Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ (2-11-2025) «Προσωπικός Αριθμός: Η αιχμή του δόρατος του Ψηφιακού Κράτους».

 

                
https://youtu.be/C2f9dsrLUAY?t=6

Το πιο κάτω κείμενο περιλαμβάνει την απομαγνητοφωνημένη εισήγησή μου, την οποία παρουσίασα στο πλαίσιο εκδήλωσης με θέμα «Γιατί λέμε βροντερό ΟΧΙ στον Προσωπικό Αριθμό», που διοργανώθηκε από την Ελληνορθόδοξη Κοινότητα «Ρωμαίικος Φάρος» στα Μέγαρα στις 2 Νοεμβρίου 2025. Το ειδικότερο θέμα της εισήγησής μου ήταν το ακόλουθο: «Προσωπικός Αριθμός: Η αιχμή του δόρατος του Ψηφιακού Κράτους».

 

Καλησπέρα Φίλοι και Φίλες.

Ευχαριστώ θερμά τους καταξιωμένους ιατρούς και λαμπρούς επιστήμονες Κωνσταντίνο Πανταζόπουλο και Δημήτριο Αποστολόπουλο για την ευγενική τους πρόσκληση να παρίσταμαι στην σημερινή εκδήλωση για τον προσωπικό αριθμό του πολίτη, που εκφράζει την έντονη αγωνία των πολιτών για το νέο σύστημα ηλεκτρονικής ταυτοποίησης.

Πιο πολύ όμως, ευχαριστώ τους αγαπητούς φίλους, Κωνσταντίνο και Δημήτρη για την κραυγή ελευθερίας που ύψωσαν στα χρόνια του υγειονομικού ολοκληρωτισμού, παρέχοντας αφιλοκερδώς τις πολύτιμες ιατρικές τους υπηρεσίες στον πάσχοντα συνάνθρωπό τους.

Ευχαριστώ επίσης, τον Kωνσταντίνο Μαυρομουστακάκη για την επιμέλεια της διοργάνωσης της αποψινής εκδήλωσης, καθώς και για την σθεναρή του στάση κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού με άχρηστα και υγειοβλαπτικά φαρμακευτικά παρασκευάσματα.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο μαζικός εμβολιασμός της ανθρωπότητας που επιβλήθηκε με όρους ψυχολογικής τρομοκρατίας, διαρκούς τηλεοπτικής χειραγώγησης, ιατρικής παραπληροφόρησης και εργασιακού εκφοβισμού αποτελεί την κύρια αιτία της σιωπηλής μάστιγας των ξαφνικών θανάτων και των σοβαρών παρενεργειών που πλήττουν εκατομμύρια εμβολιασμένους ανθρώπους σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Μόλις τρεις ημέρες απέχουμε από την αυτοματοποιημένη έκδοση του προσωπικού αριθμού, από την πραγματοποίηση δηλαδή του πιο σκοτεινού σχεδίου των αντίθεων δυνάμεων, που επιδιώκουν την συνειδητή υποβάθμιση του ανθρώπου σε ένα τυποποιημένο άψυχο προϊόν μιας παγκόσμιας αγοράς, όπου ο προσωπικός αριθμός θα επέχει θέση κωδικού αναγνώρισης ταυτοποίησης του ανθρώπινου προϊόντος.

Ο άνθρωπος από πρόσωπο μεταπίπτει σε αριθμοποιημένο πράγμα, και μάλιστα ελεγχόμενο σε κάθε του βήμα.

Όμως, μόλις τρεις ημέρες μας χωρίζουν και από την πανηγυρική επαλήθευση της πρόρρησης του οσίου Παϊσίου του Αγιορείτου, ο οποίος συμβούλευε τους πιστούς με τα ακόλουθα λόγια: «Θα σας δίνουν κάρτες για να σας συνηθίσουν με αυτές. Όταν όμως κάποτε τα συγκεντρώσουν όλα (εννοώντας ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης), σε μία κάρτα, αυτή να μην την πάρετε, γιατί αυτή θα έχει σχέση με το σφράγισμα».

Οφείλουμε να σημειώσουμε ότι ο προσωπικός αριθμός από την στιγμή που εκμηδενίζει την αξία κάθε άλλου αναγνωριστικού αριθμού ταυτοποίησης, συνιστά αναμφίβολα το τέλειο σύστημα «κάρτα εξυπηρετήσεως», στην οποία αναφερόταν ο Όσιος Παϊσιος στην θεοφώτιστη επιστολή του «Σημεία των Καιρών».

Η κυκλοφορία των νέων ψηφιακών ταυτοτήτων και η έκδοση του προσωπικού αριθμού συνιστούν σημαντικά πνευματικά ορόσημα στην Εσχατολογική Πορεία της Ανθρωπότητας, που προειδοποιούν τους πιστούς ανθρώπους για την μελλοντική επικράτηση της παγκόσμιας αντίχριστης δικτατορίας.

O όσιος Παϊσιος συμβούλευε λέγοντας: «Σιγά-σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα, δηλαδή το φακέλωμα, θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα».

Στην Μεγάλη Βρετανία ο κόσμος ξεσηκώνεται και διαμαρτύρεται κατά της ψηφιακής ταυτότητας, και μολονότι δεν ανήκει στον χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, διακηρύσσει ότι η ψηφιακή ταυτότητα είναι η αρχή του χαράγματος, ενώ στην ορθόδοξη Ελλάδα ελάχιστοι τολμούν να μιλήσουν για την πνευματική διάσταση του προσωπικού αριθμού.

Επίσης, η αυτοματοποιημένη έκδοση του προσωπικού αριθμού έχει συνδεθεί με συγκλονιστικά γεγονότα παγκόσμιας εμβέλειας, που θα ακυρώσουν την εξελισσόμενη υποταγή του Ανθρώπου στο σατανικό σύστημα αριθμοποίησης.

Παρακολουθούμε όλοι με έκδηλη αγωνία τον γεωπολιτικό αναβρασμό που επικρατεί σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς μαίνεται αδιάκοπα για σχεδόν τέσσερα χρόνια ο Ρωσο-ουκρανικός πόλεμος, ενώ στην Μέση Ανατολή σημειώνονται κοσμογονικές εξελίξεις, που φαινομενικά εγγυώνται την «αιώνια ειρήνη», αλλά ενδεχομένως να οδηγήσουν στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, δηλ. σε ένα δεύτερο φονικότερο ημίχρονο ένοπλης σύγκρουσης μεταξύ του Ισραήλ και του Ιράν.

Αν στις παραπάνω διαπιστώσεις, προσθέσουμε την σφοδρή εμπορική και οικονομική αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει μεταξύ των δύο ισχυρότερων οικονομιών του κόσμου, δηλαδή της Αμερικής και της Κίνας, τότε δεν είναι υπερβολή να ισχυριστούμε ότι τόσο σε παγκόσμιο, όσο και σε περιφερειακό επίπεδο έχει συσσωρευθεί άφθονο και εύφλεκτο γεωπολιτικό υλικό, εκ του οποίου μπορεί να ανάψει κάθε στιγμή και από μικρή αιτία η σπίθα του τρίτου παγκοσμίου πολέμου.

Επίσης, όσοι αγαπάμε και πονάμε την πατρίδα μας βλέπουμε να εκτυλίσσεται ενώπιον μας ένα οργανωμένο σχέδιο εποικισμού και δημογραφικής αλλοίωσης του ελληνικού πληθυσμού, το οποίο υλοποιείται με την μαζική και ανεξέλεγκτη εισβολή χιλιάδων παράνομων μεταναστών.

Η κατάσταση αυτή εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την κοινωνική ασφάλεια και σταθερότητα, καθώς κρίνεται πολύ πιθανό ανάμεσα στον τεράστιο αυτό όγκο της εργαλειοποιημένης δυστυχίας να έχουν παρεισφρήσει και ακραία στοιχεία ισλαμικής βίας, και επομένως καλούμαστε όλοι να βρισκόμαστε σε κατάσταση αυξημένης εθνικής επιφυλακής.

Μέσα σε αυτό το ζοφερό και εκρηκτικό γεωπολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον προστίθεται και η αυτοματοποιημένη έκδοση του προσωπικού αριθμού, ευελπιστώντας ότι δεν θα καθυστερήσει η ενεργοποίηση των πνευματικών νόμων που θα λυτρώσει τον σύγχρονο άνθρωπο από την υποδούλωσή του στις ποικιλώνυμες πλατφόρμες της ψηφιακής διακυβέρνησης.

Οι διεφθαρμένες κυβερνήσεις της Δύσης εργάζονται αδιάκοπα με σκοπό την υλοποίηση του «εωσφορικού πρότζεκτ», που φέρει την τριπλή κωδική ονομασία: Παγκόσμια Κυβέρνηση, Ψηφιακή Επιτήρηση, Έλεγχος του Ανθρώπου.

 

Οι κυβερνήσεις των κρατών, γνωρίζοντας άριστα την προπαγανδιστική τέχνη της παραπλάνησης και εξαπάτησης των ανθρώπων, προσφέρουν στον ανυποψίαστο πολίτη του 21ου αιώνα το δόλωμα της ταχύτητας, της ασφάλειας και της ευκολίας, με σκοπό να υφαρπάξουν την Ελευθερία του και να ποδοπατήσουν την Αξιοπρέπειά του.

 

Η καθιέρωση του προσωπικού αριθμού παρουσιάζεται για λόγους κυβερνητικής προπαγάνδας ως «το μαγικό ραβδί» που θα μας απαλλάξει από τις χρόνιες παθογένειες, τις στρεβλώσεις και την δυσλειτουργία του δημόσιου τομέα, ενώ την ίδια στιγμή θα συμβάλλει στην καλύτερη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη από το Κράτος.

Βέβαια, ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι αυτό είναι το «έξυπνα» δομημένο επικοινωνιακό αφήγημα της κυβέρνησης, που επιδιώκει με ύπουλο τρόπο να σύρει τους Έλληνες πολίτες εν είδει άβουλου και σιωπηλού κοπαδιού στην αόρατη ψηφιακή τους φυλακή.

Στην πραγματικότητα, όμως, με την θεσμοθέτηση ενός μοναδικού δωδεκαψήφιου αριθμού, το κράτος επιδιώκει να υλοποιήσει την βαθύτερη επιδίωξή του, που συνίσταται στον έλεγχο και στην χειραγώγηση των ανθρώπων, μέσω ενός συγκεντρωτικού συστήματος συλλογής, καταχώρισης, αποθήκευσης και επεξεργασίας των προσωπικών τους δεδομένων.

 

Η παρακολούθηση των πολιτών μέσα από ένα κεντρικό πληροφοριακό σύστημα ελέγχου αποτελεί διακαή στόχο όχι μόνο των αυταρχικών καθεστώτων, αλλά και κάθε άλλης απολυταρχικής κυβέρνησης με δημοκρατικό προσωπείο, η οποία με πρόσχημα τον εκσυγχρονισμό του κράτους επιβάλλει ψηφιακά εργαλεία επιτήρησης των πολιτών.

 

Την ίδια στιγμή, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αγνόησε παλαιότερες δικές της αποφάσεις αναφορικά με τις νέες ταυτότητες και την κάρτα του πολίτη, δίνοντας την εντύπωση ότι δεν λειτουργεί πλέον ως Θεοϊδρυτος θεσμός, αλλά ως πολιτικό κόμμα που μεταβάλλει και «εκσυγχρονίζει» τις απόψεις του.

Η Εκκλησία της Ελλάδος καταπίκρανε για μια ακόμη φορά τα πιστά παιδιά της, επιβεβαιώνοντας μια δυσάρεστη αλήθεια, η οποία ήταν ήδη ορατή από την εποχή της πανδημίας: ότι δηλαδή η Εκκλησία έχει μετασχηματιστεί από φιλόστοργη Μάνα του Γένους σε κακή και άσπλαχνη μητριά που βάζει πλάτη στο εκάστοτε αφήγημα της Νεοταξίτικης Εξουσίας.

Οι σύγχρονοι εκκλησιαστικοί ταγοί -πλην ελαχίστων εξαιρέσεων- από Ποιμένες των Λογικών προβάτων του Χριστού μεταλλάχθηκαν (τον καιρό της πανδημίας) σε εμβολιοποιμένες, ενώ σήμερα, στην εποχή του ψηφιακού ολοκληρωτισμού, μεταβάλλονται σε διαπρύσιους κήρυκες ή σε σιωπηλούς και αδιάφορους θεατές του νέου συστήματος ηλεκτρονικής ταυτοποίησης παρασύροντας αθώες ψυχές στην άβυσσο της απωλείας και στην παγίδα της ψηφιακής επιτήρησης.

Στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς, ο εφημεριακός κλήρος καλείται να αγνοήσει την τραγική ανακοίνωση της Εκκλησίας της Ελλάδος, απευθύνοντας έκκληση στους πολίτες να απορρίψουν όχι μόνο την λήψη, αλλά και την χρήση του προσωπικού αριθμού, απέχοντας από το νέο ηλεκτρονικό σύστημα προσωπικής ταυτοποίησης.

Κομβικό σημείο στην καθοδική πορεία της Ανθρωπότητας προς την άβυσσο της παντοτινής ψηφιακής σκλαβιάς, αποτελεί η νομοθέτηση του Προσωπικού Αριθμού του Πολίτη.

Με τον προσωπικό αριθμό επιδιώκεται η καθιέρωση ενός νέου εθνικού συστήματος υποχρεωτικής επαλήθευσης της ταυτότητας των φυσικών προσώπων στις συναλλαγές τους με τους φορείς του δημοσίου και αργότερα του ιδιωτικού τομέα.

Ο Προσωπικός αριθμός εκδίδεται και χορηγείται μια φορά σε κάθε φυσικό πρόσωπο, που δικαιούται Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) ή Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) και είναι μοναδικός, καθώς δεν μεταβάλλεται κατά την διάρκεια της ζωής του ανθρώπου.

Κατ’ αρχήν, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι ο προσωπικός αριθμός του πολίτη δεν είναι ένας προδήλως χρηστικός αριθμός, όπως υποκριτικά ισχυρίζεται η κυβέρνηση, αλλά αποτελεί την αιχμή του δόρατος του ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους, της οικονομίας, εν τέλει της ίδιας της κοινωνίας.

Οι πολίτες οφείλουν να συνειδητοποιήσουν ότι ο επιταχυνόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός δεν θα οδηγήσει σε μια κοινωνία «αγγελικά πλασμένη», αλλά σε μια κοινωνία πνιγηρής συμμόρφωσης και ομοιομορφίας, που θα συνθλίψει την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας και την ψυχική υγεία των πολιτών.

Οι παγκόσμιοι ολιγάρχες, που διψούν για δύναμη, έλεγχο και βιοεξουσία, προκαλώντας τις σκηνοθετημένες παγκόσμιες κρίσεις, προετοιμάζουν το έδαφος για την εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης τεχνοκρατών, η συγκρότηση της οποίας θα αποσκοπεί στον έλεγχο και στην επιτήρηση των ανθρώπων.

Η εκκολαπτόμενη παγκόσμια κυβέρνηση θα επιδιώξει την ομογενοποίηση της ανθρωπότητας, διαμορφώνοντας νέους παγκόσμιους θεσμούς όπως την ψηφιακή διακυβέρνηση, το ψηφιακό νόμισμα και την πανθρησκεία.

Συνεπώς, ο προσωπικός αριθμός αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο ψηφιακού ελέγχου των πολιτών, που θα ενισχύσει τις δομές της ψηφιακής διακυβέρνησης, δηλ. του πρώτου πυλώνα μιας μελλοντικής Παγκοσμιοποιημένης Εξουσίας.

Mε την καθιέρωση ενός ενιαίου κωδικού αριθμού, δηλαδή του προσωπικού αριθμού, επιτυγχάνεται η ενοποίηση και η διαλειτουργικότητα όλων των κρατικών μητρώων (φορολογικό, ασφαλιστικό, μητρώο αστυνομίας κ.λ.π.) και η ηλεκτρονική διασύνδεση μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου και των προσωπικών δεδομένων των πολιτών.

Συνεπώς, κάθε κακόβουλη αρχή ή υπηρεσία αποκτά την τεχνική δυνατότητα να ελέγχει και να παρακολουθεί την ροή των πάσης φύσεως προσωπικών, επαγγελματικών, οικονομικών, τραπεζικών, ιατρικών και καταναλωτικών πληροφοριών και δεδομένων των πολιτών.

Έτσι όμως, διαμορφώνεται μια εφιαλτική συνθήκη ψηφιακού ελέγχου και παρακολούθησης των ανθρώπων, που οδηγεί αυτομάτως στο πλήρες και ολοκληρωτικό ηλεκτρονικό φακέλωμα των πολιτών, ενώ κάθε έννοια ιδιωτικότητας εξαφανίζεται.

Ορισμένοι πολίτες, ίσως ισχυριστούν, ότι το Κράτος πάντοτε παρακολουθούσε και φακέλωνε τους πολίτες του, και επομένως η παρακολούθηση από το κράτος δεν αποτελεί για αυτούς εμπόδιο για την λήψη του προσωπικού αριθμού.

Οφείλουμε να παρατηρήσουμε ότι όσοι διακινούν το παραπάνω εύπεπτο αφήγημα, αποσκοπούν στην εξουδετέρωση των αντιστάσεων των πολιτών, υποβαθμίζοντας τον κίνδυνο της καθολικής ψηφιακής επιτήρησης, μέσω του προσωπικού αριθμού.

Η αλήθεια είναι ότι το Κράτος, αξιοποιώντας τα παραδοσιακά μέσα ταυτοποίησης των πολιτών, δηλ. το Α.Φ.Μ., το Α.Μ.Κ.Α. και το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, είχε την δυνατότητα να προβαίνει ΜΟΝΟ σε μερικό φακέλωμα των πολιτών.

Αντιθέτως, σήμερα, με τον προσωπικό αριθμό, καθώς υλοποιείται η ενοποίηση και η διαλειτουργικότητα όλων των μητρώων των δημοσίων υπηρεσιών, το Κράτος αποκτά την τρομακτική και απεριόριστη δυνατότητα να ελέγχει, όχι μόνο μερικούς από τους τομείς της ζωής των πολιτών, αλλά ολόκληρη την ζωή τους.

Με τον προσωπικό αριθμό, το Κράτος αφήνει στο παρελθόν τον μερικότερο έλεγχο της ζωής του πολίτη και περνά στον πλήρη και απόλυτο έλεγχο της καθημερινότητάς του.

Η κρατική εξουσία, πληκτρολογώντας τον προσωπικό μας αριθμό θα γνωρίζει τα πιο καλά και βαθιά κρυμμένα μυστικά μας, προκειμένου να ελέγχει, να χειραγωγεί και να εξασφαλίζει την κοινωνική μας συμμόρφωση και υποταγή.

Δηλαδή, με άλλα λόγια, ο προσωπικός αριθμός εισάγει το τέλειο σύστημα παρακαλούθησης, επιτήρησης και ελέγχου της ανθρώπινης κοινωνίας.

Είναι σχεδόν μαθηματικά βέβαιο ότι στο άμεσο μέλλον ο προσωπικός αριθμός (Π.Α.) θα εξαφανίσει την χρήση οποιουδήποτε άλλου αναγνωριστικού αριθμού ταυτοποίησης του πολίτη.

Ο προσωπικός αριθμός θα αποτελέσει τον αριθμό κλειδί, που θα ξεκλειδώνει κάθε ηλεκτρονική επικοινωνία και συναλλαγή του πολίτη με το Ψηφιακό Δημόσιο.

Εν ολίγοις, στον μοναδικό δωδεκαψήφιο αριθμό θα ενσωματώνεται και θα περικλείεται ολόκληρη η ζωή των ταλαίπωρων πολιτών.

Πριν από μερικά χρόνια, όταν ο πολίτης έχανε το κλασσικό μπλε δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, έχανε απλώς ένα δημόσιο έγγραφο ταυτοποίησης, το οποίο αναπληρωνόταν σχετικά εύκολα.

 

Σήμερα σε περίπτωση απώλειας της ψηφιακής ταυτότητας ή κλοπής ή αθέμιτης οικειοποίησης του προσωπικού αριθμού, ο πολίτης χάνει σε μια στιγμή όλη του την ζωή, αφού ο κακόβουλος χρήστης αποκτά παράνομη πρόσβαση σε τραπεζικούς λογαριασμούς, κρατικές υπηρεσίες και σε άλλες ευαίσθητες πληροφορίες και δεδομένα του θύματος, που είναι αλληλένδετα με την ατομική, επαγγελματική και οικογενειακή του ζωή.

 

Συνεπώς, αν ο προσωπικός αριθμός διαρρεύσει ή κλαπεί, τότε η ιδιωτική ζωή του ανθρώπου θα έχει βάναυσα παραβιαστεί και κακοποιηθεί.

 

Επίσης, οι Νεοταξίτες πολιτικοί προσπαθούν για μια ακόμη φορά να μας παραμυθιάσουν, επιχειρηματολογώντας ότι η ζωή του πολίτη απλοποιείται, αφού θα είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει μόνο έναν αριθμό, δηλ. τον προσωπικό αριθμό.

Η νεοταξίτικη αυτή θέση συνιστά άκρως επικίνδυνη μισο-αλήθεια, επισημαίνοντας ότι και οι κρατούμενοι των φυλακών έναν μοναδικό αριθμό γνωρίζουν, αλλά αυτό δεν τους κάνει περισσότερο χαρούμενους, ευτυχισμένους και ελεύθερους.

Η κρατική επιβολή του προσωπικού αριθμού δεν αναιρεί μόνο την σημασία και την σπουδαιότητα του βαπτιστικού ονόματος ως ικανοποιητικού στοιχείου ταυτοποίησης και αναγνώρισης του πολίτη, αλλά σε βάθος χρόνου θα έχει μια δραματικότερη επίπτωση:

Η διαρκής και επαναλαμβανόμενη χρήση του προσωπικού αριθμού θα οδηγήσει νομοτελειακά στην λήθη του βαπτιστικού ονόματος, με αποτέλεσμα την επικράτηση του προσωπικού αριθμού ακόμη και στο πεδίο των προσωπικών και κοινωνικών σχέσεων των ανθρώπων.

Στο δυστοπικό μέλλον που πλησιάζει με βήμα γοργό, οι άνθρωποι δεν θα συστήνονται με τα βαπτιστικά τους ονόματα, αλλά με τον προσωπικό τους αριθμό.

Αλλά το χειρότερο είναι ότι το κράτος παύει να ενδιαφέρεται για το ονοματεπώνυμο του πολίτη και τον αναβαπτίζει μέσα στην ψηφιακή κολυμβήθρα των ηλεκτρονικών πλατφορμών της παγκόσμιας ψηφιακής διακυβέρνησης δίνοντάς του για βαπτιστικό όνομα έναν μοναδικό δωδεκαψήφιο προσωπικό αριθμό.

Όπως η Ορθόδοξη Εκκλησία αποκλείει τους αβάπτιστους ανθρώπους από την Χάρη και την Ευλογία των Ιερών Μυστηρίων κατ’ ανάλογο τρόπο και η Ολοκληρωτική Εξουσία αποκλείει τους ανάριθμους πολίτες, δηλαδή εκείνους που αρνούνται να λάβουν το ψηφιακό βάπτισμα της δαιμονικής αριθμοποίησης από κάθε συναλλαγή με το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Αξίζει να επισημάνουμε ότι ο προσωπικός αριθμός θα αποτελέσει τον μοναδικό αριθμό, που θα χρησιμοποιεί ο κάθε πολίτης στην συντριπτική πλειονότητα, όχι μόνο των ηλεκτρονικών του συναλλαγών, αλλά και σε κάθε άλλη συναλλαγή του με φυσική παρουσία με τους φορείς του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα.

Κάθε φορά, που ο πολίτης θα επισκέπτεται κάποια δημόσια υπηρεσία π.χ. Εφορία, ΕΦΚΑ, περιφέρειες, δήμους, κτηματολόγιο κ.λ.π. θα είναι υποχρεωμένος να αναφέρει μόνον τον προσωπικό του αριθμό και κανέναν άλλον, διαφορετικά θα αποκλείεται από την συναλλαγή, αποτελώντας πολίτη δεύτερης κατηγορίας στην Ψηφιακή Ελλάδα του κ. Μητσοτάκη.

Οι πολίτες οφείλουν να μην τρέφουν αυταπάτες, αλλά να συνειδητοποιήσουν ότι ο ψηφιακός ολοκληρωτισμός, φορώντας την μάσκα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, βρίσκει την καλύτερη και πιο επιτυχημένη έκφρασή του στο μοχθηρά χαμογελαστό πρόσωπο του Έλληνα Πρωθυπουργού.

Ο Π.Α. θα έχει ευρύτατη εφαρμογή, καθώς θα απαιτείται η πληκτρολόγησή του και η εν γένει αξιοποίηση και χρήση του σε κάθε ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (για την λήψη κοινωνικών επιδομάτων, όπως π.χ. των επιδομάτων μητρότητας, ανεργίας, ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος, ανηλίκου τέκνου).

Όσοι πολίτες απορρίψουν την χρήση του προσωπικού αριθμού βαθμιαία θα αποκλείονται από τις βασικές υπηρεσίες της ψηφιακής διακυβέρνησης, όπως είναι η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων, η καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών και οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με το δημόσιο.

Επίσης, κρίνεται πολύ πιθανό και οι τράπεζες να θέσουν ως αναγκαία προϋπόθεση για την καταβολή των μισθών και των συντάξεων στους πολίτες την προηγούμενη επικαιροποίηση των οικονομικών τους στοιχείων, απαιτώντας την γνωστοποίηση του προσωπικού αριθμού.

Στην παράλογη απαίτηση των τραπεζών για την διαρκή επικαιροποίηση των προσωπικών και οικονομικών μας στοιχείων, εμείς οφείλουμε να απαντήσουμε με την «πνευματική επικαιροποίηση» των Ιερών Μυστηρίων της Εκκλησίας, κυρίως της Μετάνοιας και της Θείας Ευχαριστίας.

Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι οφείλουν να κατανοήσουν ότι κατά την μετάβαση της κοινωνίας στο «Θαυμαστό Ψηφιακό Κόσμο» της Νέας αντίχριστης Εποχής, το δημόσιο δεν θα αναγνωρίζει πλέον ανθρώπινα πρόσωπα, αλλά αποκλειστικά και μόνο αριθμούς.

Ο πολίτης προκειμένου να έχει πρόσβαση σε κάθε υπηρεσία της ψηφιακής διακυβέρνησης θα ταυτοποιείται υποχρεωτικά και αναγκαστικά, μέσω του προσωπικού και μοναδικού του αριθμού.

Αδιάψευστος μάρτυς είναι τα χείλη του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου, ο οποίος, μιλώντας στις αρχές Ιουλίου του 2024 στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ είχε δηλώσει επί λέξει τα εξής: «Ο πολίτης θα πρέπει να ξέρει και να χρησιμοποιεί μόνο τον προσωπικό του αριθμό».

Συνεπώς, ο Προσωπικός Αριθμός θα επέχει στην πραγματικότητα θέση ανεξίτηλου «αριθμού-χαράγματος», ενώ θα απενεργοποιείται μόνο με τον θάνατο ή την κήρυξη σε αφάνεια του φυσικού προσώπου.

 

Ο προσωπικός αριθμός του πολίτη θα αποτελέσει το ακοίμητο «ηλεκτρονικό μάτι» της ολοκληρωτικής εξουσίας, που θα συλλέγει, θα επεξεργάζεται και θα αποθηκεύει στοιχεία, πληροφορίες και δεδομένα από την πρώτη στιγμή της γέννησης του ανθρώπου μέχρι και το τελευταίο λεπτό του θανάτου του.

Όμως η διαφύλαξη της ιδιωτικής ζωής του πολίτη παραμένει θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, ενώ η έκδοση και η χρήση του προσωπικού αριθμού υπονομεύει το απόρρητο και εγείρει ζητήματα ασφάλειας της προσωπικής ζωής των ανθρώπων.

Ο ίδιος ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης δήλωσε ότι, μόλις γεννιέται ένα παιδί, θα αποκτά τον προσωπικό του αριθμό, δηλαδή επιδιώκει το βρέφος να μην ορίζεται ως πλάσμα του Άγιου Τριαδικού Θεού, αλλά ως ψηφιακός κρατούμενος της δαιμονικής Νέας Τάξης Πραγμάτων.

 

Όμως, ο Άνθρωπος είναι πλασμένος «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν» του Θεού, ενώ η αριθμοποίησή του τον υποβιβάζει σε απρόσωπο, άβουλο, ρομποτοποιημένο ον, που υποτάσσεται στην κοσμική δύναμη του «Θηρίου-Αριθμού».

 

Θα υπάρξουν πολλοί καλοθελητές, οι οποίοι θα επιχειρήσουν να παραπλανήσουν τους πολίτες λέγοντάς τους «πάρε τον προσωπικό αριθμό, την ψηφιακή ταυτότητα μην πάρεις», στην πραγματικότητα όμως τους ωθούν στην καλοστημένη παγίδα του ηλεκτρονικού φακελώματος.

 

Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η αλόγιστη (και υποχρεωτική) ψηφιοποίηση της καθημερινότητας του πολίτη συνιστά την μεγαλύτερη απειλή για τις συνταγματικές του ελευθερίες, αφού μέσω των πολυάριθμων ηλεκτρονικών πλατφορμών το κράτος παρακολουθεί, επιτηρεί και ελέγχει την ζωή του, αποκτώντας πρόσβαση στα πολυπόθητα προσωπικά του δεδομένα.

 

Υπό τις συνθήκες της αδιάλειπτης ηλεκτρονικής παρακολούθησης, η ζωή του πολίτη τίθεται στο μικροσκόπιο της πονηρής εξουσίας, που θα «φιλοτεχνεί» το ψηφιακό του προφίλ.

 

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το κράτος, αξιοποιώντας τους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, να διαθέτει την ικανότητα πρόβλεψης και ανάλυσης της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Η δυνατότητα των κρατικών υπηρεσιών να σχηματίζουν το ψηφιακό προφίλ του πολίτη πλήττει ευθέως την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και αίρει κάθε έννοια ιδιωτικότητας.

 

Κατ’ επέκταση προσβάλλει βάναυσα την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου (άρθρο 5Σ), στο μέτρο κατά το οποίο το κράτος, δημιουργώντας ένα συγκεντρωτικό φορέα συλλογής και αποθήκευσης δεδομένων, ικανοποιεί την βαθύτερη επιδίωξή του, που συνίσταται στον έλεγχο και στην χειραγώγηση των ανθρώπων.

 

Κάθε δοσοληψία που συντελείται στον ψηφιακό χώρο ανιχνεύεται, καταγράφεται, δηλαδή αφήνει το ψηφιακό της ίχνος, το οποίο είναι ικανό να αποκαλύψει την ταυτότητα των συναλλασσόμενων μερών και το είδος της συναλλαγής. Οι πολίτες καλούνται να αφυπνιστούν, κατανοώντας ότι στο περιβάλλον της ψηφιακής διακυβέρνησης κάθε έννοια ιδιωτικότητας εξαφανίζεται και η προσωπική ζωή του πολίτη καθίσταται διάτρητη και απόλυτα διαφανής.

 

Στον πρόλογο του εξαιρετικού βιβλίου του Ηλία Βενέζη «Το νούμερο 31328, το Βιβλίο της Σκλαβιάς» ένα πραγματικό κόσμημα της Νεοελληνικής λογοτεχνίας, που περιγράφει τα τρομακτικά βάσανα και την φρικτή κακοποίηση των Μικρασιατών Ελλήνων στα διαβόητα τάγματα εργασίας (Αμελέ Ταμπουρού) του κεμαλικού καθεστώτος, υπάρχει μια συγκλονιστική αναφορά για την αριθμοποίηση του ανθρώπου, την οποία μεταφέρω αυτούσια: «Σε αυτή την θλιβερή και ετοιμοθάνατη πομπή, που μετακινείται συνεχώς, ο άνθρωπος παύει να έχει προσωπικότητα, γίνεται ένας αριθμός, χωρίς παρελθόν, χωρίς ιστορία και χωρίς μέλλον. Μετατρέπεται σε άθυρμα στα χέρια των αντιπάλων του, μια ύπαρξη χωρία καμία, κανενός είδους αξία, μέσα στην φρίκη, τον παραλογισμό και την παραφροσύνη του πολέμου». («Το νούμερο 31328» ό.π., σελ. 11 και 12).

Συνεπώς, καθίσταται φανερό ότι η Ελληνική κυβέρνηση, επιβάλλοντας την αυτοματοποιημένη έκδοση του προσωπικού αριθμού σε κάθε Έλληνα πολίτη, αντιμετωπίζει συνολικά την κοινωνία ως μια πνευματικά και ψυχικά απονεκρωμένη μάζα ανθρώπων.

 

Οι Νεοταξίτες ονειρεύονται να μετατρέψουν την ανθρώπινη κοινωνία σε ένα κοπάδι σταμπαρισμένων ζώων που θα περιφέρεται άβουλο μέσα σε ένα αόρατο ψηφιακό στρατόπεδο συγκέντρωσης, υπακούοντας πειθήνια στα κελεύσματα των χαμογελαστών τυράννων της διεφθαρμένης εξουσίας.

 

Οι πολίτες μεταβάλλονται σε απρόσωπες, αριθμοποιημένες μονάδες που δίνουν τον αγώνα της σκληρής επιβίωσης, μέσα στη μέγγενη της ψηφιακά μετασχηματισμένης κοινωνίας, εκλιπαρώντας για «ένα κομμάτι ψωμί», προσφέροντας όμως ως αντάλλαγμα την προσωπική τους ελευθερία και αξιοπρέπεια.

 

Αν ο άνθρωπος πέσει στην παγίδα της αριθμοποίησης το μόνο που θα υπολείπεται για την ολοκλήρωση του απόλυτου ελέγχου και την πλήρη καταρράκωση της προσωπικότητας και αξιοπρέπειάς του θα είναι το σφράγισμά του στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο.

Στο Προεδρικό Διάταγμα που ρυθμίζει την διαδικασία έκδοσης και χορήγησης του προσωπικού αριθμού προβλέπεται η δυνατότητα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης να προβαίνει στην αυτοματοποιημένη έκδοση του Π.Α. χωρίς να μεσολαβήσει προηγούμενη ενέργεια του πολίτη, οπότε αυτό πρακτικά σημαίνει ότι από τις 6 Νοεμβρίου κάθε Έλληνας θα διαθέτει προσωπικό αριθμό, είτε το θέλει, είτε όχι.

Συνεπώς, κρίνεται πολύ πιθανό μετά τις 6 Νοεμβρίου η καθ’ οιονδήποτε τρόπο εκ μέρους των πολιτών χρήση και αξιοποίηση των απορροφηθέντων προηγούμενων αριθμών ταυτοποίησης (Α.Φ.Μ., Α.Μ.Κ.Α., ΑΔΤ,) να ενεργοποιεί τον προσωπικό αριθμό, με αποτέλεσμα κάθε δημόσιο έγγραφο, είτε στην υλική είτε στην ψηφιακή του μορφή να αναγράφει τον αριθμό της ψηφιακής μας υποδούλωσης.

Αυτό θα συμβαίνει επειδή η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων παρέχει την δυνατότητα στους φορείς του δημόσιου τομέα να προβαίνουν σε επαλήθευση της ταυτότητας των φυσικών προσώπων μέσω της αντιστοίχισης του προσωπικού αριθμού με τους αναγνωριστικούς αριθμούς των μητρώων, δηλαδή τους ειδικούς τομεακούς αριθμούς, κυρίως με τον Α.Φ.Μ. και τον ΑΜΚΑ.

Επομένως τονίζουμε ότι από τις 6 Νοεμβρίου κάθε ηλεκτρονική συναλλαγή του πολίτη ή ακόμη συναλλαγή του με φυσική παρουσία, που θα πραγματοποιείται με τα παραδοσιακά μέσα ταυτοποίησης ενδέχεται (λέμε «ενδέχεται» καθώς δεν έχουμε δει πως θα υλοποιηθεί στην πράξη, αλλά είναι πολύ πιθανό) να οδηγήσει σε έμμεση αναγνώριση, χρήση και νομιμοποίηση του προσωπικού αριθμού.

Επιτρέψτε μου στο σημείο αυτό να παραθέσω ένα παράδειγμα πιθανής έμμεσης χρήσης του προσωπικού αριθμού, το οποίο αντλώ από την δικαστηριακή πρακτική:

Κάθε φορά που καταθέτω ένα δικόγραφο στο Πρωτοδικείο Αθηνών, παρέχω στον υπάλληλο τον αριθμό μητρώου μου στον Δικηγορικό Σύλλογο.

 

Στην έκθεση κατάθεσης δικογράφου όμως εμφανίζεται εκτός από τον αριθμό μητρώου του δικηγορικού συλλόγου Αθηνών και το Α.Φ.Μ. μου.

 

Πώς γίνεται αυτό, αφού εγώ δεν το έδωσα στον υπάλληλο; Μα ασφαλώς, επειδή το πληροφοριακό σύστημα του Πρωτοδικείου Αθηνών διασυνδέεται και διαλειτουργεί με το πληροφοριακό σύστημα της φορολογικής διοίκησης, και επομένως εμφανίζεται αυτομάτως στην έκθεση κατάθεσης και ο ΑΦΜ μου, μολονότι εγώ δεν τον έδωσα στον υπάλληλο.

 

Αν από τις 6/11 εμφανιστώ στο Πρωτοδικείο Αθηνών για να καταθέσω μια αγωγή και όπως κάνω πάντα δώσω τον αριθμό μητρώου, που έχω στον δικηγορικό σύλλογο και εμφανιστεί στην πράξη κατάθεσης δικογράφου αντί του Α.Φ.Μ. ο αυτοματοποιημένος προσωπικός μου αριθμός, απευθύνω το ρητορικό ερώτημα, τι πρέπει να κάνω;

 

Να υπογράψω την έκθεση κατάθεσης δικογράφου, οπότε σημαίνει ότι έκανα έμμεση χρήση, νομιμοποιώντας τον προσωπικό αριθμό ή να μην υπογράψω, προτιμώντας να αποκλειστώ;

 

Αν υπογράψω θα δείξω "φρόνηση", κοροϊδεύοντας τον εαυτό μου και λέγοντας ότι εγώ έδωσα τον αριθμό μητρώου και δεν με ενδιαφέρει τι κάνει το σύστημα", ενώ αν προτιμήσω να αποκλειστώ εμφανίζομαι ως υπερβολικός και ζηλωτής;

 

Ποιό είναι το όριο μεταξύ της διαφύλαξης της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της υποταγής στο εωσφορικό σύστημα αριθμοποίησης;

 

Αυτό το παράδειγμα παρακαλώ να το μεγεθύνετε παντού μέσα στο διαδικτυακό περιβάλλον των οικονομικών, επαγγελματικών και περιουσιακών συναλλαγών και ο καθένας ας κρίνει και ας πράξει σύμφωνα με την πίστη του, την συνείδησή του, τις αξίες του και το φρόνημά του.

 

Πάντως, είναι η ώρα της ευθύνης της προσωπικής επιλογής.

 

Όσοι σήμερα αποδεχθούν τον προσωπικό αριθμό, αύριο χωρίς να πολυκαταλάβουν θα γνέφουν καταφατικά στο ηλεκτρονικό τσιπάκι.

Όσοι σήμερα ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την προσωπική τους εξυπηρέτηση και διευκόλυνση, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι θα βρίσκονται υπό την διαρκή επιτήρηση του ψηφιακού κράτους, απεμπολούν την ιδιότητα του ελεύθερου και σκεπτόμενου πολίτη, προτιμώντας να είναι επιτηρούμενοι και χειραγωγήσιμοι υπήκοοι της αντίχριστης υπερεθνικής ολιγαρχίας.

Υπογραμμίζουμε ότι η υποχρεωτική και σκόπιμη ενσωμάτωση σε έναν προσωπικό μοναδικό αριθμό όλων των επιμέρους αριθμών ταυτοποίησης, συνιστά ατράνταχτη απόδειξη για την είσοδο της Ανθρωπότητας στην προκεχωρημένη φάση των Εσχάτων και Αποκαλυπτικών Χρόνων.

Όποιος πολίτης αρνηθεί εκ λόγων θρησκευτικής ή κοινωνικής συνείδησης να χρησιμοποιεί τον προσωπικό του αριθμό και στο άμεσο μέλλον να παραλάβει την νέα ψηφιακή ταυτότητα βιομετρικών δεδομένων θα αποκλείεται αυτομάτως από κάθε συναλλαγή και δραστηριότητα, βιώνοντας έτσι στο πετσί του, τον προφητευμένο στην Αποκάλυψη του Ιωάννου οικονομικό και κοινωνικό αποκλεισμό.

Η ελληνική κυβέρνηση επιχειρεί να υποτάξει τον άνθρωπο σε μια απρόσωπη και απάνθρωπη παγκοσμιοποιημένη Ψηφιακή Αρχή και να τον καταστήσει δέσμιο ενός ανελεύθερου, και εν τέλει αντίχριστου συγκεντρωτικού συστήματος διακυβέρνησης.

Συνεπώς, η λήψη, η αποδοχή και η άμεση ή έμμεση χρήση του προσωπικού αριθμού του πολίτη συνιστά σοβαρή πνευματική πτώση και προάγγελο του εωσφορικού σφραγίσματος.

Θα κλείσω την ομιλία μου με μια αναφορά στον Όσιο Παϊσιο.

Ο μεγάλος Άγιος της σύγχρονης εποχής μας, ο Όσιος Παϊσιος ο Αγιορείτης είχε συνδέσει την παγκόσμια κυβέρνηση, την ψηφιακή επιτήρηση και τον έλεγχο του ανθρώπου με τα Έσχατα της Ιστορίας και την ανελέητη κυριαρχία του αντιχρίστου.

Ο Όσιος, διαβλέποντας τα προδρομικά στοιχεία της εμφάνισης του «υιού της απωλείας», αλλά και τον τεράστιο κίνδυνο εγκαθίδρυσης μιας παγκόσμιας (ψηφιακής) δικτατορίας τόνιζε πολύ χαρακτηριστικά τα ακόλουθα: «Θα ελέγχουν οι άλλοι με το κομπιούτερ όλη την ζωή τους, τι λένε, τι κάνουν, όλα. Βλέπεις τι δικτατορία σκέφθηκε ο διάβολος! Στις Βρυξέλλες έχουν ολόκληρο μέγαρο με το (εξακόσια εξήντα έξι) 666, όπου στεγάζουν το κομπιούτερ. Αυτό το κομπιούτερ μπορεί να ελέγξει δισεκατομμύρια ανθρώπους-έξι δισεκατομμύρια είναι σχεδόν όλος ο κόσμος. Εξομολόγηση όλοι με ένα κουμπί! Μερικοί Ευρωπαίοι αντέδρασαν, γιατί φοβούνται παγκόσμια δικτατορία. Εμείς οι Ορθόδοξοι αντιδρούμε, γιατί δεν θέλουμε τον Αντίχριστο, αλλά φυσικά ούτε την δικτατορία. Μας περιμένουν γεγονότα, αλλά δεν θα σταθούν πολύ. Όσο εξαλείφθηκε η Ορθοδοξία με τον κομμουνισμό, τόσο θα εξαλειφθεί και τώρα».

Ο Όσιος Παϊσιος ο Αγιορείτης προσπαθούσε πριν από σαράντα χρόνια να αφυπνίσει την –από τότε– υπνώττουσα συνείδηση του Ελληνικού λαού και να ενισχύσει το ηθικό του, τονίζοντας την αξία του πνευματικού αγώνα για την αντιμετώπιση των επερχόμενων μεγάλων δυσκολιών.

Παράλληλα υπογράμμιζε ότι το διακύβευμα της πνευματικής σύγκρουσης αφορά την υπεράσπιση του ονόματος του Χριστού απέναντι στις σκοτεινές, αντίθεες δυνάμεις.

Συγκεκριμένα ο Πνευματοφόρος Όσιος Παϊσιος, πλήρης Σοφίας και Θείας Χάριτος έλεγε τα ακόλουθα: «Ο Θεός επιτρέπει να γίνει ένα τράνταγμα γερό. Έρχονται δύσκολα χρόνια. Θα έχουμε δοκιμασίες μεγάλες. Να το πάρουμε στα σοβαρά, να ζήσουμε πνευματικά. Οι περιστάσεις μας αναγκάζουν και θα μας αναγκάσουν να δουλέψουμε πνευματικά. Τώρα πάμε ή για τον Χριστό ή για τον διάβολο. Είναι καθαρό μέτωπο. Στην Κατοχή γινόσουν ήρωας, γιατί δεν χαιρετούσες έναν Γερμανό. Τώρα γίνεσαι ήρωας, γιατί δεν χαιρετάς τον διάβολο. Πάντως θα δούμε φοβερά γεγονότα. Θα δοθούν πνευματικές μάχες. Οι Άγιοι θα αγιασθούν περισσότερο και οι ρυπαροί θα γίνουν ρυπαρότεροι».

Η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών αδυνατεί να συνειδητοποιήσει ότι στην επιβαλλόμενη ψηφιοποίηση κάθε πεδίου της ανθρώπινης ζωής υποκρύπτεται η δυστοπία του επερχόμενου ψηφιακού ολοκληρωτισμού, που θα διαμορφώσει συνθήκες ακραίου κοινωνικού ελέγχου και επιτήρησης.

 

Με όρους πολιτικής, ζούμε τον επιθανάτιο ρόγχο της ανθρώπινης ελευθερίας και το τέλος της ιδιωτικότητας. Με όρους πνευματικούς, ζούμε στην Εποχή των Εσχάτων και Αποκαλυπτικών Χρόνων, που προειδοποιούν για την εμφάνιση του Ανόμου στην Ανθρώπινη Ιστορία.

 

Όμως, η Άφατη Αγάπη του Φιλάνθρωπου Θεού θα ανακόψει τον δαιμονικό κατήφορο προς την ψηφιακή άβυσσο του προσωπικού αριθμού, δωρίζοντας στην ανάξια ανθρωπότητα μια τελευταία ευκαιρία για την πνευματική της ανάνηψη.

 

Η μάχη που ανοίγεται μπροστά μας είναι μάχη κατ’ εξοχήν πνευματική και κερδίζεται αποκλειστικά με τα πνευματικά όπλα, του Θάρρους, της Πίστης, της Ομολογίας και του Μαρτυρικού φρονήματος, τα οποία αποκτώνται και «αναβαθμίζονται» διά της τακτικής Μυστηριακής Ζωής και Προσευχής.

Επομένως, αν θέλουμε να ανήκουμε πραγματικά στην σωστή πλευρά της Ιστορίας, δηλαδή της Ουράνιας και της Αιώνιας, οφείλουμε να απορρίψουμε την χρήση του προσωπικού αριθμού, που αποτελεί την αιχμή του δόρατος του Ψηφιακού Κράτους, ακυρώνοντας έτσι τα δαιμονικά σχέδια της νεοταξίτικης ελληνικής κυβέρνησης, που επιδιώκει την μετάλλαξή μας σε αριθμοποιημένους κρατούμενους της σύγχρονης ψηφιακής φυλακής.

Συνεπώς, είναι από τις ελάχιστες φορές μέσα στην Ανθρώπινη Ιστορία, όπου η έκβαση της μάχης δεν θα κριθεί μέσα από τους συλλογικούς κοινωνικούς αγώνες, αλλά από την ατομική επιλογή και στάση του καθενός, να υπερασπιστεί μέχρις τέλους την μαρτυρία της ορθόδοξης συνειδήσεώς του, αλλά και την προσωπική του ελευθερία και αξιοπρέπεια.

Σας ευχαριστώ.