Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΣ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ «Θεέ μου, φύλαξέ με από τους φίλους, γιατί τους εχθρούς τους ξέρω»

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjILfnv6NAH99M7TNLkDaodD3GI-0H4Jytl794-UVYTorc1vSVtC2aE1eSoqH-sqjtjYT9cmzgZ13YhmRcCQyuJIhBsi-XWDfCCExgYPSg-KSLfTJfR_Qa2LItRVpoaV93AatrEKGj_q6IM/s1600/ap-petrow-arn.jpg
  Γιατί πατέρες μου; Γιατί αδέλφια μου αγωνιστές;
Λέει ένα ρητό: «Θεέ μου, φύλαξέ με από τους φίλους, γιατί τους εχθρούς τους ξέρω», ή «γιατί το μάτι σου είναι βγαλμένο τόσο βαθειά; Μου το ΄βγαλε ο αδερφός μου!!!»
 Πιάνω την γραφίδα και αφήνω τη μύτη της να εκφράσει το παράπονο, την οργή, την απέχθεια, που βράζει και κοχλάζει. Οι λογισμοί και οι αμφιβολίες συνωθούνται από την επονείδιστη προδοσία.
Μάθαμε, εμπεδώσαμε, βιώσαμε πως στην πνευματική ζωή της εκκλησίας μας κεντρικό πρόσωπο, είναι ο πνευματικός πατέρας. Σε εμπνέει, σε καθοδηγεί, σε πιάνει από το χέρι σφιχτά για να σε βγάλει από τα ναρκοπέδια της κοσμικής ζωής, από τις παγίδες του πονηρού και ως λήπτης γενναίος να συμπαρασταθεί στην παλαίστρα του σταδίου. Είναι η φωνή του Θεού. Τον βάζεις καπετάνιο στο σκαρί της ψυχής σου. Κι όπως πίσω από ένα σπουδαίο άνδρα κρύβεται πάντα μία σπουδαία μάνα, έτσι και πίσω από έναν ευλαβή χριστιανό, κρύβεται ένας καλός πνευματικός, πίσω από ένα μάρτυρα, ένας ομολογητής ορθόδοξος πνευματικός. Πίσω από τον μικρό Νέστορα στέκει ο Άγιος Δημήτριος.
 Πρόσφατα βουλευτής από την Κοζάνη δεν ενέκρινε με την ψήφο του την αιχμαλωσία του λαού και της πατρίδος μας από την τρόικα, επικαλούμενος την εντολή του πνευματικού του και όλοι τον θαυμάσαμε και τον μακαρίσαμε, άσχετα  αν υπέστη την σχετική διαγραφή… που αποτελεί στεφάνι γι’ αυτόν και τον πνευματικό του.
 Δυστυχώς βλέπουμε τελευταία στην τοπική εκκλησία μας πως κάποια πράγματα άλλαξαν. Πατέρες-καθοδηγητές, Θεολόγοι, διδάχοι- καθηγητές, ρήτορες- εκφραστές του Θελήματος του Θεού, άλλαξαν ρότα κατά 180 μοίρες. Άλλαξαν οι Ιεροί Κανόνες και η Ιερά Παράδοση; Άραγε ο Θεός (ο αυτός εις τους αιώνας) άλλαξε το θέλημά του; (άπαγε της βλασφημίας) ή μήπως δεν το εκφράζουν και οι οδηγίες πηγάζουν από προσωπικά- ανθρώπινα εφήμερα συμφέροντα;
 Ανταλλάξατε τους πιστούς χριστιανούς, τους αγωνιστές που σας ασπάζονταν το χέρι, με μια προσοδοφόρα θέση… Και, όπως οι Γερμανοί, επί κατοχής στους προδότες πρώτα ανέθεταν τις εκτελέσεις για να αποδείξουν την υποταγή τους, έτσι και σας, ένας νέος Αρσάκειος σας ευτέλισε αναθέτοντας ρόλο Ιούδα και στηθήκατε θρασύτατοι, ανερυθρίαστοι ψευδομάρτυρες ενώπιον δικαστηρίων κατά δεκάδων αδερφών σας. Από πιστοί διάκονοι και αγωνιστές για «ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΖΩΣΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ», της κανονικότητας, του δίκαιου του μαρτυρικού αγίου Θεολόγου, γίνατε ριψάσπιδες, θεραπαινίδες, ζοφεροί οπαδοί της εξουσίας . Πώς μπορείτε να αντικρίσετε την εικόνα του πραότατου Θεολόγου, που ένας από σας τόλμησε να γράψει αυθαίρετα …την  ακολουθία του (εσπερινό, όρθρο, θεία λειτουργία και παράκληση).
 Πώς να ξεπεράσεις την πρόκληση, όταν φλογερός θεολόγος αποπειράθηκε, από την μια να βιογραφήσει τον μακαριστό μητροπολίτη Θεολόγο, εκδίδοντας τόμο, και από την άλλη να «αγιογραφήσει» και να προσκυνά δουλοπρεπώς τον «δολοφόνο»του;;;
 Το κύρος σας ετρώσατε. Τι και αν μας προδώσατε; Και τον Κύριόν μας επρόδωσαν. Τίς υμάς αβάσκανεν ;;;
 Εκεί που σου δείχνουν το Θεϊκό μονοπάτι οδηγώντας σε από το χέρι, διαπιστώνεις ξαφνικά πως κοντοστέκονται, απομακρύνονται από κοντά σου προς την αντίθετη κατεύθυνση και σου φωνάζουν να αλλάξεις πορεία και συ, και να τους ακολουθήσεις στο πισωγύρισμα, να γυρίσεις την πλάτη σου στην πορεία προς την θέωση που οι ίδιοι σου υπέδειξαν…
 Φαντάσου να σε προτρέπει να δώσεις θαρραλέα μαρτυρία για τον Χριστό, και να ευχαριστείς τον Θεό γι’ αυτό, διότι σου έβαλε στο δρόμο σου τον πνευματικό σου με το αγωνιστικό φρόνημα. Να είσαι έτοιμος και την ζωή σου να δώσεις για τον Χριστό. Να μπαίνεις στο Κολοσσαίο της κοσμικής ζωής, αισθανόμενος την χλεύη των θεατών, έτοιμος στο στίβο να παλέψεις με τα θηρία κι αυτός με δρασκελιές να σκαρφαλώνει στις κερκίδες, να στρογγυλοκάθεται δίπλα στον διώκτη «αυτοκράτορα» και μάλιστα να …σου γνέφει να παραιτήσεις, να συρθείς, και να βγεις από το μικρό άνοιγμα της καταπακτής. Να σε προτρέπει να δραπετεύσεις, να πας κοντά του, να παρακολουθήσεις το θέαμα, όπως τόσοι αδελφοί σου…, αφήνοντας κάποιο άλλο «κορόιδο, ξεροκέφαλο» να δώσει τον …αγώνα…
 Δεν κοκκινίζει καν….
Σε μια σύγκρουση αμαξοστοιχίας με αυτοκίνητο σε αφύλακτη διάβαση, το μόνο θύμα ήταν ο μηχανοδηγός που ήταν ο μόνος όρθιος, καθώς εγκατέλειψε την υπεύθυνη θέση του και έτρεχε προς το πίσω μέρος του τραίνου για να σώσει την ζωούλα του, ο φουκαράς!!!
 Σαν σύγχρονος Ξέρξης που ανέβηκε στον λόφο να παρακολουθήσει την ναυμαχία της Σαλαμίνας, σύμφωνα με τις εντολές που ο ίδιος έδωσε. Με τη διαφορά ότι εκείνος μετά δεν έπεσε στα πόδια των Αθηναίων στρατηγών, ούτε βέβαια παρότρυνε τους δικούς του να πράξουν το ίδιο.
 Oι πολιορκημένοι σημάνανε ηρωική ΕΞΟΔΟ και εσείς φωνάξατε ΠΙΣΩ, ΠΙΣΩ, !!! και ανοίξατε την κερκόπορτα της προδοσίας!.
 Σαλπίσατε πόλεμο, θέσατε σε συναγερμό οικογένειες , διατάξατε επιθέσεις για τον Χριστό και την Εκκλησία και μετά από κάποιο καιρό, πήγατε με αυτόν που στοχοποιήσατε ως «εχθρό»!!!
 Γιατί;;; Είναι τελικά καλός, ο εχθρός, ο μοιχεπιβάτης, ο αντικανονικός, ο ανάξιος, έγινε αίφνης άξιος και κανονικός; Απόλυτη Πνευματική ανισορροπία…
 « Μα πέθανε, και ο αγώνας ήταν …προσωπικά για κείνον… Και αναρωτιέμαι, γιατί δεν σαλπίσατε την υποχώρηση; γιατί δεν κάνατε την συνθηκολόγηση ακριβώς μετά την ταφή του, αλλά χρειάστηκαν αρκετά χρόνια να συνειδητοποιήσετε την απώλεια του Θεολόγου ή του Αθανασίου;;;
 Είναι και η άλλη πρόφαση: … Πολύ κράτησε ο αγώνας… Ο καλός χριστιανός δεν πρέπει να αγωνίζεται όλη του την ζωή, παρά μόνο κάποιες στιγμές, να μην κουράζεται….
 Βρήκαμε και το άλλο: Μένεις στον καναπέ, γονατίζεις στο περσικό χαλί, την ώρα που έχει διαφημίσεις η τηλεόραση και προσεύχεσαι στο Θεό να συνεχίσει Αυτός !!! τον αγώνα,.. γιατί εσύ δεν έχεις χρόνο με τα κηρύγματα, τις ακολουθίες, τους κύκλους, τις εκδρομές….
 Και παρά την σχιζοφρενική και αλλόκοτη πορεία, χωρίς ίχνος μεταμέλειας για τις λάθος «εκτιμήσεις, και τους σαλτιμπαγκικο΄θς ελιγμούς, που οδήγησαν οικογένειες σε δεινή κατάσταση, ώστε να σύρονται στα δικαστήρια, και να απειλούνται με οικονομική καταστροφή, αυτοί τον χαβά τους. Και σαν να μη συμβαίνει τίποτα, συνεχίζουν τα βαρύγδουπα κηρύγματα, τα κατηχητικά και τους λιθοβολισμούς όσων δεν ακολουθούν τις δικές τους ανακυβηστήσεις… Μαφιόζικα ανασηκώνουν τους ώμους μονολογώντας: «ουκ οίδα τον άνθρωπο!!!»
 Πώς το αντέχει η ευαίσθητη συνείδησή σας να είναι υπό διωγμό ευσεβείς οικογενειάρχες, πολύτεκνοι, φτωχοί γέροντες με τα παιδιά τους, πεπαιδευμένοι νοικοκυραίοι επιστήμονες, επειδή παρέμειναν «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι»… Πού ‘ναι το ανδρείο χριστιανικό φρόνημα που κατ ‘ιδίαν, αλλά και από καθέδρας στεντορίως υποστηρίζατε;;;
 Τι ειρωνεία! Συμπαραστέκεσθε στους καταδίκους φυλακισμένους πληρώνετε για την αποφυλάκισή των, κάνετε και Ιεραπόστολή στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, και οι ίδιοι αδιαφορείτε για τους πρώην συναγωνιστές σας αδελφούς που τους καταδιώκει ο δεσπότης σας! Μάλιστα νομίζω τυγχάνει και προϊστάμενος της μέριμνας των φυλακών, ο πρώην «φύλακας άγγελος» διάκος του Θεολόγου. Εμμέσως ενθαρρύνετε με την σιωπηρή στάση το διωκτικό έργο του προστάτη σας. Φανταστείτε τον Θεολόγο τι θα έλεγε… «και εσύ τέκνον…»! «Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος».
 Τον διώκτη μας τον βάλατε κήρυκα στους άμβωνες των αιθουσών σας, και δεν διστάσατε στον συναφιακό μολυσμό σας απ’ τον μοιχεπιβάτη. Κατά τα άλλα «απέχετε της μοιχείας»…. (της πνευματικής εννοούμε). Μερικοί μάλιστα τον υποδεχθήκατε στα σπίτια σας, και ευλογηθήκατε, χωρίς να αρθρώσετε λόγο προδρομικό «ουκ έξεστί σοι», «κάτω τα χέρια σου από τα αδέρφια μας».
 Σ’ αυτούς τους διωκόμενους αγωνιζόμενους χριστιανούς της Λάρισας και τα ελεήμονα αισθήματά των, προσφεύγετε για οικονομική ενίσχυση και συμπαράσταση του έργου αλλά και για τους ανώδυνους αγώνες σας.
 Του ψάλλατε μεγαλοπρεπώς, όσο ουδείς άλλος, αυτοκρατορική φήμη και Κουκουζέλιον πολυχρόνιον και ο λαρυγγάς σας δεν συνεστάλη,ενώ πριν τον αποδοκιμάζατε ως Ανάξιο!
 Το θέλημα του Θεού, που θέλετε να εκφράζετε είναι Ο.Φ.Α. (όπου φυσάει ο άνεμος) του γήινου προσωπικού κοντόφθαλμου συμφέροντος και της ματαιοδοξίας.
 Αναρωτιέμαι από καιρό, ποιο είναι χειρότερο, το να νιώθεις τα αισθήματα του πατριού, ή να βλέπεις την ασυνέπεια του πατέρα σου και μερικών πρώην συναγωνιστών σου; Πόσο πληγώνεσαι, όταν ανακαλύπτεις ότι το βάθρο που ύψωσες τον πατέρα σου είναι χάρτινο, και ότι κάτω από την μάσκα της αυθεντίας κρύβεται ασημαντότητα. που επιζητεί την εύνοια της εξουσίας!
 Σάπια κλωνάρια που όταν πας να κρατηθείς, σπάνε και μένεις μετέωρος!!!.
 Ποιο παράδειγμα δίνεται στους νέους;
 Εφιάλτες υπήρχαν πάντοτε, υπήρξε και ο Ιούδας «μεταμεληθείς.»
 Δεν ψελλίσατε ούτε μια συγγνώμη που βάλατε σε περιπέτειες οικογένειες, που σκανδαλίσατε πολύ κόσμο με τα καμώματά σας και κυρίως τους νέους.
 Μην τολμήσετε να πείτε πως άλλαξαν οι εποχές, γιατί αυτό πιπιλίζουν οι φωστήρες της μεταπατερικής Θεολογίας!
 Κάποιος, καθ’ όλα σεβαστός και ιεραπόστολος με συμβούλευσε : «πρέπει να μοιάσουμε την χελώνα που όταν υπάρχει ησυχία προχωρά, όταν όμως ακούσει θόρυβο κλείνεται στο καβούκι της μέχρι να περάσει ο κίνδυνος!!!
 Χελώνα … Τί να πεις για τον αετό που περιπολεί στους αιθέρες αγναντεύοντας τις κορφές!…
 Χελώνα που σέρνεται στη γη, χοϊκοί άνθρωποι που κλείνονται στο καβούκι τους, στον εαυτούλη τους, πατούν με σιγουριά, κι επειδή σέρνονται, δεν πρόκειται ποτέ να «πέσουν».
 Χελώνα που τρέμει όταν δεν πατά στο χώμα, αγκιστρωμένη στα νύχια του αετού, γνωρίζει καλά πως το ταξίδι αυτό στα ουράνια γίνεται για να βρεθεί ένας βράχος, να απελευθερωθεί από τα γαμψά νύχια και να σπάσει το καύκαλο του βολέματος, της καλοπέρασης και της ναρκισσευόμενης αδολεσχίας.
 Θεού επιτρέποντος πορευόμαστε, όχι με ανακυβιστήσεις, όχι έρποντας, αλλά θηριομαχούντες. Δεν γονατίζουμε σε τυραννίσκους παρά μονάχα στον Άγιο τριαδικό Θεό, στους Άγίους Του και στους νεκρούς μας!.
 Πάντως σας ευχαριστούμε για το «κοσκίνισμα», για την πνευματική ανάταση που μας χαρίσατε, για την αγωνιστικότητα που μας εμφυτεύσατε, τον δρόμο του αγώνα που μας δείξατε!.
 Σας ευχαριστούμε και για την πικρή γεύση της προδοσίας που μας ποτίσατε, γιατί ήταν ένα καλό μάθημα στο «μη πεποίθατε … επί υιούς ανθρώπων…»!
 Διάγουμε ευελπιστώντας,… χωρίς να διαλανθάνει της προσοχής μας η επαμφοτερίζουσα διπλωματική πορεία των ευέλικτων ελιγμών σας.
 Σκανδαλίσατε πολύ κόσμο και ιδίως νέους. Αναρωτιέμαι με ποια παρρησία θα βρεθείτε μπρος στο Θεολόγο και τον Αθανάσιο, όταν έρθει η ώρα…
 Συγχωρήστε με για το ύφος μου …

ΦΟΒΕΡΟ ΟΡΑΜΑ του π. ΠΑΪΣΙΟΥ για τους σημερινούς ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ που καταγγείλει ο Αγιορείτης ιερομόναχος Δαμασκηνός.

Εὐθῦνες, πάτερ, πολλὲς ἔχουν οἱ Ἀρχιερεῖς καὶ ὅσοι δὲν ἀνταποκρίνονται εἰς τὰς εὐθύνας των, διὰ νὰ ἀρέσουν εἰς τὸν Χριστόν, ὁδηγοῦνται ἐκεῖ εἰς τὸν τόπον τῆς βασάνου, μακρὰν τοῦ Χριστοῦ


Περαίνων τὴν ἐπιστολήν μου, ἐπειδὴ Σέβομαι καὶ τιμῶ βαθύτατα τὸν θεσμὸν τῆς Ἀρχιερωσύνης, καὶ προπάντων τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, κατ΄ ἐπιταγὴν τῆς συνειδήσεώς μου ἀναγκάζομαι νὰ Σᾶς ἐξομολογηθῶ εἰς τὰ τίμια ὠμοφόρια, μὲ τὰ ὁποῖα διαπορθμεύετε τὴν χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος εἰς τὸ πλήρωμα τῆς ἐν Ἑλλάδι Ἁγίας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, τὰ κάτωθι:

Κατὰ τὴν δεκαετίαν τοῦ 1970 εἶχον τὸ προνόμιον καὶ τὴν εὐλογίαν νὰ μονάζω ὑπὸ τὴν σεπτὴν Ἡγουμενίαν τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Βασιλείου καὶ νῦν προηγουμένου τῆς Ἱ. Μ. Ἰβήρων εἰς τὴν Ἱ.Μ. Σταυρονικήτα.

Ὁ ἀείμνηστος πατὴρ Παΐσιος, ἀσκητεύων τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, εἰς τὴν Καλύβην τοῦ Τιμίου Σταυροῦ τῆς εἰρημένης Ἱ. Μονῆς, μὲ προσεκάλει πολλάκις, διὰ νὰ τελέσω τὴν Θείαν Λειτουργίαν εἰς τὸ ναΰδριον τῆς Καλύβης του.

Μετὰ τὴν Θείαν Λειτουργίαν ἐσυνήθιζε κατὰ τὸ κέρασμα, ποὺ ἐπηκολούθει νὰ προσφέρῃ ἕνα καφέ, ἕνα λουκοῦμι καὶ ἕνα ποτῆρι νερό. Ἐκεῖ ἐδράττετο τῆς εὐκαιρίας νὰ μοῦ ἐμπιστεύηται πολλὰ θαυμαστὰ γεγονότα, ἅτινα ὁ Θεὸς τοῦ ἐφανέρωνε, ἐπαναπαυόμενος εἰς τὴν θεοφιλῆ ἄσκησίν του καὶ διὰ νὰ στηρίζῃ τοὺς ἀγῶνας του. Ὁμολογῶ ἐνώπιον τοῦ Κυρίου, ὅτι οὐ ψεύδομαι, μοῦ ἔλεγε τόσα σπουδαῖα, τὰ ὁποῖα μόνον εἰς τὴν ζωὴν μεγάλων ἁγίων ἔχω διαβάσει εἰς Συναξάρια.

Κάποτε λοιπὸν μοῦ εἶπε καὶ τὸ ἀκόλουθον, τὸ ὁποῖον μὲ συνετάραξε.

«Κατ΄ αὐτὰς τὰς ἡμέρας, Πάτερ, ἡ Χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μοῦ ἔδειξε τὸν Ἅδην ἐκεῖ ποὺ εἶναι αἱ ψυχαὶ τῶν κολασμένων ἀνθρώπων, τὸν τόπον ποὺ βασιλεύει ὁ διάβολος. Ἐκεῖ ἀπὸ ὅλα τὰ φρικτὰ ποὺ εἶδα κατ΄ ἐξοχὴν μὲ ἐντυπωσίασε ὅτι εἶδα πολλοὺς Ἀρχιερεῖς, μαύρους, ἀπολιθωμένους, ὀρθίους μὲ προτεταμένην τὴν ποιμαντορικὴν ῥάβδον».

Ὁ γράφων ἔσπευσε νὰ τὸν ἐρωτήσῃ: 
«Γέροντα, πόσους ἱερομονάχους εἶδες;» Ἐκεῖνος ἀντιπαρῆλθε τὴν ἐρώτησίν μου χωρὶς νὰ μοῦ ἀπαντήσῃ καὶ συνέχισε νὰ ὁμιλῇ αἰτιολογῶν, διατί εἶδε πολλοὺς Ἀρχιερεῖς
«Εὐθῦνες, πάτερ, πολλὲς ἔχουν οἱ Ἀρχιερεῖς καὶ ὅσοι δὲν ἀνταποκρίνονται εἰς τὰς εὐθύνας των, διὰ νὰ ἀρέσουν εἰς τὸν Χριστόν, ὁδηγοῦνται ἐκεῖ εἰς τὸν τόπον τῆς βασάνου, μακρὰν τοῦ Χριστου».

Αὐτὸ τὸ ὅραμα ἔλαβε χώραν καθ΄ ὕπαρ (ἐν ἐγρηγόρσει). Εὔχομαι νὰ μὴν ἐπιτρέψῃ ὁ Θεὸς νὰ ὁδηγηθῇ ἐκεῖ οὐδεὶς πλέον Ἀρχιερεὺς ἀλλὰ οὐδὲ ἱερομόναχος. Αὐτὸ ὅμως θὰ ἐξαρτηθῇ ἀπὸ τὴν ἐκπλήρωσιν τῶν εὐθυνῶν μας εὐαρέστως εἰς τὸν Χριστὸν καὶ οὐχὶ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τῶν λεγομένων ἰσχυρῶν καὶ μεγάλων τῆς Γῆς.

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Σκέφτομαι το χθες και το σήμερα της μητροπόλεως Λαρίσης...




Δωροδοκία και προδοσία….
Σκέφτομαι το χθες και το σήμερα στην Λάρισα .Πόσοι ήταν παρά τω Θεολόγω τον οποίον υπερασπίζονταν λυσσωδώς, εκκλησιαστικοί Λεωνίδες που θα υπερασπίζονταν μέχρι θανάτου την κανονικότητα στην εκκλησία, που ακόμα και στην κηδεία του εξέφραζαν την ευχή να έρθει  «ένας άξιος δεσπότης στη Λάρισα» ενώ γύριζε σαν χασαπόσκυλο ο μοιχεπιβάτης..
Αλλά…άνθρωποι κι αυτοί τι να κάνουν;!!!
    Έπαιρνε ο καθένας το δωράκι του και λούφαξαν,. Εξαφάνισαν τα αντίτυπα των βιβλίων για τον  Μακαριστό

      Βέβαια δεν έλαβαν αργύρια ,αφού έπεσαν σε τσιφούτη και δεινό φιλάργυρο, αλλά πήραν προνόμια όπως χειροτονίες, τοποθετήσεις σε ναούς –μαγαζιά γωνία, άδειες, οφίκια, διευκολύνσεις, μεταθέσεις,  προβολή από το ραδιόφωνο, και φωτογραφίες (πολλές φωτογραφίες!!), αλλά και μεταπτυχιακά.
Τους μπούκωσε, δεν μιλούν πλέον…
   Ο Λογγίνος αντιστάθηκε κόλλησε στον Χριστό και κανείς δεν μπόρεσε να τον αποσπάσει από κει…
   Οι σημερινές πνευματικές περικοκλάδες με την κοίμηση του Θεολόγου, έχασαν το υποστήριγμα και αγωνιωδώς αναζητούσαν ένα κάποιο άλλο στήριγμα. Το εύκαμπτο πνευματικό τους «ανάστημα» χωρίς την στήριξη του Επίσημου ,θα σερνόταν κατά γης…
    Πνευματικά ακάρεα και παράσιτα που για την επιβίωση χρειάζονται κάποιον με την ζωντάνια της εξουσίας να κολλήσουν πάνω του ας είναι άπλυτος και βρωμερός αρκεί νάχει εξουσία.…

Πρ.Μ.

ΙΓΝΑΤΙΕ – ΙΓΝΑΤΙΕ ! 'Ο ὀρύσσων βόθρον εἰς αὐτὸν ἐμπεσεῖται, (Π.Δ.Εκκλ.10,8), άνοιξες λάκκο να μας ρiξεις μέσα, αλλά θα πέσης εσύ μέσα. "ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΒΑΩΘ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/


ΙΓΝΑΤΙΕ – ΙΓΝΑΤΙΕ !
'Ο ὀρύσσων βόθρον εἰς αὐτὸν ἐμπεσεῖται,  (Π.Δ.Εκκλ.10,8)
άνοιξες λάκκο να μας ρiξεις μέσα....


"ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΒΑΩΘ”
Το Σεραφειμικό Κονκλάβιο χρόνια προσπαθούσε με ψέματα να εξοντώσει τον μακαριστό Θεολόγο διότι τους ήταν βαρύς και βλεπόμενος. Η ελληνική πολιτική Δικαιοσύνη όμως, με ανώτατους δικαστές στο Συμβούλιο της Επικρατείας και με ανοιχτές τις πόρτες – για να το παρακολουθεί όποιος ήθελε – με τριάντα (30) και πλέον αποφάσεις δικαίωσε τον Σεβ. Θεολόγο. Επίσης η Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους με ομόφωνη απόφαση (698/29-10-92) κατέδειξε ότι νόμιμος και κανονικός μητροπολίτης Λάρισας και Τυρνάβου ήταν ο Σεβ. Θεολόγος και μόνον αυτός είχε δικαίωμα υπογραφής.
Η Εκκλησιαστική Δικαιοσύνη συνεδριάζοντας με κλειδωμένες πόρτες και ζωσμένο το Συνοδικό Μέγαρο με δεκάδες διμοιρίες των ΜΑΤ, δίκαζε και καταδίκαζε το Θεολόγο. Και χωρίς ποτέ να τον γνωρίσει κατ’ όψιν, να τον ακούσει, να εξετάσει μάρτυρες υπεράσπισης, να δεχθεί συνηγόρους, να απολογηθεί, του έστειλαν την προαποφασισθείσα καταδίκη του ως μη έχοντες ανάγκην μαρτύρων.φωτ.1



Τέτοιες δίκες δεν έγιναν στους αιώνες. Εκεί που θα έπρεπε να λάμπει ο ήλιος της δικαιοσύνης, έπεφτε βαρειά η σκιά της αδικίας και της σκοπιμότητας. Αυτό που δεν τόλμησε το ιουδαϊκό Συνέδριο να κάνει, να θανατώση αναπολόγητο τον Κύριό μας, το έπραξε μια “Συναγωγή Πονηρευομένων”, το σεραφειμικό κονκλάβιο βρίζοντας και απειλώντας όποιον δεν συμφωνούσε με τα κελεύσματά του, παρόντος του Ιγνατίου Λάππα ως πρώτου γραμματέα και πρακτικογράφου των Συνοδικών Συνεδριάσεων (φωτ. 1).
Εδώ μέσα, στις συνοδικές υπηρεσίες, έγινε το μαγείρεμα των “πονηρευόμενων”, και η υπόσχεση του Σεραφείμ «Μόλις φάμε τον Θεολόγο θα γίνεις Λάρισας, Ιγνάτιε!!». Το βεβαίωσε και η “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” γράφοντας στις 25-5-96: «Ο Αρχιεπίσκοπος τον καλεί και του λέει ότι θα τον προτείνει για την Λάρισα. Κι ο π. Ιγνάτιος (Λάππας) – φανερά έκπληκτος – τον ακούει και συγκατανεύει χωρίς να σχολιάσει. Λίγο μετά η είδηση μαθαίνεται μεταξύ των Σεραφειμικών μητροπολιτών…».
Για χρόνια περίμεναν, σαν όρνεα, να κατασπαράξουν το σώμα του Θεολόγου! Έφθασαν μάλιστα οι ξεδιάντροποι να ρωτήσουν τους γιατρούς του Νοσοκομείου “Ευαγγελισμός” πόσο χρόνο ζωής έδιναν στο Θεολόγο μετά την εγχείρηση που είχε κάνει! «Σκληροτράχηλοι και απερίτμητοι τη καρδία και τοις ωσίν…» (Πράξ. 7,51). Η κακότητα και το πάθος τους τύφλωσαν τα μάτια, αυτιά και νου. Όποιος μπορούσε να διαβάσει τις καρδιές και τους νεφρούς των ενόχων και πονηρών εντεταλμένων οργάνων, θα έβλεπε ότι το Σραφειμικό Κονκλάβιο αποφάσιζε μυστικά και εν κρυπτώ, επισκεπτόταν γραφεία υπουργών, δικαστών…, ως και στο σπίτι του Πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου έγινε σύσκεψη υπό την “ηγεσία” της Δήμητρας Λιάνη [εφ. “το ΠΑΡΟΝ”, 13-11-95] (φωτ. 2) και προαποφασίστηκε η καταδίκη του αθώου Θεολόγου. Και ο Θεολόγος κατά το πρότυπο του Κυρίου «Ως πρόβατον επί σφαγήν ήχθη και ως αμνός εναντίον του κείροντος αυτόν άφωνος ουκ ανοίγει το στόμα αυτού…» (Ησ. 53,7).
Αφού είδαν και αποείδαν ότι ο Θεολόγος παρέμενε όρθιος σαν το κυπαρίσσι, παρά τις τσεκουριές που δέχονταν – συκοφαντίες, διαβολές, βρισιές, βασανιστήρια πιεστικά – από τους αχρείους “ξυλοκόπους”, κατέστρωσαν το τελευταίο δικτατορικό τους σχέδιο.
.φωτ.2
ΣΑΤΑΝΙΚΟ  ΣΧΕΔΙΟ
Ο Αρχιεπίσκοπος κάλεσε με εγκύκλιό του, για τις 25 Μαΐου 1994, Σύνοδο της Ιεραρχίας με θέμα την πλήρωση «των κενών μητροπολιτικών εδρών» χωρίς όμως να αναφέρει ποιες ήταν, φοβούμενος μην μπλοκαριστούν, αν ανακάλυπταν τις παρανομίες που είχαν σχεδιάσει, και δεν αναδείκνυαν τους προεκλεγμένους, για την Λάρισα τον Ιγνάτιο Λάππα και την Αττική τον Παντελεήμονα Μπεζενίτη (που αργότερα καθαιρέθηκε για ακατανόμαστες πράξεις και κλοπές) αγαπημένα παιδιά του συστήματος, αποτελούντα «σάρκα εκ της σαρκός των και οστούν εκ των οστέων τους».
Με ψέματα έπεισαν τους δικαστές του Συμβουλίου Επικρατείας ότι δεν πρόκειται να συμβεί κάτι το μεμπτό, γι’ αυτό και ο Πρόεδρος του ΣτΕ, σε προσφυγή του Θεολόγου, απάντησε με έγγραφά του την 24-3-1994, παραμονή της συνεδρίασης της Συνόδου: «Από τα στοιχεία δεν προκύπτει ότι στην αυριανή συνεδρίαση η Ι.Σ.Ι. θα προβεί στην πλήρωση της Μητρόπολης Λαρίσης και Τυρνάβου (αρ. απ. 336/1994).

Oι «εθνοσωτήρες», οι ποιμένες μας και οι πνευματικοί μας αλήθεια που «κρύφτηκαν» και δεν αρθρώνουν μια φωνή αντίστασης σε όλη αυτή την ανθελληνική και αντιχριστιανική λαίλαπα ;

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ, ΑΥΡΙΟ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αυτή η φωτογραφία που δημοσιεύεται ένα βρετανικό μπλογκ από ένα ευρωπαϊκό σχολείο έχει τον πολύ χαρακτηριστικό τίτλο : Diversity = White Genoside, δηλαδή, Διαφορετικότητα = Λευκή Γενοκτονία!


wgb-e1440770507450

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Αυτή η φωτογραφία που δημοσιεύεται ένα βρετανικό μπλογκ από ένα ευρωπαϊκό σχολείο έχει τον πολύ χαρακτηριστικό τίτλο : Diversity = White Genoside, δηλαδή, Διαφορετικότητα = Λευκή Γενοκτονία!
Στα ελληνόφωνα εκμηδενιστικά κανάλια εμφανίζεται τελευταία με μεγάλη συχνότητα μια διαφήμιση για σχολικά τετράδια που καλεί τους μαθητές μιας τάξης κάποιου σχολείου να τα παραλάβουν. Μόνο που κανένας μαθητής σκόπιμα δεν ακούγετε να έχει ελληνικό όνομα, ενώ τα περισσότερα ονόματα είναι κλασικά μουσουλμανικά ονόματα.
Η μεγαλύτερη σύγχρονη επιχείρηση της Νέας Τάξης υπό τις ευλογιές και κάποιων συνεργαζόμενων θρησκευτικών παραγόντων, είναι η πολτοποίηση των λαών και ιδιαίτερα του ελληνικού λαού που κρατούσε μέχρι σήμερα με «αδικαιολόγητη» επιμονή τις αναχρονιστικές ελληνορθόδοξες παραδόσεις του.
Η επιχείρηση αυτή εντάθηκε τους τελευταίους μήνες με το τσουνάμι των παρανόμων μουσουλμάνων που μόλις αποβιβάζονται σε ελληνικό έδαφος ευχαριστούν τον Αλλάχ και τον προφήτη Μωάμεθ που τους έδωσε την δυνατότητα να πατήσουν το πόδι τους στην Ελλάδα, πληρώνοντας φυσικά το αντίτιμο στην τουρκική μαφία.

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Πρωτ. Πέτρος Χιρς: Η δαιμονική μέθοδος της συνυπάρξεως του διαλόγου, της διεισδύσεως και της ανατροπής στο οικουμενισμό σήμερα



Η δαιμονική μέθοδος της συνυπάρξεως του διαλόγου, της διεισδύσεως και της ανατροπής στο οικουμενισμό σήμερα

ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ
ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ
«Οι ετερόδοξοι, η Εκκλησία και εμείς»
του Π. ΠΈΤΡΟΥ ΧΙΡΣ στο
20ο ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΌ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΧΡΙΣΤ. ΟΜΙΛΟΥ
ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΙΝ ΑΓΙΑΣ ΤΑΒΙΘΑ
ΑΡΑΧΩΒΗΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
22 Αυγούστου 2015

Πρωτ. Πέτρος Χιρς: Η δαιμονική μέθοδος της συνυπάρξεως του διαλόγου, της διεισδύσεως και της ανατροπής στο οικουμενισμό σήμεραΕίναι σημαντικό ιδιαίτερα για τους ιεραποστόλους να αναφερθούμε και να κατανοήσουμε τη δαιμονική μέθοδο της νοθείας. Ο διάβολος όταν είδε ότι πλέον η ισχύς τουκυριολεκτικά καταρρακώθη με τον Σταυρό και την Ανάσταση του Χριστού, άρχισε να πολεμάει την Εκκλησία με μία άλλη νέα μέθοδο, με τη μέθοδο της νοθείας. Δεν έρχεται να πει ότι ο Χριστός δεν είναι τίποτα, γιατί ενικήθη. Έρχεται όμως να μιλήσει με τη γλώσσα της νοθείας και να πει «Να, βεβαίως, εγώ δέχομαι τον Ιησού Χριστό αλλά ο Ιησούς Χριστός είναι άνθρωπος. Σπουδαίος άνθρωπος, αλλά είναι άνθρωπος». Αυτό λέει και ο δυτικός άνθρωπος σήμερα. Κυριαρχεί δηλαδή αρειανισμός σήμερα στο δυτικό κόσμο. Ο Ιησούς είναι σπουδαίος άνθρωπος αλλά δεν είναι Θεός.
Η΄λέει ότι «η Εκκλησία είναι σπουδαία και εκτιμούμε τις εικόνες και την ιστορία και τη θεολογία σας αλλά δεν είστε η μοναδική Εκκλησία του Χριστού. Μαζί με τους παπικούς και τους προτεστάντες είστε η Εκκλησία του Χριστού». Τι διαφορά έχει όμως αυτό από τον αρειανισμό, την άρνηση του Θεανθρώπου; Από το ψέμα του διαβόλου; Απλώς είναι στο επιπέδο της εκκλησιολογίας και όχι μόνο της Χριστολογίας [όπως με τον Άρειανισμό]. Γιατί η σωτηρία εργάζεται στην Εκκλησία και αν υπάρχει άρνηση της Εκκλησίας, υπάρχει άρνηση του Θεανθρώπου. Δηλαδή, αν στο τέλος λέει ότι η Εκκλησία, η Ορθόδοξη Εκκλησία, δεν είναι σώμα Χριστού, είναι σα να λέει ότι ο Χριστός είναι άνθρωπος. Γιατί τα σωματεία, οι οργανώσεις και οι ομολογίες είναι ανθρώπινα κατασκευάσματα. Εάν η Ορθόδοξη Εκκλησία ταυτίζεται με αυτούς τότε έχουμε ουσιαστικά αρειανισμό στην πράξη, στο επίπεδο της εκκλησιολογίας και κόβεται η σωτηρία και η ιεραποστολή της Εκκλησίας. Ο διάβολος με κάθε τρόπο επιδιώκει να δημιουργήσει μία απόκλιση από την αλήθεια. Ακριβώς αυτό γίνεται σήμερα στο επίπεδο της εκκλησιολογίας, της Εκκλησίας.
Τέσσερα στάδια περνάει ο διάβολος από τότε με τον Αδάμ και την Εύα και σήμερα στο προσωπικό αλλά και στο εκκλησιαστικό επίπεδο. Τέσσερα στάδια περνάει για να πετύχει το σκοπό του, την ανατροπή της πίστεως μας.
Πρώτο Στάδιο: Η Συνύπαρξη
Το πρώτο είναι η συνύπαρξη. Έρχεται σε ετέρα μορφή όπως το φίδι και βρίσκεται κοντά μας, κοντά στους ορθοδόξους, κοντά στους πιστούς. Αυτή η συνύπαρξη είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο που είναι ο διάλογος. Γι΄αυτό ο Θεός στην Παλαιά Διαθήκη είναι τόσο αυστηρός να μην αναμιγνύεται ο λαός του Θεού με τους ειδωλολάτρες.Ακριβώς γιατί είναι η αρχή της πτώσης. Η συνύπαρξη. «Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις,» λέει ο Απόστολος Παύλος. ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν, καὶ ἀφορίσθητε, λέγει κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε· κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς
Αλλά σήμερα δεν είμαστε στην Παλαιά Διαθήκη, δεν μπορούμε να βγούμε υπαρξιακά από τον κόσμο αλλά τροπικά. Τροπικά βγαίνει ο πιστός. Τότε ήταν ορατά σύνορα, τώρα είναι πνευματικά.Και σύνορα οι Πατέρες της Εκκλησίας όρισαν τους κανόνες της Εκκλησίας. Και υπάρχουν κανόνες της Εκκλησίας για τη συμπεριφορά μας ιδιαίτερα στα πνευματικά με τους ετεροδόξους, τους αιρετικούς. Αυτά τα όρια πρέπει να σεβόμαστε αν θα μένουμε μακριά από τον πειρασμό. Αν καταργούμε τους κανόνες, αν καταργούμε τα σύνορα, μπαίνουμε στον πειρασμό. Και ο πειρασμός είναι να συσχηματιζόμαστε με αυτόν τον κόσμο, να γίνουμεκοσμικοί όχι μόνο στην πίστη αλλά και στη μεθοδολογία, γιατί πολλοί μπορεί να μένουν ορθόδοξοι δογματικά αλλά ετερόδοξοι μεθοδολογικά. Και λέει ο Απόστολος Παύλος «μὴ συσχηματίζεσθε τῷ αἰῶνι τούτῳ, ἀλλὰ μεταμορφοῦσθε τῇ ἀνακαινώσει τοῦ νοός, εἰς τὸ δοκιμάζειν ὑμᾶς τί τὸ θέλημα τοῦ θεοῦ, τὸ ἀγαθὸν καὶ εὐάρεστον καὶ τέλειον.»Η τήρηση των κανόνων της Εκκλησίας είναι απαραίτητη, για να μη μπούμε στον πειρασμό της συνύπαρξης τροπικά με τους ετεροδόξους.
Δεύτερο Στάδιο: Ο Διάλογος

Πάνω από την Πίστη και το Θεό η φορολογία κινητών και ακινήτων!


Νοκ άουτ με επιχειρήματα έριξε τον Χριστοδουλάκη η ΔΙΣ για τη φορολόγηση της Εκκλησίας


 Νοκ άουτ με επιχειρήματα έριξε τον Χριστοδουλάκη η ΔΙΣ για τη φορολόγηση της Εκκλησίας
 Νοκ άουτ με επιχειρήματα έριξε τον Χριστοδουλάκη η ΔΙΣ για τη φορολόγηση της Εκκλησίας
Ηχηρή απάντηση εξέδωσε η Ιερά Σύνοδος για την τοποθέτηση του Υπουργού κ. Νίκου Χριστοδουλάκη σχετικά με τη φορολόγηση της Εκκλησίας. Συγκεκριμένα αναφέρει: 
Σε χθεσινή ομιλία του στην Θεσσαλονίκη ο Υπουργός Οικονομίας κ. Νίκος Χριστοδουλάκης, απαντώντας στην ερώτηση του επιχώριου Σεβ. Μητροπολίτη κ. Ανθίμου «πού πάνε οι φόροι που εισπράττει το κράτος», φέρεται να προέβη, αντί απαντήσεως επί της ουσίας, σε μια ad hominem υπόδειξη προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης ότι δεν χρειάζεται να ανησυχεί, γιατί μέχρι τώρα καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε να φορολογήσει την Εκκλησία. 

Οι ΑΘΕΟΙ προκαλούν: -ΑΠΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ!!! --Η "γνωριμία" του παιδιού με το Θεό, είναι γι' αυτούς χρόνος χαμένος! Χαμένοι, δυστυχώς θα είμαστε εμείς που τους επιτρέπουμε να λένε τέτοια "χαμένα" πράγματα! Χαμένη η εκκλησιαστική Ηγεσία που με άλλα ασχολείται! Χαμένοι οι εκπ/κοι θεολόγοι που πλέον δεν εμπνέουν γονείς και μαθητές! Ο Οικουμενισμός διέλυσε τα πάντα!

Προκλητική εκστρατεία των αθέων καλεί τους γονείς να...απαλλάξουν το παιδί τους από τα Θρησκευτικά

Πηγή: "ekklisiaonline"
Προκλητική εκστρατεία των αθέων καλεί τους γονείς να...απαλλάξουν το παιδί τους από τα Θρησκευτικά
Μια προκλητική εκστρατεία των αθέων βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής. Η προπαγάνδα των αθέων καλεί τους γονείς να...απαλλάξουν το παιδί τους από τα Θρησκευτικά. Δείτε σχετικά:

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Που πάνε οι ψυχές των ανθρώπων όταν πεθαίνουν; [βίντεο]


  Αυτό είναι ένα ερώτημα που βασανίζει τον άνθρωπο σχεδόν από όταν απέκτησε νοημοσύνη...
Χάνονται στο τίποτα, στην άβυσσο που υπήρχε πριν γεννηθεί, ή περνούν σε μια διαφορετική και άυλη διάσταση, κάπου που μπορούν να βλέπουν και να μην επεμβαίνουν;
Στα ερωτήματα αυτά ρίχνει φως ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος στο παρακάτω βίντεο.

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

Όταν οι κομμουνιστές σταύρωναν ιερείς

Μια ωδή στην μνήμη, που γίνεται ολοένα και πιο κοντή.

Συλλογή άρθρων και φωτογραφιών μιας εποχής που κάποιοι – επιλεκτικά – θέλουν να σβήσουν από τη μνήμη του ελληνικού λαού, περιφέροντας ταυτόχρονα τον μπαμπούλα του “νεοναζισμού”. Επικαλούμενοι μάλιστα, τις χριστιανικές τους ευαισθησίες…

Διατηρήθηκε το ύφος των συγγραφέων.


76-da02bd8f38
«…Τους διέταζα να γδυθούν κι ύστερα τους έβαζα να γονατίζουν στο χώμα και να σκύψουν το κεφάλι πάνω σε μεγάλες πέτρες, που είχα αραδιάσει έξω από τα διυλιστήρια της Ούλεν. Τότε έπαιρνα ένα τσεκούρι και τους έδινα μια τσεκουριά πίσω στο κεφάλι και αν δεν τους αποτελείωνα με την πρώτη, τους έδινα και δεύτερη και τρίτη ώσπου «να τα βροντήξουν». Άλλα παλικάρια, όπως ο Τζογανάκος και ο Μακαρονάς, τους έδιναν μερικές μαχαιριές στην καρδιά και κατόπιν ερχόταν αλλουνού η σειρά. Όταν κουραζόμουν, έπαιρνε άλλος τη θέση μου…». – Στέφανος Λιόλιος.
Απόσπασμα καταθέσεως ενός δημίου του ΕΛΑΣ και της «εθνικής αντίστασης».
ekklhsia
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία (Ταμείο Ασφαλίσεως Κλήρου Ελλάδος), ιδού ποιος έσφαζε τους ιερείς κατά την Κατοχή: 26 ιερείς δολοφονήθηκαν από τους Βούλγαρους επιδρομείς, 20 ιερείς δολοφονήθηκαν από τους Ιταλούς φασίστες, 75 ιερείς από τους Γερμανούς ναζιστές και… 224 (!!!) από το ΚΚΕ, το ΕΑΜΕΛΑΣ και την ΟΠΛΑ. Φυσικά και μετά το τέλος της Κατοχής οι κομμουνιστές συνέχισαν με την ίδια και μεγαλύτερη αγριότητα το “έργο” τους.
xristoszisoulis
Ιερεύς Χρήστος Ζησούλης.
Εδολοφονήθη από τους συµµορίτας µε κτυπήµατα στην κεφαλή.
Ο Θεός ας αναπαύση την ψυχήν του!
nikolaoskarapas
Ο ιερεύς και διδάσκαλος Νικόλαος  Καράπας εξ Αλλάλης Ευβοίας.
Την 1ην Ιουνίου 1944 οι κοµµουνισταί τον εδολοφόνησαν κτυπώντας τον µε ρόπαλο.
Ο Θεός ας αναπαύση την ψυχήν του!
athanasiosgerasis
Ιερεύς Αθανάσιος Γεράσης εξ Αξάρακος Κονίτσης.
Την 1Οην Φεβρουαρίου 1948, µετά από βασανιστήρια κατεκρεουργήθη από τους κοµµουνιστάς, διότι διέσωσε 25 παιδιά από το παιδοµάζωµα.Οι κοµµουνισταί θα σφάξουν, θα ακρωτηριάσουν και θα σταυρώσουν (!) 450 ιερείς.
Ο Θεός ας αναπαύση την ψυχήν τους!
nikolasmpertsekas
Ο ιερεύς της Στιµάγκας Νικόλας  Μπερτσεκάς συνελήφθη από το ΚΚΕ την 25  Μαρτίου 1944.
Αφού του ξερίζωσαν τα νύχια και του τσάκισαν τα κόκκαλα µε καδρόνια, τον έπνιξαν στα λασπόνερα ενός  λάκκου.
Ο Θεός ας αναπαύση την ψυχήν του!
vasilioslympritis
Ο Αρχιμανδρίτης Βασίλειος Λυμπρίτης.
Σφαγιάσθηκε από το ΚΚΕ τον Δεκέμβριο του 1944.
Ο Θεός ας αναπαύση την ψυχήν του!
sokratiskarapas
Σωκράτης Καράπας, 18 ετών, μαθητής.
Την 8η Ιουνίου 1944, οι κομμουνιστές τον κατακομμάτιασαν με μαχαίρια. Το έγκλημά του; Ήταν γιός ιερέα!
Ο Θεός ας αναπαύση την ψυχήν του!
papades_1948
Εδώ και μια ιστορική φωτογραφία με οπλισμένους παπάδες. Σκεφτείτε σε τι σημείο έφεραν οι κομμουνιστές τους ιερείς ώστε αυτοί να αναγκαστούν να πάρουν τα όπλα για να προστατευθούν.

Η σταύρωση του παπα-Σκρέκα από τους κομμουνιστές

papaskrekasΌταν στη χώρα μας ξέσπασε η ξενοκίνητη κομμουνιστική ανταρσία, ως βασικοί στόχοι εξολόθρευσης των άθεων συμμοριτών, επιλέχθηκαν οι ιερείς. Αρκετοί από αυτούς, αντιλαμβανόμενοι τον θανάσιμο κίνδυνο έφυγαν από τα χωριά τους και κατέβηκαν στις πόλεις, όπου υπήρχε περισσότερη ασφάλεια. Πολλοί όμως, μη πιστεύοντας ότι κάποιος Έλληνας (όπως νόμιζαν) θα μπορούσε να τους βλάψει, και αφού κανέναν δεν πείραζαν παρά μόνον επιτελούσαν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα, έμειναν. Από αυτούς, εκατοντάδες δολοφονήθηκαν με φρικτό τρόπο, όπως επί Νέρωνα και Διοκλητιανού. Μάλιστα αρκετοί σταυρώθηκαν. Όμως κανενός το μαρτύριο δεν μοιάζει τόσο με το Θείο Δράμα, όσο του ιερέα Γιώργου Σκρέκα.
Ο Γεώργιος Σκρέκας ήταν εφημέριος του χωριού Μεγάρχη Τρικάλων, πολύτεκνος, πατέρας 6 παιδιών (το μεγαλύτερο ήταν 12 ετών και το μικρότερο αβάπτιστο). Την 27η Μαρτίου 1947, ο ιερέας πληροφορήθηκε ότι οι εαμοκομμουνιστές Μεγάρχης έκαμαν συμβούλιο στο οποίο αποφασίστηκε να τον απογυμνώσουν από κάθε περιουσιακό στοιχείο. Όντως, τη νύχτα της 27ης προς 28η Μαρτίου μετέβηκαν οι λησταντάρτες στο σπίτι του και του αφαίρεσαν τα πάντα.

Κομμουνίστριες αντάρτισσες διαπομπεύουν Ορθόδοξο Ιερέα και τον υποβάλλουν σε φρικτά Βασανιστήρια στον εμφύλιο



ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΟΙ ΑΔΙΚΩΣ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΙ Γ΄

Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου
=====
Β. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΧΩΝΙΔΑ


      Την ιστορία διηγήθηκε ένας ηλικιωμένος βοσκός έξω απ’ το ξωκλήσι του αγίου Δημητρίου, κοντά στη μονή Μυρτιάς, περιοχή Τριχωνίδας Αιτωλοακαρνανίας. “Ένα απομεσήμερο έφτασαν εδώ μπροστά που μιλούμε τώρα ομάδα ανταρτών. 
    Είχαν μαζί τους ένα παπά. Το τι τον βασάνιζαν δεν μπορώ να σου περιγράψω...
    Μου ’ρθε να βάλω φωτιά στον τόπο, αλλά φοβήθηκα.
   Το πιο τρομερό απ’ όλα ήταν πως τα βασανιστήρια τα ’φτιαχναν γυναίκες!! 
   Στο τέλος τον έγδυσαν, τον διαπόμπευσαν, τον έδεσαν κάτω στην αυλή του Αγίου Δημητρίου και οι άσπλαχνοι άντρες έκαναν χάζι. Μια σκύλα τού απέκοψε με τσεκούρι τα γεννητικά όργανα και έβαψε με το αίμα τους παραστάτες της εκκλησίας! 
  Δεν είναι, παιδί μου, χρώμα αυτό που θωρείς.          
  Είναι αίμα μαρτυρικό και μάλιστα λευϊτικό. 
  Διάβασα όλους τους βίους των Αγίων εδώ που βόσκω τα πρόβατά μου. 
  Τέτοιο μαρτύριο δεν βρήκα στα συναξάρια. 
  Από τότε κανείς δεν άσπρισε ούτε έβγαλε αυτό το βάψιμο”. Ο αφηγητής άρχισε να κλαίει και άπειτα πρόσθεσε: “Δεν κλαίω τον μάρτυρα, αλλά τους ανθρώπους, που χωρίς το Θεό γίνονται των θηρίων αγριότεροι.
    Αλλά γιατί, δέσποτα, η Εκκλησία δεν τους τιμά τους μάρτυρες αυτούς ως Αγίους; Λένε: “Για να μην ανάβουν τα μίση”. Αυτοί άναψαν και έκαψαν και τώρα που θα δροσίσουν την Εκκλησία, αφήνουμε τη μαρτυρία και τα μαρτύρια και καταπιανόμαστε με χωρατά και παραμύθια; Αλλοίμονό μας, πάτερ, όποιος και να είσαι!”, είπε ο γέροντας κι έφυγε.
ΠΗΓΗ:
Ακτίνες
(Συνεχίζεται)

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ; (Η Εισήγηση του Πατριάρχη και ο «Αγιορειτικός Τόμος»).



Ιερόθεος Βλάχος - Ζιζιούλας
    πὸ τὸ βιβλίο τοῦ Ἱεροθέου Βλάχου, Μητροπ. Ναυπάκτου, «Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς ὡς ἁγιορείτης» (σελ. 306-309) παραθέτουμε ἕνα μικρὸ ἀπόσπασμα, ἀπὸ τὸ ὁποῖο γίνεται φανερό ὅτι, πρὶν κάποια Σύνοδος καταδικάσει τοὺς ἀντι-ἡσυχαστὲς καὶ τὸν Βαρλαάμ, οἱ Ἁγιορεῖτες ἀποφάσισαν τὴν διακοπὴ κοινωνίας μὲ αὐτούς!
Εἶναι γνωστὸ ὅτι στὶς 29 Αὐγούστου ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος κατὰ τὴν Εἰσήγησή του πρὸς τὴν Σύναξη τῶν Ἱεραρχῶν τοῦ Θρόνου, ἐκφώνησε οὐσιαστικὰ τὶς Οἰκουμενιστικὲς «προγραμματικὲς» δηλώσεις, διὰ τῶν ὁποίων ἐπιβεβαιώνει τὶς Οἰκουμενιστικὲς του διδασκαλίες καὶ τὴν ἔμπρακτη ἐμμονὴ γιὰ τὴν ὑλοποίησή τους. Τοῦτο ἔγινε ἐπίσημα ἐνώπιον τῆς Συνάξεως Ἐπισκόπων, οἱ ὁποῖοι, ἀφοῦ δὲν διεχώρησαν τὴν θέση τους καὶ δὲν ὁμολόγησαν τὴν ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας, οὐσιαστικὰ ἀποδέχτηκαν τὶς κακόδοξες θέσεις του κ. Βαρθολομαίου.
Ὡς ἐκ τούτου προκύπτει τὸ ἐρώτημα γιὰ τοὺς Ἁγιορεῖτες πατέρες, τοὺς θεωρούμενους ὡς ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους καὶ Ποιμένες:

Δεσπότης τοῦ Οἰκουµενικοῦ Πατριαρχείου εἰσηγήθηκε στὴν εἰδικὴ ἐπιτροπή, ποὺ προετοιµάζει τὴ Μεγάλη Σύνοδο τῶν Ὀρθοδόξων καὶ θὰ συγκληθεῖ τὸ 2016 στὴν Κωνσταντινούπολη, νὰ γίνει λόγος γιὰ «τὰ δικαιώµατα τῶν σεξουαλικῶν µειονοτήτων καὶ πρέπει νὰ προστατεύονται ἀπὸ κάθε εἴδους διάκριση καὶ ἀπὸ ἄδικους διωγµούς».




ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΥΝ µερικοὶ ἀρχιερεῖς µὲ τὶς ἀντιλήψεις τους γιὰ τὸ χριστιανικὸ ἦθος, τὴν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοὺς ἱεροὺς κανόνες. Προσπαθοῦν νὰ ἀλλοιώσουν τὰ ἱερὰ καὶ τὰ ὅσια τῆς πίστεώς µας. Θέλουν νὰ γίνονται ἀρεστοὶ στοὺς ἄπιστους καὶ νὰ ἀπολαµβάνουν τὴν κοσµικὴ δόξα. Ἀδιαφοροῦν ἐὰν γίνονται σκανδαλοποιοί, γιατί τοὺς σκανδαλιζόµενους τοὺς θεωροῦν περιορισµένης ἀντίληψης καὶ ἀνόητους θρησκόληπτους.
Ἕνα κροῦσµα αὐτῆς τῆς νοοτροπίας συνέβη πρόσφατα, ὅταν γνωστὸς καὶ µὲ µεγάλο ὄνοµα ἀρχιερέας τοῦ Οἰκουµενικοῦ Πατριαρχείου εἰσηγήθηκε στὴν εἰδικὴ ἐπιτροπή, ποὺ προετοιµάζει τὴ Μεγάλη Σύνοδο τῶν Ὀρθοδόξων καὶ θὰ συγκληθεῖ τὸ 2016 στὴν Κωνσταντινούπολη, νὰ γίνει λόγος γιὰ «τὰ δικαιώµατα τῶν σεξουαλικῶν µειονοτήτων καὶ πρέπει νὰ προστατεύονται ἀπὸ κάθε εἴδους διάκριση καὶ ἀπὸ ἄδικους διωγµούς». ∆ὲν ἔχουµε δικαίωµα νὰ τοὺς ταπεινώνουµε.