Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Ο Προφήτης Ηλίας στην εποχή του και στα έσχατα


Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος (†)

«Ως εδοξάσθης, Ηλία, εν τοις θαυμασίοις σου. και τις όμοιός σοι καυχάσθαι; ο εγείρας νεκρόν εκ θανάτου και εξ άδου εν λόγω Υψίστου. ο καταγαγών βασιλείς εις απώλειαν και δεδοξασμένους από κλίνης αυτών. ο ακούων εν Σινά ελεγμόν και εν Χωρήβ κρίματα εκδικήσεως. ο χρίων βασιλείς εις ανταπόδομα και προφήτας διαδόχους μετ’ αυτόν. ο αναληφθείς εν λαίλαπι πυρός εν άρματι ίππων πυρίνων. ο καταγραφείς εν ελεγμοίς εις καιρούς κοπάσαι οργήν προ θυμού, επιστρέψαι καρδίαν πατρός προς υιόν και καταστήσαι φυλάς Ιακώβ. Μακάριοι οι ιδόντες σε και οι εν αγαπήσει κεκοσμημένοι, και γαρ ημείς ζωή ζησόμεθα.»
(Σ. Σειρ.48,11)
Ο προφήτης Ηλίας, ο μέγιστος των Προφητών.
 Για τον προφήτη Ηλία έχουν γραφεί στην Παλαιά Διαθήκη πολλές σελίδες, που όλες είναι μεστές πολλής και βαθειάς θεολογίας. Το Καρμήλιον όρος, πάνω στο οποίο ο Προφήτης προσέφερε κατά θαυμαστό τρόπο τη θυσία του, όταν από τον ουρανό κατήλθε φωτιά και  κατέκαψε τα σφάγια1, το όρος Σινά, επί του οποίου είχε θεοπτεία ο μέγας Προφήτης2, και το όρος Θαβώρ, πάνω στο οποίο εμφανίσθηκε μαζί με τον Κύριό μας ο Προφήτης3, είναι οι τρεις μεγάλες κορυφές ορέων, που αναφέρονται στη δόξα τη δική του.
Ο προφήτης Ηλίας, αγαπητοί μου, είναι μία μεγάλη μορφή, μια πολύ μεγάλη μορφή της Παλαιάς Διαθήκης. Είναι ο μέγιστος των Προφητών είναι ανώτερος κι απ’ αυτόν τον προφήτη Ησαΐα τον μεγαλοφωνότατο. Και ενώ δεν έγραψε ο προφήτης Ηλίας ούτε μία λέξη, υπήρξε ο ίδιος μία μεγάλη προφητεία. Αυτό του το έργο, ο τρόπος με τον οποίο έζησε, ο τρόπος με τον οποίο έφυγε από την παρούσα ζωή αλλά και η εμφάνισή του στη Μεταμόρφωση του Χριστού δείχνουν ότι η μορφή αυτή είναι παμμέγιστη, είναι πελώρια!

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΤΗΣΙΜΟ.



ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: Σ᾽ ἕνα πολὺ πρακτικὸ θέμα, τί εἶναι καὶ δὲν εἶναι νηστήσιμο ἀπὸ τὰ τυποποιημένα προϊόντα, ἔρχεται νὰ βοηθήσει ἡ κατωτέρω διαφωτιστικὴ συνεργασία ποὺ ἔστειλε ἀναγνώστρια τῆς «ΧΡΙΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ».

Νηστεία: Μία πρακτικ προσέγγιση 

.        Διανύουμε καὶ φέτος τὴν εὐλογημένη περίοδο τῆς Νηστείας τῶν Χριστουγέννων, γιὰ τὴν σημασία καὶ τὸ νόημα τῆς ὁποίας ἔχουν μιλήσει ἐκτενῶς οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας.
.       Ἀφορμὴ γι᾽ αὐτὸ τὸ μικρὸ σημείωμα, ὡστόσο, δὲν ἦταν κάποιος ἀπὸ τοὺς θεόπνευστους λόγους τους, ἀλλὰ κάτι πάρα πολὺ πεζὸ καὶ καθημερινό: ἕνα πακέτο μὲ «μπιφτέκια» σόγιας. Ἐπρόκειτο γιὰ ἕνα πακέτο ποὺ ξεκίνησε ἀπὸ τὴ μακρινὴ Νότιο Ἀφρική, γιὰ νὰ καταλήξει στὸ ράφι ἑνὸς Super Market τῆς Ἀθήνας. Περιεργάστηκα ἀρκετὰ τὸ κουτὶ – ἄγνωστη μάρκα γάρ!–, διέτρεξα τὸν κατάλογο τῶν συστατικῶν (ἐπαγγελματικὴ διαστροφὴ) καὶ μετὰ ἡ ματιά μου ἔπεσε στὰ «σηματάκια» ποὺ στόλιζαν μία ὁλόκληρη πλευρὰ τῆς συσκευασίας.
.       Ἔμαθα λοιπὸν ὅτι τὸ «μπιφτέκι» μου ἦταν ἐλεύθερο γενετικὰ τροποποιημένων συστατικῶν (σηματάκι), ἐλεύθερο λακτόζης (ἄλλο σηματάκι), κατάλληλο γιὰ χορτοφάγους (τρίτο σηματάκι), Halal (σηματάκι πιστοποίησης), Kosher (σηματάκι πιστοποίησης), κατάλληλο γιὰ Jain (ποὺ ἔψαξα κι ἔμαθα ὅτι εἶναι μία σέχτα τῶν Ἰνδουιστῶν – σηματάκι πιστοποίησης κι ἀπὸ αὐτούς), σὺν μερικὰ ἀκόμα σηματάκια, ποὺ ὁμολογῶ ὅτι δὲν κατάφερα νὰ ἀποκωδικοποιήσω σὲ ποιὰ διατροφικὴ ἢ θρησκευτικὴ ὁμάδα ἀπευθύνονταν.
.       Κοίταζα τὸ κουτάκι καὶ μελαγχόλησα. Ἂν οἱ ἑβραῖοι, οἱ μουσουλμάνοι καὶ οἱ ἰνδουιστὲς τῆς Νοτίου Ἀφρικῆς μποροῦν νὰ πιστοποιοῦν τὴν καταλληλότητα ἑνὸς προϊόντος ὡς πρὸς τὶς διατροφικὲς  ἀπαιτήσεις τῆς θρησκείας τους, γιατί νὰ μὴν μποροῦν νὰ τὸ κάνουν καὶ οἱ ὀρθόδοξοι τῆς Ἑλλάδας; Θὰ μοῦ ἀντιτείνετε πώς, σὲ ἀντίθεση μὲ τοὺς παραπάνω, ἐμεῖς δίνουμε βαρύτητα στὴν οὐσία καὶ ὄχι στὸν τύπο. Δὲν θὰ διαφωνήσω, ἀλλὰ μέχρι ποίου σημείου;

Η ΚΑΡΤΑ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ


Αντίθετοι με την self-destroyer / αυτοκαταστροφική κάρτα πολίτη βρισκόμαστε στους δρόμους από το 2010 που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μίλησε για αυτό, αλλά και μετέπειτα το συνέχισε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας,
ενώ τώρα πήρε την σκυτάλη ο ΣΥΡΙΖΑ να προωθήσει το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων και ας δηλώνει πολιτικά αντίθετος εκτός από αυτό, από τους προηγούμενους πρωθυπουργούς, ο αρχηγός του και σημερινός πρωθυπουργός κύριος Τσίπρας.
Το ΙΝΚΑ εξ αρχής έχει πάρει επίσημα αντίθετη θέση με την ιδιαίτερη ευαισθησία του σε θέματα που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, την προστασία της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ των πολιτών και κατά συνέπεια των καταναλωτών, αντιτίθεται χωρίς διαλλείματα ή αλλαγές στάσης στη κάρτα πολίτη που επιδιώκει να επιβάλει και η νέα κυβέρνηση του κόμματος ΣΥΡΙΖΑ.
Λέμε όχι στην κάρτα φακελώματος του πολίτη, όχι στο Ρουφιάνο του Καταναλωτή, όχι όλα ανοιχτά σε όλους.
Στην περίοδο οικονομικής ύφεσης, με τα νοικοκυριά να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, η κυβέρνηση αναγγέλλει την έκδοση της δήθεν «έξυπνης» κάρτας πολίτη, που θα έχει πολλαπλές χρήσεις. Το RFID τσιπάκι θέλουν να πρωτοστατεί στη κάρτα και να περιλαμβάνει προσωπικά στοιχεία, αλλά και βιομετρικά χαρακτηριστικά, δηλαδή ευαίσθητα άκρως προσωπικά δεδομένα, καθώς μάλιστα και στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών, και ότι άλλο δεν το λένε τώρα.
Με δήθεν πρόσχημα την βοήθεια των οικονομικά αδύναμων πολιτών, τι ειρωνεία !, αυτό το αντίμετρο ουσιαστικά, υποβάλλει σε αναγκαστική ταπείνωση – σφράγιση τον πολίτη με κάρτα φτωχού!!!, δεν επιλύνει έντιμα κανένα βιοποριστικό πρόβλημα, δεν αντιμετωπίζει την ανεργία ούτε καν με προσφορά εικονικής έστω εργασίας, και προσφέρει αρνητικά στην ανάπτυξη της χώρας.
Αντίθετα και παράλληλα το κόστος της κάρτας αυτής θα είναι ιδιαίτερα υψηλό προς το στόχο της και ας θυμίσουμε ότι, αυτός ήταν ο λόγος που αποσύρθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο. Φαίνεται οι Άγγλοι είναι «φτωχότεροι» από τους «πλούσιους» Έλληνες που σκέφτονται επίμονα να προωθήσουν την κάρτα πολίτη.

ΑΣΚΛΗΠΙΑΔΗΣ: Με ΨΕΥΤΟ-Εσφιγμενίτες - Κατσουλιέρηδες και το νομικό τους σύμβουλο συναντήθηκαν στο Φανάρι ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.




Αναλυτικά όπως αναφέρει το ανακοινωθέν του Φαναρίου:
Η Α. Θ. Παναγιότης ο Πατριάρχης, την Κυριακήν, 15ην τ.μ., εχοροστάτησεν εν τω Ιερώ Ναώ Παναγίας Χαντσεριωτίσσης
* * *
Η Α. Θ. Παναγιότης ο Πατριάρχης, εδέχθη εις ακρόασιν:
-
- Τον Πανοσιολ. Αρχιμανδρίτην κ. Βαρθολομαίον, Kαθηγούμενον της εν Αγίω Όρει Ι. Μονής Εσφιγμένου, μετά των εκ των αδελφών αυτής Οσιωτ. Ιερομονάχου κ. Γαβριήλ και Μοναχού κ. Νικολάου και του νομικού αυτής Συμβούλου Εντιμ. κ. Διογένους Καραγιαννίδου, Δικηγόρου.
-
Συνήθως όταν ζορίζονται τα πράγματα κάνεις το παν νάχεις δίπλα σου και τον δικηγόρο σου, είτε παρανόμησες, είτε θέλεις να κυνηγήσεις κάποιον.. Είναι αυτός ο γνώστης των νόμων του κράτους ,που μετέρχεται τα πάντα  να σε «προστατέψει»!!!
Είναι όμως πρωτόγνωρο σε μια πνευματική συνάντηση  ,όπου κυριαρχεί ο Θεϊκός νόμος ,τον οποίον γνωρίζεις πολύ καλύτερα από ένα νομικό, να τον κουβαλάς μαζί σου!!!

Λες να χρειάζεται και στην εξομολόγηση να κατασκευάζει άλλοθι, και ελαφρυντικά ώστε να «πέφτεις» στα μαλακά για τις αμαρτίες που έκανες;…

Κατάντημα ηγουμένου ,που στα χέρια του έχει ψυχές ανθρώπων, να χρειάζεται νάχει δίπλα του και τον νομικό σύμβουλο..
Αυτός είναι ο ξεπεσμός, όταν δεν έχεις σύμβουλο το Θεό παίρνεις δίπλα σου ένα χασοδίκη,.
Να σε καθοδηγεί σε ατραπούς υλικών διεκδικήσεων και εγωιστικών  επιδιώξεων.

Ασκληπιάδης

Γερμανοί βγάζουν στο «σφυρί» αρχαία νομίσματα τα οποία είχαν κλέψει από την Αμφίπολη κατά την περίοδο της Κατοχής.



Γερμανοί αρχαιοκάπηλοι εκμεταλλεύονται τη δημοσιότητα που έχουν πάρει σε ολόκληρο τον κόσμο οι ανασκαφές του τάφου της Αμφίπολης και βγάζουν στο «σφυρί» αρχαία νομίσματα τα οποία είχαν κλέψει από την Αμφίπολη κατά την περίοδο της Κατοχής.
Για τις επόμενες ημέρες, μέσα στον Οκτώβριο, έχουν προγραμματίσει δύο δημοπρασίες προκειμένου να πλουτίσουν με κλεμμένα νομίσματα του Φιλίππου Β’ και πολλά ακόμη αρχαία νομίσματα που έβγαλαν παράνομα από την Ελλάδα.
Αυτό που κάνει ωστόσο εντύπωση είναι η παντελής απουσία του ελληνικού κράτους. Που είναι το υπουργείο Πολιτισμού; Γιατί επιτρέπουν να πωλούνται αρχαία νομίσματα στη «μαύρη αγορά» που αποτελούν περιουσία του Έθνους την οποία ρήμαξαν οι Γερμανοί κατακτητές;
Θα έπρεπε τουλάχιστον να γίνει σε πρώτη φάση ένα διάβημα προς το Βερολίνο και να ζητηθεί να απαγορευθούν οι δημοπρασίες και να συλληφθούν οι κάτοχοι αυτών των αρχαίων νομισμάτων που τα εμπορεύονται σαν να ανήκουν στην οικογένεια τους.
Διαβάστε τι βγάζουν σε δημοπρασία και θα καταλάβετε το μέγεθος της κλοπής που έχει συντελεστεί εδώ και πολλά χρόνια.

Όταν η Παναγία συνάντησε τη Μάνα του Ιούδα (Συγκλονιστικά λόγια)


Με αργό το βήμα η Παναγιά, με αμέτρητο τον πόνο, την νύχτα από τον Γολγοθά κατέβαινε με μόνο, τον Ιωάννη πλάι της μες στο σκοτάδι εκείνο και οι πέτρες ανατρίχιαζαν στον μυστικό της θρήνο.


Γύρω, τριγύρω σιγαλιά, βουβός είναι ο δρόμος, θαρρείς τον κόσμο νέκρωσε κάποιος μεγάλος τρόμος.

Και όσο βαδίζουν σαν σκιές στα άχαρα εκείνα μέρη, και μοιρολόγια η Παναγιά τα πιο όμορφα που ξέρει τα λέει και ο αντίλαλος από όπου και αν διαβαίνει κάθε λουλούδι τρυφερό που βρίσκεται μαραίνει.

ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΓΝΑΥΡΑΣ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΙΣ ΤΡΩΓΛΕΣ


Φοτο 
 
Γράφει ο Νίκος Χειλαδακης
 
 
Η λαμπρότερη, αλλά και η πιο συκοφαντημένη περίοδος της ιστορίας του ελληνισμού, είναι αυτή της αποκαλούμενης βυζαντινής αυτοκρατορίας, όπως την βάπτισαν κάποιοι δυτικοί συγγραφείς διαστρέφοντας το πραγματικό όνομα της μοναδικής αυτοκρατορίας στον κόσμο που έζησε πάνω από χίλια χρόνια, δηλαδή της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Την ίδια περίοδο που στην δυτική Ευρώπη, που σήμερα προβάλετε σαν η πιο εξελιγμένη περιοχή της ανθρωπότητας, οι κάτοικοι ζούσαν κάτω από φρικτές συνθήκες σκοταδισμού και αγνοούσαν βασικά πολιτιστικά στοιχεία, στην ανατολική ρωμαϊκή αυτοκρατορία το πνευματικό επίπεδο είχε φτάσει σε ύψιστα επίπεδα. Ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός είχε μετουσιωθεί με την χριστιανική διάσταση που είχε αποκτήσει, στο ελληνορθόδοξο χριστιανικό πρότυπο, το οποίο καθοδήγησε την αυτοκρατορία σε όλη την διάρκεια της ζωής της.

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟΝ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΟΥ,ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ


Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΛΕΙΨΑΝΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ Η ΕΠΟΝΟΜΑΖΌΜΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΘΗΚΗ ΤΟΥ LIMBURG ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Σταυροθήκη Limburg
Η βυζαντινή λειψανοθήκη του Τιμίου Σταυρού, η επονομαζόμενη Σταυροθήκη του Limburg.

Η βυζαντινή λειψανοθήκη του Τιμίου Σταυρού, η επονομαζόμενη Σταυροθήκη του Limburg, είναι ένα από τα αριστουργήματα της βυζαντινής τέχνης.
Η βυζαντινή λειψανοθήκη του Τιμίου Σταυρού ήταν μέρος του βυζαντινού αυτοκρατορικού θησαυροφυλακίου μέχρι το 1204, όταν το θησαυροφυλάκιο λεηλατήθηκε από τους σταυροφόρους της τέταρτης σταυροφορίας και το πολύτιμο αντικείμενο κατέληξε στην Γερμανία, όπου και δωρήθηκε στο μοναστήρι Augustinernonnenkloster Stuben an der Mosel από την οικογένεια του σταυροφόρου ιππότη Heinrich von Ülmen. Σήμερα βρίσκεται στο Μητροπολιτικό Μουσείο της πόλης Limburg an der Lahn. Πολλά άλλα βυζαντινά
θρησκευτικά και καλλιτεχνικά αντικείμενα βίωσαν την ίδια μοίρα, γεγονός που εξηγεί την παρουσία τόσων πολλών από αυτά στη Δύση τον 13ο αιώνα.
χάρτης Γερμανία
Το Limburg an der Lahn στη Γερμανία.



Σταυροθήκη Limburg
H Σταυροθήκη του Limburg όπως εκτίθεται στο Μητροπολιτικό Μουσείο.


Η βυζαντινή λειψανοθήκη του Τιμίου Σταυρού έχει σχήμα ορθογώνιο και αποτελείται από δύο τμήματα που συνταιριάζονται μαζί. Το πρώτο τμήμα είναι μία κασετίνα με τεμάχιο Τιμίου Ξύλου σε σχήμα σταυρού και το δεύτερο είναι ένα κάλυμμα που ολισθαίνει και εφαρμόζει πάνω στην κασετίνα. Και τα δύο τμήματα είναι κατασκευασμένα από ξύλο πλατανιάς ενδεδυμένο με χρυσό, σμάλτο και πολύτιμους λίθους. 
Σταυροθήκη Limburg
Η πίσω πλευρά της Σταυροθήκης του Limburg.

Η εσωτερική κασετίνα είναι πλούσια διακοσμημένη με χρυσές και σμάλτινες πλάκες που τοποθετούνται κατά μήκος του σταυρού και καλύπτουν θήκες με τεμάχια αγίων λειψάνων του Πάθους του Ιησού Χριστού, της Θεοτόκου και του Ιωάννη του Βαπτιστή (τεμάχια αγίων λειψάνων από: τα σπάργανα, το λέντιον, τον ακάνθινο στέφανο, τα πορφυρόν ιμάτιον, την σινδόνην, τον σπόγγον, το μαφόριον της Θεοτόκου, τη ζώνη της Θεοτόκου από τα Χαλκοπράτεια, τη ζώνη της Θεοτόκου από τη Ζήλα και μαλλιά από τον Ιωάννη τον Πρόδρομο).
Σταυροθήκη Limburg
Η κασετίνα της Σταυροθήκης του Limburg με τεμάχιο του Τιμίου Ξύλου
και άλλα τεμάχια αγίων λειψάνων.
Σταυροθήκη Limburg
Λεπτομέρεια της κασετίνας της Σταυροθήκης του Limburg.
Σταυροθήκη Limburg
Λεπτομέρεια της κασετίνας της Σταυροθήκης του Limburg.

Ο διωχθείς από την Μητρόπολη Βεροίας αντι-Οικουμενιστής ιερέας, τιμάται από την Μητρ. Πειραιώς!



Ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς τίμησε (ἐδῶ) τὸν ἀντι-Οἰκουμενιστὴ ἱερέα π. Ματθαῖο (ἔγγαμο ἱερέα καὶ πατέρα 2 ἀνήλικων παιδιῶν), ποὺ διώχθηκε ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Βεροίας κ. Παντελεήμονα, ἐπειδὴ διετύπωνε ὀρθόδοξες θέσεις μὲ τὰ ἄρθρα του, τὶς θεολογικὲς ἐπιστολές του καὶ τὶς ἄλλες θαρραλέες ὁμολογιακὲς παρεμβάσεις καὶ ἐνέργειές του.
Ὅπως ἔγκυρα πληροφορηθήκαμε, στὸν π. Ματθαῖο εἶχαν ἀσκηθεῖ ἀφόρητες πιέσεις γιὰ νὰ φύγει ἀπὸ τὴν ἐνοριακή του θέση ἐπὶ ἀπειλῇ καθαιρέσεως, γιατί δὲν δεχόταν νὰ παύσει τὶς ἐλεγκτικὲς γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους θέσεις του (ἐδῶ). Μάλιστα ὁ ἐν λόγῳ Μητροπολίτης ἀφιέρωσε 2 μηνιαῖες ἱερατικὲς συνάξεις του, καταφερόμενος ἐναντίον τοῦ προσώπου τοῦ π. Ματθαίου καὶ τοῦ τάχα κακοῦ ποὺ δημιούργησε στὴν περιοχή, ξεσηκώνοντας τοὺς ὀρθοδόξους ἐναντίον τῆς φιλο-αιρετικῆς πολιτικῆς τῶν ἱεραρχῶν!

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Με μια επιστολή που σοκάρει, ο πρώην Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίος απαντά στον νυν Πατριάρχη κάνοντας πολύ σοβαρές καταγγελίες-αποκαλύψεις.

Το απαίσιο πρόσωπο των Οικουμενιστών!


Με μια επιστολή που σοκάρει, ο πρώην Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίος απαντά στον νυν Πατριάρχη κάνοντας πολύ σοβαρές καταγγελίες-αποκαλύψεις.
Η επιστολή απευθύνεται στην εκπομπή «Μακκαβαίοι» της Romfea.gr και κοινοποιείται σε όλους τους Προκαθημένους και όλους τους Αρχιερείς.
Σε αυτή ο κ. Ειρηναίος αναφέρει ότι από τον Φεβρουάριο του 2008 δεν μπορεί να εξέλθει από το κελί του στο Πατριαρχείο.
Αφήνει αιχμές γι’ αυτή την κατάσταση και εναντίον πολιτικών προσώπων (αναφέροντας συγκεκριμένα την Ντόρα Μπακογιάννη) και προσθέτει ότι τα δυο πρόσωπα που κλείδωσαν τις πόρτες του είναι ο Κωνσταντίνης κ. Αρίσταρχος και ο Θαβωρίου κ. Θεόφιλος.

Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Οταν τα ελληνόπουλα μεγάλωναν ως Ελληνες κι όχι ως κάτι άλλο… Κατάλογος αναγνωστικών


Μια ματιά στα αναγνωστικά και στα αλφαβητάρια που είχαμε εμείς (οι άνω των 40) με τα αντίστοιχα μετά την μεταπολίτευση αρκεί για να καταλάβουμε τον αφελληνισμό της παιδείας των Ελληνόπουλων.

Μπορεί να κατηγορούμε τις τελευταίες κυβερνήσεις αλλά το κακό άρχισε πολύ νωρίτερα. 

Απο το 1975-76 ξεκίνησε δειλά-δειλά ο αφελληνισμός και ο αποχριστιανισμός των σχολικών βιβλίων του Δημοτικού σχολείου. Δηλαδή της πιο τρυφερής και βιωματικής ηλικίας των παιδιών μας. Σας προτρέπω φίλοι μου να πάρετε τα σύγχρονα αναγνωστικά (Γλώσσες όπως λέγονται) και να τα συγκρίνετε με τα αναγνωστικά προ του 1974.

Και η μομφή μου αυτή μην φανταστείτε ότι αφήνει υπονοούμενα για την παιδεία της δικτατορίας (η οποία πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν εθνική και πατριωτική) αλλά αφορά και όλα τα προηγούμενα χρόνια από την σύσταση του νεοελληνικού κράτους. 


Η μεγάλη ανθελληνική αλλαγή στην παιδεία μας ξεκίνησε στα χρόνια της μεταπολίτευσης.

Δεν επιθυμώ να σας πώ περισσότερα. 


Ας δούμε μερικά εξώφυλα αλλα και λίγες εσωτερικές σελίδες από τα αναγνωστικά προ του 1975 τα οποία έσφιζαν από Ελλάδα, οικογένεια και Ορθοδοξία και έδιναν στα παιδιά μας αρχές, ιδανικά, εθνική υπερηφάνεια και θρησκευτική ευσέβεια.

Το όραμα του Βαρουφάκη για έξυπνες κάρτες Smart id Card για όλους είς εφαρμογήν του σχεδίου της Νέας Τάξεως, ενώ η ηγεσία της Εκκλησίας συνδειπνεί μετά των σχεδιαστών της Νέας Τάξεως


Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος Η αίρεση της αναλαμπής της Ορθοδοξίας ομιλία στην Λάρισα 24-1-1994


Σημαντική μελέτη περί όρκου του διακεκριμένου θεολόγου καθηγητού Παναγιώτη Σημάτη

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης περί Όρκου!




http://paterikiparadosi.blogspot.gr/ Τοῦ θεολόγου Παναγιώτη Σημάτη
Ἔπεσε στὴν ἀντίληψή μας μιὰ ὁμιλία τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση περὶ Ὅρκου (τὴν ἀνάρτησε στὶς 3/3/2015 τὸ ἱστολόγιο «Θρησκευτικά». http://thriskeftika.blogspot.gr/2015/03/blog-post_85.html
 Ἡ ὁμιλία αὐτὴ ἔγινε μὲ ἀφορμὴ τὴν ἄρνηση μελῶν τῆς νέας κυβερνήσεως νὰ ὁρκιστοῦν, ἀλλὰ καὶ τὴν στάση ποὺ πῆραν στὸ θέμα οἱ μητροπολίτες Ἄνθιμος Ἀλεξανδρουπόλεως καὶ Νεκτάριος Ἀργολίδος. Μὲ τὴν ὁμιλία προσπάθησε ὁ π. Θεόδωρος νὰ ἀποδείξει ὅτι ὁ ὅρκος σὲ ἐξαιρετικὲς περιπτώσεις δὲν εἶναι ἁμαρτία καὶ ἐπιτρέπεται.
Ἔχω τὴν ἐντύπωση ὅτι, στὴν τοποθέτησή του αὐτὴ ὁ π. Θεόδωρος, ἐπηρεάστηκε περισσότερο ἀπὸ πολιτικοὺς καὶ λιγότερο ἀπὸ θεολογικοὺς λόγους. Γράφει συγκεκριμένα ὅτι ἡ κατάργηση τοῦ ὅρκου περιλαμβάνεται στὶς κατεδαφιστικὲς τῆς Πίστεως προσπάθειες ἀθέων πολιτικῶν καὶ ἐκδηλώθηκαν ἀφ’ ὅτου «ἀνέλαβε τὸ ΠΑΣΟΚ» τὴν διακυβέρνηση τῆς χώρας.  Ὡς ἐκ τούτου, καὶ ἐναντιούμενος σ’ αὐτὲς τὶς ἐνέργειες ποὺ λαμβάνουν σάρκα καὶ ὀστὰ καὶ διὰ τῆς νέας κυβερνήσεως,  προσπαθεῖ νὰ δικαιολογήσει τὴν συνήθεια τοῦ ὅρκου, ποὺ ἐξοφθάλμως δὲν στηρίζεται στὸ Εὐαγγέλιο. Πρέπει ὅμως, πολεμώντας πολιτικὲς ἀθεϊστικὲς θέσεις,  νὰ φτάνουμε στὸ σημεῖο τῆς ἀποδοχῆς αντι-Εὐαγγελικῶν θέσεων;
● Σχολιάζουμε ἀρχικὰ τὶς βασικὲς θέσεις καὶ τὰ ἐπιχειρήματα τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση ὑπὲρ τοῦ ὅρκου,
● Δημοσιεύουμε τὸ μεγαλύτερος μέρος τῆς ὁμιλίας τοῦ π. Θεοδώρου καὶ τέλος,  
● Παραθέτουμε ἕνα μεγάλο μέρος κειμένων ἀπὸ τὶς θέσεις Ἁγίων Πατέρων καὶ συγχρόνων θεολόγων γιὰ τὸ θέμα τοῦ ὅρκου, ποὺ δὲν εὐνοοῦν τὶς θέσεις τοῦ π. Θεοδώρου.

Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Η Ελλάς διαλύεται ΣΥΡΙΖΑ με τις ευλογίες του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Λιάπη και των ασπόνδυλων δεσποτάδων




1. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ THΣ NEAΣ KYBEΡNHΣHΣ a) H KAΡTA TOY ΠΟΛΙΤΗ & ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ!!! 2. ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ


ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

ΠΕΙΡΑΤΑΙ-ιστ copy 
 Ο Ελληνικός λαός υποφέρει και προτεραιότητα της νέας κυβέρνησης είναι η κάρτα του πολίτη!!! και το σύμφωνο συμβίωσης των ανωμάλων!!!
Εφυγαν οι μασόνοι πολιτικοί που ξετίναξαν τον Ελληνικό λαό, με εντολές των σκοτεινών δυνάμεων και ήρθαν νέοι  για να ολοκληρώσουν το καταστροφικό τους έργο, με εντολές πάλι των ιδίων σκοτεινών κέντρων. Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Ότι δεν τόλμησε να τελειώσει η προηγουμένη κυβέρνηση, που έχασε την στήριξη του λαού, θα το αποτελειώσει όπως φαίνεται η νέα!
Να ετοιμαζόμεθα για νέα φοβερότερη σκλαβιά και πλήρη ηθική κατάπτωση· αυτός είναι ο στόχος των ξένων σκοτεινών κέντρων που κυβερνούν την Ελλάδα.

TI IΔIO TO BIOΛI

από το χρήστη Ε.ΠΑ.Μ. Πάτρας ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ Το ίδιο βιολί

Ας είμαστε σε εγρήγορση γιατί σαν χώρα και σαν κοινωνία, έχουμε ξεπεράσει πια τα όριά μας…

Υπουργός Δικαιοσύνης Ν. Παρασκευόπουλος: Προωθείται ο νόμος για το σύμφωνο συμβίωσης…

Ο νόμος για το σύμφωνο συμβίωσης θα είναι το πρώτο νομοθέτημά του υπουργείου του, ανέφερε ο υπουργός Δικαιοσύνης Νίκος Παρασκευόπουλος

Σύμβουλος της Τ. Χριστοδουλοπούλου έδωσε τη διαταγή για να… ανοίξουν τα σύνορα

«Να βγουν απο τα στρατόπεδα κράτησεις οι παράνομοι μετανάστες και να κυκλοφορούν ελεύθεροι στην Ελλάδα, τόνισε ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ, Τάσος Κορωνάκης.

 «Κολαστήρια όπως αυτό της Αμυδαλέζας πρέπει να κλείσουν δεν μπορούμε να βάζουμε φυλακή τους μετανάστες επ’ αόριστον», τόνισε ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ, Τάσος Κορωνάκης, μιλώντας το πρωί στον ΣKAI.
Η Συνθήκη Σέγκεν υποχρεώνει την Ελλάδα να καταγράφει τους παράνομους μετανάστες που έρχονται στη Ελλάδα και να μην τους αφήνει να πάνε σε αλλη ευρωπαϊκή χώρα.

Ύστατη λύση, η κατάργηση της συνθήκης Σένγκεν…

Σταυρούλα Πελέκη η μητέρα με τις 500ες κόρες!!!

Συγκλονίζει η ιστορία της Ελληνίδας με τις 500 κόρες…!

665459__MG_0497
Η κυρία Σταυρούλα Πελέκη, τα δύσκολα χρόνια και πολλή αγάπη στό Ορφανοτροφείο Θηλέων Λαμίας
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ναύπακτο. Τίποτα δε μου έλειπε όταν ήμουν μικρή. Και εγώ και τα αδέλφια μου τα είχαμε όλα. Μόνο ίσως ο πατέρας μου που τον χάσαμε νωρίς, αλλά είχαμε τον τρόπο μας. Το 1957 τελείωσα δασκάλα και το 1960 ήρθα στο ίδρυμα στη Λαμία. Ήμουν 22,5 χρονών κορίτσι. Είχα μεγαλώσει κοντά στο κατηχητικό και ο πνευματικός μου με καθοδήγησε να έρθω στο ίδρυμα όπου ζητούσαν διευθύντρια. Ξέρω, ακούγεται περίεργο στην εποχή μας, αλλά τότε έτσι ήταν η υπακοή στον πνευματικό μας. Η μάνα μου δεν ήθελε με τίποτα να φύγω.» Τι πας να κάνεις;» μου έλεγε και με ρωτούσε συνέχεια τι μου λείπει. Δεν μπορούσε να καταλάβει πως έπρεπε να το κάνω. Νόμιζε πως θα χαθώ και θα πάω στράφι. Για μια χρονιά είχα υπογράψει στην αρχή, αλλά μετά δεν μπορούσα να αφήσω τα κορίτσια μου. Δεν καταλάβαινε πως για μένα η προσφορά ήταν πιο σημαντική από το να κάνω οικογένεια και τις φιλοδοξίες. Σε μια μικρή κοινωνία που όλοι ξέραν πως τα είχαμε όλα, την έπιαναν και της έλεγαν πού το στέλνεις το κορίτσι. Είχε πεισμώσει πολύ και δεν μου το συγχώρεσε ποτέ. Δεν μου ξαναμίλησε. Δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο και ούτε ποτέ ήρθε να με δει. Ένα χρόνο μετά πέθανε. Την έσκασα. Ήταν άρρωστη και δεν με πήρανε τα αδέλφια μου να μου το πουν. Με πήρε μια δασκάλα μου και πήρα δανεικά να πάω να την προλάβω. Λίγο πριν πεθάνει έφτασα σπίτι μας, της μίλησα και μου έδωσε την ευχή της. Νομίζω με συγχώρεσε. Κατάλαβε.
665451__MG_0434

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Άγιος Γεώργιος ο Νεομάρτυρας εκ Ραψάνης (5-3-1818)

 
Ο Άγιος Νεομάρτυς Γεώργιος ανήκε σε ανώτερη κοινωνικά και οικονομικά οικογένεια της Ραψάνης. Ο πατέρας του ονομαζόταν Χατζηλάσκαρης και ήταν υιός του Αναστασίου Ψάλτου.
Δεν είναι γνωστό όμως αν το Ψάλτου είναι επώνυμο ή ιδιότητα του Αναστασίου. Η μητέρα του Νεομάρτυρα είχε το όνομα Σμαράγδα και ήταν θυγατέρα του Θεόδωρου Σακελλαρίδου. Σε κωνικό πώμα παλαιάς - πριν το 1900 - αργυρής λειψανοθήκης, η οποία αντικατέστησε ακόμη παλαιότερη πρόχειρη και απλή κατασκευή, είναι χαραγμένα με κεφαλαία γράμματα ακριβώς τα εξής:

«Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΝΕΟΜΑΡΤΥΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΘΛΗΣΑΣ ΕΝ
ΤΥΡΝΑΒΩ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1818 ΕΠΙ ΒΑΛΗ
ΠΑΣΙΑ ΥΙΟΥ ΑΛΗ ΠΑΣΙΑ ΗΤΟΝ ΥΙΟΣ
ΧΑΤΖΗ ΛΑΣΚΑΡΕΩΣ ΥΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΕΙΟΥ
ΨΑΛΤΟΥ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΣ ΣΜΑΡΑΓΔΑΣ ΘΥΓΑΤΡΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΣΑΚΕΛΑΡΙΔΟΥ».

 
Δεν είναι γνωστό αν είχε ή πόσα αδέλφια είχε ο Νεομάρτυς. Όμως η παράδοση ομόφωνα παρουσιάζει τον Γεώργιο να συνδέεται συγγενικά με το λογιότατο κληρικό της Ραψάνης «παπά κυρ Χριστόδουλον» Καραζήση, που ήταν οικονόμος.

Ένα πωλητήριο έγγραφο του 1852 μ.Χ., το οποίο βρέθηκε μαζί με άλλα έγγραφα στην παλαιά βιβλιοθήκη που φυλασσόταν στην παλαιά και αρχοντική οικία Καραβασίλη, είναι αρκετά διαφωτιστικό. Σε αυτό παρουσιάζεται «ὁ ἐλάχιστος ἱερεὺς καὶ οἰκονόμος (Χριστόδουλος) υἱὸς Χατζηβασιλείου Καραζήση καὶ Κερασίνης θυγατρὸς παπὰ Ἀθανασίου Γεροπασχάλη» να πωλεί «πρὸς ἀνεψιὸν αὐτοῦ Βασίλειον Χαδούλη Γογούρα» κτήματα, τα οποία στο εξής «ὑπάρχουσιν… ἰδιοκτησίαι τοῦ ρηθέντος ἀνεψιοῦ αὐτοῦ Βασιλείου ἀναπόσπαστοι τὲ καὶ ἀναφαίρετοι παρὰ παντὸς ἑτέρου κληρονόμου αὐτοῦ καὶ τῆς μακαρίτιδος συζύγου αὐτοῦ Μαρίας Α. Χατζηλασκάρεως…».