Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

Ηλίας Καλλιώρας : Εμβόλια mRNA: Ταξίδι προς το σκοτάδι .Σουκαρίτ Μπαγκτί: Προσέξτε και ειδικά τα παιδιά σας!


Κάθε μέρα που περνάει, ο κατάλογος των ανθρώπων που υφίστανται τις τραγικές συνέπειες και τις παρενέργειες από τα εμβόλια mRNA της COVID-19 μεγαλώνει. Κάθε μέρα που περνάει, ο κατάλογος των ανθρώπων που φεύγουν «ξαφνικά» μεγαλώνει και η αυξανόμενη υπερβάλλουσα θνησιμότητα θερίζει. Κάθε μέρα που περνάει, ο ιατρικός κόσμος και οι λοιποί ειδικοί συνεχίζουν να βρίσκεται σε μια ιδιότυπη επιστημονική χειμερία νάρκη και σε ένα πρωτόφαντο σιωπητήριο, λες και τους «μάτιασε» ο διάσημος «εμβολιοπώλης» και μέγας «φιλάνθρωπος» Μπιλ Γκέιτς.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023


Οἱ Ἅγιοι Βονιφάτιος καὶ Ἀγλαΐα ἡ Ρωμαία

 






















Ζητῶν Βονιφάτιος ὀστᾶ Μαρτύρων.
Ἑαυτὸν εὗρε μάρτυρα, τμηθεὶς ξίφει.
Ἐννεακαιδεκάτῃ Βονιφάτιος αὐχένα τμήθη.

Ἔζησαν τὸν 3ο μ.Χ. αἰώνα. Ἡ Ἀγλαΐα ἀνῆκε στὴν τάξη τῶν εὐγενῶν καὶ πλούσιων Ρωμαίων γυναικὼν καὶ ἦταν πάντα πρόθυμη στὶς ἐλεημοσύνες καὶ στὶς διάφορες ἀγαθοεργίες.

Ὁ δὲ Βονιφάτιος ἦταν γραμματέας τῆς περιουσίας τῆς Ἀγλαΐας καὶ ἐπόπτης τῶν κτημάτων της. Ὅπως ἡ κυρία του, ἦταν καὶ αὐτὸς εὔσπλαχνος καὶ φιλάνθρωπος. Διαχειριζόταν τὴν περιουσία τῆς Ἀγλαΐας μὲ πολλὴ τιμιότητα, καὶ ἀπέναντι στοὺς ὑπηρέτες ἦταν εὐγενέστατος.

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

Στο Περιστέρι ο διώκτης του Εσταυρωμένου κυκλοφορεί με σεκιουριτά, ακόμα και μέσα στο Ναό !

Η ζύμη του Χριστού στο Περιστέρι αντιστέκεται στο ξήλωμα της Εκκλησίας που επιχειρεί ο Περιστερίου Γρηγόριος. Ένα φωτεινό παράδειγμα για όλους μας. (Δείτε φωτογραφίες και βίντεο)

Λυκούργος Νάνης, ιατρός: Τι καρπούς λοιπόν θα δρέψουμε όταν ταΐζουμε τα παιδιά μας με χαλασμένη τροφή;




Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Στους δύστηνους καιρούς μας κυριαρχεί ένας ανεξέλεγκτος δικαιωματισμός των παιδιών, των εφήβων και των νέων. Πολιτικοί, εκπαιδευτικοί, δημοσιογράφοι, ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι και γονείς, τους "χαϊδεύουν τα αυτιά" κατά το δη λεγόμενο, και τους θωπεύουν τις αδυναμίες τους, αναγνωρίζοντάς τους μόνο δικαιώματα ενώ , ταυτόχρονα, απαξιώνουν την έννοια της τιμωρίας της παραβατικής συμπεριφοράς την οποία θεωρούν απαρχαιωμένη, παρωχημένη και ντεμοντέ και μεσαιωνικό απολίθωμα.

Οθόνες και διαδίκτυο. Πόσο μας απομακρύνουν από τον Θεό και τη σωτηρία μας; Αρχιμ. Σάββα Αγιορείτου

 

https://www.youtube.com/watch?v=TcFOiMoSIf8

Κ. Βαθιώτης, Παρέμβαση σε συζήτηση για τις νέες αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα (και τον ΚΠΔ)


«Οδεύουμε προς την καταστροφή!»             

Την 13η Δεκεμβρίου 2023 στην αίθουσα «Μιχάλης Ζαφειρόπουλος» του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ, Ακαδημίας 60), η Ελληνική Εταιρεία Ποινικού Δικαίου και η Ένωση Ελλήνων Ποινικολόγων συνδιοργάνωσαν δημόσια συζήτηση, με θέμα: «Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης: Αναμόρφωση ή παραμόρφωση του ποινικού συστήματος;». 

Σαράντος Καργάκος - Πρόσωπα της εποχής μας - Επεισόδιο 1 | COSMOTE HISTORY



Η ζωή και το πλούσιο έργο ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ιστορικούς, φιλολόγους και δοκιμιογράφους της Ελλάδας, του Σαράντου Καργάκου, που με τις γνώσεις, τις ιδέες και την πολιτική του στάση έχει επηρεάσει ολόκληρες γενιές.

https://www.youtube.com/watch?v=Sa9W4XA9a40

Νομιμοποιούν οι ανθέλληνες νεοδημοκράτες τους λαθρομετανάστες που ζουν στην Ελλάδα για τρία χρόνια.


Διώχνουν τα παιδιά μας και προσκαλούν αλλόθρησκους ανειδίκευτους εργάτες με τις πολυμελείς οικογένειές τους. 

Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο νομιμοποιούν όλους τους λαθρομετανάστες, ενώ στους Έλληνες προωθούν την ομοφυλοφιλία, τις εκτρώσεις και πολεμούν την οικογένεια. 

Αν δεν αντιδράσουμε ΧΘΕΣ, δεν θα αργήσει η ώρα που η ψυχή τούτης της ιερής Γης, οι Έλληνες, θα είναι μειοψηφία και η Ελλάδα μας θα έχει μετατραπεί σε εγκληματική βρωμοχαβούζα και παράδεισο οικονομικής εκμετάλλευσης δούλων. 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ εργασία για όλους τους Έλληνες. 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ Ελλάδα για τους Έλληνες. 

Αντιστεκόμαστε με όποιον τρόπο μπορούμε στα εντεταλμένα ανθελληνικά πολιτικά σκύβαλα τύπου Καιρίδη και Μητσοτάκη, που υπονομεύουν συστηματικά την Ελλάδα. 

 ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΜΙΣΕΙΤΕ ΤΟΣΟ.

η συνέχεια.. ΕΔΩ

Γερόντισσα Γαλακτία: «Μπαίνει ο διάβολος ανάμεσά τους και χωρίζει πρώτα τις ψυχές…»

 


«Κλαίω -μου είπε- την ψόφια μου ψυχή και τον κόσμο… Ξέρεις παιδί μου, σαπίσαμε. Ηδονές, ηδονές, ηδονές, ηδονές και ευχαρίστηση δεν έχουμε!

Καίγεται μετά η ψυχή… Σάπισε η κοινωνία γιατί χάλασε η οικογένεια.

Και χάλασε η οικογένεια γιατί δηλητηριάσθηκε η συζυγία, ο γάμος.

Όταν μια πόλη δηλητηριασθεί από το νερό, πηγαίνουν να ελέγξουν τη δεξαμενή. Και όταν δεν βρεθεί εκεί η αιτία που δημιουργεί το πρόβλημα, τότε πάνε στην πηγή που τροφοδοτεί τη δεξαμενή.

Πηγή ο γάμος, δεξαμενή η οικογένεια, αποδέκτης του νερού η κοινωνία…

Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος έβαλε τα μπουζούκια μέσα στο Ναό. Η κατρακύλα δεν έχει τέλος. (βίντεο)

           ΘΕΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΑΣ ΑΝΕΧΕΣΑΙ ΑΚΟΜΗ;

Σχόλιο Λυκούργου Νάνη ιατρού

Μάλιστα! Μέσα στο φοβερό τόπο όπου τελεσιουργούνται μυστήρια! Που κατεβαίνει ο Ουρανός στη γη. Μπροστά στο Άγιο Βήμα, μπουζούκια και άσματα που κάθε άλλο παρά αποπνέουν ευωδία Χριστού.

Ω Κύριε, εις ποίους καιρούς τετήρηκας ημάς!


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ https://tasthyras.wordpress.com/2023/12/17/

Ο ολετήρας της Ορθοδόξου Εκκλησίας Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Η νέα θεολογία του αποχρωματισμένου μωσαϊκού από την αίρεση που συνεχίζει να είναι "Εκκλησία".

  Ο ολετήρας της Ορθοδόξου  Εκκλησίας Πατριάρχης Βαρθολομαίος



☦ Στους πρωτόγνωρους και ανείπωτους καιρούς μας, που ο Θεός επέτρεψε να έρθουν και να αλλάξουν τη ζωή μας με δραστικό και "εντυπωσιακό" τρόπο, αντί να βιώσουμε τη χαρά της επανένωσης κάτω από τη στέγη της Αγίας Ορθοδοξίας και να δούμε όλους τους ετερόδοξους να επιστρέφουν στην Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία, βλέπουμε και ακούμε πολλούς Ιεράρχες, και μεταξύ αυτών πολύ δραστήριος είναι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, που επιδιώκουν πάση θυσία το αντίθετο. Προκειμένου να μας βάλουν, χωρίς δισταγμό, στο άρμα του οικουμενισμού, φαίνεται ότι δεν αισθάνονται το βάρος της ευθύνης που τους ανέθεσε ο Θεός αναθέτοντάς τους το λειτούργημα της φύλαξης όλου του ποιμνίου στην αυθεντική και ολοκληρωμένη αποστολική παράδοση. 

Ακριβώς ο Οικουμενικός Πατριάρχης, κατά την πιο πρόσφατη και πολύ πρόσφατη επίσκεψή του στην Ιταλία για να λάβει τιμητικό πτυχίο στην Ποντιφική Θεολογική Σχολή της Νότιας Ιταλίας στη Νάπολη, περιέγραψε την πραγματικότητα της Παγκόσμιας Εκκλησίας με μια πρωτοφανή εικόνα, το μωσαϊκό: 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023



 Άγιος Σεβαστιανός
 
 
Σεβαστιανὸς τῶν πλάνης σεβασμάτων,
Καταφρονήσας τύπτεται τὸ σαρκίον.
Ὀγδοάτῃ δεκάτῃ Σεβαστιανὸς ῥοπαλίσθη.


Ο Άγιος Σεβαστιανός γεννήθηκε στα Μεδιόλανα της Ιταλίας, το 250 με 256 μ.Χ. Οι γονείς του τον ανέθρεψαν με μεγάλη χριστιανική επιμέλεια. Καθώς ήταν και από γένος διακεκριμένο, είλκυσε την εύνοια του αυτοκράτορα Καρίνου, που γρήγορα τον ανέδειξε σαν στρατιωτικό. Έπειτα, ο Διοκλητιανός τον έκανε αρχηγό του πρώτου συντάγματος των πραιτοριανών.

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023

Αιματολογικές ανωμαλίες μετά τον εμβολιασμό κατά του COVID-19: Μια μεγάλη μελέτη κοόρτης με βάση τον πληθυσμό της Κορέας

 Το έγκλημα που διαπράχθηκε 


   ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ


Σας παραθέττω, αυτούσια την αναρτηθείσα περίληψη της Κορεατικής Επιστημονικής μελέτης των ΕΠΙΣΗΜΩΝ δεδομένων όπου φαίνεται, πέραν κάθε αμφισβητήσεως, ότι τα mRNA εμβόλια της Covid αλλά και το τύπου Astra Zeneca, συνδέονται, στατιστικά πολύ σημαντικά (p<0,001) με σοβαρές αιματολογικές διαταραχές, και ανοσολογικές τοιαύτες.

Τίτλος : Hematologic abnormalities after COVID-19 vaccination: A large Korean population-based cohort study
Περίληψη
«Στόχος της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθεί κατά πόσον αναπτύσσονται αιματολογικές διαταραχές μετά τον εμβολιασμό με COVID-19. Αναδρομικές αναλύσεις κοόρτης δεδομένων από τη βάση δεδομένων της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλισης Υγείας της Κορέας (KNHIS) πραγματοποιήθηκαν από τον Ιούλιο του 2022 έως τον Αύγουστο του 2023. 

Ανθελληνικό μίασμα η τροπολογία Καιρίδη – Μητσοτάκη: Αυτοί που στήριζαν προεκλογικά τον φράχτη στον Έβρο, νομιμοποιούν «fast track» όσους τον παραβίασαν!


Νομιμοποιώντας 30.000 λαθρομετανάστες, η κυβέρνηση Μητσοτάκη λέει διεθνώς «ανοίξαμε και σας περιμένουμε» εν μέσω πολέμου στη Μέση Ανατολή!

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης

Να λοιπόν που έφτασε η ώρα που η κυβέρνηση Μητσοτάκη εφαρμόζει στο έπακρο το αντινατιβιστικό δόγμα της και διακηρύττει προς όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, ότι στην Ελλάδα «ανοίξαμε και σας περιμένουμε». Η αντικατάσταση πληθυσμών την οποία επανειλημμένως έχει εξαγγείλει ο πρωθυπουργός και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, πήρε πλέον και επίσημη μορφή.

Αυτό που δεν τόλμησε να πράξει ούτε ο διεθνιστικός ΣΥΡΙΖΑ, το έπραξε ο νεοφιλελεύθερος οδοστρωτήρας της Μητσοτάκης Α.Ε., και νομιμοποιεί τους παράνομους μετανάστες που εργάζονται εδώ και τρία χρόνια στην Ελλάδα, συντομεύοντας την προϋπόθεση για άδεια παραμονής κατά 4 ολόκληρα χρόνια (έως τώρα χρειάζονταν 7 χρόνια διαμονής).

Όσοι μετανάστες τρίτων χωρών διέμεναν μέχρι 30 Νοεμβρίου του 2023 χωρίς άδεια στην Ελλάδα, για τουλάχιστον τρία χρόνια, τώρα έχουν το δικαίωμα να τους χορηγηθεί νόμιμη άδεια διαμονής.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023

 
Ὁ Προφήτης Δανιὴλ καὶ τὰ τρία παιδιὰ Ἀνανίας, Ἀζαρίας καὶ Μισαὴλ

 
Eις τον Δανιήλ.
Ὕπαρ, Θεέ, βλέπει σε νῦν ἐπὶ θρόνου,
Τμηθεὶς Δανιήλ, οὐκ ὄναρ καθὼς πάλαι.

Eις τους τρεις Παίδας.
Εἰ μὴ θανεῖν τρεῖς Παῖδες ἤρων ἐκτόπως,
Ὡς τοῦ πυρὸς πρίν, ἦρχον ἂν καὶ τοῦ ξίφους.

Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ Δανιὴλ τάμον, ὃς βλέπει μέλλον.
 
Ὁ Προφήτης Δανιὴλ εἶναι ἕνας ἀπὸ τοὺς τέσσερις μεγάλους προφῆτες καὶ ἔζησε στὰ τέλη τοῦ 7ου μὲ τὶς ἀρχὲς 6ου π.Χ. αἰώνα. Ἀνῆκε στὴ φυλὴ τοῦ Ἰούδα, ἦταν ἀπὸ βασιλικὸ γένος καὶ γεννήθηκε στὴν Ἄνω Βηθαρά.

Νήπιο ἀκόμα, ὁδηγήθηκε μαζὶ μὲ τοὺς γονεῖς του αἰχμάλωτος στὴν Βαβυλώνα. Μὲ τὴν πρόνοια τοῦ Ναβουχοδονόσορα, ὁ Δανιὴλ (ποὺ ὁ αὐτοκράτορας μετονόμασε Βαλτάσαρ) μὲ τοὺς τρεῖς Ἑβραίους νεαρούς, Ἀνανία, Ἀζαρία καὶ Μισαήλ, σπούδασαν στὴν αὐτοκρατορικὴ αὐλή. Ἐπειδὴ ἡ ἀπόδοσή τους στὶς σπουδὲς ἦταν ἄριστη, ὅταν ἐνηλικιώθηκαν ὁ βασιλιὰς τοὺς ἔδωσε μεγάλη θέση στὸ κράτος. Μάλιστα ὁ Δανιὴλ εἶχε τὸ χάρισα νὰ ἑρμηνεύει ὄνειρα καὶ ἀργότερα προφήτευσε καὶ τὸν ἐρχομὸ τοῦ Υἱοῦ τοῦ Ἀνθρώπου. Κάποτε ὅμως ὁ Ναβουχοδονόσωρ, ἔκανε δική του χρυσὴ εἰκόνα καὶ ἀπαίτησε ἀπ’ ὅλους τοὺς ἀξιωματούχους καὶ τὸν λαὸ νὰ τὴν προσκυνήσουν.

Ὁ Δανιὴλ ἔλειπε σὲ ἀποστολή. Ἦταν ὅμως οἱ τρεῖς παῖδες, ποὺ δὲν προσκύνησαν τὴν εἰκόνα. Ἀμέσως καταγγέλθηκαν στὸ βασιλιά. Αὐτὸς τοὺς εἶπε ὅτι, ἂν πράγματι δὲν προσκύνησαν, τοὺς περιμένει τὸ καμίνι τῆς φωτιᾶς. Τότε οἱ τρεῖς παῖδες ἀπάντησαν: «Ἄκου βασιλιά· ὁ οὐράνιος Θεός, τὸν ὁποῖο ἐμεῖς λατρεύουμε, εἶναι τόσο δυνατός, ποὺ μπορεῖ νὰ μᾶς βγάλει σώους καὶ ἀβλαβεῖς ἀπὸ τὸ καμίνι τῆς φωτιᾶς καὶ νὰ μᾶς σώσει ἀπὸ τὰ χέρια σου. Ἀλλὰ καὶ ἂν ἀκόμα δὲν τὸ κάνει, νὰ ξέρεις ὅτι τοὺς θεούς σου δὲ λατρεύουμε καὶ τὴν εἰκόνα σου δὲν προσκυνάμε».

Πράγματι, ὅταν τοὺς ἔριξαν στὴν φωτιά, οἱ τρεῖς παῖδες βγῆκαν σῶοι καὶ ἀβλαβεῖς. Τὸ ἴδιο συνέβη ἀργότερα καὶ μὲ τὸν Δανιήλ, ὅταν ὁ Δαρεῖος τὸν ἔριξε στὸ λάκκο τῶν λεόντων, ἐπειδὴ ἔκανε τὴν προσευχή του, ἐνῶ ὁ βασιλιὰς εἶχε διατάξει γιὰ 30 ἡμέρες νὰ μὴν κάνει κανεὶς ἰδιαίτερη προσευχή.
Βλέποντας τὸ θαῦμα ὁ Δαρεῖος, κράτησε τὸν Δανιὴλ στὴν αὐλή του, ὅπου παρέμεινε καὶ πέθανε σὲ βαθιὰ γεράματα, πιθανότατα, στὰ Σοῦσα.

Ἀπολυτίκιο. Ἦχος β’.
Μεγάλα τὰ τῆς πίστεως κατορθώματα! ἐν τῇ πηγῇ τῆς φλογός, ὡς ἐπὶ ὕδατος ἀναπαύσεως, οἱ ἅγιοι Τρεῖς Παῖδες ἠγάλλοντο, καὶ ὁ Προφήτης Δανιήλ, λεόντων ποιμήν, ὡς προβάτων ἐδείκνυτο. Ταῖς αὐτῶν ἱκεσίαις Χριστὲ ὁ Θεός, σῶσον τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

Κοντάκιον. Ἦχος γ’. Ἡ Παρθένος σήμερον.

Καθαρθεῖσα Πνεύματι, ἡ καθαρά σου καρδία, προφητείας γέγονε, φαεινοτάτης δοχεῖον· βλέπεις γὰρ, ὡς ἐνεστῶτα τὰ μακρὰν ὄντα· λέοντας, ἀποφιμοῖς δὲ βληθεὶς ἐν λάκκῳ· διὰ τοῦτό σε τιμῶμεν, Προφῆτα μάκαρ Δανιὴλ ἔνδοξε.



Ἕτερον Κοντάκιον. Ἦχος πλ. β’. Αὐτόμελον.
Χειρόγραφον εἰκόνα μὴ σεβασθέντες, ἀλλ’ ἀγράφῳ οὐσίᾳ θωρακισθέντες, τρισμακάριοι ἐν τῷ σκάμματι τοῦ πυρὸς ἐδοξάσθητε· ἐν μέσῳ δὲ φλογός, ἀνυποστάτου ἱστάμενοι, Θεὸν ἐπεκαλεῖσθε· Τάχυνον ὦ Οἰκτίρμον, καὶ σπεῦσον ὡς ἐλεήμων, εἰς τὴν βοήθειαν ἡμῶν, ὅτι δύνασαι βουλόμενος.

Μεγαλυνάριον.

Τόκον τῆς Παρθένου προκατιδών, Δανιὴλ Προφῆτα, ὡς τῆς χάριτος ὀφθαλμός, πίστει τῶν λεόντων, ἐνέφραξας τὸ στόμα· ἔνθεν τὴν ἀρετήν σου, πάντες ᾐδέσθησαν.


Ἕτερον Μεγαλυνάριον.
Θάλαμον οἱ Παῖδες πνευματικόν, δρόσῳ τῆς Τριάδος, ἀπειργάσαντο ἐμφανῶς, τὴν ἑπταπλασίως, κάμινον ἐκκαφθεῖσαν, ἐν ᾗ χοροβατοῦντες, Θεὸν δοξάζουσι. 

Ὁ Ἅγιος Διονύσιος ὁ Θαυματουργός ὁ ἐκ Ζακύνθου, Ἀρχιεπίσκοπος Αἰγίνης

 
Λιπὼν τὰ τῆς γῆς, νῦν κατοικεῖ ἐν πόλῳ,
κλέος Ζακύνθου Διονύσιος νέος.

Ἔχει μὲν ἡ γῆ σῶμα Διονυσίου
Νέου, Πόλος δὲ τοῦδε τὴν ψυχὴν φέρει.
Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ θάνεν, Διονύσιος ὁ κλεινός. 

Ο Άγιος Διονύσιος γεννήθηκε το 1547 μ.Χ. στο χωριό Αιγιαλός της Ζακύνθου. Το κατά κόσμον όνομά του ήταν Δραγανίγος ή Γραδενίγος Σιγούρος (ή Σηκούρο). Η οικογενειά του ήταν εύπορη και κατείχε μεγάλη έκταση γης, ενώ οι γονείς του συμμετέχοντας στους πολέμους των Βενετών κατά των Τούρκων απέκτησαν και αριστοκρατικό ιδίωμα. Ο πατέρας του λεγόταν Μώκιος και η μητέρα του Παυλίνα, ενώ είχε άλλα δύο αδέλφια τον Κωνσταντίνο και τη Σιγούρα. Σύμφωνα με τοπικές παραδόσεις της Ζακύνθου, που δεν επιβεβαιώνονται ιστορικά, ο Άγιος είχε για ανάδοχο τον Άγιο Γεράσιμο (βλέπε 16 Αυγούστου και 20 Οκτωβρίου).

Ο Άγιος Διονύσιος, ανατράφηκε με τα διδάγματα του Ευαγγελίου. Έτσι γρήγορα διακρίθηκε στα γράμματα και την αρετή. Νωρίς, μόλις ενηλικιώθηκε, ασχολήθηκε με τη διδασκαλία του θείου λόγου, φροντίζοντας συγχρόνως να συντρέχει στην ανακούφιση των φτωχών. Κατόπιν έγινε μοναχός στη βασιλική Μονή των Στροφάδων, παίρνοντας το όνομα Δανιήλ, όπου ασκήθηκε στην αγρυπνία, την εγκράτεια και τη μελέτη των Γραφών.

Αργότερα ο Διονύσιος, θα χριστεί ιερέας παρά τις αρχικές του επιφυλάξεις λόγω της βαριάς ευθύνης της ιεροσύνης, από τον επίσκοπο Κεφαληνίας και Ζακύνθου, Θεόφιλο. Έπειτα, το 1577 μ.Χ., πήγε στην Αθήνα, για να βρει καράβι προκειμένου να ταξιδέψει στα Ιεροσόλυμα. Αλλά ο τότε αρχιερέας των Αθηνών, Νικάνορας, άκουσε κάποια Κυριακή το λαμπρό του κήρυγμα και μετά από πολλές παρακλήσεις τον έκανε επίσκοπο Αιγίνης, με την επίσημη κατόπιν έγκριση της Εκκλησίας Κωνσταντινούπολης, δίνοντας του το όνομα Διονύσιος.

Τα ποιμαντικά του καθήκοντα, επιτέλεσε άγρυπνα και άοκνα. Αναδείχτηκε διδάσκαλος, πατέρας και παιδαγωγός του ποιμνίου του. Η φήμη του είχε διαδοθεί παντού, αλλά αυτός παρέμενε απλός και ταπεινός.

Ασθένησε όμως από τους πολλούς κόπους και παραιτήθηκε. Γύρισε στη Ζάκυνθο, όπου μέχρι το 1579 μ.Χ. ήταν προσωρινός επίσκοπος. Μετά αποσύρθηκε στη Μονή της Θεοτόκου της Αναφωνητρίας, όπου ασκήτευε και με αγάπη κήρυττε και βοηθούσε τους κατοίκους του νησιού.

Οι οικογένειες Σιγούρου και Μονδίνου από διασωθέντα έγγραφα που ανάγονται στα αρχεία της Βενετίας, φαίνεται να είχαν θανάσιμο μίσος. Συμπλοκές μεταξύ των δυο οικογενειών συνέβαιναν διαρκώς. Σε μια από αυτές ο αδελφός του Αγίου, Κωνσταντίνος, δολοφονήθηκε. Στην προσπάθεια όμως να διαφύγει ο δολοφονός του Κωνσταντίνου αναζήτησε καταφύγιο στο μοναστήρι που βρισκόταν ο Άγιος, χωρίς όμως να γνωρίζει τη συγγένεια. Όταν ο δολοφόνος έφτασε στη Μονή, ερωτήθη από τον Διονύσιο, που ήταν ο ηγούμενος της Μονής, γιατί ζητεί καταφύγιο, αφού κανονικά δεν επιτρέπετο να εισέλθει. Ο ίδιος απάντησε πως τον κυνηγούσαν οι Σιγούροι, ενώ μετά από διαρκείς ερωτήσεις ομολόγησε πως δολοφόνησε τον Κωνσταντίνο Σιγούρο. Ο Διονύσιος παρά τη θλίψη του, όχι μόνο έκρυψε τον δολοφόνο αλλά και τον φυγάδευσε. Έτσι με αυτόν τρόπο κατάφερε να αποτρέψει ένα ακόμα έγκλημα και ταυτόχρονα να δώσει τη δυνατότητα μετανοίας στον δολοφόνο, παρά την πικρία για το χαμό του αδελφού του, δίνοντας ένα παράδειγμα συγχωρητικότητας και υψηλής εφαρμογής των Χριστιανικών ιδεωδών. Για τον λόγο μάλιστα αυτό ονομάστηκε και «Άγιος της Συγνώμης».

Ο Διονύσιος πέθανε σε βαθιά γεράματα, 17 Δεκεμβρίου 1622 μ.Χ. Τάφηκε στη Μονή Στροφάδων και κατά την εκταφή το λείψανό του βγήκε ευωδιαστό και αδιάφθορο.

Η αγιότητά του αναγνωρίσθηκε από το οικουμενικό πατριαρχείο το 1703 μ.Χ., αλλά στο νησί ένεκα του βίου του, αλλά και του λειψάνου του ετιμάτο ως άγιος αρκετά νωρίτερα.

Στις 24 Αύγούστου του 1717 μ.Χ. μετεκομίσθη το Σεπτό Σκήνωμά του στη Ζάκυνθο για να προστατευθεί από τους πειρατές. Αρχικά φυλάχτηκε στον Ιερό Ναό του Μετοχίου της Ι. Μονής, στο προάστιο Καλλιτέρος. Το 1764 μ.Χ. εναποτέθηκε οριστικά στην ομώνυμη Ιερά Μονή του, που έχτισαν oί Μοναχοί των Στροφάδων. Από τότε το Σεπτό Σκήνωμά του αποτελεί μέχρι σήμερα πόλο έλξεως χιλιάδων προσκυνητών και πηγή συνεχών ιάσεων και θαυμάτων.

Η ανακήρυξη του Αγίου Διονυσίου σαν Προστάτη της Ζακύνθου, αντί της Παναγίας της Σκοπιώτισσας και του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, έγινε από την Κοινότητα Ζακύνθου ύστερ’ από το έτος 1758 μ.Χ. και πριν από το 1763 μ.Χ., όταν η Βενετσιάνικη Γερουσία ενέκρινε απόφαση του Προβλεπτή Ζακύνθου Φραγκίσκου Μανωλέσου, για την αναγνώριση σαν επίσημης ημέρας της 17ης Δεκεμβρίου κάθε χρόνου. Ως τότε, η επέτειος της Κοιμήσεως του Αγίου Διονυσίου (17 Δεκεμβρίου), θεσπισμένη από τη Συνοδική Έκθεση του 1703 μ.Χ., γιορταζόταν ανεπίσημα, με τη λιτανεία στην πόλη του ιερού Λειψάνου και πανηγύρι. Επίσης, ορίσθηκε να γιορτάζεται επίσημα και η 24η Αυγούστου, επέτειος της μετακομιδής του ιερού Λειψάνου από τα Στροφάδια στη Ζάκυνθο, με πανηγύρι και λιτανεία του Πολιούχου στην πόλη.


Ἀπολυτίκιον  (Κατέβασμα)
Ἦχος α’. Τοῦ λίθου σφραγισθέντος.
Τῆς Ζακύνθου τὸv γόνον καὶ Αἰγίvης τὸν πρόεδρον, τὸv φρουρὸν μονῆς τὼv Στροφάδωv, Διοvύσιοv ἅπαντες, τιμήσωμεv συμφώνως οἱ πιστοί, βοῶντες πρὸς αὐτὸν εἰλικριvῶς· Tαῖς λιταῖς τοὺς τὴv σὴν μνήμην ἐπιτελοῦντας σῶσον καὶ βοῶντάς σοι· Δόξα τῷ σὲ δοξάσαντι Χριστῷ· δόξα τῷ σὲ θαυμαστώσαντι· δόξα τῷ δωρησαμένῳ σε ἡμῖv, πρέσβυν ἀκοίμητον.

Κοντάκιον
Ἦχος γ’. Ἡ Παρθένος σήμερον.
Ἑορτάζει σήμερον, τῶν Ζακυνθίων ἡ πόλις, ἑορτὴν χαρμόσυνον, σὺν τῇ μονῇ τῶν Στροφάδων, Αἴγιναν, τὴν ἐν Κυκλάσι προσκαλουμένη, ᾄσμασιν, ἀξιοχρέως συνευφημῆσαι, καὶ φαιδρῶς πανηγυρίσαι, τὸ κοινὸν κλέος, νῦν Διονύσιον.

Κάθισμα
Ἦχος α’. Τὸν τάφον σου Σωτὴρ.
Ἀγάπης τῷ δεσμῷ, συντεθεὶς θεοφόρε, διέλυσας τρανῶς, τὴν κακίαν τῆς ἔχθρας· φονέα γὰρ συγγόνου σου, πεφευγότα τῇ σκέπῃ σου, μὴ εἰδότα σε, τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ εἶναι, δίκης ἔσωσας, ἐπικειμένου θανάτου, καὶ σῶον ἀπέστειλας.

Ὁ Οἶκος
Σιγησάτωσαν, ἤδη σιγησάτωσαν οἱ μέχρι δεῦρο σφαλερῶς λέγοντες, μὴ εἶναι τῇ θεοσώστῳ Ζακύνθῳ τὸν οἰκεῖον προστάτην, καὶ πρὸς Θεὸν πρέσβυν θερμότατον, καθὰ καὶ ἐν πολλαῖς τῶν ἐπισήμων πόλεων καὶ χωρῶν ὀρθοδόξων. Ἔνεστι γὰρ καὶ μάλα καλῶς ὁ σεπτὸς ἐν Ἱεράρχαις Διονύσιος, ὁ θαυμαστὸς Αἰγίνης πρόεδρος, ταύτης δὲ γόνος εὐκλεὴς καὶ θρέμμα ἀξιέπαινον.

Οὐκέτι λοιπὸν ζηλοῖ Ζάκυνθος ἡ εὐδαίμων Κεφαλληνίαν καὶ Κέρκυραν, τὰς φίλας γείτονας, διὰ τὸ αὐτὰς μέγα σεμνύνεσθαι ἐπὶ τοῖς θείοις καὶ ἱεροῖς λειψάνοις Γερασίμου τε καὶ Σπυρίδωνος, ἀλλοδαποῖς τυγχάνουσιν, ἀλλ' ἐκείνας μὲν προσφιλῶς συγκαλεῖται πρὸς φαιδρὰν πανήγυριν τοῦ ἰδίου αὐτόχθονος, ὥσπερ δὴ καὶ προσφόρως τὴν ἐν Κυκλάσι προσφωνεῖ Αἴγιναν, σὺν τῇ πανσέπτῳ τῶν Στροφάδων Μονῇ, τῇ τὸ θεῖον καὶ ἱερὸν αὐτοῦ σκῆνος εὐτυχῶς θησαυρισάσῃ, τοῦ ἀξίως εὐφημῆσαι καὶ φαιδρῶς πανηγυρίσαι, τὸ κοινὸν κλέος, νῦν Διονύσιον.

Μεγαλυνάριον
Ήκεν εκ Στροφάδων ως θησαυρός, τη πόλει Ζακύνθου, το Σον Λείψανον το σεπτόν, και καταπλουτίζει, θαυμάτων ενεργείας, των ευσεβών τα στίφη, ω Διονύσιε.

Οἱ Ἅγιοι Πατερμούθιος, Κόπρις καὶ Ἀλέξανδρος οἱ Ὁσιομάρτυρες

Eις τον Πατερμούθιον και Kόπριν.
Kοινωνός ώφθην και βίου σοι και ξίφους,
Πάτερ Πατερμούθιε κραυγάζει Kόπρις.

Eις τον Aλέξανδρον.
Αγώνος Aλέξανδρε διπλού λαμβάνεις,
Ασκήσεως τομής τε διπλά και στέφη. 

Χριστιανοί, γεμάτοι εὐσέβεια καὶ ζῆλο, βασανίστηκαν καὶ τέλος ἀποκεφαλίστηκαν μὲ διαταγὴ τοῦ Ἰουλιανοῦ τοῦ παραβάτου (361 – 363), ὅταν αὐτὸς ἐκστράτευε κατὰ τῶν Περσῶν. Ὁ Κόπρις, νεαρὸς δείλιασε στὴν ἀρχὴ λίγο. Ἀλλὰ ὁ Πατερμούθιος τὸν ἐνίσχυσε μὲ τὰ θερμὰ λόγια του.
Καὶ οἱ τρεῖς δέ, ὑπέστησαν τὸν μαρτυρικὸ θάνατο, ψάλλοντες ὕμνους πρὸς τὸν Χριστό. 

Ὁ Ὅσιος Στέφανος ὁ Ὁμολογητής

 
Στολαῖς Στέφανος ἀρετῶν ἐστεμμένος,
λαμπρός τις ἥκει πρὸς στεφάνους τοὺς ἄνω.

Ἡ πατρίδα του ἦταν κοντὰ στὰ Γάδειρα τῆς Ἱσπανίας. Ἀνέθρεψε μὲ εὐσέβεια τὰ παιδιά του καὶ τὰ κατέστησε χρήσιμα καὶ ἀγαθοεργὰ μέλη τῆς κοινωνίας. Ἀργότερα ὁ ἴδιος ἀφιερώθηκε ὁλοκληρωτικὰ στὸ Θεό, ἀφοῦ ἄφησε κάθε βιοτικὴ μέριμνα.

Προσκυνητὴς στὴν Ρώμη, δώρισε πολλὰ χρήματα στὰ ἐκεῖ χριστιανικὰ ἱδρύματα, τὸ ἴδιο ἔκανε καὶ ὅταν στὴν συνέχεια πῆγε στὴν Κωνσταντινούπολη τὸ 919 μ.Χ. Ἀπὸ ἐκει πῆγε στοὺς Ἁγίους Τόπους, ὅπου διαμοίρασε καὶ τὰ τελευταῖα χρήματά του καὶ ἔγινε μοναχὸς μὲ τὸ ὄνομα Στέφανος, ἀπὸ Δουναλέ.

Συνελήφθη ἀπὸ τοὺς Σαρακηνοὺς καὶ βασανίστηκε σκληρά. Κατάφερε ὅμως νὰ διαφύγει μὲ δύο ἱερεῖς στὴν Αἴγυπτο. Ἀλλὰ καὶ ἐκεῖ μὲ ζῆλο κήρυττε τὸ Εὐαγγέλιο.
Καταγγέλθηκε στὸν Ἀμηρά, φυλακίστηκε καὶ ὑπέστη φοβερὰ βασανιστήρια. Βαριὰ τραυματισμένος, πέθανε δοξάζοντας τὸν Θεό.

Ὁ Ἅγιος Ἴακχος ὁ Μάρτυρας

῎Ιακχε, κρατύνθητι· καὶ τμηθεὶς κάραν,
τμηθεῖσιν ἐγγράφηθι, καὶ στέφου κάραν.

Ἦταν ἀπὸ τὴν Τρίγλια καὶ μαρτύρησε διὰ ξίφους. 

Ὁ Ἅγιος Νικήτας ὁ Νέος

Eι και αθλητής εστιν εν χρόνοις νέος,
Ίσος παλαιοίς εστι Nικήτας άθλοις. 

Δὲν σώζονται βιογραφικά του στοιχεῖα. Μόνο κάποιος λόγος τοῦ μέγα λογοθέτη Θεοδώρου Μουζάλων, ποὺ ἀναφέρεται σ’ αὐτὸν καὶ βρίσκεται στὴ Μεγίστη Λαύρα τοῦ Ἁγίου Ὄρους. 

Άγιος Μισαήλ του Αμπαλάσκ

Δεν έχουμε λεπτομέρειες για τον βίο του Ρώσου Αγίου. 

«Πᾶνος» 

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 14,16-24] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ

 


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 14,16-24]

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ

«Ἄνθρωπὸς τις ἐποίησε δεῖπνον μέγα· καὶ ἀπέστειλε τὸν δοῦλον αὐτοῦ τῇ ὥρᾳ τοῦ δείπνου εἰπεῖν τοῖς κεκλημένοις· ἔρχεσθε, ὅτι ἤδη ἕτοιμὰ ἐστι πάντα (:Κάποιος ἄνθρωπος ἔκανε μεγάλο βραδινὸ συμπόσιο καὶ κάλεσε πολλούς. Καὶ τὴν ὥρα τοῦ δείπνου ἔστειλε τὸ δοῦλο του γιὰ νὰ πεῖ στοὺς καλεσμένους: "Ἐλᾶτε καὶ μὴν ἀναβάλλετε, διότι εἶναι πλέον ὅλα ἕτοιμα")» [Λουκ. 14,16-17].

Η κυβέρνηση νομιμοποιεί και επίσημα χιλιάδες παράνομους μετανάστες Αφορά όσους έμεναν στην Ελλάδα, χωρίς άδεια, εδώ και τρία χρόνια - Διαφοροποίηση Α.Σαμαρά με «σκληρή» δήλωση





 

Το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου προχωρά και επίσημα στην νομιμοποίηση χιλιάδων παράνομων μεταναστών, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του pronews.gr, το οποίο είχε σχετικό άρθρο από τον Σεπτέμβριο.

Η νομιμοποίηση γίνεται μέσα από την τροπολογία-προσθήκη που κατατέθηκε σήμερα στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και νομιμοποιεί ουσιαστικά τους παράνομους μετανάστες που βρίσκονται εδώ και τρία χρόνια στην Ελλάδα.

Πώς θα «ξεδιπλωθεί» το σχέδιο της πλήρους απαγόρευσης των μετρητών από το νέο έτος Οι πολίτες θα χάσουν τον έλεγχο των χρημάτων τους χωρίς να το καταλάβουν





Θεόφραστος Ανδρεόπουλος | email: andreopoulos@pronews.gr


H ελληνική κυβέρνηση από τις αρχές του 2024 φέρνει την πλήρη απαγόρευση στην χρήση μετρητών σε συναλλαγές άνω των 500 ευρώ με βασική της επιδίωξη να τα καταστήσει «μη χρησιμοποιήσιμα» στο άμεσο μέλλον στο σύνολο της οικονομίας.

Δεν είναι τυχαία η πρόσφατη δήλωση της Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα, Διευθύντριας του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), η οποία είπε πως τα ψηφιακά νομίσματα της κεντρικής τράπεζας (CBDC) έχουν την δυνατότητα να αντικαταστήσουν τα μετρητά.

Επιστολή οργής 5.765 πολύτεκνων οικογενειών προς Κ.Μητσοτάκη για γάμο και τεκνοθεσία ομοφυλοφίλων : «Η πρόθεσή σας αντιβαίνει φυσικούς & ηθικούς νόμους» - «Σε όλο το ζωικό βασίλειο η φύση λειτουργεί με συγκεκριμένο τρόπο για την διαιώνιση του κάθε είδους»

ΣΧΟΛΙΟ:Λυκούργος Νάνης

Αξίζει να συγκρίνει κανείς τη συγκεκριμένη επιστολή με τη θλιβερή συνέντευξη του αρχιεπισκόπου Αθηνών καθώς και με την εν προκειμένω στάση της λεγόμενης Διαρκούς ( συνεδρίασε τι μήνα Δεκέμβριο για μόλις 2 ημέρες ..) Ιεράς Συνόδου....
Το ποίμνιο βάζει τα γυαλιά στους ποιμένες....



Με επιστολή που την υπέγραψαν 5765 οικογένειες, μέλη του Συλλόγου Πολυτέκνων Αγρινίου και Περιχώρων και η οποία εστάλη στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και στους βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας αντιδρούν στην εξαγγελθείσα νομιμοποίηση του γάμου των ομοφυλοφίλων από την κυβέρνηση.

Μάλιστα όπως λένε χαρακτηριστικά, η πρόθεση αυτή «αντιβαίνει τους ηθικούς και φυσικούς νόμους»

Νάνης Λυκούργος Ιατρός: ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟ-ΓΑΜΟΥ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΑΛΛΑ ΜΟΝΑΧΑ Η "ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ"....

           

       Γράφει ο Ιατρός  Λυκούργος Νάνης 

    "Δεν με ενοχλεί η συμβίωση αλλά η τεκνοθεσία"....ΕΔΩ
   Τάδε έφη ο χάρτινος επιτελάρχης, τουτέστιν ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος κατέχων τον αρχιεπισκοπικό θρόνο των Αθηνών, αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος ο Β΄, αναφορικά με την επικείμενη θεσμοθέτηση από την πλευρά του αντίχριστου Κράτους του "γάμου" των σοδομιτών και της υπ αυτών "τεκνοθεσίας" αθώων και ανεύθυνων παιδιών.
     Ώστε μονάχα η "τεκνοθεσία" ενοχλεί τον ανώτατο πνευματικό ηγέτη της χώρας και πρόεδρο των διοικητικών σωμάτων της καθ Ελλάδα Εκκλησίας....

      Ο TEMPORA , O MORES....

    Δηλαδή, μονάχα η "τεκνοθεσία" είναι το πρόβλημα εν προκειμένω; Ο ευτελισμός και η "ακύρωση" του ιερού θεσμού του γάμου ως ενώσεως ανδρός και γυναικός, διά της θεσμοθετήσεως του ψευτογάμου μεταξύ ομοφύλων, του νομικού αυτού τερατουργήματος και εκτρώματος, δεν συνιστά μείζον θέμα που ενοχλεί και συνταράσσει την αρχιερατική συνείδηση και ευαισθησία του κ.Ιερωνύμου; Δεν συνεπάγεται η εν λόγω εγκληματική ενέργεια των δαιμονόπνευστων και δαιμονοκίνητων πολιτικών εξουσιαστών, των αξίων αφορισμού και αποκοπής από την εκκλησιαστική κοινωνία, τεράστια και δυσθεώρητη πνευματική και ηθική ζημία για το Έθνος, την κοινωνία και τη νεολαία; Τι τον ενοχλεί επιτέλους αυτόν τον άνθρωπο που "ηγείται" της Ελλαδικής Εκκλησίας; Τι στρεβλή γραμμή είναι αυτή που δίδεται και προς τους άλλους ιεράρχες;

Δικαστική απόφαση ντροπής που ανοίγει «παράθυρο» να σιγήσουν οι εκκλησίες – Απαγόρευσαν σε ενορία να χτυπά καμπάνες σε συγκεκριμένες ώρες!



ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΑΣ ΤΩΡΑ...
ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΗΣ....
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΞΕΔΩΣΕ!
===================

Δικαστική απόφαση ντροπής που ανοίγει «παράθυρο» να σιγήσουν οι εκκλησίες – Απαγόρευσαν σε ενορία να χτυπά καμπάνες σε συγκεκριμένες ώρες!

Κάτοικος χωριού στη Μεσσήνη προσέφυγε στη δικαιοσύνη και το Μονομελές Πρωτοδικείο Καλαμάτας αποφάσισε να μειωθούν οι κωδωνοκρουσίες!

Συντάκτης: Παντελής Λαμψιώτης

Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται μια κακόβουλη προσπάθεια εκρίζωσης της Ορθοδοξίας από τα δημόσια πράγματα, αφού αφαιρείται κομμάτι – κομμάτι η παρουσία της Εκκλησίας στην κοινωνία. Μια αδιανόητη δικαστική απόφαση ήρθε στην επικαιρότητα για να δείξει ότι όσοι διακατέχονται από αντιχριστιανικές εμμονές και θεωρούν ανεπιθύμητες τις Εκκλησίες, μπορούν κάλλιστα και να δικαιωθούν από τη Δικαστική Εξουσία.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ ΛΟΥΚΑ [: Κολ. 3,4-15] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ




                  ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ ΛΟΥΚΑ [:Κολ. 3,4-15]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Ὅταν ὁ Χριστὸς φανερωθῇ, ἡ ζωὴ ἡμῶν (:Ὅταν ὁ Χριστὸς φανερωθεῖ ὁ αἴτιος καὶ χορηγὸς τῆς πνευματικῆς αὐτῆς ζωῆς μας)» [Κολ. 3,4], τότε νὰ ζητεῖτε τὴ δόξα, τότε τὴ ζωή, τότε τὴν ἀπόλαυση. Αὐτὰ εἶναι προπαρασκευαστικὰ γιὰ νὰ ἀπομακρύνει αὐτοὺς ἀπὸ τίς ἀπολαύσεις καὶ τίς ἀνέσεις. Ἔτσι συνηθίζει ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ἐνῶ ὁμιλεῖ γιὰ ἄλλα, μεταπηδᾷ σὲ ἄλλα· γιὰ παράδειγμα, ὁμιλῶντας γιὰ ἐκείνους ποὺ τρέχουν ἔγκαιρα στὰ δεῖπνα [Κολ. 2.16-23], μεταπήδησε ἀμέσως στὴν παρατήρηση τῶν μυστηρίων· διότι ἔχει μεγάλη δύναμη ὁ ἔλεγχος, ὅταν γίνει σὲ ἀνύποπτο χρόνο. «Εἶναι κρυμμένη», λέγει, «ἀπὸ ἐσᾶς». «Τότε καὶ ὑμεῖς σὺν αὐτῷ φανερωθήσεσθε (:τότε κι ἐσεῖς μαζὶ μὲ Αὐτὸν θὰ φανερωθεῖτε)». Συνεπῶς τώρα δὲν φαίνεστε. Πρόσεχε μὲ ποιόν τρόπο μετέθεσε αὐτοὺς στὸν οὐρανό. Ὅπως δηλαδὴ προανέφερα, πάντοτε προσπαθεῖ νὰ δείξει ὅτι ἔχουν τὰ ἴδια ποὺ ἔχει καὶ ὁ Χριστὸς καὶ σὲ ὅλες τίς ἐπιστολές του τὸ ἴδιο θέμα ὑπάρχει, νὰ δείξει δηλαδὴ ὅτι σὲ ὅλα εἶναι μέτοχοι μὲ τὸν Χριστό. Γι᾿ αὐτὸ καὶ κεφαλὴ καὶ σῶμα Τὸν ὀνομάζει καὶ τὰ πάντα κάνει γιὰ νὰ παρουσιάσει αὐτὸ τὸ πρᾶγμα.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 14,16-24] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ [:Ματθ. 22,1-14]



 
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 14,16-24] 

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ [:Ματθ. 22,1-14]


Ἀντιλήφθηκες καὶ στὴν προηγούμενη παραβολὴ τοῦ υἱοῦ τοῦ νοικοκύρη ἐκείνου πού, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἀπεσταλμένους δούλους του γιὰ τὴ συγκομιδὴ τῶν καρπῶν στὸ ἀμπέλι ποὺ τοὺς ἐμπιστεύτηκε νὰ καλλιεργοῦν, θανάτωσαν οἱ κακοὶ γεωργοί[βλ. Ματθ.21,33-46]καὶ σὲ αὐτὴν ἐδῶ τὴν παραβολὴ τοῦ υἱοῦ καὶ τῶν ἀπεσταλμένων δούλων, τὸ ἐνδιάμεσο κεντρικὸ νόημα; Ἀντιλήφθηκες ὅτι ὑπάρχει βέβαια μεγάλη συγγένεια ἀνάμεσα στὶς δύο αὐτὲς παραβολές, ἀλλὰ καὶ πολὺ μεγάλη διαφορὰ ταυτόχρονα; Καθόσον καὶ αὐτὴ δείχνει καὶ τοῦ Θεοῦ τὴ μεγάλη μακροθυμία καὶ τὴν πρόνοια, ἀλλὰ καὶ τὴν ἰουδαϊκὴ ἀγνωμοσύνη.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023

Ὁ Προφήτης Ἀγγαῖος



Ἀγγαῖος, ἄγγος πλῆρες ὤφθη χαρίτων.
Ὡς ὑλικὸν δέ, τῷ χρόνῳ συνετρίβη.
Ἕκτῃ καὶ δεκάτῃ Ἀγγαῖον γαῖα συνέσχεν.


 
Καταγόταν ἀπὸ τὴν ἱερατικὴ φυλὴ τοῦ Λευΐ καὶ εἶναι ὁ 10ος τῶν μικρῶν λεγόμενων προφητῶν. Γεννήθηκε στὴν Βαβυλώνα, ὅταν διαρκοῦσε ἡ αἰχμαλωσία τῶν Ἰουδαίων. Ὁ Ἀγγαῖος ἦταν αὐτός, ποὺ μαζὶ μὲ τὸν Προφήτη Ζαχαρία ἀναθέρμαναν τὸν ζῆλο τῶν Ἰουδαίων γιὰ τὴν ἀνοικοδόμηση τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος.

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023

Καθηγητής Δρ. Νεκτάριος Δαπέργολας: Ἄκρως προβλέψιμοι καί πάλι!

 


Ἄκρως προβλέψιμοι καί πάλι!

      Ἄκρως προβλέψιμη γιά μία ἀκόμη φορά ἡ τοποθέτηση τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου σχετικὰ μὲ τὸν «γάμο» τῶν ὁμοφυλοφίλων. «Θὰ τὸ παρακολουθοῦμε καὶ θὰ πάρουμε θέση, ὅταν καὶ ἂν χρειαστεῖ» μᾶς εἶπαν οἱ δῆθεν πνευματικοὶ ποιμένες μας. Ἔτσι ἀκριβῶς δηλαδὴ, νά ὑποθέσουμε, ὅπως τό...παρακολουθούσαν (καὶ πῆραν τὶς γνωστὲς ἐν τέλει ἀχαρακτήριστες θέσεις ποὺ πῆραν) στὰ θέματα τῆς Οὐκρανικῆς ψευτοεκκλησίας, τῆς ψευτοπανδημίας, τῶν ἐμβολίων, τῶν ταυτοτήτων καὶ σὲ τόσα ἀκόμη, ὅπου μία Ἱεραρχία αὐτοφερόμενη ὡς ὀρθόδοξη θὰ ὄφειλε στὴν πραγματικότητα νὰ διατυπώσει καὶ νὰ διατρανώσει μὲ τὸν πλέον κάθετο τρόπο τὴ θέση της, πρὶν ἀκόμη κἂν αὐτὰ καλά-καλὰ τεθοῦν!

ΙΑ΄ Λουκᾶ (Λουκ. 14, 16-24) ἀγαθά τοῦ Δείπνου τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου 17-12-1995

Ὁμιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.ΙΑ΄ Λουκᾶ (Λουκ. 14, 16-24)– ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 17-12-1995

Ἀναζητοῦντες τὴν ἀπολεσθεῖσαν συνοδικότητα


 

Ἀναζητοῦντες τὴν ἀπολεσθεῖσαν συνοδικότητα

Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος

   Τὴν παρελθοῦσα ἑβδομάδα ἐκυκλοφορήθη μεταξὺ τῶν ἐκκλησιαστικῶν κύκλων ἐπιστολὴ φέρουσα τὸ ὄνομα συγκεκριμένου Ἐπισκόπου, εἰς τὴν ὁποίαν μεταξὺ ἄλλων -λίαν ἀποκαλυπτικῶν στοιχείων- διετυποῦτο μὲ γλαφυρὸν τρόπον τὸ παράπονόν του ἔναντι τῆς προϊσταμένης του ἀρχῆς, ὅτι οὔτε ἐκείνη ἀντιμετωπίζει αὐτὸν ὡς ὁμοταγῆ συνεργάτην, ἀλλ’ οὔτε καὶ ὁ ἴδιος ἔχει τὴν εὐχέρειαν νὰ ἀποταθῆ μὲ παρρησίαν πρὸς αὐτήν, αἰσθανόμενος περισσότερον ἢ ὀλιγώτερον ὡς παρείσακτος. 

Η διοικούσα Εκκλησία νείρεται (ονειρεύεται) και ρέγχει (ροχαλίζει)... περι του γάμου των ομοφύλων


Στην έκτακτη σύνοδο της Διαρκής Ιερά Σύνοδος θα μιλήσει ο Κυριάκος  Μητσοτάκης - ΤΟ ΒΗΜΑ

Η είδηση της ημέρας!

  

Διαρκής Ιερά Σύνοδος: Αποφασίσαμε να παρακολουθούμε* το θέμα του γάμου των ομοφύλων!

Την απόφαση να παρακολουθεί το ζήτημα του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών, που έχει εξαγγείλει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έλαβε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, που ολοκλήρωσε τις διήμερες εργασίες της σήμερα, υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.
Όπως αναφέρει η ΔΙΣ σε ανακοίνωσή της «ενημερώθηκε περί του θέματος του γάμου των ομοφύλων ζευγαριών και αποφάσισε να παρακολουθεί το θέμα και αναλόγως με τις εξελίξεις να εξετασθεί από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος». 

η συνέχεια,,

*Παράνομα εἰκονογραφημένα!

 σχόλιο: Εσείς κακεντρεχείς που λέγατε ότι η διοικούσα Εκκλησία νείρεται  (ονειρεύεται) και ρέγχει...

Ανεπαρκής τοποθέτηση του Θεσσαλονίκης Φιλόθεου για τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων.

 

Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, ὁ Μεσογαίας καὶ ὁ σκανδαλισμὸς


Εἰς τὴν ἱστοσελίδα «Γαλιλαία. Ἱερὰ Μητρόπολις Μεσογαίας καὶ Λαυρεωτικῆς» ἀνεγνώσαμεν διαφήμισιν διὰ «Τὸ ἀναγνωστικὸ τῆς Γαλιλαίας», τοῦ ὁποίου τὰ ἔσοδα τόσον ἀπὸ ἐκδήλωσιν εἰς τὸ Μ. Μουσικῆς ὅσον καὶ ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα μὲ τὰς ἀναγνώσεις βιβλίων θὰ διατεθοῦν εἰς τὸ ἵδρυμα. Μεταξὺ τῶν συμμετεχόντων καλλιτεχνῶν εἶναι καὶ ὁ ἠθοποιὸς κ. Μ. Οἰκονόμου, τοῦ ὁποίου τὸ «τέκνο»(!) εἶχε βαπτίσει ὁ π. Ἀλ. Καρυώτογλου. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἐποίησεν οὐδὲν (ὅπως καὶ διὰ τὰς δηλώσεις τοῦ Σεβ. Ν. Ἰωνίας). Ὁ Σεβ. Μεσογαίας, ὁ ὁποῖος ἄλλοτε εἶχε δηλώσει εἰς τὸν ΣΚΑΙ ὅτι ἔχει στενοὺς συνεργάτας ὁμοφυλοφίλους, θὰ προβῆ εἰς κάποιαν ἐνέργειαν; Ὡς κατέστη γνωστὸν ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα «Kathimerini.gr» τῆς 22ας Μαΐου 2022:

Σφραγίς γνησιότητος ὁ λόγος: «Τά πάντα καί ἐν πᾶσι Χριστός» π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου ΙΑ΄ Λουκᾶ (Κολ. 3, 4-11) 14-12-97 [Β105]


Ὁμιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.ΙΑ΄ Λουκᾶ (Κολ. 3, 4-11)– ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 14-12-1997  (Β105)