Αυτούς τους διωκόμενους υγειονομικούς χειροκροτούσαν κάποιοι κάποτε υποκριτικά... Σήμερα τους δικάζουν σιδηροδέσμιους προς παραδειγματισμό οποιασδήποτε φωνής υγιούς αντίστασης!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥΣ!
Στο φυλλάδιο της Εκκλησίας «Πρὸς τὸν λαὸ» σχετικῶς μὲ τὸν ἐμβολιασμὸν περὶ ο κ. Νικόλαος συνεφώνησε το απαράδεκτο περί «θεραπευτικῆς διακοπῆς κυήσεως»
«Οἱ ναοὶ ὡς χῶροι συνάξεως καὶ συνεπῶς ὡς χῶροι ὑποκείμενοι στὶς ὑγειονομικὲς διατάξεις περὶ προστασίας ἀπὸ τὴν ἐπέκταση τῆς πανδημίας,..."
Εἰς ἄρθρον του ὁ Σεβ. Μεσογαίας ἐπιχειρεῖ νὰ ἀναλύση τὸ «Ἀντιεμβολιαστικὸν Ἰδεολόγημα». Ἀπὸ τὴν στιγμὴν κατὰ τὴν ὁποίαν ὁ ἴδιος δημοσίως ὡμίλησε περὶ «διακοπῆς κυήσεως», ἡ ὁποία σχετίζεται μὲ τὰ ἐμβόλια, καὶ συνεφώνησε μὲ τὸ «Πρὸς τὸν λαὸ» σχετικῶς μὲ τὸν ἐμβολιασμὸν περὶ «θεραπευτικῆς διακοπῆς κυήσεως», ἐξηγεῖται πλέον, διατί ὑπάρχει διαφωνία περὶ τῶν ἐμβολίων: διότι διὰ τοὺς πιστοὺς εἶναι ἔκτρωσις-φόνος, ἐνῶ διὰ τὸν Σεβασμιώτατον «δῶρον τῆς ἐπιστήμης»! Τὸ ποῖον ἐκ τῶν δύο εἶναι ἡ ἀλήθεια καὶ ποῖον εἶναι ἰδεολόγημα εἶναι ἡλίου φαεινότερον! Ὡς ἐδημοσιεύθη εἰς τὴν ἱστοσελίδα «Δόγμα» τῆς 23ης Ἰουνίου 2022:
«Ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας στὸ ἄρθρο του γιὰ τὸ περιοδικὸ «Ἀχιλίου Πόλις» τῆς Μητρόπολης Λαρίσης σημειώνει μεταξὺ ἄλλων «Αὐτὸς ὁ γενικευμένος κλονισμὸς τῆς ἐμπιστοσύνης προφανῶς δὲν ἄφησε ἀνεπηρέαστο καὶ τὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο, ἀλλὰ δυστυχῶς καὶ μεταξὺ τῶν πιστῶν καὶ θρησκευομένων, ἡ ἐμπιστοσύνη πρὸς τὴν Ἱερὰ Σύνοδο καὶ τοὺς Ἐπισκόπους ὡς πρὸς τὸ ἐὰν καὶ κατὰ πόσον προσεγγίζουν πνευματικὰ τὴν ὅλη κρίση ἤ ἐὰν ἔχουν συμβιβαστεῖ μὲ τοὺς κρατοῦντες βρίσκεται σὲ ἐξαιρετικὰ χαμηλὰ ἐπίπεδα. Αὐτὸ δημιουργεῖ ἀσφαλῶς καὶ σοβαρὲς συνέπειες στὴν ἐκκλησιαστικὴ ζωή, τὶς ὁποῖες καὶ ὁπωσδήποτε πρέπει οἱ ἁρμόδιοι προσεκτικὰ νὰ ἀντιμετωπίσουν».
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, τέως Αναπλ. Καθηγητής Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.
Περίληψη: Μιλώντας για μία ακόμη φορά την ίδια ακριβώς γλώσσα με εκείνη που μιλούν τα μέλη της κυβέρνησης (η διάκριση των εξουσιών έχει πάει προ πολλού περίπατο), το Συμβούλιο της Επικρατείας καθαγίασε το πρόστυχο πρόστιμο των 100 € για τους πολίτες ηλικίας άνω των 60 ετών και απέδειξε ότι επέλεξε ξανά να γίνει βαστάζος της «έξυπνης υγειονομικής δικτατορίας». Διαστρεβλώνοντας την ιατρική και την νομική πραγματικότητα, έφτιαξε ένα συνταγματικό κουστουμάκι που ταιριάζει γάντι στους παλιάτσους με το χιτλερικό μουστάκι.
Έτσι, διεκδικεί επάξια την μετονομασία του από Συμβούλιο της Επικρατείας σε Συμβούλιο της Νομικής Ακρατείας. Στο κείμενο που ακολουθεί επισημαίνονται οι απαράδεκτες στρεβλώσεις, μέσω των οποίων το εν λόγω δικαστήριο συσκότισε την νομική αλήθεια, εμφανίζοντας, μεταξύ άλλων, την απειλή (threat) ως δήθεν αθώα προσφορά-κίνητρο (offer-incentive) για τον πολυπόθητο εμβολιασμό. Επίσης, αναδεικνύεται η πρωτοβουλία 81 Γερμανών επιστημόνων, στην συντριπτική πλειονότητά τους καθηγητές πανεπιστημίων, οι οποίοι απέστειλαν στους βουλευτές του γερμανικού κοινοβουλίου ένα κείμενο περί της αντισυνταγματικότητας του υποχρεωτικού εμβολιασμού για τον κορωνοϊό, επικαλούμενοι επτά επιχειρήματα (“Sieben Argumente”). Φυσικά, το Ομοσπονδιακό Συνταγματικό Δικαστήριο της Γερμανίας τούς έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του και, όπως το δικό μας Συμβούλιο, έτσι και αυτό ευλόγησε ως συνταγματικό τον στοχευμένο-υποχρεωτικό εμβολιασμό για συγκεκριμένες ομάδες. Όποιος εξακολουθεί να πιστεύει ότι, αν προσφύγει στην δικαιοσύνη, θα δικαιωθεί, ξεχνά ότι ζει στον θαυμαστό ανάποδο κόσμο της εποχής του κορωνοϊού. Σε αυτόν τον κόσμο, οι δικαστές έχουν μεταλλαχθεί από ανεξάρτητα-αντικειμενικά όργανα απονομής της δικαιοσύνης και προστασίας του πολίτη σε φερέφωνα καταλογισμού του αδίκου και διακινδύνευσης των συμφερόντων του πολίτη!ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ
Σε μία περίεργη «τιμητική» πολιτογράφηση-«παρασημοφόρηση» Τούρκου επιχειρηματία προχώρησε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου την ίδια στιγμή που η ελληνική κυβέρνηση φυλακίζει τους υγειονομικούς που κάποτε τους χειροκροτούσε.
Συγκεκριμένα, Έλληνας υπήκοος είναι από τις 14 Ιουνίου ο 39χρονος Τούρκος Γιασάμ Αγιαβέφε, ο οποίος μεταξύ πολλών άλλων είναι και «υπήκοος»του ψευδοκράτους όπως αποκαλύπτουν το Inside Story και ο Πολίτης της Κύπρου.
Χθες όμως η κυβέρνηση δεν είχε κανένα πρόβλημα να προχωρήσει στην σύλληψη (στην αρχή ήταν προσαγωγή) 40 υγειονομικών υπαλλήλων που διαμαρτύρονταν έξω από το σπίτι του πρωθυπουργού Κ.Μητσοτάκη για την αναγκαστική αργία στην οποία έχουν τεθεί λόγω μη εμβολιασμού τους.
Μάλιστα όπως αναφέρει σήμερα το σωματείο των υγειονομικών υπέρ δημοκρατίας και ελευθερίας (ΣΥΔΕ), οι συλληφθέντες υγειονομικοί μεταφέρθηκαν στο τμήμα προστασίας κράτους και δημοκρατικού πολιτεύματος της ΓΑΔΑ, δηλαδή θεωρούνται απειλή για το ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ!
ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ
Κοινοποιουμε παντού: σήμερα Παρασκευη 8/7 στις 12 το μεσημέρι στο κτίριο 16 στην Ευελπίδων θα γίνει η απολογία στον εισαγγελέα και το δικαστήριο των συλληφθέντων συναδέλφων υγειονομικών κατά της υποχρεωτικοτητας επειδή διαδήλωσαν ειρηνικά έξω από το σπίτι του πρωθυπουργού στο Λυκαβηττό. Ας δώσουμε όλοι βροντερό παρόν συμπαράστασης!
Δημοσιεύθηκε
Στη ΓΑΔΑ οι υγειονομικοί που διαδήλωσαν έξω από το σπίτι του Μητσοτάκη – «Μαζεύτηκε η μισή αστυνομική δύναμη Αττικής»Τέτοια κινητοποίηση ούτε με τη 17 Νοέμβρη δεν θυμάμαι να έχει γίνει» λέει ένας από τους γιατρούς που προσήχθη.
Στη ΓΑΔΑ οδηγήθηκαν δεκάδες υγειονομικοί που προσήχθησαν επειδή διαδήλωναν έξω από το σπίτι του Κυριάκου Μητσοτάκη, το απόγευμα της Πέμπτης.«Κάναμε μια ειρηνική δράση έξω από το σπίτι του πρωθυπουργού και έχει
μαζευτεί η μισή αστυνομική δύναμη Αττικής» ανέφερε ένας γιατρός.
Ἀπειλεῖ ὑποτίθεται μὲ «ἀπεργία πείνας», ἐπειδὴ εὑρίσκει ἐμπόδια εἰς τὴν προσπάθειάν του νὰ ἀναστηλώση κτήρια διὰ τουριστικοὺς λόγους, ἀλλὰ ὅταν ἔκαναν «ἀπεργία πείνας» ὑγειονομικοί, διὰ λόγους δημοκρατίας καὶ ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, ὁ Σεβ. Δωδώνης τοὺς συμπεριεφέρθη σκαιότατα! Παραθέτομεν δηλώσεις του, ὡς ἐδημοσιεύθησαν εἰς τὴν ἐφημερίδα «Ἡμέρα Ζακύνθου» τῆς 22ας Ἰουνίου 2022:
Κείμενον ἑρμηνευτικὸν τῆς προσφάτου ἐγκυκλίου τῆς ΔΙΣ περὶ «ψευδοπροφητῶν» ἐξέδωσεν ὁ Σεβ. Ναυπάκτου. Τόσον εἰς τὴν ἐγκύκλιον, ὅσον καὶ εἰς τὸ κείμενον τοῦ Σεβασμιωτάτου δὲν κατονομάζεται συγκεκριμένον πρόσωπον, γεγονὸς τὸ ὁποῖον ὑπονομεύει τὰ ἴδια τὰ γραφόμενα καθώς, ὡς γνωστόν, «ὅταν κάτι ἀφορᾶ ὅλους, δὲν ἀφορᾶ τελικῶς κανένα»! Ἄν, πάντως, γίνη δεκτὴ ἡ ἑρμηνεία τοῦ Σεβασμιωτάτου ὅτι ἀναφέρεται πρὸς ὅλους ὅσους ἀντέδρασαν εἰς τὰς ἀποφάσεις τῆς ΔΙΣ σχετικῶς μὲ τὰ μέτρα τοῦ κορωνοϊοῦ, αὐτὸ ἴσως ἀποτελεῖ ἔνδειξιν ὅτι μετὰ τὴν τόσην κατακραυγὴν ἀπὸ τὸ ποίμνιον, τοὺς τύπτει ἡ συνείδησίς των, διότι ἠκολούθησαν ὡς «πρόβατα», ὄχι ὡς Ποιμένες, τοὺς «ἀπίστους» κυβερνῶντας, ποὺ ἔπαυσαν τὴν Θ. Λειτουργίαν. Παραθέτομεν τὸ συμπέρασμα τοῦ κειμένου μὲ τίτλον «Ἡ βλασφημία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ τὰ μέτρα γιὰ τὴν πανδημία»:
Εἰσαγωγικά.
Δυστυχῶς, ἀναγκαζόμαστε πάλι νὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ τοὺς λόγους ἀνθρώπων ποὺ ἡ ἐκκλησία μας τοὺς ἔχει δώσει ἀρχιερατική ἀξία. Ἀναφέρω τὸ «δυστυχῶς» διότι δὲν νομίζω κανεὶς φυσιολογικὸς καὶ -κατὰ δύναμιν- πιστὸς στὴν ἐκκλησία ἄνθρωπος νὰ εὐχαριστεῖται ὅταν ἀναγκάζεται νὰ πῇ λόγους ὄχι ἐπαινετικοὺς γιὰ κάποιον ἄλλον, -πολὺ περισσότερον δὲ ὅταν ὁ ἄλλος εἶναι ἀρχιερεύς τῆς Ὀρθοδόξου ἐκκλησίας.
Ἀφορμὴ τὸ δημοσίευμα τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καὶ Λαυρεωτικῆς Νικολάου (Χατζηνικολάου) στὸ ἔντυπο «Ἀχιλλίου Πόλις» τῆς Ἰ.Μ. Λαρίσης καὶ Τυρνάβου, τεῦχος 07, Μάϊος 2022 σελ.10-39. (Στὸ ἐξῆς ΑΠ7), μὲ τίτλο «Πνευματικὴ Θεώρησι τοῦ ἀντιεμβολιαστικοῦ ἰδεολογήματος» (ΑΧΙΛΛΙΟΥ ΠΟΛΙΣ: το έβδομο τεύχος με αφιέρωμα στην βιοηθική και τα Αμπελάκια! – Ι.Μ. Λαρίσης & Τυρνάβου (imlarisis.gr))
Τὸ περιοδικὸ χαρακτηρίζεται ὡς «ἐπιστημονικὴ περιοδικὴ ἔκδοσι» καὶ τὸ συγκεκριμένο δημοσίευμα, ὅπως καὶ ἀρκετὰ ἄλλα, προσπαθεῖ α) νὰ δοξάσῃ τὸν ἅγιο Θεὸ «γιὰ τὸ πολύτιμο δῶρο ποὺ ἔδωσε στὸν ἄνθρωπο καὶ λέγεται νοῦς!» β) «Νὰ κατανοήσουμε τὰ ὅριά μας! Νὰ παραδεχτοῦμε ὅτι δὲν εἴμαστε παντογνῶστες, οὔτε ἐπαΐοντες ἐπὶ παντὸς ἐπιστητοῦ» καὶ γ) «Νὰ πολεμήσουμε τὴν συκοφαντία ἐναντίον τῶν ἀνθρώπων τῆς Ἐκκλησίας! Συστηματικὰ καὶ συγκεκριμένα χαλκεῖα στὸν ἔντυπο καὶ ἠλεκτρονικὸ τύπο ἀποδίσουν ἀνύπαρκτες κατηγορίας καὶ βυσσοδομοῦν ἐναντίον Συνόδων, Πατριαρχῶν, Μητροπολιτῶν Κληρικῶν ποὺ τηροῦν τὸ αὐτονόητο. Τὴν ὑπακοή τους στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ!», ὅπως λέγει στὴν εἰσαγωγὴ τοῦ περιοδικοῦ μὲ τίτλο ΤΡΙΚΥΜΙΑ ὁ κατὰ νόμον ὑπέυθυνος τοῦ περιοδικοῦ Μητροπολίτης Τυρνάβου καὶ Λαρίσης Ἰερώνυμος. (ΑΠ7 σελ.10)
«Ὅπου ὁ Ἐπίσκοπος, ἐκεῖ καί ἡ Ἐκκλησία»;
Γράφει ο κ. Χρίστος Παναγιώτου
Ὁ Ἐπίσκοπος τῆς ἐν
Λαρίσῃ τοπικῆς μας Ἐκκλησίας θεώρησε καλό καί ἐνδιαφέρον γιά τούς ἀναγνῶστες τοῦ
«ἐπιστημονικοῦ» περιοδικοῦ τῆς Μητροπόλεως «Ἀχιλλίου Πόλις»[1],
νά δημοσιεύει τίς ἐπισκοπικο-χρονικές του κινήσεις, ὑπό τόν τίτλο: «Ὅπου ὁ Ἐπίσκοπος,
ἐκεῖ καί ἡ Ἐκκλησία[2]»!
Ποῦ καί πότε λειτούργησε, ποῦ καί πότε τέλεσε τόν ἑσπερινό, Δοξολογίες,
μνημόσυνα, ἁγιασμούς, ὁμιλίες, ἑσπερινά κηρύγματα καί διάφορες ἐπισκέψεις καί ἐκδηλώσεις.
Τό μήνυμα αὐτοῦ τοῦ συνδυασμοῦ: χρονικῶν καί
ρήσης τοῦ ἁγίου Κυπριανοῦ, εἶναι οὐσιαστικά ἡ διακήρυξη τῆς ἐνοχῆς τοῦ ἐπισκόπου
πρός τό ποίμνιό του καί ταυτόχρονα προσπάθεια «ἐκκλησιοποίησης» ἀντορθοδόξων ἐνεργειῶν
καί ἔμμεσης ὑποταγῆς τῶν πιστῶν, οἱ ὁποίοι ἀντιδροῦν στήν ἐμμονή του νά ταράσσει
τό πλήρωμα τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας, μεταστρέφοντας «τὸ εὐαγγέλιον τοῦ Χριστοῦ»[3].
Γι’ αὐτό χρησιμοποιεῖ τή συγκεκριμένη φράση! Σά νά λέγει: «Μήν ἀντιδρᾶτε, ὅπου βρέθηκε
ὁ ἐπίσκοπός σας, στά “Χρονικά” τῶν δώδεκα σελίδων[4]
καί ἐκτός αὐτῶν, ἐκεῖ ἦταν καί ἡ Ἐκκλησία».
Τί νά ὑποθέσουμε:
ὅτι ὁ ἐπίσκοπός μας ταυτίζεται, χωρίς προϋποθέσεις, μέ τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ;
Ὅτι ὅταν ὁ ἐπίσκοπος στίς «27 Ἰανουαρίου ἀπόγευμα: Παρευρέθηκε στίς ἐκδηλώσειςμνήμης τοῦ ὁλοκαυτώματος τῶν Ἑβραίων στήν Πλατεία Ἑβραίων Λαρίσης»[5],
βρίσκονταν ἐκεῖ καί ἡ Ἐκκλησία; Ὅτι ὅταν ὁ ἐπίσκοπος παρευρέθηκε στή συναγωγή[6],
ἐκεῖ παρευρίσκονταν καί ἡ Ἐκκλησία; Ὅτι στίς μουσικές ἐκδηλώσεις[7] μέ
μουσικά ὄργανα καί φιλαρμονικές, ἐντός τῶν ἱερῶν ναῶν βρίσκονταν ἡ Ἐκκλησία ἀφοῦ
ἦταν παρών ὁ ἐπίσκοπος; Ὅτι ὅταν ὁ ἐπίσκοπος ἀνάβει ἑπτάφωτη λυχνία
συμμετέχοντας σέ θρησκευτικές τελετές ἀλλοθρήσκων, βρίσκεται παροῦσα καί ἡ Ἐκκλησία;
Ὅτι ὅταν ὁ ἐπίσκοπος ὑποκλίθηκε ἐγκαρδίως, κατά τή διάρκεια τοῦ πανηγυρικοῦ ἑσπερινοῦ
γιά τήν ἑορτή τῆς Παναγίας στόν αἱρετικό παπικό «ἀρχιεπίσκοπο»[8],
ὑποκλίθηκε μαζί του καί ἡ Ἐκκλησία;
![]() |
Ο κ. Ιερώνυμος ανάβει την επτάφωτη λυχνία των Εβραίων |
«Ὅπου ὁ Ἐπίσκοπος, ἐκεῖ καί ἡ
Ἐκκλησία»;
Τί ἄλλο νά ὑποθέσουμε; Ὅτι ὅλα ὅσα διδάσκει ὁ ἐπίσκοπος, αὐτά ἀποτελοῦν αὐθωρεί καί διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας; Τά κηρύγματα περί μασκῶν καί μολύνσεως στούς ἱερούς ναούς, περί σωτηριωδῶν ἐμβολίων, περί ροταριανῶν καί ΑΗΕΡΑ, περί τῆς κοινωνίας μας μέ τίς ἀπόψεις τῶν Ἐβραίων[9], περί φιλειρηνικοῦ Ἰσλάμ, ὅτι «ὅλες οἱ θρησκεῖες ἔχουν τήν προοπτική τῆς εἰρήνης» καί ὅτι «οἱ θρησκεῖες μόνες τους εἶναι παράγοντες εἰρήνης»[10], εἶναι καί θέσεις τῆς Ἐκκλησίας; Ὅτι ὅταν ὁ ἐπίσκοπος δέν ἐπιτρέπει τήν λιτανεία τοῦ ἁγίου σκηνώματος τοῦ προστάτου καί πολιούχου τῆς τῶν Λαρισαίων Πόλεως, Ἁγίου Ἀχιλλίου, λόγῳ «πανδημίας», αὐτή εἶναι καί ἡ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας;
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς την Πρόεδρο και τα μέλη της Επιτροπής για τα
«200 χρόνια από το 1821»:
1) κ. Γιάννα Αγγελοπούλου – Πρόεδρο
2) Προς τα Μέλη
«Για μη αντικειμενική ιστορική κατάθεση – ανάλυση του 1821»
ΓΡΑΦΕΙ Ο: ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Αξιότιμη
κ. Αγγελοπούλου και αξιότιμα μέλη της Επιτροπής.
Δεν
υποτίμησα ούτε μηδένισα τις επίπονες προσπάθειές σας για την προβολή της αξίας
– δυναμικής της Εθνικής (όχι ταξικής) επαναστάσεως του 1821.
Πλήθος,
όμως, Ελλήνων σας χρεώνουν την ευθύνη της οπτικής γωνίας (σύστημα αξιών) μέσα
από την οποία πραγματοποιήθηκε η παρατήρηση και η ανάλυση των ιστορικών
γεγονότων του ’21.
Στις τηλεοπτικές εκπομπές σας, αν και αναλύσατε ευάριθμα ιστορικά πρόσωπα και γεγονότα, σας διέφυγε ως αιτιότητα στο πεδίο της Εθνεγέρσεως η ψυχολογία των αγωνιστών του ’21, ο Χριστιανικός Ορθόδοξος ψυχισμός τους (κοσμοθεωρία – βιοθεωρία τους).