Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014
Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα του αποτειχισθέντος Ιερομονάχου π. Ευθυμίου Χαραλαμπίδη
Ετικέτες
ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ
Αυγουστίνος Καντιώτης: «…Ἀλλὰ γιατί, ἀδελφοί μου, νὰ κατηγορήσω τὸ λαὸ ὡς ἀμετανόητο; Ἂς κατηγορήσωμε τὸ ῥάσο, ἂς κατηγορήσωμε τοὺς παπᾶδες καὶ τοὺς δεσποτάδες.»
Πόσοι εἴμεθα; Ἑκατὸ δεσποτάδες ἔχει ἡ πατρίδα. Ὅλα τὰ Βαλκάνια δὲν ἔχουν τόσους δεσποτάδες ὅσους ἔχει ἡ μικρὰ Ἑλλάς. Πόσοι παπᾶδες εἶνε; Ὀκτὼ χιλιάδες παπᾶδες. Δώδεκα ἀπόστολοι, μιὰ ντουζίνα, καὶ ἀλλάξανε τὸν κόσμο. Κ᾿ ἐμεῖς ὀκτὼ χιλιάδες δὲν μποροῦμε ν᾿ ἀλλάξουμε τὴν κοινωνία μας, τὴ γειτονιά μας, τὸ σπίτι μας. Γιατί; Γιατὶ εἴμεθα κ᾿ ἐμεῖς ἀμετανόητοι. Διδάσκομε μετάνοια, προτρέπουμε τοὺς ἀνθρώπους σὲ μετάνοια, ἀλλὰ ἐμεῖς μένουμε ἀμετανόητοι.
Ποιός δεσπότης ἔφυγε ἀπὸ τὸν κόσμο νὰ πάῃ στὸ Ἅγιον Ὄρος, γιὰ νὰ κλάψῃ τὶς ἁμαρτίες του; Ποιός παπᾶς, ἀπὸ τὶς ὀκτὼ χιλιάδες, ἔφυγε; Ἆραγε δὲν ἔχουμε διαπράξει ἁμαρτήματα σὰν ἄνθρωποι; Ποιός παπᾶς ἐκρέμασε τὸ πετραχήλι του καὶ εἶπε, Ἐγὼ φεύγω, δὲν εἶμαι ἄξιος νὰ ἐξομολογῶ καὶ νὰ κρατῶ τὸ δισκοπότηρο στὰ χέρια μου τ᾿ ἁμαρτωλά…; Ποιός;
Κανείς. Ἀμετανόητος κλῆρος, ἀμετανόητος ἱεραρχία. Κι ἀφοῦ ὁ λαὸς δὲν βλέπει ἐμᾶς νὰ μετανοοῦμε, νὰ κλαίωμε καὶ νὰ πενθοῦμε γιὰ τὶς ἁμαρτίες μας, πῶς αὐτὸς νὰ μετανοήσῃ;
Ἀμετανόητος λαός. Θὰ ἔπρεπε νὰ βρεθῇ ἕνας Ἰωνᾶς προφήτης, νὰ ἔρθῃ μὲ κεραυνοὺς καὶ ἀστραπὰς καὶ νὰ μᾶς πῇ· «Ἔτι τρεῖς ἡμέραι καὶ Νινευῒ καταστραφήσεται» (Ἰωνᾶ 3,4). Καὶ νομίζω, ὅτι ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ θὰ κατέβῃ καὶ θὰ σαλπίσῃ σ᾿ ὁλόκληρη τὴν γῆ. Δὲν σᾶς λέγω ποιός θὰ εἶνε αὐτὸς ὁ ἄγγελος ποὺ θὰ σαλπίσῃ καὶ θὰ πῇ· Ἀνθρωπότης ἀνθρωπότης, Βαλκάνια καὶ Ἑλλάς, ἔτι τρεῖς ἡμέραι καὶ καταστραφήσεται ἡ γῆ.
Θὰ γίνῃ αὐτό. Διάβαζα καὶ ἀνατρίχιασα· τριάντα χιλιάδες πύραυλοι, βόμβες ἀτομικές, ἔχει ἡ Ῥωσία καὶ ἡ Ἀμερική. Ἂν πέσουν ὅλαι αὐταί, θὰ σείσουν τὸν κόσμο καὶ θὰ κονιορτοποιήσουν τὴν γῆ, καὶ κάθε ζῷο τῆς ξηρᾶς καὶ κάθε ἰχθὺς τῆς θαλάσσης θὰ νεκρωθῇ καὶ ὅλη ἡ γῆ θὰ μεταβληθῇ εἰς ἐρείπια.
Μικρό απόσπασμα του βιβλίο «ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ;», Τεύχος Β΄ του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
augoustinos-kantiotis.gr
Μετὰ τις παλαιότερες αντιδράσεις σε ΑΙΓΙΟ και ΚΑΛΑΜΑΤΑ, τώρα και στὴν ΠΑΤΜΟ ἔντονες αντιδράσεις στην προσπάθεια να μετατραπεῖ σὲ Παπικό, ο Ορθόδοξος Ναὸς τοῦ Ἁγίου Φωκᾶ!
Ὅπως ξαναγράψαμε (ἐδῶ)
σὲ Παπικὴ ἐκκλησία ἐπιχειρεῖται νὰ
μετατραπεῖ μὲ τὴν ἀνοχὴ (ἢ σὲ συνεννόηση μὲ τὸ Πατριαρχεῖο Κωνστα-ντινουπόλεως) ὁ Ἱ.
Ναὸς τοῦ Ἁγίου Φωκᾶ στὴν Πάτμο (15/12/2014)! Περιμέναμε ὅλοι, μιὰ διάψευση ἀπὸ
τὸ Φανάρι, ἀλλὰ οὐδεμία διάψευση ὑπῆρξε.
Ἡ προσπάθεια
παραχώρησης Ναοῦ σὲ αἱρετικούς, δὲν εἶναι καινούργια. Διαβάζοντας τὴν συζήτηση αὐτή, ἀντιλαμβάνεται κανεὶς πόσο πιὸ προχωρημένος (χρονικὰ
τουλάχιστον) ἦταν ὁ Μητροπολίτης Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος στὴν οἰκουμενιστικὴ
λογικὴ ποὺ δρομολόγησε ἡ Β΄ Βατικανὴ Σύνοδος τοῦ «δοῦναι καὶ λαβεῖν» Ναούς.
Ετικέτες
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Ο ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ ΟΠΩΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
ΑΝΑΞΙΟΣ -ΑΝΑΞΙΟΣ !!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Ο ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΕΝΘΡΟΝΙΣΤΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΩΡΟΘΕΟΣ |
Ο Σύρου αποδοκιμάζεται ΟΧΙ για την Παναιρετική του πορεία, την κακοδιαχείριση τῆς ...Πίστεως, αλλά για την διαχείριση ...χρημάτων!!! Μόνο αυτό καταλαβαίνει ο λαός!
Βίντεο: Λαϊκή οργή με βωμολοχίες, νερά και ομπρέλες κατά του Μητροπολίτη Δωρόθεου
Ο Σύρου Δωρόθεος απομακρύνεται ενώ αποδοκιμάζεται και ...καταβρέχεται από το λαό!
Πηγή: attikanea.blogspot.gr
Βγήκαν τα “μαχαίρια” για το Ίδρυμα Ευαγγελίστριας Τήνου
Έχουν να θρέψουν και τους επιβήτορές τους, στην ... "Εκκλησία"...
ΞΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ, ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
Πόπη Σουφλή
Αναστάτωση και πρωτόγνωρες κινητοποιήσεις αντίδρασης σημειώθηκαν χθες στην Τήνο, με σύσσωμους τους πολίτες του νησιού να αποδοκιμάζουν και να υποδέχονται με βαρύτατους χαρακτηρισμούς και προπηλακισμούς τον Μητροπολίτη Δωρόθεο Β΄, σχετικά με την μεταβολή του καθεστώτος του Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελίστριας Τήνου (ΠΙΙΕΤ), που με υπόγεια τροπολογία παραδόθηκε στην Εκκλησία.
Η μεταβολή του καθεστώτος διαχείρισης του Ιδρύματος και ο τρόπος που αυτή μεθοδεύτηκε ήταν η αιτία να ξεσπάσει η λαϊκή οργή κατά του Μητροπολίτη Δωρόθεου και του αρχιερατικού επιτρόπου που τον συνόδευε εχθές στο νησί, με τους Τηνίους να τον υποδέχονται με αποδοκιμασίες, απαξιωτικά συνθήματα και να τον καταβρέχουν, ως δείγματα της οργής τους, εναντίον όσων επιχειρούν την άλωση του ιδρύματος.
Αφορμή του ξεσπάσματος της λαϊκής οργής ήταν οι
προγραμματισμένες εκλογές για την διοικούσα επιτροπή του Ιδρύματος, από τις οποίες απείχε το μεγαλύτερο μέρος των εκλεκτόρων, λαμβάνοντας μέρος στην ψηφοφορία, από τους 33 εξ αυτών μόνο 8, γεγονός που αυτομάτως δεν νομιμοποιεί και το αποτέλεσμα.
Το Ίδρυμα αυτό κτίστηκε το 1825 από την προσωπική περιουσία ιδιωτών, οι οποίοι με τη διαθήκη τους (διαθήκη των κτητόρων) το κληροδότησαν στον λαό της Τήνου και όρισαν με σαφήνεια τον λαϊκό του χαρακτήρα και τον δημοκρατικό τρόπο λειτουργίας του (αποκλείοντας ρητώς τους ιερωμένους από τη διοίκηση).
Ετικέτες
ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ,
ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΣ
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014
ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ - ΔΗΛΩΣΗΣ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ Τριαντάφυλλου Τασιόπουλου του Ιωάννου, Ιδιοκτήτη, Εκδότη και Διευθυντή της Εφημερίδας «ΑΓΩΝΑΣ», Κ Α Τ Α Του Μητροπολίτη Λαρίσης & Τυρνάβου κ. Ιγνατίου, κατοίκου Λάρισας, οδός Ιωαννίνων, αριθμ. 3 - Επισκοπείον.
ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ - ΔΗΛΩΣΗΣ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ
Τριαντάφυλλου Τασιόπουλου του Ιωάννου, Ιδιοκτήτη, Εκδότη και Διευθυντή της Εφημερίδας «ΑΓΩΝΑΣ», κατοίκου Λάρισας, οδός Αιόλου, αριθμ. 20.
Κ Α Τ
Α
Του Μητροπολίτη Λαρίσης & Τυρνάβου κ. Ιγνατίου, κατοίκου Λάρισας,
οδός Ιωαννίνων, αριθμ. 3 - Επισκοπείον.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ
Εφημερίους
Ιερών Ναών Μητροπολιτικής περιφερείας Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης & Τυρνάβου
___________________________________________________________
1. Περιήλθε εις γνώσιν μου η κατεπείγουσα πρόθεσή Σας
να αποστείλετε σχετική εγκύκλιο προς τους Εφημερίους Ιερών Ναών της Μητροπολιτικής
περιφερείας της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης &
Τυρνάβου, την οποία εντέλλονται να αναγνώ-σουν από του βήματος της Ωραίας
Πύλης, κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουρ-γίας, την
προσεχή Κυριακή 14.12.2014, προς πληροφόρηση του χριστεπωνύμου εκκλησιασθησομένου πλήθους της Μητροπολιτικής μας
περιφέρειας, με περιεχό-μενο την δημοσιευθείσα προσφάτως ανάρτησή Σας
στην επίσημη ιστοσελίδα της Μητροπόλεως με τίτλο «ΙΣΧΥΡΟ ΡΑΠΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ», όπως αυτή αυτουσίως δημοσιεύθηκε στο υπ’
αρ. 32.568 φύλλο της τοπικής
Εφημερίδος «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ», της Τρίτης 09.12.2014, σε πρωτοσέλιδο άρθρο, με
συνέχεια αυτού στην 5η σελίδα αυτής, υπό τον τίτλο “«Καμπάνες» σε «Αγωνιζόμενους Χριστιανούς» ” και επίτιτλο «ΔΥΟ
ΑΠΟ-ΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΑΡΙΣΗΣ», επ’ αφορμή εκδόσεως δύο
προσφάτων αποφάσεων των Ελληνικών Δικαστηρίων, και συγκεκρι-μένως της υπ’
αριθμ. 1085/2014 απόφασης του Δικαστηρίου του Αρείου Πάγου και της υπ’ αριθμ.
221/2014 τελεσιδίκου αποφάσεως του Εφετείου Λάρισας, αναφορικώς, η μεν πρώτη,
με την διενέργεια των τακτικών συναθροίσεών μας και εκδηλώσεων διαμαρτυρίας και
αποδοκιμασίας κατά του προσώπου Σας, από το έτος της εγκαταστάσεώς Σας στον
Μητροπολιτικό θρόνο της πόλεως, η δε δεύτε-ρη, με τις εκπεφρασθείσες δημοσιογραφικές
θέσεις μου, κληθείς σε σχετική παρέ-μβασή
μου στην πρωινή εκπομπή υπό τον τίτλο «ΚΑΘΑΡΕΣ
ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ», του τηλεοπτικού σταθμού ALTER,υπό
τον συντονισμό του δημοσιογράφου Γεωργίου Βαρεμένου, της 07ης.02.2005, με θεματική της επίμαχης τηλεοπτικής εκπο-μπής την
σωρεία δημοσιοποιηθέντων αποκαλύψεων εκκλησιαστικών σκανδάλων που συγκλόνισαν
την πανελλήνια κοινή γνώμη και την ανάγκη εν γένει κάθαρσης στον χώρο της
Εκκλησίας.
2.
Αντικειμενικώς
θεωρούμενο το πνεύμα και ύφος των εν λόγω δημοσιεύσεών Σας, ευδιακρίτως
χαρακτηρίζεται από εμφανή μεροληπτική ερμηνεία και παρά-θεση των γεγονότων, διά
της τυπικής περιληπτικής παραθέσεως του αιτιολογικού και διατακτικού των
προσφάτως εκδοθέντων δικαστικών αποφάσεων, δημιουργώ-ντας πεπλανημμένη εντύπωση
περί αντικειμενικής και πλήρους εκθέσεως της αλη-θείας, καθ’ όσον, εάν εξαντλούσατε
όλα τα διατιθέμενα κατά τον χρόνο παραγω-γής και συντάξεως του κειμένου Σας
μέσα ελέγχου της ακριβείας των επιμάχων ειδήσεων, θα εξακριβώνατε πως οι
προκείμενες δικαστικές διαδικασίες παρα-μένουν ακόμη εκρεμμείς ενώπιον των
Ελληνικών και Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων, γεγονός επί του οποίου τελεί σε πλήρη
γνώση η Μητρόπολη Λαρίσης εδώ και αρκετό διάστημα. Ειδικώτερον επί τούτων
παρατίθενται τα κάτωθι:
Απαντητική επιστολή «ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ» της Εφημερίδος «ΑΓΩΝΑΣ» σε δημοσίευμα Εφημερίδος «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» 09.12.2014 (αρ. φύλλου 32.568)
Δ
Η Μ Η Τ Ρ Ι Ο Σ Α Σ Τ. Τ Ζ Ι Λ Α Κ Α Σ
Δ Ι Κ Η Γ Ο Ρ Ο Σ
Διεύθυνση Σύνταξης Πεζόδρομος Παπασταύρου 6 - Λάρισα
Τηλ.: 2410-564.000 - 564.001
Φαξ Συντακτών: 2410-537.965
Λάρισα, 11.12.2014
Θέμα: Απαντητική επιστολή Πληρεξουσίου Δικηγόρου «ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ» και Νομικού Συμβούλου της Εφημερίδος «ΑΓΩΝΑΣ»
σε δημοσίευμα Εφημερίδος «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» 09.12.2014 (αρ. φύλλου 32.568)
Δ
Η Μ Η Τ Ρ Ι Ο Σ Α Σ Τ. Τ Ζ Ι Λ Α Κ Α Σ
2. Αντικειμενικώς θεωρούμενο το πνεύμα και ύφος του εν λόγω άρθρου σας, ευδιακρίτως χαρακτηρίζεται από εμφανή μεροληπτική υπέρ του Μητροπολίτη Λαρίσης θέση και στάση σας, γνωστή σε εμάς αλλά και τους αναγνώστες σας από παρόμοιες δημοσιεύσεις σε παρελθό-ντα φύλλα της εφημερίδος σας. Τούτο δε καθ’ όσον, εάν προδήλως αδιαμφισβήτητος σκοπός του συνταχθέντος δημοσιεύματός σας ήταν η αντικειμενική και αμερόληπτη παράθεση γεγο-νότων, θα ανταποκρινόσαστε απαρεγκλίτως στην εκ του νόμου επιτασσομένη δημοσιογραφική δεοντολογία και δεν θα δημιουργούσατε πεπλανημμένη εντύπωση περί αντικειμενικής και πλήρους ερεύνης των επιμάχων γεγονότων διά της τυπικής περιληπτικής παραθέσεως του αιτιολογικού και διατακτικού των προσφάτως εκδοθέντων δικαστικών αποφάσεων και μονομε-ρούς σχολιασμού αυτών υπό του Μητροπολίτου Λαρίσης.
Μουσουλμανικές Σπουδές στη Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης.ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ''ΑΓΩΝΑΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209 Οκτώβριος 2014 http://www.agonas.org/
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!
Τώρα τους ήρθαν τα
γίδια... του παραρτήματος της “Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων Λάρισας” να
διαμαρτυρηθούν για τη μη είσοδο του Ισλάμ στη... θεολογική Θεσσαλονίκης και
δηλώνουν μάλιστα ότι κατάπληκτοι παρακολουθούσαν την προώθηση εφαρμογής του
προγράμματος “Εισαγωγικής Κατεύθυνσης Μουσουλμανικών Σπουδών” στη Θεολογική
Σχολή Θεσσαλονίκης... (ε. 7-10-14).
Ω της υποκρισίας το
μέγεθος. Όταν η εφημερίδα μας τον Μάρτη του 2014 (αρ. φύλ. 201) πρωτοστατώντας
χτυπούσε το καμπανάκι με κύριο άρθρο «Γρηγορείτε, νομοσχέδιο ΒΟΜΒΑ» τότε
μερικοί απ’ αυτούς ειρωνευόμενοι μας έλεγαν πού βρήκαμε και γράφουμε αυτές τις
ανοησίες. Εάν όμως τότε, που το νομοσχέδιο βρίσκονταν στη διαβούλευση, είχαν
κινηθεί, κάτι θα μπορούσε να γίνει ή κι αν η προσπάθειά τους δεν τελεσφορούσε,
θα μπορούσαν να ισχυρισθούν ότι έκαναν εγκαίρως το πρεπούμενο. Τώρα όμως
αφήνουν να εννοήσουμε ότι σκοπίμως παίζουν σε διπλό ταμπλό.
Υποκρίνονται οι κύριοι
θεολόγοι, όταν καλούν τους υπουργούς και φορείς «Να σταματήσουν αμέσως οι διαδικασίες
λειτουργίας της» και δεν εγκαλούν τους Πανεπιστημιακούς καθηγητάδες, που με 23
ψήφους υπέρ του νομοσχεδίου και μόνο 6 κατά, ζήτησαν απ’ τον υπουργό να γίνει η
απόφασή τους νόμος του Κράτους, όπως και έγινε.
Και δεν τους εγκαλούν,
γιατί πολλοί απ’ αυτούς είναι φίλοι τους και μάλιστα τους φέρνουν στη Λάρισα –
καλεσμένοι από τον δεσπότη ή τους ίδιους – για να λιβανίσουν και στηρίξουν τον
εκθρονίσαντα τον μακαριστό Θεολόγο και να του διασκεδάσουν τις ενοχές, που οι
αδυσώπητες ερινύες δεν τον αφήνουν να ησυχάσει.
Υποκρίνονται όταν γράφουν
ότι το παράρτημα «ενώνει τη φωνή του με τους Ιεράρχας... και τους σθεναρούς
Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου...». Αναρωτιόμαστε αν ζουν στην Ελλάδα ή
τώρα εμφανίσθηκαν ανάμεσά μας και γι’ αυτό αγνοούν ότι όλοι σχεδόν οι
δεσποτάδες, μαζί και ο Αρχιεπίσκοπος, συμφωνούν – πλην πέντε διαφωνούντων –
στην ίδρυση «ιδρύματος Μουσουλμανικών Σπουδών».
Όσο για το νέο δεσπότη
και «φίλο» τους ουδέν σχόλιον διότι «όμοιος στον όμοιον...». Για τους
εθνοπατέρες «Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μας».
Τι υποκρισία! Μετά από
οχτώ μήνες, κι αφού το κακό έγινε, θυμήθηκαν να... διαμαρτυρηθούν, θυμίζοντάς
μας τον ερχομό της πυροσβεστικής αφού η φωτιά πρώτα έκαψε τα πάντα.
Τον θυμάστε τον μακαρίτη
Σεραφείμ Ορφανό Λάρισας – ο Θεός να τον σχωρέσει – που οι ιερείς του είχαν βγάλει το
παρατσούκλι “Λυσσιάρης”; Ε, ο μακαρίτης νύχτα-μέρα είχε το μυαλό του στο χρήμα
και στην καλή ζωή. Στις συνάξεις που έκανε κατά αραιά διαστήματα βρόνταγε και
άστραφτε αναφερόμενος στα οικονομικά.
Σε σύναξη που έγινε στις
20 Νοεμβρίου 1984 – μεταφέρουμε αποσπάσματα από το βιβλίο “ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΟΡΦΑΝΟΣ Ο
ΛΥΣΣΙΑΡΗΣ” που γράφει: «Οι Ιερείς έμειναν ενεοί από τον Δούρειον Ίππον της
συγκεντρώσεως, η οποία είχε οικονομικά ελατήρια και στόχους, παρά την
φαινομενικήν αφεσιολογίαν, διό και ο Δεσπότης δημιούργησε κλίμα
κατατρομοκρατήσεως των Ιερέων προς επίτευξιν των στόχων του, αποκαλών αυτούς,
γαϊδούρια – εν μέσω του ιερού ναού – … Οι ιερείς μας προσέχουν μόνον τα
συμφέροντά τους και τις οικονομικές απολαβές.
Παίρνετε παχυλούς
μισθούς, 60και 70.000 δρχ. και δεν κάνετε τίποτα… Θα επιβάλω ποινάς και την
άλλην φοράν, μετά στερήσεως των αποδοχών… Θα επανασυστήσω την επιτροπήν εφόδου
και ελέγχου η οποία ητόνησεν από μακρόν… Έχετε εισπράξεις για τα χωριά 700.000
δρχ. και μου κάνετε απολογισμό 60 και 70.000 δρχ., κλέβοντας ασυστόλως, αλλά αν
πάτε στον εισαγγελέα δεν θα λυπηθώ κανέναν. Εγώ είμαι χρεωμένος ως τα αυτιά –
τον καημενούλη δεν είχε ακόμα ξεχρεώσει τις αγορές των ακινήτων – και χρωστάω
προσωπικώς 900.000 δρχ. και περιμένω τον μισθό και δώρο μου για να πληρώσω τον
Θόδωρο και Παύλο (sic).
Εάν δεν καταβάλλετε
εγκαίρως τις τριμηνίες δεν θα παίρνετε αποδείξεις μισθοδοσίας. Ακούς
παπα-Θανάση Τσ…; Δεν θα δίνεις αποδείξεις!» (σελ. 2-4). Δεν άλλαξαν καθόλου
τόσα χρόνια οι δεσποτάδες. Κάνουν Συνάξεις για δήθεν πνευματική ωφέλεια των
ιερέων και το ρεζουμέ είναι τα οικονομικά. Πως δηλαδή θα τρομοκρατήσουν τους
ιερείς να τους πάνε όσα πιο πολλά χρήματα, και ας μείνουν οι ναοί χωρίς
θέρμανση, και απλήρωτοι οι ψάλτες και οι νεωκόροι.
Το ίδιο και το ίδιο
παραμύθι.
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ 44ον ΤΑ ΤΡΙΑ ΘΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209 Οκτώβριος 2014 http://www.agonas.org/
του π. Ευσταθίου Κολλά επιτ. πρόεδρος εφημ. κλήρου
Στη Χριστιανική Αγία Τριάδα δεν έχουμε την έννοια της «Θείας
Οικογένειας». Ουδεμία δε ανθρώπινη και ενδοκοσμική παράσταση μπορεί να μας δώσει την έννοια, του πώς υπάρχει ο Θεός. Η ανθρώπινη σκέψη δεν μπορεί να εννοήσει πώς ο Θεός υπάρχει, ως Ένας σε τρία Πρόσωπα (1=3). Η λογική, εν προκειμένω, κινείται προς μονομέριες και ακρότητες. Κατά τη λογική ή ένας Θεός υπάρχει, ή πολλοί. Οι αιρετικοί έπεφταν και πέφτουν σε αιρέσεις γιατί έκαναν και κάνουν Φιλοσοφική Θεολογία.
Στη Χριστιανική Αγία Τριάδα δεν έχουμε την έννοια της «Θείας
Οικογένειας». Ουδεμία δε ανθρώπινη και ενδοκοσμική παράσταση μπορεί να μας δώσει την έννοια, του πώς υπάρχει ο Θεός. Η ανθρώπινη σκέψη δεν μπορεί να εννοήσει πώς ο Θεός υπάρχει, ως Ένας σε τρία Πρόσωπα (1=3). Η λογική, εν προκειμένω, κινείται προς μονομέριες και ακρότητες. Κατά τη λογική ή ένας Θεός υπάρχει, ή πολλοί. Οι αιρετικοί έπεφταν και πέφτουν σε αιρέσεις γιατί έκαναν και κάνουν Φιλοσοφική Θεολογία.
Το
Τριαδικό Δόγμα της Χριστιανικής διδασκαλίας είναι υπέρβαση της λογικής
και όχι παραλογισμός. Ο Θεός ούτε ένας είναι ούτε τρείς. Είναι και Ένας
και Τρείς μαζί. Επειδή το ΕΝΑ είναι και ΤΡΙΑ (1=3). Και τα ΤΡΙΑ
είναι και ΕΝΑ (3=1). Ο Θεός είναι υπέρβαση της ΜΟΝΑΔΑΣ και
της ΤΡΙΑΔΑΣ, «ο Θεός είναι Υπέρ Πάντα αριθμόν» [Μάξιμος Ομολογητής]. Ο Θεός
έχει απόλυτη ταυτότητα προς Εαυτόν (= Ουσία και Ενέργειες), και απόλυτη
διαφορότητα προς Εαυτόν (= Πρόσωπα).
Η
Αγία Τριάδα ουδεμία σχέση έχει προς τις Φιλοσοφικές τριάδες του Πλωτίνου, [Ένα,
Νους – πνεύμα (= κομμάτι του Νου), και κόσμος (= αισθητό κακό με
θείες ακτίνες), ούτε και με το Νεοπλατωνισμό. Η Νεοπλατωνική τριάδα είναι
ιεραρχικά διατεταγμένη σε υπάλληλη (= ο υπαγόμενος υπό άλλον) σχέση. Δηλαδή
κατά σειρά: Το όντως ΕΝΑ, ύστερα εξ απορροής (= εκπήγαση) ο Νους,
και πνεύμα (= κομμάτι του Νου), και τέλος ο αισθητός κόσμος].
Όταν
λέγω Θεό εννοώ Πατέρα, Υιόν και Αγιον Πνεύμα. Δεν είναι ο Θεός τίποτε πάνω από
αυτά, ούτε και εκτός αυτών. Ο Θεός είναι «ΕΝΑ εν τρισίν» και «Τρία
εν ενί». Έτσι διαιρείται ο Θεός αδιαιρέτως. Τα Τρία Πρόσωπα
είναι αυστηρώς και συγκεκριμένως ΤΡΙΑ. Ουδέποτε αυξανόμενα ή
διαιρούμενα, αλλά συνυπάρχοντα, αναγκαίως. Είναι αδύνατος η ύπαρξη ενός
μόνου Προσώπου χωρίς των άλλων δύο. Στην σωτηρία δεν έχουμε ένωση με την ΟΥΣΙΑ
ή το ΠΡΟΣΩΠΟΝ, γιατί τότε η Θεότητα θα γινόταν μυριοϋπόστατος.
Μόνον στην περίπτωση του Κυρίου έγινε «άπαξ» ένωση ανθρωπίνου με το
Θείον Πρόσωπο του Υιού και Λόγου. Έχουμε ένωση με τις άχτιστες ενέργειες,
πραγματική, και έτσι λυτρωνόμαστε πραγματικά.
Υπάρχει μεταξύ των Προσώπων της Θεότητος καθορισμένη τάξη.
Προηγείται ο ΠΑΤΗΡ, [υπό την έννοιαν έξω του χρόνου και του τόπου],
ακολουθεί ο Υιός, και έρχεται το Άγιον Πνεύμα. Ο ΠΑΤΗΡ είναι η αρχή και η αιτία
των άλλων δύο Προσώπων «εν τη Θεότητι». Ο κόσμος έχει αρχή τον εν Τριάδι
Θεόν. Εντός της Θεότητος μόνη αρχή είναι ο ΠΑΤΗΡ. Εκτός (= προς τα έξω, τον
κόσμο) της Τριάδος οι ενέργειες είναι κοινές. Στην Θεότητα ο Πατήρ έχει
προτεραιότητα υπεροχής έναντι του Υιού και του Πνεύματος. Ο Μ. Βασίλειος λέγει
ότι υπάρχουν τέσσαρες [4] τρόποι υπεροχής: α΄.-)
Κατά τον της αιτίας λόγον. β΄.-) Κατά τον
της δυνάμεως Πλεονασμόν. γ΄.-) Κατά την υπεροχή
του αξιώματος, και δ΄.) Κατά τον του
όγκου πλεονασμόν. Εκ των τεσσάρων τούτων τρόπων ο Πατήρ υπερέχει του
Υιού και του Αγίου Πνεύματος ΜΟΝΟΝ κατά την
αιτίαν.
[ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]
ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΠΡΟΣ ΝΕΟΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΕΝΤΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ
Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Επίσκοπο Θεσσαλονίκης Άνθιμο!
Ερώτηση από την «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ»
Αύγουστος 1958, αρ. φυλ. 208
Σεβασμιώτατε! Πρὶν ἤ ἐκφωνήσητε τὸν ἐνθρονιστήριον λόγον σας καὶ ζητήσητε τὴν ὑπακοὴν τοῦ ποιμνίου εἴπατέ μας, παρακαλοῦμεν, κατὰ ποῖον τρόπον ἀνήλθετε τὰς βαθμίδας τοῦ ἀρχιερατικοῦ θρόνου; Σᾶς ἐψήφισεν ὁ κλῆρος τῆς ἐπαρχίας; Σᾶς ἐζήτησεν ὁ εὐσεβὴς λαός; Ἤ εἰς τὴν πλάτην σας βαρύνει ὡς ὄρος καιόμενον ἐκεῖνο τὸ ἀλλαχόθεν;
-
ΤΟ ΨΗΦΟ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ, Ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΘΥΡΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΡΟΠΟ ΕΚΛΟΓΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΑΛΛΑ «ΑΛΛΑΧΟΘΕΝ», ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ
Απόσπασμα της «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΣΠΙΘΑΣ»
Αυγούστου 1958, αρ. φυλ. 208
Αυγούστου 1958, αρ. φυλ. 208
«Ὅταν κάποιος Ἐπίσκοπος τῆς Ἐπαρχίας
ἀπέθνηκεν, ὁ Κλῆρος καὶ ὁ λαὸς ἐξέλεγαν τὸν πλέον ἐνάρετον καὶ
πεπαιδευμένον
ἐκκλησιαστικόν, ἐπεκυρώνετο πρῶτον ἀπὸ Μητροπολίτην καὶ
τοὺς ἄλλους Ἀρχιερεῖς τῆς Ἐπαρχίας, καὶ ἔπειτα ἐχειροτονεῖτο ἀπʼ αὐτὲς
(Κανὼν Δ΄ τῆς Α΄ Οἰκουμ. Συνόδου). Αὐτὸς ἧτο ὁ θαυμάσιος τρόπος καὶ ἡ
οὐράνιος σύστασις τῆς Ἐκκλησίας ἐπὶ τόσους αἰῶνας. Μέχρι ποὺ
διεφυλάττετο μὲ ἀκρίβειαν αὕτη ἡ τάξις, ἐκυβερνᾶτο θεαρέστως. Ὅσον δὲ
ἐσυνάζωντο πιστῶς αὕται αἱ τῶν Ἐπαρχιῶν Ἱεραὶ Σύνοδοι, αἱ καταχρήσεις
ἀδιακόπως ἐδιορθόνοντο, καὶ δὲν τας ἄφιναν ποτὲ νὰ ριζώσωσιν. Οἱ
ἄτακτοι, οἱ σκανδαλοποιοί, οἱ ταραχοποιοί, καὶ οἱ ἀπειθεῖς
ἐκκλησιαστικοὶ νομίμως πάντοτε ἐτιμωροῦντο ἀπὸ τοὺς συνάδελφούς των».ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΥΡΑ ΕΚΛΕΙΣΕ
Δυστυχῶς! Ἐφʼ ὅσον ἡ μόνη
κανονικὴ θύρα, ἡ διὰ ψήφου κλήρου καὶ λαοῦ τῆς ἐπαρχίας ἐκλογή,
κακούργως ἐκλείσθη, εἶνε ἐπόμενον οἱ ὑποψήφιοι διὰ τοὺς ἐπισκοπικοὺς
θρόνους νὰ τραποῦν πρὸς τὸ «ἀλλαχόθεν». Ἐὰν δὲ τὸ «ἀλλαχόθεν»
αὐτὸ εἰς μίαν ἑκάστην περίπτωσιν πληρώσεως ἐπισκοπικῆς ἔδρας ἠδύνατο νὰ
γίνη ἀντικείμενον ἐξονυχιστικῆς μελέτης καὶ νὰ ἤρχοντο εἰς τὸ φῶς τῆς
δημοσιότητος ὅλαι αἱ λεπτομέρειαι τῆς ἐκλογῆς τῶν μέχρι σήμερον
ἐκλεγέντων τῆς λεγομένης αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὁποῖον
αἴσθημα λύπης, ἀηδίας, ἀγανακτήσεως θὰ κατελάμβανε τὴν ψυχὴν παντὸς
Ὀρθοδόξου, ὁ ὁποῖος εἰς τὰ βάθη τῆς ψυχῆς του διατηρεῖ ἕναν κόκκον
εἰλικρινοῦς ἀγάπης διὰ τὴν Ἐκκλησίαν! Τὶς τῶν οὕτω πως ἐκλεγέντων
ἐπισκόπων δύναται νὰ καυχηθῆ ἐν Κυρίω διὰ τὴν ἐκλογήν του; Ἐὰν εἶνε
εἰλικρινής, καὶ αὐτὸς θὰ ὁμολογήση ἐν τῶ βάθει τῆς καρδίας του ὅτι
ἔρχονται στιγμαὶ ποὺ ἀηδιάζει ἑαυτόν, ὅταν ἐνθυμῆται τὰς παραμονὰς τῆς
ἐκλογῆς του, κατὰ τὰς ὁποίας «ἰδρῶτι περιρρεόμενος» ἐκινεῖτο πρὸς πᾶσαν
κατεύθυνσιν, παρεκάλει, ἱκέτευεν, ἔπιπτεν εἰς τοὺς πόδας ἰσχυρῶν
πολιτικῶν καὶ ἐκκλησιαστικῶν παραγόντων διὰ νὰ προαχθῆ. Ὑπερβολικῶς
ἐκθέτομεν τὴν ἀλήθειαν; Νομίζομεν ὄχι. Ἀλλʼ ἐὰν ὑπάρχη κάποιος ὁ ὁποῖος
ἀποτελεῖ ἐξαίρεσιν τοῦ κανόνος καὶ ἔγινε χωρὶς νὰ κινήση ἀμέσως ἤ
ἐμέσσως τὸν μηχανισμὸν τῆς ἐκλογῆς, ἄς μᾶς τὸ ἀποδείξη, καὶ εἴμεθα
ἕτοιμοι νὰ φιλήσωμεν ὄχι μόνον τὰς χεῖρας ἀλλὰ καὶ τοὺς πόδας του.
ΤΟ ΧΡΕΟΣ Η ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ… ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ… ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ…
ΔΗΜΟΣΙΕΎΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209 Οκτώβριος 2014 http://www.agonas.org
Πώς προέκυψε αυτό το
τεράστιο δημόσιο ελληνικό χρέος που “επίσημα” φθάνει τα 317 δις ευρώ και
ανεπίσημα ξεπερνά τα 750 δις (καθ. Γ. Βαμβούκος ΑΣΟΕΕ).
Είναι κατάρα για μια χώρα
όταν οι πολιτικοί κρύβουν την αλήθεια από τον λαό. Κατάρα είναι επίσης αν έχεις
δημοσιογράφους να αποσιωπούν την αλήθεια είτε από άγνοια είτε σκόπιμα. Η
μεγαλύτερη όμως κατάρα είναι να έχεις ένα λαό να αρέσκεται στο χάιδεμα των
αυτιών του, με παχιά λόγια για πλεονάσματα, ενώ αυτά είναι πλασματικά.
Όταν η κυβέρνηση Εθνικής
Ενότητας επί Κ. Καραμανλή, “παρέλαβε” την εξουσία από τη χούντα τον Ιούλιο του
1974, η Ελλάδα χρωστούσε 400 εκατ. ευρώ και μέχρι τον Οκτώβριο του 1981, επί
κυβέρνησης Αν. Παπανδρέου, το χρέος έφτασε στα 2,2 δις ευρώ ή στο 4,7% του ΑΕΠ.
Το διάστημα 1981-1989 δηλαδή, το χρέος εκτινάχθηκε στα 23 δις ευρώ ή 37,3% του
ΑΕΠ. Ήταν αστρονομικό το ποσό για την εποχή εκείνη δεδομένου ότι την ίδια περίοδο
η χώρα μας εισέπραξε από κοινοτικές επιδοτήσεις πάνω από 16 δις δολάρια. Αξίζει
να σημειώσουμε τις σπατάλες στους Οργανισμούς του δημοσίου. Ενδεικτικά
αναφέρουμε το έλλειμμα των Οργανισμών κοινωνικής ασφάλισης που στα τέλη του
1981 ήταν στα 11 δις δρχ. και στις αρχές του 1990 ξεπερνούσε τα 489 δις δρχ.
δηλαδή είχε πολλαπλασιαστεί επί σαράντα - φαινόμενο ρεκόρ για χώρα μέλους του
Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Ο ακαδημαϊκός καθηγητής Ξεν.
Ζολώτας μας πληροφορεί ότι: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελληνικής Οικονομίας
ήταν το τεράστιο δημόσιο χρέος που άρχισε να διογκώνεται από το 1983
ξεπερνώντας τα 31 δις δρχ. και το τοκοχρεολύσιο τα 7,1 δις δρχ., ενώ τα έσοδα
του προϋπολογισμού ήταν μόνο 8,2 δις δρχ.».
Το δημόσιο χρέος συνέχισε να
αυξάνει αλματωδώς διότι λαμβάναμε διαρκώς νέα δάνεια απ’ τα οποία το 75%
χρησιμοποιούνταν για την εξυπηρέτηση των παλαιοτέρων δανείων. Ο ακαδημαϊκός Αγ.
Αγγελόπουλος στο “BHMA” στις 15 Σεπτεμβρίου 1985
δήλωσε: «Είναι πολύ αμφίβολο αν θα μπορέσει η Ελλάδα να δανειστεί τα επόμενα
έτη, ποσά χωρίς την παρέμβαση διεθνών οργανισμών, χωρίς δεσμεύσεις έναντι των
δανειστών και χωρίς υποθήκευση του οικονομικού μέλλοντος της χώρας».
Gekaufte Journalisten «Εξαγορασμένοι δημοσιογράφοι»
O γερμανός δημοσιογράφος Udo Ulfkotte, πρώην εκδοτής
μιας από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της Γερμανίας την Frankfurter Allgemeine
Zeitung έδωσε συνέντευξη στο τηλεοπτικό κανάλι Russia Today, με την ευκαιρία
της έκδοση του τελευταίου του βιβλίου Gekaufte Journalisten (εξαγορασμένοι
δημοσιογράφοι), Σ’ αυτό το βιβλίο περιγράφει διεξοδικά τη χειραγώγηση
των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων από τις αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών, και
κυρίως πως η Frankfurter Allgemeine
Zeitung λειτουργεί, «ως μια πόρνη των συμφερόντων της Washington ποδηγετώντας
τους αναγνώστες της προς εύνοια των ΗΠΑ», και πως τα ΜΜΕ είναι εταιρίες που
ανήκουν στην άρχουσα οικονομική τάξη η οποία και τα ελέγχει.
Παραδέχτηκε δημόσια ο ίδιος πως δούλευε για την CIA, ο
φόβος του για ένα επερχόμενο πόλεμο στη Ευρώπη, τον οδήγησαν στην απόφαση να
κάνει αυτές τις αποκαλύψεις: “Υπήρξα δημοσιογράφος για περίπου 25
χρόνια και εκπαιδεύθηκα στο πως να λέω ψέματα, να προδίδω και να μην λέω την
αλήθεια στο κοινό” δήλωσε ο Ulfkotte στο δορυφορικό κανάλι Russia Today.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)