Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ...

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : "ΑΓΩΝΑΣ " Α.Φ. 229-230 ΙΟΥΝΙΟΣ -ΙΟΥΛΙΟΣ   2016

 Να επισκεφτούν τους Επίσκοπους και να απαιτήσουν να εκφράσουν στην Σύνοδο την θέληση του Λαού του Θεού!





     Η  “Σύνοδος η Μεγάλη και Αγία”  έλαβε τέλος (17/26-6-2016). Ο Οικουμενισμός εθριάμβευσε, πέτυχε αυτό που χρόνια προσπαθούσε, κατοχυρώνοντάς τον συνοδικά και με τη βούλα.
   Η σατανική αυτή παναίρεση του Οικουμενισμού κατάφερε ό,τι δεν πέτυχε ο Άρειος και ο μονοφυσιτισμός (π. Αθ. Μυτιληναίος). Θριάμβευσε με τις υπογραφές Ορθοδόξων δεσποτάδων! Επικυρώθηκαν και επισφραγίστηκαν όλα σχεδόν τα προσυνοδικά κείμενα, εκτός ελαχιστοτάτων αλλαγών.
   Σε όλη την πορεία των 70 χρόνων προετοιμασίας κυριάρχησε η “Φαναριώτικη πολιτική”, και για να πετύχουν τα σχέδιά τους στην Σύνοδο της Κρήτης, ο κανονισμός της σύγκλησης και λειτουργίας καταπατήθηκε διότι:
  α) Η Σύνοδος ξεκίνησε τις εργασίες κατά παράβαση του κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας (αρθρο 1) που υπέγραψαν οι Προκαθήμενοι στην Σύναξη του Ιανουαρίου του 2016 στο Σαμπεζύ που έλεγε: «Συγκαλείτε υπό της Α.Θ. Παναγιότητος του Οικουμενικού Πατριάρχου, συμφρονούντων και των Μακαριοτάτων Προκαθημένων πασών των υπό των πάντων ανεγνωρισμένων κατά τόπους Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών». Εδώ όμως τέσσερες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες διαφώνησαν αιτιολογημένα και ζήτησαν την αναβολή της. Επομένως παραβιάστηκε ο κανονισμός. Και αντί της αναβολής ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος έστειλε αυστηρό και απειλητικό μήνυμα στους μη συμμετέχοντες λέγοντας: «Όσοι δεν αποδέχθησαν τας αποφάσεις των Συνόδων, απομονώθηκαν και μετατράπηκαν σε αιρέσεις».
  β) Ξεκίνησε τις εργασίες η Σύνοδος χωρίς προηγουμένως να επικυρωθούν οι Συνοδικοί Όροι και Κανόνες όλων των προγενέστερων Οικουμενικών Συνόδων, ώστε να είναι και αυτοί συνέχεια των προγενέστερων. Αυτή ήταν πάγια τακτική που τηρούνταν από τους αγίους Πατέρες διακηρύττοντας έτσι ότι αποδέχονταν όσα προηγούμενες Οικουμενικές Σύνοδοι δογμάτισαν και προτίθενται να συνεχίσουν το έργο εκείνων.
  γ) Κατά την μεγάλη αυτή ημέρα της Δεσποτικής εορτής της Αγίας Πεντηκοστής συμμετείχαν και συμπροσευχήθηκαν στον όρθρο και τη Θεία Λειτουργία αιρετικοί –Παπικοί, Προτεστάντες,
Μονοφυσίτες–  ενέργεια που, όπως είναι γνωστό, απαγορεύεται από τους Θείους και Ιερούς Κανόνες.

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Επιστροφές ετεροδόξων στην Ορθοδοξία

«Η Χάρις εις πάντας εκκέχυται· ουκ Ιουδαίον, ουκ Έλληνα, ου βάρβαρον, ου Σκύθην, ουκ ελεύθερον, ου δούλον αποστρεφομένη· πάντας ομοίως προσιεμένη (προσεγγίζουσα) και μετά της ίσης τιμής».


Ιερομόναχος Αλέξιος Καρακαληνός

Ο Χριστός είναι «το φως το αληθινόν, το φωτίζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον». Και όπως ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος σημειώνει: «Η Χάρις εις πάντας εκκέχυται· ουκ Ιουδαίον, ουκ Έλληνα, ου βάρβαρον, ου Σκύθην, ουκ ελεύθερον, ου δούλον αποστρεφομένη· πάντας ομοίως προσιεμένη (προσεγγίζουσα) και μετά της ίσης τιμής».
Αν και σήμερα κάποια έθνη έχουν διαφορετικό όνομα, ο Χριστός συνεχίζει το έργο Του, της σωτηρίας των ανθρώπων, προσκαλώντας στην Ορθόδοξη Εκκλησία πολλούς, που ανετράφησαν μέσα σε κοινότητες ετερο-Ορθοδόξων Χριστιανών. Οι περιπτώσεις τους είναι ποικίλες και ομοιάζουν – αν τις συνθέσει κανείς – με ένα πολύχρωμο χαλί από τους θαυμαστούς τρόπους της Θείας Χάριτος και το μυστήριο της ανθρωπίνης καρδιάς.
Υπάρχουν πολλές αιτίες για τις οποίες κάποιος, που ανήκει σε μια ετερόδοξη ομολογία, έρχεται στην Ορθοδοξία. Αλλά ο πιό σημαντικός παράγων είναι πάντα η παρουσία της Θείας Χάριτος, η οποία δρα κατά ποικίλους τρόπους, αγγίζοντας την ψυχή κάθε ανθρώπου, που είναι δεκτικός φωτισμού, και οδηγώντας τον να αναζητήσει την αλήθεια. Μετά, εκείνος πωλεί ό,τι έχει στην κατοχή του, με σκοπό να αποκτήσει τον «πολύτιμο μαργαρίτη», την Ορθόδοξη πίστη μας.
Από το πολύ έλεος του Θεού, η Θεία Χάρις άγγιξε και την ιδική μου ψυχή οδηγώντας με αρχικά στην Ορθόδοξη Εκκλησία και τελικά στο Άγιον Όρος, αν και μεγάλωσα σε μια μικρή προτεσταντική κοινότητα, σε μια επίσης μικρή πόλη των ΗΠΑ, όπου ούτε ποτέ συνάντησα μια Ορθόδοξη ενορία, ούτε ποτέ είχα οποιαδήποτε επαφή με κάποιον Ορθόδοξο χριστιανό. Όταν ήμουν νέος είχα διδαχθή ότι όλες οι χριστιανικές ομολογίες ήταν βασικά ίδιες, και ότι οι διαφορές μεταξύ τους ήταν ασήμαντες. Παρόλα αυτά η πείρα με έκανε να θέσω υπό κρίση αυτή την κεντρική διδασκαλία της Οικουμενιστικής Κινήσεως.

Η επιδημική συμπλεγματική συμπεριφορά κατωτερότητας μερικών δεσποτάδων και κληρικών που μας προσβάλλει ως Εκκλησία και Ορθοδόξους Χριστιανούς

arvanitaki-11


arvanitaki-1

arvanitaki-12arvanitaki-13http://www.romfea.gr/ 
 Τιμητική Συναυλία - Αφιέρωμα στην μεγάλη ελληνίδα ερμηνεύτρια ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ πραγματοποιήθηκε, στα πλαίσια των φετινών ΚΔ΄ Δημητρίων, τα οποία διοργανώνει κάθε χρόνο ο Μητροπολιτικός Ιερός Ναός Αγίου Δημητρίου Χαλκίδος, την Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016 το απόγευμα, στο Συνεδριακό Κέντρο της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, από την Ορχήστρα Ποικίλης Μουσικής του Πνευματικού Κέντρου του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου Χαλκίδος, υπό την διεύθυνση του Αρχιμανδρίτου π. Χριστοφόρου Παπαθανασίου εκ της Ι. Μονής Αγίου Γωεργίου ΑΡΜΑ, παλιού ενορίτου και επί χρόνια συνσργάτου στο νεανικό έργο του νεανικού έργου της Ενορίας του Μητροπολιτικού Ι. Ναού και εκλεκτού μουσικού.
Στη Συναυλία παραβρέθηκε η ίδια η ερμηνεύτρια κ. Ελευθερία Αρβανιτάκη και τιμήθηκε από τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας, Μητροπολίτη Χαλκίδος κ. Χρυσόστομο, για την πολυετή προσφορά της στην ποιοτική έκφραση της ελληνικής μουσικής.
Η Συναυλία υπήρξε λαμπρή και άρτια οργανωμένη και αυτό γιατί όλοι οι συντελεστές συνεργάστηκαν άψογα και με πνεύμα αυτοθυσίας, ενώ απέδωσαν με θαυμάσιο τρόπο τα τραγούδια της Ελευθερίας Αρβανιτάκη, τα οποία αγγίζουν τις ευαίσθητες χορδές του κάθε ακροατή.
Η προσέλευση των κατοίκων της Πόλεώς μας ήταν συγκινητικά μεγάλη (το Συνεδριακό Κέντρο αποδείχτηκε μικρό για να χωρέσει το πλήθος των ανθρώπων), γεγονός που φανερώνει ότι οι Χαλκιδείς, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Τοπικής Εκκλησίας, «διψούν» για ποιότητα σε όλες τις μορφές της τέχνης, ενώ παράλληλα και με αυτή τους την παρουσία έδειξαν ότι σέβονται, τιμούν και συντρέχουν το έργο της Τοπικής Εκκλησίας –δικό τους έργο στην πραγματικότητα- που με τις κάθε μορφής εκδηλώσεις Της είναι πάντα κοντά στο Λαό διδάσκοντας, ενημερώνοντας, νουθετώντας.

«Άπαντες οι της Εκκλησίας διδάσκαλοι, φεύγειν τούς ετερόφρονας παραινούσι"!


"Ἄν οἱ Ὀρθόδοξοι εἶχον τήν δυνατότητα νά ἀναμένουν
ἐν ὑπομονῇ τήν ἀπόφασι τῆς Συνόδου, προκειμένου
νά ἀποτειχισθοῦν ἀπό τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο,
τότε θά ἦσαν περιττοί ὅλοι οἱ ἱεροί Κανόνες
οἱ ὁποῖοι ἀναφέρονται στούς αἱρετικούς καί
στή σχέσι τῶν Ὀρθοδόξων μέ αὐτούς"!


Εἰς αὐτά τά ἐπιχειρήματα τῆς δυνητικῆς ἑρμηνείας τοῦ Κανόνος, ἔχομε νά ἀναφέρωμε τά ἑξῆς:
1. Ἄν ἡ ἀποτείχισις ἀπό τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο δέν ἦταν ὑποχρεωτική θά ἔπρεπε νά τό γνωρίζουν αὐτό οἱ Ὀρθόδοξοι ἀπό τά πρῶτα χρόνια τοῦ Χριστιανισμοῦ καί ὄχι τόν ἔνατο αἰῶνα πού ἐγράφη ὁ ἐν λόγῳ Κανών.
Βλέπουμε δηλαδή στήν διαχρονική Παράδοσι τῆς Ἐκκλησίας οἱ ἅγιοι Πατέρες νά προτρέπουν διαρκῶς μέ λόγια καί ἔργα τήν ἀπομάκρυνσι ἀπό τούς αἱρετικούς μόλις διεπίστωναν ὅτι διακατέχονται ἀπό αἱρετικά φρονήματα. Τόν ἔνατο λοιπόν αἰῶνα σύμφωνα πάντοτε μέ τήν δυνητική ἑρμηνεία διδάσκονται οἱ Ὀρθόδοξοι κάτι τελείως διαφορετικό. Διδάσκονται ὅτι δύνανται, χωρίς νά ἁμαρτάνουν, οὔτε νά μολύνωνται ἀπό τήν αἵρεσι, νά παραμένουν ἑνωμένοι ἐκκλησιαστικά μέ τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο, νά τόν μνημονεύουν κλπ. μέχρι τήν καταδίκη του ἀπό τήν Σύνοδο. Αὐτό πρακτικά σημαίνει, ἤ ὅτι μέχρι τότε οἱ Ὀρθόδοξοι -ὅταν ἀποτειχίζοντο- ἔσφαλαν, ἤ ὅτι ἐκαινοτόμησαν οἱ Πατέρες τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου καί ἄλλαξαν μία βασική Παράδοσι τῆς Ἐκκλησίας.
Θά ἔπρεπε ἐπίσης καί οἱ ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἀναλόγως νά ὡμιλοῦσαν διά τούς αἱρετικούς καί νά καθησύχαζον τρόπον τινά τούς Ὀρθοδόξους, ὥστε νά μήν διακόπτουν πρό συνοδικῆς κρίσεως τήν ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μέ αὐτούς. Πουθενά ὅμως δέν ὑπάρχουν τέτοιες προτροπές καί διδασκαλίες τῶν ἁγίων. Ἀπεναντίας καί διά τῶν λόγων καί διά τῶν ἔργων των οἱ ἅγιοι ἀποδεικνύουν τό ἐντελῶς ἀντίθετο, δηλαδή τήν ἐκκλησιαστική ἀποτείχισι ἀπό τόν δημοσίως καί ἐπ’ Ἐκκλησίας κηρύττοντα αἵρεσι. Ὁ ἅγ. Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός, στό τέλος τῆς Βυζαντινῆς περιόδου, ἐπιγραμματικά ἀναφέρει περί τούτου συνοψίζων τήν Ὀρθόδοξο Παράδοσι εἰς τό θέμα τῆς ἀποτειχίσεως καί μάλιστα στήν πιό δύσκολη πρακτικά ἀπό ὅλες τίς περιόδους τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Πατρολογία Orientalis, τομ. ΧV, σελ. 304).

Θέση και ρόλος των λαϊκών μέσα στην Εκκλησία πρίν και μετά την εν Κολυμπαρίω Σύναξη

Εισήγηση Απόστολου Σαραντίδη, Δασκάλου στην Καβάλα και Πολιτικού Επιστήμονα, σε εσπερίδα του συλλόγου «Στρατηγός Μακρυγιάννης»
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Εορδαίας
Πτολεμαΐδα, Παρασκευή 4/11/2016, ώρα 6μμ
———————

Σεβαστοί πατέρες,
Κυρία Πρόεδρε και μέλη του συλλόγου «Στρατηγός Μακρυγιάνννης»,
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
Ο όρος «λαϊκός» προέρχεται από τη λέξη λαός. Λαϊκοί είναι εκείνοι που ανήκουν στον λαό, εκείνοι που τον σχηματίζουν. Οι όροι «λαϊκός» και «λαός» συμπίπτουν, έτσι ώστε εάν χρειαστεί να καθορίσουμε το νόημα τής λέξης «λαϊκός» στην Εκκλησία, θα πρέπει να μιλήσουμε για τον χριστιανό και να εξαγάγουμε το νόημα των δύο μυστηρίων τής χριστιανικής μύησης, του βαπτίσματος και του χρίσματος. Λαϊκός είναι κάθε χριστιανός, κάθε βαπτισμένος, κάθε μέλος τής Εκκλησίας. Η εκκλησιαστική κοινότητα, ο Λαός του Θεού, αποτελεί τη θεμελιώδη πραγματικότητα. Το μυστήριο του βαπτίσματος αποτελεί για τον άνθρωπο μία καινούργια γέννηση. Δημιουργεί καινούργια αισθητήρια, τον κάνει μέλος μιας καινούργιας Πολιτείας. Το μυστήριο της ιεροσύνης δεν αλλάζει τον άνθρωπο στην ουσία του. Του δίνει την «εξουσία» να υπηρετεί τους άλλους πιστούς και ταυτόχρονα τη δυνατότητα να τούς μεταβιβάζει διά των μυστηρίων και διά του λόγου τη Θεία Χάρη. Η χάρις που λαμβάνεται δεν αποτελεί τόσο ένα προνόμιο, όσο μία ευθύνη. Πρόκειται κατ’ ουσίαν για ένα λειτούργημα.
Στον πολύ κόσμο υπάρχει η άποψη ότι στον πιστό λαό επιφυλάσσεται ο ρόλος του θεατή ή ακροατή, ο οποίος προσεγγίζει τις λειτουργικές ακολουθίες περισσότερο ως ευκαιρία περισυλλογής και παρά ως συμμετοχή στην κοινή προσευχή της Εκκλησίας, ότι σήμερα παρατηρείται σε μεγάλο βαθμό μία έκπτωση από την έννοια της ενεργητικής συμμετοχής του λαού στη Θεία Λατρεία σε μία στάση παθητικής παρακολουθήσεώς της. Στο σημείο αυτό θεωρούμε απαραίτητο να κάνουμε την εξής διευκρίνιση:

Τί είναι οι άγγελοι και η σχέση τους με τους ανθρώπους.


CEACCEB3CEB3CEB5CEBBCEBFCF82CF80CEB1CEB9CEB4CEACCEBACEB9

Οι Άγγελοι είναι υλικά πνευματικά και αθάνατα όντα. Έχουν δηλαδή υλικό σώμα μιας και είναι κτίσματα, αλλά σε σύγκριση με το ανθρώπινο σώμα το δικό τους είναι πολύ πιο «λεπτό».
Κατά τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό «Άγγελος εστιν ουσία νοερά, αεικίνητος, αυτεξούσιος, ασώματος, Θεώ λειτουργούσα, κατά χάριν εν τη φύσει το αθάνατον ειληφυια». Επομένως είναι πνεύματα άΰλα πάντα με την έννοια της λεπτότατης ύλης-αγ.Μάξιμος Ομολογητής-, ουράνια και αθάνατα. Γι’ αυτό και ονομάζονται και ουράνιες και ασώματες δυνάμεις. Επίσης, οι Άγγελοι είναι «φύσις λογική, νοερά τε και αυτεξούσιος, αθάνατος ου φύσει, αλλά χάριτι».
Οι Άγιοι Άγγελοι υπόκεινται στον χωροχρόνο διότι είναι και αυτοί κτίσματα. Η διαφορά με τους ανθρώπους είναι ότι βιώνουν τον χωροχρόνο τελείως διαφορετικά.
Μπορούν να βρίσκονται από την μία άκρη του κόσμου στην άλλη, όμως δεν μπορούν να είναι πανταχού παρών. Μπορούν να αλλάζουν μορφές διατηρώντας πάντοτε την αγγελική τους φύση.
Οι Άγιοι Άγγελοι σε σχέση με τον πεπτωκότα άνθρωπο είναι «άυλοι και ασώματοι», όμως σε σχέση με τον Άκτιστο Θεό οι Άγγελοι είναι υλικοί και ρυπαροί.
Οι Άγιοι Άγγελοι είναι αρχαιότεροι των ανθρώπων, αρχαιότεροι κάθε κτίσματος όχι όμως και αγιότεροι από κάθε κτίσμα. Η φιλανθρωπία του Θεού ανέδειξε τουλάχιστον έναν άνθρωπο αγιότερο ακόμα και από τους Αγγέλους. Αυτός ο άνθρωπος δεν είναι άλλος από την Υπεραγία Θεοτόκο Μαρία στην οποία δικαιολογημένα ψάλλουμε «Την τιμιωτέρα των Χερουβείμ και ενδοξοτέρα ασυγκρίτως των Σεραφείμ…».
Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι ο Θεός δίνει την δυνατότητα στους ανθρώπους να ξεπεράσουν ακόμα και του Αγίους Αγγέλους. Ποτέ δεν θα πρέπει να λησμονούμε ότι ο Λόγος του Θεού ΔΕΝ έγινε Άγγελος αλλά Άνθρωπος με αποτέλεσμα να θεώσει την ανθρώπινη φύση και να δώσει στον άνθρωπο την δυνατότητα να γίνει κατά χάριν θεάνθρωπος.
Οι Άγγελοι διαιρούνται σε τρεις ιεραρχικές τάξεις:
1) Σεραφείμ – Χερουβείμ – Θρόνοι,
2) Κυριότητες – Δυνάμεις – Εξουσίες,
3) Αρχές – Αρχάγγελοι – Άγγελοι.
Επικεφαλής δε των αγγελικών δυνάμεων είναι οι Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ.
Άγγελος σημαίνει αγγελιοφόρος, εκείνος που φέρει μία αγγελία και μάλιστα καλή, χαρμόσυνη αγγελία. Τα ουράνια πνεύματα λέγονται Άγγελοι, διότι αγγέλουν, μεταφέρουν στους ανθρώπους καλές ειδήσεις και προστάγματα και παραγγελίες του Θεού, για την σωτηρία του ανθρώπου. Γι’ αυτό και στην προς Εβραίους επιστολή ονομάζονται «λειτουργικά πνεύματα εις διακονίαν αποστελλόμενα διά τους μέλλοντας κληρονομείν σωτηρίαν» (Εβρ. α΄ στιχ. 14).
Αποτελεί σταθερή διδασκαλία της Εκκλησίας ότι ο κάθε πιστός έχει τον φύλακα Άγγελό του, και όχι μόνο κάθε άνθρωπος, αλλά και κάθε πόλη και χώρα. Γι’ αυτό και είναι καθημερινή η δέηση της Εκκλησίας προς το Θεό να δίνει στον καθένα μας «Άγγελον ειρήνης, πιστόν οδηγόν, φύλακα των ψυχων και των σωμάτων ημων».

Εμεις δεν ξεχναμε...ΠΟΤΕ. ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ. ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ. ΕΝΔΟΞΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΚΑΙ ΖΩΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΔΕ ΤΙ;




"Οσοι πιστοι στ΄αρματα. 
Η αφωνια ειναι χαρακτηριστικο των νεκροταφειων.
Καιρος του σιγαν και καιρος του λαλειν.
Σημερα 1996 μετα Χριστον, τα σταδια γεμουν χιστιανους ....θεατας... 
Αληθεια, στην προκλησι των Λυαιων της εποχης μας, ποσοι Νεστορες θα εμφανισθουν;
Εκει κατω στη Λαρισα, εμφανισθηκαν πολλοι Νεστορες. 
Και γυναικες και παιδια ...Νεστορες γεγονασι.
Ποσοι απο μας τους αλλους ...θεατες στην υπερυψωνενη θρασειαν κεφαλην των Λυαιων, θα σπευσουμε στην ...Παλαιστρα; 
Υπαρχουν σημερα χριστιανοι για την Παλαιστρα;".



Οι άγνωστοι Αρχάγγελοι Ραφαήλ και Ουριήλ


ARCHANGELS RAPHAEL AND URIEL

του π. Αθανασίου Γιουσμά

Η πίστη μας είναι όντως ένα μυστήριο! Αρκετά τα άγνωστα και πάμπολλα τα κεκρυμμένα… Γνωρίζουμε και πιστεύουμε τόσα όσα ο Κύριος μάς έχει αποκαλύψει. Και μας αποκάλυψε τόσα όσα είναι αρκετά για να Τον πλησιάσουμε και να σωθούμε.
Η Ορθόδοξη πίστη μας είναι αλήθεια που δεν ανακαλύφθηκε κι ούτε ανακαλύπτεται, αλλά αποκαλύφθηκε και αποκαλύπτεται. Αποκαλύφθηκε από τον Τριαδικό Θεό μέσα στο διάβα των αιώνων και αποκαλύπτεται (με την έννοια γνωρίζεται, κατανοείται) ως σήμερα, σε όσους είναι δεκτικοί αυτής της δωρεάς κι έχουν αγαθή προαίρεση και «καθαρή καρδιά» (Ματθ. 5, 8).
Η «αποκαλυφθείσα» πίστη μας είναι καταγεγραμμένη στον κλειστό κανόνα (σύνολο) των βιβλίων της Αγίας Γραφής και θεμελιωμένη από την αγιοπνευματική αυθεντία των Οικουμενικών Συνόδων και των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας. Περιφρουρείται όμως – φυσικά όχι από τους «κατ’ όνομα Χριστιανούς» της «Πασχαλινής λαμπάδας», όπως χαρακτηριστικά έλεγε ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κυρός Σεραφείμ – από τον ευλογημένο λαό του Θεού που συνειδητά είναι αυτό που είναι, και καρδιακά πιστεύει αυτό που πιστεύει…

Οργανωμένες επιθέσεις κατά του Χριστιανισμού από πράκτορες του Σιωνισμού







Σε μία Ελλάδα όπου η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού είναι Χριστιανικού Δόγματος… οι πράκτορες και μισθοφόροι ξένων συμφερόντων δεν σταματούν να βεβηλώνουν και να τρομοκρατούν τους Χριστιανούς, ώστε να απομακρυνθούν σιγά-σιγά από τη θρησκεία τους. 
Ομοίως δέχονται συνεχώς επιθέσεις, όσοι φέρουν Ελληνική Σημαία, από τους ίδιους «αντιφασίστες», που κυματίζουν περήφανα τη σημαία των Ισραηλινών δολοφόνων.
  Για παλιότερο χτύπημα στη Συναγωγή των Χανίων που πραγματοποίησαν ξένοι υπάλληλοι του ΝΑΤΟ, ενώ τα ΜΜΕ προσπάθησαν να ενοχοποιήσουν τους Έλληνες… μπορείτε να
διαβάσετε σχετικό άρθρο από τον Γ. Δελαστίκ στο «ΕΘΝΟΣ «:




Σοβαρότατες πολιτικές διαστάσεις με εξαιρετικά ύποπτες και σκοτεινές πτυχές έχει πάρει πλέον η υπόθεση του διπλού εμπρησμού της εβραϊκής συναγωγής στα Χανιά, στις 5 και στις 17 Ιανουαρίου, με την αποκάλυψη των δραστών της επαίσχυντης πράξης. 
Εχει προκληθεί πολιτικός και διπλωματικός σάλος καθώς έγινε γνωστό ότι οι δράστες είναι… δύο Αμερικανοί από τη «διευκόλυνση» (δηλαδή τη βάση) των ΗΠΑ στη Σούδα, δύο Βρετανοί από τη βάση του ΝΑΤΟ εκεί και ένας Ελληνας, ο οποίος έχει σχέση με την τροφοδοσία της νατοϊκής βάσης! 
Οπως αποδεικνύεται από τις λήψεις καμερών επιτήρησης καταστημάτων που βρίσκονται στον ίδιο δρόμο με τη συναγωγή, δράστης του πρώτου εμπρησμού ήταν ο ένας από τους δύο Αμερικανούς με συνεργούς τούς υπόλοιπους τέσσερις, ενώ δράστης του δεύτερου εμπρησμού ήταν ο μεγαλύτερος σε ηλικία από τους δύο Βρετανούς (33 ετών, ενώ ο δεύτερος είναι 23) με τους υπόλοιπους να φυλάνε τσίλιες!
Οι δύο Αμερικανοί φυγαδεύτηκαν αμέσως στο εσωτερικό της βάσης τους και ενδεχομένως να έχουν ήδη μεταφερθεί εκτός Ελλάδας, ενώ κλιμάκιο της αμερικανικής πρεσβείας έσπευσε αμέσως στα Χανιά για να κουκουλώσει την υπόθεση και να υποβαθμίσει όσο το δυνατόν περισσότερο την αναφορά στους Αμερικανούς δράστες από τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης.
Οι Αμερικανοί απαιτούν για τον σκοπό αυτόν τη συνεργασία της ελληνικής αστυνομίας, στην οποία άλλωστε οι υπεύθυνοι της αμερικανικής βάσης αρνήθηκαν να δώσουν τα ονόματα των δραστών. Εννοείται ότι η τοπική ΕΛ.ΑΣ. έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και το θέμα χειρίζεται απευθείας το υπουργείο Δημόσιας Τάξης λόγω του εκρηκτικού πολιτικού χαρακτήρα του θέματος.
  Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τους δύο Βρετανούς. Οι αρχικές πληροφορίες τούς φέρουν ως εκπαιδευτές της ειδικής μονάδας Ναυτικής Αποτροπής του ΝΑΤΟ, αλλά τα τελευταία 24ωρα καταβάλλεται προσπάθεια να παρουσιαστούν ως… εργαζόμενοι σε μπαρ (!) ώστε να υποβαθμιστούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι επικίνδυνες για το Λονδίνο πολιτικές διατάσεις του θέματος και φυσικά οι δικαιολογημένες αντίστοιχες υποψίες.
  Το πιο διασκεδαστικό είναι ότι στην αναγνώριση των δραστών έπαιξε καθοριστικό ρόλο, όπως μεταδίδεται από τα Χανιά, το κλιμάκιο της… ισραηλινής μυστικής υπηρεσίας Μοσάντ που βρίσκεται μόνιμα στην Κρήτη, το οποίο «εισέβαλε» στα γραφεία της ΕΛΑΣ στα Χανιά και απαίτησε από τους Ελληνες αστυνομικούς να μαζέψουν το οπτικό υλικό από όλες τις κάμερες των καταστημάτων, βάσει του οποίου όντως αποκαλύφθηκαν οι Αμερικανοί και οι Βρετανοί δράστες, μαζί με τον Ελληνα «τσιλιαδόρο» συνεργάτη τους. Προφανώς τώρα οι Ισραηλινοί πράκτορες θα τραβούν τα μαλλιά τους!
  Η αποκάλυψη της ταυτότητας των δραστών κατεξευτέλισε παράλληλα το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, το οποίο έσπευσε να βγάλει ανακοίνωση προς τους Αμερικανούς πολίτες προειδοποιώντας τους για τον αντισημιτισμό των… Ελλήνων! 
Τι έχει άραγε η Ουάσιγκτον να πει τώρα που όλοι γνωρίζουν ότι δύο Αμερικανοί και όχι Ελληνες πολίτες συμμετείχαν στους εμπρησμούς, με τον έναν μάλιστα εξ αυτών να είναι και ο εμπρηστής την πρώτη φορά;
Παρόμοιο διασυρμό υπέστη και η αμερικανική εφημερίδα «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ», η οποία την Πέμπτη δημοσίευσε ημισέλιδο κατάπτυστο άρθρο με τίτλο «Η ντροπή της σύγχρονης Ελλάδας», για να καταγγείλει τον υποτιθέμενο αντισημιτισμό των Ελλήνων. «Η Ελλάδα υποφέρει από έλλειψη ηθικής, θρησκευτικής και κοινωνικής ηγεσίας, που να καταγγέλλει την αισχύνη του αντισημιτισμού» έγραφε λάβρη η αμερικανική εφημερίδα, επαινώντας παράλληλα την «αξιοθαύμαστη εξαίρεση του πρώην συντηρητικού πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Μητσοτάκη»!
  Ακρως ενδιαφέρον είναι ότι η αμερικανική εφημερίδα ορίζει ως δήθεν αντισημιτισμό… «τη συνηθισμένη τώρα σύγκριση του Ισραήλ με τους ναζί στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης»! 
Αποδεικνύεται έτσι ότι όλος αυτός ο θόρυβος αποσκοπεί συν τοις άλλοις στο να πιέσει τα ελληνικά ΜΜΕ να σιωπούν μπροστά στα εγκλήματα που διαπράττουν τα αιμοσταγή στρατεύματα του Ισραήλ σε βάρος αμάχων Παλαιστινίων. Μάταιος ο κόπος των Αμερικανών. Δεν θα το καταφέρουν.

ΥΠΟΨΙΕΣ
Προβοκάτσια ξένων υπηρεσιών;
Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ των δραστών εγείρει ένα κρίσιμο πολιτικό ερώτημα: οι Βρετανοί και οι Αμερικανοί από τις βάσεις πυρπόλησαν δύο φορές τη συναγωγή λόγω προσωπικής πολιτικής εμπάθειας εναντίον των Εβραίων ή έδρασαν κατόπιν εντολών μυστικών υπηρεσιών των χωρών τους; 
Εχουμε να κάνουμε δηλαδή με τυχαίες πράξεις αντισημιτικού κρετινισμού τεσσάρων ανεγκέφαλων Αμερικανών και Βρετανών ή με πολιτική προβοκάτσια ξένων πρακτόρων με στόχο τη δυσφήμηση της Ελλάδας στον εβραϊκό κόσμο που κατέχει κορυφαίες θέσεις στο παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα, σε μια φάση που η χώρα μας βρίσκεται σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση και επομένως έχει ανάγκη τις ξένες τράπεζες;
Το «EURO2DAY» δημοσίευσε την έκθεση για την βία κατά θρησκευτικών χώρων στην Ελλάδα:


Σε μια πρωτότυπη -για τα ελληνικά δεδομένα- κίνηση, αλλά απολύτως αναγκαία προκειμένου να υπάρξουν αξιόπιστα στοίχεια για τα περιστατικά βίαιων ενεργειών σε χώρους θρησκευτικού ενδιαφέροντος στην χώρα μας προχώρησε το υπουργείο Παιδείας και η αρμόδια Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων.
  Με την πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας για την δημοσιοποίηση των σχετικών στοιχείων της έρευνας καλύπτεται ένα πολύ σημαντικό κενό και τίθενται οι βάσεις για τη δημιουργία μιας βάσης δεδομένων και ενός παρατηρητηρίου που θα είναι σε θέση να καταγράφει σχετικά περιστατικά και να διατηρεί συγκεντρωμένα αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία για περιστατικά βίας σε βάρος ευκτήριων οίκων και χώρων θρησκευτικού ενδιαφέροντος.
Διαβάστε αναλυτικά την έκθεση
  Η έκθεση για τα περιστατικά κατά χώρων θρησκευτικού ενδιαφέροντος επιχειρεί, για πρώτη φορά, να συγκεντρώσει με τρόπο συγκροτημένο και σε συνεργασία με τις θρησκευτικές κοινότητες, περιστατικά προσβολής των θρησκευτικών χώρων, αποτυπώνοντας τη γενικότερη κατάσταση σε εθνικό επίπεδο, ώστε να χρησιμεύσει ως ένα αξιόπιστο εργαλείο για την εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την πραγματική έκταση των εν λόγω φαινομένων. 

Πόσο ἀκόμα θὰ ἀνέχεσαι Κύριε μέχρι καὶ τὴν βράβευση τῶν δολοφόνων μας; Ἂς τὴν κοιτάξουμε καὶ ἂς ποῦμε ἐπιτέλους τὴν ἀλήθεια. Εἶναι αὐτοὶ ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι;

Αρκετά πιά!

Αποτέλεσμα εικόνας για Andrew Cuomo athenagoras

Ἀρκετά  πιά!
   Ὅταν χάνεται ἡ ἀγάπη, οἱ ἄνθρωποι μιλοῦν περὶ δικαίου καὶ ἐννοοῦν τὴν ἰσότητα. Ὅταν μαζί της χάνεται καὶ τὸ δίκαιο, οἱ ἄνθρωποι μιλοῦν περὶ ἰσότητας καὶ ἐννοοῦν τὴν ἀνηθικότητα. Ἀπὸ τὸν τάφο τῆς ἀγάπης ξεφυτρώνει τὸ δίκαιο, ἀπὸ τὸν τάφο τοῦ δικαίου ξεφυτρώνει ἡ ἰσότητα.

Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

   Ὅλοι μας μάθαμε, ὅτι πρὶν ἀπὸ κάποιες μέρες τὸ Τάγμα τῶν «Ἀρχόντων» τοῦ Ἀποστόλου Ἀνδρέα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου παρουσία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς Δημητρίου βράβευσε μὲ τὸ ὑψηλότερο πατριαρχικὸ βραβεῖο, τὸ Ἀθηναγόρειο Βραβεῖο Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, ἕναν ἀπό τοὺς πιὸ διαβόητους ὑποστηρικτὲς τῆς ἔκτρωσης καὶ τοῦ "γάμου" τῶν ὁμοφυλοφίλων, τὸν κυβερνήτη τῆς Νέας Ὑόρκης Andrew Cuomo (Ἄντριου Κουόμο).


    Ὁ Cuomo εἶναι αὐτός, ποὺ ὑπερασπίστηκε τὴν νομοθεσία, ποὺ δίνει τὸ «δικαίωμα» σὲ μία μητέρα νὰ κάνει ἔκτρωση μέσω δηλητηρίου, ποὺ ἐγχέεται μέσα της καὶ μέσα στὴν καρδιὰ τοῦ μωροῦ. Καὶ ὅπως ἀναφέρει ὁ Ἀμερικάνος Ὀρθόδοξος Χριστιανός, Ἰώσηπος Φλάβιος, ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς «δὲν εἶναι κάποιος, ποὺ πιστεύει ἁπλὰ στὶς ἀμβλώσεις, ἀλλὰ εἶναι ἕνας ἄνθρωπος, ποὺ πίεσε σκληρὰ γιὰ τὰς ἀμβλώσεις ἐγκυμοσύνης ὄψιμης ὡριμότητας (μὲ δηλητήριο, ἀκρωτηριασμό, καὶ διαμελισμὸ τῶν ἐμβρύων στὴν μήτρα)». (Πηγή: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ, ἐδῶ).

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Δυστυχώς ο Οικουμενισμός, βλάπτει σοβαρά την πνευματική υγεία! --Βοθρολύματα δολιότητας!


.
   Οι προσωπικές κατηγορίες που εκτοξεύετε π. Σεβαστιανέ  στο πρόσφατο άρθρο σας (ἐδῶ) δεν αποτελούν αντικείμενο της απαντήσεως μου γιατί αυτοί που κατηγορούνται «ηλικίαν έχουν» να απαντήσουν. Η εννέα σελίδων επιστολή σας απαιτεί για την «απολύμανση» της τουλάχιστον 50 σελίδες κειμένου. Κάτι που εγγυάται την απόρριψη της τόσο από τον διαχειριστή του eordaia.org, αλλά και από τους αναγνώστες. Αν όμως μου το ζητήσετε θα το γράψω με χαρά.
Ας απαντήσω όμως σε ένα-δύο από  τα βοθρολύματα της δολιότητας σας που τα παρουσιάζετε ως γνήσια Ορθόδοξη πνευματική τροφή,  μήπως τελικά  ωφεληθεί  και γλυτώσει κάποιος από την τροφική δηλητηρίαση.
Λέτε ότι ο παπισμός:  «…είναι πλέον ένα ξεδοντιασμένο θηρίο και ένα παραπαίον ανήθικο παιδεραστικό σύστημα που όλος ο κόσμος το “κράζει” ως την πόρνη της Αποκαλύψεως».
.
Αμέσως όμως μετά, σα να μετανιώσατε και αναρωτιέστε  «γιατί τόσο πολεμικό μένος και μια τέτοια ιδεολογική τυραννία και αντιπαράθεση;  …Και άραγε τι εξυπηρετεί ένα τέτοιο πολεμικό μένος κατά του Πατριάρχη και των Επισκόπων; Γιατί άραγε πρέπει όλοι, ιερείς και λαϊκοί, πρέπει να ακολουθήσουν τους αποτειχισμένους  και αποτυχημένους για να είναι οι καλοί και πιστοί στον Θεό;».

Σχίσμα κάνουν οι αιρετικοί, κι όχι όσοι απομακρύνονται απ' αυτούς (π. Ευθ. Τρικαμηνά)

   παντώντας εἰς αὐτό τό ἐπιχείρημα ἀναφέρομε τά ἑξῆς:

1. Εἶναι ἐξόφθαλμο καί αὐτονόητο ὅτι ἡ Ἐκκλησία δέν καταδικάζει τήν ἀποτείχισι (ἀφοῦ αὐτή τήν ἔχει θεσμοθετήσει, καί φυσικά, ἐφ’ ὅσον πραγματοποιεῖται μέ τούς ὅρους πού ἡ ἴδια -ἡ Ἐκκλησία- ἔχει διδάξει), ἀλλά καταδικάζει τό σχίσμα, τό ὁποῖον ὄντως εἶναι μεγίστη ἁμαρτία. Καταδικάζει δηλαδή τήν ἀπόσχισι, τήν ἀπομάκρυνσι πιστῶν ἀπό τήν Ἐκκλησία, ὅταν αὐτή ἡ ἀπόσχισις (σχίσμα) δέν πραγματοποιεῖται γιά θέματα πίστεως, ἀλλά ἐξ αἰτίας ἄλλων ἀφορμῶν, (θέματα διοικητικά δηλαδή, τάξεως, πνευματικά κλπ.).  Εἰς αὐτό εἶναι ἀρκετά σαφής ὁ πρῶτος Κανών τοῦ Μ. Βασιλείου, τόν ὁποῖο ἀναφέραμε στήν σελίδα 61.  Ὡς ἐκ τούτου ἡ ἀποτείχισις εἶναι μέν ἀπόσχισις (ἀπομάκρυνσις), πλήν ὅμως ὄχι ἀπό τήν Ἐκκλησία, ἀλλά ἀπό κάτι πού ἔχει τό ὄνομα Ἐκκλησία, ἀλλά εἶναι στήν πραγματικότητα κάτι νεκρό ἤ νεκρούμενο καί  κάτι μολυσματικό, τό ὁποῖο ἔχει τή δύναμι νά μολύνη καί τούς ὑγειῶς φρονοῦντας καί πράττοντας.

Ο επίσκοπος που διώκει ιερέα, ενώ αυτός υπερασπίζεται ορθώς την Ορθόδοξη πίστη μας, θεωρείτε ως αιρετικός - Ψήφισμα – διαμαρτυρία προς τον Μητροπολίτη Φλωρίνης-Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεόκλητο



ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ - 

 ΤΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ
       
     - Ψήφισμα – συμπαράστασης στον

Αρχιμανδρίτη π. Παΐσιο Παπαδόπουλο



<<[…]Ο π. Παΐσιος Σεβασμιότατε διέκοψε το μνημόσυνό σας, όχι γιατί έχει κάτι εναντίον του προσώπου σας, αλλά διότι εσείς συνεχίζετε, σαν να μην έγινε τίποτε, να μνημονεύετε τον παναιρετικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο.
                Διώκοντας όμως εσείς τον π. Παΐσιο, διώκετε και κάθε ορθόδοξο λαϊκό, μοναχό ή κληρικό που αντιστέκεται στην μεγάλη αυτή προδοσία της Ορθοδόξου Πίστεως>>.

      -   Ψήφισμα – διαμαρτυρία προς τον Μητροπολίτη Φλωρίνης-Πρεσπών και Εορδαίας  κ. Θεόκλητο 

<<[…]Γι΄αυτό λοιπόν παρακαλούμε να επιληφθείτε ορθοδόξως του θέματος, δίνοντας την δική σας ομολογία στην άμεσα προγραμματιζόμενη σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, γνωρίζοντας ότι ο λαός σας εξουσιοδοτεί και σας προτρέπει να υποστηρίξετε την μη αποδοχή αυτής της Συνόδου ως «Αγίας και Μεγάλης», και την μη εφαρμογή των αποφασισθέντων και ψηφισθέντων, αντικανονικώς, προδοτικών κειμένων, που κλονίζουν και σκανδαλίζουν πρωτοφανώς το σώμα της Εκκλησίας μας.
                Σας ευχόμαστε καλή φώτιση και καλή δύναμη>>.
         - ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Ὁ ρόλος τῶν λαϊκῶν μέσα στὴν Ἐκκλησία μετὰ τὴν “Πανορθόδοξη Σύνοδο”».

ΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ''ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ'':
-Ο επίσκοπος που διώκει ιερέα, ενώ αυτός υπερασπίζεται ορθώς την Ορθόδοξη πίστη μας, θεωρείτε ως αιρετικός


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΚΑΙ ΩΡΑ 6.00 μ.μ. ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Ὁ ρόλος τῶν λαϊκῶν μέσα στὴν Ἐκκλησία μετὰ τὴν “Πανορθόδοξη Συνοδο”».