Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

κ. ΘΕΟΚΛΗΤΕ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κατορθώσατε να σας αποστρέφεται ο λαός και να σας αποκαλεί κοπέλι του αιρεσιάρχη Βαρθολομαίου!!! Δεν φοβάσαι τον Θεό;;; Θα αναστηθεί ο Αυγουστίνος Καντιώτης και θα σε καταδιώκει για τα αίσχη που κάνεις. Τώρα αναδεικνύεται παγκοσμίως το τεράστιο μέγεθος του Αυγοστίνου, αλλά ζεί και μας οδηγεί.



Είναι φοβερό! Ο ιός της Οικουμενιστικής αιρέσεως έχει σκοτίσει τον νουν των ιερωμένων

... καὶ ἔτσι, «βλέποντες οὔ βλέπουσι καὶ ἀκούοντες οὐ συνιῶσι»!


Είναι «συκοφαντίες» όσα γράφονται για τον Πατριάρχη, Σεβασμιώτατε;

του Βασιλείου Π. Κερμενιώτη
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΤΕ ΤΟ KOINO ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ.
       Σεβασμιώτατε, χαίρετε!
       Φαίνεται, δυστυχώς, ότι το έχετε κάνει συνήθεια κάθε φορά που ομιλείτε στην πανήγυρη του Ναού της Αγίας Παρασκευής Φλωρίνης να προκαλείτε το κοινό αίσθημα του πιστού λαού και να τον σκανδαλίζετε. Πέρυσι, για να δικαιολογήσετε, μάλλον, τις βλάσφημες συμπροσευχές των Οικουμενιστών του Πατριαρχείου με βουδιστές, μουσουλμάνους, ραββίνους, μάγους και άλλους, φτάσατε στο σημείο να πείτε ότι χάρη στις διαθρησκειακές συναντήσεις έχει να γίνει 80 χρόνια παγκόσμιος πόλεμος!

ΟΣΟΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!...  

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ


1. ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ

ΤΟ KOINO ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ.

Φαίνεται, δυστυχώς, ότι το έχει κάνει συνήθεια, ο μητροπολίτης μας, κάθε φορά που ομιλεί στην πανήγυρη του Ναού της Αγίας Παρασκευής Φλωρίνης να προκαλεί το κοινό αίσθημα του πιστού λαού και να τον σκανδαλίζει. Πριν αναφερθούμε σ’ αυτά που είπε πριν λίγες μέρες, στον φετινό εορτασμό, θα αναφέρουμε εκείνα που είπε πέρυσι, κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς. Για να δικαιολογήσει, μάλλον, τις βλάσφημες συμπροσευχές των Οικουμενιστών του Πατριαρχείου με βουδιστές, μουσουλμάνους, ραββίνους, μάγους και άλλους, έφτασε στο σημείο να πει ότι χάρη στις διαθρησκειακές συναντήσεις …έχει να γίνει 80 χρόνια παγκόσμιος πόλεμος! Αν είναι δυνατόν! Δεν είναι ο Θεός ο Κύριος της Ιστορίας; Δεν είναι Αυτός που αποτρέπει τους πολέμους ή άλλοτε τους επιτρέπει λόγω των αμαρτιών μας;  Το ότι έχει να γίνει τόσα χρόνια Παγκόσμιος Πόλεμος οφείλεται στις πρωτοβουλίες και τις βλάσφημες προσευχές του Πάπα, των μάγων και των ειδωλολατρών; Αυτές οι μιαρές δεήσεις, όχι μόνο δεν είναι σε θέση να φέρουν την ειρήνη, αλλά προκαλούν την οργή του Θεού! Θα γίνουμε άπιστοι; Δεν τα εννοούμε τα λόγια όταν ψάλλουμε: «Άρχων της Ειρήνης, της συνέσεως χορηγέ, κατάπαυσον πολέμους και δώρισε Ειρήνη, μόνε φιλάνθρωπε»; Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ο αγιορείτης, αποκαλούσε τις διαθρησκειακές συναντήσεις «κουρελούδες του Διαβόλου»!1  Καλό θα είναι, ο Πρωτοσύγκελος, ο π. Νικηφόρος, να δώσει στον π. Θεόκλητο να μελετήσει το άρθρο «διαθρησκειακές συναντήσεις: άρνηση του Ευαγγελίου και προσβολή των Αγίων Μαρτύρων»2 που έγραψε ένας Καθηγητής Πανεπιστημίου θεολογίας.  Υπ’ όψιν, ότι σ’ αυτές τις δαιμονικές συναθροίσεις συμμετέχει πάντοτε και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος!

Ο Άγιος Παΐσιος έχει πει ότι η ανθρωπότητα έφτασε πολλές φορές στο χείλος του πολέμου και του αφανισμού της, αλλά δεν επέτρεψε ο Θεός. Σύμφωνα με τον Άγιο, υπάρχουν τέσσερα-πέντε άτομα στη γη, πολύ ισχυρά, που αν τα άφηνε, ο Θεός, θα μπορούσαν να καταστρέψουν τον πλανήτη.3 Αλλά και τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο θα μπορούσε να τον αποτρέψει ο Θεός, αν το ήθελε. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να προκαλέσει ένα εγκεφαλικό επεισόδιο στον Χίτλερ πριν αυτός προλάβει να  αιματοκυλήσει την ανθρωπότητα. Δεν θα μπορούσε να τον ξεκάνει με μία κίνησή Του, όπως έκανε παλαιότερα με τον αιρεσιάρχη Άρειο;Επέτρεψε όμως τον πόλεμο εκείνο, όπως θα επιτρέψει να λάβει χώρα και ο επερχόμενος 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος5 (για τον οποίο έχει πει αρκετά αποκαλυπτικά ο Γέρων Παΐσιος. Βλ. την παραπομπή 5)

Στον φετινό εορτασμό της Αγίας Παρασκευής Φλωρίνης, την ώρα που ο μητροπολίτης χειροτονούσε κάποιον, τού είπε ότι κατά τη διάρκεια της ιερατικής του πορείας μπορεί να αντιμετωπίσει κατηγορίες και συκοφαντίες, «όπως ο καημένος ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης»! Για μία ακόμη φορά δήλωσε την αφοσίωσή του στον αρχιαιρεσιάρχη! Έδωσε τα διαπιστευτήριά του στον εκθεμελιωτή της Ορθοδοξίας αναιρώντας ...τον ίδιο του τον εαυτό! Αυτός δεν ήταν που έλεγε ότι ο «Οικουμενισμός είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εχθρός της Ορθοδοξίας που λυμαίνεται την Εκκλησία του Χριστού»;6  Και έρχεται τώρα και δικαιολογεί τον επικεφαλής αυτής της δαιμονικής αίρεσης; Φάσκει και αντιφάσκει, ο π. Θεόκλητος! Είναι σαν να «καταδικάζουμε», στα λόγια, την παιδεραστία, αλλά από την άλλη να συναναστρεφόμαστε, να δικαιολογούμε και να αποδεχόμαστε τους παιδεραστές!

Όπως έχουμε ξαναγράψει, κάθε φορά που ο μητροπολίτης πιέζεται από χριστιανούς, προκειμένου να δικαιολογηθεί γιατί δεν ελέγχει τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και δεν διακόπτει το μνημόσυνό του, δίνει πάντα την ίδια απάντηση: «Πήγα στο γραφείο του Πατριάρχη και ευθαρσώς τον ρώτησα αν ισχύουν αυτά για τα οποία τον κατηγορούν. Μου απήντησε, με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ότι δεν ευσταθούν και ότι δεν προδίδει και δεν παραδίδει τίποτε από την Ορθόδοξο Εκκλησία και Πίστη μας».

Είναι σαν να ρωτάς έναν κατά συρροή δολοφόνο, έναν «serial killer», που διέπραξε δεκάδες εγκλήματα και μάλιστα δημοσίως: «Αληθεύει ότι κάνατε φόνους;», κι αυτός να σε «διαβεβαιώνει» ότι: «Εγώ; Σας παρακαλώ! Εγώ ούτε σκότωσα μέχρι σήμερα άνθρωπο, ούτε και θα μπορούσα ποτέ να αφαιρέσω ανθρώπινη ζωή!»

Μην σοκάρεστε με το παράδειγμα που χρησιμοποίησα. Τολμώ να πω ότι οι Οικουμενιστές και όλοι οι αιρετικοί, είναι χειρότεροι και από τους στυγνότερους δολοφόνους, γιατί το χειρότερο που μπορούν να κάνουν οι εγκληματίες είναι να σκοτώσουν σώματα, ενώ οι αιρετικοί «θανατώνουν» ψυχές, οδηγώντας τες στην αιώνια απώλεια.

            Έχουμε δημοσιεύσει άρθρο με τις φρικτές κακοδοξίες του Πατριάρχη7 και το εμπλουτίσαμε με πλήθος έγχρωμων αποκαλυπτικών φωτογραφιών. Μπορείτε να το διαβάσετε στην παραπομπή 7.

Πριν ένα μήνα, ο μητροπολίτης μας, μαζί με τον π. Νικηφόρο, πήγαν στη Μονή της Αγίας Παρασκευής και εκεί οι πατέρες τούς έδειξαν (σε φορητό υπολογιστή) τα επίμαχα βίντεο της μνημόνευσης του Πάπα στο Φανάρι, το 2006 και το 2014. Θα περίμενε κανείς να συγκλονιστούν και οι δύο από το οικτρό θέαμα που αντίκρισαν τα μάτια τους αλλά, δυστυχώς, τίποτα δεν είναι αρκετό για να τους κάνει να αποστασιοποιηθούν από τον ασεβέστατο Πατριάρχη!


2. ΟΣΟΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!

Ο Άγιος Κύριλλος, απευθυνόμενος στον κακόδοξο Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριο, τού έγραφε: «Ποιος θα μας σώσει κατά την Ημέρα της Κρίσεως για τη μακροχρόνια σιωπή απέναντι σου;»8  Άραγε, σήμερα, ποιός θα σώσει τους σύγχρονους επισκόπους, τους αρχιμανδρίτες και τους πρεσβυτέρους, από την οργή του Θεού λόγω της μακροχρόνιας σιωπής τους απέναντι στον σύγχρονο Νεστόριο, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο; Ειδικά ο μητροπολίτης μας, όλα τα χρόνια της αρχιερατείας του δεν ανοίξε ποτέ το στόμα του, για να εκφράσει έστω και ένα λόγο διαμαρτυρίας! Επικοινωνεί, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, με τους αιρετικούς, σαν να ήταν ορθόδοξοι! Δεν τον τρομάζουν πλέον οι λόγοι των Αγίων μας: «Οποίος επικοινωνεί με τους αιρετικούς είναι εχθρός του Θεού ακόμη και αν δώσει ελεημοσύνη όλα τα χρήματα του κόσμου»9, «Η σιωπή είναι μέρος της συγκαταθέσεως»10 και «καταστρέφονται όποιοι αποφεύγουν την Ομολογία»! 11

Μας υπενθυμίζει, συνεχώς, τους λόγους του Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου για την «υπακοή» στους (ορθοδόξους) επισκόπους αλλά αποκρύπτει τους λόγους του για την διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους αιρετικούς: «Να απομακρυνόμαστε από τους αιρετικούς»12 και «Όποιος λέει αντίθετα από τα παραδεδομένα, ακόμη και αν είναι σπουδαίος [και έχει αξιώματα, όπως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος], νηστεύει, παρθενεύει και κάνει και θαύματα, να τον θεωρείς λύκο που σκοπός του είναι να κατασπαράξει τα πρόβατα».13

Κατά την ώρα της χειροτονίας του ο μητροπολίτης μας έδωσε υπόσχεση στο Θεό ότι θα κρατήσει ανόθευτη στην Αγία μας Πίστη και θα την υπερασπιστεί απέναντι σε όποιον τολμήσει να την προσβάλει. Δεν τήρησε όμως τον όρκο του. Είναι επίορκος. Και σ’ έναν επίορκο δεσπότη δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν υπακοή ούτε οι κληρικοί ούτε οι λαϊκοί. Ας κάνει πρώτα αυτός υπακοή στο Χριστό και μετά να απαιτήσει υπακοή από ’μάς. Οι πατέρες των μοναστηριών που διέκοψαν τη μνημόνευσή του προέβησαν σ’ αυτή την ενέργεια, αφενός για να μην επικοινωνούν με την αίρεση και αφετέρου από αγάπη προς το πρόσωπό του μητροπολίτη για να τον βοηθήσουν να καταλάβει τον ολισθηρό δρόμο που ακολουθεί η τοπική μας εκκλησία. Μάλιστα, ο π. Μάξιμος έστειλε επιστολή στο δεσπότη γράφοντάς του ότι τον αγαπά γι’ αυτό και δεν αντέχει να τον βλέπει να αμαρτάνει θανάσιμα, όταν κατά την ιερότερη ώρα της Θείας Λειτουργίας, μπροστά στην Αγία Τράπεζα, δηλώνει, ψευδώς, ότι ο Πατριάρχης «ορθοτομεί τον λόγον της Αληθείας»!

Ωστόσο, το «ευχαριστώ» του μητροπολίτη ήταν να παύσει τον 83χρονο πατέρα Μάξιμο από ηγούμενο της Μονής της Αγίας Παρασκευής και να απειλεί με διακοπή μισθοδοσίας τους πατέρες των δύο μοναστηριών, την ώρα που παρέχει σκανδαλώδη ασυλία σε ιερείς της μητρόπολης που δηλητηριάζουν πνευματικά τον πιστό λαό με κακοδοξίες!

Πλέον, ο π. Θεόκλητος έχει γίνει διώκτης των ορθοδόξων και συμπορεύεται με τους αιρετίζοντες· με τους εχθρούς του Θεού! Πού είναι ο Γέροντας Αυγουστίνος να δει όσα συμβαίνουν στη μητρόπολη; Εδώ βρίσκει εφαρμογή ο προφητικός λόγος της Αγίας Γραφής: «και παραδώσει πατήρ τέκνον και αδελφός αδελφό» (Μάρ. 13:12) Όμως, οι Άγιοί μας το λένε ξεκάθαρα: «Όσοι διώκουν ορθοδόξους δεν είναι ορθόδοξοι!»  Η Μητρόπολη Φλωρίνης δεν είναι ιδιοκτησία του π. Θεοκλήτου. Του την ανέθεσε ο Χριστός για να την διαποιμαίνει όπως θέλει Εκείνος και όχι όπως θέλει ο Βαρθολομαίος!

Δυστυχώς, τόσο ο μητροπολίτης μας, όσο και οι άνθρωποι που τον σιγοντάρουν «διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον!» (Ματθ. 23:23-24)  Η ενέργεια των πατέρων να διακόψουν τη μνημόνευση του επισκόπου είναι ένα …«κουνουπάκι», ενώ οι πλάνες που εκφράζουν κάποιοι κληρικοί μας, η ένοχη σιωπή του δεσπότη απέναντι στην προδοσία των Οικουμενιστών και ―ακόμη χειρότερα― οι ειδυλλιακές σχέσεις που σύναψε η μητρόπολη μαζί τους, δεν είναι απλώς μια «καμήλα» αλλά ένα καραβάνι από καμήλες που ξεκινάει από τη Φλώρινα και καταλήγει στην Κωνσταντινούπολη, στο σβησμένο «Φανάρι»!

Αυτό το χρονικό διάστημα, όλες οι χριστιανικές ιστοσελίδες της χώρας έχουν σαν κύριο θέμα τη Μονή της Αγίας Παρασκευής! Η καρδιά της (αντιστεκόμενης) Ορθοδοξίας χτυπάει εδώ! Αυτό συνιστά βαρύτατη πρόκληση για τους Οικουμενιστές και θα αποτελέσει κακό προηγούμενο και παράδειγμα αν δεν παταχθεί στη ρίζα του και δεν «κοπούν» τα κεφάλια των ασεβούντων στον Οικουμενισμό, κληρικών. Ειδικά μετά τη «Σύνοδο» της Κρήτης, επανειλημμένα το Πατριαρχείο εκδήλωσε τη δυσφορία και την οργή του για τους αντιφρονούντες και ζήτησε από την Ιερά Σύνοδο να λάβει μέτρα εναντίον τους.14  Φαντάζομαι ότι αυτό το διάστημα ο μητροπολίτης μας δέχεται ασφυκτικές πιέσεις να παραδώσει προς σταύρωση τους πατέρες που έκαναν διακοπή μνημόνευσης. Ακόμη και αν δεν του τηλεφώνησαν από την Αρχιεπισκοπή ή το Πατριαρχείο, υπάρχουν πρόσωπα με τα οποία σχετίζεται που διατηρούν ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με το Φανάρι και πιθανόν να του μετέφεραν την δέουσα «συμβουλή».

Το σκηνικό που διαδραματίζεται στη μητρόπολή μας, αυτό το διάστημα, εμένα μου θυμίζει την υπόθεση Οτσαλάν όπου κάτω από την ασφυκτική πίεση του αμερικανικού παράγοντα οι υποτελείς  κυβερνήσεις της Ελλάδας και της Κένυας αναγκάστηκαν να παραδώσουν στους Τούρκους τον ηγέτη των Κούρδων.

Ο μητροπολίτης μας με την  ενδοτική στάση που κρατάει όλα αυτά τα χρόνια, απέναντι στους Οικουμενιστές έχει κάνει μεγάλο κακό και στη μητρόπολη και στον εαυτό του αλλά και στην ψυχή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, διότι δεν τον βοηθάει να μετανοήσει. Ο λογισμός μού λέει ότι όταν ο Πατριάρχης βρεθεί, την ώρα της Κρίσεως, στο φοβερό Βήμα του Χριστού, έχοντας πλάι του τους  αιρεσιάρχες όλων των αιώνων του Χριστιανισμού (Άρειο, Μακεδόνιο, Νεστόριο, Σεβήρο, κ.ά.), λίγο πριν ακούσει τον φοβερό λόγο του Κυρίου «πορεύεσθε ἀπ᾿ ἐμοῦ …» θα απαιτήσει, επίμονα, από τον Θεό να συμπαρασύρει μαζί του αυτόν και τους άλλους «παραδοσιακούς» (υποτίθεται) μητροπολίτες. Πιστεύω ότι θα πει στον Κύριο: «Το πνευματικό παιδί του Αγίου Γέροντα Επιφανίου, ο Μητροπολίτης Εδέσσης Ιωήλ, μού έγραφε ποιήματα με ουρανομήκη εγκώμια! Ο διάδοχος του Πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη, ο Θεόκλητος, με υποδεχόταν πάντα με χαμόγελα· δεν μου διαμαρτυρήθηκε ποτέ! Αν αυτοί οι δύο, τουλάχιστον, μητροπολίτες με ήλεγχαν μπορεί να μετανοούσα!».

Όλ’ αυτά τα χρόνια, ο μητροπολίτης μας αντί να συναναστραφεί και να συμβουλευτεί κανέναν αγωνιστή και ομολογητή επίσκοπο, όπως τον Κυθήρων και τον Κονίτσης, αυτός επαναπαύθηκε στην απραξία και τη σιωπή συναναστρεφόμενος με τους συμβιβασθέντες φίλους του: τον Εδέσσης Ιωήλ, τον Καστορίας Σεραφείμ, τον Βεροίας Παντελεήμονα και τον Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς Ιουστίνο. Όταν όμως αύριο βρεθεί αναπολόγητος μπροστά το φοβερό Βήμα του Χριστού, κανείς απ’ αυτούς δεν θα έρθει για να τον υποστηρίξει! (γιατί, πρωτίστως, θα είναι απασχολημένοι να σώσουν τον εαυτό τους και να γλιτώσουν από την «οργή του Αρνιού!»).

Έστω και αυτή την ύστατη ώρα, λοιπόν, κάνω ικετευτική έκκληση προς τον μητροπολίτη μας, προς τον Πρωτοσύγκελο π. Νικηφόρο και τον Αρχιερατικό επίτροπο Εορδαίας π. Αυγουστίνο και τους παρακαλώ θερμά να θυμηθούν ποιανού αγίου επισκόπου τέκνα είναι, να παύσουν τις διώξεις εναντίον των αδελφών τους και να αλλάξουν, επιτέλους, στάση απέναντι στους Οικουμενιστές.


Συν Θεώ, σε λίγες ημέρες θα δημοσιεύσουμε τεκμηριωμένο άρθρο με το οποίο θα αποδείξουμε ότι οι πατέρες που διέκοψαν το μνημόσυνο του μητροπολίτη είναι μέσα στα πλαίσια της Κανονικότητος. Εκείνος είναι που κινείται στα όρια της αντικανονικότητας είναι ο π. Θεόκλητος!  Θα τεκμηριώσουμε ότι σε καιρό αιρέσεως η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας διδάσκεται, διαχρονικά, από την Εκκλησία και είναι κάτι τόσο συνηθισμένο, όσο συνηθισμένο είναι να ανάβουμε κερί όταν μπαίνουμε στο Ναό! Όλα αυτά που μας λένε κάποια «παπαγαλάκια» ότι τάχα «η Εκκλησία είναι όπου είναι ο επίσκοπος», ότι «τα μυστήρια είναι άκυρα χωρίς την μνημόνευση του επισκόπου», ότι οι πατέρες «κάνουν σχίσμα», κ.λ.π. είναι ΨΕΜΑΤΑ τα οποία τα λένε ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΑ στον πιστό λαό, εμπαίζοντάς τον, εκμεταλλευόμενοι τη θεολογική του άγνοια και το γεγονός ότι ―με δική τους εγκληματική ευθύνη και αμέλεια― είναι εντελώς απληροφόρητος στα ζωτικά θέματα της Πίστεως.



Πτολεμαΐδα, 5/8/2017

Παραμονή της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Χριστού, ευχόμενοι να μεταμορφώσει κάποιες ιερατικές ψυχές.


Βασίλης Κερμενιώτης

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:
1.  π. Παΐσιος: «Κουρελούδες του διαβόλου οι διαθρησκειακὲς συναντήσεις». http://anti-ecumenist.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1703.html
2.  π. Θεοδώρου Ζήση, ομ. Καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσαλονίκης, «Διαθρησκειακές συναντήσεις: Άρνηση του Ευαγγελίου και προσβολή των Αγίων Μαρτύρων» μπορείτε να το διαβάσετε στην ιστοσελίδα:  
3.  Βλ. στο βιβλίο «Πνευματική Αφύπνιση», του Ιερού Ησυχαστηρίου «Ευαγγελιστού Ιωάννου του Θεολόγου», Σουρωτή Θεσ/νίκης, Σελ. 298-299
4.  Μετά την καταδίκη του από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο, ο Άρειος εξαπάτησε το βασιλιά Κωνσταντίνο ότι δήθεν πιστεύει ορθά. Και ο βασιλιάς διέταξε τον Πατριάρχη Κωνσταντινου-πόλεως Αλέξανδρο να αφήσει τον Άρειο να μετέχει της Θείας Κοινωνίας. Ο Αλέξανδρος, λυπημένος, προσευχήθηκε στο Θεό και ζήτησε τη βοήθεια Του. Η δέηση του Ιεράρχη εισακούσθηκε. Και το πρωί που ο Άρειος με πομπή θα πήγαι-νε στην εκκλησία, βρέθηκε το σώμα του σχισμένο και
γεμάτο σκουλίκια!   http://www.saint.gr/848/saint.aspx
 5.  Ο Άγιος Παΐσιος είχε το προφητικό χάρισμα. Ο Θεός του αποκάλυψε ότι ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος θα γίνει σε δύο ημίχρονα: Στην πρώτη φάση το γήπεδο του πολέμου θα είναι η Κωνσταντινούπολη. Το δεύτερο ημίχρονο του Πολέμου θα γίνει στην Παλαιστίνη· θα είναι ο «Αρμαγεδώνας» της Αποκάλυψης (Αποκ. 16:16). Και στους δύο πολέμους θα αναμετρηθούν οι δυνά-μεις του δυτικού κόσμου με τη Ρωσία και τους συμμάχους της. Αποτέλεσμα του πρώτου ημιχρόνου του πολέμου θα είναι η διάλυση της Τουρκίας και η απόδοση της Κωνσταντινούπολης στην Ελλάδα, ενώ στο δεύτερο ημίχρονο η Ρωσία θα ηττηθεί στους Αγίους Τόπους. Ο πόλεμος θα είναι καταστροφικότατος. Όλ’ αυτά που γράφουμε τα γνωρίζουν όσοι έχουν διαβάσει τα βιβλία του Γέροντα Παΐσιου και ιδιαίτερα τις «Μαρτυρίες προσκυνητών», τόμοι Α΄ και Β΄ του επισμηναγού ε.α. Ν. Ζουρνατζόγλου.
6.  Στο κήρυγμά του μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου, την Κυριακή της Ορθοδοξίας του 2008 στο Μητροπολιτικό ναό του Αγίου Παντελεήμονα Φλωρίνης.
7. To αληθινό πρόσωπο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου https://drive.google.com/open?id=0B1rFS_QTfNudYmM2ZktmZldocmc 
8. Αγίου Κυρίλλου Πατριάρχη Αλεξανδρείας, επιστολή ιζ΄, προς Νεστόριο, P.G. 77, 105C-108A
9.  Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου, επιστολή 340, Θαλαλαίῳ τέκνῳ, Φατούρος, σελ. 480, 16, P.G. 99, 1205 Α.
10.  Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου, επιστολή β΄, P.G. 99, 1120-1121A.
11.  Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου, επιστολή πθ΄, βιβλίο β΄, P.G. 99, 1337Α-C.
12.  Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου, προς Εφεσίους, κεφ. ζ΄, P.G. 5, 649Β.
13. «Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα, κἂν ἀξιόπιστος ᾖ, κἂν νηστεύῃ, κἂν παρθενεύῃ, κἂν σημεῖα ποιῇ, κἂν προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος». Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου,  επιστολή (24) Θεοκτίστῳ Μαγίστρῳ, PG 99, 988A-Β.