Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Τι πραγματικά κάνει η Τουρκία εδώ και 62 χρόνια…


Η Τουρκία αποτολμά να ανατρέψει δεδομένα και να δημιουργήσει τετελεσμένα σε βάρος της Ελλάδος, όταν για διάφορους λόγους υπάρχει στην Ελλάδα εσωτερική ακυβερνησία.



Υπάρχει ένα μοναδικό pattern, ένας σχεδόν απαράβατος κανόνας στην τουρκική συμπεριφορά έναντι της Ελλάδος, τις μεταπολεμικές δεκαετίες:
Η Τουρκία αποτολμά να ανατρέψει δεδομένα και να δημιουργήσει τετελεσμένα σε βάρος της Ελλάδος, όταν για διάφορους λόγους υπάρχει στην Ελλάδα εσωτερική ακυβερνησία.
Και το θράσος της Τουρκίας γίνεται ακόμα μεγαλύτερο όταν σε περιόδους ακυβερνησίας μέσα στην Ελλάδα, συμπίπτει να υπάρχει ακυβερνησία και σε άλλα μεγάλα συμμαχικά κέντρα.

Πάρτε ένα προς ένα όλα τα ελληνοτουρκικά «επεισόδια»:

--Το Σεπτέμβριο του 1955 με τα γεγονότα κατά του Ελληνισμού στην Κωνσταντινούπολη. Ήταν η εποχή που ο εκλεγμένος Πρωθυπουργός της Ελλάδας Στρατάρχης Αλέξανδρος Παπάγος είχε ήδη αρρωστήσει σοβαρά και νοσηλευόταν επί μήνες σε νοσοκομείο. Λίγες βδομάδες αργότερα πέθανε. Το κενό εξουσίας που είχε δημιουργηθεί στο μεταξύ το εκμεταλλεύτηκε η Τουρκία και ανέτρεψε τα πληθυσμιακά δεδομένα της Συνθήκης της Λωζάννης σε βάρος του Ελληνισμού της Πόλης.

Η νέα τάξη φρόντισε να κατασκευάσει το δικό της Παγκόσμιο ημερολόγιο

Η νέα τάξη φρόντισε να κατασκευάσει το δικό της Παγκόσμιο ημερολόγιο

Παγκόσμιο ημερολόγιο

Η νέα τάξη φρόντισε να κατασκευάσει το δικό της ημερολόγιο που εκφράζει τη δική της επιθυμητή πραγματικότητα, το δικό της σύστημα αξιών. Αποτελεί ένα όργανο προπαγάνδας που προβάλλει την κοσμοθεωρία της νέας εποχής. Ταυτόχρονα το νέο ημερολόγιο αντιπαρατίθεται στο παραδοσιακό σύστημα αξιών όπως προβάλλονται στο οικείο ορθόδοξο εορτολόγιο. Μια απλή σύγκριση των δύο ημερολογίων φωτίζει καλύτερα τις προθέσεις των συντακτών του νέου.

Ας δούμε κάποιες από τις καινούργιες «εορτές».

21 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια ημέρα μητρικής γλώσσας
14 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα προστασίας του καταναλωτή
21 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα της ποίησης
22 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα του νερού

Γράμμα ενός αληθινού επισκόπου του μητροπολίτη Χαλκίδος Νικολάου Σελέντη προς Μοναχούς







Δημοσιεύουμε γράμμα ενός αληθινά φιλομόναχου επισκόπου, ενός αληθινού επισκόπου, και όχι προσχηματικά φιλομόναχου, που νοιαζόταν και σεβόταν τον λαό και τους μοναχούς. Του μακαριστού μητροπολίτη Χαλκίδος Νικολάου Σελέντη, τον οποίον ο Θεός μετέθεσε πολύ γρήγορα στον ουράνιο κόσμο. Σε πολύ απλές γραμμές το γράμμα (6 Μαρτίου 1974), που μοιάζει σα να γράφθηκε σήμερα, συγκεντρώνει μια μεγάλη παράδοση και εκφράζει μια μεγάλη καρδιά.
Προς τας Ιεράς Μονάς και Ι. Ησυχαστήρια
Αδελφοί μου,
Άρχισε το Τριώδιο, προχώρησε η νηστεία και μετά χαράς έρχομαι και
πάλι σε μια επαφή αισθητότερη μαζί σας. Αγαπητοί μου μοναχοί, η σκέψις μου φέτος πιο πολύ βρίσκεται κοντά σας, και η προσευχή μου εσωτερικά σας συνοδεύει.
Φαίνεται ο χειμώνας που περνάμε είναι βαρύς. Το κρύο πολύ. Οι δυσκολίες μεγάλες. Τα προβλήματα ποικίλα. Οι ερωτήσεις πολύπλοκες και φέρνουν πολύ κόσμο σε αγωνία ή αδιαφορία: Σαν να χάνουν την αίσθηση της παρουσίας της Εκκλησίαςμέσα σόλες τις κοσμογονίεςκαι έτσι, χωρίς να το καταλάβουν, χάνουν την αίσθηση της ζωής: του τί είναι ο άνθρωπος. Τί είναι ο Θεός-Πατέρας. Ποιό είναι το νόημα της ζωής και της υπάρξεώς μας.

Οι Ιεροί Ναοί αποϊεροποιούνται και οι λεγόμενοι ποιμένες κοιμούνται.


Τραγικά φαινόμενα ασέβειας και αποστασίας λαμβάνουν χώρα με αυξητικές τάσεις δίχως την παραμικρή διαμαρτυρία των ταγών της Εκκλησίας. Προβάλλονται σαν ένα μεγάλο γεγονός και τείνουν να γίνουν μια αποδεκτή καθημερινότητα αφού κανείς τους δεν
καταγγέλλει ούτε τα γραφόμενα και πραττόμενα, ούτε τους γράφοντες και πράττοντες.
Οι αποκαλούμενοι παραδοσιακοί ταγοί της Εκκλησίας περιμένουν τον επόμενο Άγιο Μάρκο Ευγενικό να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Όταν όμως -και εάν- εμφανιστεί, θα του ψήσουν και αυτοί το ψάρι στα χείλη μέχρι να αποδείξει ότι είναι ένας άλλος Μάρκος Ευγενικός, διότι κατά βάθος αυτό που θα τους προβληματίζει θα είναι το ίδιο με αυτό που τους προβληματίζει και τώρα: εάν αξίζει τον κόπο να ξεβολευτούν, εάν αξίζει να πάρουν το ρίσκο ή όχι. Μέχρι τότε, ο οικουμενισμός θα αλωνίζει μέσα στην Εκκλησία διότι τους είναι δύσκολο ακόμα και ένα άρθρο να γράψουν, έναν λόγο να πουν, όχι με υψηλού επιπέδου θεολογίες, όχι με ευσεβισμούς, όχι γύρω-γύρω, αλλά λόγια σταράτα με ΟΝΟΜΑΤΑ για να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ το ποίμνιό τους.

Καθολική η απόρριψη των Νέων Θρησκευτικών υπό της εκκλησιαστικής συνειδήσεως

του Χρήστου Μπονατάκη

xristosbonatakis@gmail.com
Είναι γεγονός ότι αναφορικά με το πολύ-θρησκευτικό ή πανθρησκειακό (και όχι θρησκειολογικό όπως φημολογείται) Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΝΠΣ) του Μαθήματος των Θρησκευτικών (ΜτΘ),  εκφράζονται ανά την Ελλάδα ποικίλες και έντονες αντιδράσεις ή διαμαρτυρίες και προβληματισμοί, ενώ μεγάλος πράγματι αριθμός άρθρων και μελέτες εγράφησαν περί του προβληματικού, έως ακατάλληλου χαρακτήρα των Νέων Θρησκευτικών (ΝΘ)[] και των οποίων η εφαρμογή, κατά παράβαση της αρχής της ισονομίας (Συντ. αρθ. 4) επιχειρείται να επιβληθεί μεροληπτικώς μονάχα στους Ορθοδόξους, καθότι ως γνωστό, οι ετερόδοξοι-ετερόθρησκοι (Καθολικοί, Εβραίοι, Μουσουλμάνοι) έχουν δικαίωμα να καθορίζουν όχι μόνο το περιεχόμενο αλλά και τους διδάσκοντες του ΜτΘ για τα παιδιά τους.[]

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Υπνχος Νικόλαος Παπανικολόπουλος: Αιγαίο- Πως «ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ» χωρίς να τον δίνουμε

Η αποχώρηση, το μεσημέρι της Παρασκευής 23 Φεβρουαρίου 2018, του υπό σημαία BAHAMAS πλωτού γεωτρύπανου «SAIPEM 12000», από το οικόπεδο 3 της Κυπριακής ΑΟΖ, όπου επρόκειτο να κάνει έρευνες για λογαριασμό της ιταλικής πολυεθνικής εταιρείας πετρελαίου και φυσικού αερίου ΕΝΙ, στην οποία να σημειωθεί ότι η ιταλική κυβέρνηση συμμετέχει με μερίδιο 30,303%, έφερε στο προσκήνιο για μια ακόμη φορά τον «πόλεμο του Αιγαίου».

Το «SAIPEM 12000», παρεμποδίστηκε από πέντε τουρκικά πολεμικά πλοία και όταν ο πλοίαρχός του απειλήθηκε με σύγκρουση, σε συνεννόηση με την ΕΝΙ, αναγκάστηκε να φύγει από την περιοχή και απέπλευσε για τις ακτές του Μαρόκου. Η ουσία είναι ότι ο στόχος της ΕΝΙ που ήταν η διενέργεια εργασιών στο οικόπεδο 3 της Κυπριακής ΑΟΖ, δεν κατέστη εφικτός εξαιτίας των τουρκικών απειλών.

Δυστυχώς για την Ελλάδα, η Τουρκία, από το 1976, «κερδίζει» αυτόν τον «πόλεμο» χωρίς να τον διεξάγει αλλά, μέσα από τις κρίσεις που δημιουργεί, σέρνει τον αντίπαλο σε διαπραγματεύσεις και μετά από ένα «ανατολίτικο παζάρι» πάντα κάτι κερδίζει.


Ας θυμηθούμε…

«Δριμύς ο χειμών αλλά γλυκύς ο Παράδεισος»!

    Τότε λοιπόν, σαν άκουσαν το πρόσταγμα (και βλέπε εδώ των ανδρών αυτών το ανίκητο φρόνημα), μετά χαράς πέταξαν κατά γης ο καθένας και τον τελευταίο χιτώνα. Κι όρμησαν προς το θάνατο που αιτία του ήταν το ψύχος, προτρέποντας ο ένας τον άλλο, σαν ν’ άρπαζαν λάφυρα.

Δεν αποβάλλουμε, έλεγαν, ιμάτιο, αλλά τον παλαιόν άνθρωπο ξεντυνόμαστε, «που φθείρεται κατά τις επιθυμίες της απάτης» (Εφ. 4, 22). Σ’ ευχαριστούμε, Κύριε, που μαζί μ’ αυτό το ιμάτιο αποβάλλουμε και την αμαρτία. Αφού εξ αιτίας του φιδιού ντυθήκαμε (πρβλ. Γεν. 3, 21), ας γδυθούμε χάρη στον Χριστό. Ας μην κρατήσουμε πάνω μας ιμάτια για τον παράδεισο που χάσαμε. Τί ν’ ανταποδώσουμε στον Κύριο; Γδύθηκε κι ο Κύριός μας. Είναι τόσο σπουδαίο για το δούλο να πάθει ό,τι κι ο Κύριος; Άλλωστε και τον ίδιο τον Κύριο εμείς είμαστε που τον γδύσαμε. Γιατί εκείνο το τόλμημα στρατιώτες το έπραξαν. Εκείνοι τον έγδυσαν και «διεμερίσαντο τα ιμάτια» (Ματθ. 27, 35). Λοιπόν, κατηγορία γραμμένη εναντίον μας ας τη σβήσουμε οι ίδιοι.

Η Ν. Τάξη θριαμβεύει, εκκλησιαστικά και εθνικά βουλιάζουμε, αλλά η αμετανοησία παραμένει "αλώβητη"!

Ένα βήμα πιο κοντά στην παγκόσμια Εκκλησία!
Ο Πάπας πάει στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών

-Τι λέει η “αλεπού” του Βατικανού Βάλτερ Κάσπερ για τις αιρέσεις

Του Μανώλη Κείου


Πριν από δύο εβδομάδες με αφορμή το περίφημο «Jaffagate» με τις περίεργες αγοραπωλησίες γης του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στους Αγίους Τόπους και την κραυγή αγωνίας προς την διεθνή κοινότητα το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ σε ρεπορτάζ του αποτύπωσε τις προθέσεις εκείνων που κινούν τα νήματα παγκοσμίως και επιζητούν διακαώς μια παγκόσμια εκκλησία.
Συγκεκριμένα σε δήλωση που δημοσιεύθηκε τότε από τους Πατριάρχες και τους Αρχηγούς των δογμάτων στην Ιερουσαλήμ αναφερόταν ότι “η επιβολή φόρων στις Εκκλησίες υπονομεύει τον ιερό χαρακτήρα της Ιερουσαλήμ και θέτει σε κίνδυνο την ικανότητα
της Εκκλησίας να διεξάγει τη διακονία της σε αυτή τη γη για λογαριασμό των κοινοτήτων της και της Παγκόσμιας Εκκλησίας!”

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Η παραλυσία της Διοικούσης Εκκλησίας απέναντι στην Παναίρεση, είναι γενικευμένη!


  Οἱ Ποιμένες καὶ Ἐπί-σκοποι, ἀρνοῦνται ἕναν ἀπὸ τοὺς «σκοποὺς» τοῦ λειτουργήματός τους·  τὴν διαφύλαξη καὶ ὑπεράσπιση τῆς Πίστεως!


Διαμαρτυρία για τις πλάνες που κηρύττει κληρικός της Ι.Μ. Ιερισσού στην Κέρκυρα και τις δράσεις του στη Θεσσαλονίκη

Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης

 
         Δέν μπόρεσα νά πιστέψω μέ τήν πρώτη φορά στά μάτια μου καί στά ἀφτιά μου ὅταν εἶδα τό βίντεο μέ τήν ξεδιάντροπη οἰκουμενιστική στάση αὐτοῦ τοῦ ἱερέα. Σκέφτηκα πώς δέν εἶναι δυνατόν νά μήν τόν “μαζεύει” κάποιος ἀπό τούς ὑπευθύνους της μητρόπολης στήν ὁποία ἀνήκει. Τόσο ἀθεολόγητες καί ἀντορθόδοξες θέσεις ἀπό χείλη ἱερέως σέ κάνουν νά ἀνατριχιάζεις. Τί κάνει ὁ δεσπότης του; Δέν πρέπει νά ἐπέμβει ὥστε νά προφυλάξει τόν παπά του, τό ράσο, ἀπό τόν διασυρμό καί νά προστατεύσει τό ποίμνιο ἀπό τόν θανάσιμο σκανδαλισμό; Μά εἴμαστε στά καλά μας; 
      Ἡ διαμαρτυρία τῆς κυρίας Κοσμίδου καί τό σχετικό βίντεο μέ τόν ἱερέα αὐτόν νά “κατηχεῖ” κοινά, ἀπευθυνόμενος σέ κατηχητόπαιδα  Ὀρθόδοξα καί Παπικά, ἐξυμνώντας τήν κοινωνία τῶν δυό “ἐκκλησιῶν”, ὑμνώντας τόν Θεό γιά τόν συγχρωτισμό  Ὀρθοδοξίας καί Αἵρεσης, ἀποδεικνύουν πώς ἡ πλάνη τῶν λόγων καί τῶν ἔργων αὐτοῦ τοῦ ἱερωμένου εἶναι ἀπό τά ἄγραφα.
      ... Κρίμα τά νιάτα του… Κρίμα στόν δεσπότη του μητροπολίτη Ιερισσού, στόν μητροπολίτη ἐπίσης Κερκύρας καί στόν μητροπολίτη Θεσσαλονίκης πού παριστάνουν τούς ἀνίδεους...

Διαμαρτυρία για τις πλάνες που κηρύττει κληρικός της Ι.Μ. Ιερισσού στην Κέρκυρα και τις δράσεις του στη Θεσσαλονίκη
      Προς:
Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο,Μέλη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος,Μητροπολίτη Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεόκλητο,Μητροπολίτη Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριο,Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο