Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

«ΤI NA KANΩ;…» Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου





Δν θ πρεπε, γαπητοί μου, ν βρίσκωμαι σήμερα δ. πιθυμοσα ν βρίσκωμαι πάνω στ ψηλ βουνά, κε στ μικρ γ­καταλελειμμένα χωριά μας, γι ν κηρύ­ξω στος χωρικούς μας. λλ φ᾿ σον βρίσκομαι δ, θ παρακαλέσω ν δώσετε προσοχ στ λίγα λόγια πο θ π δέξιος γλσσα μου.
κούσατε τ εαγγέλιο. Περιέχει δυ ρω­τή­ματα· τ να τ θέτει νθρωπος, τ λ­λοτ κα σπουδαιότεροτ θέτει Θεός. Σήμερα θ σχοληθομε μ τ ρώτημα πο θέ­τει νθρωπος. Ποιό εν ατό; να ρώτημα γεμτο γχος· «Τί ποιήσω;», τί ν κάνω; (Λουκ. 12,17).

Μ ποιός τ λέει ατ τ «Τί ν κάνω;»; Μή­πως τ λέει κανένας ζητιάνος, πο δν ­χει ψωμάκι ν φά, ουχαλάκι ν σκεπαστ κα καλυβούλα ν καθίσ; μήπως τ φωνάζει καν­ένας νεργος νέος, πο χτυπάει πόρτες, δ βρίσκει πουθεν κατανό­ησι, κι ναγκάζεται ν φύγ μακριά, στν Α­στραλία κα στν ­μερικ γι ν ζήσ; μήπως τ λέει κανένα ρ­φανό, πο γυρίζει παντέρημο στος δρόμους; μήπως τ λέει καμμι χήρα μ ξι­φτ παιδιά; μήπως τ λέει κανένας οκογενει­άρχης πο χει σήμερα ν λύσ μύρια προβλήματα; μήπως τ λέει κανένας ρρωστος πο βογγάει πάνω στ κρεβάτι κα δν πάρχει γι᾿ α­τν φάρμακο κα γιατρειά; «Τί ν κάνω;». Πα­ρ τν κατάστασί τους δν τ λέει κάποιος ­π ατούς. Τ λέει – ποιός; κενος πο κα ­γεία χει, κα λεπτ χει, κα σπίτια χει, κα περιουσία χει· πλούσιος.

Ὁ Ἅγιος Ραφαήλ καί τά συλλείτουργα τῶν ἡμερῶν μας


Ποιός δέν γνωρίζει τόν θαυματουργό νεοφανέντα γιο τς νήσου Λέσβου, τόν γιο Ραφαήλ!
Μία πτυχή το μαρτυρικο του βίου θαρρ, πώς σχετίζεται πικαίρως μέ τόν δικό μας βίο καί πιό συγκεκριμμένα σέ , τι φορ στήν στάση μας πέναντι σέ καταδικασθεσες δη αρέσεις σέ κατεγνωσμένες (δηλαδή ξιοκατάκριτες) πό σύγχρονους καί παλαιότερους γίους Πατέρες. 
Ατή σημαντικότατη, γνωστή σέ πολλούς, δράση το γίου Ραφαήλ γίνεται μιά πόπειρα νά παρουσιαστε  συνοπτικς στό κείμενο, πού κολουθεί



Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός
Δεκατρία χρόνια μετά τήν προδοτική ψευτοσύνοδο τῆς Φερράρας, ὁ συνυπογραφείς ἑνωτικός ὅρος ἐφαρμόζεται πλέον καί στήν πράξη: Ἀπεσταλμένοι τοῦ πάπα ἔρχονται στήν Κωνσταντινούπολη καί στίς 12 Δεκεμβρίου 1452 (πέντε μῆνες πρίν ἀπό τήν Ἅλωση) συλλειτουργοῦν μέ τούς δικούς μας μέσα στήν Ἁγιά Σοφιά.

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Δέκα Σύλλογοι της Λάρισας καλούν τους γονείς να επιστρέψουν τα νέα βιβλία των Θρησκευτικών

Πρόσκληση για επιστροφή των

νέων βιβλίων Θρησκευτικών

Γονείς επιστρέφουν στο Υπουργείο Παιδείας τους Φακέλους Μαθητή του μαθήματος των Θρησκευτικών - Υπόδειγμα επιστολής γονέα για επιστροφή των βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών


«Διογκώνεται πανελλαδικά το κύμα αντίδρασης κατά των νέων βιβλίων («φακέλων») του μαθήματος των Θρησκευτικών», υποστηρίζουν σε ανακοίνωσή τους δέκα σύλλογοι της Λάρισας, οι οποίοι σε ανακοίνωσή τους, ενημερώνουν τους γονείς που δεν επιθυμούν να διδαχθούν τα παιδιά τους την ύλη των νέων βιβλίων, πώς μπορούν να τα επιστρέψουν στα σχολεία και στο Υπουργείο Παιδείας.
Αναλυτικότερα αναφέρουν: «Ολοένα και περισσότεροι γονείς, ανησυχώντας για τις αρνητικές συνέπειες που θα έχει στην ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των παιδιών τους η προβολή της πανθρησκείας, επιστρέφουν πίσω τα βιβλία ως απαράδεκτα και αξιώνουν τη διδασκαλία του μαθήματος με ορθόδοξη ομολογιακή κατεύθυνση.

Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Έπεσαν οι μάσκες! Σικέ ο διάλογος κυβέρνησης – Εκκλησίας για τα Θρησκευτικά; Να γίνει έκτακτη Ιεραρχία εδώ και τώρα με ονομαστική ψηφοφορία



Του Μάνου Χατζηγιάννη

Το μόνο σίγουρο ήταν εξ αρχής πως κάποιος από τους δύο έλεγε ψέμματα ή τουλάχιστον διαστρέβλωνε την αλήθεια.
Από το καλοκαίρι κι από τους πανηγυρισμούς του επικεφαλής στην Επιτροπή διαλόγου Εκκλησίας-κυβέρνησης για τα Θρησκευτικά Μητροπολίτη Ύδρας περί “συναπόφασης” κυβέρνησης-Εκκλησίας
για τα Θρησκευτικά έχουν έρθει ουκ ολίγες διαψεύσεις!

    Η πιο τρανή όμως ήρθε με τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Μεσογαίας, επίσης μέλους της ίδιας Επιτροπής, τις οποίες ανέδειξε χθες το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ.
    Ο κ. Νικόλαος με δυο κουβέντες συνέτριψε τις ανίερες συμμαχίες Τσίπρα – Ιερώνυμου και Γαβρόγλου -΄Υδρας Εφραίμ για το νέο μάθημα των Θρησκευτικών και ισοπέδωσε το ψεύτικο οικοδόμημα που είχε χτίσει ο Αρχιεπίσκοπος και το περιβάλλον του εδώ και μήνες.

Το νέο πιστεύω του Ιγνατίου Λάππα Λαρίσης (αλλά και των άλλων Μητροπολιτών)!!



Ι. Μ. Λαρίσης:

Ἀντιαιρετικό σεμινάριο

Νά, ποιά εἶναι ἐκ τῶν πραγμάτων
ἡ νέα τους πίστη!
Πιστεύω εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Παπικὴν Ἐκκλησίαν, ποὺ ἔχει κι ἄλλες ἑτεροθαλεῖς ἀδελφὲς Ἐκκλησίες.
Πιστεύω  εἰς ἕναν Ὀρθόδοξον Θεὸν Πατέρα, καὶ εἰς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον τὸ ἐκ τοῦ Πατρὸς ἐκπορευόμενον, καὶ προσέτι εἰς ἕτερον ἑτερόδοξον Θεὸν Υἱόν, καὶ ἕτερον Ἅγιον Πνεῦμα ἐκ τοῦ Υἱοῦ ἐκπορευόμενον.
Τηρῶ αὐστηρὰ τὶς Ἐντολὲς τῶν νέο-Πατέρων μας Οἰκουμενιστῶν (Βαρθολομαίου Ἀρχοντώνη, Ἰωάννη Ζηζιούλα καὶ λοιπῶν ἐπιφανῶν Οἰκουμενιστῶν), εἴτε πιστεύω στὶς δοξασίες τους, εἴτε δὲν πιστεύω, διότι -ἐν ἐναντίᾳ περιπτώσει-, ἂν δηλαδὴ τολμήσω νὰ τοὺς καταγγείλω ὡς Οἰκουμενιστές, θὰ ὑποστῶ προπηλακισμοὺς καὶ διώξεις καί, κυρίως, θὰ χάσω τὸ θρόνο μου, ποὺ ἀπόκτησα μὲ τὸ αἷμα τῶν Λαρισαίων καὶ τὶς φρικτὲς βλαστήμιες τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Σεραφείμ!
Πιστεύω καὶ διεξάγω ἀντιαιρετικὸ ἔργο, διὰ τοῦ ὁποίου καταγγέλλω ὄχι –πρὸς Θεοῦ, τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τὸν Παπισμό–, ἀλλὰ μόνο τὶς "νεοφανεῖς αἱρέσεις" καὶ τὶς διάφορες «σέκτες»! Μόνο αὐτῶν ἡ παρουσία ἀνάμεσά μας (κι ὄχι τῶν Οἰκουμενιστῶν, ὅπως διαδίδουν οἱ ἀποτειχισμένοι) δύνανται «να οδηγήσουν αθώες ή πονεμένες ψυχές στην απώλεια, την πλάνη και την βεβαία καταστροφή».
Πιστεύω ἀκραδάντως ὅτι ἕνας τέτοιος ἀντιαιρετικὸς ἀγώνας, δὲν πρόκειται νὰ μᾶς κοστίσει τίποτα· καμιὰ ἀντιπαράθεση, καμιὰ κατηγορία ἢ διωγμό. Ἀντίθετα θὰ μᾶς ἐξυμνήσουν τὰ φιλικὰ ἐκκλησιαστικὰ ἱστολόγια καὶ θὰ ἀναρτήσουν δεκάδες φωτογραφίες, παρότι ἔτσι κοροϊδεύουμε τοὺς πιστοὺς ὅτι κάνουμε ἀντιαιρετικὸ ἔργο, ἐνῶ μὲ τέτοια συνέδρια στὴν κυριολεξία ρίχνουμε στάχτη στὰ μάτια τῶν ἀδαῶν, ποὺ δαιμονικῇ τύχῃ, ἀκόμα μᾶς πιστεύουν!
Δὲν πιστεύω, οὔτε κἂν σκέπτομαι τὴν Ἀνάσταση τῶν νεκρῶν, διότι, ἂν ὑπάρχει, φοβοῦμαι ὅτι θὰ βρεθῶ σὲ μέρη σκοτεινά!

Ι. Μ. Λαρίσης:


«Πνευματική αποταμίευση η Ορθόδοξη ομολογία και η γνώση της Πίστεώς μας»

Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος – το υπ’ αριθμόν 1 αμάρτημα του Ελληνικού λαού.



-Η αποδοχή του δυτικού ορθολογιστικού ουμανισμού (το αμάρτημα αρνήσεως της Εκκλησίας).
-Ο πόλεμος εναντίον της Εκκλησίας από εγκάθετους επισκόπους (δεν είμεθα σε θέση να σας ποιμάνομε, φροντίστε να σωθείτε μόνοι σας).
-Ο πόλεμος εναντίον των Μοναστηριών.
-Οι ολέθριες εθνικές συνέπειες με την απώλεια εδαφών και αιχμαλωσία του λαού.
-Η δύναμη της μετανοίας και της εν Χριστώ ζωής.
ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ.
Μακαριστός Γέροντας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος (1927 – 2006)
Απόσπασμα ομιλίας που εκφωνήθηκε στις 25/04 του 1983.
Κἂν ὁλόκληρος δὲ λαὸς ἁμάρτῃ, οὐ νικᾷ τὴν τοῦ Θεοῦ φιλανθρωπίαν. Ἐμοσχοποίησεν ὁ λαὸς, καὶ οὐκ ἀπέστη ὁ Θεὸς τῆς φιλανθρωπίας· ἠρνήσαντο οἱ ἄνθρωποι τὸν Θεὸν, ἀλλ’ ὁ Θεὸς ἑαυτὸν οὐκ ἠρνήσατο. Οὗτοι οἱ θεοί σου Ἰσραὴλ, εἰρήκασιν· καὶ πάλιν συνήθως ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραὴλ, σωτὴρ αὐτῶν ἐγένετο. Καὶ οὐ μόνος δ’ ὁ λαὸς ἥμαρτε, ἀλλὰ καὶ Ἀαρὼν ὁ ἀρχιερεύς. Μωϋσῆς γάρ ἐστιν ὁ λέγων, Καὶ ἐπ’ Ἀαρὼν ἐγένετο ὀργὴ Κυρίου· καὶ ἐδεήθην, φησὶν, ὑπὲρ αὐτοῦ, καὶ συνεχώρησεν αὐτῷ ὁ Θεός. Εἶτα Μωϋσῆς μὲν αἰτῶν ὑπὲρ ἀρχιερέως ἁμαρτάνοντος, ἐδυσώπει τὸν Κύριον· Ἰησοῦς δὲ ὁ μονογενὴς, αἰτῶν ὑπὲρ ἡμῶν οὐ δυσωπεῖ τὸν Θεόν; Κἀκεῖνον μὲν διὰ τὸ πταισθὲν οὐκ ἐκώλυσεν ἐλθεῖν εἰς ἀρχιερωσύνην· σὲ δὲ ἐξ ἐθνῶν ἐλθόντα, κεκώλυκεν εἰσελθεῖν εἰς τὴν σωτηρίαν; Μετανόησον, ἄνθρωπε, λοιπὸν καὶ αὐτὸς ὁμοίως, καὶ οὐ κεκώλυταί σοι ἡ χάρις.