και οι σχετικές με το Σταυρό γιορτές είναι πολλές, αλλά και διότι το μυστήριο της σωτηρίας και της αναστάσεως είναι αδιάλυτα δεμένο με το Σταυρό και το Πάθος. επομένως για το Σταυρό του Χριστού γίνεται συχνά λόγος. Το εορτολόγιο της Εκκλησίας μας δίνει σήμερα μία σπάνια ευκαιρία να ασχοληθούμε, σύντομα βέβαια, με το σταυρό και τη δόξα του εθνομάρτυρος πατριάρχου Γρηγορίου του Ε’, του οποίου σήμερα, 10 Απριλίου, τιμά η Εκκλησία τον δι’ αγχόνης μαρτυρικό θάνατο. Ήταν και τότε 10 Απριλίου του 1821, πριν από 162 χρόνια, ημέρα Κυριακή του Πάσχα, το αιώνιο και καλύτερο για τον εθνομάρτυρα πατριάρχη Πάσχα. μετά τη μαρτυρική Μεγάλη Εβδομάδα που πέρασε εισήλθε με όργανο το σχοινί της αγχόνης και μετά από πολλούς ονειδισμούς και εμπτυσμούς, ως γνήσιος μαθητής του εσταυρωμένου Χριστού, στο ανέσπερο φως της θεϊκής βασιλείας, και τιμήθηκε από τον Ελληνισμό με πρωτοφανείς τιμές και δόξες, επάξιες του μαρτυρίου και της μεγάλης του προσφοράς. Και υπάρχει λόγος επιτακτικός που επιβάλλει να παρουσιασθούν ο σταυρός και η δόξα του εθνομάρτυρος πατριάρχου, λόγος που συνδέεται όχι μόνο με την εθνική μας φιλοτιμία και ταυτότητα, αλλά με την ίδια την ύπαρξη του Γένους μας, του ελλη­νορθοδόξου πολιτισμού μας.
3. Πότε εξαφανίζεται ένα έθνος;
Δύο είναι στην μακραίωνα εκτίμηση των ιστορικών του πολιτισμού τα στοιχεία που προαγγέλουν την επερχόμενη καταστροφή ενός έθνους. η έλλειψη ικανών ηγετών και η αποξένωση του λαού από τα ιερά και τα όσια της φυλής. Όταν παρατηρείται το ένα από τα δύο μόνον, υπάρχει ελπίς αποφυγής του αφανισμού. Εμπνευσμένοι ηγέται μπορούν και μόνοι τους, όταν δεν είναι απλοί δημαγωγοί, να εκφράσουν την εθνική αυτοσυνειδησία, να κλείσουν μέσα τους όλο το παρελθόν και να το ζωντανέψουν στις καρδιές ενός λαού που έχει ξεχάσει την ιστορία του, έχει ισοπεδώσει τα πνευματικά του ενδιαφέροντα με τη μέριμνα της καθημερινότητας, του γλεντιού και των απολαύσεων. Αυτό δεν έκαναν οι προφήται και οι κριταί του Ισραήλ με τον καυστικό και θαρραλέο τους λόγο, εναντίον των επιθυμιών και των θελήσεων των αρχόντων και του λαού; Αυτό δεν έκαναν οι μεγάλες και ηρωικές μορφές των αγίων και Πατέρων της Εκκλησίας και του Γένους, που σαν άλλοι προφήται οδήγησαν με δριμείς ελέγχους σε αυτοσυνειδησία και επίγνωση; Όταν πάλι ο λαός βρίσκεται σε σωστή πορεία, και οι άρχοντες τον παραπλανούν, γρήγορα τους απομονώνει και τους απορρίπτει, αναδεικνύοντας μέσα από τα σπλάχνα του νέους λαοπρόβλητους και ικανούς ηγέτας. Αλλοίμονο, όμως, αν συμβεί ηγεσία και λαός να βρεθούν σε καταστροφική για το Γένος πορεία. Τότε η σωτηρία από τον Θεό μόνο πρέπει να ελπίζεται.
4. Το εικονοστάσι του Γένους ξηλώνεται από νέους εικονομάχους
Οι περισσότεροι σήμερα συμφωνούμε στη χώρα μας ότι κάτι επικίνδυνο κυοφορείται στο σώμα και πιο πολύ στο πνεύμα του πολιτισμού μας. Δεν γονιμοποιείται πλέον από υγιείς δυνάμεις ο πνευματικός μας βίος. ξέφραγο αμπέλι η παιδεία μας ταλανίζεται από εκθεμελιωτικές και καταστροφικές δυνάμεις. Υβρίζεται και παραχαράσσεται η εθνική μας ιστορία, σπιλώνονται και συκοφαντούνται μεγάλες μορφές, δεν διαβάζεται πια το συναξάρι του Γένους, στην ιερή μνήμη των προγόνων μας δεν τελούμε μνημόσυνα. Μία αδίστακτη εικονοκλαστική κίνηση κατεβάζει από το εικονοστάσι του Γένους τις τιμημένες μορφές μαρτύρων και ηρώων. Βεβηλώνονται οι μνήμες των διδασκάλων. και αυτή η ιεροσυλία και τυμβωρυχία είναι πιο βδελυρές από τις βεβηλώσεις των τάφων, γιατί προσβάλλουν και εξευτελίζουν το πνεύμα τους, μα και γιατί δεν γίνονται από αλλοεθνείς, αλλά από ομοθρήσκους γενιτσάρους. Και όλα αυτά δεν συμβαίνουν μακρυά μας. καθημερινά τα συναντούμε σε πολλές εφημερίδες και σε φθηνές εκδόσεις βιβλίων που κατακλύζουν τα βιβλιοπωλεία. Μπαίνουν, χωρίς την άδειά μας, στα σχολικά των παιδιών μας βιβλία, αλλά χωρίς ντροπή και μέσα στα σπίτια μας με την τηλεόραση, παραβιάζοντας την πανάρχαια ιερότητα της οικογενειακής εστίας, το οικογενειακό άσυλο. Και ανεχόμαστε όλους αυτούς τους βιαστάς και διαφθορείς της εθνικής μας μνήμης, της εθνικής μας ταυτότητος, των ιερών και οσίων της φυλής μας, χωρίς καμμία αντίδραση.
5. Θα ξαναζωντανέψει το κρυφό σχολειό
Ανεχόμαστε να υβρίζεται περισσότερο των άλλων η ιερή μνήμη του κορυφαίου πρωτομάρτυρος της Εκκλησίας και του Γένους στην εθνική εξέγερση του 1821, του πατριάρχου και εθνάρχου Γρηγορίου του Ε’. Επιχειρούν ασύστολα να πλήξουν στο πρόσωπό του την Εκκλησία, να μειώσουν την επίδρασή της, να την τοποθετήσουν, αν μπορέσουν, στο περιθώριο της πνευματικής και πολιτιστικής ζωής του έθνους, ώστε ανενόχλητοι να οικοδομήσουν τα δικά τους πολιτιστικά μοντέλα. Και είναι αυτή η μεθοδευμένη εναντίον της Εκκλησίας επίθεση απ’ όλους τους Κορδάτους, Κολλάτους, Καρατζαφέρηδες, Καρανικόλες και Σκαρίμπες η μεγαλύτερη απόδειξη ότι την φοβούνται και την υπολογίζουν σαν την μόνη ικανή, συγκροτημένη και οργανωμένη, με αιώνων πείρα και θεϊκή ισχύ, δύναμη που μπορεί να σταθεί εμπόδιο στα σχέδιά τους. Να καλέσει το λαό σε επαγρύπνηση, να ανοίξει διάπλατα τις πόρτες της, για να καταφύγει εκεί μέσα πάλι των ελεύθερων πολιτικά Ελλήνων το δουλωμένο πνεύμα, να ξαναλειτουργήσει τα κρυφά σχολειά, για να αποδείξει στην πράξη στους ανιστόρητους ιστορικούς ότι δεν είναι θρύλος και παραμύθι το κρυφό σχολειό, όπως το παρουσιάζουν τελευταία, αλλά αναμφίβολη πραγματικότης, που την διέσωσε η λαϊκή συνείδηση στο τραγούδι «Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ, να πηγαίνω στο σχολειό κ.τ.λ.», την έψαλε ο ποιητής μας Ιωάννης Πολέμης στο θαυμάσιο ομώνυμο ποίημά του «Απ’ έξω μαυροφόρα απελπισιά…» και την απεικόνισε ο μεγάλος μας ζωγράφος Νικ. Γύζης, στη γνωστή παράσταση του Κρυφού Σχολειού, με τους μαθητές γύρω από τον δάσκαλο Καλόγηρο.

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ


ΚΡΑΤΩΜΕΝ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ» (ἙΒΡ. 4,14)


-π.A σημ.ist.Σήμερα, ἀγαπητοί μου, βρισκόμαστε στὴ μέ­ση τῆς Τεσσαρακοστῆς. Μεγάλη ἑ­ορτή, Τρίτη Κυριακὴ Νη­στειῶν-τῆς Σταυροπροσκυνήσεως.
Ὅσα λέγονται (ἀπολυτίκιο, ὕμνοι, τροπάρια, ἀπόστολος, εὐαγγέλιο), ὅλα διδάσκουν μεγά­λα μαθήματα. Ὅποιος ἔχει αὐτὶ μυστικὸ ἀκούει, ὅ­ποιος ἔχει μάτια βλέπει, ὅποιος ἔχει καρδιὰ αἰσθάνεται, καὶ ὅποιος ἔχει γλῶσσα ψάλλει· «Τὸν σταυρόν σου προσκυνοῦμεν, Δέσποτα, καὶ τὴν ἁγίαν σου ἀνάστασιν δοξάζομεν» (ἀντὶ τρισαγ.).
Ὠκεανὸς τὰ διδάγματα. Ἀπ᾽ ὅλα αὐτὰ ἂς ἐξ­ετάσουμε μία μόνο λέξι τοῦ σημερινοῦ ἀποστόλου, τὴ λέξι «ὁμολογία». «Κρατῶμεν», λέει, «τῆς ὁμολογίας» (Ἑβρ. 4,14). Τί σημαίνει «ὁμολογία»;

* * *

Ὑπάρχει ὁμολογία στὴ γλῶσσα τοῦ κόσμου, καὶ ὁμολογία στὴ γλῶσσα τοῦ Θεοῦ.
Ὁμολογία στὴ γλῶσσα τοῦ κόσμου. Ὅπως τώρα τελευταῖα ἀκούγεται γιὰ τὰ δάνεια ποὺ κάνει τὸ κράτος, εἶνε γνωστὸ τί σημαίνει ὁμο­λογία καὶ ὁμολογιοῦ­χοι. Τὸ κράτος, ὁποιοδήποτε κράτος, ὅταν βρεθῇ στὴν ἀνάγκη, στρέφε­ται στοὺς πολῖτες του καὶ λέει· Ζη­τῶ τὰ χρήματά σας. Καὶ ὑ­πόσχεται τόκους, κληρώσεις, λα­χνούς. Κι ὁ λαουτζῖκος δίνει ἐμπιστοσύνη, ἀνοίγει τὸ κομπόδεμά του καὶ ἐμπιστεύεται τὶς οἰκονομίες του στὸ κράτος. Καὶ τὸ κράτος; Δίνει ἕνα χαρτί, μία ὁμολογία, πάνω στὴν ὁποία γράφει ἕνα νούμερο. Εἶνε δύσκολο νὰ γράψῃ ἕνα νούμερο; Κατόπιν ὅμως ὅταν ἔρ­χεται ἡ ὥρα νὰ ἐξοφλήσῃ, –δὲν κάνω καμμία πο­λιτικὴ αὐτὴ τὴν ὥρα, ὁμιλῶ γενικὰ γιὰ ὅλα σχε­δὸν τὰ κράτη–, τὸ ψυχρὸ κράτος, ἀ­φοῦ κατα­βροχθίσῃ τὰ ἑκατομμύρια τοῦ λαοῦ, κλείνει τὶς θυρίδες τῶν τραπεζῶν καὶ ἀρνεῖ­ται νὰ δώ­σῃ ὁ,τιδήποτε ἢ δίνει ψίχουλα. Ἔτσι οἱ ὁ­μολο­γίες καταντοῦν κουρελόχαρτα· γιὰ νὰ ἐπαληθεύσῃ πάλι ὁ λόγος τῆς Γραφῆς «Μὴ πεποί­θατε ἐπ᾽ ἄρχοντας, ἐπὶ υἱοὺς ἀνθρώπων, οἷς οὐκ ἔστι σωτηρία» (Ψαλμ. 145,3).

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Β' ΝΗΣΤΕΙΩΝ : ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ (1296-14.11.1356)


 ΚΥΡΙΑΚΗ Β' ΝΗΣΤΕΙΩΝ : ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ (1296-14.11.1356)
Ποιος, αγαπητοί, ήταν ο μέγας και θείος Γρηγόριος το 
 πληροφορούμεθα με σαφήνεια και πληρότητα και μόνον από το απολυτίκιό του.       
"Ορθοδοξίας ο φωστήρ, Εκκλησίας το στήριγμα και διδάσκαλε, των μοναστών η καλλονή, των θεολόγων υπέρμαχος απροσμάχητος, Γρηγόριε θαυματουργέ, Θεσσαλονίκης το καύχημα, κήρυξ της χάριτος, ικέτευε δια παντός, σωθήναι τας ψυχάς ημών."
 Η καταγωγή του Αγίου Γρηγορίου ήταν η Κωνσταντινούπολις. Γεννήθηκε το 1296 από γονείς εναρέτους και ενδόξους, τον Κωνσταντίνον και την Καλλονήν. Ο πατέρας του ήταν συγκλητικός, και έγινε κατόπιν και μοναχός. Εμπιστεύθηκε τα παιδιά του
 στην δυνατή προστασία της Θεοτόκου την οποία και άφησε Επίτροπόν τους. Ήταν επτά ετών όταν εκοιμήθη ο ενάρετος πατέρας του.
 Εκτός από το θεϊκό χάρισμα της ευφυΐας έδειξε και σπάνια επιμέλεια, ώστε σε μικρό διάστημα να έχη συγκεντρώση στον εαυτό του κάθε λογής επιστήμη και γνώση. Σε ηλικία 20 ετών έγινε θαυμαστός και από μεγάλους και σοφούς της εποχής του.
 Για τη όλη του αξιοζήλευτη προκοπή ζητήθηκε και από τον αυτοκράτορα στα βασίλεια, αλλά ο ευλογημένος Γρηγόριος, σαν συνετός, τον νου του εγύρισε σε υψηλότερα και εζητούσε να ανέβη στον Θεό, και για αυτό τον λόγον αφιερώνει τον εαυτό του στον Θεό και ζη στο εξής βίον ασκητικόν και ισάγγελον.