Κυριακή 10 Απριλίου 2016

ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 30 ΛΟΓΟΥΣ


Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ


            Η Κλίμακα διαιρείται σε τριάντα λόγους . Η διαίρεση αυτή έχει χριστολογική χροιά, καθόσον ο Κύριος σε ηλικία των τριάντα ετών «τον τριακοστόν βαθμό εν τη νοερά κλίμακι εκληρώσατο». Οι τρεις πρώτοι λόγοι αποτελούν την εισαγωγή. Ακολουθούν οι τέσσερις βασικές αρετές η υπακοή, η μετάνοια, η μνήμη θανάτου, και το χαροποιών πένθος. Από τον όχδοο μέχρι τον εικοστό έκτο λόγο περιγράφονται  τα σκληρά πάθη. Οργή, μνησικακία, καταλαλιά, πολυλογία, ψεύδος, ακηδία, γαστριμαργία, ανηθικότης, φιλαργυρία, αναισθησία, ύπνος, δειλία, κενοδοξία, υπερηφάνεια, βλασφημία, πονηρία προς τα οποία πρέπει να πολεμήσει ο πνευματικός αγωνιστής.
            Εκεί περιγράφονται και οι αντίστοιχες αρετές, αοργησία, σιωπή, εγκράτεια, αγνεία, πραότης, απλότης, ταπεινοφροσύνη. Ο εικοστός λόγος περί διακρίσεως μιλεί για τα πάθη τις αρετές, τους λογισμούς, και την απλανή διάκριση. Οι τέσσερις τελευταίοι λόγοι περιγράφουν τους γλυκούς καρπούς των ασκητικών μόχθων. Η κατάκτηση της ησυχίας, της μακάριας προσευχής, της θεομιμήτου απαθείας, της λυτρώσεως από το σάλο των παθών.                  
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 30 ΛΟΓΟΥΣ  

ΠΕΡΙ ΥΠΑΚΟΗΣ

Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΩΝ «Ὁ δὲ εἶπε· Παιδιόθεν» (Μᾶρκ. 9,21) Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου



Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΩΝ

p. Ayg. 4αk.
Ἀκούσατε, ἀγαπητοί μου, τὸ ἅγιο καὶ ἱερὸ εὐαγγέλιο. Σήμερα ὁ εὐαγγελιστὴς Μᾶρκος μᾶς διηγεῖται ἕνα θαῦμα· ἕνα ἀπὸ τὰ ἄπειρα θαύματα, ποὺ ἔκανε, κάνει καὶ θὰ κάνῃ μέχρι τῆς συντελείας ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός.
Μᾶς διηγεῖται ὁ εὐαγγελιστὴς πῶς ὁ Κύριος θεράπευσε ἕνα νέο, ποὺ εἶχε προσβληθῆ –Θεὸς φυλάξοι– ἀπὸ δαι­μόνιο· εἶχε δαιμονοπληξία. Ἦ ταν ἀξιοθρήνητος· αὐτιὰ εἶχε ἀλλὰ τ᾿ αὐτιά του τά ᾽ χε φράξει ὁ σατανᾶς καὶ δὲν ἄ κουγε, γλῶσσα εἶ χε ἀλλὰ τὴ γλῶσσα του τὴν εἶχε δέσει ὁ διάβολος καὶ δὲν μποροῦ σε νὰ προφέρῃ λέξι· κι ὅ­ταν τὸν ἔπιανε ἡ κρίσι, ἔπεφτε ἄλλοτε στὴ φωτιὰ κι ἄλλοτε στὸ νερό, ἄφριζε, ἔτριζε τὰ δόντια, σπαρταροῦ σε ὅπως τὸ ψάρι ἔξω ἀπ᾽ τὸ νερό.
Ἀξιολύπητος ὁ νέος, μὰ πιὸ ἀξιολύπητος ὁ πατέρας. Θέλω νὰ προσέξουμε ἕνα μόνο σημεῖο· τὴν ἐρώτησι ποὺ ἀ­πηύθυνε ὁ Κύριος στὸν πατέρα καὶ τὴν ἀπάντησι ποὺ αὐτὸς τοῦ ἔδωσε.

* * *

Ἡ ἐρώτησι τοῦ Χριστοῦ εἶνε· «Πόσος χρόνος ἐστὶν ὡς τοῦτο γέγονεν αὐτῷ;»· ἀπὸ πότε τοῦ συνέβη αὐτὸ τὸ κακό (Μᾶρκ. 9,21). Περίεργη ἡ ἐρώτησι. Ὅλοι ρωτᾶμε γιὰ νὰ μάθουμε κάτι ποὺ δὲν ξέρουμε· ὁ γιατρὸς π.χ. ρωτάει τὸν ἄρρωστο. Ὁ Χριστὸς ὅμως δὲν εἶνε ἕνας κοινὸς θνητός· εἶνε Θεὸς καὶ ὡς Θεὸς τὰ γνωρίζει ὅλα. Συνεπῶς ἡ ἐρώτησις αὐτὴ φαίνεται περιττή. Γνώριζε ἀκριβῶς τὴν ὥρα καὶ τὴ στιγμὴ ποὺ τὸ πονηρὸ πνεῦμα βρῆκε ἀνοιχτὴ τὴ θύρα καὶ φώλιασε μέσα στὸ νέο. Κι ἀφοῦ τὸ γνώριζε, γιατί νὰ ρωτήσῃ πότε συνέβη ἡ ἀσθένεια;
Ὁ Χριστὸς ἔκανε τὴν ἐρώτησι αὐτὴ σκοπίμως, γιὰ νὰ κάνῃ τὸν πατέρα νὰ δώσῃ τὴν ἀπάντησι ποὺ ἔδωσε. Ὁ πατέρας εἶπε «Παιδιόθεν» (ἔνθ᾽ ἀνωτ.), ὅτι δηλαδὴ τὸ κακὸ τὸ ἔπαθε ὅταν ἦταν παιδί. Καὶ τί ἤθελε ὁ Χριστὸς νὰ διδάξῃ μ᾽ αὐτό; ὅτι τὸ παιδί, ἂν ὁ πατέρας τὸ πρόσεχε, δὲν θά ᾽φτανε στὸ θλιβερὸ αὐτὸ σημεῖο.

Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΣ ΕΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΝ ΤΑΣ «ΝΕΑΣ ΧΩΡΑΣ»!




Ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» ἀπό τοῦ ἔτους  2001 ἔχει ἐπισημάνει τήν ἀντικανονικότητα  τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ καθεστῶτος τῶν «Νέων Χωρῶν» καί τόν ἐξ αὐτῆς  μέγιστον Ἐκκλησιαστικόν καί  Ἐθνικόν κίνδυνον



Μετά τούς δημοσιογραφικούς λιθοβολισμούς ἐτῶν δικαιώνεται ὁ Ἀγών τοῦ «Ὀρθοδόξου Τύπου».

   Ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως πόσων Ἐθνῶν εἶναι Πρῶτος;

 Ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν & Πάσης Ἑλλάδος σιωπᾶ μέ διάκρισιν καί ποιμαντικήν σύνεσιν,  δέν ὁμιλεῖ, δέν ἀποκαλύπτει τά συμβάντα.

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη
    Ἐγκυρότατες πληροφορίες πού περιῆλθαν εἰς γνῶσιν μου ἀπό κορυφαίους παράγοντες τῆς Πατρίδος μας  ἀποκαλύπτουν ὅτι ὁ Παναγιώτατος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαῖος προέβη εις πρωτοφανῆ, ἀποτρόπαιον, ἀντιεκκλησιαστική και ἀντεθνική ενέργεια. Ἐκορύφωσε τίς ἐπιδιώξεις του διά ἐπικυριαρχίαν του ἐπί τῶν «Νέων Χωρῶν» (κακῶς, βεβαίως,  ἀποκαλουμένων τοιουτοτρόπως, ἐφ’ ὅσον πρόκειται περί τῶν Μητροπόλεων τῆς ἑνιαίας Πατρίδος μας, τῆς Ἠπείρου καί τῆς Βορείου Ἑλλάδος), ζητῶντας ἀπό τήν Κυβέρνηση τήν ἐπανυπαγωγή τῶν «Νέων Χωρῶν» εἰς τήν ἐκκλησιαστική δικαιοδοσία τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως!

Ἡ ἐγκυροτάτη καί ἐξακριβωμένη αὐτή πληροφορία ἑρμηνεύει καί τήν πρό τῆς συγκλήσεως τῆς προσφάτου Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος δημοσιευθεῖσα εἴδηση ὅτι ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος κ. Ἱερώνυμος παρέδωσε πρός φύλαξιν εἰς τήν Κρύπτην τῆς Ι. Συνόδου ὀγκώδη ἀπόρρητον Φάκελλον, προφανῶς μέ ἔγγραφα, τά ὁποῖα σχετίζονται μέ αὐτήν τήν ὑπόθεση.

Ὁ Ἅγιος Ραφαὴλ ἀρνήθηκε νὰ συμμετάσχει σὲ συλλείτουργο μὲ Παπικὸ προκαλώντας τὴν ὀργὴ τοῦ Παλαιολόγου

Φωτογραφία: «Ρωμαίικου Ὁδοιπορικοῦ»
Τὸ ἔτος 1452 μ.Χ. τὸ Ἔθνος ὑπέστη μία μεγάλη δοκιμασία, τὴν «Ψευδοένωση» τῶν Ἐκκλησιῶν… Στὴν Κωνσταντινούπολη, στὶς 12 Δεκεμβρίου 1452, μὲ πρωτοβουλία τοῦ Παλαιολόγου (εἶχε τὴν ἀπατηλὴ ἐντύπωση ὅτι ἔτσι ἐξυπηρετοῦσε τὸ Ἔθνος, ξεχνώντας ὅτι ὁ μόνος φίλος καὶ ἀνίκητος σύμμαχος εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Σωτήρας Χριστὸς) γίνεται «ἑνωτικὴ λειτουργία», παρόντος τοῦ Καρδινάλιου Ἰσιδώρου (ἀπεσταλμένου τοῦ Πάπα).
Ὁ αὐτοκράτορας Κωνσταντῖνος ὀργάνωσε τὸ ἐπίσημο συλλείτουργο στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἁγίας Σοφίας παρουσία τοῦ ἀντιπρόσωπου τοῦ Πάπα καρδινάλιου Ἰσίδωρου, στὰ πλαίσια τῆς «ἑνωτικῆς πολιτικῆς» ποὺ ἐφάρμοζε ἔχοντας τὴν ψευδαίσθηση ὅτι θὰ σωθεῖ ἡ Βασιλεύουσα μὲ... τὴ βοήθεια τοῦ Πάπα, ἀπὸ τὸν ἐξαιρετικὰ ἀσφυκτικὸ τουρκικὸ κλοιό.
Ἐκείνη τὴν ἐποχὴ ὁ Πρωτοσύγκελος Ἀρχιμανδρίτης Ραφαήλ, ἀλλὰ καὶ ὁ Διάκονος Νικόλαος βρίσκονταν στὴν Κωνσταντινούπολη.
Στὶς 12 Δεκεμβρίου τοῦ 1452, ἀνήμερα τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος, ἔλαβε χώρα τὸ συλλείτουργο αὐτό. Ὅμως, ὁ Πρωτοσύγκελος Ραφαὴλ δὲν θέλησε νὰ παραστεῖ καὶ οὔτε καὶ τὸν Διάκονό του ἄφησε νὰ πάει. Γνώριζε πολὺ καλὰ ὅτι αὐτὸ θὰ ἦταν προδοσία τῆς Πίστεως, ἐπέλεξε νὰ πειθαρχείσει στὸ Θεὸ καὶ ὄχι στὸν Αὐτοκράτωρα
«Ὄχι, καὶ μέχρις ἐκεῖ. Σχέση ναί, βοήθεια ναί, συλλείτουργο μὲ τοὺς παπικοὺς ποτέ!…» εἶπε.

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Ζητούνται Ευψύχιοι κατὰ τῶν Πανθρησκειαστών-Νεοειδωλολατρών Οικουμενιστών!

Εορτή του Αγίου Ευψυχίου   
Τη μνήμη του Αγίου Ευψυχίου που μαρτύρησε στην Καισαρεία τιμά σήμερα, 9 Απριλίου, η Εκκλησία μας.Εορτή του Αγίου Ευψυχίου
Ο Άγιος Ευψύχιος έζησε στα χρόνια του Ιουλιανού του Παραβάτη. Αν και νιόπαντρος, αυτό δεν τον εμπόδισε να δείξει έμπρακτα τη μεγάλη αγάπη του στο Χριστό. Στην Καισαρεία της Καππαδοκίας, ο Ιουλιανός είχε κτίσει ένα είδωλο της θεάς Τύχης, που προσκυνούσαν κάθε μέρα επιδεικτικά οι ειδωλολάτρες.

Ο Ευψύχιος, αφού πήρε μαζί του και μερικούς άλλους τολμηρούς νέους, πήγε και γκρέμισε το είδωλο. Όταν συνελήφθη, είπε στον αξιωματούχο ότι ο Ιουλιανός δεν έχει κανένα δικαίωμα να ενεργεί ειδωλολατρικά πράγματα στη χριστιανική Καισαρεία. Βέβαια, ο Ευψύχιος εκ των προτέρων γνώριζε ότι η απόφαση θα ήταν καταδικαστική.

Πράγματι, οι συνεργάτες του καταδικάστηκαν σε βασανισμούς και εξορία. Ενώ ο ίδιος, σαν αρχηγός της πράξης, καταδικάστηκε σε θάνατο με αποκεφαλισμό. Έτσι, ο Ευψύχιος κατατάχθηκε σ' εκείνη τη μερίδα των ανθρώπων, για την οποία ο Κύριος είπε: «Ό άπολέσας την ψυχήν αυτού ένεκεν εμού ευρήσει αυτήν» (Ευαγγέλιο Ματθαίου, ι' 39).

Εκείνος, δηλαδή, που θα χάσει τη ζωή του για την πίστη του σε 'μένα, θα κερδίσει τη μακάρια και υψηλότερη ζωή.

Απολυτίκιο:
Ήχος γ'. Την ωραιότητα.
Ευψύχως ήνυσας, δρόμον τον ένθεον, και καταβέβληκας, εχθρόν τον δόλιον, την πανοπλίαν του Σταυρού, παμμάκαρ ενδεδυμένος όθεν συνηρίθμησαι, των Μαρτύρων ταίς τάξεσι, δόξαν αιωνίζουσαν, κεκτημένος Ευψύχιε. Αλλά μη διαλείπης πρεσβεύων, σώσαι ημάς τους σε τιμώντας.

Απάντηση στον Γ. Δημακόπουλο (ΗΠΑ) για το άρθρο «Καινοτομίες με πρόσχημα την Παράδοση:


Αντι-οικουμενικές προσπάθειες με σκοπό να εκτροχιαστεί η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος»



Πρωτοπρεσβύτερος π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος

Εφημέριος Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών

Δημοσιεύθηκε άρθρο του καθηγητού Γ. Δημακόπουλου (Ν. Υόρκη-ΗΠΑ)[1] στο οποίο εγκαλεί όσους ασκούν κριτική στο προσυνοδικό κείμενο «Σχέσεις Ορθοδόξου Εκκλησίας με το λοιπό Χριστιανικό κόσμο» (της Ε΄ Πανορθοδόξου Προσυνοδικής Διασκέψεως, Σαμπεζύ 2015) για «απλουστευτική προσέγγιση της πλούσιας κανονικής παράδοσης, η οποία επιδιώκει να δικαιολογήσει ποικίλες απλοϊκές ιδεολογικές κατασκευές». Ως παραδείγματα παρουσιάζει την κριτική των Σεβ. Μητροπολιτών Πειραιώς Σεραφείμ και Ναυπάκτου Ιεροθέου.

Πιο συγκεκριμένα:  
α) Μέμφεται τον Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για την κριτική του στην υιοθέτηση εκ μέρους τού προσυνοδικού κειμένου της λέξεως «Εκκλησία» για τις αιρετικές Χριστιανικές Κοινότητες. Σημειώνει δε με περισσή έμφαση: «Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μητροπολίτης Πειραιώς δεν προσήγαγε καμία πατερική μαρτυρία προκειμένου να δικαιολογήσει την αντίρρησή του στη χρήση του όρου αυτού.  Όμως ούτε θα μπορούσε, καθώς ήταν σύνηθες στους Πατέρες να αποδίδουν τον όρο “εκκλησία” και σε κοινότητες που θεωρούνταν ως αιρετικές».  Για την τεκμηρίωση του ισχυρισμού του παραπέμπει σε … τηλεοπτική εκπομπή με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Coffee with Sr. Vassa»[2]!

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ» ΤΗΣ ΛΑΘΡΟ-ΕΙΣΒΟΛΗΣ

Ένας από τους μεγαλύτερους συντελεστές από το παρασκήνιο της λεγόμενης «Αραβικής Άνοιξης», είναι η πρώην υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, κυρία Χίλαρυ Κλίντον και σήμερα υποψήφια για το προεδρικό χρίσμα.

Ήταν αυτή που συνέβαλλε καθοριστικά στην ανατροπή του καθεστώτος Καντάφι στην Λιβύης, δημιουργώντας μια μεγάλη «τρύπα» σε όλη την βόρειο Αφρική που από τότε η τρύπα αυτή άρχισε σε να γεμίζει με εκατομμύρια μουσουλμάνους που προωθούνται στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Η Χιλαρι Κλίντον σε δηλώσεις της στις 14/11/2015 τόνισε ότι δεν πρέπει να… χτυπήσουμε το ISIS, ενώ κατηγόρησε με έντονο τρόπο τους χριστιανούς που υποκινούνται από την… «φασιστική» Ρωσία και τον… «στυγνό δικτάτορα», Πούτιν.

Σκεφτείτε τι έχει να γίνει αν αυτή η κυρία εκλεγεί πρόεδρος των ΗΠΑ, όταν πριν από λίγο καιρό είχε δηλώσει πως θα επιθυμούσε ούτε λίγο ούτε που να δει τον πρόεδρο της Ρωσίας, Βλαδιμήρ Πούτιν, κρεμασμένο στην κόκκινη η πλατεία.

Ο δεύτερος κα ο μεγαλύτερος σπόνσορας όλης αυτής της λαθρό εισβολής στην Ελλάδα και στη Ευρώπη, είναι ο γνωστός μας Τζωρτζ Σόρος. Ο Σόρος τον περασμένο Νοέμβριο όταν βρέθηκε στην Τουρκία ομολόγησε εν ψυχρώ ότι έχει προσφέρει 11 δις δολάρια για να προωθήσει όλο αυτό τον ισλαμικό όγκο προς την Ευρώπη ενώ δεν παρέλειψε να κάνει και… μαθήματα ανθρωπισμού στην Ελλάδα!

Ο Σόρος είναι ο μεγάλος χορηγός όλων αυτών των περιέργων ΜΚΟ που αλωνίζουν ανεξέλεγκτα την χώρα μας και διαμορφώνουν την προσφυγική πολιτική κατά τις επιταγές της Νέας Τάξης.

Εδώ και χρόνια χρηματοδοτεί στην Ελλάδα αφειδώς όχι μόνο ανθελληνικές οργανώσεις, όπως το Helsinki Committee, αλλά και άλλες που η δράση τους κινείται σε έντονα ανθελληνικά πλαίσια. Πρόκειται για εκείνες τις ΜΚΟ που δεν κάνουν τίποτα’ άλλο παρά να συντάσσουν εκθέσεις περί ύπαρξης «τουρκικής», «μακεδονικής», «τσάμικης» και «βλάχικης» μειονότητας σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα.

Μ. Ν. ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
www.nikosxeiladakis.gr
Πηγή

Μάτωσε εικόνα της Αγίας Ειρήνης στην Σάμο!!!Απίστευτη ανταπόκριση από πιστούς σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο είχε η είδηση της ματωμένης εικόνας που βρίσκεται στην εκκλησία της Αγίας Ειρήνης στο Βαθύ της Σάμου!!

ΜΑΤΩΣ44444



Μάτωσε εικόνα της Αγίας Ειρήνης στην Σάμο!!!

Απίστευτη ανταπόκριση από πιστούς σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο είχε η είδηση της ματωμένης εικόνας που βρίσκεται στην εκκλησία της Αγίας Ειρήνης στο Βαθύ της Σάμου!

Πάνω από 10.000 αναγνώστες έχουν διαβάσει το άρθρο της εφημερίδας μας ενώ εκατοντάδες μας έχουν τηλεφωνήσει για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες!

Μιλώντας με τους υπευθύνους του Συνδέσμου Φίλων Αστυνομίας Σάμου (ο Σύνδεσμος έχει χτίσει την εκκλησία) αλλά και τηςΜητροπόλεως Σάμου αποσαφηνίστηκε, ότι η εικόνα δεν είναι της Παναγίας, αλλά πρόκειται για την πρωτότυπη εικόνα τηςΑγίας Ειρήνης που βρίσκεται εκεί από το 1970, όταν έγιναν και τα θυρανοίξια της εκκλησίας!

Όπως μας ανέφεραν πηγές της Μητρόπολης για το φαινόμενο αυτό ειδοποιήθηκαν από τον περασμένο Μαΐο, όπου και το παρακολουθούν στενά μέχρι να αποσαφηνιστεί τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει αυτό!

κ. Δημ. Τσελεγγίδης: «Eπιχειρείται θεσμική νομιμοποίηση του συγκρητισμού-οικουμενισμού από την Μεγάλη Σύνοδο»

Ο Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης απέστειλε προς τους ορθοδόξους αρχιερείς τις πρώτες θεολογικές παρατηρήσεις του επί του κειμένου: «ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ».





     Θεσσαλονίκη 3/2/2016

Το κείμενο αυτό εμφανίζει κατά συρροή την θεολογική ασυνέπεια ή και αντίφαση. Έτσι, στο άρθρο 1 διακηρύσσει την εκκλησιαστική αυτοσυνειδησία της Ορθόδοξης Εκκλησίας, θεωρώντας αυτή –πολύ σωστά– ως την «Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία». Όμως, στο άρθρο 6 παρουσιάζει μια αντιφατική προς το παραπάνω άρθρο (1) διατύπωση. Σημειώνεται χαρακτηριστικά, ότι «η Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζει την ιστορικήν ύπαρξιν άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ’ αυτής».
Εδώ γεννάται το εύλογο θεολογικό ερώτημα: Αν η Εκκλησία είναι «ΜΙΑ», κατά το Σύμβολο της Πίστεως και την αυτοσυνειδησία της Ορθόδοξης Εκκλησίας (Άρθρ. 1), τότε, πώς γίνεται λόγος για άλλες Χριστιανικές Εκκλησίες; Είναι προφανές, ότι αυτές οι άλλες Εκκλησίες είναι ετερόδοξες.
Οι ετερόδοξες όμως «Εκκλησίες» δεν μπορούν να κατονομάζονται καθόλου ως «Εκκλησίες» από τους Ορθοδόξους, επειδή δογματικώς θεωρούμενα τα πράγματα δεν μπορεί να γίνεται λόγος για πολλότητα «Εκκλησιών», με διαφορετικά δόγματα και μάλιστα σε πολλά θεολογικά θέματα. Κατά συνέπεια, ενόσω οι «Εκκλησίες» αυτές παραμένουν αμετακίνητες στις κακοδοξίες της πίστεώς τους, δεν είναι θεολογικά ορθό να τους αναγνωρίζουμε –και μάλιστα θεσμικά– εκκλησιαστικότητα, εκτός της «Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας».

ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ στη Λέσβο ο ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ πάπας Φραγκίσκος

" Ὁ προκαθήμενος τῆς κακοδοξίας τοῦ παπισμοῦ τίθεται ἀλληλέγγυος μέ τό ἄκρως ἀντεθνικό καταχθόνιο ἔργο τοῦ ὕπουλου Ὀργανισμοῦ Open Society Foundation τοῦ κ. Τζώρτζ Σόρος "papas anepithymhtos 01


Πηγή: "Ἀκτίνες"
      εἴδηση περί ἐλεύσεως τοῦ προκαθημένου τῆς Δ
ύσεως πάπα Φραγκίσκου Μπεργκόλιο στήν πατρίδα μας καί συγκεκριμένα στήν ἁγιοτόκο νῆσο τῆς Λέσβου, ἰδιαιτέρως ἐμπερίστατη τόν καιρό αὐτό λόγῳ τῆς κατακλύσεώς της ἀπό μεταναστευτικούς καί προσφυγικούς μουσουλμανικούς πληθυσμούς, ἐρεθίζει ὄχι λίγο τόν πολύπαθο ὀρθόδοξο λαό μας καί τόν ὠθεῖ νά ἀντιδράσει δυναμικά δηλώνοντας ἀπερίφραστα τήν κάθετη ἀντίθεσή του στήν ἐπίσκεψη αὐτή.
    Δέν φθάνει λοιπόν ἡ πάνω ἀπό τίς δυνάμεις του ἐπιβάρυνση τοῦ γηγενοῦς ἑλληνικοῦ πλη­θυσμοῦ τῆς νήσου μέ τό διαρκῶς ὀγκούμενο ρεῦμα τῶν χιλιάδων μουσουλμάνων ἐπηλύδων, πού ἤδη ἔχει ἀλλοιώσει τήν ταυτότητα τῆς ἡρωικῆς αὐτῆς ἀκριτικῆς περιοχῆς τῆς πατρίδας μας (ὅπως καί ἄλλων τμημάτων τῆς ἑλληνικῆς ἐπικράτειας), δέν φθάνει ἡ καταπόνηση ὅλων τῶν πολιτῶν τῆς χώρας αὐτῆς μέ τήν ὁλοένα ἐπιδεινούμενη ἐθνική κρίση, πρέπει τώρα νά ὑποστοῦμε καί τήν ἔλευση τόσο ἀνεπιθύμητου στήν ἱστορική μας συνείδηση προσώπου;

    Διότι πότε ὁ παπισμός βρέθηκε ἀλληλέγγυος καί ἀρωγός τοῦ ἑλληνικοῦ ὀρθόδοξου λαοῦ; Πότε ὑπῆρξε σύμμαχος καί ἐγγυητής τῶν ἐθνικῶν του δικαίων, προσπαθειῶν καί ἀγώνων; Τί ἔχει νά ἐνθυμεῖται ὁ κάτοικος τῆς ὀρθόδοξης αὐτῆς χώρας ἀπό τούς ἑκάστοτε πάπες καί τά ἀργυρώνητα ὄργανά τους; Ἀπό τίς σταυροφορίες μέχρι καί τήν ἑνετική κυριαρχία καί τίς προσηλυτιστικές προπαγάνδες τῶν δυτικῶν μισσιοναρίων, μάλιστα στά ἑλληνικά νησιά μέ τούς ἁμιγεῖς ὀρθόδοξους πληθυσμούς κατά τήν περίοδο τῆς Τουρκοκρατίας, μόνο στυγνή καταπίεση καί ἀπροσχημάτιστο ἐκβιασμό τῶν θρησκευτικῶν συνειδήσεων ἔχει νά ἐπιδείξει ἡ παρουσία τοῦ παπισμοῦ στά ἁγιασμένα αὐτά χώματα.

Η σιωπή των Ποιμένων (του Γεωργίου Μηλιώτη)

Του Γεωργίου Μηλιώτηεκπαιδευτικού

Με έκπληξη και οργή διαβάσαμε σε πρόσφατο δημοσίευμα σε ιστοσελίδα εκκλησιαστικών ειδήσεων, τις θέσεις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Γαλλίας κ. Εμμανουήλ, σχετικά με τη θεματολογία της επερχόμενης Αγίας και Μεγάλης – όπως την ονομάζουν οι εμπνευστές της – Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
   Το πράγμα θα είχε περάσει απαρατήρητο ενδεχομένως, εντασσόμενο κι αυτό σε μια πλειάδα παρόμοιων απόψεων που έχουν εκφραστεί κατά καιρούς και σε ανύποπτη χρονική στιγμή από ιεράρχες του οικουμενικού θρόνου ή και κάποιους ελάχιστους της ελλαδικής εκκλησίας, αν δεν βρισκόμασταν ήδη στην τελική προ της Συνόδου ευθεία και αν ο Σεβασμιώτατος εξέφραζε μια  - έστω και αμφιλεγόμενη και εν πολλοίς αιρετίζουσα – προσωπική άποψη.

Το γεγονός ότι ο Μητροπολίτης κ. Εμμανουήλ είναι  σήμερα ένας εκ των κορυφαίων ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου, μέλος της Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου, εκ των διοργανωτών της Μεγάλης Συνόδου και εξ' απορρήτων συνεργάτης του Οικουμενικού Πατριάρχη αποδεικνύει περίτρανα κάτι που πολλοί εξ' ημών φοβόμαστε και κάποιοι άλλοι δεν θέλουν – ή κάνουν πως δεν θέλουν, στρουθοκαμηλίζοντας - να παραδεχτούν.

Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Δύο μέτρα και δύο σταθμά για τον μητροπολίτη Γλυφάδας!

  Ο Γλυφάδας,   ο Χρυσόστομος Σμύρνης, ο π. Θεόδωρος Ζήσης

καὶ οἱ ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας
ὡς …λάστιχο κατὰ τὸ συμφέρον!
Ἡ υποκρισία περισσεύει τελευταῖα σὲ πολλοὺς Μητροπολίτες, τοὺς ὁποίους οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» ἔχουν ὡς μπροστάρηδες στὸν χαρτοπόλεμο ἐναντίον τῶν Οἰκουμενιστῶν!
Συγκεκριμένα:
1. Καὶ ὁ μητροπολίτης Γλυφάδας συντάσσεται μὲ τοὺς κληρικοὺς ἐκείνους ποὺ δηλώνουν ὅτι, ἂν ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος νομιμοποιήσει, δώσει ἐκκλησιαστικὴ νομιμότητα στὶς αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Προτεσταντισμοῦ, δὲν θὰ τὶς ἀποδεχθεῖ.
Καὶ τὸν ρωτᾶμε: Γιατί, Σεβασμιώτατε; Γιατὶ θὰ ἀρνηθεῖτε τὴν ἀπόφαση τῆς Ἐκκλησίας; Δὲν φοβάσθε μήπως ἔτσι βρεθεῖτε ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ὡς ἀνυπάκουος στὴν ἀπόφαση τῆς μητέρας Ἐκκλησίας;
2. Ὁ μητροπολίτης Γλυφάδας σήμερα ἐξέδωσε μιὰ δονκιχωτικὴ ἀνακοίνωση, διὰ τῆς ὁποίας θεωρεῖ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ τὴν ἀπόφαση τῆς Δ. Ἱ. Συνόδου περὶ τῆς ἐπισκέψεως τοῦ Πάπα στὴν Λέσβο καὶ ζητεῖ νὰ ἀναβληθεῖ ἡ …ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα, μέχρι νὰ συγκληθεῖ ἡ Ἱεραρχία γιὰ νὰ ἀποφασίσει(!!!) «ἐπειδή θεωρεῖ πώς οἱ Ἀποφάσεις τῆς Δ.Ι.Σ. εἶναι μείζονος σημασίας»! («Να αναβληθεί η επίσκεψη του Πάπα ζητά ο Μητροπολίτης Γλυφάδας» ἐδῶ).

Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ

Τοῦ μητροπολίτη Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτου
«Ὦ πανύμνητε Μῆτερ, ἡ τεκοῦσα τὸν πάντων ἁγίων ἁγιώτατον Λόγον· δεξαμένη τὴν νῦν προσφοράν, ἀπὸ πάσης ῥῦσαι συμφορᾶς ἅπαντας καὶ τῆς μελλούσης λύτρωσαι κολάσεως τοὺς σοὶ βοῶντας· Ἀλληλούϊα» (Ἀκάθ. ὕμν. Ω οἶκ.)


Ο Ἀκάθιστος ὕμνος, ἀγαπητοί μου, εἶνε ἕνα τραγούδι. Ὑπάρχουν τραγούδια τοῦ Θεοῦ καὶ τραγούδια τοῦ διαβόλου. Τραγούδια τοῦ διαβόλου εἶνε λ.χ. αὐτὰ ποὺ λέγονται στὰ νυχτερι­νὰ κέντρα, ὅπου γίνεται μεγάλη φθορά.
Ἀλλὰ δόξα τῷ Θεῷ ὑπάρχει καὶ πιστὸς λαός, ποὺ μαζεύεται στὶς ἐκκλησίες γιὰ τὰ τραγούδια τοῦ Θεοῦ. Τὶς ἡμέρες μάλιστα αὐτές, κάθε Παρασκευὴ τῆς μεγάλης τεσσαρακοστῆς, ὁ λαὸς τρέχει γιὰ τὸν Ἀκάθιστο ὕμνο.
Γιὰ πρώτη φορὰ ὁ Ἀκάθιστος ὕμνος ἐψάλη τὸ 626 μ.Χ. στὴν Κωνσταντινούπολι, ἡ ὁ­ποία σώθηκε τότε ἀπὸ διπλῆ πολιορκία, Ἀβάρων καὶ Περσῶν, μετὰ ἀπὸ θαυμαστὴ ἐπέμβασι τῆς Πανα­γίας. Ὁ ὕμνος αὐτὸς ἀποτελεῖται ἀπὸ 24 στροφὲς ἢ οἴκους, ὅσα καὶ τὰ ψηφία τοῦ ἀλ­φαβήτου. Ἀρχίζει ἀπὸ τὸ ἄλφα, «Ἄγγελος πρωτοστάτης…», καὶ τελειώνει στὸ ὠμέγα, «Ὦ πανύμνητε Μῆτερ…».
Θὰ ποῦμε τώρα λίγα λόγια ἐπάνω στὸν τελευταῖο οἶκο, ὁ ὁποῖος λέει· «Ὦ πανύμνητε Μῆ­τερ, ἡ τεκοῦσα τὸν πάν­των ἁγίων ἁγιώτατον Λόγον· δεξαμένη τὴν νῦν προσφοράν, ἀπὸ πάσης ῥῦσαι συμφορᾶς ἅπαν­­τας καὶ τῆς μελλούσης λύτρωσαι κολάσεως τοὺς σοὶ βοῶν­τας· Ἀλληλούϊα» (Ἀκάθ. ὕμν. Ω οἶκ.).

Πώς κατάντησαν την Ελλάδα οι πολυπολιτισμικοί εθνομηδενιστές, δείτε οι μετανάστες σε μπλόκο να ελέγχουν την ταυτότητα Έλληνα πολίτη (βίντεο)


ΨΑΛΛΟΝΤΑΣ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓΧΟΝΗ, Ο ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΕΟΚΑ ΙΑΚΩΒΟΣ ΠΑΤΑΤΣΟΣ


ΨΑΛΛΟΝΤΑΣ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓΧΟΝΗ, Ο ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΕΟΚΑ ΙΑΚΩΒΟΣ ΠΑΤΑΤΣΟΣ

(«Ψάλλε, προσεύχου, δόξαζε τον Θεόν σ’ όλη σου τη ζωή», έγραφε στην τελευταία του επιστολή στη μητέρα του)

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
=====

«Ψάλλε, προσεύχου, δόξαζε τον Θεόν σ’ όλη σου τη ζωή», έγραφε στην τελευταία επιστολή στη μητέρα του. Αυτός ήταν ο Ιάκωβος Πατάτσος, ο Ιάκωβός μας. Ο Ιάκωβος Πατάτσος, ήταν από τους πρώτους ήρωες που οδηγήθηκαν στην αγχόνη, μετά τους ήρωες Μιχαλάκη Καραολή και Ανδρέα Δημητρίου.
Ο Ιάκωβος Πατάτσος, πολεμώντας για τη Λευτεριά της Κύπρου και την Ένωση της με την Μητέρα Ελλάδα, συνελήφθηκε σε επίθεση που έγινε στον αστυνομικό σταθμό Σεραγίου στη Λευκωσία.   Μετά την αποτυχημένη εκείνη επίθεση, ο Ιάκωβος έπεσε από το ποδήλατό του, και ένας Τουρκοκύπριος αστυνομικός τον άρπαξε. Ο σύντροφος του Ιάκωβου πυροβόλησε θανάσιμα τον Τουρκοκύπριο αστυνομικό. Ο Ιάκωβος όμως για λίγο μόνο ελευθερώθηκε, γιατί κάποιοι Τουρκοκύπριοι τον συνέλαβαν.  Κατηγορήθηκε ακολούθως για την εκτέλεση του Τουρκοκυπρίου αστυνομικού, αποδεχόμενος να κατηγορηθεί εις θάνατο, αντί άλλου. Το άλλο μεγαλείο του Ιάκωβου Πατάτσου.
«Επήρα την αγαπητήν σου επιστολήν με επικεφαλίδα το χριστιανικό μας σύνθημα ‘’Χαίρε’’. Ναι, αδελφέ μου, χαίρω. Ο Θεός με κάνει και χαίρω. Η συναίσθησις ότι σύντομα η ψυχή μου θα φτερουγίζει γύρω από τον ένδοξο θρόνο Του, με κάνει και χαίρω», έγραφε σε φίλο του πριν οδηγηθεί στην αγχόνη.  
«Το πνεύμα μου φτερουγίζει γύρω από τον θρόνο του Κυρίου. Θέλω να χαίρης όπως κι εγώ», «Η χαρά μου είναι μεγάλη γιατί σύντομα αι δοκιμασίαι και αι θλίψεις θα σβήσουν και τότε θα μείνη ο ‘’καρπός του Πνεύματος’’», «Ψάλλε, προσεύχου, δόξαζε τον Θεόν σ’ όλη σου τη ζωή», έγραφε τις τελευταίες του στιγμές από τη φυλακή στην τελευταία επιστολή στη μητέρα του, πριν οδηγηθεί στην αγχόνη.
Κι όταν πριν πολλά χρόνια, κοντά στο έτος 1985, γνώρισα τη μητέρα του στο δρόμο για την εκκλησία του Αγίου Κασσιανού στην παλιά Λευκωσία, το μόνο κατόρθωμα που βρήκε να μου πει, ήταν ότι «αγαπούσε πολύ την Εκκλησία ο Ιάκωβος γιέ μου. Κάθε Κυριακή πήγαινε στην Εκκλησία.  Κοινωνούσε κάθε Κυριακή».
Κι ως τελευταία του επιθυμία, ζήτησε να χαριστούν κάπου όλα τα βιβλία του με τα εξής λόγια: «Το ξεύρω, ότι με αγαπάς και είμαι βέβαιος ότι θα χαρίσης τα βιβλία μου χωρίς να πάρης χρήματα.  Για χρήματα μη σκέπτεσαι, διότι ο Θεός θα σου στείλει ευσπλαχνικά πρόσωπα να σε βοηθήσουν». Αυτός ήταν ο Ιάκωβος Πατάτσος, ο Ιάκωβός μας.
Κι όταν ρώτησε τον πατέρα Αντώνιο, τον ιερέα των φυλακών, μετά που εξομολογήθηκε και κοινώνησε των Αχράτων Μυστηρίων, «Όταν μας παίρνουν (στην αγχόνη) τι να ψάλλομε Ο Ιάκωβος, γνώριζε Βυζαντινή Μουσική. Κι έτσι οδεύοντας προς την αγχόνη, οι συγκρατούμενοι του τραγούδησαν μαζί του τον Εθνικό Ύμνο, έψαλλαν μαζί του το «Τη Υπερμάχω» κι ο ήρωας Ιάκωβος συνέχισε να ψάλλει «Ότε κατήλθες προς τον θάνατον», «Έκστηθι φρίττων ουρανέ» και το «Ότε εκ του ξύλου σε νεκρόν». Αυτός ήταν ο Ιάκωβος Πατάτσος, ο Ιάκωβός μας.

Χθες στην Γαλλία (Καλαί), σήμερα στο Πολύκαστρο, την Ειδομένη, την Χίο, την Μυτιλήνη, Λάρισα, Γιάννενα, Βεροια, Αθήνα, Πειραιάς . Ξύπνα ραγιά


Αφιερώστε 15 λεπτά να ακούσετε όσα περιγράφει η Γαλλίδα αυτή.

Είναι όσα άρχισαν να συμβαίνουν και στην πατρίδα μας.


  • Οι Δήμαρχοι που αντί να βοηθάνε τους δημότες δίνουν κονδύλια για τους λαθρομετανάστες (θυμηθείτε πόσο εύκολα μας έφεραν τον Μπουτάρη, τον Καμίνη κλπ), 
  • το απίστευτο bulllying των λαθρομεταναστών στα σπίτια των ντόπιων και στο δρόμο, 
  • οι πόλεις που παραδίδονται οριστικά στα χέρια ισλαμιστών, 
  • οι ελάχιστες μειοψηφίες ντόπιων που τολμούν να αντιδράσουν 
  • και η εγκληματική σιωπή και ανοχή των πολλών, 
  • τα κλειστά μαγαζιά, η παρακμή, οι εξώσεις των ντόπιων από τα υποθηκευμένα σπίτια τους,
  • ... ο εξισλαμισμός της ευρώπης ήρθε και στην πατρίδα μας.
Ξύπνα ....                                            http://opaidagogos.blogspot.gr/
Δες :

Δες και ξύπνα επιτέλους.
(το βίντεο είδαμε εδώ)

Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Μέσα στην γενική σύγχυση χαλκεύεται η ψευδοσύνοδος από τον Βαρθολομαίο και τους αυλικούς του

Περίεργα παιχνίδια Φαναρίου και Μεσσηνίας Χρυσοστόμου!

Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας:
«Η Εκκλησία της Γεωργίας και το Πατριαρχείο Αντιοχείας αρνήθηκαν να υπογράψουν το κείμενο "Το Μυστήριο του Γάμου και Κωλύματα του"»!
Μεσσηνίας Χρυσόστομος:
«Το κείμενο “Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο” δεν έχει απορριφθεί από καμιά Εκκλησία»!

Κραυγή αγωνίας από την Ημαθία! "Την Ελλάδα, μια φτωχοποιημένη χώρα την γεμίζουν λαθρομετανάστες μουσουλμανικού θρησκεύματος". Ποιά η σκοπιμότητα;

  Συντονιστική Επιτροπή Ορθοδόξων Πολιτών Ημαθίας "Προς την Ιερά Σύνοδο"


Πηγή: "Κατάνυξις"

Αφού έκλεισαν τα σύνορα οριστικώς, γιατί η κυβέρνηση δεν τους επιστρέφει πίσω; Μήπως παίζει το ύποπτο παιχνίδι των σκοτεινών κέντρων αποφάσεων, εις βάρος του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, με απώτερο σκοπό την ισλαμοποίηση της Ελλάδος;
 
Προς την Ιερά Σύνοδο
της Εκκλησίας της Ελλάδος
Ι. Γενναδίου 14  11521 Αθήνα
             Μακαριώτατε Άγιε Πρόεδρε,
                   Σεβασμιώτατοι Άγιοι Αρχιερείς, […]
   Ως Έλληνες πολίτες, αναγκαζόμαστε πλέον -εκ των πραγμάτων- να σας καταθέσουμε τη βαθειά μας ανησυχία και αναστάτωση, όσον αφορά την συνεχιζόμενη ροή λαθρομεταναστών-προσφύγων, στην φτωχοποιημένη και διαλυμένη πατρίδα μας.
   Μετά το κλείσιμο και επισήμως όλων των συνόρων –ελληνοσκοπιανών, ελληνοαλβανικών, ελληνοβουλγαρικών– εις βάρος μας, αντιλαμβανόμαστε ότι κάτι πολύ σοβαρό και ύποπτο παίζεται μπροστά στα μάτια  μας και εθελοτυφλούμε.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΡΙΑ JOLIE, ΤΩΡΑ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΟΥ CHRISLAM ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

Έχει γραφεί από πολλούς, κυρίως ξένους δημοσιογράφους, ότι η μουσουλμανική άνθρωποθύελλα που εισβάλει στην Ευρώπη χρησιμοποιείται από την Νέα Τάξη για να πολτοποιήσει της δυτικές κοινωνίες και φυσικά και την ελληνική, που μάλιστα θεωρείται μετά την μνημονιακή καταστροφή σαν την πιο… «εύπεπτη».


    Αλλά το πιο θλιβερό είναι πως σε αυτή την γραμμή έχει ταυτιστεί απόλυτα η θρησκευτική ηγεσία της ελληνικής εκκλησίας, δηλαδή στην γραμμή της υποταγής στην Νέα Τάξη και του σταδιακού διωγμού κάθε ελληνορθόδοξης άποψης.
     Όπως αναφέρεται, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών, αυτός που πέταξε ενδεικτικά τον σταυρό από πάνω του για να μη θίξει τους μουσουλμάνους παράνομους μετανάστες, κάλεσε τον Πάπα Φραγκίσκο να έρθει στην Ελλάδα και να πάνε μαζί στην Λέσβο για να επισκεφτούν τους μουσουλμάνους. Φυσικά χωρίς σταυρούς και τέτοιες …»αηδίες»!
  Μάλιστα στην πρόσκληση του αρχιεπισκόπου συμπεριλαμβάνεται και ο προκαθήμενος του Φαναριού, ένθερμος οπαδός της Νέας Τάξης.
   Δηλαδή όλοι οι «σύντροφοι» μαζί, σφιχταγκαλιασμένα για την δόξα του Ισλάμ και της Νέας Πανθρησκείας!
    Ευλογείτε λοιπόν και καλώς τα δεχτήκατε όλοι εσείς που συντάσσεστε μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο αλλά …χωρίς τον Σταυρό!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Η «ΜΑΥΡΗ» ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ

Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε για την τύχη του και σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος καίγεται να εμφανίζεται στα κανάλια κοντά στους μουσουλμάνους που δεν αποκλείεται ανάμεσα τους να βρίσκονται και κάποιοι δολοφόνοι του.

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Με ένα καταπληκτικό και αποκαλυπτικό άρθρο του ο Τούρκος ερευνητής Harun Yahya, (που για ευνόητους λόγους δεν ζει σήμερα στην Τουρκία), στην ρωσική εφημερίδα Pravda με τον χαρακτηριστικό τίτλο, «Once upon a time there were Christians in the Middle East», δηλαδή, «Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχαν Χριστιανοί στη Μέση Ανατολή», περιγράφει με στοιχεία την φρικτή γενοκτονία των χριστιανών της Μέσης Ανατολής τα τελευταία χρόνια εν μέσω της γενικής αδιαφορίας των Ευρωπαίων πολιτικών, αλλά ακόμα χειροτέρα των ίδιων των θρησκευτικών ηγετών που μόνο για τους μουσουλμάνους πρόσφυγες ενδιαφέρονται.

Ένας Τούρκος τους βάζει κυριολεκτικά τα ‘γυαλιά»!

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Harun Yahya, μόνο τους τελευταίους μήνες του 2015, 2.400 χριστιανικές εκκλησίες καήκαν και καταστράφηκαν ενώ 7.000 χριστιανοί δολοφονηθήκαν εν ψυχρώ.

Ὁ καθηγητὴς Δημήτριος Τσελεγγίδης καταθέτει τὶς δογματικές του διαφωνίες γιὰ τὴν μέλλουσα νὰ συνέλθει «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο»



Ὁ καθηγητὴς δογματικῆς τῆς Θεολογικῆς σχολῆς ΑΠΘ κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης, μιλάει γιὰ τὴν μέλλουσα νὰ συνέλθει «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο». Ἐκφράζει τὶς δογματικές του ἐπιφυλάξεις κα  διαφωνίες σχετικὰ μὲ τὶς προσυνοδικὲς καὶ ὄχι μόνο ἀποφάσεις καὶ καλεῖ κλῆρο καὶ λαὸ νὰ μείνουμε «ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ», ὅπως ἔκαναν διαχρονικὰ ὅλοι οἱ Ἅγιοί μας. Διαβάστε τὰ ἐρωτήματα ποὺ τοῦ τέθηκαν…


Ἐρωτήματα πρὸς κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη:

1) Μὲ τὴν σύγκλιση τῆς λεγομένης «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου» τὸν προσεχῆ Ἰούνιο, στὴν φετινὴ ἑορτὴ τῆς Πεντηκοστῆς, ὁλοκληρώνεται μία προσπάθεια ποὺ ἔχει τὴν ἀφετηρία της στὶς ἀρχὲς τοῦ προηγούμενου αἰώνα, ἐπὶ πατριαρχίας Μελετίου Μεταξάκη καὶ συνεχίστηκε μὲ διάφορες προσπάθειες μέχρι τὶς μέρες μας. Θεωρεῖτε πώς στὸ διάστημα αὐτὸ ὑπῆρξαν δογματικὰ θέματα ἢ θέματα πού νὰ ἀπαιτοῦν τὸν οἰκουμενικὸ χαρακτήρα αὐτὸ τῆς Συνόδου, γιὰ νὰ ληφθοῦν ἀντίστοιχες ἀποφάσεις ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἐν συνόλω; Μὲ ἄλλα λόγια ἡ Σύνοδος αὐτή, μὲ τὴν προοπτικὴ πού τῆς δίνεται ἀπὸ τοὺς διοργανωτές, ἔχει πραγματικὸ σκοπὸ ἢ χρησιμοποιεῖται ὡς πρόφαση γιὰ τὴν περαιτέρω προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;

2) Τελικῶς, οἱ ἀποφάσεις τῆς ἐν λόγω Συνόδου κατὰ πόσο μπορεῖ νὰ εἶναι δεσμευτικὲς γιὰ τὸ Πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας, ἂν ληφθοῦν τελικὰ ὅπως πάρθηκαν στὶς προσυνοδικὲς διαδικασίες;

Προδότες της Πίστεως και της Πατρίδος!

Ούτε ο πάπας, ούτε ο Πατριάρχης είναι δεκτοί στον τόπο όπου έζησε ο Πατέρας μας, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, που μας άφησε ιερή παρακαταθήκη «τον Πάπα να καταράσθε γιατί αυτός είναι η αιτία του κακού»!

pavlopoulos-tsipras-750x400

Οι Πατέρες μας αγωνίσθηκαν και πέθαναν υπέρ της Χριστού Πίστεως και της Πατρίδος την ελευθερία. Οι σύγχρονοι απόγονοί τους, όμως, πρώτα αλλαξοπίστησαν υιοθετώντας δυτικές ή/και αθεϊστικές κοσμοθεωρίες και στην συνέχεια πρόδωσαν την Ελλάδα στους αλλοεθνείς.
Ο «πρώτος Έλλην πολίτης», ο πρόεδρος της Ελληνικής(;) Δημοκρατίας(;) απέστειλε χθες το βράδυ (5/3/2016) επιστολή προς τον πάπα της Ρώμης και τον παρακαλεί(!) να επισκεφθεί την Ελλάδα και το πρόβλημα των προσφύγων, αποδεικνύοντας περίτρανα πως είτε έχει παντελή άγνοια της Ιστορίας ή ότι είναι γνήσιος απόγονος του δυτικολάγνου Μανουήλ Κομνηνού και όχι του Ανδρόνικου.
«Είμαι πεπεισμένος ότι η παρουσία Σας, στο πλευρό των προσφύγων όχι μόνο θα τους παρηγορήσει, αλλά και θα στρέψει τα βλέμματα όλων στην δραματική τους κατάσταση, αγγίζοντας τις καρδιές των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο».
Ο Ορθόδοξος(;) πολιτικός αποκαλεί σε όλη την επιστολή τον πάπα «Αγιώτατο» και αναφέρεται σε αυτόν σαν να πρόκειται για ιεράρχη της Ορθοδόξου Ιεραρχίας(!), ενώ δεν παραλείπει να φανερώσει τις οικουμενιστικές τάσεις, που έχει ως γνήσιο όργανο της «νέας» τάξης, προτείνοντας κοινή επίσκεψη του πάπα, του Οικουμενικού Πατριάρχη και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΚΟΤΣΩΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

"Αισθάνομαι πολύν πόνον. Πρώτον, διότι βλέπω την νοοτροπίαν των Αρχιερέων, η οποία τίποτε το καλόν διά την Εκκλησίαν μας δεν προοιωνίζεται. Με τον επικρατούντα εις αυτούς δεσποτισμόν δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσωμεν αξιόλογον κλήρον. Ποίοι θα έχουν τόσην αυτοθυσίαν, ώστε να έλθουν εις τον κλήρον υπό αυτάς τας συνθήκας;".

 

Το κείμενο που ακολουθεί δημοσιεύθηκε στο μη εκδιδόμενο πλέον εκκλησιαστικό περιοδικό της Θεσσαλονίκης "ΦΥΛΑΚΕΣ", στο φύλλο υπ αριθμόν 27, την 1η Ιουλίου 1977. 
Πρόκειται για επιστολή του μακαριστού αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου του Α΄ (Κοτσώνη) ως απαντηση σε ψήφισμα που είχαν συντάξει 77 υποψήφιοι κληρικοί, γνωστό και ως ψήφισμα των 77, (που εγιναν θρυλος την εποχη εκεινη), την άνοιξη του 1975.
Έχω τη γνώμη ότι το συγκεκριμένο κείμενο διατηρεί, πάντοτε, την επικαιρότητά του. 
Επίσης τυγχάνει και αρκούντως αποκαλυπτικό διότι φέρει στο φως της δημοσιότητας τους αγώνες που διεξήγαγε ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος τον καιρό της δικτατορίας προκειμένου να χορηγήσει "ξεχασμένα" δικαιώματα στον κλήρο και το λαό στα πλαίσια ενός δημοκρατικού εκκλησιαστικού βίου.
Το κείμενο έχει ως εξής:
 
 
"Όρμος Υστερνίων Τήνου 9.3.1975
 
Αγαπητοί μου,
Έλαβα το αντίτυπον του ψηφίσματός σας της 1/3/1975 και σπεύδω αφ ενός μεν να σας ευχαριστήσω διά το αποσταλέν, αφ ετέρου δε να σας συγχαρώ θερμώς διά τας εν αυτώ διατυπουμένας αντιλήψεις σας και διά τας δι αυτού εξαγγελομένας αποφάσεις σας.
Τα της παραγράφου 3 του ψηφίσματος, δυστυχώς διά την Εκκλησίαν μας, απεικονίζουν εν πολλοίς την πραγματικότητα. 
Την εγνώρισα εκ του πλησίον κατά το διάστημα της ενεργού υπηρεσίας μου ως Αρχιεπίσκοπος και εθλιβόμην βαθύτατα, διότι διεπίστωνα ότι κατά κανόνα οι αρχαιότεροι εμού Αρχιερείς κατ ουδένα τρόπον ήτο δυνατόν να αλλάξουν νοοτροπίαν. 
Ιδού τι έγραφα εις το προσωπικόν μου Ημερολόγιον το 1970: 

Στιλέττο στὴν καρδιὰ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἔμπηξαν οἱ συνοδικοὶ μὲ τὴ θλιβερότατη ἐνέργειά τους νὰ ὑποδεχτοῦν τὸν Πάπα Φραγκίσκο στὴ Λέσβο!

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: Λίαν πικράνατε τους Ορθοδόξους... και ευφράνατε τους κακοδόξους.... 
 
-ΓΙΑΤΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ;.
-ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ;
-ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΝ ΓΙΑ ΦΑΝΕΙΤΕ ΑΡΕΣΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ και ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ;
 -ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΏΣΤΕ ΚΟΙΤΏΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ......?
 
 
Γράφει ὁ Λυκοῦργος Νάνης, ιατρος


Ἐρήμην τῆς βουλήσεως τοῦ πιστοῦ λαοῦ, τὸν ὁποῖον ὅμως προσφωνοῦν στὶς ἐγκυκλίους ποὺ ἐξαπολύουν κάθε τόσο ὡς «τέκνα τοῦ Κυρίου ἀγαπητά», καὶ τὴν ὁποία, ἐν προκειμένω, κάθε ἄλλο παρὰ διερμηνεύουν, καὶ σὲ καταφανή ἀντίθεση πρὸς αὐτήν, οἱ συνοδικοὶ μὲ τὴν ἐπιεικῶς ἄφρονα ἐπιλογὴ τους ρίχνουν νερὸ στὸ μύλο τοῦ οἰκουμενιστικοῦ συγκρητισμοῦ καὶ τῆς «πολυπολιτισμικότητας» ποὺ ὑπονομεύουν τὴ θρησκευτικὴ καὶ ἐθνική μας ταυτότητα. Εἶναι ὑπεύθυνοι καὶ ὑπόλογοι ἀπέναντι τοῦ Θεοῦ, τῆς Ἐκκλησίας, τοῦ Ἔθνους, τῆς Ἱστορίας καὶ τῆς κοινωνίας γιὰ τὴν ὀλέθρια ἀπόφασή τους ποὺ συντελεῖ στὸ περαιτέρω ροκάνισμα τῶν ἐθνικοθρησκευτικῶν μας ριζῶν.
Ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ καλεῖται νὰ ἀποδοκιμάσει τὸ συγκεκριμένο αἶσχος στεντορεία τῇ φωνῇ. Καμία δουλειὰ δὲν ἔχει ὁ δίκερως γίγας τῆς Ρώμης στὴν αἱματοπότιστη πατρίδα μας μὲ ὁποιοδήποτε πρόσχημα καὶ...
οἱαδήποτε δικαιολογία. Στιλέττο στὴν καρδιὰ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἔμπηξαν οἱ συνοδικοὶ μὲ τὴ θλιβερότατη ἐνέργειά τους ποὺ προκάλεσε ὄχι μόνο βαθειὰ θλίψη στὶς τάξεις τοῦ ψυχικῶς ἀλγοῦντος ποιμνίου ἀλλὰ καὶ ἱερὴ ἀγανάκτηση καὶ δεινὸ σκανδαλισμὸ στὶς συνειδήσεις τῶν πιστῶν. 
Οἱ συνοδικοί, γιὰ μία ἀκόμη φορᾶ, ἀποδείχθηκαν κατώτεροι τῶν περιστάσεων ἀλλὰ καὶ τῶν προσδοκιῶν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος. Μὲ τὴ ληφθεῖσα, ἀπὸ τὴν πλευρά τους, ἀπόφαση προσέφεραν ἄριστες ὑπηρεσίες στὴν «πολιτικὴ ὀρθότητα», τὴ νέα θεότητα τοῦ αἰώνα μας, ποὺ λυμαίνεται τὸ σύγχρονο κοινωνικὸ βίο. Ἀντὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος νὰ ἀποτελέσει ἀνάχωμα στὴ λυσσώδη ἐπιχείρηση τῆς θρησκευτικῆς, ἐθνικῆς, κοινωνικῆς καὶ πολιτιστικῆς ἰσοπεδώσεως τῆς πατρίδας μας, ἡ ὁποία ἔχει ἐξαπολυθεῖ ἀπὸ τοὺς νεοταξίτικους καὶ νεοεποχίτικους κύκλους, αὐτὴ μὲ τὶς ἐπιλογὲς της δίδει τὴν ἐντύπωση ὅτι σύρεται ἀπὸ τὶς ἐξελίξεις καὶ προβαίνει σὲ ἀνεπίτρεπτους συμβιβασμοὺς καὶ ὑποχωρήσεις.
Ἡ Σύνοδος μὲ τὴν ἀχαρακτήριστη ἀπόφασή της ἀποξενώθηκε ἔτι περαιτέρω ἀπὸ τὸ ποίμνιο ἀφοῦ προτίμησε νὰ ἐνεργήσει, ἐν προκειμένω, μὲ πολιτικὰ-ἐπικοινωνιακὰ-κοσμικὰ κριτήρια παρὰ μὲ ἀμιγῶς ἐκκλησιαστικὰ-πνευματικά.