Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ






                    [:Α΄προς Κορινθίους, 13,1-8]

     Και πρόσεξε από πού αρχίζει· πρώτα από αυτό που θεωρούνταν από αυτούς θαυμαστό και μέγα, το χάρισμα των γλωσσών. Και αφού παρουσίασε το χάρισμα, δεν δείχνει τόσο όσο είχαν αυτοί, αλλά πολύ περισσότερο. Διότι δεν είπε: «εάν ομιλώ γλώσσα», αλλά «Ἐὰν τας γλώσσαις τν νθρώπων λαλ (:εάν υποτεθεί ότι έχω τέτοια ικανότητα, ώστε να εννοώ και να ομιλώ τις γλώσσες των ανθρώπων)»[Α΄Κορ.13,1]. Τι σημαίνει «των ανθρώπων»; Όλων των εθνών της οικουμένης. Και ούτε σε αυτήν την υπερβολή αρκέστηκε, αλλά θέτει και άλλη πολύ μεγαλύτερη, καθώς συνεχίζει και λέγει: «κα τν γγέλων, γάπην δ μ χω, γέγονα χαλκς χν κύμβαλον λαλάζον(:και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη, έχω γίνει χαλκός που ηχολογάει ή κύμβαλο που αλαλάζει χωρίς να αναδίδει κανένα μουσικό φθόγγο)». Είδες πού ανύψωσε το χάρισμα και πού το γκρέμισε και το καταβίβασε; Διότι δεν είπε απλώς, ότι δεν είμαι τίποτε, αλλά ότι «έγινα χαλκός που ηχεί», κάτι αναίσθητο και άψυχο.

Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΝ ΠΑΥΛΟΝ ΟΜΙΛΙΑ Β΄



ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΝ ΠΑΥΛΟΝ
                              ΟΜΙΛΙΑ Β΄
    Τι τέλος πάντων είναι ο άνθρωπος και πόση είναι η ευγένεια της δικής μας φύσης και πόσο ικανό στην αρετή είναι αυτό το ον, μας το έδειξε περισσότερο από όλους τους ανθρώπους  ο Παύλος. Και τώρα σηκώνεται από εκεί που έχει φτάσει και με καθαρή φωνή προς όλους εκείνους που κατηγορούν τη φύση μας απολογείται για χάρη του Κυρίου, προτρέπει την αρετή, κλείνει τα αναίσχυντα στόματα των βλάσφημων και αποδεικνύει ότι δεν είναι μεγάλη η διαφορά ανάμεσα στους αγγέλους και στους ανθρώπους αν θέλουμε να προσέχουμε τον εαυτό μας· γιατί χωρίς να έχει άλλη φύση, ούτε να έχει λάβει άλλη ψυχή, ούτε να κατοικήσει σε άλλο κόσμο, αλλά αν και ανατράφηκε στην ίδια γη και τόπο με τους ίδιους νόμους και συνήθειες ξεπέρασε όλους τους ανθρώπους, οι οποίοι έζησαν από τότε που έγιναν οι άνθρωποι.  

ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΝ ΠΑΥΛΟΝ ΟΜΙΛΙΑ Α΄

ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΝ ΠΑΥΛΟΝ

                          ΟΜΙΛΙΑ Α΄
      Δεν θα έσφαλλε κανένας αν ονόμαζε την ψυχή του αποστόλου Παύλου λιβάδι αρετών και κήπο πνευματικό. Τόσο πολύ ακτινοβολούσε από χάρη και έδειχνε την πίστη της ψυχής του αντάξια αυτής της χάρης. Επειδή λοιπόν έγινε σκεύος εκλογής και καθάρισε καλά τον εαυτό του, εκεί εκχυθεί σε αυτόν πλούσια η δωρεά του αγίου Πνεύματος. Γι’ αυτό μας χάρισε και τους θαυμαστούς ποταμούς, όχι μόνο τέσσερις κατά την πηγή του παραδείσου[:οι τέσσερις ποταμοί που πότιζαν τον παράδεισο ήταν οι Φισών, Γηών, Τίγρης και Ευφράτης· Γέν.2,10-14], αλλά πολύ περισσότερους που ρέουν καθημερινά και δεν ποτίζουν τη γη αλλά τις ψυχές των ανθρώπων που τις διεγείρουν στην καρποφορία της αρετής.
     Ποιος λοιπόν λόγος είναι ικανός να εξυμνήσει τα κατορθώματά του; Και ποια γλώσσα θα μπορέσει να πλησιάσει τα εγκώμιά του; Γιατί όταν όλα τα ανθρώπινα αγαθά τα έχει συγκεντρωμένα μια ψυχή, και όλα σε υπερβολικό βαθμό και όχι μόνο τα καλά των ανθρώπων, αλλά και των αγγέλων, πώς θα ξεπεράσουμε το μέγεθος των εγκωμίων; Δεν θα σιωπήσουμε βέβαια γι’ αυτό, αλλά γι’ αυτό, γι’ αυτό ακριβώς θα μιλήσουμε. Γιατί και αυτό είναι το καλύτερο είδος εγκωμίου, το να ξεπερνά δηλαδή των μέγεθος των κατορθωμάτων κατά πολύ την ευχέρεια του λόγου, και η ήττα είναι για εμάς λαμπρότερη από άπειρες νίκες. 

Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης: Θα δείτε πολλά δεινά στην πατρίδα



ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΩΡΩ ΑΚΡΟΑΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΑΣ
ΔΙΩΓΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ": ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ...
 Ἔχετε κάποιο ἐνδιαφέρον θρησκευτικό, ποὺ εἶνε σπάνιο πρᾶγμα σήμερα, καὶ αἰσθάνεσθε ἕνα πόνο γιὰ τὰ ἐκκλησιαστικὰ πράγματα. Γι᾿ αὐτὸ τὸ λόγο θέλω νὰ σᾶς ἀνακοινώσω τὰ ἑξῆς ἀναγκαῖα.

Ὡς στρατιῶται Χριστοῦ, ὡς πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας, δὲν πρέπει νὰ ἀδιαφοροῦμε γιὰ τὰ ἐκκλησιαστικὰ θέματα, ἀλλὰ νὰ δείχνουμε ζωηρὸν ἐνδιαφέρον γιὰ τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ.

“ΣΕΙΣΜΟΣ”: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΑΟΖ ΜΕ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ! ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ – ΦΩΤΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΑ ΑΔΑΜ! Βίντεο – ντοκουμέντο

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ “ΣΕΙΣΜΟΣ”
  Οι αποκαλύψεις που έκανε η πολύπειρη διπλωματική δυντάκτης Κύρα Αδάμ, στην εκπομπή Εν Αθήναις του εν κυβερνητικώ διωγμώ Γιώργου Τράγκα, στον Ελλάδα 934 στις 22-6-2020, έρχονται δυστυχώς να δικαιώσουν τους φόβους μας (δείτε το βίντεο ντοκουμέντο).
ΣΕΙΣΜΟΣ": ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΑΟΖ ΜΕ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ...

#ΣΕΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ #ΑΟΖ ΜΕ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ #ΤΟΥΡΚΙΑ! Ντοκουμέντο
Το ένστικό μας δεν έπεσε έξω. Δεκαεπτά χρόνια στο διαδίκτυο και από το 1991 στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση, με παράσημα εξορίας και αμέτρητες δημοσιογραφικές επιτυχίες, δεν γελαστήκαμε όπως οι πολλοί από το σόου υπογραφής της ΑΟΖ Ιταλίας – Ελλάδας, που παραβιάζει όχι μόνο τα εθνικά δίκαια και δικαιώματα, αλλά και αυτό το ίδιο το Δίκαιο της Θάλασσας, το οποίο αρνούνταν ως τώρα όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις να καταστρατηγήσουν, βασίζοντας σε αυτό, ολόκληρη την στρατηγική τους έναντι της Τουρκίας.
   Όπως έχουμε γράψει από την πρώτη στιγμή, η Συμφωνία Ιταλίας – Ελλάδας είναι “κουτσή” και απαράδεκτη, καθώς επικυρώνει την μειωμένη επήρεια στα ελληνικά νησιά, παραδίδει τα μελλοντικά +6 μίλια στους Ιταλούς ψαράδες και άρα την ίδια την (αλιευτική) ΑΟΖ, πράγμα ανήκουστο για κάθε σοβαρό κράτος, αφήνει εκτός οριοθέτησης την περιοχή που αντιστοιχεί στην ΝΔ Κρήτη σε σχέση με Ιταλία και Λιβύη και δημιουργεί προηγούμενο υποχωρητικότητας για άλλες Συμφωνίες ΑΟΖ, ενισχύοντας και δικαιώνοντας έτσι την πολιτική παράκαμψης του Διεθνούς Δικαίου της Τουρκίας!
 Μόλις πρωτοαναφέραμε όλα τα παραπάνω, το Facebook μπλόκαρε το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, για να μην ενημερωθεί ο κόσμος, καθότι είναι τεράστια τα συμφέροντα, είναι πολλοί στο παιχνίδι και παίζουν το κεφάλι τους, βαδίζοντας πάνω στο τεντωμένο σχοινί της εσχάτης προδοσίας!
ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ “ΣΕΙΣΜΟΣ”

Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ! Καταγγελία σε βάρος του Βασίλη Κόκκαλη του ΣΥΡΙΖΑ π. ΑΝΕΛ

Τον κατήγγειλε ότι την απέλυσε, ενώ ήταν έγκυος - «Πόλεμος» εξωδίκων - «Διάτρητα και εξοργιστικά» τα όσα υποστηρίζει ο βουλευτής, λέει η καταγγέλλουσα
Καταγγελία σε βάρος του Βασίλη Κόκκαλη


Τον κατήγγειλε ότι την απέλυσε, ενώ ήταν έγκυος - «Πόλεμος» εξωδίκων - «Διάτρητα και εξοργιστικά» τα όσα υποστηρίζει ο βουλευτής, λέει η καταγγέλλουσα

Μείζον θέμα έχει προκύψει μετά την καταγγελία σε βάρος του βουλευτή Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ (πρώην υπουργός των ΑΝΕΛ) Βασίλη Κόκκαλη στον Συνήγορο του Πολίτη στις 16 Ιουνίου, από επιστημονική συνεργάτιδά του, που κατάγεται από τον Βόλο  και η οποία υποστηρίζει πως απολύθηκε παράνομα, παρά το γεγονός ότι ήταν έγκυος την περίοδο της απομάκρυνσής της από τη θέση της και ότι ο βουλευτής αρνείται να την επαναπροσλάβει, αγνοώντας επιδεικτικά τον νόμο. Το θέμα ανέδειξε με εκτεταμένο δημοσίευμα στο φύλλο σήμερα Παρασκευή η «Εφημερίδα Συντακτών».

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Ήταν ο Μέγας Αλέξανδρoς Θεός;».

 (Σημαντικότατη Μελέτη εμβριθής και απολογητική - διαδώστε τη - προωθήστε τη)
Κάποιοι λοιπόν κατακαημένοι αναζητητές του αρχαιοελληνικού μεγαλείου, μπολιασμένοι με μίσος εναντίον του Εβραϊσμού και άλλων εθνοτήτων, πιστεύουν ότι έτσι –προσκυνώντας το Δία με την παρέα του και θεοποιώντας κι άλλους επιφανείς Έλληνες της αρχαιότητας -θεμελιώνουν «όπως πρέπει» τη φιλοπατρία τους. 

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Ήταν ο Μέγας Αλέξανδρoς Θεός;».

«Πρεσβύτατον των όντων Θεός, αγέννητον γαρ· μήτε αρχήν  έχον μήτε τελευτήν» (Θαλής)

 Μας λέει ο Θαλής, ότι ο Θεός είναι άναρχος, αϊδιος και αθάνατος. Τον 6ο αιώνα π.Χ. Είναι ο σπερματικός λόγος που φύτευσε ο Θεός στην ψυχή του κατ’εικόνα Του, πλάσματός Του.
Στην εποχή μας βέβαια, υπάρχει η τάση στην πατρίδα μας κάποιων πλανεμένων μυαλών, να ασπάζονται ιδέες και θρησκείες άλλων εποχών. Είναι οι λεγόμενοι νεοπαγανιστές. Δεν είναι οπαδοί αιρέσεων χριστιανικών αλλά άκουσον άκουσον, του δωδεκάθεου. Και διαφόρων άλλων παρακλαδιών του.
Αυτή η νέα λατρεία, έχει γεννηθεί πάλι ως ένα κακέκτυπο της αναβίωσης των Ελληνικών ιδεωδών. Και την πρεσβεύουν και Έλληνες βουλευτές ή πρώην βουλευτές περίεργων νεοναζιστικών κομμάτων.
Ουσιαστικά η αγάπη (πάλι η αγάπη κακοποιείται) προς τον Ελληνισμό, εξοβελίζει το Βυζάντιο, τον Ευαγγελισμό των Εθνικών, των Ελλήνων, το κήρυγμα του Αποστόλου Παύλου, τον ίδιο το Χριστό και αποδέχεται μόνο την επίσημη θρησκεία των αρχαίων. Απορρίπτει και τα ερείσματα της εποποιίας του 1821 και του ‘40.
Και απ’ αυτό το νοσηρό θαυμασμό, δεν γλύτωσε ούτε ο μέγας στρατηλάτης. Ο παγκόσμιος στρατηγός. Ο Αλέξανδρος. Θεοποιήθηκε και κακοποιήθηκε.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ. 6,22-33] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

   
 « λύχνος το σώματός στιν φθαλμός· ἐὰν ον φθαλμός σου πλος , λον τ σμά σου φωτεινόν σται· ἐὰν δ φθαλμός σου πονηρς , λον τ σμά σου σκοτεινν σται. ε ον τ φς τ ν σο σκότος στί, τ σκότος πόσον; (:και δεν είναι μικρή συμφορά να κολλήσει ο νους και η καρδιά σας στα γήινα και μάταια. Για να το καταλάβετε αυτό, σας φέρνω μια εικόνα: Το λυχνάρι που δίνει φως στο σώμα είναι το μάτι και το λυχνάρι που φωτίζει την ψυχή είναι ο νους. Εάν λοιπόν το μάτι σου είναι υγιές, όλο το σώμα σου θα είναι γεμάτο φως, σαν να ήταν ολόκληρο το σώμα σου μάτι. Έτσι θα φωτίζεται και η ψυχή σου, εάν ο νους σου και η καρδιά σου δεν έχουν τυφλωθεί απ’ τη φιλαργυρία και την προσκόλληση στα μάταια. Εάν όμως το μάτι σου είναι βλαμμένο και τυφλωμένο, όλο το σώμα σου θα είναι βυθισμένο στο σκοτάδι.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ρωμ.5,1-10] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ρωμ.5,1-10]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
    «Δικαιωθέντες οὖν ἐκ πίστεως εἰρήνην ἔχομεν πρὸς τὸν Θεὸν διὰ τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ(:αφού λοιπόν γίναμε δίκαιοι μέσω της πίστεως, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου της μεσιτείας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού)»[Ρωμ.5,1]. 
    Τι σημαίνει: «εἰρήνην ἔχομεν»; Μερικοί λέγουν ότι σημαίνει «δεν διχογνωμούμε μετέχοντας σε λεκτικές διαμάχες για την εφαρμογή του μωσαϊκού νόμου», εμένα όμως μου φαίνεται πως μας μιλάει στο εξής για την όλη συμπεριφορά μας. Επειδή λοιπόν είπε πολλά για την πίστη και τη δικαίωση από τα έργα, αυτήν πρώτα έβαλε. Για να μη νομίσει κανείς πως τα λόγια αυτά είναι κάτι για το οποίο μπορούμε να αδιαφορήσουμε, λέγει: «έχουμε ειρήνη». Δηλαδή, ας μην αμαρτάνουμε ποτέ πια, ούτε να επιστρέφουμε προς τα προηγούμενα, γιατί αυτό σημαίνει ότι έχουμε πόλεμο με τον Θεό. «Και πώς είναι δυνατό», αναρωτιέται ίσως κάποιος, «το να μην αμαρτάνουμε ποτέ πια;». Πώς έγινε δυνατό το προηγούμενο; Γιατί, αν, ενώ ήμασταν υπεύθυνοι για τόσα αμαρτήματα, απαλλαχτήκαμε με τον Χριστό από όλα, πολύ περισσότερο θα μπορέσουμε με Αυτόν να μείνουμε σε εκείνα που είμαστε.

Η ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Ευαγγέλιο Κυριακής: Ματθ. στ’ 22-33

Εἶπεν ὁ Κύριος· 22 Ὁ λύχνος τοῦ σώματός ἐστιν ὁ ὀφθαλμός· ἐὰν οὖν ὁ ὀφθαλμός σου ἁπλοῦς ᾖ, ὅλον τὸ σῶμά σου φωτεινόν ἔσται· 23 ἐὰν δὲ ὁ ὀφθαλμός σου πονηρὸς ᾖ, ὅλον τὸ σῶμά σου σκοτεινὸν ἔσται. εἰ οὖν τὸ φῶς τὸ ἐν σοὶ σκότος ἐστί, τὸ σκότος πόσον; 24 Οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει. οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ Ματθαίου π ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ''Τά δύο ἀφεντικά''


https://www.youtube.com/watch?v=swlRwjAdAOg&feature=emb_logo
Κυριακή Γ’ Ματθαίου: Η πρόνοια του Θεού [ Ματθ. στ’ 22-33]