Κυριακή 14 Απριλίου 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ;



ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ α.φ.190 http://www.agonas.org
ΟΤΑΝ οι περισσότεροι βουτηγμένη στη χλιδή και την καλοπέραση διάγουν βίο σύμφωνα με τον άφρονα πλούσιον του Ευαγγελίου ενδυόμενοι λαμπρώς, άδοντες, ψάλλοντες και κατασκανδαλίζοντες το λαό μας.
ΟΤΑΝ, μερικοί απ’ αυτούς, έχουν ξεφύγει απ’ την αποστολή τους, και ασχολούνται με διάφορες εμποροοικονομικές επιχειρήσεις, δικαστικούς αγώνες και ασίγαστους διωγμούς προς εξόντωση ανεπιθύμητων Ηγουμένων, Ιερομονάχων, Μοναχών, Ιερέων και λαϊκών.

ΟΤΑΝ τα όσα κηρύττουν δεν τα κάνουν καθημερινό τους βίωμα αλλά ζουν αλαζονικά αυτοθαυμαζόμενοι.
ΟΤΑΝ οι περισσότεροι απ’ αυτούς έχουν πάρει διαζύγιο οριστικά και αμετάκλητα απ’ την ευαισθησία και βασιλεύει ο παχυδερμισμός.
ΟΤΑΝ αρκετοί ασχολούνται με τα συγγενολόγια τους, την πολιτική και με χίλια δύο άλλα εκτός απ’ τα εκκλησιαστικά τους καθήκοντα.
ΟΤΑΝ, ενώ υβρίζεται ο Χριστός, διακωμωδούνται οι Απόστολοι («Corpus Christi») και ξυλοκοπούνται οι διαμαρτυρόμενοι χριστιανοί, οι δεσποτάδες το χαβά τους. Ασχολούνται μόνο με το τι κάνει η Χρυσή Αυγή ενώ αφήνουν τη Ρεπούση και τη συντροφιά της αδέσποτη να αλωνίζει κυριολεκτικά με την αντιεκκλησιαστική και αντεθνική της πολιτική.
ΟΤΑΝ – όπως ακούγεται – 17-20 δεσποτάδες συμπεριλαμβάνονται στη λίστα Λαγκάρντ με τεράστια ποσά, και η Ι. Σύνοδος βαριακούει.
ΟΤΑΝ συλλαμβάνεται στον εθνικό δρόμο και σε μπλόκο της Αστυνομίας, δεσπότης με 35 εκατομμύρια και όπλα στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου του.
ΟΤΑΝ επώνυμες καταγγελίες η Σύνοδος αποφεύγει να τις εξετάσει και αρκείται στις διευκρινήσεις του αναφερόμενου δεσπότη.
ΟΤΑΝ τρόφιμα, που προσφέρει ο κόσμος για τους πάσχοντας, μέρος τους καταλήγει σε εστιατόρια ή σε μοναστήρι για υπερπολυτελείς δεξιώσεις και γεύματα σε μνημόσυνα, των οποίων τα έσοδα πηγαίνουν στο δεσπότη (ΕΘΝΟΣ 2-12-12/ΑΓΙΟΡ. ΒΗΜΑ 10-12-12).
ΟΤΑΝ κρατούν «ακοινώνητο» έναν αψεγάδιαστο μητροπολίτη και γίγαντα της Ορθοδοξίας, τον Αττικής Νικόδημο Γκατζηρούλη, και αυτοί συσκέπτονται πώς θα τακτοποιήσουν τον καταδικασμένο και διεφθαρμένο Παντελεήμονα Μπεζενίτη και... τον Θεόκλητο Κουμαριανό..
ΟΤΑΝ αποφεύγουν να αποδεχθούν τα κάποια θετικά της παπικής εκκλησίας – ελκυόμενοι μόνο από τα αρνητικά – και αποσιωπούν ότι τόσο ο Πάπας όσο και οι υπόλοιποι εκκλησιαστικοί (καρδινάλιοι, επίσκοποι, ιερείς…) δεν έχουν προσωπική περιουσία. Είναι δηλαδή Α-ΚΤΗ-ΜΟ-ΝΕΣ.
ΟΤΑΝ εκείνη μεν (η παπική εκκλησία) χρησιμοποιεί πολύ μεγάλο μέρος της περιουσίας της για την ίδρυση και συντήρηση των ιεραποστολών και την επέκταση του προσηλυτισμού με μεγάλη επιτυχία (1 δις εκατομμύρια πιστοί), οι δικοί μας δε, αυξάνουν τις καταθέσεις τους.
ΟΤΑΝ εκείνοι (της παπικής εκκλησίας) ντύνονται τόσο λιτά, φορώντας κατά τη λειτουργία απλές ομοιόμορφες στολές ενώ οι δικοί μας εμφανίζονται ως βυζαντινοί αυτοκράτορες,
ΟΤΑΝ οι αξιωματούχοι της εκκλησίας μας ενώ μισθοδοτούνται από το κράτος ικανοποιητικά, εισπράττουν μαύρο, άδηλο και αφορολόγητο χρήμα από ζωντανούς και πεθαμένους για τα «γεράματα» και το συγγενολόι τους.
ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ
Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ;



0 Αλητης! (Ενας τίτλος που ξαφνιάζει)

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ α.φ.190 http://www.agonas.org

 Tί τόθελε ο δεσπότης Λάρισας να αναφερθεί σ’ αυτά που τούλεγε η μακαρίτισσα μητέρα του όταν ήταν μικρός, που συνήθως κάθε γονιός συμβουλεύει για το καλό των παιδιών του;
Να πώς τα περιγράφει ο ίδιος σε κύριο άρθρο στο περιοδικό “ΤΑΛΑΝΤΟ” της μητρόπολης.
«Από μικρός είχα ένα φόβο· να μην γίνω αλήτης. Μας το είχε μεταδώσει η μαμά… Κι η μαμά μας δεν έχανε ευκαιρία, σε κάθε παράβαση και παρακοή, να λέη στο καθένα μας: “Εσένα αν σ’ αφήσω λίγο θέλης να μου βγης αλήτης…”. Βέβαια, είχαμε κατά καιρούς εφιάλτες τις νύχτες, βλέπαμε τη μαμά να μας φωνάζη “αλήτη”, όταν κάναμε καμμιά αταξία…».
Εκτός από εφιάλτες, είχε και ψυχικό σύνδρομο ο άνθρωπος, όπως τα περιγράφει. Και συνεχίζει:
«Να σας πω την αλήθεια, ένα ξάφνιασμα το έπαθα τις πρώτες ημέρες μου στη Λάρισα μ’ αυτό το σύνδρομο… ήλθε μια μέρα που κάποιος με είπε αλήτη. Και ποιος μου τόπε! Ήταν τις πρώτες δύσκολες μέρες που είχα εγκατασταθεί στο Επισκοπείο. Απ’ έξω συγκεντρωμένοι χριστιανοί, μας εμπόδιζαν να περάσουμε την πόρτα και μας φώναζαν συνθήματα. Τέλος, με την βοήθεια της Αστυνομίας περάσαμε. Κι όταν ανεβήκαμε τη σκάλα και φθάσαμε επάνω, ένα παιδάκι – καλή του ώρα όπου κι αν βρίσκεται – ανεβασμένο σε μια υψηλή τραμπάλα απ’ την διπλανή παιδική χαρά, καλά δασκαλεμένο, μου φώναξε “Λάππα, Αλήτη!”. Τάχασα, δάκρυσα, έκλαψα. Τ’ άκουσα λοιπόν κι αυτό».
Ευτυχώς ο ίδιος παραδέχεται, ότι από τα παιδικά του χρόνια άκουγε το “αλήτης”. Κατέχονταν από το σύνδρομο αυτό και έβλεπε εφιάλτες. Μήπως εδώ έχει εφαρμογή η λαϊκή παροιμία: «Από μικρό κι από λολό μαθαίνεις την αλήθεια»;
Τα γραφόμενά του στο περιοδικό γεννούν πολλά ερωτήματα:
α) Η τραμπάλα που αναφέρει και είναι και στην φωτογραφία (είναι τσουλήθρα) απείχε από τους συγκεντρωμένους περίπου 100 μέτρα.
β) Πώς άκουσε τη φωνή και είδε το παιδί αφού έφθασε στα δώματα του επισκοπείου;

γ) Από πού γνώρισε ότι το παιδί ήταν “δασκαλεμένο από χριστιανό της συγκέντρωσης” και δεν ήταν ένα από τα δεκάδες παιδιά που παίζουν στη παιδική χαρά καθημερινά;
δ) Αφού ήταν παρούσα η αστυνομία, πώς δεν το συνέλαβε; Διότι είναι σ’ όλους γνωστό, ότι έκανε συλλήψεις για ψύλλου πήδημα (γιατί κάποιος έβηξε, ή γύρισε την πλάτη ή πάτησε το πόδι του στο δρόμο κ.α.).
Από την περιγραφή της μαμάς του διαπιστώνουμε ότι πρέπει να ήταν αγία ψυχή και ευχόμαστε ο Κύριός μας να την έχει κατατάξει μεταξύ των αγίων.
Δικαιολογημένα η μαμά του φοβούνταν τόσο μη γίνει αλήτης, γιατί οι κίνδυνοι ήταν πολλοί και ήθελε να τον προφυλάξει απ’ αυτούς.
Περνώντας τα χρόνια το άλλοτε φτωχό και φοβισμένο παιδάκι μετασχηματίσθηκε σε «ποιμένα» λογικών προβάτων – λυκοποιμένα – μη σεβόμενο τους νόμους αλλά και αρνούμενο την εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων – πλην εκείνων που τον ευνοούσαν.
Τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας θεωρούσε στην πράξη αναχρονιστικούς με αποτέλεσμα να πατάει άφοβα επί πτωμάτων προκειμένου να αναρριχηθεί.
Δεν σεβάστηκε ούτε τις τελευταίες ώρες του μακαριστού Θεολόγου, αποφαινόμενος ως άλλος «σοφός», ότι «το ποτάμι δε γυρίζει πίσω…» εννοώντας ότι κανόνισαν τόσο καλά την απομάκρυνση του Θεολόγου ώστε να μην μπορεί να επανέλθει στον επισκοπικό του θρόνο.
Προκειμένου να ικανοποιήσει το απαιτητικό του «εγώ», αιματοκύλισε πόλη ολόκληρη στέλνοντας εκατοντάδες πιστούς στα νοσοκομεία.
Δε δίστασε να χρησιμοποιήσει το ψέμα – προφορικό και γραπτό – και να αναγκάσει πολλούς να ψευδομαρτυρήσουν για χάρη του, ώστε να οδηγήσει τα δικαστήρια σε λανθασμένες αποφάσεις σε βάρος αγωνιστών Χριστιανών και μάλιστα πολυτέκνων.
Το πάθος του για το χρήμα και τη «δόξα» τον οδήγησαν σε ατοπήματα ανεπίτρεπτα για επίσκοπο.
Τα συχνά «τσάγια», οι πλούσιες εορταστικές συνεστιάσεις, η αδιαφανής συγκέντρωση χρημάτων και η επίδειξη των διακοσίων αρχιερατικών στολών με τα συνοδεύοντα αυτές (αξίας πολλών εκατομμυρίων) προκαλούν μεγάλο σκανδαλισμό καθόσον εκατοντάδες χιλιάδες πεινασμένοι και ρακένδυτοι προσπαθούν να επιβιώσουν αναμοχλεύοντας τους κάδους των σκουπιδιών.
Είχε άδικο λοιπόν ν’ ανησυχεί η μαμά του; τι θα έλεγε, αν ζούσε σήμερα και έβλεπε τις «προκοπές» του γιου της;
Και τι άραγε για το «αλήτης»;

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Μένος και μανία για το μάθημα των Θρησκευτικών


Μένος καί μανία
 Μέ ἐρώτηση στόν ὑπουργό Παιδείας ἡ γνωστή κ. Ρεπούση καί ἡ κ. Μαρία Γιαννακάκη ζητοῦν νά γίνει τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν προαιρετικό καί γιά τούς ὀρθόδοξους μαθητές (ἐφημ. «Ἡ Καθημερινή» ,1/2/13).
 Πρέπει νά τό πάρουμε ἀπόφαση καί νά δοῦμε ξεκάθαρα αὐτό πού πλέον δέν κρύβεται. Τά περί πολυπολιτισμικῆς παιδείας, σεβασμοῦ τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας τῶν προσωπικῶν δεδομένων κ.τ.ὅ. εἶναι ἡ προβιά τοῦ λύκου. Ἡ μανία του ἔχει στόχο τήν ἑλληνοχριστιανική μας ταυτότητα. Διότι αὐτή σέ δυσοίωνους καιρούς διατήρησε πάντοτε ἰσχυρές τίς ἠθικές, πνευματικές καί ἐθνικές ἀντιστάσεις τοῦ λαοῦ μας.

Τά σχέδια ὅμως τῆς ἰσοπέδωσης καί τῆς χειραγώγησης τῶν λαῶν ἐφαρμόζονται μόνο σέ ἄβουλα, καλοθρεμμένα πρόβατα. Ἄν δέν θέλουμε νά μεταλλαχθοῦμε σέ τέτοια, χρειάζεται νά κινηθοῦμε καταλλήλως μέ βάση τό Σύνταγμα -πρίν τό μεταρρυθμίσουν κι αὐτό- ὡς γονεῖς, ὡς ἄτομα, ὡς μέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας αὐτῆς τῆς χώρας, πού ἔχει ἀκόμη ἐπίσημη θρησκεία τό Ὀρθόδοξο Ἀνατολικό δόγμα. 
Καί... ὅσοι γνωρίζουν τή νεώτερη ἱστορία τῆς γείτονος Ρωσίας δέν θά μᾶς κατηγορήσουν γιά φοβικούς. «Ὁ νοῶν νοείτω».
Περιοδικό “Απολύτρωσις” Απρίλιος 2013

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ ΑΓΩΝΑ α.φ.190

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ : ΑΓΩΝΑΣ α.φ.190 http://www.agonas.org


μηνυμα διαμαρτυριας 25ησ ΜΑΡΤΙΟΥ 2013

Κι εφέτος, ανήμερα της 25ης Μαρτίου, όπως και κάθε χρόνο, οι Αγωνιζόμενοι χριστιανοί της μητρόπολής μας συγκεντρωθήκαμε στις 10.30 π.μ. έξω από τον ναό του αγίου Αχιλλείου, αφενός μεν για να τιμήσουμε τους ήρωες του 1821, που με τη θυσία τους παρέδωσαν σ’ εμάς ελεύθερη πατρίδα, αφετέρου δε να δείξουμε στον δεσπότη, που επί 17 χρόνια προσπαθεί να υποτάξει το ελεύθερο φρόνημά μας με μηνύσεις και αγωγές, ότι επέλεξε λανθασμένο δρόμο στην άσκηση της «εξουσίας» του, αντιχριστιανικό και θλιβερό. Του θυμίζουμε ότι «δεν θα κάμψουμε γόνυ» σε οποιαδήποτε τυραννία ήθελε μας επιβληθεί «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι». Σ’ όσους δε τον στηρίζουν να ανανήψουν αν θέλουν να θεωρούνται άξιοι απόγονοι ηρωικών προγόνων.

Τα συνθήματα που κυριάρχησαν έλεγαν:

1. ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ, 17 ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΛΑΡΙΣΑΣ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ. ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ;;; (Δεν μπορεί η Κυβέρνηση να περικόπτει μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, δώρα… και να μην ελέγχει τη διαχείριση εκατομμυρίων της μητρόπολης). 2. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑ «ΚΡΙΚΚΗ»; ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΣΑΣ;  (Παρ’ ότι πέρασαν τόσα χρόνια την αλήθεια δεν τη μάθαμε. Παρενέβη ο Εισαγγελέας;)





ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ και ΔΟΥΛΕΜΑ
Θλίψη κυρίευσε την καρδιά μας όταν είδαμε ότι στην σύναξη που έκανε η μητρόπολη στις 11/3/13 προσήλθαν μόνο 55 ιερείς από τους 139 που ιερουργούν στη μητρόπολη Λάρισας, παρ’ ότι προηγήθηκαν εγκύκλιος, ανακοίνωση και τηλεφωνήματα.
Θελήσαμε να μάθουμε τί συμβαίνει, και γιατί οι ιερείς τους γυρίζουν την πλάτη.
Οι απαντήσεις των συμμετασχόντων και μη, που πήραμε, είναι αποκαλυπτικές!
- Τι να κάνω στην σύναξη, όλο για χρήματα μας μιλάει!
- Ακούμε από ξενόφερτους πράγματα ανούσια – άρες, μάρες… και μας πιάνει το κεφάλι! Γι’ αυτό και βγαίνουμε έξω μήπως και καταλάβουν τα ευνόητα.
- Οι συνάξεις γίνονται συνήθως σε κάποιο χωριό και τα έξοδα για τη μετακίνησή μας σήμερα αποτελούν πρόβλημα, αφού και ένα ευρώ ακόμη είναι υπολογίσιμο.
- Στην σύναξη αυτή, μας έφερε τον δεσπότη Σισανίου και Σιατίστης, το πιο ακατάλληλο πρόσωπο, να μιλήσει για «την αγάπη μέσα στην Εκκλησία και πως πρέπει όλοι μεταξύ μας να την καλλιεργούμε, κληρικοί και λαϊκοί, και να μην γινόμαστε κριτές πάντων…».
Το θέμα επίκαιρο. Για να έχει όμως επίδραση θα πρέπει τόσο ο ομιλητής όσο και οι διοργανωτές της εκδήλωσης να είναι και «ποιηταί» του ευαγγελικού λόγου. Να είναι ειλικρινείς ή τουλάχιστον, να μην αντιφάσκουν, όπως παρακάτω τονίζει ένας κληρικός.
- Τρώμε δούλεμα από τον μητροπολίτη μας τον Ιγνάτιο που πάει σύννεφο… Ενώ πέρυσι έκλαιγε και οδύρονταν για το κακό που κάνουν αυτοί που επιχειρούν την μετάφραση των ιερών κειμένων, τώρα (11/3/13) έφερε, αυτόν, που υπήρξε εισηγητής στην Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου και υπέρμαχος της μετάφρασης των λειτουργικών κειμένων, να μας φωτίσει με το στανιό, δεδομένου ότι απείλησε με αγωγές τους αντιδράσαντες στις νεωτεριστικές αντιλήψεις του – αντίθετες προς τις αντιλήψεις του δεσπότη μας Ιγνατίου.
- Είναι δυνατόν, ο νέος αυτός τηλεοπτικός αστέρας, να κατηχήσει εμάς, ενώ ο ίδιος δεν τα πιστεύει!
Αυτό κι αν είναι ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ και ΔΟΥΛΕΜΑ!


Τι απέγινε το “ιερό” χρήμα;

(Πέντε “καυτά” ερωτήματα ενός επιτρόπου 11/12/1998) Ημ. Κ.
Περάσανε δέκα πέντε χρόνια και τα ερωτήματα πλανώνται, διότι μέχρι σήμερα απάντηση δεν δόθηκε.
Τί είπε τότε ο επίτροπος του ιερού ναού Αγίου Θωμά Μακρυχωρίου:
Ο δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος με εγκύκλιο συγκαλούσε σύναξη των εκκλησιαστικών επιτρόπων. Προσήλθα αναλογιζόμενος ποιος ο σκοπός αυτής της πρόσκλησης αφού σε 20 ημέρες θα αποχωρούσαμε… Από τους 480 περίπου επιτρόπους προσήλθαν μόνο 70 επίτροποι… Ο μητροπολίτης αμέσως άρχισε να μας καθοδηγεί, πώς θα κάνουμε τον έρανο της αγάπης. Δεν έπεσα έξω στις υποψίες μου.
Σηκώθηκα και ζήτησα διευκρινήσεις στα παρακάτω θέματα, αφού και πάλι ο μητροπολίτης ασχολήθηκε προσωπικά με την συλλογή χρημάτων:
1) Τι απέγιναν τα χρήματα της Αγίας Παρασκευής Τεμπών…;
2) Τι απέγιναν τα χρήματα από τον περσινό έρανο αφού τα δέματα που διανεμήθηκαν κόστισαν το 1/30 του εράνου;
(Εισπράχθηκαν 15.000.000 δρχ. και δόθηκαν 100 δέματα αξίας 500.000 δρχ.)
3) Πού διατέθηκαν τα χρήματα από το προϊόν του δίσκου του Παναγίου Τάφου και της Μονής Σινά;
4) Ποια η μεταχείριση των ιερέων από τον ίδιο τον μητροπολίτη;
5) Τι γίνεται το λάδι της Αγίας Παρασκευής Τεμπών που ανέρχεται ετησίως στους τρεις περίπου τόνους; Πού διατίθεται, αφού από αυτό δεν δόθηκε στο λαό ούτε σταγόνα;
Ο μητροπολίτης έμεινε εμβρόντητος από τα ερωτήματά μου. Σ’ αυτά τα ερωτήματα δεν έδωσε απάντηση… Κάποιοι από τους επιτρόπους, που ξημεροβραδιάζουν στο Επισκοπείο, ζήτησαν να αποχωρήσω. Τότε κατάλαβα, ότι η σύναξη ήταν στημένη και αποχώρισα διαμαρτυρόμενος… Κι εγώ περιμένω ακόμη την απάντηση (εφ. Ημ.Κηρ.).
Η εφημερίδα μας από τότε αναφέρεται συχνά στο ιερό χρήμα και καλοπροαίρετα υποδεικνύει ότι η διαχείρισή του πρέπει να είναι διαφανής και χρηστή ώστε να γνωρίζουν οι πιστοί, που προσφέρουν, πού καταλήγει ο οβολός τους. Δυστυχώς, χρόνια τώρα, βελτίωση δεν παρατηρούμε, αλλά ούτε και απολογισμό εσόδων-εξόδων της μητρόπολης βλέπουμε, όπως γίνεται σε άλλες μητροπόλεις.

Δεν είναι απίστευτο; 
Απίστευτο και όμως αληθινό! Σε μητρόπολη της Θεσσαλίας έπεσε «ιερή καμπάνα» σε ιερέα μικρού χωριού, με ποινή αργίας 10 ημερών, γιατί… δεν έπιασε το στόχο που η οικονομική επιτροπή της Μητρόπολης είχε θέσει!
Να το κάνουμε λιανά. Τιμωρήθηκε παπάς ενός μικρού χωριού του κάμπου της Θεσσαλίας επειδή δεν έφερε τα απαιτούμενα χρήματα στην Μητρόπολη… Και τούτο συνέβη – όπως δικαιολογημένα βεβαίωσε ο παπάς – διότι, λόγω της οικονομικής κρίσης οι ενορίτες του δεν έχουν χρήματα να ρίξουν στο παγκάρι.
Ο ισχυρισμός του παπά κρίθηκε από το δεσπότη αδικαιολόγητος και ως εκ τούτου εισέπραξε τη δεκαήμερη αργία.
Την είδηση μας έστειλε επίτροπος που γνωρίζει πράματα και θάματα!
Veteranos.gr


Η Ι. Σύνοδος γιατί συγκαλύπτει

τα παραπτώματα του Μεσσηνίας;

Μετά το δημοσίευμα του κ. Κ. Παπαδόπουλου στο φύλλο του ΑΓΩΝΑ (αριθ. 189 και με τίτλο «Τι συμβαίνει με τον “άγιο” Μεσσηνίας και η Ι. Σύνοδος τον συγκαλύπτει;», απαντούμε στους αγανακτισμένους αναγνώστες μας.
Ο δεσπότης Μεσσηνίας Χρ/μος Σαββάτος είναι το μάτι, το αυτί και το στόμα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Ελλάδα. Ενεργεί ως εκπρόσωπός του -  αναφέρει ο Τύπος – και γι’ αυτό κατά διαστήματα βρίσκεται στο Φανάρι.
Πέρυσι κλήθηκε ως «τιμώμενο» πρόσωπο και συλλειτούργησε την Κυριακή της Ορθοδοξίας στο Φανάρι. Δεν παρέλειψε δε να του απονείμει και εύσημα για την «πολύτιμη συνεισφορά» του στους διαλόγους με τους ετεροδόξους.
Πρόσθεσε ακόμη ότι αποτελεί «πολύτιμο στέλεχος όχι μόνο της Εκκλησίας της Ελλάδος αλλά και της Ορθοδοξίας. Είναι το δεξί χέρι του προέδρου του διαλόγου (Μητρ. Περγάμου Ι. Ζηζιούλα) με την Καθολική εκκλησία και μέλος σε άλλα οικουμενικά φόρουμ. Εκφράζει την αυθεντική φωνή της Ορθοδοξίας. Τον χρειαζόμαστε και τον εκτιμούμε» (Π+13 9/3/12).
Δεν πρέπει συνεπώς να απορείτε για τα συμβαίνοντα, καθ’ ότι, πάντα το Πατριαρχείο διέθετε «μεγάλα αναστήματα» για να ενημερώνεται και να μπορεί να ελέγχει τα εκκλησιαστικά πράγματα στην Ελλάδα.
Παλαιότερα είχε τον καθαιρεθέντα Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη, τον οποίο, για χρόνια, όλα τα εκκλησιαστικά δικαστήρια των αθώωναν, μέχρι που ανέλαβε η κοσμική δικαιοσύνη και κατέληξε στον Κορυδαλλό.
Μετά είχε τον Δωδώνης – Ζακύνθου Χρυσόστομο Συνετό, τον οποίο δεν τολμούσε ν’ αγγίξει κανείς ό,τι κι αν έκανε.
Και τώρα έχει τον Μεσσηνίας Χρυσόστομο, εις βάρος του οποίου γράφονται πολλά, ο κόσμος διαμαρτύρεται έντονα για τον εμπαιγμό ιερών και οσίων εκ μέρους του, Μητροπολίτες, Πανεπιστημιακοί, θεολόγοι… τον καταγγέλλουν για θέματα δογματικά κ.α. ενώ, σ’ αντίθεση, η Ιερά Σύνοδος κωφεύει βυθισμένη σε ύποπτο εφησυχασμό!

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Μητροπολίτης Κονίτσης: "Όχι στον Οικουμενισμό τον θρησκευτικό αχταρμά"




« - ΟΧΙ  ΣΤΟΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ,
«ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ  ΑΧΤΑΡΜΑ»,  ΤΟΝ  ΕΜΠΑΙΓΜΟ  ΤΟΥ  ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ» (Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγων. & Κονίτσης  ΑΝΔΡΕΑΣ).
Τν Κυριακ τς ρθοδοξίας, κκλησία μας ορτάζει τν θρίαμβο τς ρθοδοξίας μας μ τν ναστήλωση τν ερν εκόνων. θρίαμβος ατός σημειώθηκε τόν νατο αώνα μ. Χ. ταν ατοκράτειρα το Βυζαντίου γία Θεοδώρα, μετά πό τόν θάνατο το συζύγου της καί ατοκράτορος Θεοφίλου, βαλε τέρμα στήν Εκονομαχία, κα ναστήλωσε τίς ερές εκόνες τό τος 843 μ.Χ. Ατή τή γιορτή, δελφοί, γιορτάζουμε σήμερα. Τήν ναστήλωση τν ερν εκόνων καί κατ’ πέκταση τήν νίκη τς ρθοδοξίας, ποία πολέμησε κατό καί πλέον χρόνια τούς εκονομάχους ατοκράτορες, τούς πατριάρχες - κάποιους πατριάρχες εκονομάχους - καί τελικς νίκησε καί θριάμβευσε.     
χουν περάσει πό τότε χίλια κατόν βδομήντα χρόνια. Μεσολάβησε πόσχιση το δυτικο χριστιανικο κόσμου πό τήν Μία, τήν ληθινή κκλησία, τήν ρθόδοξη κκλησία. Ατό γινε τό 1054 μ.Χ. Μετά πό πέντε αἰῶνες χριστιανισμός τς Δύσεως διεσπάσθη μέ τήν πρωτοβουλία το Λουθήρου καί λλων Προτεσταντν γετν. Ατό πάλι γινε τό 1517. Κι φτασε σήμερα Προτεσταντισμός, Διαμαρτύρηση δηλαδή, νά ριθμε περί τίς χίλιες (1.000) καί πλέον αρέσεις καί παραφυάδες, πολλές πό τίς ποες δέν δέχονται τήν νάσταση το Χριστο, λλες δέν δέχονται τήν περαγία Θεοτόκο, τούς γίους, τίς Εκόνες καί τά Μυστήρια τς κκλησίας τά ποία μς τά παρέδωσαν ο πόστολοι ς τήν πιό πολύτιμη παρακαταθήκη.
Τό χειρότερο, μως, εναι τι Προτεσταντισμός μέ προεξάρχουσα τήν λεγομένη γγλικανική «κκλησία» - ν τό εδατε σως κι ατές τίς μέρες μέ τήν νθρόνιση το λεγομένου ρχιεπισκόπου το Καντέρμπουρι (Canterbury) - γγλικανική, λοιπόν, κκλησία χειροτονε πό τινων τν καί γυνακες ερες καί πισκόπους. Καί τό κόμα πιό χειρότερο πό ατό, εναι τι ελογε καί γάμους νθρώπων πού νήκουν στό διο φύλο, δηλαδή ελογε γάμους μοφυλοφίλων. Καί ντίθεση μεγάλη του Προτεσταντισμο εναι τι, ν μέ τίς ποχωρήσεις ατές μεταβάλλει τήν κοινωνία σέ Σόδομα καί  σέ Γόμορρα, λέει τί λέει τι μελετάει τήν Βίβλο, ποία Βίβλος, μως, εναι κάθετα ντίθετη μέ ατές τίς πρακτικές. Τίς καταδικάζει πόλυτα. Τί μελέτη τς Βίβλου κάνουν δηλαδή; γώ προσωπικς δέν μπορ νά τό καταλάβω ατό.

Επιστολή του Προέδρου της ΚΟΙΝΩΝΙΑ προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο

E-mail Εκτύπωση
Γιά το θέμα της παρουσίας του σεβ. Μητροπολίτου Βελεστίνου κ.Δαμασκηνού, σε μασωνική τελετή, ο κ .Ηλιάδης απέστειλε την ακόλουθη επιστολή προς τον μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ.Ιερώνυμο:

Μακαριώτατε,
Με βαθύτατο σεβασμό σας εκφράζω τη θλίψη μου για τα όσα έφερε εις φως η ιστοσελίδα «ierovima.gr», σχετικά με τη συμμετοχή του σεβ. Μητροπολίτου Βελεστίνου κ. Δαμασκηνού σε εκδήλωση Μασώνων – Μασωνική τελετή – κατά την οποία και φωτογραφήθηκε μαζί τους, ενώ εκείνοι ήσαν ενδεδυμένοι με όλα τα Μασωνικά τους σύμβολα!
Η Παράταξή μας έχει θέσει ως προϋπόθεση συμμετοχής στον Πνευματικό και Εθνικό της πολιτικό αγώνα την αποκήρυξη της Μασωνίας και πάσης μορφής αποκρυφισμού εκ μέρους των μελών της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και με την συμπεριφορά του σεβ. Μητροπολίτου Βελεστίνου βλέπουμε η ίδια η εκκλησιαστική μας Αρχή να προδίδει αυτόν τον υπέρ Πίστεως και Πατρίδος αγώνα μας και να σκανδαλίζει τον πιστό και έντιμο λαό μας.
Ήδη δεχόμεθα πάμπολλες διαμαρτυρίες και σας παρακαλούμε υϊικώς να μας δώσετε λόγον πειστικόν, ώστε να αναπαύσουμε τις συνειδήσεις μας και να πληροφορήσουμε τους ψηφοφόρους μας.
Με βαθύτατον σεβασμόν
Ο Πρόεδρος της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»
Μιχαήλ Ε. Ηλιάδης