Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2018

Προς ταπεινολογούντα θρησκευτικό της Λάρισας για το βιβλίο του : «Εκκλησία κατά τη δικτατορία 1967-1974»






Σου μιλάω μ’ ακούς;

     Έριξα μια ματιά σε παλιότερο φύλλο της εφημερίδας «Αγώνας»  σε δημοσίευμα - απάντηση «καθηγητή θρησκευτικών;;» και όταν είδα να λέει «θα έπρεπε εσείς και οι συνεργάτες σας να εντρέπεσθε…», έσκυψα  με επιμέλεια να μελετήσω τα γραφόμενα ..και τα πήρα…
Η ταπεινότητά του  «απαιτεί ως Έλλην και ορθόδοξος…το δικαίωμα στον αντίλογο.. να δημοσιευθεί για λόγους δεοντολογίας…κ.α». Έγραψες ένα βιβλίο που έπρεπε να έχει τίτλο «Επικριτικά σχόλια κατά του μακαριστού Αρχιεπισκόπου  Ιερωνύμου Α’  Κοτσώνη».
Η εφημερίδα  (κακώς για μένα) σού’δωσε χώρο να απαντήσεις, εσύ έδωσες χώρο στο σύγγραμμά σου να απαντήσει ο Ιερώνυμος;
 Θρασύδειλος και μικρός, τα’βαλε με τον νεκρό…
Μου θυμίζει το θρασύδειλο παιδάκι που για να δείξει την γενναιότητα κλωτσάει με μανία το πεθαμένο γατάκι!!! 
Το «ο νεκρός δεδικαίωται» δεν τόχει ακούσει ο σύγχρονος Ηρόστρατος;
Βέβαια για τους εν ζωή συντρόφους του μακαριστού Ιερώνυμου Α’ (τον Αμερικής τον Αλβανίας κ.α.) στάζει  μέλι, εμετικός κόλακας,. Περιμένεις ίσως, να αποδημήσουν για να τους περιποιηθείς κι αυτούς, τυμβωρύχε και νυκτοκόρακα, των κοιμητηρίων!!!!
      Μιλάς για την «Εκκλησία»  και ασχολείσαι αποκλειστικά μόνο με τον μακαριστό Ιερώνυμο Α’, αυτός ήταν η εκκλησία, δεν υπήρχαν άλλοι;…γιατί δεν κάνεις αναφορά για τον Σεραφείμ, τον Χριστόδουλο, τον νυν αρχιεπίσκοπο, τον Κορίνθου Παντελεήμονα με την Λούλα του, τον οποίο επικαλείσαι δεκάδες φορές;…
Επειδή σαν χρυσόμυγα μέσα σε όμορφο κήπο, έψαχνες λυσσασμένα για βρωμιές να χώσεις την πέννα σου, δεν βρήκες καμιά κατηγορία, επικριτικό σχόλιο για όλους τους άλλους. Θαυμάζω τον κακοήθη, εμπαθή αλληθωρισμό σου…
Δεν ακολούθησες τον ατζέντη  σου  τον μαρκαλοχωρίου, που κάτι παρόμοιο έγραψε στην Καθημερινή, και ακόμα τον ψάχνει η εφημερίδα να απαντήσει στα πολλαπλά ερωτήματα  και παρατηρήσεις των οργισμένων αναγνωστών.
Ο «τρανός» καθηγητής, κάνει την πάπια ή την λυράτη κότα!!!
Εσύ που στις χιλιάδες σελίδες που γράφτηκαν για τον μακαριστό  Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Α’ Κοτσώνη, ανασύρεις φράσεις και προτάσεις που είναι εναντίον του, κραδαίνοντας την ρομφαία της κανονικότητας, την κριτική μας σε πράξεις που σκανδαλίζουν, την διαστρέφεις, ότι βάζουμε στο στόχαστρο  «Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους…»
Τον αμαρτάνοντα ενώπιον πάντων έλεγχε» δεν λέει η γραφή; Και μη ξεχνάς πως οι πράξεις γίνονται από ζωντανούς και σ’ αυτούς απευθυνόμαστε,  Χρυσοθήρα των οστεοφυλακίων.
Κάνεις αναφορά γι αυτούς που μας «γύρισαν την πλάτη» (για τους «μηδίσαντες» όπως γράφεις). Ευτυχώς  για μας τα πιστεύω και οι ιδέες μας δεν είναι αποσκευές που να αλλάζουν  ανάλογα με τον εκάστοτε προορισμό μας….ούτε «πνιγόμαστε» από οικογενειακά, «πνευματικά» ή οργανωσιακά συμφέροντα, αλλά μένουμε σταθεροί «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι»…
 Να σου θυμίσω πως ο «Αγώνας» μας δεν έχει τα χαρακτηριστικά της μασονίας, να είναι όλοι δεμένοι με όρκους, δέσμιοι για μια ζωή και να τιμωρούνται όσοι τολμήσουν να σκεφτούν να αποχωρήσουν…
Νομίζεις πως είσαι ο μοναδικός εξυπνάκιας, αριβίστας και συμφεροντολόγος; Να σού θυμίσω πως υπήρχαν  και κάποιοι απέναντί μας τους οποίους προέβαλες δεόντως στα χρόνια της δημοσιογραφικής καριέρας σου, δηλαδή η "Επιτροπή κύρους της εκκλησίας!!!",  η "Επιμελητεία  των κληρικών Λαρίσης…" Αλήθεια  πού βρίσκονται αυτοί;

Οι πάντες γνώριζαν ότι οι «επιτροπές» αυτές φαντάσματα ήταν οι ψιθυριστές, τα κατασκευάσματα και τα μορμολύκεια της προπαγάνδας- παραπληροφόρησης του εκκλησιαστικού κατεστημένου δρώντας στο σκότος και τα δώματα της Μασονίας για να επιβάλλουν τους ημετέρους τους.    Αυτές συνέδραμαν τροφοδοτώντας τις μίσθαρνες στρατευμένες γραφίδες των  φυλλάδων προκειμένου να πλήξουν έναν όντως άγιο Επίσκοπο που έγραψε ιστορία, τον Λαρίσης Θεολόγο και τους Αγωνιζόμενους Χριστιανούς, τους «Θεολογικούς».
Πάντως αυτό το φύλλο της εφημερίδας μας «Αγώνας» κυκλοφορεί σε εκατονταπλάσια φύλλα από  όσο κυκλοφορούσε η εφημερίδα που δούλευες…και σε όλα τα μέρη της γης..
 Αυτό για σένα είναι γύρισμα της πλάτης στον ΑΓΩΝΑ μας;;;  τι να πούμε…
    Ίσως επηρεάστηκες  και από το τελευταίο περιστατικό;
Θα πρόσεξες στην παρέλαση του ΟΧΙ τον ιερομόναχο­, δεξί χέρι του Θεολόγου, που ξέφυγε.



Και μπήκε στην παρέλαση ως μαέστρος μπάντας (;) κρατώντας μια μπαστούνα με κορδέλες στην κορυφή την οποία κινούσε πότε παλινδρομικά πάνω-κάτω, ή δεξιά –αριστερά σαν υαλοκαθαριστήρα. Φορούσε  μάλιστα και μια ταινία απαστράπτουσα, όπως φορούν τα μανεκέν στους διαγωνισμούς ομορφιάς!!!
Απέναντι, ο αδερφός του ιερωμένος και αυτός, έχοντας στο πλάι νεαρή (σκηνοθέτης;) βιντεοσκοπούσε τα τεκταινόμενα…
Τι έπρεπε να κάνουμε να τους δέσουμε απ’ τα ράσα; Έχουμε ευθύνη και γι’ αυτούς;

Συστήνεσαι ως καθηγητής, θρησκευτικών. Και ενώ ο φυσικός, ο ιατρός, ο μαθηματικός  έχουν πτυχίο από τις αντίστοιχες σχολές, εσύ από ποια σχολή έχεις πτυχίο;
Μήπως της Θεολογίας:  και γιατί ντρέπεσαι να το πεις;
Μήπως η γλώσσα σου δεν μπορεί να προφέρει την λέξη «ΘΕΟ»;
Την λέξη του «ΘΕΟΥ»  μόνο οι δαιμονισμένοι δεν μπορούν να προφέρουν…
Πώς μπήκες σε μια σχολή και παρακολούθησες μαθήματα θεολογίας για χρόνια,  αφού οι ιδέες σου και τα πιστεύω  σου ήταν άλλα;
Πες μας, γιατί ο τοπικός σύλλογος των θεολόγων της πόλης μας, ενώ στην αρχή σε δέχτηκαν, μετά από λίγο καιρό σε πέταξαν «πυξ λαξ», διαπιστώνοντας την «αιρετική» σου πορεία στον «Θεολογικό Σύνδεσμο   Καιρό»; Κάποιος μάλιστα σε χαρακτηρίζει ως «ο εκπεσών θεολόγος»!!! για την παρεκκλίνουσα θεολογική συμπεριφορά σου.
Και μέσα στην ταπεινότητά σου, βγάζεις το δηλητήριο της μοχθηρίας και ειρωνείας, μιλώντας  για «δόκτορες και τρανούς θεολόγους»»!!! .Κατονόμασέ τους να τους ξέρουμε και εμείς, ή αναφέρεσαι και πάλι για κεκοιμημένους(που είναι ο χώρος εργασίας σου);
 Μιλάς για κατέχοντες διδακτορικά τόσο επιτιμητικά, γιατί δεν μοιάζουν με το δικό σου το μυσαρό εξάμβλωμα που σύντομα θα το εμμέσει το Α.Π.Θ., όπου το κατέθεσες, αλλά θα αποτελεί για τις επόμενες γενιές  δείγμα εργασίας, ποτισμένη με αβυσσαλέο μίσος κατά ενός προσώπου.

Δεν είχες «το Θεό» σου, ούτε στην ιδιότητα, ούτε στην καρδιά σου. Αμφιβάλλω, αν φοράς και Σταυρό πάνω σου…γιατί σε εμποδίζει στις θρησκειολογικές προσεγγίσεις  και να μην προκαλείς τους αλλόθρησκους!!!
Ίσως να μην έχεις χρόνο, περιπλανώμενος στα μονοπάτια των άλλων θρησκειών και τις ατραπούς της μεταπατερικής θεολογίας να διαβάσεις στην Αγία Γραφή, τα χαρακτηριστικά του αρχιερέα (Εβρ,ζ,26):  όσιος, άκακος, αμίαντος, κεχωρισμένος από των αμαρτωλών,…Σύγκρινε και τα δικά σου κριτήρια!!!!

Μη σε κουράσω περισσότερο, την άλλη φορά θα σταθώ στην «εξορία» σου, την μασονία που μισούσε τον Ιερώνυμο (λες νάσαι μίσθαρνο όργανό της;), το ποιόν των πηγών σου, στην πορεία σου ως αποτυχημένου δημοσιογράφου που κούρνιασε στο δημόσιο, για να γνωρίζουν οι θεολόγοι, ποιος είναι ο «τρανός» επιμορφωτής των άθεων «Φακέλλων των Θρησκευτικών» του ΣΥΡΙΖΑ και του «Θεολογικού Συνδέσμου  Καιρός»!!!

Υ.Γ.
Να ζητήσω συγγνώμη προκαταβολικά από τους αναγνώστες που μπορεί να σκανδαλιστούν από το ύφος μου, που δεν συνάδει με το υπόλοιπο υλικό της εφημερίδας.

Ασκληπιάδης