Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Α΄ Οχληρές και δυσοίωνες εκκλησιαστικές καταγραφές

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ  α.φ.189  http://www.agonas.org

ΕΠΙΚΑΙΡΑ
Α΄ Οχληρές και δυσοίωνες εκκλησιαστικές καταγραφές
«Υμείς εστε το άλας της γης· εάν δε το άλας μωρανθή, εν τίνι αλισθήσεται; Εις ουδέν ισχύει έτι ει μή βληθήναι έξω και καταπατείσθε υπό των ανθρώπων».
(Ματθ. ε΄, στχ. 13)
ΞΕΤΡΥΠΩΣΑΝ τα τρωκτικά μέσα από τους υπονόμους της αρπαγής του δημοσίου χρήματος, και τινάζουν τις ακαθαρσίες τους, για να ξεπλύνουν, όπως νομίζουν τις πομπές τους και μεταθέτοντας τις ευθύνες τους στοχοποιούν την Εκκλησία και τον εφημεριακό κλήρο. Τον κλήρο που, έκτος ελαχίστων περιπτώσεων, κράτησε και κρατεί το Γένος όρθιο!
ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ της οικονομικής κρίσεως, τα λαμόγια βρήκαν ποιοί... επιβαρύνουν τον οικονομικό προϋπολογισμό (!): Η Εκκλησία και ο εφημεριακός κλήρος (!) Οι παπάδες δεν μας χρειάζονται. Τζάμπα τους πληρώνουμε. Το Δημόσιο δεν διαθέτει χρήματα για την μισθοδοσία των κληρικών. Να τους πληρώνει η ίδια που έχει... αμύθητη περιουσία, ουρλιάζουν απόγονοι του κομμουνιστικού συμμοριτοπολέμου.
ΚΑΙ ΓΙΑ όλη αύτη τη χολή εναντίον της Εκκλησίας, των διεφθαρμένων εκκλησιομάχων πολιτικών, ποιον λόγον αντιστάσεως και αποτελεσματικής αμύνης καταθέτει η Εκκλησία; Κανέναν. Παραμένει αμήχανη και άβουλη μπροστά στον επίμονο διωγμό της και αυτό, γιατί δεν διαθέτει ηγετικά και φλογερά της πίστεως αναστήματα, αλλά φολκλορικά διαδήματα... Κεφαλές υπερχειλίζουσας κενοδοξίας.
ΠΩΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΘΕΙ η φωνή της, όταν επικρατεί άκρα του τάφου σιγή; Ποιόν λόγον πειστικόν και αποστομωτικόν να αρθρώσει, όταν πολλοί των Ιεραρχών μιλούν, γράφουν και παρεμβαίνουν αυτοτελώς εκτιθέμενοι, χωρίς να υπάρχει ενιαία γραμμή λόγου και πράξεων και «ατιμωρησία» αμετανόητη; Ατιμωρησία που είναι γνωστή ως «κανόνας» αντικανονικός, εφθαρμένος και φέρει όνομα: το εγκληματικό «φιλάδελφο». Κοινώς κουκούλωμα.
ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ κακό κάνουν οι πολιτικοί, που για αξιόποινες πράξεις βρίσκονται στο απυρόβλητο και διαθέτουν μηχανισμούς ασυλίας; Τα ίδια δεν συμβαίνουν και με τους υψηλά ισταμένους εκκλησιαστικούς παράγοντες; Ξεχνάμε τί άθλια και ανεπίτρεπτα τερτίπια επιστρατεύθηκαν για να βγάλουν λάδι τον Μπεζενίτη; (τον δεσπότη με τα πολλα εκατομμύρια και OFFSHORE εταιρίες)

ΒΕΒΑΙΩΣ και παραμένουν αμετανόητοι. Και δυστυχώς δεν αφήνουν σ’ εμάς τουλάχιστον περιθώρια να ηρεμήσουμε πνευματικά και να χαρούμε την ζωή της Εκκλησίας μας για να έχουμε την ευλογία της! Πρόκειται για τους σκανδαλοποιούς, τους «κουσουριασμένους» δεσποτάδες, (πάντα κατά τον μακαριστόν Χριστόδουλο) που κάθε λίγο και λιγάκι, με κείνο και το άλλο, γίνονται ήρωες ποικίλων σκανδάλων και αιτία για παράδειγμα όχι προς μίμησιν ζωής εν Χριστώ αλλά προς αποφυγήν των πονηρών έργων τους.
ΠΩΣ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΟΥΝ λόγον «άλατι ηρτημένον», όταν η «ιερή» σέκτα της «πλειάδας των ονοματηρίων», που ξεκίνησε από το «ιερό» νησί της Παναγίας της Τήνου και ως μολυσματικός ιός υιοθετήθηκε από πλειάδα ιεραρχών, καλά κρατεί; Παρ’ ότι έχει πυροδοτήσει καυστικά σχόλια εναντίον αυτής της απαράδεκτης συμπεριφοράς, στον Τύπο και στο διαδίκτυο, αυτοί παραμένουν αμετακίνητοι πάνω στις... πασαρέλες τους. Και για να μην βρεθεί κάποιος να ισχυριστεί πως τους παρεξηγούμε, ιδού τί γράφει η «Κ» (14.10.2012): «... το μόνο που τους νοιάζει είναι να κρατιούνται από την πατερίτσα... και να πηγαίνουν στα πανηγύρια και τα ονομαστήρια ο ένας του άλλου για να επιδεικνύουν τα νέα αποκτήματα της γκαρνταρόμπας τους. Μέσα στη γενική ανυποληψία».
ΠΩΣ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΟΥΝ λόγον «άλατι ηρτημένον», όταν τα Μ.Μ.Ε. καταγγέλλουν την ύπαρξη (;) «ιερής λίστας» με καταθέσεις πολλών εκατομμυρίων ευρώ από επισκόπους, και ενώ ακούγονται στο προσκήνιο και παρασκήνιο ονόματα, κανενός το αυτί δεν ιδρώνει; Κανένας δεν μιλάει και η καταγγελία σέρνεται επί μήνες με ό,τι αυτό συνεπάγεται;
ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΘΕΙ και να μην οργισθεί κάποιος, όταν διαβάζει στις αθηναϊκές εφημερίδες: «... και δυό μητροπολίτες με καταθέσεις σοκ που πυροδοτούν υποψίες… οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ βρήκαν 5.000.000 ευρώ σε ιεράρχες που δεν δικαιολογούνται». Πώς δικαιολογείται ιερέας να έχει τραπεζικό λογαριασμό 3.000.000 ευρώ, από καταθέσεις της τελευταίας τριετίας; Για όλα αυτά και άλλα πολλά, ποίαν θέση έχει πάρει η ΔΙΣ; Μήπως και εδώ θα ισχύσει η «ομερτά», δηλαδή η κουλτούρα της σιωπής ή η καταφυγή στα κοσμικά δικαστήρια με μηνύσεις και αγωγές για να φοβηθούν όσοι μιλούν;
ΠΩΣ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΟΥΝ λόγον «άλατι ηρτημένον», όταν προ ημερών η Μασωνική Στοά Αθηνών (κατά καιρούς το ίδιο θέμα επανέρχεται) σε επίσημη ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «ανώτατος εκκλησιαστικός παράγων της Ελλάδος μυήθηκε πρόσφατα στη μασωνία» και καμιά αντίδραση εκ μέρους της επίσημης Εκκλησίας δεν προέκυψε; Να πιστέψουμε πως έχουμε και επισκόπους μασώνους; Γιατί όχι; Πολλά τα παρδαλά και περίεργα που συμβαίνουν μ’ αυτούς τους ανθρώπους, γιατί να μην πιστέψεις πως και «μασώνοι» μπορούν να γίνουν, προκειμένου να... επιβεβαιώσουν ότι καμιά σχέση με τον Χριστό δεν έχουν;
ΣΤΗΝ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ του πολιούχου της πόλεως Κοζάνης, Αγίου Νικολάου, ο Αρχιεπίσκοπος εκήρυξε πολλά και αξιόλογα. «Παραμελούμε, είπε, το εσωτερικό πύρωμα και μιλάμε μόνο για αριθμούς»... «Ο άπληστος άνθρωπος σκέπτεται μόνον τον εαυτό του. Όσα κι αν κερδίσει, θέλει συνέχεια κι άλλα...».
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, που άκουγε όλα αυτά με ενδιαφέρον, ψιθύρισε: «Καλά μας τα λες, έτσι είναι, αλλά πρώτα δεν πρέπει να τα κραυγάσεις και να τα επιβάλεις στην Ιεραρχία και σ’ όσους απ’ τα μέλη της διατηρούν υψηλούς λογαριασμούς στο όνομά τους και πολλά ακίνητα στον εαυτό τους και στους συγγενείς τους;».
ΝΑ ΠΩΣ απομειώνεται το σωστό και το καλό, που ακούγεται μεν, δεν πράττεται δε. Δημοσιογράφος σε αθηναϊκή εφημερίδα διερωτάται: «Τί κρύβει η σιωπή του Αρχιεπισκόπου για τις καταθέσεις ιεραρχών, γιατί παρά την πίεση που δέχεται από πολλούς ιεράρχες, (βλέπε εμπνευσμένη επιστολή-διαμαρτυρία, του Μητροπολίτου Γλυφάδας Παύλου) δεν αποκαλύπτει όσα έμαθε από την επικοινωνία που είχε με το ΣΔΟΕ και αφήνει την Εκκλησία να διασύρεται;»
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ φθάνουν τόσα προκλητικά που εξοργίζουν και... αποτειχίζουν από τη μάνδρα της Εκκλησίας πολλούς, έρχεται και η εξοργιστική επίσης είδηση, που ρίχνει λάδι στη φωτιά. Γράφει το περιοδικό «Ιωάννης ο Βαπτιστής» (φ. Δεκεμ. 2012): «Τον περασμένο μήνα στήθηκε στο προαύλιο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών η προτομή του αποθανόντος (1998) αρχιεπισκόπου Σεραφείμ. Από τους αρχιεπισκόπους του 20ού αιώνος κρίθηκε ως ο... καλύτερος και ως ο... αγιώτερος! Εξελέγη αρχιεπίσκοπος από τη δεύτερη και σκληρότερη δικτατορία, ως φίλος του αόρατου δικτάτορα Ιωαννίδη. Το πρώτο έργο της αρχιεπισκοπίας του υπήρξε ο “σφαγιασμός” δώδεκα σεμνών επισκόπων, χωρίς καμιά απολύτως διαδικασία, χωρίς απολογία και δίκη...».
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ εμείς συμπληρώνουμε άλλο ένα βρώμικο κατόρθωμά του, ολίγον γνωστό για ευνόητους λόγους σιωπής. Μόλις ανέλαβε την αρχιεπισκοπία του, έσπευσε να «αποκαταστήσει» περισσότερους από 200 κληρικούς, καταδικασθέντες από εκκλησιαστικά δικαστήρια της προηγούμενης εκκλησιαστικής Αρχής, με ολέθριο ποινικό μητρώο για το κύρος της Εκκλησίας, όπως κιναιδισμό, μοιχεία, αθέμιτο πλουτισμό και άλλα αξιόποινα αδικήματα. Τί άλλο να πούμε;
ΑΥΤΟ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ επισημάνει παλαιότερα και δεν θα παύσουμε να το υπενθυμίζουμε συνέχεια: Όσο το δεσποτικό κατεστημένο θα επιμένει στην δαιμονική αδικία να μην αποκαθιστά (όπως έπραξε μετανοούσα η Εκκλησία της Αλεξανδρείας για τον αδικηθέντα Άγιο Νεκτάριο) τους δέκα διωγμένους Μητροπολίτες από τον μακαρίτη Σεραφείμ Τίκα, τόσον θα επιτρέπει ο Θεός τα ποικίλα σκάνδαλα, την απαξίωση, τις αποκλίσεις από το ορθόδοξο ήθος, την εκκοσμίκευση κ.λ.π. που θα στιγματίζουν τους... επιμένοντας αμετανόητους. Τόσον ο Ουρανός «εκγελάσεται αυτούς και εκμυκτηριεί αυτούς» και εν τω παρόντι και εν τω μέλλοντι.
ΑΣ ΣΠΕΥΣΟΥΜΕ όλοι να καταθέσουμε την μετάνοιά μας. Νινευϊτική μετάνοια, γιατί οι μέρες που έρχονται θα είναι φρικτές για όλους μας, αφού το «μυστήριο της ανομίας» και το «βδέλυγμα της ερημώσεως» είναι μετοχή ευθύνης και ημών των χριστιανών και ιδιαίτερα των αρχιερέων.
Συνεχίζεται στο επόμενο φύλλο
Β’ Η Ελλάδα της παρακμής
και της κλεπτοκρατίας
Περ. «Χρ. Βιβλιογραφία»