Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Αγανάκτηση και αντίδραση προκαλούν στους Χριστιανούς οι κατ' εξακολούθησιν πρωτοφανείς και "περίεργες συναφειακές" ενέργειες του Δεσπότη της Μητροπόλεως Λαρίσης με τα στελέχη των Εβραίων της Συναγωγής και το εν γένει περιβάλλον του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (Κ.Ι.Σ.)

Δυστυχώς ο κ. Ιερώνυμος στη Λάρισα ου βούλεται συνιέναι

Καταπέλτης ο γνωστός αρθρογράφος επί εκκλησιαστικών θεμάτων ιατρός κ. Λυκούργος Νάνης κατά  του δεσπότου κου Ιερωνύμου εις  Λάρισα  με αφορμή  το δημοσίευμα στο  εκκλησιαστικό περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» της Μητροπόλεως Λαρίσης, όπου δημοσιεύει προπαγανδιστικό άρθρο του Ραββίνου (Ηλία Σαμπετάι) υβριστικό για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τους κληρικούς και Χριστιανούς 
Σχετικό άρθρο βλέπετε  ΕΔΩ

Ραββίνος Ηλία Σαμπετάι: “Αντισημιτισμός. Διακρίσεις Και Διώξεις Κατά Ιουδαίων”


Άρθρο του Σοφολογιωτάτου Ραββίνου
Ηλία Σαμπετάι.

Διαβάστε το άρθρο κάνοντας κλικ στην εικόνα.

Γράφει ο ιατρός Λυκούργος Νάνης
Πρόκειται, αναντιλέκτως, για άκρως λυπηρό συμβάν! Μερικοί μητροπολίτες δίδουν κάποιες φορές την εντύπωση, με τα υπ αυτών λεγόμενα και πραττόμενα, ότι από διάκονοι της Εκκλησίας και της Ορθοδοξίας, όπως επιβάλλεται να είναι , ως εκ της θεόθεν λαχούσης αυτοίς ιδιότητος του ποιμένος των λογικών προβάτων, μετατρέπονται σε διακόνους και υπηρέτες της «πολιτικής ορθότητας», της νέας αυτής θεότητας του αιώνα μας, την οποία, όμως, όλως περιέργως (;) παρέλειψε να κατατάξει και συμπεριλάβει στις λοιμώδεις πνευματικές νόσους ο συντάκτης του περί αντισημιτισμού άρθρου, ο οποίος, χαρακτηριστικά, έγραψε «Σήμερα στή γλώσσα τῶν ἡμερῶν τῆς πανδημίας τοῦ Covid 19, ὁ Ἀντισημιτισμός, ὁ Ρατσισμός, ἤ Μισαλλοδοξία – ἀντιπροσωπεύουν σοβαρές μολυσματικές ἀρρώστιες»…
Ανέγνωσα, στον πρόλογο του συγκεκριμένου τεύχους του περιοδικού, τη δικαιολογία την οποία προέβαλε ο μητροπολίτης, προκειμένου, προφανέστατα, να προλάβει και απαμβλύνει, ενδεχόμενες αντιδράσεις των πιστών, επί τη αναγνώσει του επιμάχου κειμένου. Εκεί επικαλείται την αρχή της πολυφωνίας ( η οποία, όμως, στις πονηρές ημέρες που ζούμε στραγγαλίζεται από το ποικιλότροπο και ποικιλόμορφο συστημικό κατεστημένο όταν ασκείται κριτική εναντίον των Εβραίων και του σιωνισμού για τον ιστορικά τεκμηριωμένο, διαχρονικό ρόλο τους σε βάρος του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, τουλάχιστον από την εποχή της αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως) η οποία και υπαγόρευσε τη δημοσίευση του εν θεματι άρθρου, ενώ δηλώνει την εύλογη διαφωνία του με το συντάκτη του, για την αναφορά του τελευταίου στον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τον οποίο παρουσίασε ως «διαδότη ανυπόστατων κατηγοριών σε βάρος των Εβραίων».
Θεωρώ ότι τυγχάνει αδιανόητο, σε ένα επίσημο εκκλησιαστικό περιοδικό, εν ονόματι οιασδήποτε σκοπιμότητος, να δημοσιεύονται κείμενα, που καθάπτονται της αγίας μνήμης, οσιακών μορφών της Αγίας μας Εκκλησίας.

ΕΚΤΑΚΤΟ. ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ.Ακουστε τα μαντατα με τον π.Αρσένιο Βλιαγκόφτη


Η Ανάληψη του Κυρίου [+ΒΙΝΤΕΟ+ΥΜΝΟΙ ΕΟΡΤΗΣ]

 


Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: Η Ανάληψη, που ακολουθεί την Ανάσταση, είναι μίά δεσποτική εορτή. Είναι αμέσως μετά το διάστημα των σαράντα ημερών, που ο Κύριος εμφανιζόταν συχνά στους μαθητές του. Στο διάστημα αυτό ο Κυριος, με τις συνεχείς εμφανίσεις Του αλλά και εξαφανίσεις Του, πρώτον αποδεικνύει το γεγονός της Αναστάσεως Του και δεύτερον γυμνάζει πνευματικά τους μαθητές Του. Πρέπει οι μαθητές Του και μελλοντικοί Απόστολοι να χειραφετηθούν από τη συνεχή σωματική αίσθηση και αντίληψη του Χριστού.

Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ[:Πράξεις 1,1-12] Α' Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Εἰς τό καί ἀναστάντα ἐκ νεκρῶν τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ, καί ἀνελθόντα εἰς τούς οὐρανούς, καί καθίσαντα ἐκ δεξιῶν τοῦ Πατρός» [8-12-1986] [Θέμα 96ον, μέρος Ι΄]



Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ[:Πράξεις 1,1-12]

Α΄ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ ὑπομνηματισμὸ τῆς ΙΔ΄κατηχήσεως πρὸς Φωτιζομένους

τοῦ ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων, && ΚΔ΄- ΚΣΤ΄

«εἰς τὸ καὶ ἀναστάντα ἐκ νεκρῶν τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ,

καὶ ἀνελθόντα εἰς τοὺς οὐρανούς, καὶ καθίσαντα ἐκ δεξιῶν τοῦ Πατρός

[ἐκφωνήθηκε στὸν Ι.Ν. ἁγίου Χαραλάμπους Λαρίσης στὶς 8-12-1986]

[Θέμα 96ον, μέρος Ι΄]

Εὑρισκόμεθα, ἀγαπητοί, εἰς τὴν 24ην παράγραφον τῆς 14ης Κατηχήσεως τοῦ ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων. Μέχρι τώρα ἔγινε ἀνάλυσις ἐπὶ τοῦ μεγάλου θέματος τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Χριστοῦ. Ἡ Ἀνάστασις τοῦ Χριστοῦ ἀποτελεῖ ἕνα γεγονός. Ἀδιάσειστον γεγονός· τὸ ὁποῖον καθορίζεται τόσον ἀπὸ τοὺς μάρτυρες, ὅσο καὶ ἀπὸ τοὺς προφήτας. Ἔτσι λοιπὸν οἱ μάρτυρες τοῦ γεγονότος καὶ οἱ προφῆται, δίνουν τὴν μαρτυρίαν τους καὶ πλέον ἡ Ἀνάστασις τοῦ Χριστοῦ μέσα στὴν Ἱστορία εἶναι ἀδιάσειστος. Δὲν μπορεῖ κανεὶς νὰ διασείσει τὴν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ. Πολλοὶ ἐπεχείρησαν, ἀλλὰ δὲν τὰ κατάφεραν. Στὸ τέλος γρονθοκόπησαν ἐπάνω σε καρφιά.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022

Ἡ Ἀνάληψις τοῦ Κυρίου

 
Ἐκ δεξιᾶς κάθισας πατρικῆς Λόγε,
Μύσταις παρασχὼν πίστιν ἀσφαλεστέραν.

«Ὁ Κύριος ἀνελήφθη εἰς οὐρανούς, ἵνα πέμψῃ τὸν Παράκλητον τῶ κόσμω, οἱ οὐρανοὶ ἡτοίμασαν τὸν θρόνον αὐτοῦ, νεφέλαι τὴν ἐπίβασιν αὐτοῦ, Ἄγγελοι θαυμάζουσιν, ἄνθρωπον ὁρῶντες ὑπεράνω αὐτῶν, ὁ Πατὴρ ἐκδέχεται, ὃν ἐν κόλποις ἔχει συναϊδιον, Τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον κελεύει πᾶσι τοὶς Ἀγγέλοις αὐτοῦ, Ἄρατε πύλας οἱ ἄρχοντες ἡμῶν, Πάντα τὰ ἔθνη κροτήσατε χείρας. ὅτι ἀνέβη Χριστός, ὅπου ἣν τὸ πρότερον».

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ…του Αρείου το απύλωτον στόμα…(περί Κυθήρων)

 Ας συνετιστεί ο λαός των νήσων  και ας φρίξει μπροστά  στα λόγια

ἰδοὺ ἀφίεται ὑμῖν ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος.”  

…του Αρείου το απύλωτον στόμα…(περί Κυθήρων)

(ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ)

 


 
Χωρὶς ἔκπληξη διαπιστώνουμε  τὴν κυκλοφορία κειμένων - ἀνερμάτιστων θεολογικά - ποὺ στοχεύουν ἀντιδρῶντες (κληρικοὺς ἢ λαϊκοὺς) στὸν διωγμὸ κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας.
Χωρὶς ἔκπληξη, καθότι τίς θεολογικὲς καὶ ἐκκλησιαστικὲς  ἐκτροπές, πέρα ἀπὸ ἀσεβῆ νομοθετήματα ἔρχεται  νὰ ὑποστηρίξει  καὶ πλῆθος  δημοσιευμένων ἄρθρων στὸ διαδίκτυο.
 
Τὸ προσφάτως δημοσιευμένο κείμενο τοῦ κυρίου Παναγιώτη Ἀνδριόπουλου (ΠΑ) , μουσικοῦ καὶ θεολόγου καὶ κατὰ τὰ φαινόμενα πλέον, τοῦ ἐνάγοντος  κατὰ τοῦ ἐπισκόπου Σεραφεὶμ Κυθήρων καὶ  ἐπίδοξου προστάτη καὶ "δικηγόρου"  τοῦ καθηγητοῦ Χρυσοστόμου Σταμούλη.
Ἡ ἐπιστολὴ γέμει εἰρωνείας, διδακτισμοῦ,  ἀλλὰ καὶ θεολογικῶν ἐκτροπῶν.
 
«Φαρισαῖε τυφλέ, καθάρισον πρῶτον τὸ ἐντὸς τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἵνα γένηται καὶ τὸ ἐκτὸς αὐτοῦ καθαρόν» (Ματθ. κγ' 23).
Φαρισαῖος τυφλός, ὁ ἐπίσκοπος Κυθήρων.
 
Στὴν ἐπιστολή του αὐτὴ ὁ δημόσιος κατήγορος τοῦ ἐπισκόπου, δεικνύοντας  ὑπερβάλλοντα ζῆλο, ἀντικαθιστᾷ τῆς Ι.Σ. τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἢ πράττοντας ὡς αὐτόκλητος  ἐκρόσωπός της,  ἐκδίδει πόρισμα  κατὰ τοῦ ἐν  ἐνεργείᾳ ἐπισκόπου Κυθήρων -Ἀντικυθήρων  Σεραφείμ.
 
"Σκανδάλη" αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, ἀποτελεῖ ἡ εὔλογη ἀντίδραση τοῦ ἐπισκόπου στὶς ἑτεροδιδασκαλίες τοῦ καθηγητοῦ (θὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ αὐτὸ ἐν εὐθέτῳ χρόνο).
Ἄς μείνουμε σὲ κάποια σημεῖα τῆς ἐπιστολῆς, ἄνευ τῆς ἐντάσεως καὶ ἐμπαθείας ποὺ τὴν χαρακτηρίζουν.
Ἀναφερόμαστε πολὺ συνοπτικά, ἂν καὶ κάθε παράγραφος θὰ μποροῦσε νὰ ἀποτελέσει πολυσέλιδο ξεχωριστὸ ἄρθρο  (ἂν κριθεῖ στὸ μέλλον θὰ τὸ πράξουμε).

Άγγελος Καραγεώργος: ΟΙ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΟΙ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΙ ΕΝΟΣ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

 


Προκλητικά και πλήρως αμελώντας τις ατιμώρητες ευθύνες τους για την κατάσταση που έχουν φέρει ένα κόσμο που κανονικά θα είχε τη δυνατότητα να είναι εμφανώς απλούστερος για τους ανθρώπους, οι διαταγοδόχοι αρχιτέκτονες των καταστροφών αυτών συγκεντρώθηκαν πάλι στο επίσημο κέντρο επιχειρήσεων τους, το Νταβός της Ελβετίας και έδρα του παγκοσμίου οικονομικού φόρουμ για να μας σερβίρουν το συνηθισμένο σχήμα τους που πάντοτε τους οδηγούσε στο επόμενο βήμα. 
 
Πρώτα μας κατέδειξαν τα πάμπολλα προβλήματα που υποτίθεται πως απλά προέκυψαν, στη συνέχεια μας παρουσίασαν τις αντιδράσεις μας για όλα αυτά και τέλος φυσικά μας διαφήμισαν τις πάντοτε έτοιμες λύσεις που θα μας προσφέρουν τον παράδεισο επι της γης μέσω μιας μεγάλης επανεκκίνησης ή αλλιώς ενός νέου κοινωνικού συμβολαίου. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022

Απόδοση της εορτής του Πάσχα


Την Τετάρτη της έκτης εβδομάδας μετά το Πάσχα εορτάζουμε την Απόδοση της εορτής του Πάσχα. Αν και οι περισσότερες εορτές έχουν τη απόδοση τους την όγδοη ημέρα, η Απόδοση του Πάσχα εορτάζεται την 39η ημέρα.
 
Ὁ Ἅγιος Ἰουστίνος ὁ Μάρτυρας ὁ Φιλόσοφος


Ἰουστῖνον κώνειον ἦρεν ἐκ βίου,
Ὡς εἴθε πρῶτον τοὺς πιεῖν δεδωκότας.
Πρώτῃ Ἰουνίου Ἰουστῖνε ἐλλεβορίζῃ.

Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Το προσωπείο του Δεσπότη της Λαρίσης Ιερωνύμου (Νικολόπουλου) έπεσε... Μήπως φιλοδοξεί δόξα Ραββίνου;;; Το εκκλησιαστικό περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» της Μητροπόλεως Λαρίσης δημοσιεύει προπαγανδιστικό άρθρο Ραββίνου υβριστικό για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τους κληρικούς και Χριστιανούς.

Αγανάκτηση κατά του Δεσπότη της Λαρίσης Ιερωνύμου (Νικολόπουλου). Το εκκλησιαστικό περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» της Μητροπόλεως Λαρίσης δημοσιεύει προπαγανδιστικό άρθρο Ραββίνου (Ηλία Σαμπετάι) υβριστικό για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τους Χριστιανούς και κληρικούς 

   Θα επιληφθεί το Συνοδικό δικαστήριο αυτής της απαράδεκτης ενέργειας τόσο για το δεσπότη, όσο και για την συντακτική επιτροπή;

   Να αναμένουμε  αντίδραση κατά του κ. Ιερωνύμου Λαρίσης ίδια με αυτή την «ευαισθησία» που επέδειξε ο Πειραιώς κ. Σεραφείμ για τον αγωνιστή ιερέα και ιατρό π. Στυλιανό Καρπαθίου ασκώντας του δίωξη;

   Νομίζουμε ότι εν προκειμένω προσιδιάζει το «Της ποίμνης κυκλωθείσης υπό των πολεμίων, ποιμένων αλλοτρίων, λύκων λυμαινομένων»


Ραββίνος Ηλία Σαμπετάι: “Αντισημιτισμός. Διακρίσεις Και Διώξεις Κατά Ιουδαίων”


Άρθρο του Σοφολογιωτάτου Ραββίνου
Ηλία Σαμπετάι.

Διαβάστε το άρθρο κάνοντας κλικ στην εικόνα.
δείτε το και στο τέλος
ΡΑΒΒΊΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡ. ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ 

  Στο επίσημο «εκκλησιαστικό» περιοδικό της Μητροπόλεως Λαρίσης που επιγράφεται «Αχιλλίου Πόλις» τεύχος 6- Νοέμβριος 2021 και στο ιστολόγιό της προβάλλει προπαγανδιστικό άρθρο με τίτλο “Αντισημιτισμός. Διακρίσεις Και Διώξεις Κατά Ιουδαίων” που υπογράφεται από τον Ραββίνοτης Εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης, Ηλία Σαμπετάι. Οι Εβραίοι της Λαρίσης, που γνωρίζουν τις δυνατότητες του Ραββίνου, λένε ότι ένα τέτοιο εκτεταμένο άρθρο είναι πέραν της συγγραφικής εμβέλειας του εν λόγω Ραββίνου. Είναι εύλογο ότι το κατευθυνόμενο δημοσίευμα απορρέει και αντανακλά τις ιδεολογικές θέσεις του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβολίου (Κ.Ι.Σ.). Το πρωτεύον εν προκειμένω δεν είναι τόσο ποιος υπογράφει το ιδεολογικό αυτό συμπίλημα, αλλά κυρίως το περιεχόμενο και τα μέσα διά των οποίων επελέγησαν να προβληθεί για να επηρεάσει και να αλώσει εκ των έσω. Παραχωρήθηκε χώρος στο επίσημο Ορθόδοξο (υποτίθεται) περιοδικό "Αχιλλίου Πόλις" και το Εκκλησιαστικό ιστολόγιο της Μητροπόλεως Λαρίσης.

   Βεβαίως στις σκοπούμενες. ανακρίβειες του συμπιλήματος αυτού έχουν αντιπαρατεθεί πληστάκις διακεκριμένοι συγγραφείς και έχουν κονιορτοποιήσει τα προπαγανδιστικά ψεύδη. Ωστόσο, πρέπει να αντικρουσθεί αυτή η προκλητική ενέργεια και να αντιπαρατεθεί ή Αλήθεια.

Το προσωπείο του Δεσπότη της Λαρίσης Ιερωνύμου (Νικολόπουλου) έπεσε... Μήπως φιλοδοξεί δόξα Ραββίνου;;;

   Τις πόρτες των έκκλησιών ο κ. Ιερώνυμος και τα οργανά του τις έκλεισαν, εξοβελίζοντας τους μη μασκαρεμένους πιστούς εν ονόματι των «μέτρων της Πανδημίας». Όμως, άνοιξε τις πόρτες στους αιρετικούς στο περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» και στο επισκοπείο και παραχώρησε στους πολιτικούς τον μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αχιλλίου, για να δίνουν από κοινού συνέντευξη μέσα σε αυτόν, αλλά και για να λειτουργούν ως εμβολιαστικά κέντρα.

  

   Σπουδαίος διδάσκαλος που διάβασε το επίμαχο δημοσίευμα είπε με νόημα: «Ακούω την φωνή του όχλου»... «Τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ᾿ ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν». Όσο για το δεσπότη σας «Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τόν ἀμπελῶνά μου, ἐμόλυναν τήν μερίδα μου…» Ἱερεμ. 12 : 10.

     Κρίμα στην επιδερμική ρητορεία του. Εδώ ισχύει η ρήση της Αγίας Γραφής: «Κρείσσον κύον ζών ή λέων τεθνηκώς» (Ἐκκλησιαστῆς 9,4) (=Είναι προτιμότερο ένα σκυλί ζωντανό, παρά ένα λιοντάρι ψόφιο)

     Εύλογα τα ερωτήματα που εγείρονται: Θα δημοσίευε ποτέ Εβραϊκό περιοδικό ένα Ορθόδοξο ομολογιακό άρθρο ότι ο Μεσσίας ήρθε και τον Σταυρώσαν;  Οι Χιλιαστές της οργάνωσης του Μπρούκλιν θα δημοσίευαν ποτέ άρθρο πού θα απεκάλυπτε τις πλάνες τους και την οργάνωσή τους ή Μασονικό περιοδικό ότι στις τελετές τους προσκυνούν τον Εωσφόρο;;;

   Οι σκεπτόμενοι Λαρισαίοι πιστοί αναλογίζονται και το συζητούν ευρέως, αργά μεν, προς τι αυτή η σιναφιακή σχέση, τι συνδέει δεσμευτικά τον δεσπότη με τους εν λόγω;  Βέβαια και ότι «πληρώνουν το περιοδικό από τον όβολο τους για να προβάλλεται η Σιωνιστική προπαγάνδα του Κ.Ι.Σ. δεν μπορούν να το δικαιολογήσουν, τους εξοργίζει.

Μήπως ο οικουμενιστής κ. Ιερώνυμος εζήλωσε δόξα Ραβίνου ;;;

   Οι Πιστοί δεν ξεχνούν ότι μετά την αναρρίχησή του στο θρόνο του Αγίου Αχιλλίου, από τους πρώτους που τον επισκέφτηκαν και έδωσαν τα διαπιστευτήριά τους ήταν η Μασονοκρατούμενοι ΑΧΕΠΑΝΣ, οι Ρόταροι, και οι αντιπρόσωποι της Εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης, αγνοώντας την καταδικαστική συνοδική απόφαση.

    Δεν ξεχνούν την κατ’ επανάληψη συμμέτοχή του σε δημόσιες, τουλάχιστον, εκδηλώσεις, όπως αυτή στο Ωδείο της Λαρίσης, όπου συμμετείχε ως κύριος ομιλητής, ανάβοντας και την επτάφωτη λυχνία τους. Έκτοτε ο π. Σεραφείμ τον χαρακτηρίζει «ο επτάφωτος δεσπότης της Λαρίσης». Χωρίς ουδένα ενδοιασμό συμμετείχε σε εκδήλωση εντός της αιθούσης της Συναγωγής μαζί με τον πρωτοσύγκελό του, Ιγνάτιο Μουρτζανό,  και απηύθυνε λόγο.(βλέπετε φωτογραφίες).

   Το προκλητικό του δημοσιεύματος είναι το υβριστικό πνεύμα που αποπνέει για τους Ορθοδόξους Χριστιανούς και τους Αγίους αγωνιστές και ομολογητές της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Καταφέρεται απαξιωτικά εναντίον Μοναχών, Ιεροκηρύκων και του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού ως «διαδότες ειδεχθούς Λιβελογραφίας»... επί λέξει γράφει: ..."Στήν πορεία, ἡ Ἀντισημιτική ἐξαλλοσύνη ἐμφανίζει μιά νέα εἰδεχθῆ λιβελογραφία, τήν Αἱματική Κατηγορία, περί δολοφονίας Χριστιανοπαίδων γιά τήν ἑτοιμασία τῶν Ἀζύμων του Πέσαχ. Μιά κατηγορία μέ πολλά θύματα Ἰουδαίους σέ ὅλη τήν Εὐρώπη. Ἀνάμεσα στούς διαδότες ὑπῆρξαν μοναχοί καί ἱεροκήρυκες, ὅπως ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός.»

(Θυμηθείτε και  τον Ραββίνο Μαρδοχαίο Φριζή που δηλώνει ευθαρσώς " Εμείς σκοτώσαμε τον Αγιο Κοσμά") βλέπετε ΕΔΩ 

Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τον αμπελώνα...



Μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου

Όταν υποβιβάζεται η αξία, πληθαίνουν οι αξιωματούχοι. Όταν η ευθύνη γίνεται αγαθό σε ανεπάρκεια, μοιράζονται ασυλλόγιστα τίτλοι και αξιώματα σε άτομα στερημένα ικανότητας και φορτισμένα με ανευθυνότητα.

Μας εκπλήττει η τελευταία πρωτοβουλία του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ. Σύμφωνα με πληροφορίες, που διαβάσαμε στις εφημε­ρίδες, πρότεινε στην Κυβέρνηση να θεσπίσει με Νόμο είκοσι θέσεις Βοηθών επισκόπων.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 31 ΜΑΪΟΥ 2022


Ὁ Ἅγιος Ἑρμείας ὁ Μάρτυρας


Βάπτεις σεαυτὸν κογχύλῃ σῶν αἱμάτων,
Ἑρμεία, τμηθεὶς· ὢ βαφῆς ἀνεκπλύτου!
Ἑρμείαν τριακοστῇ ἄορ κατέκτανε πρώτῃ.

Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Ἑρμείας καταγόταν ἀπὸ τὰ Κόμανα τῆς Καππαδοκίας καὶ ἄθλησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Μάρκου Αὐρηλίου τοῦ Ἀντωνίνου (138 – 161 μ.Χ.). Ὑπηρετώντας ὡς στρατιώτης στὶς Ρωμαϊκὲς λεγεῶνες, κατὰ τὸ διωγμὸ ποὺ κινήθηκε τότε ἐναντίον τῶν Χριστιανῶν, διεβλήθη καὶ αὐτὸς ὡς Χριστιανός, συνελήφθη δὲ καὶ ὁδηγήθηκε ἐνώπιον τοῦ δούκα Σεβαστιανοῦ, ἐξαναγκαζόμενος νὰ θυσιάσει στὰ εἴδωλα. Ὁ Ἑρμείας ἀρνήθηκε νὰ ὑπακούσει καὶ ἐξ αἰτίας αὐτοῦ τοῦ συνέτριψαν τὶς σιαγόνες, τοῦ ἔγδαραν τὸ δέρμα τοῦ προσώπου, τοῦ ἔσπασαν τοὺς ὀδόντες καὶ τὸν ἔριξαν σὲ ἀναμμένο καμίνι.

Δευτέρα 30 Μαΐου 2022

Νεκτάριος Δαπέργολας: Ἄσβεστο μίσος πρός καθετί αὐθεντικά ἑλληνικό…

 



                                    Γράφει ὁ  Νεκτάριος Δαπέργολας
 
Ἀπόρησε πραγματικά ἡ Ζαχάροβα γιά ὅσα εἶπε ἐπί ἀμερικανικοῦ ἐδάφους ὁ ἀπερίγραπτος ἀρχιλακές τῆς ἀποικίας καί γιά τούς βέβηλους παραλληλισμούς πού ἔκανε (τοῦ Μεσολογγίου μέ τή Μαριούπολη καί γενικότερα τῶν ἡρώων τοῦ 1821 μέ τό οὐκρανέζικο φασιστοσκυλολόι). Σοῦ λέει, εἶναι δυνατόν Ἕλληνες νά διαστρεβλώνουν ἔτσι τήν ἴδια την Ἱστορία τους καί νά κοπρίζουν τόσο ξετσίπωτα πάνω στά ὅσια τῆς φυλῆς τους καί στά ὁστά τῶν ἴδιων τῶν νεκρῶν τους;      

Ἀδυνατεῖ ὅμως προφανῶς νά συνειδητοποιήσει ἡ (κάθε) Ζαχάροβα ὅτι ἐδῶ δέν μιλᾶμε γιά κυβερνῶντες μέ ἀπλῶς ἀμβλυμένη ἐθνική συνείδηση ἥ γιά τοποτηρητές προτεκτοράτων πού μπορεῖ κάπου στό βάθος νά ἔχουν καί μία κάποια ἰδιάζουσα φιλοπατρία ἤ ἀκόμη γιά τζουτζέδες πού εἶναι ἀναγκασμένοι λόγω συνθηκῶν ὑποτέλειας νά προσκυνᾶνε τά ἀφεντικά ἤ ἔστω γιά προδότες πού ἀπλῶς βάζουν τό προσωπικό συμφέρον τους πάνω ἀπό τήν πατρίδα. Τέτοιους θά βρεῖς καί σέ ἄλλα μέρη τοῦ πλανήτη.

Ἁγίου Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου : «Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τόν ἀμπελῶνά μου, ἐμόλυναν τήν μερίδα μου…» Ἱερεμ. 12 : 10.





Ἁγίου Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου

…Οἱ πλεῖστοι τῶν σημερινῶν ἀρχιερέων ἀδιαφοροῦν διά τό θεῖον θέλημα καθολοκληρίαν. Δέν τούς μέλει περί τῶν προβάτων, ἐκτός ὀλίγων ἐξαιρέσεων. Ἀλλοίμονον! Οἱ διάδοχοι τῶν Ἀποστόλων, οἱ ἀντιπρόσωποι τοῦ Χριστοῦ, ποῦ κατήντησαν!…

Ἄς θρηνήσωμεν ἀδελφοί, ἄς κλαύσωμεν ἐκ τῆς καρδίας διά τήν ἀθλίαν κατάστασιν τοῦ ἔθνους καί τῆς Ἐκκλησίας. Ἕνεκεν τῶν πολλῶν ἁμαρτιῶν τῶν ἀνθρώπων, τοιούτους ἄρχοντας δίδει ὁ Θεός. Ἐάν τόν παρακαλέσωμεν θερμῶς, μετά δακρύων καί συντετριμμένης καρδίας, ἴσως εὐσπλαχνισθῆ ἡμᾶς καί τόν λαόν αὐτοῦ, καί ἐξαποστείλη ἀληθεῖς ποιμένας εἰς τόν ἀμπελῶνα Του…

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Κορυφαίος καρδιολόγος στον κόσμο εξηγεί την διαφορά της νόσησης, απο τον em.....λια..σμο


ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΜΑΪΟΥ 2022

Ὁ Ὅσιος Ἰσαάκιος ὁ Ὁμολογητής


Ψήφῳ Θεοῦ πρὸς θεῖον ἤρθη χωρίον,
Γῆς, Ἰσαάκιος ἐκλιπὼν τὸ χωρίον.
Θεῖον Ἰσαάκιον μόρος εἷλεν ἑνὶ τριακοστῇ.

Ψήφω Θεού προς θείον ήρθη χωρίον,
Γης Iσάκιος εκλιπών το χωρίον.
Γην λίπεν Iσακίου τριακοστή κυδάλιμον κηρ.

Ὁ Ὅσιος Ἰσαάκιος καταγόταν ἀπὸ τὴν Συρία καὶ ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ ἀρειανοῦ αὐτοκράτορος Οὐάλεντος (364 – 378 μ.Χ.). Μοναχὸς στὴν πατρίδα του, μετέβη στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ ἐγκαταστάθηκε σὲ κάποια ἀπὸ τὶς μονὲς αὐτῆς. Διακρινόταν γιὰ τὴ φλογερὴ πίστη καὶ τὴ μαχητικότητά του ἐναντίον καθενὸς ποὺ ἐπιβουλευόταν αὐτήν, ἰδιαίτερα δὲ κατὰ τῶν ἐπικρατούντων αἱρετικῶν Ἀρειανῶν. 

Κραυγή αγωνίας από πατέρα ΕΠΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ για το μέλλον του Έθνους: “ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ”

 

ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙΑ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ!!!  [ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ]

ΔΑΜΙΑΝΟΣ 1

Συγκλόνισε ο νέος 39 ετών υπερπολύτεκνος Παλιάκης Δαμιανός με τα 7 παιδιά και τα 78 ανίψια σε κομματική εκδήλωση της Ν.Δ στα Μελίσσια εχθές 26-5-22. Ενώπιον τριών υπουργών τη Νέας Δημοκρατίας και μιας υφυπουργού (Χατζηδάκης, Γεωργιάδης, Κεραμέως και Ράπτη) μίλησε για το μείζων θέμα του Δημογραφικού και της υπογεννητικότητας δίνοντας με συγκλονιστικό τρόπο την πραγματική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Ανέφερε συγκεκριμένα για τις γεννήσεις και τους θανάτους που το 2022 αναμένεται να καταγράψουν νέο εθνικό αρνητικό ρεκορ με αρνητικό ισοζύγιο τις 60 χιλιάδες όπου βέβαια το ίδιο συμβαίνει τα τελευταία 13 χρόνια. 
Μείωση του ελληνικού πληθυσμού, χαρακτηρίζοντας το ως εθνική γενοκτονία. Δίνοντας και το παράδειγμα της επετείου της γενοκτονίας των Ποντίων που σφαγιάστηκαν 353 χιλιάδες Έλληνες επισημαίνοντας και ότι κάπου εκεί είναι και σημερινό νούμερο της μείωσης του ελληνικού πληθυσμού εν καιρώ ειρήνης!!! Στην συνέχεια ανέφερε ότι έγινε κάποια προσπάθεια απ’ την σημερινή κυβέρνηση αλλά τα συγκλονιστικά στοιχεία που έδωσε νωρίτερα δεν χωρούσαν παραπάνω συζήτηση. 
Απευθύνθηκε προς το Πρωθυπουργό και του ζήτησε να βγει μπροστά και να μιλήσει στον ελληνικό λαό οτι η χώρα σβήνει οριστικά, δεν υπάρχει μέλλον έχει καταντήσει ένα απέραντο εθνικό γηροκομείο και χρειάζεται εθνικό σχέδιο στήριξης της οικογενείας !Αναρωτήθηκε όλα τα έργα που ανέφεραν οι υπουργοί απο ποιον κόσμο θα υλοποιηθούν ;;; (απόλυτη σιγή)

''Μια ξεχωριστή επίσκεψη'' * από μια ιστορία του Τολστόι [ΒΙΝΤΕΟ]



Διασκευή Κων. Αθ. Οικονόμου

    Πριν από πάρα πολλά χρόνια ζούσε ένας γέρος τσαγκάρης. Το όνομά του ήταν Πανώφ. Ο μπαρμπα-Πανώφ δεν ήταν πλούσιος. Όλη η περιουσία του ήταν ένα μικρό δωμάτιο που έβλεπε στον δρόμο του χωριού. Η γυναίκα του είχε πεθάνει πριν από χρόνια και τα παιδιά του είχαν πια μεγαλώσει και είχαν φύγει από το σπίτι του, πετώντας σαν τα χελιδόνια για να φτιάξουν τις δικές τους φωλιές. Δεν είχε πια κανένα κοντά του.
   Ήταν σούρουπο ενός σαββατόβραδου. Ο μοναχικός ηλικιωμένος τσαγκάρης, μπαρμπα-Πανώφ, κατεβάζει από το ψηλό ράφι το παλιό καφέ βιβλίο, κάθεται στην αναπαυτική πολυθρόνα του και αρχίζει να διαβάζει. Διαβάζει αρκετή ώρα από τη Βίβλο. Κάποτε το βλέμμα του στρέφεται στην ιστορία της γέννησης του Χριστού, την ιστορία δηλαδή των Χριστουγέννων. Καθώς διαβάζει, διάφορες σκέψεις περνούν από το μυαλό του. Πόσο θα ήθελε να ζούσε τότε κι ο ίδιος και να πρόσφερε εκείνος καταφύγιο στον Ιωσήφ, τη Μαρία και τον νεογέννητο Χριστό!

Κυριακή 29 Μαΐου 2022

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΑΣ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ως μήνυμα από τη θλιβερή επέτειο της Αλώσεως της Κωνσταντινούπολης Δ 105 Β 28-5-1994




Δ105Β/28-5-1994 ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΑΣ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

  για την ανάγκη μετανοίας ως μήνυμα από τη θλιβερή επέτειο της Αλώσεως της Κωνσταντινούπολης  

              Στόμιο Λαρίσης, Δ 105 Β   28-5-1994

                                                

    Σήμερα, αγαπητοί μου, έχουμε μια πολύ θλιβερή επέτειο, την 29η Μαΐου 1453. Άραγε τη θυμηθήκαμε; Ότι είναι πάρα πολύ σπουδαίο να έχουμε μία μνήμη ιστορική, μόλις και ανάγκη να το πει κανείς· διότι, εάν έχουμε πάντοτε αυτήν την ιστορική μνήμη, μπορούμε πάντοτε, έχοντάς τη ως βοηθό και διδάσκαλο, να αποφεύγουμε εκείνα τα οποία στο παρελθόν μάς προξένησαν ζημιά, να πράττουμε όμως εκείνα τα οποία στο παρελθόν αποδείχτηκαν σωστά. Έτσι, όπως αντιλαμβάνεστε, πάντοτε μία επέτειος, είτε χαρούμενη, είτε θλιβερή έχει πολλά να διδάξει. Αναρωτηθήκαμε γιατί χάσαμε το Βυζάντιο; Διότι σαν και σήμερα, το 1453, ἑάλω ἡ Πόλις… Κατελήφθη η Πόλις. Τη χάσαμε την Πόλη. Και η Πόλη δεν ήταν απλώς μόνο η Κωνσταντινούπολη, ήταν η πρωτεύουσα του απεράντου εκείνου βυζαντινού κράτους, το οποίο λίγο-λίγο φαγώθηκε και έμεινε μόνο μία πόλις, ως κράτος, μόνο μία πόλις, και αυτή η πόλις έπεσε αυτήν την ημερομηνία.

     Ρωτήσαμε λοιπόν για ποιο λόγο έπεσε το Βυζάντιο; Εάν κάναμε αυτήν την αυτοκριτική και την κάναμε πάντοτε μέσα στην ιστορία, αλήθεια δεν θα κινδυνεύαμε να υποστούμε και νέες αλώσεις, και μάλιστα, αν θέλετε, και από τους ιδίους εχθρούς. Αγαπητοί μου, εκείνο που έκανε το Βυζάντιο να πέσει ήταν η αμαρτία.

Η αληθινή άλωση μετά το 1821


 Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΘΙΜΟΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης

Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΛΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ 1821

1. Τό θαῦμα τῆς ἐπιβίωσης τοῦ Ἑλληνισμοῦ κατά τήν Τουρκοκρατία.

Εἶναι πλέον κατασταλαγμένη καί γενικά ἀποδεκτή ἡ ἱστορική ἐκτίμηση, σύμφωνα μέ τήν ὁποία τά ἔθνη χάνονται, ὄχι ὅταν χάσουν τήν κρατική τους ὑπόσταση, τό σῶμα τους, ἀλλά ὅταν χάσουν τόν πολιτισμό τους, τήν ψυχή τους. Ἦταν συγκλονιστική ἡ ἐντύπωση πού προκλήθηκε στόν τότε γνωστό κόσμο ἀπό τήν εἴδηση τῆς ἁλώσεως τῆς Πόλης. Ἡ ὑπερχιλιετής ἔνδοξη χριστιανική αὐτοκρατορία, πού τόσο μεγαλόπνοα θεμελίωσε ὁ Μ. Κωνσταντῖνος, ἐξέπνευσε μαζύ μέ τήν τελευταία πνοή ἑνός ἄλλου Κωνσταντίνου, τοῦ Παλαιολόγου, πού ἐπάξια ὑπεράσπισε τήν τιμή καί τό μεγαλεῖο της πέφτοντας ἡρωϊκά σέ ἕνα ἄνισο ἀγώνα. Ἡ Ὀρθοδοξία, ἡ ὁποία κατά θεία ρύθμιση κουβαλοῦσε ἐνσωματωμένο μέσα της τόν Ἑλληνισμό, διέτρεχε θανάσιμο κίνδυνο. Γιατί δέν ἐπρόκειτο ἁπλῶς γιά τό τέλος ἑνός κράτους· θά δοκιμαζόταν τώρα σκληρά ἡ ἀντοχή τῆς ὀρθόδοξης πίσης, ἡ ὁποία ἐγονιμοποίησε καί διεμόρφωσε τόν ὀρθόδοξο πολιτισμό μέσα στά κρατικά ὅρια τῆς Ρωμανίας, συγχρόνως ὅμως ἐπέδρασε ἀποφασιστικά στήν ἱστορική πορεία καί ἐξέλιξη μεγάλων ἐθνῶν, τῶν σλαβικῶν. Θά ἐπεβίωνε ἆραγε τό πνεῦμα, ἡ ψυχή αὐτοῦ τοῦ πολιτισμοῦ, ἔστω καί ἄν ὁ κρατικός φορέας του ἔπαυε πλέον νά ὑπάρχει;

Ο μέθυσος Ιερέας. Άκουσε το! Αληθινή συγκλονιστική ιστορία

Ο μέθυσος Ιερέας. Άκουσε το! Αληθινή συγκλονιστική ιστορία

Νέα σοβαρή κρίση στην Ορθοδοξία



Νέα σοβαρή κρίση στην Ορθοδοξία


Οι πρόσφατες εξελίξεις στην Ορθοδοξία προκαλούν νέα σοβαρή κρίση και μεγάλο κίνδυνο δεύτερης διάσπασης, μετά από αυτήν μεταξύ των Πατριαρχείων Κωνσταντινουπόλεως και Μόσχας για το θέμα της Εκκλησίας της Ουκρανίας. Πρωταγωνιστές της νέας κρίσης είναι το Οικουμενικό Πατριαρχείο και το Πατριαρχείο της Σερβίας και κέντρο της η σχισματική Εκκλησία των Σκοπίων.

Περιγράφουμε το ιστορικό της νέας σοβαρής κρίσης και τις δυσμενείς εξελίξεις για το Οικουμενικό Πατριαρχείο, την Εκκλησία της Ελλάδος, τις ανά την υφήλιο Ενορίες του Οικουμενικού Πατριαρχείου και τις πολυπληθείς στις ΗΠΑ, στον Καναδά, και στην Αυστραλία Μακεδονικές Οργανώσεις:

Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ, Κυριακή του Τυφλού


ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ -ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ -29 ΜΑΪΟΥ 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ[:Ἰω. 9, 1-38] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ» [4-6-2000] (Β415)

 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ[:Ἰω. 9, 1-38]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 4-6-2000]

(Β415)

Ὁ Κύριος Ἰησοῦς, ἀγαπητοί μου, εἶπε κάποτε: «Πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;». Ἀλλὰ ποιά πίστη ὁ Κύριος θὰ ζητοῦσε νὰ βρεῖ ὅταν κατὰ τὴ Δευτέρα Του Παρουσία θὰ ἐπανήρχετο εἰς τὴν Γῆν;

Εἶναι ἕνα χωρίο, τὸ ὁποῖο πάρα πολὺ μὲ ἔχει, προσωπικά, ἐντυπωσιάσει· ποὺ ἔμμεσα δίδεται ἡ πληροφορία ὅτι δὲν θὰ ὑπάρχει ἡ πίστις ἐπὶ τῆς Γῆς. Δηλαδὴ συγκεκριμένα, θὰ εἶναι σπάνια ἡ πίστις ἐπὶ τῆς Γῆς. Καὶ ποία πίστις; Στὸ Θεανθρώπινο πρόσωπό Του. Δηλαδὴ προϊόντος τοῦ χρόνου, οἱ ἄνθρωποι θὰ παύσουν νὰ πιστεύουν εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστὸν ὡς τέλειον Θεὸν καὶ τέλειον ἄνθρωπον. Καὶ τοῦτο γιατί ὅλοι μιλοῦν περὶ πίστεως, ἀλλὰ σὲ πολλοὺς χριστιανούς μας, διαφοροποιεῖται ἡ πίστις. Προσέξτε, διαφοροποιεῖται ἡ πίστις. Ὑπάρχει μία πίστις ὑποκειμενική, μὲ πλεῖστες ὅσες παραλλαγές.

ΓΙΑ 30η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 29/05 ΩΡΑ 18:00-20:00

 

Για 30η συνεχόμενη Κυριακή οι υγειονομικοί σε αναστολή Αθήνας και Πειραιά θα παρευρεθούν στην ειρηνική συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος.

Την 29η Μαΐου του 1453, εάλω η Πόλις.
 
Οι σύγχρονες αλώσεις μικρές, σταδιακές και ύπουλες υπονομεύουν την ελευθερία του Έθνους μας.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ[:Πράξ.16,11-34] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ[:Πράξ.16,11-34]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Ἀναχθέντες οὖν ἀπὸ τῆς Τρῳάδος εὐθυδρομήσαμεν εἰς Σαμοθρᾴκην, τῇ δὲ ἐπιούσῃ εἰς Νεάπολιν, ἐκεῖθὲν τε εἰς Φιλίππους, ἥτις ἐστὶ πρώτη τῆς μερίδος τῆς Μακεδονίας πόλις κολωνία. Ἦμεν δὲ ἐν αὐτῇ τῇ πόλει διατρίβοντες ἡμέρας τινάς,  τῇ τε ἡμέρᾳ τῶν σαββάτων ἐξήλθομεν ἔξω τῆς πόλεως παρὰ ποταμὸν οὗ ἐνομίζετο προσευχὴ εἶναι, καὶ καθίσαντες ἐλαλοῦμεν ταῖς συνελθούσαις γυναιξί. καὶ τίς γυνὴ ὀνόματι Λυδία, πορφυρόπωλις πόλεως Θυατείρων, σεβομένη τὸν Θεόν, ἤκουεν, ἧς ὁ Κύριος διήνοιξε τὴν καρδίαν προσέχειν τοῖς λαλουμένοις ὑπὸ τοῦ Παύλου(:ἀπὸ τὴν Τρωάδα πλεύσαμε στὸ ἀνοιχτὸ πέλαγος καὶ ἤλθαμε κατευθεῖαν στὴ Σαμοθράκη. Καὶ τὴν ἄλλη μέρα ἤλθαμε στὴ Νεάπολη(:στὴ σημερινὴ Καβάλα). Ἀπὸ ἐκεῖ ἤλθαμε στοὺς Φιλίππους, ποὺ εἶναι ἡ σπουδαιότερη ρωμαϊκὴ ἀποικία στὴν περιφέρεια τῆς Μακεδονίας. Παρατείναμε μάλιστα τὴ διαμονή μας στὴν πόλη αὐτὴ γιὰ μερικὲς ἡμέρες. Καὶ τὴν ἡμέρα τοῦ Σαββάτου βγήκαμε ἔξω ἀπὸ τὴν πόλη σὲ κάποιο μέρος ποὺ ἦταν κοντὰ σ᾿ ἕνα ποτάμι καὶ θεωροῦνταν τόπος προσευχῆς τῶν Ἰουδαίων. Ἐκεῖ καθίσαμε κι ἀνοίξαμε συνομιλία μὲ τίς γυναῖκες ποὺ εἶχαν συναχθεῖ ἐκεῖ. Αὐτὰ ποὺ λέγαμε ἐκεῖ τὰ ἄκουγε ἰδιαιτέρως κάποια γυναῖκα ποὺ ὀνομαζόταν Λυδία καὶ ἦταν ἔμπορος ποὺ πουλοῦσε πορφύρες (:δηλαδὴ τὰ πολυτελῆ ἐκεῖνα ὑφάσματα ποὺ βάφονται μὲ κόκκινο χρῶμα). Ἡ γυναῖκα αὐτὴ καταγόταν ἀπὸ τὴν πόλη τῆς Μικρᾶς Ἀσίας Θυάτειρα˙ ἦταν προσήλυτη καὶ εἶχε εὐλάβεια στὸν ἀληθινὸ Θεό. Ὁ Κύριος τῆς ἄνοιξε τὰ πνευματικὰ αἰσθητήρια τοῦ νοῦ καὶ τῆς διήγειρε τὸ πνευματικὸ ἐνδιαφέρον, γιὰ νὰ προσέχει σὲ ὅσα ἔλεγε ὁ Παῦλος)»[Πράξ.16,11-15].

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΜΑΪΟΥ 2022

 Ο Χριστός ιώμενος τον τυφλόν


Φωτὸς χορηγός, ἐκ φάους πέλων φάος,
Τὸν ἐκ γενετῆς ὀμματοῖς Τυφλόν, Λόγε.


Το ευαγγέλιο της Κυριακής του Τυφλού, αποτελεί μια αδιάψευστη απόδειξη ότι ο Χριστός δεν ήταν μόνο τέλειος άνθρωπος αλλά και τέλειος Θεός.Όπως διαβάζουμε στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο (κεφ. 9, 1-38), ο Χριστός, περνώντας μέσα από την Ιερουσαλήμ, συναντάει έναν εκ γενετής τυφλό. Ο Κύριος, έκανε πυλό, αφού έφτυσε στο χώμα, του άλειψε τα μάτια και τον έστειλε στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ.

Σάββατο 28 Μαΐου 2022

Ἄγιος Παΐσιος: Τό μάλωμα καί ὁ ἔπαινος τοῦ παιδιοῦ


Ἄγιος Παΐσιος: Τό μάλωμα καί ὁ ἔπαινος τοῦ παιδιοῦ


Οἱ γονεῖς πρέπει νὰ προσέχουν πολὺ νὰ μὴ μαλώνουν τὰ παιδιά τους τὸ βράδυ, γιατὶ τὸ βράδυ τὰ παιδιὰ δὲν ἔχουν μὲ τί νὰ διασκεδάσουν τὴν στενοχώρια τους καὶ ἡ μαυρίλα τῆς νύχτας τὴν μαυρίζει πιὸ πολύ. Ἀρχίζουν νὰ σκέφτωνται πῶς νὰ ἀντιδράσουν, ψάχνουν διάφορες λύσεις, μπαίνει στὴν μέση καὶ ὁ διάβολος, καὶ μπορεῖ νὰ φθάσουν στὴν ἀπελπισία. Τὴν ἡμέρα, καὶ νὰ ποῦν τὰ παιδιά: «θὰ κάνω αὐτὸ ἢ ἐκεῖνο», θὰ βγοῦν ἔξω, θὰ ξεχαστοῦν, ὁπότε διασκεδάζεται ἡ στενοχώρια.

– Γέροντα, τὸ ξύλο βοηθάει τὰ παιδιὰ νὰ διορθωθοῦν;

– Ὅσο γίνεται, οἱ γονεῖς νὰ τὸ ἀποφεύγουν. Νὰ προσπαθοῦν μὲ τὸ καλὸ καὶ μὲ ὑπομονὴ νὰ δώσουν στὸ παιδὶ νὰ καταλάβη ὅτι αὐτὸ ποὺ κάνει δὲν εἶναι σωστό. Μόνον ὅταν εἶναι μικρὸ τὸ παιδὶ καὶ δὲν καταλαβαίνη ὅτι αὐτὸ ποὺ πάει νὰ κάνη εἶναι ἐπικίνδυνο, βοηθιέται, ἂν φάη κανένα σκαμπίλι, γιὰ νὰ προσέχη ἄλλη φορά.